Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMartin Vaculík vzal Dacii Duster 1.0 TCE LPG a devět pytlů betonu na projížďku
50 komentářů
JirkaV8
4
Martin :yes: Duster :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Kde je sympatický stavebník Laštiak a tuna ípy?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten není na smetišti.
Na toho nikdy nezapomenu. "Nejlepší" článek na ACZ ever.
A za tejden po tom ten strup z Třebíče, co nalítal milion s jedničkovou octaviií s vozíkem každej den kolik set km s matrošem a nářadím v tom vozejku. Než by si koupil dodávku.
Tyhle dvě hovada mě zlomily.
😄
Na toho nikdy nezapomenu. "Nejlepší" článek na ACZ ever.
A za tejden po tom ten strup z Třebíče, co nalítal milion s jedničkovou octaviií s vozíkem každej den kolik set km s matrošem a nářadím v tom vozejku. Než by si koupil dodávku.
Tyhle dvě hovada mě zlomily.
😄
ProchyToman
Vaculik je dobrej špekulant
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Peugeotem. Ono to trošku nesvědčí stabilizátorům ale nevadí. Beztak je u Peugeotu musíš měnit po 10ti tisících.
Vybral sis blbě.
Mitsu L200: bez servisního zásahu na podvozku. 142tkm. Vše ve značce, nikdy nic nenašli, co by měli měnit. I když bych jim to dávno věřil.
Jedna výměna destiček.
Mitsu L200: bez servisního zásahu na podvozku. 142tkm. Vše ve značce, nikdy nic nenašli, co by měli měnit. I když bych jim to dávno věřil.
Jedna výměna destiček.
Já cement nevozím. Naposledy jsem ho vozil ve své Š125LS vpředu v kufru, bo když jsem ho nevozil tak to plavalo. 😁 😁 😁
Co to je "Š125LS" ? Znám jen 120LS nebo 125L 😒]
Lux super. To melo listy na dverich, posilovac brzd a kazetovy radio 😁
Tak to musela být 120 LS se 4kvaltem. Pokud by měla 5kvalt, byla by to 120 LX. Ale ta byla jen na vývoz na Západ, nebo pro Tuzex. 😒]
Nebo to byla ta úplně poslední verze 125 L, tedy pětikvalt, ale motor 1,2 l s nižší kompresí.
Nebo to byla ta úplně poslední verze 125 L, tedy pětikvalt, ale motor 1,2 l s nižší kompresí.
SKAY
Holky co uděláte za litr? Uplně všechno brouku. Tak sedejte jedem betonovat.
Uživatel_5445955
Mám dojem, že někde jsem četl, že litr je o fous těžší, než 1,6, takže se zatížení přední nápravy nezmenšilo, ale právě naopak.
GeekStar
Tak tady musím říct pan Vaculík vysloveně propásl šanci zastavit nějaké lehké dívčině a zeptat se jí, co pro něj udělá za tisícovku. Pokud by totiž řekla "cokoli, brouku", mohl by jí obratem opáčit "tak nasedej, jedeme betonovat."
_Teddy_
"...některým dusterům zbývá jen 375 l, což přesně stačí pro pětičlennou posádku..."
Teda ja neviem, ale ked idem so styrmi kamosmi na chatu, staci nam aj menej. Tak liter tvrdeho a desat piv na osobu a den. 375 litrov pre 5 ludi? Zrejme slusnej oddil... 😄
Teda ja neviem, ale ked idem so styrmi kamosmi na chatu, staci nam aj menej. Tak liter tvrdeho a desat piv na osobu a den. 375 litrov pre 5 ludi? Zrejme slusnej oddil... 😄
rohYpnol
Úplně si nejsem jistý tím nadšením. Nevidím nic než to co udělá snad každý normální auto.
Jinak doufám, že s max zatížením uvidíme i modlu všech - Octavii :-!
Jinak doufám, že s max zatížením uvidíme i modlu všech - Octavii :-!
traveldrive
Nejaká nová celebrita?
To je ten, co se podíval pod sukni nejhezčí holce ze třídy a zjistil, že má chlupatý nohy. Což láskou oslepená místní diskusní jelita nenesla úplně lehko. 😁
viz. https😐/www.auto.cz/…-to-mozne-126610
viz. https😐/www.auto.cz/…-to-mozne-126610
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Othello
Nevím jestli si pan Vaculík dělá legraci z nás nebo z Dacie, ale já tam žádné naprosto perfektní přibrzdění kola nevidím. Kolo se několik vteřin zběsile protáčí a auto je skoro na místě.
Předvést tohle na sněhu tak se zahrabe po podlahu a perfektní bude akorát to kluziště co se mu udělá pod pravým kolem. Takhle to v žádném případě vypadat nemá !!
A druhá legrace je zahoupání zatíženým zadkem v čase cca 2😁0. Kroutí se vše ale tlumič se přitom prakticky vůbec nezasouvá do sebe. Co tam vlastně péruje ?
Předvést tohle na sněhu tak se zahrabe po podlahu a perfektní bude akorát to kluziště co se mu udělá pod pravým kolem. Takhle to v žádném případě vypadat nemá !!
A druhá legrace je zahoupání zatíženým zadkem v čase cca 2😁0. Kroutí se vše ale tlumič se přitom prakticky vůbec nezasouvá do sebe. Co tam vlastně péruje ?
Rozmýšľajte, než niečo napíšete. Hovorilo sa o kolese na ceste. To si auto pribrzdovalo, kým nenašlo trakciu. Za normálnych okolností by ste sa šmýkal dole, resp. dole a do strán.
Niekoľko sek.únd? To si mal asi video na slowmotion? Lebo ja som videl, že už tak po sekunde sa auto hýbalo dopredu.
Na všech třech záběrech se pravé kolo po celou dobu silně protáčí a to pokaždé trvá minimálně sedm sekund. Okamžik kdy se přestane protáčet se do záběrů vlastně ani nevešel. Takhle rozjezd určitě vypadat nemá.
Anonym
Duster 1.0 TCe LPG má provozní hmotnost (včetně řidiče) 1327 až 1380 kg podle výbavy a celkovou hmotnost 1755 kg. Takže těch 375 až 428 kg užitečné hmotnosti připadá na čtyři spolujezdce a náklad. Čtyři normovaní spolujezdci váží 300 kg, takže minimálně 75 kg zbývá na náklad a i kdyby tam byly LPG nádrže dvě, tak by to bylo pořád OK.
Při přestavbě Fabie jsem to měl horší. V TP byla uvedena provozní hmotnost 1220 až 1310 kg a celková 1660 kg. Pokud by úředník na dopravce vzal tu vyšší hodnotu, tak by na přestavbu zbylo maximálně 50 kg. Vzhledem k poměrně malému prostoru rezervy se ale do Fabie stejně moc velká nádrž nevleza a přestavba vážila jen 42 kg. A navíc úředník na dopravce vzal tu nižší hodnotu a po přestavbě jsem měl provozní hmotnost 1262 kg.
Jinak co se týče trakce, nejhorší jsem měl s Felicií, když jsem vezl na přívěsném vozíku železný šrot. Měl jsem problém vyjet z travnatého dvora. A v kovošrotu se ukázalo, kde byl problém. Ve vozíku totiž bylo 1200 kg šrotu 😄
Co se týče Dusteru, svět spěje k tomu, že s ním jednou budeme jezdit skoro všichni. Holt budeme muset akceptovat turboefekt litrového motoru a jezdit 50kou na čtyřku, tak jako za mlada v autoškole.
Při přestavbě Fabie jsem to měl horší. V TP byla uvedena provozní hmotnost 1220 až 1310 kg a celková 1660 kg. Pokud by úředník na dopravce vzal tu vyšší hodnotu, tak by na přestavbu zbylo maximálně 50 kg. Vzhledem k poměrně malému prostoru rezervy se ale do Fabie stejně moc velká nádrž nevleza a přestavba vážila jen 42 kg. A navíc úředník na dopravce vzal tu nižší hodnotu a po přestavbě jsem měl provozní hmotnost 1262 kg.
Jinak co se týče trakce, nejhorší jsem měl s Felicií, když jsem vezl na přívěsném vozíku železný šrot. Měl jsem problém vyjet z travnatého dvora. A v kovošrotu se ukázalo, kde byl problém. Ve vozíku totiž bylo 1200 kg šrotu 😄
Co se týče Dusteru, svět spěje k tomu, že s ním jednou budeme jezdit skoro všichni. Holt budeme muset akceptovat turboefekt litrového motoru a jezdit 50kou na čtyřku, tak jako za mlada v autoškole.
Nevím, jestli to platí i u originálních vestaveb, ale když mi LPG instalovali do ojetiny, tak technik říkal, že pokud by to nevyšlo, tak mi do TP napíšou, že je auto maximálně pro čtyři osoby (těsně to vyšlo, takže je stále pro pět).
Osobně bych ocenil, kdyby byl Duster pro 4 osoby a měl větší nádrž na LPG. Pět lidí se tam stejně skoro nevejde a kdybych náhodou někdy potřeboval vzít 5 lidí, tak bych to holt risknul.
