Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
martinsip
9
Tak takovou spotřebu zvládne jakýkoli diesel a elektropomoc k tomu nepotřebuje. Takže mildhybrid asi jen kvůli EU a papírovému snížení emisí ;-\
Ada je zase tady
3
A pokud se budou emise měřit reálně, tak stačí jen ten diesel bez těžké a zbytečné baterie :yes:
twistedTSD
7
Nejvíc mě zarazila 7+ litrů spotřeba při jízdě po dálnici. I když to budu brát jako okamžitou spotřebu při 130, pořád je to přinejlepším stejné jako u benzínových hb. To pak diesel nedává smysl, ačkoli u XCeedu se musí vzít v úvahu "výhody" zvýšené karoserie, které se na dálniční spotřebě projeví. Prodejce mě přesvědčoval, že mild-hybridní CRDi šlo reálně o půl litru nebo o litr dolů, možná ve městě to i platí.
Mikesus
7
U mild hybridu to platí spis na papire než v reálu.
twistedTSD
0
No mně právě tvrdil, že se služebním jezdí za výrazně méně než bez mild hybridu.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mikesus
0
Ještě bych věřil treba 1-2 deci dolů, coz muze byt i jinými úpravami. Ale pul litru, nebo litr urcite ne.
stormrider
4
Na dálnici se mild hybrid prakticky neprojeví - koncepcí pomáhá hlavně v městském a příměstském provozu, kdy podporuje spalovak při rozjezdu, v přechodných režimech a umožňuje plachtit s vypnutým motorem. Za mne je přínos ve spotřebě sporný, ale jednoznačně zvyšuje komfort jízdy a činí start-stop snesitelným, když startuje motor bez hluku a vibraci přes řemen.
traveldrive
0
Celkom dobrý pohľad. Elektrina slúži viac-menej len na vykrytie špičky, prínos z pohľadu spotreby či emisií je minimálny.
Ada je zase tady
0
Spotřeba na dálnici - no, otázka je, jak se s tím jede. Pokud "tachometrových" 140 proti větru a ještě se zbytečným akomulátorem v kufru, je to tak normálně. Při 130 a bez hybridu to bude minimálně o litr méně.
traveldrive
1
Baterka naviac spraví liter na spotrebe? Ty máš iné počty...
kyklop
1
Obávam sa, že ta baterka v kufri nemá na diaľničnú spotrebu žiaden vplyv ;-)
Roman Horký
1
Mildhybrid nikdy k ničemu jinému ani sloužít neměl a nemá.
ProchyTom
Ale urcite jen pro eu, jinak s benzinem se dnes taky jezdi za 6,5, ale to je fuk. Verim ze jsou ridici co proste uprednostnuji diesel at uz z jakehokoli duvodu
A čím si to jel, Cígem nebo si držel tempo důchodce s kloboukem?
Za šest a půl po dálnici při předpisových 130 jde jet s jakýmkoli současným autem nižší střední třídy, na to nepotřebuju diesel s MHEV.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
On tohle nechápe, nemá to smysl...
To je asi jako když jsem dal celou Prahu s Yarisem 1.33 za 4,3... Jel sem po prázdném okruhu 80 a ještě to bylo z velké části z kopce :D
Prochy je tak trochu slabší na hlavu...
To je asi jako když jsem dal celou Prahu s Yarisem 1.33 za 4,3... Jel sem po prázdném okruhu 80 a ještě to bylo z velké části z kopce :D
Prochy je tak trochu slabší na hlavu...
Někdo takhle jezdi se supem 2.0TDI po Praze do 6. Ale už neřekne, ze jede stejne jako jsi jel ty. Pri takovým stylu pojedu s corollou za 3 a novým yarisem za 2 litry. Ale rozhodne nemůže clovek tvrdit, ze tolik jezdi ve meste
Clověk ne, ale Prochy Tom jo...
traveldrive
"Vlastně si toho ani nevšimnete" - popravde, ja som si nijak zvlášť nevšimol toto auto... Neviem, čím to je, ale je tak absolútne nenápadné, že ho na ceste snáď ani neregistrujem.
Ja zase áno. Pár kúskov som už videl v peknej žltej a to sa nedá prehladnúť. Pekné auto.
Akurát sa obzrieš za farbou, nie za autom. Sú aj modely, za ktorými sa obzrieš aj keď nemajú krikľavú farbu. ;-)
Souhlas, jeden z nejpěknějších crossoverů. Exteriér není ničím zohyzděný jak Mazda CX30, má dobré sedačky, interiér je ergonomicky OK. Navíc jezdí komfortně, ne jako Tiguan, který dá ráz na každé díře. Ale šel bych nejspíš do benzínu s dvouspojkou.
Přesně v téhle barvě stojí jeden v práci na parkovišti, a jeden bílej jsem potkal v provozu, takže ve revíru Třebíč - Nové Město na moravě hlásím 2 kousky, jo a tahle nenápadná šedomodrá se mi líbí mnohem víc než ta bílá, aspoň vypadá bezúržbověji :)
Allo
Ten pošahaný manuál do xceed patří automat!!!
A mildhybrid je totální blbost která nefunguje...
A mildhybrid je totální blbost která nefunguje...
Skús menej piť a chrápať radšej v posteli, nie v priekope. Vyhneš sa takýmto stavom...
Chlapec ještě neumí řídit...
Arese
... jako by mild hybrid přinášel jen "samá pozitiva a sociální jistoty". Ale i u Kie jednou záruka (byť velmi dlouhá) skončí, a pak.... Nemluvě o samočinném zhasínání motoru, které nesnáším! Jinak podle popisu toho řazení se spojkou bez mechanické vazby také není o co stát. Pokud je pedál "blátivý" a řidič ani necítí bod záběru, je taková inovace jen k zlosti! A opět další zbytečná a drahá elektronika navíc, s potenciálními drahými budoucími opravami! Tfuj tajksl! :-O :-( :no:
Tak každý nie je autíčkár jak ty. Toto je auto pre tých, ktorí o ňom vedia len to, že má volant, kolesá a niekde vnútri je aj motor... Hlavne aby to šlo a pokiaľ možno čo najjednoduchšie a s čo najmenším počtom zásahov od vodiča. Autonómne autá len tak nebudú, ale toto je už blízko k nim. Najdôležitejší je infoteinment a farba laku, všetko ostatné je už len na obtiaž...
Tak pokud by to mělo jít "co najjednoduchšie", tak tam právě neměli cpát tu "spojku po drátě" plnou elektroniky! . :-( :no:
Tebe nikto nevyhovie... Upokoj sa trochu, nech ti nepraskne žilka...
Proč "nikto"? :D Chvála bohu ještě pořád je na trhu spousta aut s normální manuální převodovkou a mechanicky ovládnou spojkou! :-)
A ruční brzdou...
Však stále prskáš. Benzín, manuál, ručka - to sú už prežitky.
Jak pro koho, hochu, jak pro koho! :-)
Pre starcov nie, to je pravda. ;-)
Vsadil bych se, že jsem mladší, než ty, ale s benzínem v manuálu jsem úplně spokojený. V el. ručce nevidím velký přínos, ale asi bych s ní žít dokázal.
Či je niekto starec alebo nie, nemusí nutne závisieť na veku.
Ja tiež proti benzínu s manuálom a obyčajnou ručnou brzdou nič nemám. Ale zároveň vôbec nič nemám ani proti automatike, elektrickej ručnej brzde, hybridom ani elektromobilom, zatiaľ čo Arese voči týmto veciam v jednom kuse šteká jak besný hafan.
Ja tiež proti benzínu s manuálom a obyčajnou ručnou brzdou nič nemám. Ale zároveň vôbec nič nemám ani proti automatike, elektrickej ručnej brzde, hybridom ani elektromobilom, zatiaľ čo Arese voči týmto veciam v jednom kuse šteká jak besný hafan.
Pokud mě nazveš "automobilovým starcem", beru to jako vyznamenání! Vzhledem k tomu, do jakých automobilových s.r.a.č.e.k nás zelení dementi z EU tlačí... :-O :-( :no:
P. S. Pokud budou čistě benzínová nová auta s manuálem za rozumnou cenu a v dostatečném výberu i nadále na trhu, taky nebudu mít s verzemi s automatem nebo i s EV problém. Ale tyto alternativy mi žádný zasr. politik či EU regulátor nesmí nutit! Pak nebudu štěkat jak vzteklý pes! :-)
P. S. Pokud budou čistě benzínová nová auta s manuálem za rozumnou cenu a v dostatečném výberu i nadále na trhu, taky nebudu mít s verzemi s automatem nebo i s EV problém. Ale tyto alternativy mi žádný zasr. politik či EU regulátor nesmí nutit! Pak nebudu štěkat jak vzteklý pes! :-)
Nikdo ti je nenutí. Maximalne výrobce, ze nenabízí verze s manuálem nebo ruční brzdou. Ale úředník urcite ne.
_Karel_
Jednoduchý jako běžný manuál to není, v podstatě je to automat. Pro typické milovníky manuálu to taky není, když chybí mechanická vazba. A nakonec - i kdyby to bylo pro milovníky manuálu - budou si tací kupovat 1,6D?
Spotřebu beru tak, že byla typická redakční, neboli vyšší, než bude běžná. Jinak bych dlouhodobých 6l u takového motoru bral jako těžký fail.
Spotřebu beru tak, že byla typická redakční, neboli vyšší, než bude běžná. Jinak bych dlouhodobých 6l u takového motoru bral jako těžký fail.
hele přečetl jsem jen kapitolu o motoru, zbytek auta mě nezajímá.... ale jen ten motor je takový nesmysl že se dost divím čtyřem hvězdám na konci testu.... :'-( já fakt nechápu jak někdo může chtít ten elektrický manuál - tak snad si buď řadím sám, tzn. mám jednoduchý manuál s nějakou zpětnou vazbou a malým rizikem poruchy, a nebo mám prostě automat a nic neřeším.... případně mám teda automat a řadím pádly.... ale jako tenhle E-manuál mi přijde jako naprostý bizár.....
Naprostý souhlas, takhle musí uvažovat každý inteligentní zákazník (pokud tedy není úplný automobilový analfabet, který se nechá zblbnout prodejcem).
Ada je zase tady
A není to jen o tomto vehiklu, ale o všem, co má baterii k pohybu na silnici:
http://zvedavec.org/…e-elektrarny.htm
http://zvedavec.org/…e-elektrarny.htm
Díky za odkaz na skvělý objektivní článek od skutečného odborníka! Přečíst by si ho měli hlavně eurohujeři. :-[] Pravda o nesmyslnosti masového přechodu z normálních spalovacích aut na elektrodopravníky nakonec stejně vyjde najevo, i kdyby se elektrofašisti rozkrájeli na nudličky! :D :yes:
Nezesmesnuj se, ten clanek je plny nesmyslu svedcicim o tom, ze ten clovek nema o EV ani paru.
A to nejsem fans ani elektromobilu ani EU.
Nicmene EU si udela to co chce, a ty a ta tvoje smradlava grupa s tim neudela lautr nic.
A to nejsem fans ani elektromobilu ani EU.
Nicmene EU si udela to co chce, a ty a ta tvoje smradlava grupa s tim neudela lautr nic.
Ten článek je opravdu plný nesmyslů, například mě zaujalo tvrzení, že jeden petajoule je 109 megajoule. To jsem z toho úplně joule. Ale nemysli si, že hlupáci papouškující zde dokola kolovrátek o škodlivosti a nesmyslnosti EV toto můžou pochopit. A to sám nejsem fanda EV.
