Ekonomika
IPace
11
hodnotu akcii ale neurcuji na Wallstreetu 😉 hodnota akcii je urcena celym trhem vsech investoru kteri si akcie Tesly koupili, to jejich zajem o ty akcie tu hodnotu urcuje 😉
Přejít do diskuze
No jasně, takže Německé značky nestíhají, nemůžou překousnout a tak posílají do lesa ještěrky a zelené.. Teslafanatismus par excellence 😁
No Fiatu to trvalo 20 let, než se jako spojil. Tesla nevydělala ani když měla monopol, teď už se do toho pustil i VW, kterého to taky táhne ke dnu. Prostě kupní síla není u obyvatelstva tak vysoká, aby si mohli kupovat auta mil+ za Fabku na elektriku.
Nediv se a podívej se na svět. Makléři obchodují z akciemi jako v pokru a zero emission letí i když je to úplná kravina. Idea o moudrosti má výfuk nebo nemá. Pak tu máš 48 pohlaví a černošská hymna. A pitomé matky krmí děcka veganskou stravou.
až ta bublina praskne. Jako že je reálně Tesla hodnotnější, než VW+Toyota dohromady a ještě víc? Hmm, asi na Wallstreetu fasovali kvalitní matroš.
Na tobě je zajímavé, že chápeš nesmyslnost vodíku, ale u baterek ti to nedojde. Celé EV je postaveno na CO2 nula, ale to není pravda. Už se ani nehraje na lokální emise, které jsou stejně v porovnání Euro 6temp na nicneřešící úrovni.
Přišel Musk do Evropy a vybral si "rozvinuté" Německo před "zaostalou" ČR pro svoji fabriku. Nejen že ho to tam bude stát na mzdách majlanty, ale ještě mu tu fabriku tamní zelení blokují postavit.
Tak ono je to skoro jedno. Důležité je, že jednoho krásného dne.... začne megavýprodej hej hej hej 😄
Vím. Pak zde máš třeba taky Českou Republiku zařazenou mezi "východní" "rozvíjející se" ekonomiky. Takže můžeme šlapat jak chceme, můžeme být ekonomicky silnější v HDP na hlavu, než Španělsko a Itálie. Ale veksláci s kurzem nás mají zařazené "na východě" tak prostě koruna půjde dolů protože "východ."
Ty asi moc nesledujes stav te nemecke fabriky, co? To se budes hodne divit, az z tama v dubnu budou sjizdet auta... To je prave ten rozdil mezi Nemeckem a Ceskem - v Nemecku to blokuji 1 tydnu a v CR 10 let. Uz to chapes? 😒]
https😐/youtu.be/dget3gOch_I
https😐/youtu.be/dget3gOch_I
Ohoho, to si nám to všem nandal, ale za trotla jsi tu pořád ty 😊 Ti ten Yaris nějak leží v žaludku, co? 😁 Ale chápu, že si tu jízdu v MHD musíš kompenzovat na Yarisovi 😁 A jestli někomu chceš dávat kopačku na rypák, tak přijeď osobně, frajere.
A v aplikaci reagovat jde, zvládá to tu každý, mimo tebe....popřípadě funguje webové zobrazení i v mobilu... ale ten tvůj bude asi taky tak vymyšlený, jako tvůj nesmyslnný vozový park s kterým jezdíš mezi dvěma vesnicemi za 6 na sto pyčo klobouk hadr....
edit: znovu jsem si stáhl appku a reagovat ve stromu lze... jsi lhář a nebo naprostý de*bil...
A v aplikaci reagovat jde, zvládá to tu každý, mimo tebe....popřípadě funguje webové zobrazení i v mobilu... ale ten tvůj bude asi taky tak vymyšlený, jako tvůj nesmyslnný vozový park s kterým jezdíš mezi dvěma vesnicemi za 6 na sto pyčo klobouk hadr....
edit: znovu jsem si stáhl appku a reagovat ve stromu lze... jsi lhář a nebo naprostý de*bil...
Nejak vam uplne unikla zprava, ze Tesla za rok 2020 PRODALA pul milionu aut (presneji 459.550 kusu).
To je prozatim automobilova novinka tohoto roku, jestli ne minuleho desetileti... nebo jsem to prehlidnul?
To je prozatim automobilova novinka tohoto roku, jestli ne minuleho desetileti... nebo jsem to prehlidnul?
Ale rozhodně akcie Tesly nemají reálnou hodnotu s ohledem na hospodářský výsledky společnosti. Je to nehorázná bublina, která skutečně musí splasknout.
S cenami v USA se jdi víš co. My žijeme tady. Tady, kde Prius Prime plugin hybrid stojí milion, zatímco v USA půl.