Osobně bych ocenil, kdyby byl Duster pro 4 osoby a měl větší nádrž na LPG. Pět lidí se tam stejně skoro nevejde a kdybych náhodou někdy potřeboval vzít 5 lidí, tak bych to holt risknul.
Ano, přesně tak, pak se musí snížit počet pasažérů v TP. A právě předpokládám, že stejné to je u nového auta jako je Duster a tím pádem má LPG verze ještě legislativní prostor 75 kg na jakékoliv další příslušenství, aniž by to ohrozilo pětimístnou homologaci, hypoteticky tam může někdo domontovat dodatecnou cca 100L nádrž do kufru.
Viděl jsem dodatečnou přestavbu Dustera a tam myslím dali 79 litrovou toroidní nádrž na LPG. Nejsem si úplně jistý, že jde jen o užitečnou hmotnost, protože Dacie dávala takto malé nádrže do všech modelů, včetně Dokker (tam to podle mě užitečná hmotnost vůbec nemůže limitovat).
Může to ale samozřejmě být v rámci zjednodušení.
Někde zmiňovali, že je to kvůli emisím. Pokud se homologuje s plnou nádrží, tak by to dávalo smysl (vyšší hmotnost, horší emise).
Může to ale samozřejmě být v rámci zjednodušení.
Někde zmiňovali, že je to kvůli emisím. Pokud se homologuje s plnou nádrží, tak by to dávalo smysl (vyšší hmotnost, horší emise).
Ano, ta hmotnost to nikde nelimutuje, to si myslím od začátku. Já bych to viděl na obyčejné snižování výrobních nákladů.
filko
......
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
saabik
Chtělo by to hlavně zapracovat na kvalitě. Aby se Duster přestal objevovat ve statistikách nejporuchovějších aut napříč stářím. A bezpečností se dostat aspoň do průměru konkurence. To ale asi low-cost zákazníky evidentně netrápí.
Paula20
Dobrý deň, zvažujem kúpu auta. Prosím poraďte mi 😊 Duster vs capture na lpg. Aké sú prednosti jedného proti druhému? Viem, že duster je viac suv, ale aj tak.
Paula20
..... Potrebujem auto hlavne do mesta, krátke trasy a občas výlet, dovolenka. A aby bolo priestranné pre 4. Dobrá cena, nízke náklady. Prípadne aj nejaký iný typ auta.
jam2015
Stĺpik pri bráničke, základy pre psiu búdu...
Zjavne budú dvaja betónovať a traja pozerať 😉
Mal tam šupnúť 9 vriec poctivého cementu po 50 kg.
Zjavne budú dvaja betónovať a traja pozerať 😉
Mal tam šupnúť 9 vriec poctivého cementu po 50 kg.
Roman Lenghart
Napisal som aj na Youtube.Dnes som mal chvilu času a šiel som okolo Dacie predajne, kde mali na vyskušanie Duster LPG, a po kratkej jazde aj po rozbitej Petržalke verejne prehlasujem že z toho auta mám "sanku dolu", odhliadnuc od materiálov, vypracovania - to neriešim, je to lacák.Ale zistenie že Duster je tichší od podvozka ako Ceed sw 2019,ktorú som kvôli hluku musel predať- nedalo sa s tým jazdiť,+ k tomu dalšie problémy, tak to ma teda dostalo.Posed dobrý, sedačky, volant, síce gumová prevod. ale vzhladom na cenu OK. Na použitie okolo komína, medzi mesto super- ked neprejde Oct.2 TDI na jar cez emisku - aj ked nerád ale budem donútený , idem do Dustera, pre ženu. 2021 už príde s 6 gang prevod. síce s GPF ale to nevadí- podstatné je LPG. Aj motorček ma milo prekvapil.Dať si nastriekať podvozok a dutiny a myslím že na dlho vystarané. Auto pri jazde je tuhé, neskače, trochu sa zhupne pri velkej vlne, ale všetko v norme. Ziadne buchanie na priečnych nerovnostiach,ziadne hrkanie, no nechapem. Bez mučenia poviem že sa nesie cez nerovnosti ako Golf 7 variant čo mam - riešime jazdu, pocit z nej, komfort, aby niekoho nenapadlo že Dacia sa chytá na Golf vo všetkom. Ked , tak v prejave pohodlia, ostatné je na slnečné roky vzdialené. Motor ide odspodu pekne, nečakal so od neho niečo extra, ale prekvapil. 4000 ot. a vyššie prichádza zvuk&trojvalca - podobný HTP, akurát lepšie odhlučnený ako HTP, a už moc neťaha ale snaží sa. Je to lacák ale za tie prachy super :yes: