Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Srovnávací testy

Zpět na článek

TEST Citroën C5 Aircross Hybrid vs. Ford Kuga PHEV – Bez kabelu ani ránu

168 komentářů

DonVito
Pohon a zadni naprava od Fordu a vlastnosti Citroenu. :yes:

Podle ocekavani je e-cvt Fordu efektivnejsi, nema turbo ani osmirychlostni prevodovku.
Ale libil by se mi komfort, design a zpracovani Citroenu.

PS Elektromobil je vyrazne jednodussi reseni pohonu. A da se dojet i do Chorvatska. :-)
https://zpravy.aktualne.cz/…42f0cc47ab5f122/
mrazik
Do Chorvatska se da dojet i na kole nebo pesky, vzdy je to jen otazka za jak dlouho.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Arese
Proč sem proboha taháš odkazy na webovky elektropošuků? :-O :-( :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V naději že i lidi jako ty nebo mrazík = pochopí? ;-)

Prostě Chorvatsko už dávno jde s jednou pauzou = delší trasy autem nikdo nejezdí

Běžný PRŮMĚRNÝ EVROPSKÝ denní nájezd = zvládne i nejlevnější elektroplečka. Jen BEZ emisí a BEZ ropy kterou nemáme. Takže spousta lidí je PROTI :-O :D
mrazik
Aktualni spalovaci auta jsou uspesna diky sve univerzalnosti. Muzu s nimi jezdit jen na nakupy a o prazdninach klidne kazdy vikend k mori. I kdybych k tomu mori jel jednou za rok, stale mi spalovak nabizi vetsi moznosti. A to nejdulezitejsi, muze stat 300 tisic nebo 2 miliony. Zatimco EV auto nabizi jen omezeni a nejlevenejsi pouzitelne stoji defacto milion.
Zadny EV auto neni bez emisi, zadne.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Každé EV je bez emisí = to si nevěděl? :-O

Jeden pašík Dieselgate byl jako 10 autobusů (zdroj Dopravní faktulta ČVUT) = to si věděl? ;-)

Ale hlavně = ropa je ropa a za 1) jí nemáme a musíme zdaleka přepravovat a za 2) viz učivo už ZŠ není jí nekonečně + v autech jí umíme a MUSÍME Z VÍC DŮVODŮ nahradit + ropu POTŘEBUJEME na jiný věci, kde jí nahradit NEumíme

On i průmysl přejde nakonec (asi) na vodík = a asi na ten vodík bude jezdit i část aut. Argument co si vymyslel nedává moc smysl = že ta změna a proč ta změna MUSÍ proběhnout VÍME. No všichni ne a viz diskuze zde část lidí to odmítá i po vysvětleních = to je jiná
Takže viz já 10:02
webpaja
Pochvala, vybral jsi výborný článek. EV určitě do HR dojede, dojede tam člověk i na kole. Článek i přes snahu o pozitiva nedokáže zakrýt dlouhé a neefektivní nabíjení, drahý provoz a celkový diskomfort.

Užijte si to EV fans :yes: ;-)
DonVito
Ale pokud jde o zásadní otázku života, vesmíru a vůbec: dá se s elektromobilem dojet do Chorvatska? V případě, že jde o tak dobrý elektromobil, jako je Hyundai Kona, není to vůbec žádný problém. Cestu zvládnete stejně rychle, jako kdybyste jeli podle předpisů naftovým autem a dodržovali bezpečnostní přestávky. Potvrzeno Aktuálně.cz.
Anonym
Dva řidiči v nafťáku?
Game over.
Nesnaž se rozporovat nad slunce jasný fakt, že na dlouhé cesty EV není ideální.
Je to trapný.
A už vůbec ne z Aktuálně.cz.
DonVito
Ani ty ani Paja absolutne nechapete podstatu myho sdeleni.

Paja tim, ze srovnava s jizdou na kole. WTF
A ty naftakem se dvema ***y, co jedou temer bez zastavky 1.000km.

Takhle nejezdim ani sluzebne, natoz na dovolenou.
Anonym
To je tvůj problém.
Jeden z mnoha.
Hlavně NEJEZDÍŠ nikam elektromobilem, tak tady nežvaň, jaký to je.
DonVito
Alespon jsem si nekoupil eCitigo, jeste k tomu jen kvuli dotacim. ;-)

Kdyby sis koupil neco poradnyho, tak bys mozna psal jinak.
S Citigo by se mi taky do Chorvatska nechtelo. :-)
Avatar - speedfred
speedfred
Kopeš ako malý chlapec.
Fostek EV má, ale ty ich iba propaguješ bez nejakých poriadnych skúsenosti a jazdis s ICE.
DonVito
Fostek zadne EV nema.
Psal ze ho prodal..

S EV zkusenosti mam.
Vyzkousel jsem jich spoustu.
A pred porizenim EV se o danou problematiku zajimam.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Má to jednu chybu a to že ľudia nejazdia na dovolenku len do Chorvátska. Mne by moja typická dovolenková cesta trvala aj Teslou S100 minimálne o deň dlhšie.
Arese
Už jen ta nebetyčně trapná úvodní věta v tomto pochybném článku hovoří za vše! :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
:yes: :yes: :yes:
Priateľský ľudožrút
Mal som novy citroen a bol to kruty omyl a o spracovani by som nehovoril, len skor take zlepenie, dohromady plno nekvalitnych dielov z ktorych bolo to auto zbuchane.
Avatar - speedfred
speedfred
Moze to mať ťažné? A koľko to utiahne?
Obávam sa že na to bude asi dízel lepší.
Mne sa v reále páči dizajnovo viacej Kuga. Fordy v ST sú celkom lahodné môjmu oku.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Diesel je vždy lepší.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přesně jak říká Ada, Kugu můžeš mít s tdci 190k a to snad aspoň 2t utáhne.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A dáš tržní ceny = a je v háji

Aneb za komplexních tržních podmínek je to asi tak 2litr nafta vs 3 litr benzín = drsně DRSNÝ :-!
ryccardo
Bez se s tema svejma pohadkama o trznich cena vy,srat. Trzni ceny nafty jsou vude po svete. V Evrope stoji nafta v jednotlivych zemich podobne. Nejsme zadna anomalie s tim jak to mame nastaveno u nas.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tupý sprostý chování = realitu že to tak je = nezmění

Je to velmi vážný téma PROTO projednávaný nejen v německym parlamentu = přes to že to TVOJE hlava nebere = musíš provoz na naftu místo benzínu multi-miliardama dotovat ZVÝHODŇOVAT + to znamená o miliony barelů denně VĚTŠÍ spotřebu aut!

Takže otázka je PROČ to s lidma tvýho IQ = dělá to co dělá

Bohužel přes snahy to řešit to zůstane až do plnýho nástupu aut NEjezdících na ropu takhle = nepodařilo se vyřešit JAK z toho naprosto šílenýho multimilioardovýho blázince znamenajícího VÍC emisí a NUTNOST dotování = vystoupit. Jezdí tu stamiliony aut na naftu = a ve chvíli ukončení zvýhodňování = by byla většina neprodejná

Evropa je s osobníma autama na naftu JEDINÁ anomálie = zbytek planety je v tomhle směru normální. To ví i sprostej popleta jako ty = nebo?

Fakt si tak tupej že dodnes nevíš že to neni pohádka? :-O
Ale smutná známá realita = na kterou si jen ty dostal odkazy v několika jazycích?
ryccardo
Bacha blbecku at ti nerupne cevka ze neni po tvym. Ja jsem spokojenej jak je to nastaveny. Radost mi dela uz jen fakt ze to takovyho pitomce jako ty tak strasne vysira :D:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je fakt NAPROSTO TOTÁLNĚ ZOUFALÝ příspěvek :-O :-!

Že věci obvykle chápeš OPAČNĚ než svět dělá = to je známo takže dík za potvrzení. Viz projednávání problematiky po Evropě my VÍME že to je ŠPATNĚ nastavený. Že TY dodnes po vysvětleních a odkazech NE = je... fakt drsný :*)

Že to máš v hlavě až tak moc naruby = že máš dokonce RADOST z toho co VÍME že je špatně PROTOŽE to stojí miliony barelů = to je bez komentáře

Fakt netušim k čemu sou lidi jako ty = co tě znám všechno popleteš a přesně jako teď LÍBÍ se ti dělat věci ÚMYSLNĚ naopak (než svět inteligence TAK ti vzdáááálenej = pamatuju jak si byl NADŠENEJ ze Zemanova urážení inteligence = jo mstivej stařec ví jak oslovit svý voliče :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
I tak bude ta nafta s taznym fungovat líp. Navíc Kuga má jen benzinovou 1.5 a pak tohle PHEV které toho asi moc neutahne..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nikoliv při rovných podmínkách = FAKT musíš srovnávat naftu 2.0 s něčím jako benzín 3.0 = a všichni víme že neni o čem

Nebo dál HRÁT tu HRU = spotřebovávat o miliony barelů ropy víc a dotovat zvýhodňovat naftu = a říkat že nafta je...

Ale STOJÍ to = absurdní množství milionů = peněz i barelů ropy = drahá hra na to že nafta je.. v něčem lepší
Avatar - Ozzman
Ozzman
Němužu, protože prostě takový motor v tomto autě neexistuje. Ty žiješ ve světě idei, ale když si mohu koupit jen 1.5, PHEV a 2.0 tdci, není o čem :) Tvrdíš mi tu dokola věci, které by mohly být, měli být a já a všichni ostatní to víme, ale ty věci tak prostě nejsou, takže se bavíme o možnostech, které jsou :)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No zhruba přesně obráceně! Evropský parlamenty neprojednávaly žádný idee ale multimiliardovej MALÉR rozsahu tak obřího, že nevíme kudy z něho ven
Myslim že i 2ciferný IQ typu ryccardo by mělo chápat = že normální sou tržní ceny. To že je to 1,5 vs 2.0 je DŮSLEDEK našich chybně nastavenejch pokřivovacích pravidel. Už roky to víme a SNAŽILI sme se to řešit = to přece není MŮJ vymysl!

Bohužel vlak je tak rozjetej = že to vyřeší až odchod od ropy

Ale to že DNESKA se spotřebuje o pár milionů barelů ropy VÍC PROTOŽE obrovský množství osobních aut používá vznětový motory JEN díky dotování a vícestupňovýmu zvýhodňování

Kdyby nevládnul populismus = fakt by to byl třeba R6 benzín vs 2.0 nafta = a není o čem. Stálo a bohužel STOJÍ nás to miliony barelů ropy DENNĚ a multi-miliardy peněz = aby lidi měli POCIT že nafta je...

VELMI VELMI draze vybudovanej (jen) pocit
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale ja nemůžu jít do salonu a koupit si Kugu s 3.0 , tak proč to sem motas ? Proste je nějaká nabídka a z té si mohu vybrat. Proč to tak je píšeš pořad dokola...to už všichni známe
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No PROTOŽE takhle sme to pohnojili = díky nějakýmu populistovi kdysi dávno = co to nedomyslel. Není to přirozený je to NAŠE blbý NASTAVENÍ

Nicméně NIC to nemění na faktu že tu dnešní realitu jak řikáš DÁL DRTVĚ DOTUJEME
Ale nejde o to že si nemůžeš koupit Kugu 3.0 to už sme desítkama let dotací pokřivili podělali to vrátit nejde = ale o to že při rovných podmínách musíš srovnávat 2litr nafta vs 3litr benzín = a tam prostě NENÍ O ČEM
Zajímavý jak cokoli na tohle téma lidi...

Mimochodem víš jak ANO (za Krnáčový primátorky) zastavilo stavbu Pražskýho okruhu? Tak vyšlo najevo KDO vlastní pozemky na celý trase jihovýchodní části okruhu = od D1 na východ co tam je D11 nebo co? ANO ministr zemědělství Toman https://www.denik.cz/…vi-20151029.html rsp. firmy jeho rodiny = chtějí za ně 8násobek tržní ceny
ANO prioritní stavba státu roky stojí díky ANO
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, Toman už tyhle kšefty, kdy si odprodaval výhodné pozemky ministerstva dělal za jeho minulého mandátu... Žádná novinka :)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jedna věc je že si mastí kapsu = ne že by se mi to líbilo

Druhá že díky ANO se na mnoho let zastavila výstavba Pražského okruhu = to se mi SAKRA HODNĚ nelíbí
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mně tsky ne, ale to už jsme hioodne daleko od docela jasně definované otázky, že když chci Kugu a tahat přívěs jasná volba je 2.0tdci.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nebude dlouho trvat a na elektřinu pro elektrovehikly bude uvalena spotřební daň jako na naftu. Už aby to bylo!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ale elektřina není nikde dotovaná. Je jen méně zdaněná. Stejně jako nafta vůči benzinu, že, Adolfku?
Anonym
Nemusí být dotovaná.
Je zadarmo a ze vzduchu.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Flustečku, jdi se léčit.
Avatar - speedfred
speedfred
Svojim spôsobom má pravdu:
FVE sú dotované
z veternikov je elektrika viac-menej zo vzduchu 😀
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No, když to budeš chtít brát až takhle do extrému, pak je dotované úplně všechno. :-D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To ti FURT uniká = že to je stejná elektřina kterou POTŘEBUJEŠ abys měl v nádrži tu naftu :D

