Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Za volantem nové Dacie Sandero: Výrazně lepší, přesto stále normální auto

Od třetí generace Dacie Sandero jsem „požadoval“ dvě zásadní věci: aby zůstala normálním a cenově dostupným vozem. Minimálně první část svého přání si po úvodních jízdách v Praze a okolí mohu odškrtnout.
Zpět na článek
15. 12. 2020 19:13
15. 12. 2020 19:35
15. 12. 2020 20:14
15. 12. 2020 20:18
15. 12. 2020 20:54
15. 12. 2020 22:00
16. 12. 2020 00:20
16. 12. 2020 11:02
16. 12. 2020 11:14
16. 12. 2020 11:40
16. 12. 2020 13:25
16. 12. 2020 13:41
16. 12. 2020 14:44
15. 12. 2020 20:52
15. 12. 2020 20:57
15. 12. 2020 21:22
15. 12. 2020 19:47
15. 12. 2020 21:18
15. 12. 2020 23:58
16. 12. 2020 11:06
16. 12. 2020 16:55
15. 12. 2020 20:00
15. 12. 2020 20:17
15. 12. 2020 21:17
15. 12. 2020 22:05
16. 12. 2020 09:41
16. 12. 2020 10:22
15. 12. 2020 20:43
15. 12. 2020 22:06
15. 12. 2020 22:23
16. 12. 2020 09:28
15. 12. 2020 21:03
15. 12. 2020 21:21
15. 12. 2020 22:07
15. 12. 2020 22:41
15. 12. 2020 22:56
16. 12. 2020 00:23
15. 12. 2020 22:42
15. 12. 2020 21:34
15. 12. 2020 22:44
16. 12. 2020 07:11
16. 12. 2020 08:37
16. 12. 2020 12:45
16. 12. 2020 13:44
16. 12. 2020 18:28
16. 12. 2020 19:27
14. 2. 2021 13:45
16. 12. 2020 00:02
16. 12. 2020 01:25
16. 12. 2020 09:30
16. 12. 2020 09:43
16. 12. 2020 09:53
16. 12. 2020 10:25
16. 12. 2020 11:15
16. 12. 2020 12:26
16. 12. 2020 12:52
16. 12. 2020 13:00
16. 12. 2020 15:23
16. 12. 2020 18:32
17. 12. 2020 06:35
16. 12. 2020 18:45
17. 12. 2020 06:37
Avatar - rohYpnol
15. 12. 2020 19:13
První
První vůz tohoto roku pro normálního člověka!!!

A to se setsakra cení. Navíc je to opravdu poslední evropský model, který stále má na prvním místě zákazníka a ne zelenou díru do zadku eurohujerů.

Smekám před Dacií, základ očekávám někde na 220 až 230 tis., Arctica někde kolem 260 tis.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Blue Sun
15. 12. 2020 19:35
Re: První
Jasně, a proto má jako motory výhradně tříválce a ještě s dost nízkými výkony. Panejo, ty tvé kecy začínají nabírat na otáčkách. :-D
Ale jo, konečně auto, které si můžeš dovolit, tak ho chval a uctívej.
15. 12. 2020 20:14
Re: První
Tak jdi Dacii naprášit do Bruselu, třeba se ti uleví. Myšlení některých zdejších diskutérů je vskutku nepochopitelné a úchylné... :-O :-( :no:
15. 12. 2020 20:54
Re: První
To těžko, já bych ty tamní ekoteroristické ksindly jedině tak nakopal do pr. e. e!
Avatar - Blue Sun
15. 12. 2020 22:00
Re: První
Co to plácáš, ty zdrogovaná jitrnice.
16. 12. 2020 00:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2020 11:02
Re: První
Tak ona Dacia neměla nikdy žádný silný agregáty. Vrcholovou motorizací byl 0,9 Tce. Nicméně souhlasím s rohypnolem. Navíc je to auto pěkný zvenčí i zevnitř.
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2020 11:14
Re: První
No, taky měla v první generaci atmosférickou šestnáctistovku, a dneska jsme na litrové foukačce. Takže pokud bychom se chtěli držet toho "zákazníka", krok vpřed to rozhodně není. Ve skutečnosti to auto je stejně tak plné ústupků předpisům jako každé jiné auto. Akorát je levnější, a na to rohypnol slyší...
16. 12. 2020 11:40
Re: První
Jenže ta atmo 1,6 byla zdechlejší než foukaný TCe. Krok vpřed to jistě je jen ne takový jak by se možná slušelo. Nový model vypadá, minimálně na fotkách, výrazně méně očesaný než předchozí generace. Zmizely ty ovládací knoflíky ala sporák model 1960 a sedačky tvarově připomínají moderní auto a ne starou Volhu. Nebuď tak kritickej a pochval to Rumunům ;-)
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2020 13:25
Re: První
Já nejsem kritický, já jen nejsem bezmezně nadšený z "jediného auta myslícího na zákazníka", protože to není pravda. Já chápu, že pro rohypnolův sockopohled je tohle auto roku, možná století, ale jak ukazují prodeje Dacií, není to zrovna ta vrcholná ukázka, jak by se to mělo v Evropě dělat.
16. 12. 2020 13:41
Re: První
Jak to, že neměla? A Duster 1,33 se 103 kW je co? :-)
16. 12. 2020 14:44
Re: První
sorry já měl na mysli menší modely a na Dustera zapomněl. Máš pravdu, tam je i silnější motorizace.
Avatar - 3_diamanty
15. 12. 2020 20:52
Re: První
suhlas.... mne pride ze kazdy uz dnes nahana premiu snad prave okrem dacie... bohvie cim to je ze kazdy uz dnes tuzi vyrabat len naslapane kusky pritom uprimne... ich hodnota pada ku dnu daleko citelnejsie a rychlejsie ako u nejakeho jednoduchsieho auta ktore v podstate spravi tu istu sluzbu a zaroven neosklbe zakaznika za kazdu cenu len preto ze ma v sebe milion nepotrebnych frajeriniek ak to mam tak povedat... mne sa moc paci verzia stepway... pretoze male auto s klasickym podvozkom sa stale da este kupit v unosnej cene aj mimo dacie ...povedzme nejaka i20 s 1,2kou je vcelku dostupne a uz fakt sik auto bez neajkych kompromisov .... takze tam klasicke sandero nema za mna ( a aj pre mna ) az taku moc... ale uz verzia stepway je fakt zaujimava a za mna prave aj vdaka vyssiemu podvozku je velmi dobre pouzitelna aj na nejaky ten vyjazd na zahradu ci na piknik do prirody... kde aj nejake to parkovanie na trave a vobec mimo asfalt nebude utrpenim a strachovanim sa ci nesuchnem spodok a pod .... za man stepway je dokonaly... ok fajn.. s 1,3tce by to bolo este dokonalejsie... ale inak ta 1.0ka v turbe uz bude stacit a navyse ma tusim nepriamy vstrek... takze aj na furikovanie po rohliky na kratke trasy tiez dobra volba..... normalne kebyze dnes riesim auto tak letim kuknut stepway prisaham... po necelych 4 rokoch od kupy sucasneho auta predsa len este je priskoro pre mna obzerat sa po niecom dalsom novom ale cas leti rychlo a prejdu dalsie styri roky a uz to moze byt fakt realne ( navyse uz sme od augusta konecne traja a nie dvaja ako tomu bolo doteraz takze v buducnosti urcite to bude chciet nieco "rodinnejsie" ).... a potom uz fakt cchem nieco s vyssim podvozkom... jedine zeby sa nam zazracne opravili cesty ale to nehrozi... ba priam z roka na rok mi pride ze ich mame horsie viac poplatane a rozbite ... a potom nekup SUVecko alebo crosss dnes uz.moda nemoda .. ja sa tomu fakt nedivim ze sa im tak dari :-|
15. 12. 2020 20:57
Re: První
A přitom je nejen praktická a prostorná, ale i líbivá! :-) :yes:
Super je ta moderní podvozková platforma, jízdní vlastnosti i bezpečnost by tak měly být na solidní úrovni. :yes:
15. 12. 2020 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - SKAY
15. 12. 2020 19:47
Cvt
A automat :yes:
Rozbalit vlákno
4
15. 12. 2020 21:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
15. 12. 2020 23:58
Re: Cvt
Tomu bych se vyhnul obloukem.
16. 12. 2020 11:06
Re: Cvt
Hele mě by zajímalo změření výkonu na kolech u manuálu a CVT. Podle mě v tý převodovce zmizne spousta výkonu. Výkony motorů, který se udávají jsou předpokládám na klice ne na kolech.
Avatar - SKAY
16. 12. 2020 16:55
Re: Cvt
Ve mestě pomalá jizda může byt učinejší než klasicka ji nak asi 4% horší učinnost.

Ja jen že je možnost volby převodovky u sandera nějaci kupci se najdou. Podíl automatických roste ikdyž někdy není na výběr u top m.
15. 12. 2020 20:00
Překvapení
První Dacie s pěkným interierem, moderním vzhledem a jednoduchým ovládáním. :yes:
Rozbalit vlákno
16
15. 12. 2020 20:17
Re: Překvapení
A mechanická ručka je k dispozici i u nejvyšší výbavy! A zůstaly pořádná tlačítka a mechanické ovladače. :-) :yes: :yes: :yes: K úplné spokojenosti chybí už jen čtyřválec 1.3 TCe... A kombi verze MCV...
15. 12. 2020 20:23
Re: Překvapení
Hezky napsáno :*)
15. 12. 2020 21:17
Re: Překvapení
Takže kdyby to bylo úplně jiné auto (jiná karoserie a jiné motory), tak by byla tato Dacie úplně ideální auto.... :-O
Avatar - Blue Sun
15. 12. 2020 22:01
Re: Překvapení
Takže je, jako vždycky, všechno úplně špatně. :-D :-D
15. 12. 2020 22:05
Re: Překvapení
Nikoliv, pro většinu zákazníků bude ten přeplňovaný litr dostatečný, ovšem tu verzi kombi spousta Čechů opláče, to je jasné.. :-(
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2020 08:51
Re: Překvapení
Kdyby ji ti Češi kupovali ve velkém, tak by se možná udržela. Ale jak je vidět, ani ty diskusní pláče nestály za to, aby Dacia uvažovala o další verzi MCV.
16. 12. 2020 09:41
Re: Překvapení
Češi kupovali MCV jako diví, ale holt jsme moc malý trh...
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2020 09:54
Re: Překvapení
A proto dnes potkáš častěji Sandero, než MCV... Jo jo, jak diví.
16. 12. 2020 10:22
Re: Překvapení
Pokud Logan MCV II. generace srovnáváš jen se sesterským Sanderem II. generace, je to tak minimálně vyrovnané.
16. 12. 2020 12:59
Re: Překvapení
Neházel bych flintu do žita. U stávající generace Logana bylo MCV představeno s půlročním zpožděním - sandero/logan na podzim, MCV na jaře. Tak ještě uvidíme. Ještě jsem nečetl oficiální kategorické popření, že MCV bude. Moc se mi nechce věřit, že nové větší SUV (nástupce Lodgy/Dokker) by zároveň nahradilo MCV. Sedmimístné SUV bude pro jinou sortu zákazníků a i cena bude jistě nad Dusterem.
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2020 13:26
Re: Překvapení
MCV nebude, Dacia to jasně řekla při představení téhle dvojice. Není zájem.
16. 12. 2020 11:07
Re: Překvapení
jj souhlas a ten 1,3 TCe by tomu slušel. Přeci jen výkonovej strop na 75 kW je dost málo. Auto je to pěkný a zasloužilo by si důstojnější motorizaci.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2020 10:43
Re: Překvapení
77kW u (těžší) Oktavie je naprosto dostatečný = zdroj RYCCARDO

Ujednoť si to
17. 12. 2020 20:52
Re: Překvapení
Curaku. Mluvime o vrcholovy motorizaci a to je 75 kw proste malo proto to pisu. Oktavka mela v tu dobu vrchol 147 kw tohle jen 75. Cemu na tom nerozumis?
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2020 10:43
Re: Překvapení
77kW u (těžší) Oktavie je naprosto dostatečný = zdroj RYCCARDO

Ujednoť si to
17. 12. 2020 20:55
Re: Překvapení
A nemusis mi ty svoje vyplody psat dvakrat ty blbe.
15. 12. 2020 20:28
Konkurence, uč se!
Tak Škodovky by se měly učit, jak udělat místo pro koleno u středového panelu (stejně jako to měla Oktávka III).
Vypadá to, že Sandero tam tu vlnku u středového panelu jako mají Škodovky nemá.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - palix
15. 12. 2020 20:43
Sandero
Síce to nie je moja kategória áut, ale nové Sandero sa mi páči. Je na ňom vidieť, že niektoré detaily robili ľudia, ktorí rozmýšľali povedzme "sedliackým rozumom".
Páči sa mi možnosť umiestnenia mobilu na palubnej doske bez displaya (obr.10).
Super je vyriešený strešný nosič (obr. 68 + 69) - vlastne som také takmer "geniálne" riešenie ešte nevidel :yes: To nevymysleli ani v Škode v rámci "Simply clever" :-) (škrabka v nádrži a podobné nezmysly sa môžu niekde skryť).
Predpokladám, že existuje veľa ľudí, ktorí namiesto super moderných pretechnizovaných áut so super konektivitou... dajú prednosť cenovo výhodnejším autám s praktickými riešeniami.

Až by som podozrieval automobilku, že nové Sandero navrhla nejaká "praktická žena z domácnosti" :-!. To auto vyzerá až podozrivo prakticky.
Rozbalit vlákno
5
15. 12. 2020 21:09
Re: Sandero
Tak s tím střešním nosičem to měla právě Škoda na konceptu ahoj! v roce 2002 ;-)
viz. fotogalerie https://www.autorevue.cz/…ly-chytre-napady
Ovšem byl to jen koncept, to je fakt.
15. 12. 2020 22:06
Re: Sandero
Asi si to nenechali patentovat...
15. 12. 2020 22:23
Re: Sandero
To, že si také riešenie ešte nevidel, neznamená, že tu nebolo už minimálne 12 rokov dozadu na Renaulte Kangoo.
http://www.netcarshow.com/…wallpaper_20.htm
Ja sa Simply Clever riešení nejdem zastávať, ale o tom to je. O škrabke na ľad vieš a o nosiči na Kangu nie. Prečo? Lebo Škoda robí lepší marketing. ;-)
16. 12. 2020 09:28
Re: Sandero
Veľmi presne si to vystihol. :yes: :yes: :yes: Neviem, či si to práve Renault nedal patentovať.
14. 2. 2021 14:00
Re: Sandero
Co je na tom nosiči geniálního? Jak na to nosič kola, či lyží přidělám? Vždyť v tom nejsou T-drážky! Dle mého názoru se jedná v podstatě o nepoužitelnou věc.
15. 12. 2020 21:03
Klimatizace
Musím přiznat, že mi krapet spadla čelist, když jsem četl o automatické klimatizaci. Okamžitě se se mi vybavily dřívější ceníky s vysokou, ne-li nejvyšší výbavou Artcia, aby to vůbec nějak chladilo.

Stává se z toho dospělé auto. Jsem fakt zvědavý, co to udělá s cenou.
Rozbalit vlákno
8
15. 12. 2020 21:20
Re: Klimatizace
Cenu u Stepway Comfort odhaduju na 330-360k.
15. 12. 2020 21:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 12. 2020 22:07
Re: Klimatizace
Vyrábět se to ale bude v Maroku.
15. 12. 2020 22:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 12. 2020 22:56
Re: Klimatizace
Ty víš o nějakém jiném Maroku, než o tom severoafrickém? :-)
16. 12. 2020 00:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2020 09:02
Re: Klimatizace
Zase nechlastají jako Poláci v Bolce :D
15. 12. 2020 22:42
Re: Klimatizace
Sranda je, že panel s automatickou klimatizáciou dostal myslím najprv Duster (za príplatok samozrejme) a potom ho dali aj do nového Clia, Capturu a Arkany. Je to pekné a dobre vyriešené. :yes:
15. 12. 2020 21:34
Hmmmm
Předně díky redakci za postřehy. :yes: Dotaz: L u CVT brzdění motorem z kopce, vyšší ot./min..., tz. je L lepší než D při předjíždění? Jinak se už těsím jak v lednu půjdeme vybírat pro manželku mama car. Teď od stolu na mě udělalo největší dojem Sandero Stepway, ještě mám v merku novou C4, ale pořád ve mě hlodá červík že bych dětem (6r a 3r) dopřál větší a bezpečnější vůz jako nový Tucson. Ale pak si vzpomenu jak si děti ničeho neváží, jak manželka ztratila přední spojler na Octavii a ani o tom nevěděla... Teď si raději půjčuje můj 2r starý Duster, kde využívá všechny 4 kamery a zatím neodřela ani kolo. Jen ji štve ruční brzda a občasné chcípnutí na křižovatkách. Jo a taky nepřekryté prahy. No uvidíme co nakonec vybereme....
Rozbalit vlákno
8
15. 12. 2020 22:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2020 07:11
Re: Hmmmm
Třeba to tak dopadne ;-) Ale až za 2 roky, kdy Duster pujde z domu, kde kromě benzínu žere i olej. Dle servisu je to v normě. Byli jsme projet i Atecu, ale tam jsem neměl ten pocit že je to 2x lepší, rozumněj 2x dražší auto než Duster. U toho Tucsonu, si myslím, že bych mohl mít ten pocit. Uvidíme, ted je na řadě mama car...
16. 12. 2020 08:37
Re: Hmmmm
Jaký máte v tom Dusteru motor?
16. 12. 2020 12:45
Re: Hmmmm
1.6 84kW, ročně najedu 15-18tis. km ale krátké trasy kolem komína. Proto jsem vzal atmo s vidinou bezproblémového provozu.
16. 12. 2020 13:44
Re: Hmmmm
Tak v jeho případě je vysoká spotřeba oleje dost nečekaný problém...
16. 12. 2020 18:28
Re: Hmmmm
Příčina bude v tech krátkých trasách se studeným motorem.
16. 12. 2020 19:27
Re: Hmmmm
Asi ano. Sice se snažím nepřekračovat 3000ot./min. dokud nezhasne kontrolka studeného motoru. Sice mi ho vždy doplnili v servisu. Ale teď už tam ani nejezdím a 1x za 1/2 roku tam naleju za 70Kč origo olej a neřeším. Manželka ujede 5tis. km/rok tak si myslím, že ten nepřímovstřik CVT Stepway bude ideál. Z mého pohledu Dacia dělá normální auta pro normální lidi, fakt si nemusím nastavovat klimu přes display a ještě ve dvou podnabídkách... Dříve jsem se na Daciu díval přes prsty, ale teď.... klobouk dolů.
14. 2. 2021 13:45
Re: Hmmmm
Někoho to možná netrápí, ale mě třeba zajímá antikorozní ochrana. A Citroen v tomto smyslu (dříve téměř premiant) klesl nechutně hodně hluboko. Takový Kaktus hnije na podvozku už po dvou letech.
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2020 00:02
Sandero
Otazníkem zůstává bezpečnost.
Rozbalit vlákno
13
16. 12. 2020 01:25
Re: Sandero
Na nové, moderní platformě? No asi na ní u Sandera bude o něco méné vysokopevnostní oceli než u Clia, ale i tak bych to šacoval na slušné deformační zóny a hodně tuhou střední část skeletu. Že to pak dostane od Euro NCAP méně hvězd za menší standardní zamoření různými pochybnými jízdními asistenty, považuji jedině za přednost! :-)
16. 12. 2020 09:30
Re: Sandero
Bezpečnosťje o platforme len čiastočne.
16. 12. 2020 09:43
Re: Sandero
Zcela zásadně!
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2020 09:53
Re: Sandero
Ani zdaleka ne tolik, kolik si myslíš. Nebo fakt čekáš, že skelet bude shodný s Cliem, ze stejných materiálů, stejně svařovaný, stejně provedený, a přitom to auto zůstane výrazně levnější?
16. 12. 2020 10:25
Re: Sandero
Viz já 01:25. Pokud by sis to přečetl, nekladl bys mi takto nesmyslné otázky. Navíc si každý může mezi tím Sanderem a Cliem vybrat. Dle svého vkusu a peněženky. A tak to má být. Já třeba za zásadní výhodu nového Sandera považuju výrazně vyšší karoserii. Clio posledních 2 generací je pro mě příliš placaté a stísněné a crossover nechci.
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2020 11:15
Re: Sandero
A to, co jsi napsal, je právě naprostý nesmysl, který vůbec nezavdává předpoklady k tvým očekáváním. Platforma sama o sobě ještě nic neznamená.
