Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Captur E-Tech Plug-in 160 a TCe 100 LPG – Elektřinu, nebo plyn?

Nabídka motorizací pro Renault Captur je docela zajímavě složená. Myslí totiž i na příznivce alternativních pohonů. A nejen těch elektrifikovaných.
Zpět na článek
18. 12. 2020 15:16
18. 12. 2020 15:57
18. 12. 2020 17:10
20. 12. 2020 06:37
18. 12. 2020 13:55
"Chcete mě, pane?"
"Přijde od toho, co jsi za zač!"

"Jsem malý křapkózní rendlík. Vážím jako nedávno vážilo velký kombi, mám 68kw a vylhanou spotřebu."

"Tak to jsi pěknej kus srance. To budeš aspoň asi levnej, kolik?"

"Necelejch 8 kil"

"Tak to jdi do p*r*d*e*l*e!"
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
18. 12. 2020 14:30
Na dlouhé štreky ....
... si máš koupit LPG?
kde je diesel, Francie je obrovská ...
Opravdu se dá diesel nahradit PHEV za 800 kolíků?
O diesely byl bezpochyby zájem, opravdu lidi chtějí mít na výběr mezi ošizenými verzemi, LPG, slabým žíznivým benzínem a předraženým PHEV???
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Allo
18. 12. 2020 14:36
Re: Na dlouhé štreky ....
Přesně nemluvě o tom že u LPG musíš mít záhrobní manuální převodovku...
PHEV je sracka nabíjet a tankovat je nesmysl zlatá toyota a její normální hybridy kde se leje jenom benzín...
18. 12. 2020 14:47
Re: Na dlouhé štreky ....
Nechápu proč Clio udělají klasický Hybrid a Captur ne.
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2020 15:07
Re: Na dlouhé štreky ....
Protože emisní limity?
18. 12. 2020 15:27
Re: Na dlouhé štreky ....
Lidi ne. To bruselská prasata, zdejší anonymní zakomplexovanej palcovač-neřidič a ještě copatá retardovaná čubka.
20. 12. 2020 06:34
Re: Na dlouhé štreky ....
A proč ne? Když jsem měl auto na LPG, tak jsem ročně najel 40 tkm. Běžná trasa měla něco přes 50 km. Jedinou nevýhodou bylo, že jsem musel tankovat dvakrát týdně. A když byl nějaká dopravdu dlouhá štreka, tak i dvakrát za den.
18. 12. 2020 15:16
Captur PHEV
Tak podle článku je tohle jeden z těch PHEV, který se snaží být EV i benzínovým autem bez omezení, ale v obou disciplínách je silně podprůměrný. Tříválec 68kw co táhne plugina, to je průšvih. A ta cena...to je teda zklamání, tohle mi nedává vůbec smysl.