Jen s malou nadsázkou je to že jedeš buď na

a) ropu PLUS elektřinu (a co to znamená těžit přepravovat zpracovávat přepravovat tankovat TO VŠE POMOCÍ ELEKTŘINY ropu a její produkty snad víš = ekologicky ale i ekonomicky)

b) jen BEZ emisně na elektřinu

SÍLA žejo? Počkej až ti to (jednou) dojde :-O :*) :D :-! :-[]
ryccardo
Pockej az ti jednou dojde jednoduchy vypocet. Na 1 litr paliva potrebujes 1,5 kwh. Spotreba takovyho beznyho auta je 5-7 litru cili prepocitano na elektrinu dejme tomu 10 kwh na 100 km. Srovnatelne EV spotrebuje ale 20 kwh. Cili ano posilas elektrinu primo do nadrze, ale potrebujes ji jednou tolik. Sila ze jo ? :D
traveldrive
Zabudol si pripočítať elektrinu, ktorú spotrebovala rafinérka na každý liter paliva. To je 4,2-1,5 kWh/l. Spočítaj si to a si na tých cca 20 kWh.
ryccardo
Rafinerka je prave v tom.
traveldrive
No dobre, nedošlo mi, ako si to myslel. Lenže, kamoš, to palivo, to nie je len 1,5 KWh, tvoj výpočet kríva na obidve nohy. Bol by správny, keby výroba paliva stála skutočne len tú elektrinu, a vieš dobre, že to nie je pravda. Elektrina tvorí len časť celej mašinérie od vrtných veží po nádrž tvojho auta, kdežto do EV ide tá elektrina vpodstate priamo.
ryccardo
Kdyz to chces brat az tak do detailu, tak do toho provozu EV zapocitej i ty obrovsky energeticky naroky a neekologicnost vyroby a likvidaci baterek. Ja beru ciste jen vyrobu paliva, ktery sezere polovic proudu nez kdyz na tu elektrinu ciste pojedes. Nerikam ze kvuli tomu jsem proti EV. Jen je treba to zminit.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo aktuální tVWačení aby se rychle VWrátily bilionové inVWestice jednoho VWýrobce je třeba trochu zmírnit = ale trend má svou logiku (i když jí nemalá část diskutujících odmítá a nechápe a proto odmítá

EV je asi 3x efektivnější než diesel = to pro Ádu :-!
EV je BEZ potřeby ropy a BEZ emisní = není o čem
EV má levnější nejen provoz ale i servis
ryccardo
Fajn tak proc s nim jeste nejezdis? Netvrdim ze jsou EV spatny. Jako doplnek ke spalovakum a hybridum na jezdeni po meste supr. O ekologicnosti jejich vyroby a nasledne likvidace se ale nebudeme radsi bavit jo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Největší spotřeba elektřiny je při dopravě ropy + na elektřinu jede i každej stojan kterym čerpáš. A samozřejmě všechny Tankstelle ;-)

Plus samozřejmě komplex TO CO ZNAMENÁ hledat a těžit a přepravovat a zpracovávat tu ropu = chceš pár odkazů? Nebo máš aspoň základní představu?

To PLUS to co se učí děti už na ZŠ = ropy ze známých důvodů neni nekonečný množství. A přes tvou představu že 99% jí spotřebováváme v autech = to tak FAKT NENI = a na mraky jinejch věcí jí POTŘEBUJEME (a neumíme jí tam nahradit!!!!!!!
Tvá představa že všichni krom tebe sou TUPÝ HOVADA což často opakuješ je bohužel právě naopak = pár tupejch hovad jen z neznalosti popírá realitu
Průměrnej evropan má ani ne poloviční nájezd co o sobě říkáš že najezdíš ty = takže mu jakýkoli EV bohatě na denní ježdění do práce a do nákupáku stačí. Jen jezdí levnějš nepotřebuje ropu kterou nemáme a nemá žádný emise. A má i levnější konstrukci auta i jeho servis + většinou svižnější odpich = neviděl si snad https://www.csfd.cz/…ahuje/komentare/ i bmw i3 to natře Astonu V12 :-!
ryccardo
Jasne a taky pri tezbe, doprave a uprave surovin na vyrobu baterek potrebujes spousty energie a ropy. Podstatny je ze kdyz budes rafinovat ropu, tak budes potrebovat polovicni vykon nez kdyz se ti budou nabijet misto toho EV. Jasny je to resitelny, tak si budeme vyrabet vic proudu, jenze ty ses zaroven i proti zvyseni vyrobni kapacity nasich JE a blabolis o tom ze tolik energie vlastne neni vubec potreba. Sasku tupej!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No a svět došel (jako obvykle) k OPAKU než ty

A na samym začátku je to co i ty znáš ze ZŠ = ropa dojde. Ropu potřebujeme na jiný věci než jí měnit jízdou do nákupáku na oxid uhelnatý, mikroprachový částečky, uhlovodíky a oxidy dusíku = a říkat tomu zábava a že BEZ (emisí) toho to neni zábava

To jak MOC si sprostej (fakt zřejmě nejvulgárnější diskutér všech českých webů = jinde by tě totiž při tomhle rozsahu prostě TÍPLI = mimochodem víš kolik TISÍC urážek si už napsal?) naznačuje že víš = jak moc si ty mimo. Už i Drábová řekla že když se Dukovany nedostaví NIC se NEděje

Už si viděl ten https://www.csfd.cz/…anete/komentare/ ? Je to takovej SOUHRN OPAKŮ toho co říkáš = je čas rozhodnout se jestli je (tvými slovy) šašek tupej blbeček *** *** tupý hovado kretén atd. atp. Sir Attenborough NEBO spíš ty

JEDEN z vás = určitě JO
Tak kterej?
ryccardo
Svet dosel k opaku? Fakt? Jakoze se zacinaji prodavat vedle spalovaku i EV nebo ze se buduji jaderny elektrarny? A neprekrucuj co rekla Drabova. Zrovna ta povazuje rozvoj JE za prioritu, ktera nesnese odkladu. Ony totiz ty uhelny elektrarny fakt chteji uz pozhasinat. A laskave si neber do huby Attenborougha. O tom ze je treba chranit planetu jsem s nim zajedno. A kdy si ty hovado koupis zase dalsi novy auto? Nejlepsi s neekologickyma baterkama. Tohle uz hoblujes 4 roky mozna by to chtelo planetu zatizit dalsim nove vyrobenym autem a pak si hrat na ochrance planety ty prase jedno!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano TVOJE znalosti a závěry byly a jsou VŽDY síla

Už ti DOŠLO že dotování nafty JE DOTOVÁNÍ nafty? :-O
Už ti DOŠLO že na motor na benzín spotřebovává dramaticky MÍŇ ropy?
Už ti DOŠLO že často skáčeš na hoaxy PROTOŽE neznalost?
Už ti DOŠLO že když si chtěl bejt naposled sarkastickej s docentem JEN si zase ukázal že o věci NIC NEvíš? Jo docenta zvládne průměrnej absolvent = prostě když TY si představuješ co a jak bejvá to JINAK než když o věci něco víš = si VZOR vaculíkova pravidla = to ti už došlo? :-)

Takže zjednodušeně = spotřeba elektřiny od těžby a přepravy po tankování do nádrže a provoz čerpací stanice = je (pro lidi jako ty) nepředstavitelná. A zjednodušeně s nadsázkou je to bohužel tak jak píšu = buď jedeš a) na ropu (a všecho co to ekonomicky a ekologicky znamená PLUS elektřinu NEBO b) jen na tu elektřinu

DRSNÝ ABSURDNÍ až trochu šílený = (nejen) já vím
Takže ani kvíkání neznalých na tom nic nezmění = auta na ropu budou LOGICKY ubývat
VŽDY o všem rozhoduje (nakonec) ekonomická stránka věci. To platí i pro to jádro který dál prosazuješ v původní končící superhyperextra DRAHÝ podobě. Už sem ti to vysvětloval ale zopakuju NENI jedno jestli bude energie dalších 60-80 let za "tvou" cenu (jak píšeš že to je JEDNO) nebo za 50-60% tý ceny nebo dokonce jen za třetinu
Zvlášť když v jiných zemích to bude za tu 1/3 = kdysi sme (tvým popíráním) kupní síly začali diskuze = tak tohle je hodně příbuzný. Asi jako vždy ODMÍTÁŠ vzdělání a NAD znalosti ostatních řadíš CO SI SÁM vymyslíš usmyslíš, ale... i když si nepoučitelnej (anti)studijní typ = na realitě to nic nemění

Auto jede BUĎ
a) na elektřinu PLUS ropu (a všechno co to znamená)
b) na elektřinu BEZ emisně

Proč část lidí trvá na a) = neni otázka pro ekonoma ani ekologa (ale asi pro psychiatra nebo tak :-!
ryccardo
Ty si ko,kot. Proc pises ty svoje vyblitky tak nesmyslne dlouhy? Myslis ze tim ziskaji na vaznosti? Obsahove v nich nic kloudnyho neni. Furt opakujes to samy :D:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo věci maj bejt

1) jednoduchý = jako za socialismu po kterym teskníš
2) podle toho jak TY si vymyslíš usmyslíš

Tak UŽ TI DOŠLO = aspoň něco z toho na co sem se ptal? :-!

Nebo je ten vulgarismus naprosto přes všechny hranice = jen tvoje obrana ABY sis nemusel přiznat? CO když ty mraky věcí kdy vidíš chápeš ty jinak = fakt říkám správně já? To by všechny ty ***i a debílkové atd. = byly vlastně O TOBĚ :-O

Hele říkal si že si uděláš IQ test = a bude hned jasno. Tak?
ryccardo
Nevim jak by si to chtel zaridit se spotrebni dani. Spis budou EV platit nejakou formu silnicni dane. Neni mozny aby z nafty drel stat spotrebni dan a EV nic neplatila.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: :D :-!

Fakt DOKONALÝ = stamiliardy vyhozený na zvýhodnění nafty proti benzínu = ti celej život nevadily. Maličká podpora aut BEZ emisí který NEpotřebujou ropu kterou NEmáme = ti vadí. Absurdnost tohohle (ne)myšlení PROTI podpoře EV která asi NIKDY NIKDY NIKDY nedosáhne rozsahu kterej sme dali na dotování nafty proti benzínu = pár odpůrcům reality vadí :-O

EDIT hele o kolik si teda mladší než u vás v kraji známý schopný dědek Dědek?
ryccardo
Tak z nafty platis cca 10 korun spotrebi dan a z elektriny na provoz EV se neplati NIC! A to je podle docenta Hamuny malicka podpora. A ty me cu,raku kritizuj ze misto 1.89 CZK napisu asi koruna pade, kdyz soucasny stav povazujes za malickou podporu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Docenta = dá NAROZDÍL od tvých PŘEDSTAV = fakt každej trochu normální absolvent = je to JEN o píli a sakra hodně hodinách času = takže jo nebejt lenoch línej MOHL bych být docent :-!

Tys zatim FURT ani po těch odkazech NEpochopil = že já vlastně JEN říkám závěry = že si NEvymýšlím = jako ty? :-O :D

Hele ekonome ála Jerry.Gunman co nerozlišuje ekonomi-ku a ekonomi-i = PROČ si myslíš že bys měl rozumět něčemu co se učí 10 tisíc hodin? Čemuž ses VYSMÁL = protože správně je to jak tebe = ve vteřině = NAPADNE :-)
Elektřinu si vyrábíme = nedovážíme jako ropu = to chápeš ne? A asi si nepochopil dodnes to dotování = jednoho ze STEJNÝCH ropných paliv. což je po tolika odkazech a vysvětlování = fakt šílený :-(
Ty vlastně celý roky JEN kritizuješ = všechno a všechny nad sebou = takže vlastně DÍK :*) :-!

Rozsah vulgarit = ukazuje na to jak moc si zoufalej. Prostě SI přiznej svý neznalosti a 2ciferný IQ = a VŠECHNO je uzavřeno

Nojo znalosti ze ZŠ a zaokrouhlování z 1,89 na 1,50 místo 2 = tyhle znalosti ti CHYBĚJ = dík za opětovný přiznání. Bohužel NEJEN zaokrouhlování ale i všechno ropě = a asi nejen tyhle 2 věci :-|
No HLAVNĚ že co se známe AROGANTNĚ MACHRUJEŠ a urážíš všechny = od ekonomů přes klimatology po lidi co dělaj testy pneu. Prostě když není PO TVÝM (jak ty sis USMYSLEL) sme ***i de.bílkové tupý hovada atd. atp.

Fakt nevím = k čemu lidi jako ty sou :-(
Fakt nechápu = že když čumíš na odkaz kde je napsáno DOTOVÁNí = napíšeš "to dotování NENÍ" :-|
Avatar - kaa
kaa
Byla by to skousnutelná alternativa oproti konvenčnímu řešení. Ovšem ten nárůst ceny je neakceptovatelný.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 16:05 a) NEBO b) = je to obří POKLES nákladů
Avatar - kari.laz
kari.laz
Dokud to musíš nabíjet, není to alternativa.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pro mě je to těžká plichta. Nad oběma auty jsem dumal při výběru povozu pro ženu. Citrón působí uvnitř hodnotněji, Kuga je hezčí zvenku. U kugy je mi hodně sympatický "velkoobjemový" motor, ale i francouzský 1,6T je povedený. Je nepochopitelné, jak Kuga prokaučovala kufr, i když tam nejsou baterky, kterými naopak zazdila světlou výšku. Jsou to v těchto specifikacích jen městská auta, bez AWD.
Obě auta se dají pochválit za spotřebu - i jen v čistě hybridním režimu bez externího nabíjení okolo 6l je pěkná hodnota. Ale jejich smysl vidím skutečně jen jako druhé vozy v rodině pro ženu. Moc velkým prodejům nevěřím.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bohužel vzhledem k pokřivení západních trhů bych i věřil tomu, že v politicky otrávených zemích jako je Norsko nebo Nizozemí, Francie a Německo, se bude prodávat právě tohle.
DonVito
Rad bych zil v "otravene" zemi jako Norsko, Nizozemi, Nemecko nebo Francie.
A mel jejich zivotni uroven.
Jsem rad, ze jsi spokojeny se stavem v Cesku.
Nicmene tvuj pohled je kriticky, kdyz se divas na ostatni... ;-)

Zajed se nekdy podivat do tech "otravenych" zemi. Zjisti si neco o nich. Nauc se jejich jazyk (nebo alespon anglicky), zkus tam nejaky cas zit a pak dej vedet.
Mr.Murphy
.... hlavně to Norsko... v tak toxické zemi bych chtěl taky žít.... oproti nim jsme civilizačně tak 30 let zpět, možná i víc....
Avatar - _Karel_
_Karel_
Být v dnešní době civilizačně 30 let zpět považuji za výhodu.
Zaplať pánbůh za to. Ve spoustě věcí, z nichž auta jsou jedna z posledních.
Arese
:yes: :yes: :yes: :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Souhlas.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak všichni 3 zaostalci :no: :no: :no: :-O :-(

Asi k vám lze přidat ryccarda = to máme 4 zaostalci :no: :no: :no: :no:

Ještě někdo? :-!
ryccardo
Tak se tam odstehuj blbecku :D
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já ho odstěhoval na HL a vyřešeno. A může si sem psát ty své zelené zblitky a nesmysly o dotování nafty nebo socio-ekonomicko-politické lži do halelujá :D:D:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Politicky otrávené = aneb TAK NAPŘED že to dost lidí nechápe = a víme že tys toho nepochopil fakt hodně = viz REALISMUS venezuely maláčové, kterou i po vysvětlení máš za TO NEJ :D :-!
ryccardo
Jasne napred. Treba u nas ve mestech jeste ani nemame zadny nogo zony. Taky nam negri nezapalujou auta ve mestech. Sakra ze ja jsem radsi ze az tak napred nejsme :D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz Karel 20:44 = smutný :-|

Jen nevim k čemu lidi jako vy sou? :-(

Tobě viz místní diskuze přišlo moc moderní i bezklíčový otvírání = takže KOLIK ti je? O kolik si mladší než u vás v kraji známý schopný důchodce dědek Dědek?
ryccardo
Ty si hlavne klad otazku k cemu ses ty? :D:D Namachrovanej nymand, kteryho si kazdej druhej dava do HL aby ty tupy autisticky blaboly plny rovnitek nemusel cist. Dotahl si to hochu fakt daleko. Jestli by nebylo lepsi kdyby si chodil na nejaky ezotericky seance ortodoxnich ekologu. Tam by te mozna brali vazne :D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže KOLIK ti je? O kolik si mladší než dědek Dědek = s kterým se shodnu?

Všímáš si = s kým se shoduješ TY (pár diskutérů znalostí ála ty) a s kým JÁ? :-O

Tolik k namachrovanýmu nýmandovi = DRSNÝ žejo :-)
Jo to co píšeš o mě je velmi často = doslova přesně o tobě :-O ;-)

TY furt bojuješ proti (vyspělému) světu a argument máš = v diskuzích na ACZ je pár lidí stejného (ne)chápání. Já většinou souhlas se světem = což tě neuvěřitelně SE.RE


Jo já rád používám (třeba jen to) bezklíčový zamykání odemykání = tobě to viz diskuze přijde MOC = TO je ten rozdíl mezi náma = furt jen tohle v mnoha variacích

Takže já mám SHODU s https://www.csfd.cz/…anete/komentare/ co ty?
Avatar - speedfred
speedfred
A ty si ho kedy dáš na HL? Baví ťa to sa s ním/ňou stále takto naťahovať a stále ho kŕmiť?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Evidentně baví, a není sám :-(
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To nejde o "krmiť" ale dál žít v bludu = to ODMÍTÁNÍ reality ale JE zajímavý

Jen jí číst SE.RE :-O

Fakt zajímavý ;-)
ryccardo
Chcipni! Jak se tesis na tendr o dostavbe Dukovan? To budes prskat vzteky ze to neni po tvym jeste hodne dlouho co :D:D
Arese
Ale ty Hamuno, bohužel nejsi zajímavý ani trochu. Jen otravný. :-)
ryccardo
Hele uz sem ho koko,ta nekolikrat na HL mel, ale kdyz pak ctes vlakno kde ti vypadava pulka textu a vidis jen reakce lidi a nevis na co, tak se to blbe cte. Rek nu ti ale ze vetsiho kre,tena jsem v zivote nepotkal. Ten fakt vede. Jak se neco tak blbyho muze vubec vyskytnout :D
Avatar - _Karel_
_Karel_
Těch "reakcí lidí" je už velmi málo.Kdyby jich bylo ještě míň, nebudou zvratky toho retarda prasit půlku diskuze, ale třeba jen čtvrtinu. I mě trvalo hodně dlouho, než jsem ho přestal krmit, snad jednou přestanou všichni.
Arese
Ta sedla! :-) :yes:
traveldrive
Racionálny pohľad. Ale druhé auto do rodiny za milión, no neviem...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jasně, druhý auto za milion není pro každýho. Ono asi vůbec málo lidí kupuje v mainstreamu druhý auto v této kategorii.
Mr.Murphy
pokud kupuješ druhé auto do rodiny, pak je možná na čase přemýšlet o lehce jetém EV ne? pokud to nikdy nepojede mimo region, protože na to máte jiné auto, tak PHEV je zbytečný kočkopes ne?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, EV by byl téměř ideální. Ale ten prostě nechci. Nakonec jsem koupil holý benzín, ale zrovna ta Kuga se mi zdála fakt dobrá, kdyby ji žena chtěla...
Mr.Murphy
.... jasný.... uvidím co časem já, mám ve firmě takový mix a možná tam nějaký EV časem přihodím..... zatím jsem to nějak neštudoval, má to čas, ale třeba dva roky starý Leaf s najetýma 40tkm nestojí nějaký nesmysl a teoreticky (!!) by to mohlo být fajn pro ten účel dojíždění a pojížděk pro okolí....
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj. Známej, šéf slušné firmy, koupil jednomu dojíždějícímu zaměstnanci ID3, na cesty do práce.
Zaměstnanec dál jezdí ve svým, šéf z toho už dva měsíce nevylezl :D . S fotovoltaikou na střeše jezdí zadarmo. Do firmy - proč ne.
Mr.Murphy
.... hezky :D pana šéfa chválím, nemusí každý jednatel firmy jezdit tou obligátní X5 v naftě.... ;-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No vidíš. Já přidám jinou zkušenost. Firma koupila na dotaci samozřejmě EV. Nikdo s těmi krámy nechce jezdit.
Arese
Ne, určitě ne. Hybrid natož pak EV nikdy. To mi nesmí přes práh! :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takže tu máme moderní zázraky vydupané eurohujery, které mají vyšší spotřebu než moderní čistý turbodiesel??? Tomu říkám pokrok... Tohle není jeden krok vpřed a dva vzad, tohle je zpátečka na plnej plyn :-!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Neznám turbodiesel, který by dokázal v téměř dvoutunovém středním SUV jezdit za pět litrů...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nafta = při neZVÝHODŇOVÁNÍ = po ní nikdo ani neštěkne. Zajímavý kolik lidí to nechápe a odmítí i PO vysvětlení (a odkazech :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
https://www.auto.cz/…-kabelu-ani-ranu?…

Tohle jako myslí vážně??? Tak brutální snížení světlé výšky... Spodní kryty nedrží už teď, jsou nějak podivně prověšené a vycvaknuté... Tohle Ford vážně nezvládl. Stejně jako kufr, kterým odsoudil auto k nepoužitelnosti :no: A přiznám se, že mě to překvapuje protože právě Kuga už byla vyvíjena od začátku i pro PHEV... Ale takovýto výsledek vypadá jako by si někdo na konci výrobní linky vzpomněl - jaj, ještě baterie kluci, někam to dejte...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NE snížení světlé výšky je PROTOŽE PHEV

Snad možná to jde u sedanů = uvidíme co řešení u Pažoutu PHEV 508 = tam zvětšili rozchod to by možná mohlo stačit...

SUV = nejhorší typ karoserie ze všech = má logicky s batohem na břiše PROBLÉM
HEV věc ZLEPŠUJE = PHEV obecně zdá se jen ZHORŠUJE
Anonym
ale musím.
Ty hmotnosti jsou ŠÍLENÉ:
o to strašnější je, že jeden z dílčích nadpisů je "Baterie nevadí"
Obě auta mají cca 18.5 metráku.
Koukal jsem teď do TP od svýho Mitsu L200. To nákladní terénní hovado, co utáhne 3.5tuny a uveze tunu na korbě se svým 2.4 nafťákem...v plný palbě váží jen o metrák víc.
Děsivá váha těch aut má obrovský vliv na jízdní vlastnosti, bezpečnost a reálnou spotřebu.
NCAP by měla BEZ PRODLENÍ zařadit vyhýbací manévr a brzdnou dráhu do svého testování.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hlavně je to stále o hmotnost, kinetická energie a následky havárií že... Navíc tyhle šíleně složité nesmysly nikdo nebude schopný opravit, takže to budou totálky i po menších nárazech... TO dostane ekologie 1000 kV na ***... :-( :no:

A kdo to zaplatí? Zdražení pojištění... Prostě hnus. Ale jde vůbec ještě tuhle EV sebevraždu EU zastavit...?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kuga PHEV váží o 110kg víc, než naftová. To mi zas tak šílený nepřijde.
Anonym
Hm...to jsem nevěděl.
Avatar - _Karel_
_Karel_
U citronu je to ale fakt hodně velkej rozdíl, 15 vs. 18,5q.
Anonym
i metrák něčeho co letí 100kmh je děsivej.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jenže u TDCI je +AWD... On ten kardan, zadní diferenciál, spojka a zadní poloosy taky něco váží :-!
ProchyToman
To je ten dusledek ekoterorismu. Jizdni vlastnosti nikoho v eu nezajimaji. Proste tim jen rikaji, ze clovek, teda vlastne jelito nebude do budoucna auto ovladat a jen tupe pridavat plyn jen do ty doby nez ho nahradi pocitac. Jinak i prakticky auto pro zábavu Porsche Macan f dízlu pitcho umí za 7 litru, kufr 500 litru, motor odzkouseny v6 190kw. Ne jebu to nic nerikam, ma to hezky barvicky 😂
Anonym
Macan je pro zábavu?
Tak fíl špás!
edit sorry napsals praktický
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, Macan stojí stejný peníze.... jo aha, Prochy, to jsi ty, tak to chápu ;)
Anonym
To jsem si nevšiml, že by řešil.
Psal tam o srovnatelné spotřebě v neporovnatelně lepším provedení.
A i ve zbytku měl docela pravdu - jízdní vlastnosti a i bezpečnost jsou elektrošílenstvím upozaděny a snaží se nám namluvit, že stupidní asistenční systémy to všechno zachrání.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Taky za to zaplatíš 2x tolik... nesrovnatelná auta...a po městě, tom ucpaném, nepojede Macan za 7 ani omylem, tohle jsou SUV do města...ať už je to více-méně zvrácené.
Anonym
No... vidím to jinak.
A asi to nechci dál řešit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Rozpočítáno na celý 200 km dlouhý okruh to znamená průměry 4,4 l/100 km pro Ford Kuga a 5,2 l/100 km pro Citroën C5 Aircross, což najdete v tabulce.


Ne, takto spotřebu PHEV prostě neuvádějte, je to manipulativní a lživé!!! Spotřeby jsou prostě 6,4 l/100 km, a 5,9 l/100 km, resp 13,2 kWh/39 km a resp. 14,4 kWh/52 km.

Což jako spotřeba kolem 28 kWh/100 a 34 kWh/100 km je naprostý důkaz neefektivity. Ano, eurohujeři jsou spokojení jak EU plní plán záchrany světa a přitom realita naprosto opačná!!!
Anonym
Hlavně, že VW strááááááášně lhalo v dieselgate.
Tady se lže 100x víc!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak KOLIK najezdíš ty denně měsíčně ročně? Kolik průměrný (třeba) evropan JE ZNÁMO

Tolik k lžím = fakt NEMÁM RÁD žvanily plácaly populisty

Ani ty co jako ty chtěj žít na úrok na dluh příších generací https://www.e15.cz/…-miliard-1373035

To sme dělali 40 let a dodnes sme to nesplatili :no: :-( :-O
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Město 6,0 l
Dálnice 6,0 l
Mimo město 4,7 l
https://youtu.be/diufAUEPPQw?t=433

Smysl PHEV? Absolutně ŽÁDNÝ!!! Prostě shit pro eurohujery, zkratomozky a ekofašisty!!!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Město za 6 je malé město, či jižní spojka v 10 večer... mám předchozí verzi tohoto motoru (132kw) a po městě je 7-8 dobrých, v zacpané Praze klidně 9-10, ostatně jako všechny turbodiesly. Smysl to má, pokud někdo jezdí přes týden po městě (ja vím, SUV se tam nehodí, ja to nevymyslel) a pak jede někam na výlet... na dlouhé trasy je jasně nafta lepší..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ANo, ale tam se dostáváme jen do režimu, že PHEV má menší spotřebu proti dieselu když NEJEDE... Což je opravdu přínos PHEV hodný ceny ropáka roku :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak proto tam ten elektromotor právě je ne ? Aby odstavoval v těchto situacích náročných na palivo ten spalovák...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hele, já vnímám svět v souvislostech. Problém toho, že stojící ICE má vysoké emise není problémem ICE, ale je to důsledkem neschopnosti zajistit dostatečnou dopravní infrastrukturu. Auto není určeno k tomu, aby stálo, ale aby jelo.

Jenže ZAKÁZAT ICE je přece 1000x jednodušší než dobudovat pražský okruh že. Přitom kdyby ty auta ICE měla možnost jet, tak by nedusila město... TOHLE je reálná ekologie.
DonVito
https://www.spritmonitor.de/…d/1110-Kuga.html?…

Vis rohYpnole, ja na tom Spritmonitoru vidim spotreby, ktere zacinaji jednickou a dvojkou.
A toho s dieselem NIKDY nedosahnes!
O tom to je! ;-)

A plug-in hybridy budou davat s rozsirujici se nabijeci infrastrukturou cim dal vetsi smysl.
S dobijenim v CÍLI. :yes:
Tim myslim predevsim v zamestnani...
Az tohle bude k dispozici, ty prumerny spotreby plug-in hybridu klesnou.
A to neni zadny sci-fi. Jde jen o AC nabijeni, coz jsou naklady (napr. pro zamestnavatele) radove desetitisice Kc. Ne stovky tisic jako za DC nabijeni.

PS Doufam ze nevytahnes to, ze chybi spotreba elektricke energie. :D Klidne si ji pripocti...
Anonym
Ne proč? Je zadarmo, ze vzduchu a při její výrobě nevzniká nic , než levandulová mejdlíčka.
DonVito
Proto, ze ti to udela u PHEV po prepoctu +1-2 litry?

A ze obdobnou sumu bys mel u spalovaku pripocist na prepravu a vyrobu paliva???
Vznikaji snad v rafinerii levandulovy mejdlicka?
Anonym
Ne. Že to přidá servisní náročnost, opravitelnost a neskutečnej nárůst ceny.
Kterej ty něřešíš, protože jsi jen teoretik.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Servisní náročnost je věc. Kterou bych u nového auta vubec neřešil. Jsou auta s koncepci předurčenou k poruchovost (jak rádi uvádějí turbodiesly) a jezdí, pak bezproblémová auta (hybridy, atmosférické benzíny) a sypou se (třeba Honda ICE ty starší kusy není nic dobrého jako ojetina). Je to jen o tom, komu se co vyplatí. Já bych PHEV bral, ale v malém autě do práce. V Praze free zóny, doma nabíju. Ekonomický výhodné, když odpočtu pořizovací cenu. Na dlouhé cesty pak naftu. Jako jediné auto PHEV asi zatím ne...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ty možná ne. Pro prvního majitele to je relativně jedno. Tedy pokud nemáš nehodu... Opravitelnost těchto zázraků bude nula. Ty auta půjdou i při běžných nehodách na totálku...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Co je to za nesmysl? Opravitelnost nula, a proč?
Meky
Opravitelnost čohokoľvek nového bude biedna.
Radar, kamery, ledky vpredu.. A hneď je cena nad hodnotou jazdenky...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To ale nemá nic společného s PHEV, na které se rohypnol odkazuje, tak se zase někam zahrab.
Avatar - speedfred
speedfred
Povedal by som že keď to slušne niekam navalíš (niekto do teba) a dajme tomu sa zničí sa batéria,kabeláž či elektromotor tam to sú pre poisťovňu a tvoju spoluúčasť náklady navyše.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ono hlavně jde o to, že i po nárazu a opravě musí být u baterie a vysokonapěťové soustavy zajištěna 100% funkčnost a bezpečnost. Takže to není v tom, že se to nějak vyklepe nebo přetáhne elektrikářskou páskou...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nebavilo by mě 2x denně nabíjet.
Avantime
Dosť nerád, ale po vyskúšaní asi šiestich PHEV musím súhlasiť. Najlepší dojem na mňa zatiaľ urobil 508 HYbrid a najhorší Cupra Leon. Ak by PHEV existovali ako samostatné modely bez oveľa lacnejších alternatív toho istého auta, tak okej, ale ten príplatok je tak vysoký, že sa vždy len pousmejem, keď mi predajca povie, že "Ono sa vám to vráti v podobe nízkych nákladoch na prevádzku". No veľké makové. Ale full-hybridom teda fandím. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 23:34 = tak KOLIK najezdíš za den měsíc rok?

Už když sem byl malej děda mě učil že většinou je všechno naopak = to k tvým zkratomozkům atd. Co když tomu co se děje NEROZUMÍŠ TY? Co když všechny souvislosti který moudřejší vzdělanější inteligentnější atd. lidi vedou k věcem který nechápeš sou správně a NECHÁPEŠ to TY?

Nemůže být? Nebo se vidíš celoživotně jako výrazný nadprůměr patřící řekněme mezi těch nejinteligentnějších asi 20-25%?
Avantime
"Pokud chceme jet co nejúsporněji a dostatečně dopředu předvídáme, musíme řadit neutrál." Eh, toto mi nepríde ako dobrý nápad ani pri automate, ani pri plug-ine.
mirek661
Máte chybu v článku C5 aircross hybrid ma viacprvkovú zadnú nápravu.
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Meky
S oboma autami som niečo najazdil a myslím, že je dôležité povedať dve veci:

Infotaiment oboch áut je príšerný, hnusný a sto rokov za opicami. Chybajuca lokalizácia a mizerne zastúpenie dejlasuju oba modely rovnako.

Avsak, infotaiment citrónu prerazil dno a suverénne predvádza čistý odpad.

Zároveň nechápem, načo je posuvné sedadlo v citróne, keď reálne je použitelne len v zadnej polohe, pretože pri posunúť si dozadu nesadnu ani deti.

Citroen zase lepšie jazdí.

Záver, obe auta su dosť shitove. Treba si to vyskúšať, pekný dizajn nie je všetko..
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jestli chceš, tak ti zadarmo vysvětlím, k čemu jsou posuvná zadní sedadla.
Dost možná při posunutí zadních sedadel úplně dopředu nezbude vzadu žádný místo, ale to
A) závisí od výšky řidiče
B) i kdyby, často řidič jede sám a potřebuje si zvětšit kufr
Není zač, až příště zase nebudeš chápat nějaké jednoduché věci, napiš mi klidně SZ, rád ti to vysvětlím
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nevím, zda vysvětlování čehokoli zrovna Mekymu není marný boj...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jaká lokalizace ti chybí? Tady si na českým serveru a čeština v autě ti nevoní? :D Nevím, jak Citroën, ale Ford češtinu má, je tam SYNC3.
ProchyTom
Od kolika let pocitas deti? Vis ze treba miminka, do 1 roku sedi ve vajicku kde posunes lavici a vajicko mas zepredu dokonce bliz. A to nemluvim o tom, ze se doporucuje vozit deti takto obracene az do 4 let, protoze hlava je daleko tezsi nez udrzí krcni pater a tak neni dobre aby sedeli brzo po smeru jizdy. Ale to je fuk, jedem dal žabomyší války ale to dulezity nam uniká.
Mr.Murphy
.... 10% příspěvků na adresu testovaných aut, zbytek exhibice jedinců, kteří PHEV auta nesnáší.... Já třeba nesnáším nepraktická SUV kupé a taky nechodím masturbovat pod test každého z nich.... zkuste chlapci pochopit že prostě ne každý sdílí vaši nenávist k PHEV autům a smiřte se s tím....

mimochodem, už tady X lidí dávalo data ze spritmonitor.de kde celkový průměr spotřeby PHEV aut je jednoznačně pod průměrem srovnatelných fosilních variant.... takže ekologicky ta auta smysl mají i po započtení emisí z výroby elektřiny....