16. 12. 2020 12:26
Re: Sandero
Kouzlo spočívá v tom, že plat rumunského dělníka je poloviční vůči platu dělníka ve škodovce a třetinový k platu ve španělsku...
16. 12. 2020 12:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2020 13:00
Re: Sandero
V Maroku berou polovinu toho co v Rumunsku. Stepway se ale bude vyrábět výhradně v Rumunsku.
16. 12. 2020 15:23
Re: Sandero
Drahy je vyvoj, technologie a lisovacie nastroje, nie zelezo. Aj to na com Dacia stavala doteraz bolo pred X rokmi moderne a drahe.
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2020 18:32
Re: Sandero
Tak to jsem naprosto v klidu, protože vývoj u té Dacie nebyl o mnoho levnější i s převzetím platformy Clia. Platforma totiž pořád není celý skelet auta, což je nejlíp vidět na porovnání rozměrů, a do toho vývoje pak vrazili taky dost velké množství peněz. CMF-B zase není tak stará platforma, aby už byla vývojově "zaplacená".
17. 12. 2020 06:35
Re: Sandero
Sandero muselo kvoli predpisom dostat novu platformu. Vyvoj platformy je fixna polozka bez ohladu na pocet modelov. Pouzitie vo viac modeloch rozdeli vyvojove naklady a zarovem umozny vacsie zlavy z objemu. Samostatna polozka je cena vyvoja auta na danej platforme, ktora bola pri Sandere urcite nizsia ako pri Clie. Pri vyvoji Sandera bol kladeny doraz na jednoduchu montaz. Usetris izolacne hmoty a montujes v lacnej krajine. To spravi dost a to uz Clio patri k tym lacnejsim v B segmente.
14. 2. 2021 13:41
Re: Sandero
Pro cílovku se rozhodně nejedná o prioritu č.1
16. 12. 2020 12:09
preco preboha CVT test?
Najpredavanejsi bude benzin s manualom, pripadne rovno vo verzii LPG. Takto sme sa dozvedeli o vsetkom, len nie o tom najpredavanejsom a najrelevantnejsom...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
16. 12. 2020 13:27
Re: preco preboha CVT test?
Panejo... proč stejně nekňučíš u testů nadupaných Oktávek se 4x4 a DSG a výbavou za mega, když nejvíce prodávané je základní TSI?
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2020 13:58
Re: preco preboha CVT test?
Tak určitě.
16. 12. 2020 15:47
Re: preco preboha CVT test?
ja som sa nad tym skor pousmial, najprv sa v extra clanku pytaju, co vsetko chcu citatelia vediet, aby poskytli co najrelevantnejsie informacie a potom otestuju CVT...

P.S.
lebo tie testy oktaviek 4x4 s DSG necitam, tak ich ani nemozem komentovat...:D
16. 12. 2020 16:59
Re: preco preboha CVT test?
Ta verze s CVT mě taky nemilé překvapila. Asi si redaktor nemohl vybrat, jinak to nedává smysl...
16. 12. 2020 18:45
vypada dobre
to zlate Sandero by se mne docela libilo, samozrejme s manualem. Bohuzel v testech poruchovosti a v korozi neni Dacia porad alespon v prumeru, takze by to bylo slozite rozhodovani.
Rozbalit vlákno
2
17. 12. 2020 06:37
Re: vypada dobre
Nemozes citat poruchovast podla TUV. To je len o tom ako si kto vie zaplatit kontrolu auta v servise pred STK.
14. 2. 2021 13:40
Re: vypada dobre
Ze salónu bych nevyjel dřív, než by to bylo vy/nastříkané nějakým fujtajflem. Tato drobná investice se bohatě vrátí po pár letech min. z hlediska lepší prodejnosti.
14. 2. 2021 13:38
Střešní nosič
Nikod nikde mi ještě neodpověděl na otázku, k čemu jsou dobré ty hagusy v případě instalace napříč a nikoliv podélně. Prý na to mají dokonce patent... Vzhledem k tomu, že v tom zřejmě nejsou T-drážky, fakt netuším, k čemu to může být dobré. Leda tak snad na žebřík připevněný provazem.. :-[]
Rozbalit vlákno
0