To srovnání s LPG je k pláči. Ač nejsem fanda LPG/CNG, tak to mi za 440k jakž takž smysl dává. Ale co získám za cenu dalšího Clia? Tohle je asi fakt jen auto pro trhy s dotacemi...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - lamal
18. 12. 2020 15:57
Re: Captur PHEV
jaky trivalec 68kW ?
18. 12. 2020 17:02
Re: Captur PHEV
Špatně jsem to napsal, je tam atmo 1.6. Ok, ale ten plugin to prostě stejně nedává. Dle testu to s vybitou baterkou neumí efektivně jezdit jako hybrid - 7.5l / 100km za špatné dynamiky. To je hodně špatný.
Avatar - lamal
18. 12. 2020 17:10
Re: Captur PHEV
to ano, hybrid spotreba v meste je prepadak... dynamika podla mna OK, plne dostacujuca na pouzitie v aute ako Captur... zrychlenie 2.0 dieslaka je pre okrajovku v takomto crossiku
Avatar - twistedTSD
18. 12. 2020 17:23
Re: Captur PHEV
Přitom je to podobná technika jako u Clia, které prý ve městě opravdu funguje a nepotřebuje nabíjet. Začínají mě tyhle emisemi vynucené plug-iny vytáčet.
20. 12. 2020 06:37
Re: Captur PHEV
Toyota už před mnoha lety zjistila, že pro hybridní auto velikosti Priusu je optimálním motorem 1.8. Pro zvýšený Captur bude optimum někde kolem 2 litrů. Jenže Reault asi žádný takový motor nemá, tak tam z nouze dal trápicí se 1.6.
18. 12. 2020 15:26
Do města male jbenzín
měli tu 0.9Tce nebo co. Nebo tu 1.3
Na dálku doi tohoto - pokud někdo fakt jezdí - 1.5dCi nebo co to bylo.
Není co vymýšlet.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2020 19:09
Re: Do města male jbenzín
Jasně, a pokud potřebuješ jezdit město i dálky, tak abys měl nejlépe dvě auta... to fakt dává smysl...
Avatar - twistedTSD
18. 12. 2020 20:00
Re: Do města male jbenzín
Jj, přesně tak to lidi dodnes dělali. Neřešitelné dilema.
Avatar - Allo
18. 12. 2020 22:08
Re: Do města male jbenzín
***, lidi si koupili dci a jezdili vsude a ten motor to zvladal 400tkm+ bez zavad...
Avatar - xxc
19. 12. 2020 10:31
Re: Do města male jbenzín
to su krcmove reci, mna poslal do servisu po 38 000 km :-) a to s nim kratke trasy nejazdim
19. 12. 2020 14:58
Re: Do města male jbenzín
Ja som s dCi najazdil 250 tisíc km bez jedinej poruchy, kým som ho predal. Ty si extra prípad, každý Renault vie, že ho nemáš rád, tak ti to na oplátku dáva vyžrať..
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2020 11:00
Re: Do města male jbenzín
To jsou kecy. Diesely ve městech trpěly a trpí. Jo, možná nedojde k nějaká fatální závadě, na druhou stranu se tím lidi naučili vnímat třeba nové turbo jako spotřební materiál...
19. 12. 2020 13:35
Re: Do města male jbenzín
Poskoky městem dieselům vadí. Je rozdíl taxík jezdící nonstop a je rozdíl trasy 2-10 km několikrát za den. Pokud někdo najezdí v tomto režimu 80% cest, tak se ten motor prakticky nikdy nezahřeje na provozní teplotu, DPF apod. taky trpí. Hodně se to zlepšuje - lepší materiály, termomanagement, příhřevy, močovina atd. ale pořád příčina zůstává stejná. Tohle je důvod proč jsem bral Toyotí hybrid, ten je na toto dělaný. Bohužel Toyotí hybridy nejsou už tak fajn mimo město...
19. 12. 2020 13:31
Re: Do města male jbenzín
Já to tak dělám, nejen kvůli pohonu ale i velikosti. Korunu tomu nasazují dotace/podpory, tzn. v Praze parkování. Nefandím dotacím, ale hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere... Nehledě na to mám rozdíl ve spotřebě 6-8l/100km mezi autem do města a autem na dálnici :D
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2020 15:23
Re: Do města male jbenzín
Já doufám, že nová generace mého současného auta bude taky konečně v hybridním provedení...
19. 12. 2020 16:01
Re: Do města male jbenzín
Začíná to být zajímavé. Právě třeba nedávno zde testovaná motorizace 45e od BMW. Nedosáhne sice na podporu, ale jak Kesumb popisoval, má to do města velký smysl. Slabší 30e už na to dosáhne a taky zvládá i dálnici. Jezdím 540i a ta mi po Praze bere 13+/100 km. A popravdě na poskok pár km po kolonách mi ta Toyota slouží mnohem lépe.
Avatar - rohYpnol
19. 12. 2020 10:25
Další potvrzení nesmyslnosti
Další potvrzení nesmyslnosti EV mobility, emisních limitů a PHEV hybridů.

Doufám, že ČR opět nepřistoupí k realizaci politické sebevraždy eurohujerů a přistpupí k podpoře EV mobility stejně jako k imigrantské politice EU - ať si to milá EU strčí do své zelené řiti!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2020 10:55
Re: Další potvrzení nesmyslnosti
Zapomněl jsi ještě dodat "CZEXIT". :-D :-D Hlupáčku, mindráčku... :-D
19. 12. 2020 21:41
Tiež som riešil dilemu 1,5 DCI vs. 1.0 tce lpg
Ale nakoniec to v Renaulte vyriešili sami - dci sa už objednať ani nedal.. Ale nechápem tej vami nameranej spotrebe LPG. Ja kvôli absencii palubného počítača som sa rozhodol sledovať si spotrebu dotankovaním. A aj keď viem, že pár km som najazdil na benzín (studené štarty), tak momentálne mi vychádza spotreba LPG 6,28 litra na 100 km. Čiže ako keby som na nafte jazdil za cca 3,8 litra na 100 km. A to tankujem relatívne drahý plyn od našej žlto-čiernej značky.. 0,6 EUR za liter.
Rozbalit vlákno
1
8. 2. 2021 11:58
Re: Tiež som riešil dilemu 1,5 DCI vs. 1.0 tce lpg
Musím souhlasit. Mám 1.0 tce lpg ještě syrový (3000 km). Hodně jezdím "kolem komína". Spotřeba v tomto režimu podle tankování 6,5 l LPG + necelý 1 l benzínu/100 km. Na 350 km trase benzín prakticky nula + LPG 7,5 l/100 km ve 3 lidech s plným kufrem, pár km dálnice, jinak silnice I. To vše v zimě a tedy na zimácích.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud