Současná doba hromadnému potkávání vůbec nepřeje. Když se ale ozval Mikesus, že má v jeden den k dispozici Yaris druhé, třetí a čtvrté generace na jednom místě, upekli jsme alespoň krátké předvánoční dostaveníčko.
Tak to ti odpovím hned. Tepelne čerpadlo maji jen PHEV. Motor startuje v chladu okamžitě, aby se i sám prohřál. Full hybrid nepovedená jedné zátah velkou vzdálenost, tak stejně potřebuje spalovak. Hned při zahřívání mu zvyšuje otáčky a nabiji baterku. Topení ma i elektrické, takze topi i bez ICE, ale ten ho stejne v zimě pouziva častěji.
Nejpraktičtější a nejprostornější byl Yaris 2, Yaris 3 je zase dospělejší s pohodlnějšími sedačkami.
Hlavní výhoda Yarisu - je to držák s minimálními servisními i provozními náklady a auto jako celek vytrvale funguje a dobře se používá. Dál proti ostatním vozům v B-segmentu nestárne tak rychle a neomrzí. Po 10ti leté zkušenosti s gen. 2 a 3 na mě působí Yaris daleko hodnotněji než Fabia, která se rychle okouká, opotřebuje a omrzí. Navíc když srovnáte cenu Fabie, pokud byste ji měli vybavit na nějakou střední výbavu Toyoty......Ale říká se: Proti gustu žádný...... :yes:
V zásade každý máme iné potreby a iný životný štýl. Ja som to veľké MPV zobral aj kvôli tomu, že dosť často ho využijem pri mojej práci a vtedy sedadlá putujú na chvíľu do skladu. 😁 Akože svojho času s prvým synom sme sa vošli aj do Fiatu Brava s hlbokým kočiarom bez sklápania sedadiel, len už to bol taký dlhší tetris pri nakladaní a cesta Fiatom bola skôr výnimkou ako pravidlom. Výhoda MPV je v tom, že sklopíš, zasunieš rúčku na kočiari, naložíš a ideš. To samé pri dojazde do cieľa. 😁 Keď som občas videl niektorých oteckov, ako maturovali pri skladaní dielov kočíka a koľko im to trvalo ... 😁
budu čekat, Udělej tam odstavec o klimatizaci a vytápění. V létě jsem jezdil v hybridech a vím, že klima je elektrická, ale v zimě ještě ne, tak zajímá mě jestli startuje motor vždy nebo to má tepelný čerpadlo .
Tvrdé plasty se mnohdy nepříjemně odráží do výhledu, mohou vydávat pazvuky a nevypadají tak dobře. Ale už s nimi dokážu žít. Kufr v malém autě pod 300 litrů neberu, sorry jako. Zajedu někam ve čtyřech lidech a zavazadla asi povezu na klíně. Středový panel mi přijde jako inovace pro inovaci.
"Aurise už rok nemám. Řešil jsem takové problémy a banality, že šel. Měl jsem teď rok Fabii3 a jednu ještě mám a tu si nechám dál. Chci k ní něco většího." ;-)
Jo, je to přesně o tom, co od toho člověk chce. Taky jsem na dvojku koukal a ošklíbal se nad palubkou, ale u auta na městské poskakování bych to skousnul, výměnou za bezproblémový provoz (což je u ojetiny podstatnější kritérium, u nových aut jsem do nějakých 100tkm neřešil nikde nic).
Ze začátku jsem trošku pochyboval o HUD a akustických sklech u Y4, malý auto za půl míče... ale nakonec pokud je to to co člověk potřebuje a ty peníze na to má, tak to může být ta nejlepší volba, takže proč ne... a třeba ten HUD nakonec člověk možná užije víc ve městě než jinde.
Yaris 2 má proti Fabii 2 několik zásadních výhod jako ojetina do města (toto je důležité, to byla podmínka výběru, doufám že sis přečetl recenzi). 1 - motor, to VVTI je proste lepší v této cenové, než HTP a MPI, 2. Spolehlivost a servisní náklady, 3. Antikorozní ochrana, yaris nerezne, nevím, jak Fabia 2, ale Oktavky a Golfy z té doby v ceně do 100 tisíc co jsem prošel byly zrezle. 4. Rejd ve městě, to musíš zkusit, jinak nevěříš jak to auto umí manevrovat 5. Výhled díky vyššímu posazu, není to nic hezkého, ale ve městě to ocenís.