A víš co? Ono to není o porozumnění dnešnímu světu. Inteligentní vzdělaný člověk chápe, že historie se opakuje. A že se periodicky dostávají k moci šílenci. Lidský mozek má mnoho temných zákoutí a miluje zkratky. Vždyť jaká je to krása, když se skupiny lidí onálepkují jako méně/více cenné a já se umím včas správně zařadit že? Ale to už tady hošánku 1000x bylo. A 100x z toho byl masakr. A pochopitelně, ještě 1000x to zase bude. Takže neplácej tady něco o tom, kdo čemu nerozumí.
Od září 2019 musí každý nově registrovaný typ vozidla splňovat standard EU6d-TEMP. To znamená, že každý vůz musel projít testem v reálném provozu, aby bylo možné sledovat úroveň jeho emisí. Mezní hodnoty jsou vyšší než mezní hodnoty uvedené v laboratorních zkouškách a zahrnují především oxid uhelnatý (CO), oxid dusíku (NOx) a pevné částice (PM). Už chápeš?
Trapnější reakci jsem nemohl čekat od nikoho jiného, než od tebe ty exote. Dnes ráno jsem tě vytáhnul z HL, tak asi bude čas tě tam zase vrátit.
To je tvoj nazor ktory ma daleko od reality. Hodnota Tesly je ovela vyssia ako momentalna hodnota jej akcii, co bude aj dovod na neustale rastucu cenu akcii. Je nezmysel pisat o najvacsom vyrobcovi EV na svete ako o bubline. Ich tovarne neprodukuju bublifuky, ale pol miliona EV rocne a kazdym rokom pocet predanych aut stupa, vydavky na vyvoj klesaju, uz tak vysoka marza rastie, ich emiesie sa pradavaju stale za drahsie a stale viac automobiliek chce spolupracovat s Teslou a odoberat od nej technologiu alebo komponenty. Stavaju 2 nove gigafactory ktore onedlho navysia objem vyroby, prinesu do EU popularnejsi typ karoserie za nizsiu cenu prepravy, setko dovody preco by sa malo Tesle stale darit lepsie a ani jeden preco by sa jej malo darit horsie. Takze aky dovod vidis na spasnutie bubiny ty? Vies co sa stane ked bublina okolo Tesly splasne? Ostanu po nej najvacsie fabriky na vyrobu EV, baterii a najpokrocilejsia technologia EV. Toto bude mat stale hodnotu na rozdiel o skutocnych bublin ako cryptomeny, nafukovanie Cinskych realit a vytvaranie prazdnych miest atd.. Tu proste nie je realna moznost na splasnutie nejakej bubliny, bez ohladu na to kolko krat to budete opakovat.
Pozor, ať ti nepraskne žilka v hlavě. A pokud z toho máš návaly stresů, tak ti doporučuji se o to nezajímat 😒] Jinak gratuluji všem majitelům TSLA ke zhodnocení o 695 % v roce 2020 :-! :yes:
Bude zaujimave kolko rokov to bude trvat tebe a tebe podobnym kym zistite ze Tesla je uz pekne dlho v zisku 😊
Jasně všichni jsou blázni jen ty jsi letadlo. 😄
Aneb to že dnešnímu světu nerozumíš, neznamená že je ten svět špatně. Měl by sis v duchu s Darvinem přiznat že jsi slepá vývojová větev. To je celý.
Aneb to že dnešnímu světu nerozumíš, neznamená že je ten svět špatně. Měl by sis v duchu s Darvinem přiznat že jsi slepá vývojová větev. To je celý.
Och 😊 Snad nechces porovnavat podvodnikov z Nikola s Teslou 😁 Do Nikoly ani Faraday Future, Byton atd.. by som nikdy nedal ani cent, vzdusne hrady a strategie so slepou ulickou..
Nikole veril smiesny pocet investorov na zaklade smiesnych podkladov, tak im treba. My tu hovorime o realnej 8 rocnej vyrobe realnych EV Tesla ktora stavia fabriky nevydanym tempom a niekto tu este stale dokaze fabulovat o bubline? 😊 Chcel by som vlastnit taku bublinu.
Tesla je mala firma? 😁 Nemyslis vazne. Nema absolutne vyznam pliest dokopy kvantitu vyroby a hodnotu znacky/spolocnosti. Apple predava zlomok z poctov Samsung mobilov, ziadnu inu elektroniku aku vyraba Samsung, smiesne pocty PC a aj tak ma 30x vyssiu hodnotu. Apple je skutocna bublina ktora len nakupuje drahe komponenty od konkurencie a predava ich za prehnane ceny ktore prezivaju iba vdaka bubline a vernosti zakaznikov. Technologicky nemaju nic zaujimave okrem iOS a ARM procesorov a to je aj dovod nespokojnosti najvacsich investorov ktori sa obavaju prasknutia bubliny. Tesla z takejto nafuknutej bubliny vysla v 2012 a nie je moznost aby sa do nej dostala. Uz roky dozadu predpovedali odbornici na akcie Tesle hosnotu $4000 co je nedavnom deleni 5timi $800, takze sa len dostavaju k niekolko rokom starym predpovediam ked Model 3 nebol najpredavanejsim EV historie.
Nikole veril smiesny pocet investorov na zaklade smiesnych podkladov, tak im treba. My tu hovorime o realnej 8 rocnej vyrobe realnych EV Tesla ktora stavia fabriky nevydanym tempom a niekto tu este stale dokaze fabulovat o bubline? 😊 Chcel by som vlastnit taku bublinu.
Tesla je mala firma? 😁 Nemyslis vazne. Nema absolutne vyznam pliest dokopy kvantitu vyroby a hodnotu znacky/spolocnosti. Apple predava zlomok z poctov Samsung mobilov, ziadnu inu elektroniku aku vyraba Samsung, smiesne pocty PC a aj tak ma 30x vyssiu hodnotu. Apple je skutocna bublina ktora len nakupuje drahe komponenty od konkurencie a predava ich za prehnane ceny ktore prezivaju iba vdaka bubline a vernosti zakaznikov. Technologicky nemaju nic zaujimave okrem iOS a ARM procesorov a to je aj dovod nespokojnosti najvacsich investorov ktori sa obavaju prasknutia bubliny. Tesla z takejto nafuknutej bubliny vysla v 2012 a nie je moznost aby sa do nej dostala. Uz roky dozadu predpovedali odbornici na akcie Tesle hosnotu $4000 co je nedavnom deleni 5timi $800, takze sa len dostavaju k niekolko rokom starym predpovediam ked Model 3 nebol najpredavanejsim EV historie.
Ale to víš že jsi to napsal a dost jasně, ty špíno. Drogy frčí jedině tak u tebe ve společné domácnosti s maminkou, které bereš peníze, pak se ti v tom absťáku pletou slova, jak jsi právě dokázal.
Tak laskavě nesuď dle tvých zkušeností ostatní, když tě chytí při lži, ty jedna fetko špinavá, jo? 😉
Tak laskavě nesuď dle tvých zkušeností ostatní, když tě chytí při lži, ty jedna fetko špinavá, jo? 😉
Nefetuj tak brzy. Plácáš nesmysly naprosto mimo, nic z toho jsem já nenapsal. Tak nelži, prosím. Není to slušné.
Celé EV není vůbec postaveno na CO2 nula, to není ani evropský výklad, natož v ostatních zemích.
Ano podvodnikov. Skus si nieco nastudovat o Nikola Motors. Ich zakladatel bol odstraneny z vedenia, su obvineni z podvodu, akcie spadli o vyse 80% v prezentacii namiesto skutocneho kamionu pustili dolu kopcom maketu bez pohonu a uviedli mnoho klamstiev investorom aj GM ktore je spoluvlastnikom tohto podvodneho startupu.
Tesla nic taketo nikdy nespravila a neviem o akom stavani fabriky pises, Tesla kupila fabriku vo Fremonte od Toyoty a uz davno predtym stavala a predavala tisicky EV.
Tesla nic taketo nikdy nespravila a neviem o akom stavani fabriky pises, Tesla kupila fabriku vo Fremonte od Toyoty a uz davno predtym stavala a predavala tisicky EV.
99.89%
ja tomu rikam pul milionu, ale napsal jsem ti schvalne presne cislo, abys mel sanci se po obede vyblejt 😄
PS: jee ja se upsal melo to byt 499.550 kusu.
ja tomu rikam pul milionu, ale napsal jsem ti schvalne presne cislo, abys mel sanci se po obede vyblejt 😄
PS: jee ja se upsal melo to byt 499.550 kusu.
a jak souvisej prodane kusy s tim jaka je hodnota firmy? to ze nekdo proda 10 milionu neceho jeste neznamena ze to ma nejakou akciovou hodnotu
investori zjevne nevidi v prodavanych kusech hlavni gro ceny akcii, ale jako nikdo ti nebrani a smele muzes akcie VW a Toyoty nakupovat, ja jejcih akcie nakoupene mam, ale za posledni 3 roky me nevydelali vesmes nic, naproti tomu akcie Tesly me vydelali celkem dost
kdybych mel doporucit akcie ke koupi, tak Tesla bude s Apple na prvnim miste, jsou to tituly s nejvetsi mirou mozneho rustu, VW a Toyota jsou tituly spise stabilniho proudu, ale jako s primhourenim oka se tam ty penize vydelat taky daj, ty posuny o 30-40$ e tam v ramci nekolika mesicu taky dejou, co se divident tyce je to vesmes v automotive k nicemu celkove, na to nema smysl se ohlizet
pokud by nekdy jakakoliv bublina praskala, tak bude trvat treba i 2 desitky let nez se to dostane do finale a zacalo by pripadne porcovani majetku, doporucuju si alespon zbezne nastudovat jak to u takovychto firem v USA funguje 😉 abys tu nepsal porad dokola ty picoviny co pises
investori zjevne nevidi v prodavanych kusech hlavni gro ceny akcii, ale jako nikdo ti nebrani a smele muzes akcie VW a Toyoty nakupovat, ja jejcih akcie nakoupene mam, ale za posledni 3 roky me nevydelali vesmes nic, naproti tomu akcie Tesly me vydelali celkem dost
kdybych mel doporucit akcie ke koupi, tak Tesla bude s Apple na prvnim miste, jsou to tituly s nejvetsi mirou mozneho rustu, VW a Toyota jsou tituly spise stabilniho proudu, ale jako s primhourenim oka se tam ty penize vydelat taky daj, ty posuny o 30-40$ e tam v ramci nekolika mesicu taky dejou, co se divident tyce je to vesmes v automotive k nicemu celkove, na to nema smysl se ohlizet
pokud by nekdy jakakoliv bublina praskala, tak bude trvat treba i 2 desitky let nez se to dostane do finale a zacalo by pripadne porcovani majetku, doporucuju si alespon zbezne nastudovat jak to u takovychto firem v USA funguje 😉 abys tu nepsal porad dokola ty picoviny co pises
Nejde spíš o potenciál firmy ve který věří investoři?
Stačí jeden větší posun v robotickém rizeni a je to firma bez konkurence. A zrovna v tomhle je Tesla nejdál.
Ty možnosti co to nabízí dalece přesahují pouhou výrobu aut. Je to úplně nový obor.
Stejně tak ale stačí jeden větší problém a Tesly skončí. To je riziko.
Stačí jeden větší posun v robotickém rizeni a je to firma bez konkurence. A zrovna v tomhle je Tesla nejdál.
Ty možnosti co to nabízí dalece přesahují pouhou výrobu aut. Je to úplně nový obor.
Stejně tak ale stačí jeden větší problém a Tesly skončí. To je riziko.
Popírá to snad fakt, že EV se prodávají stále více? Nepopírá, že? Tak co tu zkoušíš za podřadné manipulace?
VW a Toyota produkují každý okolo 10 milionů aut ročně. Až bude ta bublina praskat, určitě budou mít o ty fabriky zájem, o tom nepochybuji.
Tak ako si pisal nezmysly doteraz, pises ich nadalej 😊 Ked bude cena akcii o mesiac vyssia ako dnes, verejne sa tu za tie hluposti ospravedlnis?
Neprodala pul milionu, ale skoro pul milionu. Takze jeji cil se ji opet nepodarilo naplnit.
Dekujeme za pozornost.
Dekujeme za pozornost.
Zelení blokují úplně všechno. Tady kvůli ještěrce, jinde kvůli broukovi, pak tam najdou vzácnou kytku... Jen ty lidi nikdo nechrání.
Stejně je to parodie. Němci sami tuhle oblast vyčlenili jako průmyslovou zónu už před lety, proto taky je tam kultivovaný les určený k vytěžení. A teď najednou řeší ještěrky... Ale jo, já to chápu, úspěch Tesly nemůžou překousnout, zvláště když jejich vlastní značky zoufale nestíhají...
Stejně je to parodie. Němci sami tuhle oblast vyčlenili jako průmyslovou zónu už před lety, proto taky je tam kultivovaný les určený k vytěžení. A teď najednou řeší ještěrky... Ale jo, já to chápu, úspěch Tesly nemůžou překousnout, zvláště když jejich vlastní značky zoufale nestíhají...
Jestli ono to nebude tím, že tu fabriku potřebuje postavit rychle a to u nás, na rozdíl od Německa prostě nejde 😉
To, že nemáme Euro bude další faktor.
To, že nemáme Euro bude další faktor.
Stáhl jsem si appku na iOS a tam to zlobí, nýbrž i hloupý iPhone zvládá ACZ ve webovém režimu a tam reagovat ve stromu lze... takže ano, Prochy tu jen dělá bordel
Jenže na rozdíl od pochybného startupu Nikola (jehož prohlášením se tu směju od počátku) má Tesla řadu ucelených produktů nejen na poli automobilů. Proto jí investoři věří.
V minulych kvartalech ty cisla v earnings reportu narostly jeste o par set (predpokladam ze nejsou vyrizeny vsechny doklady z poslednich dnu kvartalu), takze nakonec i tech 500000 to mozna bude.
Tesla ma nasobne menej zvolavaciek ako ine automobilky kedze vela problemov poriesi cez OTA update a zaroven ma vyrazne menej pohyblivych, trenim, tlakom a teplotou namahanych dielov ako ICE auta ostatnych automobiliek. Nasobne jednoduchsi, mensi a lacnejsi servis EV vsetkych znaciek jasne dokazuje ze ak nejaka automobilka vyraba iba EV, bude na tom so spolahlivostou a zvolavackami najlepsie. Taky Chevrolet a VW maju s funkcionalitou svojich EV ovela vacsie problemy. Tesla ma horsie mechanicke vyhotovenie a horsiu kvalitu farby u US modelov, v CN je to o dost lepsie, ked dojdu do EU prve kusy z CN tak snad spravia dobre porovnanie, zaujimave bude aj porovnanie MIC modelu 3 s DE a US modelom 3. Tak ci tak je odstranenie tychto problemov nasobne lacnejsie ako problemy inych automobiliek, obzvlast mnohe zatial neriesitelne problemy VW. Je hanbou Tesly ze si na mechanickych problemoch neda viac zalezat a pusta k zakaznikom tak nedotiahnute US Modely Y.
Kvoli akemu problemu by mali Tesly skoncit? Netrapi ich ani jeden z mnohych problemov ostatnych automobiliek.
Ano produkuju, to nespochybnujem, a co tym chcel basnik povedat?
VW plni parkoviska nepredajnymi autami kvoli svojim podvodom, znizuje a zastavuje vyrobu aut ktore nejdu na odbyt resp. nema pre ne baterky lebo ich super draho kupuje od dodavatelov ktori ich radsej za lacnejsie predavaju Tesle. Cim viac aut s nevyhovujucimi emisiami VW preda, tym vyssie pokuty bude platit. Ich emisne podvody aj hroziace vysoke pokuty mal zachranit ich revolucny a silno stratovy ID.3 trhak, avsak za cely rok sa ho predalo menej ako stareho 7ckoveho Golfu prerobeneho na EV, Passatu PHEV, este aj 3 tyzdnove predaje Modelu 3 su vyssie ako celorocne predaje ID.3 a aj preto akcie VW naopak padaju. VW nema nic, doslova nic co by malo nasledujuce mesiace zvratit tento trend.
Toyota na druhej strane nema problem s podvodmi alebo vysokymi emisiami a na rozdiel od uspechom EV prekvapeneho VW ma Toyota dlhodobu strategiu elektrifikacie a kedze vsadila na hybridy s malymi bateriami bez potreby ich velkych vykonov, z pohladu pohonu je dobre pripravena a z pohladu zdroja energie sa snazi cez PR propagovat FCV o ktorych sama vie ze nemaju proti BEV sancu, ale nechce stracat obrovske peniaze nakupovanim predrazenych baterii od konkurencie, narozdiel od VW si uvedomuje nemoznost dobehnut Teslu v technologii aktualnych baterii a preto s BMW pracuju na solid state bateriach ktore im pomozu vyrabat ziskove BEV. Ak to bude trvat len do 2025, nemaju problem. Ak dlhsie, budu musiet pustit zilou niekolko miliard na baterky bohvie z kade.
Neporovnavam pocty vyrobenych aut, tam su na tom Toyota aj VW v 20 nasobnych cislach ale im sa nemoze ani len snivat o tak vysokych marzach a stale stupajucich predajoch a presne to je ten dovod preco je Tesla uz par rokov v lepsom postaveni a ma lepsie vyhliadky do buducnosti. To je kruta realita ktoru koncernovi svedkovia prehliadaju, ale naopak hate-uju Teslu nech su o nej akokolvek pozitivne informacie.
VW plni parkoviska nepredajnymi autami kvoli svojim podvodom, znizuje a zastavuje vyrobu aut ktore nejdu na odbyt resp. nema pre ne baterky lebo ich super draho kupuje od dodavatelov ktori ich radsej za lacnejsie predavaju Tesle. Cim viac aut s nevyhovujucimi emisiami VW preda, tym vyssie pokuty bude platit. Ich emisne podvody aj hroziace vysoke pokuty mal zachranit ich revolucny a silno stratovy ID.3 trhak, avsak za cely rok sa ho predalo menej ako stareho 7ckoveho Golfu prerobeneho na EV, Passatu PHEV, este aj 3 tyzdnove predaje Modelu 3 su vyssie ako celorocne predaje ID.3 a aj preto akcie VW naopak padaju. VW nema nic, doslova nic co by malo nasledujuce mesiace zvratit tento trend.
Toyota na druhej strane nema problem s podvodmi alebo vysokymi emisiami a na rozdiel od uspechom EV prekvapeneho VW ma Toyota dlhodobu strategiu elektrifikacie a kedze vsadila na hybridy s malymi bateriami bez potreby ich velkych vykonov, z pohladu pohonu je dobre pripravena a z pohladu zdroja energie sa snazi cez PR propagovat FCV o ktorych sama vie ze nemaju proti BEV sancu, ale nechce stracat obrovske peniaze nakupovanim predrazenych baterii od konkurencie, narozdiel od VW si uvedomuje nemoznost dobehnut Teslu v technologii aktualnych baterii a preto s BMW pracuju na solid state bateriach ktore im pomozu vyrabat ziskove BEV. Ak to bude trvat len do 2025, nemaju problem. Ak dlhsie, budu musiet pustit zilou niekolko miliard na baterky bohvie z kade.
Neporovnavam pocty vyrobenych aut, tam su na tom Toyota aj VW v 20 nasobnych cislach ale im sa nemoze ani len snivat o tak vysokych marzach a stale stupajucich predajoch a presne to je ten dovod preco je Tesla uz par rokov v lepsom postaveni a ma lepsie vyhliadky do buducnosti. To je kruta realita ktoru koncernovi svedkovia prehliadaju, ale naopak hate-uju Teslu nech su o nej akokolvek pozitivne informacie.
Jsou dva důvody proč se kupují akcie(investuje se)😒br />
1. Jako způsob uložení peněz a očekávání stabilního výnosu ve formě dividendy, její výše se může pohybovat od 0 do x% z kupní ceny akcie, tato návratnost je vlastně "ohodnocení" kvality takové akcie - v tomto případě je Tesla to nejhorší co na trhu je. Dividendový výnos za všechna minulá období = 0, pokud se pamatuji dobře.Případný růst ceny akcie je bonus, ale vlastně nepodstatný.
2. Jako forma investice věřící v budoucí růst ceny akcie a budoucího výnosu z dividendy, či ceny akcie při jejím prodeji. toto není spoření, ale spekulace. Jde totiž o to, vystihnou ten správný okamžik prodeje akcie pro nejvyšší zisk. Pokud se to podaří, je Tesla hvězdou vašeho portfolia.
Obě formy jsou legitimní, avšak pouze ta první má něco společného s imaginární kalkulací dlouhodobé hodnoty podniku který akcie(Tesla) vydal. Je to složitější, ale ......
2. Jako forma investice věřící v budoucí růst ceny akcie a budoucího výnosu z dividendy, či ceny akcie při jejím prodeji. toto není spoření, ale spekulace. Jde totiž o to, vystihnou ten správný okamžik prodeje akcie pro nejvyšší zisk. Pokud se to podaří, je Tesla hvězdou vašeho portfolia.
Obě formy jsou legitimní, avšak pouze ta první má něco společného s imaginární kalkulací dlouhodobé hodnoty podniku který akcie(Tesla) vydal. Je to složitější, ale ......
On to jinak neumí, je to něco jako když musíš zaměstnávat handicapované, taky tu jednoho takového máme 😊
Ty vole, zrovna tie, z ktorých ti mali ísť dividendy za tvoje akcie, tie nepredali. To je smola, sakra...
To je právě ta hovadina. Reálná hodnota automobilky Tesla je právě zlomek toho kam až se to nafouklo. Aby měla větší hodnotu než VW a Toyota dohromady (2 největší výrobci aut na světě) je logicky pitomost. Tohle je bublina. Reálná hodnota s ohledem na aktiva firmy a hospodářské výsledky je výrazně nižší.
To je sila to zhodnoceni, investori meli dobry cuch a to nemusis byt ani ev fans, priznam ze ze bych na TSLA petku nevsadil
Hm, a co jako? Škoda, že ten článek vychází z naprosto špatného předpokladu o stavu trhu v Nizozemí. 😁 😁 Tím spíš to bije do očí, když čísla jsou tak snadno dohledatelná.
Ze Tesla neni jenom automobilka, ale dela taky energetiku (solarni panely, domaci a prumyslova bateriova uloziste), software (napr. VW SW outsourcuje na desitky firem), letos zacali delat na RNA tiskarnach (ty se uplatni pro rychlou vyrobu vakcin v pristich pandemiich nebo pro lecbu rakoviny)
Přesně! A to bude řevu, až se začnou šrotovat benzínová auta bez náhrady, ale diesel zůstane! 😁
Kdybys aspoň nelhal, ta aplikace samozřejmě reagovat umí. Jen ty jsi příliš tupý na to, abys takovou funkci použil, odpade. Jo, silné kecy, to ti jde, v reálu bys tu hnátu ke kopačce ani nenapřáhl, srabe.
Jsem rad, ze rozumis tomu, ze temp povoluje vyrazne PREKRACOVANI normy!
A ke vsemu nezohlednuje studeny motor, vypalovani DPF atd.
EU6 temp motory (diesel) rozhodne nejsou cisty.
Prestoze se ti to zdejsi propaganda snazi namluvit a ty tomu slepe veris. 😉
Jestli je nejaky spalovaci motor cisty, pak je to napr. novy hybrid Honda Jazz a (realnych!!! ne laboratornich) 5mg NOx na km... 😲
PS Nechapu tve odkazovani se na normu, ktera ani neni plnena... A tvrdit, ze EV (ktere plni samozrejme klidne EU7) nic neresi. To uplne nedava smysl. 😁
PPS To ze ma EV vyfuk v elektrarne plati uz ted jen z poloviny (a to neberu v potaz vyrazne vyssi ucinnost EV). A na dalsim snizovani emisi se pracuje,diky EU...
https😐/www.irozhlas.cz/…e_2011302144_aur
A ke vsemu nezohlednuje studeny motor, vypalovani DPF atd.
EU6 temp motory (diesel) rozhodne nejsou cisty.
Prestoze se ti to zdejsi propaganda snazi namluvit a ty tomu slepe veris. 😉
Jestli je nejaky spalovaci motor cisty, pak je to napr. novy hybrid Honda Jazz a (realnych!!! ne laboratornich) 5mg NOx na km... 😲
PS Nechapu tve odkazovani se na normu, ktera ani neni plnena... A tvrdit, ze EV (ktere plni samozrejme klidne EU7) nic neresi. To uplne nedava smysl. 😁
PPS To ze ma EV vyfuk v elektrarne plati uz ted jen z poloviny (a to neberu v potaz vyrazne vyssi ucinnost EV). A na dalsim snizovani emisi se pracuje,diky EU...
https😐/www.irozhlas.cz/…e_2011302144_aur
Kankunene, bez si vymyslet pohadky o fabkach za milion nekam jinam.
V USA uz mas o tridu vetsi auto za polovinu!!!
https😐/electrek.c👋2020/12/28/huge-year-end-discounts-and-rebates-drive-the-cost-of-new-evs-below-20k/
V USA uz mas o tridu vetsi auto za polovinu!!!
https😐/electrek.c👋2020/12/28/huge-year-end-discounts-and-rebates-drive-the-cost-of-new-evs-below-20k/
Tak vieš, XA2 má síce starší motor, ale 8 valcov voči 6-valcovému agregátu iPhonu 8... 😉
Nejsmutnější je, že na starší XA2 s už tehdy celkem slabým procesorem všechno funguje líp, než na iPhonu 8, který ji výkonově zhruba trojnásobně překonává (dle testů).
Máte to blbě, teď už je to “Tesla Market Cap: 692 miliard $”
Co v tý redakci děláte že si ani neumíte najít aktuální data? 😁
Stejně je to ale jen zlomek toho jakou kapitalizaci má Apple, ten má 2 200 mliard $. 😁 😁 😁
Toyota má jen zlomek 214 miliard $. :-!
Co v tý redakci děláte že si ani neumíte najít aktuální data? 😁
Stejně je to ale jen zlomek toho jakou kapitalizaci má Apple, ten má 2 200 mliard $. 😁 😁 😁
Toyota má jen zlomek 214 miliard $. :-!
Ja pisem o realnej trhovej hodnote Tesly vs aktualna trhova hodnota Tesly na zaklade vsetkych akcii.
Nepletme sem hodnotu vsetkeho majetku spolocnosti, tam to deformuje kvantita ktora nijak nezabranuje bankrotu tak ako sa o tom presvedcilo vela etablovanych znaciek.
Tesla je schopna dosiahnut vyssiu mieru vynosu z rovnakych vstupov ako VW, moze si postavit viac fabrik a bude v celkovom zisku dobiehat VW. VW naopak nenavratne investuje velke prostriedky, klesaju mu predaje a musi svoje vynosy ochranit nie e😜anziou vyroby, ale ovela financne narocnejsou transformaciiou ktora si vyziada velke, snad raz navratne investicie (e-tron vyvoj je stale v tazkej strate) do vyvoja, ale aj do stavania novych fabrik pricom bude musiet velmi pod cenu predavat stare netranformovatelne alebo nepotrebne fabriky v case ked nikto o ne nema zaujem. Tazke casy pre VW este len pridu a naopak, najlepsie casy Teslu este len caka.
Tak ako v maji 2019 bola cena akcii Tesly silno podhodnotena na urovni $37 a dnes ma hodnotu $700, tak aj dnesna hodnota stale nezodpoveda realnej trhovej hodnote akcii Tesly a preto pojde stale hore.
Nepletme sem hodnotu vsetkeho majetku spolocnosti, tam to deformuje kvantita ktora nijak nezabranuje bankrotu tak ako sa o tom presvedcilo vela etablovanych znaciek.
Tesla je schopna dosiahnut vyssiu mieru vynosu z rovnakych vstupov ako VW, moze si postavit viac fabrik a bude v celkovom zisku dobiehat VW. VW naopak nenavratne investuje velke prostriedky, klesaju mu predaje a musi svoje vynosy ochranit nie e😜anziou vyroby, ale ovela financne narocnejsou transformaciiou ktora si vyziada velke, snad raz navratne investicie (e-tron vyvoj je stale v tazkej strate) do vyvoja, ale aj do stavania novych fabrik pricom bude musiet velmi pod cenu predavat stare netranformovatelne alebo nepotrebne fabriky v case ked nikto o ne nema zaujem. Tazke casy pre VW este len pridu a naopak, najlepsie casy Teslu este len caka.
Tak ako v maji 2019 bola cena akcii Tesly silno podhodnotena na urovni $37 a dnes ma hodnotu $700, tak aj dnesna hodnota stale nezodpoveda realnej trhovej hodnote akcii Tesly a preto pojde stale hore.
psal si že se EV prodávají stále více a více, když to ale hodíš do celkových prodejů aut je to směšný číslo.
byla to spekulace na krátkodobé zhodnocení, byť za ním není žádná skutečná hodnota
Ano to je pravda a to je právě ta bublina. Podívej se na akcie Nikola. Tam investoři taky věřili ve velký potenciál a jak se to nakonec vyfouklo.
Jde o to, že malá firma se zlomkem obratu a zisku 2 největších automobilek má současnou tržní kapitalizaci jako VW a Toyota dohromady. Že by Tesla skončila si nemyslím ani náhodou, ale očekávám, že dojde k vystřízlivění investorů a cena akcií výrazně propadne směrem k reálnějším číslům.
Jde o to, že malá firma se zlomkem obratu a zisku 2 největších automobilek má současnou tržní kapitalizaci jako VW a Toyota dohromady. Že by Tesla skončila si nemyslím ani náhodou, ale očekávám, že dojde k vystřízlivění investorů a cena akcií výrazně propadne směrem k reálnějším číslům.
Honem, honem... přeci si nenecháš kazit svou Toyobudoucnost, to by nešlo. Ještě by ti někdo mohl ukázat realitu, Romčo. 😁
Je fajn vedet jak jsou prazaci porad stejne v pici. Resi ***viny, ale nemaji nic co by kloubnyho postli. Vyjadrujou se vsude ke vsemu, radi se podeli o zkusenosti s yarisem pri jarysobraní, abys nakonec zjistil ze nejsou schopny ani pochopit ze zdejsi system v aplikaci nefunguje reagovat. Bavite me, jedem dal, a prosim o rozkurovace, ty tichy pozorovatele co se rozepsali a taky jezdi v auticku, at mi jebnou minusky. Mlask kopacku na rypak hajzle a valej ve spine, ja te překročim.
Blba netreba hľadať, blb vystrčí hlavu prihlási sám. Asi ju máš prázdnu, nenadnáša ťa vo vode?
Beru to jako vyjádření faktu, že je tady prudím dost dobře. O nic víc ani nejde, jen si z nich soustavně dělat legraci. Vždyť je to super, jak při každé zmínce o EV vyletí čertíci z krabiček a začnou se tu bít za tu jedinou a pravou cestu automobilismu. 😁
Ze prej drahy mzdy ... kdyz jde vyrabet VW Mercedes a BMW v nemecku, proc by to neslo u Tesly, ktera ma mnohem efektivnejsi vyrobu, vice automatizace, mene lidi ... proc by se to jako nemelo rentovat?
Lidi jsou levni.
Lidi jsou levni.
Podvodníků? Taky by si nazval Teslu v době kdy teprve stavěla svoji fabriku jako podvodníky? Pokud vím plánují v letošním roce už vyrábět nějaký auta ve výrobních prostorách, který teď staví.
Ja si myslím, že im do zákazníckého portfólia chýbať nebudeš a štatistiky bez teba tiež nejak prežijú...
Takí jak ty zväčša pucujú hajzle. Majú tam covid, že ti dali voľno? Smrdíš aj po sieti.
Jasně má je teď. Před pár lety, kdy začínala to byl úplně stejně pochybný startup plný prohlášení a slibů.
...za v pravém slova smyslu automobilku. Je to jen producent katastrofálně nekvalitních elektrických dopravníků s nebezpečným tabletovým ovládáním, navíc s arogatním chováním vůči svým zákazníkům. Není tedy o co stát. 😄