Nie dizajn nieje velmi nadcasovy. Plus tie zastarale opierky hlavy. :no::no::no: Len 3*** EuroNcap. Plus nepremiova pristrojovka. Teda presnejsie ako Cerato. Vyrobu by som ukoncil uz teraz...
První věta článku má pravdu: automobilové modely vznikají a zanikají. Rozdíl je v tom, že některé z nich po sobě nechají v dějinách automobilismu a vzpomínkách lidí nesmazatelný otisk. A k nim PT Cruiser určitě patří. Ne proto, kolik kusů se prodalo, ani kvůli tomu, jak jezdil (přestože vzhledem k původu a kategorii to bylo nečekaně příjemné svezení). Jeho devizou byl a zůstává design v kombinaci s praktičností - pro někoho nepovedený, pro mě a mnoho dalších fascinující. Pozoruhodné verze Cabrio a 2.4 GT Turbo už jen podpořily odvahu značky Chrysler vstoupit na nejistý led a zariskovat.
A mimochodem, odvaha pouštět se do podobných experimentů je jedním ze znaků těch automobilek, kterých si vážím - Fiatova Mul tipla, Chrysler PT Cruiser, Plymouth Prowler, Citroën Pluriel, Renault Avantime, Lancia Thesis, Smart Fortwo i Roadster, ze starších třeba Matra Bagheera a Rancho nebo Alfa Romeo Alfasud. Až bude někdo za padesát let sepisovat dějiny automobilového designu na přelomu tisíciletí, tahle auta tam budou. Co tam bude od značek Škoda, Toyota, Kia, Hyundai, Daewoo? A co tam vlastně bude od VW?
Bavíme sa o designe a nie o komercii :yes: každé z týchto áut bolo vytvarané s maximalnym ohľadom na design a to je pre automobilku "tenký ľad" pretože vačšinou neosloví masy..
Ale každý zo spomínaných modelov určite púta pozornosť vo svojom okolí a o to pri designe ide.
Páči sa mi ako každy rozoberá hrozný design Pt Cruiseru a jeho zastaralost a pri tom si možno nikedy akurát tak nasadol do tohoto auta. ;-\
Každy kto vlasní PT alebo na nom urobí pár desiatok tisíc km, by ho len tak z ruky nepustil a to aj z jeho plusmi a mínusmi...
(ktorých je nakoniec len pár a celkom lahko si na ne zvyknete)
Souhlas, souhlas. Jel jsem s PT jen kousek (zkušební jízda), protože sám auto téhle kategorie nepotřebuju. Ale byl jsem velmi příjemně překvapený, jak fungoval podvozek, řízení a manuální převodovka. Jen motor - benzínový 2.0 - mi moc nesedl, asi bych si vybral 2.4 Turbo ;-)
plny suhlas, mam PTcko sice este len cca pol roka ale je to PRE MNA najgenialnejsie auto, plne vyhovuje mojim potrebam (nejazdim po lese), totalne mi sedi vo vsetkych strankach -- mam z neho proste radost a viac neriesim.
je to skvost,ale jen 3***?to už je příliš,nemyslíte?Chrysler by měl celkově zamakat na bezpečnosti vozů,mohly by otestovat 300C,aby to nedopadlo podobně
Tak to by sa mala potom vyradit polovica vozového parku v ČR/SR keď je to tak nebezpečné jazdiť z autami pod 4* a tiež si viem prdstavit ako by dopadla zrážka napr. Fabie z 300C (hviezdičky v EuroNCAP totiž niesu všetko)
škoda .. .myslím že tohle není špatné auto a bylo to jedno z první retro aut dotažených do série .. a jedno asi z nejpraktičtějších retro aut ... možná že se za čas vrátí v nové genraci kteoru si mylsím že by stejně už byla třebá :yes:
...pokial mate rodinu, nemozete si dovolit viac aut a chcete retro (pripadne aspon nieco ine ako bezna komercia) bola to asi jedina moznost. A za seba mozem povedat, ze pocit z jazdy v PT je uplne iny ako v inych autach bohato rozsirenych na nasich cestach. Tym nechcem povedat, ze PT je lepsi, ale je jednoducho iny. To, ze sa prestane vyrabat asi nezmenime, ale mozno je to aj dobre, tie co tu jazdia budu potom este vzacnejsie.... ;-) Vsetkym PT este vela stastnych km!!!