Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 1M3 je závodní unikát z České republiky. Za volant můžete sednout i vy

Mnichovská značka nabízí širokou škálu peprného i okruhového náčiní. Martin Příhoda z Radicalteamu však chtěl něco výjimečného, a tak spojil výhody dvou různých bavoráků do jednoho auta. A vzniklo BMW 1M3.
Zpět na článek
22. 12. 2020 21:20
23. 12. 2020 09:04
23. 12. 2020 13:27
22. 12. 2020 08:05
Standa má náskok...
...chtěl jsem vyzkoušet 1M3 v říjnu v Brně, ale měl jsem radikální důvod k tomu, aby na to nedošlo. Příští rok už musím, když si to všichni tak chválíte a Dinar kvůli tomu na chvíli utekl z placky. ;-)
Rozbalit vlákno
0
22. 12. 2020 21:20
To nechápu...
...takové auto už přece existuje, postavilo ho samo BMW a jmenuje se 1M Coupé. 1Mko má podvozek a brzdy skoro komplet z M3 (E92) a vykrmit tu jeho N54ku pro okruhové ježdění jde snáz (v pohodě 450 koní) než dolovat koně z atmosférické S55ky. To se divím, že nevzali 1M Coupé a nezačli upravovat to. ;-\
Rozbalit vlákno
7
Avatar - speedfred
22. 12. 2020 22:46
Re: To nechápu...
Keby si mal origo 1M Coupé tak neviem ci by si už nebol v tej najvyššej divizii (pretože turbo) a tam je konkurencia fakt silná. Toto auto je vcelku príjemné,tú N54 by bolo asi treba ladiť dlhšie a hlavne není s automatom čo šéf tímu chcel ak sa nemýlim.
23. 12. 2020 03:41
Re: To nechápu...
Sázím ve druhém závodit konec převodovky a přechod na manuál. ;-)
Avatar - speedfred
23. 12. 2020 09:45
Re: To nechápu...
....a zrovna z prvého miesta? To by asi nas.ralo. :-(
23. 12. 2020 03:41
Re: To nechápu...
SF naprosto přesně identifikoval o co jde. Navíc koupě 1MC by nic neřešila, auta se obvykle kupují kvůli rozsáhlým úpravám v základu. No úpravám...ono tam vlastně toho sériového moc nezbyde vyjma částí pohonu.
Avatar - Dinar
23. 12. 2020 09:04
Re: To nechápu...
Hlavní problém jsou regule, řazení do tříd, tady je limit pro 4. divizi daný objemem 3,6 litru, v případě přepln benz motoru se násobí koef 1,3 což už je bohužel pro třílitr za hranicí.
Být to jinak, měl bys samo pravdu, takto je to snaha o přiblížení se 1m coupe, ale s logicky nejlepš dostupným motorem, a tím je s54. Vzít nějakou 1er coupe a vykuchat ji, vyjde levněji, než koupit m1 coupe a měnit motor za s54. Proto je to auto takové, jaké je.
Navíc je tam pár nepřesných info, ten motor rozhodně nemá 400 koní, to zní hezky, marketing, má ale reálně nějakých 360k. Ono u endurance ani nemá smysl ty koně na sílu dolovat, byla by z toho sekunda na kolo, možná, ale mnohem vyšší předpoklad, že motor nevydrží celý závod. Takto je s54 dostatečně výkonná pro danou divizi a je to držák, osobně mi tam vadí jen ta smg, ale stále doufám, že se jí jednou zbavíme, a pak to bude tuplem zajímavé auto.
23. 12. 2020 12:05
Re: To nechápu...
OK, díky za vysvětlení, to jsem netušil. To SMGéčko moc pozitivní ohlasy nemělo, to je fakt. Dává se do těch aut spíš manuál nebo dvouspojka (když je možnost volby)? A jinak, omlouvám se za překlep, motor je S54, jak píšeš, ne S55, jak jsem napsal.
Avatar - Dinar
23. 12. 2020 13:27
Re: To nechápu...
Ideální by k s54 byla nějaká závodní seq převodovka od getragu atp., ale tady jsme na amat půdě, a motorsport umí lézt do peněz, takže většinou ta auta mají, co v nich bylo origo. Tenhle motor se koupil i s tou smg. Ona neřadí špatně, má ještě poladěný sw, je rychlá, umí meziplyny, pro závody to není špatné, smg byla na pr.d hlavně v daily caru. Ale je poruchová, reps. její hydroelement, takže je to jen otázka času. Pak by mohlo ideálně dojít na přidání třetího pedálu a kvedlačky, ne že by z toho bylo rychlejší auto, ale zábavnější, vždycky jsem nejradši závodil s manuálem, je to takové řidičsky uspokojující, a kde jinde kvedlat, mimo trať už nemá manuál smysl.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku