Majitel ojeté Tesly Model S, pořízené prostřednictvím automobilky, po několika problémech zjistil, že vůz měl v minulosti rozříznutou a svařovanou jednu z nosných částí karoserie.
Mně přijde nejlepší se obrátit na nějakou firmu, která likvidace vozidel přímo řeší. S přítelem se v tomhle ohledu vůbec nevyznáme, takže když nám auto dosloužilo, netušili jsme, jak postupovat. Proto jsme se obrátili na https://zahotove.cz/ . Všechno vyřešili za nás, takže jsme neměli žádné starosti ani neztráceli čas.
Ja som ti napísal niečo neslušné? Len konštatovanie holého faktu. Pripisovať niekomu úmyselný podvod, pretože si myslíš, že nevyrábajú kvalitne, je hlúposť. A podobné nezmysly pletieš vždy, keď ide o Teslu alebo elektromobily. Ja s ničím nešermujem, že píšeš hlúposti, je proste smutný fakt.
Nemůžeš popřít, že kvalita dílenského zpracování Tesel je velmi slabá, ani to, že tato automobilka raději úplně zrušila P. R. oddělení. Což je bezprecedentní krok. A všimni si, že s tebou diskutuju slušně a nešermuju přitom "s hlúpostí". :-)
Nechápem len jedno - jak môže existovať taký absolútny blb. Vieš spočítať aj niečo iné ako 1+1? Normálne sa divím, jak môže niečo takéto byť svojprávne a chodiť voľne po svete...
Tesla alebo nejaký zmluvný predajca? Snáď si nemyslíš, že toto je predajná politika Tesly...
Proste podvod jednotlivca, na čo výrobca nemôže mať v predstihu dosah, akurát to značke kazí povesť.
.... mě podobná prasárna ani moc nepřekvapuje. Řada jejich kvalitativních lapsů a arogantních jednání s jejich zákazníky je už téměř nekonečná... :-O:-(:no:
Samotny zvarovany C-stlpik (ak bola oprava vykonana odborne) este nemusi byt problem, ale ak Tesla zatajila pred novym majitelom ze auto je po buracke, tak to sa potom znizili na uroven troch aciek...
Kam tenhle svět spěje? Copak si ekologové nedokážou spočítat jakým množstvím kyselin smíchaných s těžkými kovy zamořit tenhle svět? Přitom počty jsou zcela jednoduché, když po planetě jezdí více než jedna miliarda vozů a každé auto na baterky v sobě minimálně 500 kilo kyselin.