Máš naprostou pravdu, když jsme jezdili občas 3dv Cliem, taky jsme se nějak vešli, museli jsme, když jsem pak potřeboval jet do centra, ale jako jediné auto by to byla jen nouzovka.
Tak známé pravidlo je, že prostě zaskládáš tolik prostoru, kolik máš. A ten prostor ti dává svobodu... třeba vzít dětem snowboard i lyže (a k tomu samozřejmě dvoje boty a helmu a tak).
Osobně beru kompaktní kombík jako takovou rozumnou variantu pro rodinu 2+2, nejlepší value for money. Kdyby nebylo na lepší, klidně bych brázdil silnice nějakou i30 SW... krátkej kompakt je proti tomu (pro mě) zásadní zhoršení.
Ale... každej využívá to auto jinak...
Znělo to jako narážka na stav, ale ta světla už taková byla, svítí to dobře, jinak je auto ve velmi dobrém technickém stavu, má 117 tisíc najeto a 13 let, plný servis Toyota. Standa na to neměl moc času, jen pár hodin na vše a já jim nemohl pomocí převážet autax takže detailing nebyl na poradu dne
Od 19ti jezdím kombíky střední tridy, takže já se asi šetřit místem nenaučím :D Ano, dnes máme i jiné auta, ale na rodinnou dovcu bych s nimi asi nejel :D
Nevím, za mě to je s Yarisem jak na houpačce. Jednou se povede, pak ne, pak jo a pak zas ne... Yaris 3 poslední FL hrůza děs, předposlední FL dejme tomu, předtím OK, ... Nový Yaris... neumím posoudit a počkám si až naživo. V některých úhlech a barvách se mi dokonce i líbí, ale v jiných vypadá divně jak otylé Aygo... Do toho ta technika...
Úplně nevím a neumím se v Yarisu vyznat. A to mám Toyoty fakt rád a současná Corolla, Camry, RAV4, CH-R podle mě naprosté špičky v rámci svých tříd. Ale o Yarise si totéž říct absolutně netroufám.
Denně jezdí? No a to má znamenat co? Já taky se svým autem dennodenně jezdím... Ale že mu redakce mohla věnovat trochu péče před nafocením asi není nic proti dennodennímu užívání, ne?
Nemyslím si, že příspěvek který jsem zakončil :yes::yes: značí že stále jen kritizuji.
Ale takhle - uvažoval jsem jestli mám napsat, právě proto že si to někdo může brát osobně, navíc ty vánoce že... Ale na druhou stranu - kvůli vánocím nebudu měnit své názory že.
Ano, Yaris 2 je podle mě auto k ničemu, a to říkám i s vědomím, že benzinové motory Toyota určitě mám za lepší než ty od VAG. Ale právě proto, že kolem sebe ty Yarisy 2 denně střetávám, tak právě proto jsem napsal to co jsme napsal. Než Yaris tak fakt 1000x raději Fabia 2.
A abych zas nebyl špatně pochopen - nekritizujíi nijak výběr ojetiny. Hezký Yaris určitě lepší než vybydlená Fabia 2, o tom žádná. Já se jen vyjádřil obecně k modelu Yaris 2.