Jinak za sebe bych dal šanci tomu Fordu, dobrý EV dojezd a plnotučný fosil motor.... přecejen když máte v běžných podmínkách dojezd jen nějakých 40km a pak začne ještě mrznout, je z toho celkem trapárna....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Viz 12:10

Zdůrazním - opravdu CELKOVÝ průměr????
Mr.Murphy
Mluvim o porovnatelnych autech.... PHEV Pasaty jezdi za 4,5... Porovnatelne diesely za 6,5.... muzes si to prolustrovat i pro jina auta, to uz jsem nedelal....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Chápeš vůbec co píšu???

Ty spotřeby PHEV nezahrnují podíl na EV. Proto uváděná spotřeba u PHEV je naprosto nepodstatná. Je to úplně to stejný co předvedli autoři testu tady. Uměle sníží spotřebu o km najeté na EV s tím, že elektrická energie spadne z nebe... :-!
Mr.Murphy
Proste 4,5 benzinu + elektrika da mensi co2 i lokalni emise nez 6,5 nafty.... tak proste to je.... to se da velmi lehce spocitat....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jenže ono to absolutně není jen o nějakých lokálních emisích!!!!!


Ramaekers uvedl, že na výrobu jednoho elektromobilu je třeba tolik vzácných kovů, s kolika si vystačí šedesát exemplářů Yarisu. A to je takový rozdíl, že jej relativně malé zlepšení provozní efektivity elektrického auta nedokáže přebít.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
A na vyrobu jednoho zaoceanskeho parniku je potreba tolik oceli, jako na 65000 Yarisu. Je to zhruba stejne (ne)relevantni informace, jako ta tvoje.

Clanek je o PHEV, ne o elektromobilech.
Avantime
Aj by si riskol, že ti Kuga zhorí pred domom? Pevne verím, že to už vyriešili, ale teda bol to dosť fail, keď museli na pol roka zastaviť predaje.
Freddka
On sa neboji, ze zhori pred domom, lebo on ho ma doma dole v garazi ... :-!
Avatar - speedfred
speedfred
u Fordu má podobný prejav ako u Toyoty hybrid alebo je to odlišné?
Vcelku by ma to zaujimalo.
DonVito
To me taky napadlo.

Nikde nic o vyti motoru..
Avatar - speedfred
speedfred
Jedine ísť vyskúšať na vstanej koži. Už som nejaké Kugy hybrid našiel na salónoch.
DonVito
No popravde, zkousel jsem CR-V i RAV-4 hybrid, protoze me ty auta zajimaly.
A "vyti" mne nevadilo ani u jednoho...

Ford me zase tolik nezajima.
Az vyzkousis, dej vedet.

https://m.autorevue.cz/…ty-horkou-jehlou#…
Uši to rozhodně netrhá, projev však mohl být ještě o kousek vytříbenější, kdyby variátor místo podržení benzInového motoru ve vysokých otáčkách raději simuloval řazení klasického automatu. Také proto vás asi nebude příliš bavit hnát Kugu maximální dvoustovkou déle než pár minut.

Vypada to, ze to je uplne stejny jako u Toyoty. Jen Ford ma aktivni potlacovani hluku.
Avatar - speedfred
speedfred
Variator je fajn a nevadí mi keď po ňom moc toho nechceš. Akonáhle to zadupneš tak to sa nedá počúvať.
Arese
...absurdně složitá technika, absurdně vysoká hmotnost a absurdně vysoká cena. Zato požitek z řízení minimální. :-(:-(:-( :no: :no: :no: Proto mě pochopitelně takovéto testy nezajímají, nikdy bych si takovou hrůzu nekoupil. Doufám, že redakce bude i v budoucnu testovat hlavně normální auta, o které mají Češi skutečný zájem! ;-\ ;-\ ;-\
Avatar - speedfred
speedfred
S prvou vetou súhlas, hlavne tie ceny sú fakt nepríjemne.
U takéhoto auta asi ale nikto nehľadá pôžitok z jazdy, vysvetli to nejakej maminke ktorá ide napr s deťmi na nákup.
Auto na pôžitok z jazdy mám a kľudne by som si kúpil hybrida, ale tie ceny sa nepáčia ani mne.
Počkám si na nejakú “dotáciu” keď môžu dotovať aj naftu 😜
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pokud test bude upřímný a přímý, tak s tím nemám problém. Jen ať klidně novináři opakují, že tyhle EV a PHEV výmysly jsou sra*ky které nikdo nechce a které nedávají smysl :-!

Nic jiného než opakovat pravdu nám totiž v téhle době nezbývá. Ať se to komu líbí nebo ne.
Mr.Murphy
.... pozitek z jizdy je kategorie kterou resi 1% trhu.... a ti ai to BMW nebo Alfu porad muzou koupit.... mimochodem tu ridicsky skvelou Alfu NIKDO nechce....

Sam jezdim sterilnim Superbem a je mi to zcela jedno, protoze na nasich silnicich a v tom provozu to stejne nema smysl resit.... radost si jako ridic udelam o vikendu a jsem v pohode....
Arese
Pokud ten Superb nemáš v hybridodebilní verzi, tak gratulace ke skvělé volbě. :-)
Mr.Murphy
Ja mam prave PHEV verzi a je to skvele auto, pro me zasadne lepsi nez diesel nebo benzin... ve meste bez emisi, potichu a s prijemnym elektrickym zrychleni.... a dalky napohodu na benzin bez omezeni.... za prvnich 15tkm z 3 litry + elektrika.....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
V tom ti dán zapravdu. Nicméně uživatelskou nevstřícnost EV pocítí v podstatě každý.

Mimochodem - když u EV je jakože jedno, že třeba 100 km dojezdu získá majitel na superchargeru za půl hodiny, tak se jednoduše ptám - koupil by si někdo spalovák, kdyby měl 7l nafty tankovat půl hodiny??? NE. Ani za mák!!! Ale jakmile to je EV, tak to jsou s tím zkratomozci úplně v pohodě a ještě to málem vyzdvihují protože přece mají čas na "kávičku"...

Ale jo, tady jsme u PHEV. Tam určitě souhlas, že takový Superb iV má tu kombinaci ICE/EV zvládnutou mnohem líp.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Z auta je ti nevolno, test tě nezajímá, tak mi vysvětli, proč tu zvracíš tyhle blitky?
Arese
Abych tu vyjádřil své přání, aby redakce testy podobných, v ČR velmi těžko prodejných verzí omezovala na nezbytné minimum a raději testovala normální a masové žádané motorizace. Ještě nějaká otázka? :-)