..a este k tomu s tak neeuropskym dizajnom podla miestnych diskuterov.
Dizajn o nicom,zaostala Toyota,male a drahe to je....
Tiez nechapem ako sa to tak dobre moze predavat :-[]
Yaris je dlhodobo najpredavanejsia toyota v EU, tazke ziadne velke prekvapenie, ze sa jej dari, navyse je soferskejsia a ma novu generaciu hybridu... - auto pre dvoch s hybridom za 20 litrov EUR je nieco, co na zapade chcu...
Trhy ako SK a CZ vsak maju asi trochu ine preferencie, vid fabia kombi ci i20 - miesto, vyhlad, nastupovanie, kufor - tu ta nova "yariska" v porovnani s minulou generaciou horsia a s novou i20 ci fabiou kombi v tychto parametroch skoda porovnavat... Nastastie si kazdy moze vybrat.
Cena sa podobne ako pri Corolle upraví keď sa dopredá predchodca. Ale na ceny predchodcu neklesne.
Inak môžem potvrdiť čo píšeš. Po statickom obhliadnutí to pre moju manželku nie je adekvátna náhrada. Navyše na rozdiel od starého Yarisu sa vpredu cítim stiesnene. Za čo môže tvar madiel na dverách a tvar stredového tunela. Uvidíme ako na tom bude Yaris Cross, ale ten sa mi pre druhé auto už zdá veľký a cenu pohne ešte vyššie.
PSA tři místa v desítce a všechna s nárůstem počtů? A pissálek to s ledovým klidem ignoruje, zmíní pouze 208, a že 2008 přidala 46 %, to nevidí. Chápu, úspěch PSA se nesmí moc zveřejňovat, to tak, ukazovat, že by snad lidi ty francouzské vozy i chtěli, když mají ty ošklivé tříválce a i-cockpity...
i-cockpit je jen třešnička na dortu. Ono obecně si vybrat auto, co nabídne alespoň průměrný jízdní zážitek je u PSA bohužel celkem nemožné. Maximálně ta 208 a dosluhující 308, kterou předpokládám v nové generaci zase dokonale zprzní. Bude krásná, ale navrch huj vespod fuj, nicméně kupcům jdoucím pro Peugeota to asi stačí.
v minulosti som mal 205GTi, 309GTi tak to boli fakt fajn autá. Aj 508GT bola za tie peniaze :yes:
Skúšal som 208GTi,RCZ R to bola vcelku paráda, na 308GTi ma šiel šlak trafiť z tých protichodných ručičiek ale motor :yes:
Čo tam vybrať ale teraz???
Přesně tak. Taky jsem jezdil všechno možné, včetně tebou popsaných 308,208 GTI, 508GT... na 205,306,406,607,508 jsem nalítal dohromady hodně stovek tisíc. Dneska bych si nevybral. Skvělá auta to byla a to ještě nedávno, kdy měli 208 GTI a 308 GTI. Moc povedená auta. Dneska pseudo SUV.
Jsem četl nedávno test na 2008 GT a jeho závěr byl až symbolický: (2008 GT) Je autem, které udělá nejvíc parády, dokud stojí zaparkované a můžete se na něj dívat. ;-)
Nová generace je fajn, ale jen v lepších specifikacích... nutně to potřebuje velká kola a dvoubarevné lakování. Ty běžné verze vypadají hodně obyčejně.
U 208 je ten rozdíl mezi základem a lepší verzí taky velký, ale i ten základ se nějak dá...