dik... tiez cakam ze do 3-4rokov dietata nebude potrebny ziaden velky stahovak nakolko male babo das do vajicka ci neskor do autosedacky a nic ine uz tu ani neriesis ... kociarik sme prenasali zatial snad len raz... navyse ked niekde ideme ( doktorka ... navsteva a pod ) tak je vzdy vzadu vo vajicku... a svokrovci alebo aj moji rodicia su len par sto metrov od nas na rovnakom sidlisku ... uz ale kebyze nezijem v meste a rodina kebyze je tiez kdesi daleko od nas tak asi by nejaky vacsi voz prisiel vhod ale vzhladm na okolknosti nadalej male auto nam plne postacuje... dokonca odkedy je moja na materskej jazdim v podstate este viac s prazdnym autom a defakto sam.... nakupy praca kdejake vybavovacky a pod.. vsade jazdim sam .. rovnako s malym babom logicky v tejto covid situacii ani nikde nechodime nie je dovod a ani nemame ziadnu chalupu ci potrebu jazdit kdesi na dovolenky ... uplne bohate si oddychneme aj doma ... v podstate som v takom obdobi teraz zeby mi momentalne stacila aj panda pripadne nejake kupatko .... ale jasne.. casom to pride a bude treba nieco vacsie ale zatial skutocne by mi bola aj skoda sa vyvazat do prace sam s nejakym megakombikom keby som v nom stejne jazdil sam ... ale ano ok.. uz ked bude maly vacsi a moja uz nebude na materskej tak iste bude potreba rozmyslat aj nad niecim inym.. ale zatial v pohode... az som prekvapeny ze defakto jazdim este menej odkedy mame babo ( nebola ani dovolenka v lete )
a vlastne uplne sam ( aj ked tento stav je len docasny jasne ) .... sranda
Mame doma mpi1,4 i 1,3 vvti a lepší jak včem je živější żere olej servisně je tojka drahší spotrebak uživatelsky je prijemnejší ibiza i jizdně krom motoru ten je mrtvola proti tojce. Ale každý má jine preference.
Origo servis tojota neschopny nechce seridit ventily :no:
Gratulace.
My stacili do 3 let s ibizou sc a pohoda jen to chce skladny kocarek ane tank. Ana dovolenou14 dni na hory se da taky nabalit. Ato v kufru jsme mi jeste rezervu14 bo LPG.
Taktrosku nechapu rozežranost mam ditě potrebuji nejaky
Ugelwagen .Ale je fakt že Jarin je fakt maly Polo fabka poslouzi i jako rodinne.
ja to vidim na L200 so zakrytovanou korbou :-[] ... ale nie ok... uz pri dvoch detoch si viem predstavit ze tie naroky na priestor su podstatne vacsie... ale pri jednom dietati sa tu a tam da este aj sklopit zadna sedacka. kedze sedaky su dnes uz vsade delene....s mojou sme sa sice dohodli ze uz pol roka po cisarskom ( z hladiska zdravotneho stavu ) sa uz podla doktora da planovat aj dalsie babo ale ked zvazime fakt ze aj to prve sme planovali vyse 2 rokov ( narodilo sa skoro 3 roky po svadbe ) a to mame obaja uz nieco cez 38.... tak nakoniec sme radi aj za to jedno :*) ze sme to stihli a vyslo nam to konecne .. a pripadne dalsie bude len ceresnickou na torte... cas ukaze :D ...
minule som videl pekny bordovy nissan note ( a uz ako otca rodiny ma celkom aj zaujal co by sa pred rokom este nestalo :D ) ... a vcelku sa aj pytam preco dnes uz taketo sikovne auta koncia.. alebo aj venga... lebo prave taketo nieco by nemuselo byt zle pre niekoho kto uz klasicke male auto nechce alebo mu nestaci ale zaroven nema na velke MPV ci velke SUV za milion....
Topperovi gratulujem, anechcem vám obom brať ilúzie, ale ono to naozaj časom o moc lepšie nebude. Len hlboký kočiar časom vymeníte za športový, potom za golfky. Ten potom vymení odrážadlo, kolobežka, bicykel .... 😁 Prípadne ak si obstaráte potomka č. 2 tak double len jedno väčšie a jedno menšie. K tomu ženy pobalia deťom vždy toľko vecí ... ja už oba bicykle mojich synov do auta bez sklopenia jedného zadného sedadla nedostanem a to nemám kufor, ale skoro bezodnú jaskyňu. 😁😁😁
Mě by stejně strašně zajímalo, jaké auto/a jsou tak dokonalá, která si rohypnol koupil a jezdí s nim/nimi. Mohl by se pochlubit, bez zle krve, protože vše jen kritizuje :D Navíc málokdo hledá auto které je tabulkové ve všem nejlepší, ale tkobe, které mi vyhovuje a v případě ojetiny, které je spolehlivé. Mimochodem to
VVTI je daleko lepší motor než htp a MPI ve fabii2
Na jedno focení to nemá smysl. Obzvlast v tomto počasí, kde to po prvních pár km uz ani není poznat.
2.gen zatočí na tka malem místě, ze fabia si o tom může nechat zdát. O yarisu 3 se to říct nedá, tedy se standardními 16" koly. Ty nižší výbavy prý na tom byly lepe. No a čtyřka uz je zase na tom zatáčení na top urovni i s největšími koly. Mne se třeba ta dvojka taky moc nelíbí, ale ve městě je rozhodne lepší než fabia.
To auto je primárně do města, tam kde Fabie nezstoci yaris začíná. Jsou odlišné stavěné, opet by sis mohl nejdříve přečíst recenzi a diskuzi... Ale to bych chtěl od tebe moc i na Štědrý den co?
Ja sa uspechu yarisu nedivim. Maly neokukany japonec... spolahlivy aj prakticky... obzvlast zenam sa 3 generacia moc paci az mi je to divne v com to je. Ten novy je uz chlapskejsi avsak na moj staromodny vkus proste nadalej divny a disproporcny. Moc som da pritom na novy yaris co by sta mozne buduce auto tesil ale opat mi nejak nesedi a nelaka ma ani v hybride. Radsej uz clio pripadne uvudime co prinesie nova fabia. Avsak uspech yarisu je fakt nrpopieratelny a dnes je to uz jefen z najvyraznejsich hracov B segmentu hoc nadalej nemoze sa zapacit kazdemu. Mna kusok mrzi ze nesiel po vzore corolly ale skor mi pripomina gulate aygo ktore je vazne divne.
Když už Ozzman do toho šel, tak mu teda redakce aspoň mohla zařídit vyčištění vozu a trochu detailingu... Takhle zašlý světla vypadají jak kdyby Yaris najel aspoň půl milionu 8-s interiér by teda samozřejmě nezachránilo ani vyčištění, protože byl hnusný už z výroby, ale vypadalo by to na fotkách líp ;-)
Za mě je Yaris naprosto marné auto :-[] Zrovna 2. generaci mají někteří mí kolegové také a to auto prostě nechápu. Malý mizerný vozík do kterého se nic nevleze, nevypadá hezky a vlastně ničím nevyniká. Jestli mít Fabii 2 nebo Yaris, tak fakt nevidím jediný důvod pro Yaris :-[]:-!
Ano Naprostý souhlas. Není podstatné co vlastníš, ale jaké máš zkušenosti. Třeba já jsem kdysi měl snahu počítat auta, se kterými jsem jel. No a pak jsem to zabalil, protože už to postrádá smysl počítat.
Prva micra sa da porovnavat s poslednym starletom .. vsetko su to 90 roky. Inak micry mi je kusok aj luto ako dopadla. Jeh caro je uz fuc a nielen caro. Stratila skoro vsetko co mohla. Aj motory aj meno.. pritom kde bola skoda alebo aj ini v tom case v B segmente
No já teď balil na 14 dnu na chalupu. Byl jsem rád za každý litr v kufru a ochrannou síť za zadními sedačkami a to už nepotřebujeme ani kočárek ani plenky ani cestovní postýlku.
...já když kupoval první auto, tak bylo rádio, topení a venkovní zrcátka ještě výbava na přání...už si dobře nepamatuju, ale myslím že i stěrače.....ty přední..... ;-)
No ja uz na to myslim teraz ked trepem plienky do kufra tie velke baliky :-[] ale tak pokial som v aute sam tak mam defakto takeho kratkeho kombika 8-s v podstate jedze mam aj take to malicke bocne okuenko vzadu za zadnymi dverami. Uz len by to chcelo vacsi zadny previs. Aspon o 20cm
Gratulujem :yes::-) my sme neboli v lete nikde kedze moja bola uz pred porodom v lete dva tyzdne v nemocnici. Ale hlavne ze je vsetko ok. My to dobehneme o rok dufam. Leto opred tym sme boli tyzden v tatrach este dvaja a pohoda
Tak já mam 2x tak starého potomka :D Nejde o litry, ale variabilitu, kdzy jsme jeli v létě na 3 dni na dovcu, tak mi i Mondeo nestačilo, naštěstí kočárek nevozis tak dlouho, po pár letech to snad bude lepší :D Však uvidíš, jednou si stejně něco většího pořídís a pak mi dáš za pravdu :)
Jo 4 mesacneho :*) . Teraz je to este ok. Vajicko vzadu vojde v poho. Casom uvidime. Je fakt ze teraz by sa mi vacsi kufor aj hodil. Netreba zase 500l ale povedzme ason 360 a. 400l. Nadalej ale 90 percent jazd jazdiim sam. Praca nakupy a pod kedze mooja je s nim v podstate stale len doma. V podstate som tento rok aj najazdil este menej ako predosle roky lebo od leta defakto jazdim vsade skoro len sam...Mozno ale za par rokov ked uz kusok vyrastie tak uz bude treba nieco vacsie. Uvidime nemam s tym skusenosti co nas este caka ale zatial aj male auto staci na 130 percent
Zajímavé, že vy junioři tu tak často zmiňujete v autě budíky. Já se obvykle dívám na cestu a ne na budíky. A mě jako staré škole na vše ostatní info stačí ucho....... :-! Jo, než se rozjedu, tak se mrknu jak su na tom s benzinem...... ;-)
Tak jsem asi jinej (nebo je ten středový panel v Priusu jinej, ano on je). Ale poprvé mám pocit, že se můžu podívat na přístroje a přitom neztratit přehled o dění před sebou. V klasickém P406 ani náhodou.
Spolehlivý je i ten dvojkovy, měnili jsme jen baterku, ale bavíme li se o jízdních vlastnostech, však jsem ti to včera psal a píše ti to i Standa v recenzi :)
Tak Ani ja si nepotrpim na plasty a kubiky vzduchu napriek tomu je fajn ked to nie je zase uplny bakelit a ked to aj odvezie aspon dve prepravky jablk 8-s . Take aygo je uy fakt des az ea divim kto je jeho cielovka. aale yaris uz je schopny to ano
Protože takové auto má sloužit a ne dělat parádu. Tyto věci jsou podruzne, cíl byl auto do 100 tisíc do města. Na delsi trasy máme jiná auta, v nafte , potažmo táta v benzínu.
Kufr je na dvě igelitky, mám rodinu, treba do Clia 3dv jsem dal i kočárek, sem ani omylem. A display na středovém tunelu odvádí pozornost od silnice.
Na starlet si pamatam. Ale strasne malo ich v tom case u nas bolo vidiet. Az prvy yaris znamenal pre toyotu uspech v B segmente v eu. Zaujimave ale je ze napriklad konkurencna micra sa tak dnes nevie uchytit ako mladsi yaris pritom v 90 rokoch micra starleta roslova rozdrtila
Nebudeme si nic nalhávat, ono to tak často je... Takže i proto nechci nic víc dávat. A na druhou stranu, ta 206, i když už dávno prošla vysokou pecí, je dobrý katalyzátor na blbce. :-D
"Jak je ošklivý, tak je dobrý. Interiér je pekelný, plný tvrdých plastů a ovladačů z devadesátek (ty ale Toyota používá i dnes :D). Kaplička přístrojů na středu je pro mne neskousnutelná, neergonomická a pokaždé hledám tachometr."
Pán je masochista nebo proč si takové auto koupil, když ho to auto jenom týrá?
IMHO nechápu, co všichni pořád dokola máte s těmi
- tvrdými plasty, o co tady jde? Já jsem to dosud nepochopil. Mám je asi v Priusu, dokonce z recyklovaných PET a nestěžuju si na nic.
- kufrem, co pro pána Boha pořád všichni vozíte?
- středovým panelem - neznám nic příjemnějšího
Ozzman.....Yaris 4 hybrid se kupoval jako náhrada za Yaris 3. Jelikož za skoro pět let nebyl na Yarisovi jediný problém, který by bylo potřeba reklamovat, nehledali jsme u jiných značek.
....není třeba co dodat, že?..... :-!
Snad jen, že jsem také jezdil Starlet (1973 - 1999), což byl předchůdce Echo/Yaris třídy, Byl zrovna tak jako Echo a Yaris Gen II s pravostranným řízením. Až Yaris Gen III pre F/L je s levostranným řízením a po 8 letech nic víc než spokojenost....sedačky jsou ok. Určitě pohodlnější než v 1er.....
Ono je to zaujímavé čítanie, ale v našom Daihatsu čo je po technickej stránke Yaris II. ide tá spojka úplne krásne ľahko. Nerozumiem kde sa berie taký diametrálny rozdiel.
Hura. Maly zazracne zaspal tak kocikovanie sa odklada. Ale budem len na mobilr takze sorry za chyvby. Dik vam obom. Aj barikovi za rollsa. Bez vas by to tu hadam uz ani neslo. Nrmam skusenosti s tymi novsimi generaciami akurat yaris 3 som skusal na predajni prec 4 rokmi ale neprisiel mi v nicom vtedy lepsi ako polo a vizualne uz vobec. Je to take vajicko kostrbate navyse u nas v nom vidim jazdit len zeny. Ale snad sa to v yarise4 uy zmeni. Vyzera podstatne chlapskejsi aj ked uprimne nadalej sa mi nepaci a dom jeho vizazou dost sklamany. V tomto zlata corolla. Tento bublinovy dizajn noveho yarisu ale urcite opt uspech nat bude to ano. Priznavam ale ze uy teraz sa viac tesim na novu fabiu a ak zachova hrany bude to opat pecka.
Yaris mi dnes dava zmysel prave len v hybride len skoda ze je rozmerovo tak kratky a pritom zbytocne rozplacnuty a zagulateny. Mne tie yarisy snad asi nikdy dizajnom nesadnu hmm. Za mna najlepsie vyzera druha generacia len keby mala kabinu s normalnymi budikmi tak nema chybu . . A dodnes aj ako jazdenka do mesta super auticko
Za tohle spíš díky Mikesusovi, ten to zorganizoval :) Ten litr jsme taky našli tehdy v prodeji v zajimavem stavu, ale chtěli za něj to, co za tu 1,33, takže nebylo o čem, navíc byla přímo z Toyoty , ale prý je to taky nesmrtelný motor.
Pisem narychlo z mobilu len tolko ze opat dik za taketo skusenosti. Ja som jazdil len prvym yarisom a to este na autoskole v r 2000. Boze uz je to vlastne 20 rokov co jazdim ani by som nepovedal. Cas leti rychlo. Prvy a druhy taris za mna mali nechutne kaplicky miesto budikov a dodnes na to netad z autoskoly spominam. Motoricky tam ale aj liter s 50kw naprosto stacil. Ale je pravda ze yaris 1 je dnes rozmerovo uz miniauto. Neskor sa ozvem. Opat letim s kocikom kym nam nesnezi pardon neprsi. Lebo zatial to vyzera opat na vianoce na blate. Vsetkym pekne sviatky zela Peto alias topper kedze aj tak sa uz tej prezyvky nezbavim ☺
Kéž by všechna malá auta dokázala být opět tak prostorná, praktická, a neskutečně variabilní! Ten nespočet úložných prostor, jednotlivě posuvná a sklopná zadní sedadla s ohromujícím prostorem malého náklaďáku! K tomu úžasně nízká spotřeba a fantastický rejd! Zaparkoval jsem tam, kde ostatní končili. A jak všichni nadávají na středovou kapličku, to nechápu. Naprosto přehledná, a viditelná - nemusel jsem přeostřovat při pohledu ze silnice přede mnou. A vzhled prostě krásný. Vyvážené linky a proporce.
Věčná škoda, že se dnes jen hledí na to, aby vše vypadalo na efekt a jinak nic. A na co mi je propojení s tel., když jinak auto nic neumí?
Ja si rád si prečítam hodnotenia majiteľov svojeho auta s odstupom času , pripadne keď nad niečim uvažujem tak aspoň omrknem či to nemám nejakú konkretnu slabinu a pod.
Sám som pritom nenapísal ani jednu recenziu, nemám na to vlohy.🤷
To nesmíš tak řešit, to pak zavání demagogií stylu : Máš starou plečku ? Tak i kdyby si projel všechna auta světa, byl superjezdec, tvůj názor je irelevantní.... Máš doma drahou káru? Ano, poslechnu si tě a tvůj názor platí :-[] Blbci si nenech zkazit svůj den...
Jen pro informaci, někteří automobiloví novináři ani nemají vlastní auto, takže pak by mohli dle těchto teoretiků mluvit jen "mastné tyči".... to je přeci kravina :)
Jo, ta spojka je prapodivná, ale měl jí i trojkový s 1.5atmo, tam to taky byla posilovna :D Ono je to o zvyku, mne už to dnes tak nepříjde, ale třeba máma s tím dost dlouho nechtěla jezdit :D
Mne jsou podobné příspěvky o vytahování ukradené. Jelikoz každému vyhovuje něco jiného, líbí se něco jiného, pouziva auto v jiném režimu, tak ať si každý rika co chce. Normální dospělý člověk si vybere auto, které je určené pro daný provoz a potřeby. Proto si vzdy pomyslím něco o lidech, kteří kupují diesel do města.
Jo to bylo dobré. Taky když jsi doslova přilétnul na benzinku a za tebou sportage, říkal jsem si co jsi zase kde provedl. :-[] ( ne že by si tim nebyl znám :-[]:-[]:-[] )
Aspoň že se ti nechtělo cekat 2 minut v koloně pred tunelem, Standu bychom takhle nepotkali. Nez jsi dojel z Troji po povrchu, ja stihl vystát před tunelem kolonu, na Vypichu natankovat a vypít půlku kafe.
Byl to fajn den a příště snad už budeš na tom s časem lépe.
Design dvojky moc neřeším, na to auto nejezdí, ale ta přístrojovka uprostřed mi dost vadí. Musel bych si hodne dlouho zvykat. No a na auto do města má o jeden pedál navic. V Patočkově jsem an to nadával, kdyz jsme popojížděli v koloně. Ale zase ta živost motoru to dost vynahrazovala.
Protože tak to v diskusích většinou bývá "tak se ukaž, tak se předveď, čím jezdíš"... Nezájem. :-) A víceméně stejný podtext je v netcarově rýpanci, takže opět nezájem.
Proč předvádět se ? Někdy to může být o tom podělit se o zkušenosti, do testu jsme zapůjčili naše nejstarší a nejslabší auto, to rozhodně není předvádění :D Já rád třeba napíšu recenzi na MACZ, pár lidem to i pomůže s výběrem auta a to není jen má zkušenost.
aby jsme na vlastni oci takhle videli vsechny ty sperky, klenoty a superauta vsech ucastniku ze zdejsich diskuzi? Ale to by musel byt sraz asi nekde blizko MHD, ze? Vesele Vanoce.
Za to nedorozumění :D Jak už to tak bývá, ze zdejších diskuzích jistě víš, že hybrid je na semaforech nejrychlejší, takže jsem s ním také patřičně jel (a taky protože jsme jeli pozdě :D) a myslel jsem, že mi někdo jde vysvětlit, že jsem mu udělal nějakou myšku a nebo proč stojím tak blbě na té benzínce (moc z toho Yarisu fakt není vidět ven, takže snadno přehlídneš pruhy :D) :-[] Takže ještě jednou promiň, nepoznal jsem tě :D.
My pak absolvovali dlouhé jízdy, kdy jsme Yarisy vezly jejich rodinám a musím souhlasit, že 4. generace je už plnohodnotné moderní auto se vším všudy, hlavně řízením a podvozkem či odhlučněním a vůbec mne neobtěžovalo s ním jet 100 km v kuse. Z trojky jsem po sto kilometrech vylezl zlámaný, dvojka je dost podobná, jen má ještě horší sedačky :D. Doufám, že si tenhle minitest přečte Praděda777 a dá mi za pravdu :) Dvojka a trojka jsou pak vyloženě městská auta.
Ještě pro upřesnění přidám, že Yaris 2 je tátův, aby jsem se diskuzně neshodil, že už patřím do Toyota klubu :-[]:-[]:-[]:-! , ale občas s ním jezdím :)
Díky, snad doba dovolí a zase se uspořádá nějaké větší setkání, jako dříve a na GR se moc těšíme! :)