Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
chytrak1
Vážení přátelé citroenu. Měli byste si trochu vzjistit více informací a více najezdit s autem, které se tady snažíte hájit. Působí to blbě.
Ale - popravdě mně nijak neuráží, že citroen udělal berlingo jako bastl nové a staré platformy s využitím a redesignem zadní části starého vozu. Nejsou první ani poslední kdo to tak dělá. Ani mne neuráží to že i Berlingo nabízí základní 55 kW verzi. Kdo to chce ať si to koupí.
Ale je fér říct že výběr je buď mezi polonovým citroenem kde se šetřilo na vývoji a promítlo se to do ceny a mezi fungl novým Caddy, kde se na vývoji tolik nešetřilo a proto je taky dražší. Každý ať si koupí co chce.
Jen nechápu ty Vaše emoce a výkřiky.
Ale - popravdě mně nijak neuráží, že citroen udělal berlingo jako bastl nové a staré platformy s využitím a redesignem zadní části starého vozu. Nejsou první ani poslední kdo to tak dělá. Ani mne neuráží to že i Berlingo nabízí základní 55 kW verzi. Kdo to chce ať si to koupí.
Ale je fér říct že výběr je buď mezi polonovým citroenem kde se šetřilo na vývoji a promítlo se to do ceny a mezi fungl novým Caddy, kde se na vývoji tolik nešetřilo a proto je taky dražší. Každý ať si koupí co chce.
Jen nechápu ty Vaše emoce a výkřiky.
Ty si rozmysli, čo píšeš. Použitie časti starej plaformy neznamená, že auto je len "bastl" toho starého. Auto je nové, aj keď sa postavíš na hlavu a budeš kývať ušami. Skrátka klameš a obhajuješ nezmysly, ktoré si si sám vykonštruoval, nič viac.
Ak sa niekde šetrilo, tak na VW Caddy.
- Má upravenú zadnú nápravu - pretože s tou archaickou s listovými perami bol už predchádzajúci Caddy na smiech. Náprava ostala tuhá, namiesto listových dostala vinuté pružiny. Znížila sa jej nosnosť.
- Šetrilo sa na zadných sedadlách - dostali rovnakú konštrukciu ako tie predchádzajúce. Nedajú sa sklopiť do roviny s kufrom, len na dvakrát preklopiť dopredu. A ešte sa musia podopierať vzperami zasahujúcimi do úložného priestoru, aby nespadli.
- Šetrilo sa na zadných dverách - zadné okno je pevné, samotné, ako to má konkurencia, sa otvoriť nedá
- Šetrilo sa na bočných dverách - okná sa nedajú otvárať vôbec, konkurencia ponúka elektrické ovládanie
- Šetrilo sa na hmlovkách - sú integrované do hlavných svetlometov podobne ako na Octavii I, hoci je známe, že hmlovky sú najúčinnejšie dolu v spojleri a hmlu "podsvietia" zdola.
- Šetrilo sa na lištách bočných posuvných dverí - konkurencia ich má čo najviac zapustené v karosérii a zamaskované, VW ich má zvonka, trčí to tam jak slama z voza a zatiaľ sa väčšina testérov zhodla, že sú skrátka hnusné.
Nie je mi jasné, ako sa všetky tieto "vymoženosti", na ktorých sa údajne nešetrilo, premietli do ceny VW Caddy, ktorý je takmer o 1/3 drahší ako konkurencia, aj keď stále ponúka menej.
Ak sa niekde šetrilo, tak na VW Caddy.
- Má upravenú zadnú nápravu - pretože s tou archaickou s listovými perami bol už predchádzajúci Caddy na smiech. Náprava ostala tuhá, namiesto listových dostala vinuté pružiny. Znížila sa jej nosnosť.
- Šetrilo sa na zadných sedadlách - dostali rovnakú konštrukciu ako tie predchádzajúce. Nedajú sa sklopiť do roviny s kufrom, len na dvakrát preklopiť dopredu. A ešte sa musia podopierať vzperami zasahujúcimi do úložného priestoru, aby nespadli.
- Šetrilo sa na zadných dverách - zadné okno je pevné, samotné, ako to má konkurencia, sa otvoriť nedá
- Šetrilo sa na bočných dverách - okná sa nedajú otvárať vôbec, konkurencia ponúka elektrické ovládanie
- Šetrilo sa na hmlovkách - sú integrované do hlavných svetlometov podobne ako na Octavii I, hoci je známe, že hmlovky sú najúčinnejšie dolu v spojleri a hmlu "podsvietia" zdola.
- Šetrilo sa na lištách bočných posuvných dverí - konkurencia ich má čo najviac zapustené v karosérii a zamaskované, VW ich má zvonka, trčí to tam jak slama z voza a zatiaľ sa väčšina testérov zhodla, že sú skrátka hnusné.
Nie je mi jasné, ako sa všetky tieto "vymoženosti", na ktorých sa údajne nešetrilo, premietli do ceny VW Caddy, ktorý je takmer o 1/3 drahší ako konkurencia, aj keď stále ponúka menej.
Určitě tu nebudu reagovat na všechny tvoje nesmysly. Prostě kdo chce psa bít hůl si vždycky najde. Výše jsem ti ukázal že většina tvých představ o obou autech jsou omyly.
Popravdě se těším až se s novým Caddy svezu, na novou generaci jsem dlouho čekal. a přemýšlel i konkurentech. Proto jsem si je i, na rozdíl od tebe, dost prozkoumal. A popradvě spíš než berlingo mě zaujal ford Connect. Ale má tam několik fordích lapsusů a tak mne nepřetáhli.
Každopádně i podle prvních českých testů zřejmě Caddy jezdí dost dobře, všude konstatují že záměr nahradit rodinná MPV není jen kec, ale že to auto tak opravdu funguje a jezdí jako skutečný osobák. Což třeba o citreonech moc říct nešlo. To že to auto stojí jako octavia Combi vidím jako velké plus a ne minus. Prostoru má totiž na rozdávání, třeba i díky tomu že sedačky jdou jednoduše vyjmout a nepřekáží v autě. Pro mě zásadní výhoda.
Popravdě se těším až se s novým Caddy svezu, na novou generaci jsem dlouho čekal. a přemýšlel i konkurentech. Proto jsem si je i, na rozdíl od tebe, dost prozkoumal. A popradvě spíš než berlingo mě zaujal ford Connect. Ale má tam několik fordích lapsusů a tak mne nepřetáhli.
Každopádně i podle prvních českých testů zřejmě Caddy jezdí dost dobře, všude konstatují že záměr nahradit rodinná MPV není jen kec, ale že to auto tak opravdu funguje a jezdí jako skutečný osobák. Což třeba o citreonech moc říct nešlo. To že to auto stojí jako octavia Combi vidím jako velké plus a ne minus. Prostoru má totiž na rozdávání, třeba i díky tomu že sedačky jdou jednoduše vyjmout a nepřekáží v autě. Pro mě zásadní výhoda.
Ty si fakt somár... Neukázal si absolútne nič, len tvrdíš hlúposti, ktoré si ničím okrem jednej všeobecnej vety zo stránok Citroenu nepodložil.
Ešte mi skús vysvetliť, ako prekážajú v aute sedačky sklopené do roviny z kufrom? Akurát sa s nimi nemusíš srať a vykladať ich v garáži. Vládzeš to pochopiť? Ale čo sa vlastne snažím. Kúp si Caddy buď šťastný.
Ešte mi skús vysvetliť, ako prekážajú v aute sedačky sklopené do roviny z kufrom? Akurát sa s nimi nemusíš srať a vykladať ich v garáži. Vládzeš to pochopiť? Ale čo sa vlastne snažím. Kúp si Caddy buď šťastný.
Akcia Citroenu: Berlingo v diesli 96 kw s manuálom v najvyššej výbave je za 535.000,-Kč
Výbavu ani vypisovať nejdem, pri absencii otvárania okien v bočných posuvných dverách, so zadnými sedadlami, ktoré nejde sklopiť do roviny s kufrom, len preklopiť dopredu a vybrať, s kokpitom vodiča s blbým ovládaním všetkého cez displeje, držím Volkswagenu palce, aby niečo z toho predraženého šrotu predal.