No, však pokud už se odpůrci EV musí uchylovat ke stránkám jako zvedavec.org, je to už jen známka jejich předsmrtné křeče.
Chlapče zlatý, s tebou je to už tiež nejaké nahnuté...
V těch jednotkách má autor možná chybu, ale i tak tam říká řadu naprosto pravdivých faktů, kvůli kterým elektrofanatici pochopitelně vidí rudě! :-) :yes:
kari.laz
Sázka na 1,6 místo na dvoulitr, jako to udělali u VW se tolik nevyplácí koukám. Alespoň z provozního hlediska. Vzhledem k tomu, že to je MHEV, plus ten jejich nesmysl s "nepřímým" manuálem a stejně to tak úplně nefunguje. Kompaktní auto, zrychlení celkem špatné a na oplátku ani spotřeba není žádný trhák. Myslím, že dvoulitrová nafta s tímto výkonem by jela lépe a spotřeba byla stejná, nebo lepší. Viz například nové TDI EVO.
netcar.xx
maji mladi od nasich sousedu ( nevim s jakou motorizaci ) v jakesi zlute metalize i s temi zlutymi prvky uvnitr, na hezkejch velkejch kolech a moc se mi to libi. Oproti vsem tem Koziqum, K0k0tqum a Kokodaqum ( ci jak se ti bastardi jmenuji ) to pusobi mlade a sveze a nevypada to jak kdyz to kreslil retard podle pravitka.
ProchyTom
20tis km bmw 420i, 35tis mini s a 8tis km golf 8 1,5tsi, 6,2 az 6,6 spotreba. To nasere podrazdeny kluky z Praheee v auticku 😀
Jsi opravdu tak hloupý, nebo to jen děláš? Už i dítě mimo to, že umí reagovat ve stromu dokáže pochopit, že spotřeba aut se odvíjí od toho, kde jezdíš. Takže je úplně jedno, že jezdíš za 6,6 dlouhodobě někde po vesnici, nejsi reprezentativní vzorek a nemůžeš to srovnávat s ostatními.
Dle spritmonitoru:
Mini Cooper S 140 kw - 8,46 (vzorek 995 kusu aut)
BMW 420i - 8,01 (vzorek 69 aut).
Golf 8 1.5TSI 6,69 (vzorek 75 aut) - tohle je jediné odpovídající.
Takže už to tvá hlavička dokázala pobrat, že srovnává hrušky a jablka ? Mám také auta, co umí jezdít za 6 a já s nimi jezdím za 8....a to i s dieslem..
Dle spritmonitoru:
Mini Cooper S 140 kw - 8,46 (vzorek 995 kusu aut)
BMW 420i - 8,01 (vzorek 69 aut).
Golf 8 1.5TSI 6,69 (vzorek 75 aut) - tohle je jediné odpovídající.
Takže už to tvá hlavička dokázala pobrat, že srovnává hrušky a jablka ? Mám také auta, co umí jezdít za 6 a já s nimi jezdím za 8....a to i s dieslem..
... už jsem ho dal na hate-list, to je marný.... problém je že když mu ostatní začnou odpovídat tak mi to diskusi zprasí tak jako tak.... nejhorší je že ten imbecil furt nepochopil jak má reagovat na příspěvek....
Já mám pocit, že on to už dělá schválně s psaním mimo vlákno. Protože v aplikacích to už samozřejmě jde, jen člověk nesmí být Prochy.
Petto
Ak sa tester vyjadril že 6,3 je na 1,6 diesel pekná spotreba pravdepodne to vozidlo príliš nešetril. V tomto počasí a na tú techniku by som bral tak do 5,5 litra. Hlavne uvádzaná mimomestská a dialničná spotreba je vysoká. A vyjadrenia k udávaným danamickým parametrom mi prídu choré. Neviem čo sú dnes všetci tak posadnutý výkonom. V dnešnej premávke a rýchlostných limitoch aké máme mi príde zrýchlenie pod 11s a max takmer 197 kmh za absolútne dostatočné. Už sú páni asi príliš rozmaznaní. Jazdím Clio TCe 100 a je to raketa, prepletať sa premávkou nie je žiaden problém. Kto nevie šoférovať tomu bude málo aj 200 koní.
Problém je, že takových dynamických parametrů dosahují obdobně veliká auta s mnohem nižším výkonem. Namátkou Mégane 85 kW, Peugeot 308 81 kW, Scala 85 kW. Tady je 100 kW a to auto prostě nemá chování odpovídající takovému výkonu. A současně ani není nijak zázračně úsporné, aby to tu slabší dynamiku vyvážilo.
Tak o kórejských koňoch je už všeobecná pravda, že majú menšie kone...
Ale podľa mňa nie je max. výkon veličina vhodná na porovnávanie - je to špička ľadovca. Oveľa viac o motore povedia grafy, lebo ukážu priebeh momentu a výkonu. Akurát ich už pomaly nikto ku článkom alebo testom nedáva.
Ale podľa mňa nie je max. výkon veličina vhodná na porovnávanie - je to špička ľadovca. Oveľa viac o motore povedia grafy, lebo ukážu priebeh momentu a výkonu. Akurát ich už pomaly nikto ku článkom alebo testom nedáva.
Tak... už Zlatá horda jezdila na malých konících a musela jich mít více. :-D:-D Takže jim to zůstalo i dodnes.
ked test, tak by to chcelo pichnut auta na realne meranie vykonu. A pekne porovnanie medzi sebou.
Takto je to zavadzajuce.
Napr pri EV VW sa dlho uvadzala clekova kapacita, naopak Kia uvadzala vyuzitelnu. Takisto PP u VW sa odlisuje od spotreby podla dotankovania dost vyrazne, potom sa zda, ze VW jazdi uspornejsie, co nie je pravda.
V Autobild testoch rozdiely medzi VW a Kia nie su vyrazne, ale stale su Kia modely na tom horsie ako VW.
Takto je to zavadzajuce.
Napr pri EV VW sa dlho uvadzala clekova kapacita, naopak Kia uvadzala vyuzitelnu. Takisto PP u VW sa odlisuje od spotreby podla dotankovania dost vyrazne, potom sa zda, ze VW jazdi uspornejsie, co nie je pravda.
V Autobild testoch rozdiely medzi VW a Kia nie su vyrazne, ale stale su Kia modely na tom horsie ako VW.
Od auta určitého výkonu čekám určitou dynamiku. Limity s tím nemají nic společného a jezdit umím s 44 kW bez problémů.
lamal
nad mildhybridmi, nad tym ako sluzia pre EU emisné šikany... samozrejme !
Nalejme si cisteho nitrianskeho rizlingu a povedzme si, ze nebyt tychto otravnych, zbytocnych mildhybridov, tak v EU ziaden spalovak nekupite... bolo by to lepsie ? Toto cele je len zufala snaha automobiliek udrzat spalovaky a hrat pritom emisnú gamesku.
Jo a k tej cene, staci si pozriet cennik Skodovky, alebo Fordu aby bolo jasne, ze ta Kia ponuka bezkonkurencny pomer ceny a hodnoty.
Nalejme si cisteho nitrianskeho rizlingu a povedzme si, ze nebyt tychto otravnych, zbytocnych mildhybridov, tak v EU ziaden spalovak nekupite... bolo by to lepsie ? Toto cele je len zufala snaha automobiliek udrzat spalovaky a hrat pritom emisnú gamesku.
Jo a k tej cene, staci si pozriet cennik Skodovky, alebo Fordu aby bolo jasne, ze ta Kia ponuka bezkonkurencny pomer ceny a hodnoty.