Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový VW Caddy zná české ceny. Dodávka stojí nejmíň 580.785 Kč, Caddy Kombi koupíte od 598.703 Kč

David Bureš
Diskuze (36)

Volkswagen Caddy přichází na český trh v nové generaci. K dispozici jsou zatím jen tři výkonové varianty turbodieselu 2.0 TDI.

Divize Volkswagen Užitkové vozy konečně odhaluje český ceník své nejvíce očekávané novinky letošního roku. Je to nová generace kompaktního modelu Caddy, který na trh přichází ve třech karosářských verzích. Osobní variantu doplňuje ryze užitková „plechovka“ Cargo a osobní Kombi.

Cenově nejdostupnější varianta je samozřejmě ta ryze užitková. Nabízena je v tuto chvíli výhradně s krátkým rozvorem, což konkrétně znamená 2.755 mm a celkovou délku 4.501 mm.

Na výběr pak máte tři výkonové varianty turbodieselu 2.0 TDI s 55 kW, 75 kW a 90 kW. Pro všechny je standardem šestistupňová manuální převodovka, pro nejvýkonnější provedení dokoupíte také sedmistupňové DSG. Základ přijde na 580.785 korun včetně DPH.

Volkswagen Caddy Cargo – nabízené motory na českém trhu
Motor 2.0 TDI 2.0 TDI 2.0 TDI
Největší výkon [kW] 55 75 90
Převodovka 6M 6M 6M (7DS)
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,4 4,5 4,5 (4,6)
Základní cena [Kč] 580.785 639.842 673.019 (736.291)

Základní výbava přitom čítá přední airbagy, elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, poloautomatickou klimatizaci, rádio s 8,25„ obrazovkou včetně bluetooth, halogenové světlomety s denním svícením, 16“ ocelová kola, plnohodnotnou rezervu či rozpoznání únavy řidiče.

Zadní dveře jsou křídlové, neprosklené, doplňují je i boční posuvné dveře vpravo. Mezi kabinou a nákladovým prostorem je pak pevná dělicí přepážka bez okna.

Video se připravuje ...

Připlatit si mimo jiné lze za boční, hlavové a centrální airbagy (+12.470,-), diodové světlomety (+30.303,-), lakované nárazníky v barvě vozu (+6.235,-), tempomat (+8.697,-) nebo parkovací čidla vpředu i vzadu (+14.377,-).

Z funkční výbavy jsou tu pak posuvné boční dveře vlevo (+12.193,-), výklopné prosklené zadní dveře (+5.203,-), zesílená baterie a alternátor (+4.870,-), dřevěná podlaha v nákladovém prostoru (+9.691,-), pevné tažné zařízení (+16.045,-) nebo odkládací přihrádka pod stropem (+3.534,-).

To pro Caddy Kombi pořídíte jen dva silnější turbodiesely. Konkrétně varianta se 75 kW vyjde v základu na 598.703 korun včetně DPH. Základní výbava je ale bohatší než u dodávky. Zahrnuje varování při opuštění jízdního pruhu, rádio se 6,5" displejem a bluetooth, šest airbagů, multifunkční kameru, elektricky ovládaná přední okna, multifunkční volant, tempomat nebo třeba elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka.

Volkswagen Caddy Kombi – nabízené motory na českém trhu
Motor 2.0 TDI 2.0 TDI
Největší výkon [kW] 55 75
Převodovka 6M 6M
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,5 4,7
Základní cena [Kč] 598.703 657.760

Ani pro osobní Caddy není dostupný nejslabší dvoulitr. Zato tu jsou však dva stupně výbavy. Life v případě kombinace se 75kW turbodieselem stojí 745.188 korun včetně DPH.  

Volkswagen Caddy  – nabízené motory na českém trhu
Motor 2.0 TDI 2.0 TDI
Největší výkon [kW] 75 90
Převodovka 6M 6M (7DS)
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,7 4,7 (4,6)
Cena Life [Kč] 745.188 778.366 (839.556)
Cena Style [Kč] - 853.130 (911.524)

Výbava je pak opět blíže osobním vozům, protože tento derivát chce být alternativou k tradičním MPV. V základu proto najdete třeba šest airbagů, varování při opuštění jízdního pruhu, automatický brzdný asistent s rozpoznáním chodců a cyklistů, multifunkční volant, rádio s 8,25“ displejem, multifunkční kameru, tempomat, 16" kola z lehkých slitin, střešní nosníky, klimatizaci nebo sklopné odkládací stolky. Boční posuvné dveře pak najdeme na obou stranách karoserie, nechybí ani výklopné prosklené dveře vzadu.

Stupeň Style pak v kombinaci 2.0 TDI (90 kW) se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou pak vyjde na nemalých 911.524 korun. Výbavu však doplňují parkovací senzory, 17“ kola, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, kožený volant, automatická klimatizace, diodové světlomety nebo digitální přístrojový štít.

Připlatit si v tomto případě můžete za sedmimístné provedení (+22.518,-), adaptivní tempomat (+7.268,-), navigaci (+26.649,-) nebo třeba přední sedadla ergoComfort (+7.982,-).

Úplně nejlevnější nový Caddy tedy skutečně není, už na leden však importér připravuje akční ceník.

David Bureš
Diskuze (36)

Doporučujeme

10. 12. 2020 11:00
Re: Cena
Jasne, vsak ano, osobne ych takovy cenovy nasup jen kvuli vykonnejsimu (potencialne) motoru taky neakceptoval.
Nicmene si do soucasneho Berlinga musim rypnout - je moc mohutne.
Ta puvodni subtilnejsi verze se mi libila vice.
9. 12. 2020 22:57
Re: Prečo tak zdraželi?
Alebo im voľné kapacity poskytol Rolls-Royce...
9. 12. 2020 22:56
Re: To si žádá srovnávací test!!!
Presne. :yes:

Mimochodom, možno sa k PSA-partii pridá ešte jedna verzia - Fiat. Dobló je už tiež staré a pochybujem, že nové budú Taliani robiť samostatne. Takže ak k Citroenu, Peugeotu, Toyote a Oplu pridáme ešte Fiat, a to je už celkom slušný počet značiek na jedno auto... Konkurencia len Kangoo/Citan (prípadne Nissan, ale ten sa asi v Európe neobjaví) a sám jak prst Volkswagen, ktorý svojho svätého predraženého užitkáča nedoprial okrem seba žiadnej zo svojich značiek... A Kórejčania na túto triedu zatiaľ zvysoka serú.
Avatar - wakantanka
9. 12. 2020 17:15
Re: To si žádá srovnávací test!!!
Toyota a Berlingo sú v podstate rovnaké autá, tak načo ich porovnávať? To skôr nové Kangoo, prípadne Ford.
Avatar - wakantanka
9. 12. 2020 17:13
Re: Re: Cena
No hold ony tie TDI už tiež nie sú žiaden zázrak odkedy plnia reálne emisné limity. :)