A to nemluvím o tom, že citroen je bastl na základě minulý generace a vypadá tak jak vypadá, zatímco caddy je funglovka.
A co omluva bude?
A tak mi nezbývá než konstatovat, že v naší diskuzi je jeden chytrák a jeden hlupák. Hádej co jseš ty.
To znamená že ponechali celou zadní strukturu karoserie včetně základních rozměrů a jen trochu faceliftovali design. Proto je to vidět na základních proporcích, tvarech sloupků, zadních dvěří atd. Ale to neznamená že to je zaměnitelný. Jen zjednodušeně - vzadu udělali facelift a dali k tomu nový čumák. A kdyby si uměl googlit, tak si najdeš i citát někoho z vývoje PSA, který přesně toto popisuje.
A že to jezdí jinak? No to Caddy 4 vůči Caddy 3 taky jezdil jinak a vycházel z něj velmi zásadně. Ale to není argument proti tomu jak to auto vzniklo. Jenom to ale dokazuje že autům moc nerozumíš / moc o nich nevíš.
Caddy je síce nový, akurát okrem zadnej nápravy a displejov do kokpitu neurobili nič nové. Pevne nalepené okná bez akejkoľvek možnosti otvárania, alebo predpotopný systém sklápania zadných sedadiel, ktoré som už spomenul, hovoria za všetko.
Mimochodom, Berlingo nie je lacnejšie len o niekoľko desiatok tisíc, pozri si to riadne.
Ty "nevýhody" co popisuješ mají samozřejmě i svá pozitiva, pro každého je důležité něco jiného. Třeba ta otevírací okna v citroenu vypadjí hrozně, zhoršují aerodynamiku a jejich užitek je dost nejasný když máš klimu.
A jaksi jsi zapomněl zmínit "velkou výhodu" berlinga v podobě "velkých" motorů u benzínu dokonce se třemi válci.
Čo to trepeš o aerodynamike pri týchto meter-osemdesiat vysokých skriniach? Ony sa predávajú vyslovene ako rodinné, edícia Family od VW ti nehovorí nič? Je to úžas, keď v lete sadneš do rozhorúčeného auta a nemôžeš vzadu otvoriť okná, aby si horúci vzduch rýchlejšie vyhnal von, však klíma má taký výkon, že tie kubíky prehriateho ťažkého vzduchu vo chvíli zmení vo svieži vánok...
Ty máš oči, ktoré vraj vidia, ale vidia fakt h0vno. Ja tým Berlingom jazdím. Nie je bez chyby, ale ty jednoducho píšeš hlúposti o aute, o ktorom nevieš zhola nič.
Keby sa teoreticky predával, stál by nejakých 400 tis. t.j. 200 tisíc pod cenou VW Caddy. Tomu hovoríš, že je Citroen o pár desiatok tisíc lacnejší?
Tak marný snad nemůže být žádný člověk. Co ty jsi za tvora?
To si kúpi len ten kto chce, nie ten kto potrebuje také auto.
Slováci to už testovali v dlhej 7 miestnej verzii, výsledok testu by sa dal zhrnúť takto: na poslednej lavici je to v Caddy pohodlnejšie pre cestujúcich, za extra cenu to však nestojí.
Hold niekto tie poplatky za emisie zacvakat musí...
https😐/www.novinky.cz/…opnosti-40340249
Tak co ty kokso?!
Nicméně nechápu proč je těch 55 kW pro tebe tak zásadních. Já bych si to v životě nekoupil, ale když to někdo chce do městský dodávky, která nepojede nikdy víc jak stovkou tak Ok. Je to jeho volba. A to bych ti těch aplikací kdy to dává smysl našel daleko víc. Nepobuřuje mně to ani u citroenu ani u VW.
https😐/data.citroen.cz/…BERLINGO_VAN.pdf?…