Design
BMW řady 7 vykreslené podle špionážních fotek budí rozpaky. Tentokrát ne kvůli ledvinkám
37 komentářů
Přesně tak. Nevím, proč se musí hnát tolik dopředu, kde je jen přemrštěná agresivita, modernost a kýčovitost. Starší Volva, BMW, Mercedesy, Lexusy, Jaguaři, Opel Calibra to jsou všechno auta, co by mohli mít jen x faceliftů (např. upgrade na LED osvětlení) a z hlediska designu by se mohla stále prodávat. Dodge Challenger ukazuje, že zákazník nemusí mít každých 5 let nový design.
ak bude skutocne vyzerat nejak takto, tak sa museli ZBLAZNIT a najblizsia generacia BMW je uplne stratena. uplny shit
... chapu, ze musite z neceho zit a proto neblokuju reklamy. Na ty staticke jsem si zvykl. I na ty, ktere "sleduji" kurzor mysi. Se skripenim zubu prekusuju automaticke prehravani videi na strance, i kdyz se mi hodne zajida.
Ale aby mi pri cteni clanku na pozadi behal Alzak v celoobrazovkovem videu, to uz je moc. Posouvate me smerem k blokatoru reklam.
S uctou
ctenar a casty navstevnik.
Ale aby mi pri cteni clanku na pozadi behal Alzak v celoobrazovkovem videu, to uz je moc. Posouvate me smerem k blokatoru reklam.
S uctou
ctenar a casty navstevnik.
„Dizajn vie dnes aj Kia, co je srot proti BMW".
Bejvávalo. BMW je na tom s korejci srovnatelně a slovo šrot je tedy extrémně přehnané.
Bejvávalo. BMW je na tom s korejci srovnatelně a slovo šrot je tedy extrémně přehnané.
Neřekl bych, že jsem v tomhle tak osamocený 😄. Např. BMW X7 je zrůda pro většinu. Octavia IV je designově zvláštní, zatímco Octavi III sedí (neurazí) snad každému. Octa III po faceliftu je přesně ten příklad, kdy se sahá na design a vznikne něco horšího - méně nadčasového, rádoby futuristického a více agresivního. Design Fiat 500 bude fungovat i za 100 let, BMW X7 budou jen směšné a hnusné.
BMW není první ani poslední automobilka, kde jsou designéři bezradní. Prostě nemají tucha co dál, a vznikají křeče. Změna jen pro změnu.
Určitě je to přesné, nakreslil to přece nějaký rusák na netu. 😁
Ta auta jezdí zatím v těžké kamufláži, tohle je prostě něčí fantazie. Proč by např., někdo strkal jakousi světelnou linku (denní svícení?) pod kapotu a pak měl dole hlavní světla s denním svícením. Nějaká logika? Možná pro kolesa.ru.
Příští 7er může být klidně, co do designu, kotroverzní, ale určitě nebude vypadat takto.
Ta auta jezdí zatím v těžké kamufláži, tohle je prostě něčí fantazie. Proč by např., někdo strkal jakousi světelnou linku (denní svícení?) pod kapotu a pak měl dole hlavní světla s denním svícením. Nějaká logika? Možná pro kolesa.ru.
Příští 7er může být klidně, co do designu, kotroverzní, ale určitě nebude vypadat takto.
Možno nepredávajú v Európe najviac, ale niečo mi hovorí že tu zarábajú na kuse najviac. Tvrdiť teda, že európsky trh nie je dôležitý je minimálne odvážne.
Nevím, v nějaké FB diskusi jsem se dočetl (muzu poslat screen) zkušenost s aktuální generaci 320D, pět aut s motorem po smrti s najezdem 10-40 tkm a brzdové destičky na výměnu u aut po 25 tis km...
bráníš BMW zbytečně, oni šijou nevkus právě pro Rusko a Čínu, tam leží zisky a tomu odpovídá vyhulený design
BMW 5 z roku 2003-2010 bolo po stranke dizajnu auto svojej doby. Odvtedy nastal nielen u BMW masivny narast produktovej ponuky. Prakticky sa z BMW stal vyrobca vsetkeho a to spôsobilo ustup z pozicie lidra dizajnu hoc po stranke technologii ostalo BMW v top segmente. Dizajn vie dnes aj Kia, co je srot proti BMW, ale neda sa robit vsetko, ked sa musite sustredit na 15 modelov, namiesto 5 ktore si budu vsetci pamätat ako legendy svojej doby.
Tak kvalita nejakych vychodnarou z webu .ru je k prdu ze jo. Ja si utru *** a taky neco vytvorim. Pockej, ted sem se podival pod sebe a už sem vlastne vytvořil. Bago dela tak jak uzna za vhodny. Kdyz dneska potkam stary 7ky tak vosklivy jak řiť chlupatá, posledni modeli s big ledvinama jsou konecne majestatni auta a ne ocucaný bonbony.
Predosle 2 generacie boli pekne a vyvazene, Bangleho po facelifte tiez ok ale toto je ohavnost. Zadok otrasny. Aj keby som na to mal ( mam ale moj limit na auto je 40k) tak si to nekupim.
Milý Klaudius, nazvi si ich ako len chceš.
Nič to nemení na tom, že nakreslili niečo, aby sa zviditeľnili, a zjavne sa im zviditeľniť podarilo.
Musia sa úžasne baviť nad diskusiami ako je táto a pripravovať ďalšie zaručené odhalenia 😊.
Nič to nemení na tom, že nakreslili niečo, aby sa zviditeľnili, a zjavne sa im zviditeľniť podarilo.
Musia sa úžasne baviť nad diskusiami ako je táto a pripravovať ďalšie zaručené odhalenia 😊.
"zruda pro vetsinu" podla Teba ... a kto je ta vacsina ? mne osobne sa nepaci, ale tvrdit, ze pre "vacsinu" je "zruda" je smiesne 😄 X7 je aktualne jedno z najlepsie predavanych velkych SUV a to pritom ani nebola urcena pre nase trhy ( primarne pre US a Cinu ). z toho mozem len dedukovat, ze pre ludi, ktori si mozu dovolit investovat do auta 100k + EUR je pritazliva
Kolikrát je to jen o tom přitáhnout na sebe pozornost.
BMW se rozhodlo jít cestou "špatná reklama je ta nejlepší reklama".
Sázejí na "controversy". Tato auta budou rychle prodávat dál levně a nakonec v nich budou jezdit hipsteři a venkovští balíci (bulíci).
BMW se rozhodlo jít cestou "špatná reklama je ta nejlepší reklama".
Sázejí na "controversy". Tato auta budou rychle prodávat dál levně a nakonec v nich budou jezdit hipsteři a venkovští balíci (bulíci).
BMW mne nebere, ale když už jsem to rozklikl, tak se zeptám. Na těch fotkách je která z posledních tří generací? Nebo to je snad ta nová kontroverzní? Případne mi to zase bez zaznamenatelné změny, jak je už tady zvykem.
Presne ako pises. Technika je schopna a zdielana napriec modelovymi radami. Co sa tyka dizajnu, je to vec vkusu (bmw nerobi dizajn podla europskeho vkusu, lebo Europa davno nie je najdolezitejsi trh) a naviac je usilie roztriestene medzi vela modelov, pri ktorych sa dizajneri snazia o nejake spolocne prvky, ktore by dane auto identifikovali ako bmw. To vedie ku kompromisom, lebo tazko budu niektore dizajnove prvky idealom pre roadster, sedan aj suv. Stastie, ze aspon na patka a trojka su zatial podla tradicneho bmw receptu. Ovsem dokedy?
BMW je na tom s Kiou srovnatelně? Kde prosím? Ve V8 nebo V12? Myslíš vyšší nebo luxusní třídu, myslíš vysokovýkonné modely? Nebo porovnáváš jen HB a SUV na spodní hranici bavorského spektra?
X7 dokonale zapadá mezi svoje opulentní konkurenty. US fullsize SUV jsou daleko zpupnejsi...
Aktuálně je to model od modelu, třeba na pětku neřeknu křivého slova, tam nic čínského nebo vyhuleného nevidím, na sedmičce s tou chrom opulencí ano, to je pro us trh a Asii jak vyšité.