Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Start dlouhodobého testu: VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line

Jak jsem napsal ve svém ročním bilancování toho nejlepšího/nejhoršího, dlouho jsem na žádné auto tak diametrálně nezměnil názor. Osmičkový golf ale začínám mít opravdu rád.
Zpět na článek
8. 1. 2021 08:26
8. 1. 2021 08:40
8. 1. 2021 17:49
8. 1. 2021 08:36
8. 1. 2021 10:03
8. 1. 2021 10:06
8. 1. 2021 16:04
8. 1. 2021 12:12
8. 1. 2021 12:15
8. 1. 2021 13:35
9. 1. 2021 20:59
9. 1. 2021 23:50
8. 1. 2021 13:52
8. 1. 2021 14:18
8. 1. 2021 14:29
8. 1. 2021 15:13
8. 1. 2021 18:55
8. 1. 2021 21:08
9. 1. 2021 09:28
9. 1. 2021 09:44
9. 1. 2021 11:07
9. 1. 2021 11:35
9. 1. 2021 17:26
8. 1. 2021 15:26
8. 1. 2021 19:06
8. 1. 2021 19:38
8. 1. 2021 21:47
8. 1. 2021 22:04
8. 1. 2021 22:16
9. 1. 2021 09:38
9. 1. 2021 20:40
9. 1. 2021 17:13
8. 1. 2021 21:00
8. 1. 2021 16:23
8. 1. 2021 17:27
8. 1. 2021 18:04
9. 1. 2021 17:20
8. 1. 2021 18:06
8. 1. 2021 17:41
8. 1. 2021 21:19
9. 1. 2021 08:48
11. 1. 2021 18:00
9. 1. 2021 09:55
9. 1. 2021 20:36
11. 1. 2021 17:59
9. 1. 2021 09:42
9. 1. 2021 21:28
9. 1. 2021 23:20
Avatar - Hammunasakra
8. 1. 2021 08:14
Nepřeháníte to?
S tim NEJ autem = Golfem za mibl s nic moc výkonem nic moc spotřebou který má spoustu chyb? :-|

V nej- autech roku jste se VWelmi (od)lišil od kolegů (nejen z vaši redakce) = je to opravdu objektiVWně auto k zamilování?
Rozbalit vlákno
1
8. 1. 2021 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2021 08:26
krasny
Tesim se na vysledek, a Machi uz naznacil ze to auto je nejen prijemny, ale ze ho i bavi ridit.. Coz dnes neni pravidlem
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
8. 1. 2021 08:37
Re: krasny
Skoro stejně stoji FoFo ST 2.3 206 kW = i spotřebu má skoro stejnou :*)

Ne vážně = kritik kde všude VWýrobce ušetřil na týhle generaci golfu je ve více jazycích dost = dělat z něj dokonce to NEJ

Malý výkon velká spotřeba hodně věcí funguje špatně a je to za hodně peněz = NEJLEPŠÍ auto roku :-O
8. 1. 2021 08:40
Re: krasny
Tak ked si pozries testy, vsetci sa zhodli, ze novy golf jazdi na danu triedu paradne a v jazdnych vlastnostiach je lepsim autom ako mk7. Ale v tom ostatnom je to minimalne krok vedla. Tak je na kazdom zakaznikovi, ake kompromisy je ochotny urobit. Vw zakaznikom napomaha a znizuje kvalitu vyrobkov celoplosne a pouzije nestastny digi system vsade, aby nemuseli dlho vymyslat
8. 1. 2021 11:26
Re: krasny
Najmä sa však konzervatívnym zákazníkom nepáči, a to jak vonkajší vzhľad, tak predisplejovaný interiér. Na etalón triedy si toho dovolil naraz asi priveľa.
8. 1. 2021 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2021 08:36
Recenze
Na mě ten text působí trošku, jako kdyby hoši v redakci slyšeli "Tak pánové, nového Golfu/Leonu/Octy jste se už nakritizovali dost, tak teď šup šup napsat "správnou" recenzi".
Malý hatchback se škubající převodovkou, neoslnivým výkonem motoru, mizerným interiérem a to všechno jenom za mega. Chápu, nelze než pochválit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
8. 1. 2021 08:42
Re: Recenze
Tohle je TAK MOC absurdní že to až nechápu
Avatar - Roman Horký
8. 1. 2021 08:37
Že za tohle chtějí milion
mne nepřekvapuje. Překvapuje mne spíše to, že se nacházejí kupci tohoto předraženého zboží. Já bych za to byl ochoten dát tak 250 tisíc.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
8. 1. 2021 08:45
Re: Že za tohle chtějí milion
250 t. je blbost nicméně ten mibl za dlouhý seznam nedostatků nic moc výkonného hatchbacku s vysokou spotřebou = je totální nesmysl
9. 1. 2021 09:31
Re: Že za tohle chtějí milion
Auto je drahý ale zrovna za výkon nelze golf a všeobecně vw kritizovat protože tohle je jakýsi prostředek nabídky a zrovna třeba Mazda nenabízí nic moc výkonnější. Respektive reálně výkonnější
Avatar - _Karel_
8. 1. 2021 08:57
VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
Oceňuji, že se Volkswagen vydal cestou zjednodušování názvů modelů :yes:
Rozbalit vlákno
11
8. 1. 2021 09:00
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
... asi je to takové intro k tomu, jak se auto bude ovládat.... ;-)
Avatar - speedfred
8. 1. 2021 09:08
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
:yes: :yes: :-[]
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 09:25
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
:yes:
8. 1. 2021 09:45
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
Ten nadpis je fakt šílený :) Na druhou stranu je fér říct, že samo VW to auto takhle nenazývá. eTSI = mHEV + DSG, evo je tam taky trochu navíc, dalo by se shrnout na:

VW Golf R-line 1.5 eTSI 110 kW
Avatar - Roman Horký
8. 1. 2021 09:53
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
Což je skutečně významně kratší.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 13:14
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
Ale takhle to maji i ostatní automobilky. Kdyz bych mel napsat ( skoro ) cely název, tak mam Toyota Corolla TS 2.0 HSD Executive. Interne Toyota tam ma snad 3 řádky. Z hlavy to fakt nedám a hledat se mi to uz nechce.
Takze bych tak kriticky k té kratší verzi nebyl.
8. 1. 2021 11:29
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
To je fajn postreh. :yes: Podľa mňa stále spoliehajú na to, že je to Golf, a to je image-identifikátor, ktorý proste musí stačiť.
Avatar - WinDiesel
8. 1. 2021 11:45
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
Za ty prachy holt dostaneš delší název .............. :yes:
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 13:15
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
Kdyz nedostaneš kvalitu nebo funkčnost, tak někde musi byt pridana hodnota :-[]
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 13:06
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
Taky mne to pobavilo. Asi chtějí, aby to korespondovalo s jednoduchosti ovládání infotainmentu a PP.
Avatar - Alf1k
8. 1. 2021 13:38
Re: VW Golf eTSI EVO mHEV 110kw DSG R-Line
:D:D:D

To je na kafe k tomu, až se budu někoho ptát co si hodlá pořídit za nové auto.
8. 1. 2021 08:59
Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
.... jako fakt bych si připlatil za odladěný, skvěle jezdící, praktický hatch.... Ono totiž v dnešní době takových aut zas tolik není.... Golf by mohl dobře posloužit, na rozdíl od lidí výše si myslím že spotřeba 6,5 v zimě není na takové auto vůbec špatná.... naopak.... a v létě to bude ještě o dost méně.... Různé režimy plachtění atd. znám ze svého Supa iV a tohle má VW odladěné fakt pěkně....

co je pro mě ale absolutně nepřijatelné je špatná ergonomie infotaimentu - to prostě v autě NESMÍM mít.... chci sednout a jet, vyloučeno abych vypínal asistenty a přes dotykáč hledal vyhřívání sedaček. NIKDY.... OK, až taková lowcostová řešení budou v autech za 350 tisíc, možná to lidi akceptují.... ale abych toto měl v autě s cenovkou 650+ tak to ani náhodou....

To si fakt na dojíždění do práce můžu koupit za 350 Tipo s tlačítkovým interiérem a bude to sice low-cost, ale aspoň funkční.... jako abych u německého auta řešil že mi občas nefunguje key-less nebo že mi to občas háže nějaké falešné hlášky? dělá si někdo srandu???

Škoda.... :-(

Fakt se těším až budu obnovovat firemní fleet, kde mám teď Supa iV a trojkové Octávie.... všechno normální auta s tlačítkovým interiérem, bez miliardy otravných asistentů.... Asi budu hledat auta s co nejmenší výbavou, aby obchoďáci nejezdili s návodem na kolenou.... :'-(
Rozbalit vlákno
87
Avatar - Roman Horký
8. 1. 2021 09:10
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Klid, soudruh Ďas už zaměstnal desetitisíce programátorů. Oni ti to poladí.
Avatar - Hammunasakra
8. 1. 2021 09:13
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
To bylo loni v dubnu = furt to není úplně ok

Viz i tenhle machi (avelli)ho text = ani po 18ti letech není DSG ok. Tak uvidíme jak dlouho bude trVWat doladění SW chyb
8. 1. 2021 10:30
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
hele já mám DSG v Supu iV (jo, beru že to je jiná technologie, ale furt to spolupracuje s TSi) a tam funguje fakt výborně.... zas bych nedělal vědu z toho, že někdo napíše o malinkém pocuknutí při popojíždění..... to by mi na Golfu vadilo asi úplně nejmíň....
Avatar - Alf1k
8. 1. 2021 13:52
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Hele to je takové zaklínadlo to DSG pro hodně diskutujících akorát většinou řeší cukání. Já to moc neregistroval nebo mi to nevadí tak zásadně jako ostatním. Mě spíš vadila vždycky logika toho řazení (viz. třeba tiguan) kdy z kopce převodovka drží nižší převod (ok nemusíš tolik brzdit atd. to je správně) ale drží ten kvalt až do omdlení než přeřadí vejš, když už jedu dávno po rovině, to je fakt hrozný. Hned potom vydím problém ve “sportovním” S řazení, kdy i naftovej motor drží ta převodovka v otáčkách, kde výkon vadne nebo spíš vůbec není. Kolikrát jsem předjížděl a musel jí pomoct pádly jinak bych zešílel. Na Déčko to je ok, ale zase to šíleně podtáčí, opravdu tragické nalazení ;-)
Avatar - Verny_2013
8. 1. 2021 15:46
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Popsal jsi to chování DSG naprosto trefně. Mě teda nejvíc štve to podtáčení motoru. Nechá klidně otáčky spadnout až na 1200. A pak špatná kalibrace při přidávání plynu. Přidáš trošku, nechá tam 6 a zoufale pomalu s vibracema zrychluje. Přidáš o trošku víc a hned tam šoupne o 2 kvalty dolů a pustí motor do zbytečně vysokých otáček. Při jízdě z kopce sám podřazuje jen když brzdím, pak jen lehce ťuknu do plynu a sám přeřadí. Režim S je u 2,0 TDi naprostý nesmysl, drží trvale vysoké otáčky až to rve uši. Ten tam vůbec nedávám. Chtělo by to něco mezi.
Avatar - white label
8. 1. 2021 17:45
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
S dsg mám najeto na G5TI a G6GTI hodně přes 100 tis. km, a když se s tím člověk naučí jezdit, tak nemá žádný větší problém. A mimochodem jak skvěle fungují dnešní manuály (až na velmi vzácné výjimky) naopak nikdo raději moc neřeší...
8. 1. 2021 20:55
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
... pro mě v kombinaci s TSi absolutně OK.... za 3/4 roku mě ani jednou nenapadlo, že bych řadil jinak.... vlastně o ní nevím.... chápu že podtáčivé naladění u dunivých dieselů je něco jiného.... ale s benzínem, nemám problém..... (a v EV módu absolutně netušíš že tam ta převodovka je.... to fakt jede jak trolejbus.... :-)
Avatar - pradeda777
8. 1. 2021 10:47
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Marné doufání....programátoři se nikdy nevrátí k tlačítkům......
8. 1. 2021 11:15
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
to neni vec programatoru, ale manazeru
programatoroj je jedno jestli obzlouzi klasicky nebo virtualni tlacitko, ale manazer vidi usporu.
me se treba nepodarilo pred par lety prosadit ovladani nejakyho vehementu robustnimi vypinaci, zadavatel mermomoci chtel podsvetleny mikrotlacitka. ted po zpetny vazbe s obsluhou se vracime k robustnim vypinacum + klasickej tft displej, kterej sice umoznuje dotykovy ovladani, pro nekoho je efektni, a je to levnejsi a konstrukcne jednodussi, ale obsluze prinasi jen problemy. je ale fakt, ze ten puvodni manazer uz do toho nekeca.
Avatar - _Karel_
8. 1. 2021 09:19
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
:yes: tak nějak.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 09:27
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Takový hatch je, možná dokonce vím o 3. Fokus, Civic, Mazda 3... Jen to není od koncernu... Pokud tedy hledáš primárně to dobře železo
8. 1. 2021 09:36
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
no ved, ze v minulych generaciach co stracal golf v zeleze, dohnal to v ergonomii, uzivatelskej privetivosti, kvalite spracovania, kvalite materialov - taka dobra vsehochut. V tejto generacii je o dovod viac skusit konkurenciu a kupit focus alebo civic. Za mna skoda, ze honda/mazda ignoruju segment kombi
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 09:38
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Zase pro někoho zrovna Fokus nemá čtyřválec v benzínu, Mazda turbo motor, Civic není pro každého :) Mne by zajímal test právě srovnávací s někým z těchto dle mne nejlépe jezdicich aut třídy :)
8. 1. 2021 09:47
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
no u mna zatial vyhrava focus st kombi, skvele jazdi, ma starosvetsky interier, sice skaredy ako noc, ale v kontexte cien celkom value for money. Skoda, ze sme tak maly trh, ze je nemozne najst nejaku skladovku/predvadzacku za zaujimavy peniaz
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 09:51
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Tak to bezpochyby jo, ale už nejsme v kategorii běžného C segmentu, to je hot kombi :) Já asi do budoucna budu muset jít podobnou cestou. Jinak mě v ST paketu nepřijde ošklivý, s tím bych umel žít. Stejně jako bych se asi nezlobil za sedan Civic či Mazda 3, ty se mi taky docela líbí..
8. 1. 2021 10:01
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
pekne alternativy, ale do sedanu sa ja neposkladam
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 10:03
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Já ti nevím, taky mám léta kombíky, ale mívali jsme sedany, naposledy Jettu 5 s 520l kufrem a když jsem s tím byl naposledy na horách, ve 3 lidech tak úplně dostatečne. Teď vozím kočárek, to bych si netroufl odhadnout, kam se vejde, ale to taky nepotrva věcne a jsme zatím 3 :) Asi bych radši bral sedan, než SUV
8. 1. 2021 10:29
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
tak ja hlavne v kufri nosim celorocne minimalne jeden bike + nejake naradie, takze v sedane si to neviem predstavit
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 10:31
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
To pak ano, ja mám dva kombíky, takže to chápu :D
8. 1. 2021 10:43
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
tusim som tu cital, ze si muzikant, takze o preprave aparatu vies svoje.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 10:48
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Taky (dnes to řešíme už dodávkou) ale ta pohoda, že ne řešíš, co odvezes, já tomu říkám luxus :) Bez přemýšlení si můžeš koupit pračku, ledničku, kolo, hodíš do kufru a jedeš.. Říkam si, že je škoda, že už vymizela Jetta od Golfu 8
8. 1. 2021 10:50
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
tak to bude asi iba niekde v cine, ale long verzia :-)
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 10:54
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Asi ano, v Evropě se jí nedařilo, přitom to bylo lepší auto, než Oktavka, lepší interiér, odhlučnění, prostě Golf :)
8. 1. 2021 21:21
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Já si taky pro rodinné použití nedovedu představit šikovnější, univerzálnější, a přitom úspornější auto, než kombík nižší střední třídy!
:yes:
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 22:01
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
S tímhle naprosto souhlasím. Univerzalnejsi auto nez kombik C segmentu nic není. Neni prerostlý, ale zároveň odveze dostatek veci. Je dostatečně komfortní a neváží zbytecne metraky navic .
9. 1. 2021 20:49
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
A navíc se super spotřebou (díky malé čelní ploše). :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
8. 1. 2021 09:49
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Prostě nakonec ti jako nej optimum podvozku výkonu spotřeby fungování = vyjde japonec mikesusova Corolla 2.0 135 kW :-!

Kdo chce víc za víc peněz = místo golfu 1.5 japonec Honda Civic Type-R :yes:
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 09:54
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Nn, já bych to na delší trasy nechtěl, byť je to fakt dobre auto a nejlepší hybrid v poměru vzhled, cena, výkon a spotřeba. To odhlučnění mi tam chybí a eCVT na delsi cestě asi taky radši nemusím. Ale když někdo jezdí hodně město a občas i dálku, vyplatí se to..jenze já mam jedno auto do města a jedno na delsi trasy a ani pro jedno využití to pro mne není.. Do města zbytečně velké, drahé a silné :)


Ctr nepotřebuji, Fokus ST to jistí, popřípadě by stacila Fiesta St. Kdyby byl TypeR sedan, to už by za mne mohlo být zajímavé auto :) A použitelné i pro rodinu.
Avatar - pradeda777
8. 1. 2021 10:56
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
eCVT na delší cestě.......? Mám v Yarise CVT a právě na delší cestě je "nejklidnější".... :-!
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 11:06
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
No, na dálnici možná, když jedeš ustáleně, ale jakmile musíš občas předjíždět, akcelerovat, tak to otravně hučí, navíc pokud pustím plyn u klasického automatu, trochu to udržuje rychlost, s CVT a u hybridu zvláště, to hned brzdí = rekuperuje :D
Avatar - pradeda777
8. 1. 2021 11:12
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Tož normální CVT (MY2012) nic takového (brzdění) nedělá. Možná eCVT, ale s tou nemám zkušenost.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 11:16
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Marně přemýšlím, jestli jsem jezdil déle s nějakou klasickou CVT, ale nevybavuji si, nicméně s variátorem klasickým u motorky zkušenosti mám. Chybí mi tam takové to plachtění na lehkou nohu (ruku), pořád musíš mít plyn tak, jak moc chceš jet.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 1. 2021 15:46
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Nevim, jak ostatni, ale u HSD staci lehounce tuknout do plynu, aby prestal rekuperovat a plachtil. Mozna, ze by v kategorii "vzdalenost ujeta plachtenim pred obci" ten Golf prohral :)
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 17:18
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Plachtění nema kazdy HSD. U Camry je, u Corolly nebo Yarisu neni. Kdyz chces plachtu, musis lehce držet plyn. Je tam male rozmezí, které snižuje rekuperaci, ale plyn nepridava.
8. 1. 2021 21:23
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
CVT prostě nikdy! :-O :no:
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 22:02
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
U klasického CVT mne vadí, jak je neefektivní. Clovek z toho doslova citi, jak to žere vykon a na kola uz moc nezbude.
9. 1. 2021 07:43
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
CVT zadny vykon nezere. :-)

Rozhodne ne dnesni. Problem je jen zivotnost.
Avatar - Mikesus
9. 1. 2021 20:37
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Tak to budu muset nejake zkusit. Mel jsem s tim tak spatnou zkusenost, ze jsem se do toho už ubec nehnal.
9. 1. 2021 20:52
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Přesně! A pak to šílené vytí motoru! Ty novější kusy s virtuálními stupni sice působí o něco lépe, ale ani tak není o co stát. ;-\ :no: :no: :no:
Avatar - Roman Horký
8. 1. 2021 10:00
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Protože nakonec je to vždycky Japonec. Stačilo říct tak.
Avatar - Hammunasakra
8. 1. 2021 10:13
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Viz já 8:37 úvod diskuze = za cenu golfu 110kW nejaponec FoFo 206 kW :yes:
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 10:14
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
To je takovej slušnej kompromis :)
8. 1. 2021 10:41
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
FoFo je samozřejmě někde jinde, ale nevím, jestli bych ho v té nadupané verzi chtěl na ježdění do práce, rozvoz děcek, cestu s rodinou na hory atd.... Zábavy poskytne kotel, ale provozní náklady a komfort, to už nemusí být takový hit.... ale nevím, nejel jsem v tom....
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 10:50
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Však můžeš mít i jiné verze, každému to, co se mu hodí :) Na to ježdění do práce a rozvoz děti je asi nejlepší ten hybrid :)
Avatar - speedfred
8. 1. 2021 21:21
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
To fakt až nakonec, myslíš krematorium?
Avatar - _Karel_
8. 1. 2021 21:34
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
:D :yes:
8. 1. 2021 10:38
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
přesně tak.... ale Focusu bych tříválec asi odpustil a dal mu šanci.... tam aspoň nechybí výkon, když už teda chybí válec.... Atmo Mazda ve mě nebudí důvěru, bál bych se že mi bude chybět zátah (to jsem dopad.... :-) ) a navíc je tam málo místa vzadu viz Machiho text.... Civic zas má jen CVT převodovky atd.... ale jako jo, určitě by si zasloužil šanci....

Každopádně Italové mají velký prd, Francouzi taky všechno přes dotykáče.... prostě ten výběr nějak upadá se mi zdá.... :-|
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 11:31
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
To je otázka, jestli chceš Csegment s manuálem, nebo s automatem. U mne by to bylo asi na hranici, kdy třeba do motorů 1.5T/EB či u Mazdy 2.0 Skyactiv chtít ještě manuál, nýbrž do aut, jako je Fokus 2.0TDCi, Golf 2.0TDI v kombíku už radši automat.

Italové nemají zhola nic, klony pětistovky mne totálně míjí, Renault Mégane - to byla trochu jiná cenová, ale taky měl své neduhy v odhlučnění, gumovější řízení a řazení i v podvozku, pokud se to zlepšilo po FL, pak bych ho asi úplně nevyřadil, záleželo by na cenách. Peugeot u mne pohořel icockpitem, tedy myslím 308. A Opel? Astra je už mimo a teď mi soused, který má tu poslední generaci hatch říkal, že hned po záruce tam měnili spojkový válec a další blbosti a prý to není ojedinělé a to má snad 30 tisíc najeto (důchodce) :D
8. 1. 2021 11:59
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
... však jak říkám, výběr se sakra zmenšuje.... :-|
8. 1. 2021 21:28
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Přesně tak a to je jen začátek toho progresivistického bruselského běsnění. Úplně se děsím, co zbude na trhu za takových 5 nebo 10 let... :-O :-( :no:
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 13:19
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Tak třeba corolla ma vse tebou zmineny, 4valec benzin, turbo i atmo. A hatch taky, i když mi u corolly zrovna hatch moc smysl nedava na tom zkráceném rozvoru.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 14:07
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Corolla má ale jen jeden turbobenzín a to ten nejslabší, ale jo, proč ne, jen nad 100kw už má pouze ten hybrid.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 14:22
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
No ale ty jsi chtel 4valcovej turbobenzin, o výkonu jsi nemluvil. A kdyz chces vykon, tak atmosféra s lepší reakci na plyn :D
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 16:13
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
A hučení eCVT :D nie, radsej diesel! :D
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 17:20
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Ja vím. Radši nýtování s reakci spícího osla. :-! :-[]
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2021 14:16
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Focus má kontroverznější design, v této konkrétní konfiguraci (1.5 benzín AT) se mi nelíbilo chování automatu v normálním režimu a tříválcový chod byl poznat. Ale ano, v zásadě podobný univerzál jako Golf. Civic už má omezenou konfigurovatelnost, CVT a taky kontroverzní design, ale budiž. Mazda 3 už prostě není mainstream pro každého, je malá a drahá s omezenou nabídkou motorizací. Byť to, co dělá, dělá asi skvěle.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 14:22
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Dnes jsem zase viděl focus kombi ve stříbrné, a to fakt vypadá obludne. Nejde to ale na parkovišti přehlédnout, jak je to hnusne.
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2021 15:05
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Jsem rád, že v tom se mnou pro změnu někdo souhlasí. :D
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 22:05
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
V ST line a lepší barvě vypada dobre. Ale na cestách potkavam jen ty stříbrné hnusy.
Avatar - miromen
9. 1. 2021 23:52
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Hnusy ? Dnes patři focus mezi top designove kompakty včetně kombi provedeni. Tak co pak řict o konkurenci.
Avatar - Mikesus
11. 1. 2021 06:46
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Top mozna tak odspodu. To i na tu O4 se da koukat v jakékoliv barvě. Focus potrebuje ST line a hezkou barvu. Takze se vlastně člověk nekouka na auto, ale na barvu.
Avatar - miromen
12. 1. 2021 22:31
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
To spiš ty potřebuješ k očnimu a nebo se s tou blbosti da těžko něco dělat. :-!
8. 1. 2021 21:32
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Naprostý souhlas, design současného Focusu je fakt tragédie. :-O :-( :no: Aspoň že prostorově je konečně v pořádku.
Avatar - miromen
9. 1. 2021 23:57
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Tohle napiše a to opakovaně někdo, kdo jezdi koncernovym odpadem seatem a vlastni rodinu ještě navic obdaruje fiatem.
Dnes a to nejen za design fordu palec nahoru za to, že stale děla Auta a ne m.rdko přepravniky pro BFU.
Avatar - Verny_2013
8. 1. 2021 15:52
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Jo máš pravdu, jízdně jsou všichni tři perfektní ale mají své mouchy - Focus jen trojválec, Civic zoufalé sedačky, Mazda málo místa uvnitř a taky sedačky na japonky. Bez kompromisů to dnes už asi nejde. Na tu ergonomii Golfa bych si časem asi zvyknul, ale za 650Tis si teda zvykat nechci.
8. 1. 2021 09:29
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
jako abych u německého auta řešil že mi občas nefunguje key-less nebo že mi to občas háže nějaké falešné hlášky? dělá si někdo srandu???

Nevím, a děláš si ty srandu? BMW s cenovkou kolem 2 mil, nesmyslné hlášky běhají v infotainment častěji než videa Verešové po netu, telefon se připojuje a odpojuje asi podle denního počasí, určitě ne podle tvých pokynů, když připojíš carplay, často se stane, že přestane hrát půlka repráků v autě....
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 09:34
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Sorry, ale tohle odpustím Renaultu, ale VW ne :)
8. 1. 2021 09:40
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
A to je právě podle mě ta chyba v myšlení lidí. S prémií si nekupuješ něco, co lépe funguje (ačkoliv by mělo, ale prostě tmu tak většinou není) a koupí německého vozu sis taky nekoupil nějakou zázračnou funkčnost. Takové problémy, co mám s BMW v prvních 6 měsících vlastnictví, jsem neměl s novou Alfou Romeo za 4 roky.
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 09:44
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Já to vím, že to tak je, měli jsme auta různých značek a je to model od modelu, ne výrobce nebo nedej bože země původu. Některá francouzská či korejská auta slouží věrně, zatímco některá německá či japonská se rozpadají, reznou a tak.. Říkal sem to s nadsázkou... A levnější nu autu prostě promines víc :)
Avatar - Blue Sun
8. 1. 2021 09:47
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Jenže to myšlení lidí je utvářeno dlouholetými zkušenostmi. Německé značky zkrátka na tyhle problémy netrpěly, to byla výsada Francouzů (a přesto mám radši francouzská auta). Prémiové vozy už vůbec ne. Takže se pak není čemu divit, že se lidem takový úpadek nelíbí, zejména pokud je vidět, že té nenáviděné francouzské konkurenci to momentálně funguje líp. Trochu jako kdyby si Francie už ty elektronické problémy vybrala v devadesátých letech a po roce 2000, kdy to skutečně nebyla žádná hitparáda. Němci si to vybírají teď.
9. 1. 2021 07:51
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Ne, mysleni lidi je utvareno predevsim marketingem a (u nas) patriotismem....
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2021 09:35
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Někdy dovedeš být neskutečně mimo.
9. 1. 2021 09:52
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Nemci si to vybirali kdy?
BMW 7 E65???

Tezko se s tebou diskutuje.
Nastesti na spoustu veci mame stejny nazor.

Pohadky o nemecky spolehlivosti jsou predevsim marketing. Precti si treba prispevky nize...
Jestli jsou nejaka auta skutecne spolehlivejsi, pak jsou to japonska.

Rozdil mezi Francii a Nemeckem nevidim.
Mainstream diesel napr. bych rekl, ze Francouzi zvladaji lepe. Jestli ma vubec smysl takto zobecnovat.

Asi tak k tem dlouholetym zkusenostem...
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2021 15:21
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
V době, kdy Mégany či Laguny byly symbolem pro problémy s elektronikou, byly německé vozy bez problémů (taky většinou bez té elektroniky. Elektronika obecně si ve francouzských autech žila svým životem, jedno kterou značku si vybereš.
To je doba, kdy německá auta prostě problémy neměla, většinou i proto, že spoustu té problémové výbavy zavedla až později. Technické statistiky to i potvrzovaly.
8. 1. 2021 09:51
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Je to divné, aký máš model BMW, rok výroby, prípadne iDrive verziu? Asi nejaký nešťastný kus?
Mám aktuálne štvrté BMW (2 x model F10, 1 x G30, 1 x G05). Žiaden z problémov, ktoré si popisoval nemám, ani kolega s podobnou štatistikou (3er, 2er, X5, X3). Mal som jeden menší problém s G30, po prehraní SW v pohode. Inak všetko funguje ako má.
8. 1. 2021 11:18
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
G20 konec 2019, začátek 2020, rozumím, že si za to můžu trochu sám tím, že jsem prostě koupil prakticky kompletní příplatky - a čím víc s.r.a.czek, tím víc věcí může jít do háje, ale tak nějak je to první auto, které užívám a mám s ním tento problém. Navíc v servisu se netváří, že by to pro ně bylo něco nového či nečekaného a obdobných zkušeností lidí na netu jsem v rámci snahy to fixnout četl mraky. Nicméně věřím, že se to zlepší a budu spokojen:) Problémy s CarPlayem mě ale skutečně vytáčí, když jedu delší cestu a auto mi pořád píše, že telefon je připojen, ačkoliv není, nebo nelze absolutně nijak připojit. Jednou jsem to řešil telefonicky s tím BMW help nevím čím, kde mi na dálku všechno resetovali, upgradovali, aby to skončilo tak, že bohužel neví, proč to pořád nejde.
8. 1. 2021 12:21
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Tak to je smola, G30 a G05 mám tiež full príplatky a žiaden problém. Ale Carplay som prestal časom používať, aj keď nebol problém (Waze, Spotify, apod). Som zvyknutý na iDrive a ten má všetko čo potrebujem. Waze cez Carplay zapnem len keď sa blížimi do nejakej veľkej zápchy, aby som sa uistil, že ma BMW naviguje správne - a zatiaľ to všetko rieši BMW a Waze rovnako. Jediné čo má Waze navyše sú hliadky.
Avatar - speedfred
8. 1. 2021 14:12
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Mal som novú F22 a za 15-16 mesiacov 4 záručné opravy a jednu z toho neuznali, to som bol nasra.ný fest.Viac-menej to boli prkotiny (ložiská v nábojoch, zhorená elektrika) ale tie autá mám aj tak rád.
Kúpil som Alfu a na počudovanie internetových diskusií zatial funguje. Asi mám ten "nesprávny" kus. :-)
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 14:20
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
U tebe si to vybral ten "kvalitni" nemec a na "nekvalitniho" Itala uz nic nezbylo.
8. 1. 2021 09:59
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Za poslední větu - :yes: :yes: :yes: :-)
8. 1. 2021 11:36
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Prečo chyba v myslení? Chyba je niekde inde. Za prémiové peniaze máš právo očakávať prémiovú techniku a prémiovú kvalitu, nie iba prémiové meno. Že je realita inde predsa neznamená, že to tak má byť a že je to v poriadku...
8. 1. 2021 12:00
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Není to v pořádku, ale je to realita. Pak vidíš reakce jako tady, lidi jsou pomalu v šoku, že to tak není. Já si kupuju němce a mám teda pocit, že to všechno funguje. No ani smykem, jak píše kolega nahoře, frantíci mají v současnosti menší problémy se softwarem než němci. A přesvědčení, že když si připlatím, dostanu něco lepšího prostě neplatí, ne jenom v autech, obecně. Když si v Hergertově cihelně dám svíčkovou za 750,-, tak stojí za nic, když si koupím oblek Boss, tak se mi pářou nitě po 3 nošeních, když se necháš zastoupit nejlepší advokátní kanceláří, tak zjistíš, že protistrana s no name dělá lepší práci za polovinu. Prémiový brand a vyšší cena se zřídka pojí s tím, co lidé očekávají. Není to dobře, ale je to tak.
9. 1. 2021 10:08
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Jo a pak jsou lidi v soku z par medializovanych problemu Tesly...

Tim nechci Teslu omlouvat, jen chci rict, ze ostatni na tom muzou byt obdobne spatne, jen se o tom nemluvi.
8. 1. 2021 10:44
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
hele z poslední doby můžu hodnotit tato auta (nová): Fiat 500L, Giulia, Doblo, Ducato, Octa 3 gen, Superb iV.... všechno mi v těch autech funguje, žádné falešné hlášky, domrvené infotaimenty nebo cokoliv.... Sednu, jedu neřeším....

A zatím ze svých nároků fakt nehodlám slevit, obzvlášť u aut co stojí 750 tisíc a víc....

Pokud se mám připravit na to že funkčnost je nadstandard, tak mě to začíná trošku děsit.... :-O
Avatar - Verny_2013
8. 1. 2021 15:58
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Já zase můžu z poslední doby hodnotit svou 20 let starou Octu 1. Infotaiment žádný není, takže žádné výše popisované problémy neznám.
Avatar - miromen
8. 1. 2021 09:56
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
Tak zrovno problem v ovladani klimy bych neviděl. Defaultně se da ten displej nastavit tak, aby na něm bylo primarně ovladani klimy včetně těch sedaček a navic se da rozdělit na vice časti takže tam mužeš mit k tomu třeba ovladani audia. Mazec jsou samo ty SW chyby.
Větši problem spiš shledavam v dotykovem ovladani na volantě, ktere maji tyhle sportovnějši verze oproti běžnym vybavovym stupňum. Nemam sice zkušenost, ale asi těžko bude možno u toho dotykoveho ovladani na volantě přejiždět po te dotykove plošce tak abych neaktivoval něco co nechci a našel si přesně tu čast, kterou chci zrovna ovladat. A vždy bude potřeba prostě jit očima dolu tak abych šel prstem na to spravne misto. U klasickych tlačitek to neni potřeba.
Nebo nechtěny dotyk na dotykove plošce volantu při rychleši manipulaci si taky umim vybavit.
8. 1. 2021 14:30
Re: Skvělé železo, špatný infotaiment, vysoká cenovka....
tohle cely podepisuju, vidim to naprosto stejne
Avatar - iudex
8. 1. 2021 09:31
Dobrý základ, nezvládnutá nadstavba, nehorázna cena
Golf v tejto verzii je asi najlepší možný Golf (mimo hot verzií) a testovaná špecifikácia vyzerá fakt dobre, určite najlepšie ako môže (krásna červená metla, ladiace veľké disky, takto má vyzerať novinárska šepcifikácia, aby ukázala auto v najlepšom svetle - číta to niekto z BMW ČR?). Že nový Golf aj výborne jazdí už odznelo v mnohých zahraničných testoch a nemám dôvod tomu neveriť. Aj že Golf dokáže svoju platformu priestorovo využiť na maximum (Ma3 bola dobrý príklad, ako to nerobiť) je tiež známe od 5. generácie. Takže ten základ je dobrý, bez výhrad (a u auta určeného na jazdenie je to, ako auto jazdí kľúčové, aspoň pre mňa).
Ale tá nešťastná nadstavba... Nemá asi zmysel opakovať ergonomické prešľapy celodotykového ovládania, hľadať doteraz bežné jednodotykové funkcie tromi klikmi na (nie vždy bezchybne reagujúcom) displeji je nielen otravné, ale aj nebezpečné. A ak sa k tomu pridá nevyladenosť systému, z ničoho nič nedostupné či štrajkujúce systémy, škoda reči. Auto má síce hlavne jazdiť, ale jeho ovládanie je dôležitou súčasťou a ak nefunguje tak, ako má, dokáže zážitok z jazdy dokonale pokaziť. Niečo sa (snáď) vychytá novým firmwarom, ale gro je dané a bude tu minimálne do faceliftu (ak nie do konca životnosti modelu).
No a napokon tá cena. Martin to nesmelo naznačil prirovnaním ku GTI a bolo to úplne dôvodné. Pretože ak legendárny hotheč s 245k možno kúpiť za 839t, tak žiadny príplatok neobháji cenu bežného Golfu na hranici milióna korún. V podstate je to viac, ako stojí nadupaný, 300-koňový Clubsport, ten je za 965t a má dvojnásobný (!) výkon. Proste za túto cenu je Golf no-go, nech sú vyššie uvedené kvality sebelepšie.
Rozbalit vlákno
5
8. 1. 2021 10:49
Re: Dobrý základ, nezvládnutá nadstavba, nehorázna cena
... jak píšeš, blbá ergonomie infotaimentu a ovládání auta je prostě nebezpečná.... a to je nepřekročitelný fail.... :no:
8. 1. 2021 11:36
Re: Dobrý základ, nezvládnutá nadstavba, nehorázna cena
Taký dlhý príspevok bol snáď aj zbytočný, tým nadpisom si dokonale vystihol všetko. :yes:
Avatar - Verny_2013
8. 1. 2021 16:01
Re: Dobrý základ, nezvládnutá nadstavba, nehorázna cena
A přitom v Golfu 7 byl infotaiment skvělý. Stačilo se toho držet.
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2021 17:40
Re: Dobrý základ, nezvládnutá nadstavba, nehorázna cena
Prostě Diess je idiot a nakonec VW pohřbí. Je totálně mimo realitu.
8. 1. 2021 21:47
Re: Dobrý základ, nezvládnutá nadstavba, nehorázna cena
Vždyť ten idiot se přímo stydí za to, že řídí automobilku! Chce ji co nejrychleji "transformovat" na "poskytovatele digitální mobility"! Kdyby toto viděl Piech, tak ho z toho okamžitě jebne! :-O
8. 1. 2021 10:01
Nechápu proč si redakce....
... k testu raději nevybrala normální 1.5 TSI se 6st. manuálem. Mělo by citelně lepší cenu a hlavně by se jednalo o mnohem prodávanější verzi! :'-(
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Blue Sun
8. 1. 2021 10:18
Re: Nechápu proč si redakce....
Asi proto, že ji dovozce nepotřebuje propagovat. Navíc, co testovat na stále stejné technice, když je tu k dispozici nová?
8. 1. 2021 12:14
Re: Nechápu proč si redakce....
Hmm, takže čtenáři jsou až na druhé koleji. Je to tedy podobné, jako v současnosti v případě zákazníků automobilek. :-( :no:
Avatar - Blue Sun
8. 1. 2021 12:42
Re: Nechápu proč si redakce....
Čtenáři se aspoň dozví, jaká ta varianta je a jestli to stojí za snahu nebo ne. Tobě se nezavděčí nikdo, a číst neustále dokola nezáživné testy stále stejně nudných konfigurací se lidem taky nebude chtít.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 13:30
Re: Nechápu proč si redakce....
Čtenáři se aspoň dozvi o fungování nove techniky. O fungování staré techniky uz se psalo hodne. To skoro nikoho nezajímá porad dokola. A vůbec, proc sem lezes, kdyz te to nezajímá?
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 13:32
Re: Nechápu proč si redakce....
Odplivnout si na automat :D
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 13:36
Re: Nechápu proč si redakce....
A el.parkovaci brzda. To ještě přijde. A navíc jako vrchol, je to přeci "hybrid".
Avatar - Blue Sun
8. 1. 2021 18:43
Re: Nechápu proč si redakce....
A na závěr se dozvíme, že si to nekoupí.
8. 1. 2021 21:50
Re: Nechápu proč si redakce....
Pokud není jedinou výrobcem nadiktovanou možností a dobře funguje, nemám proti němu zhola nic! :-)
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 22:11
Re: Nechápu proč si redakce....
Treba ze hybrid je problém kombinovat s manuálem, tak se dává jen automat?
9. 1. 2021 20:54
Re: Nechápu proč si redakce....
No pokud se nejedná jen o microhybrid, tak tomu tak opravdu bohužel je. Ale dnes chybí verze s manuální převodovkou i u spousty čistě spalovacích aut, bohužel. :-( :no:
8. 1. 2021 10:03
Test
Tak nějak už každej tuší, jak bude závěr testu vypadat. Stačí už teď, jak z počátečního údivu už Machala otočil, chyby tak nějak přece byly a budou, že... A u koncernu se přece dá omluvit daleko víc, než u konkurence. Přece si nepodřízneme větev, kterou testujeme co nejvíc. Takže super auto, parádní svezení, interier si člověk zvykne, a na chyby nakonec taky. Takže super. :-D

A teď za mne: Auto určitě jízdně špička, motor taky, i když těch kurvítek je v něm tolik, že teprve budoucnost ukáže, jak je povedenej, spotřeba konečně tak nějak přiznaná (zdravím piloty, co umějí s 1,8 TSI DSG 4x4 jezdit za šest - já po devět nikdy nejdu), a proč ne, jezdit za 6 a půl je v pohodě, design exterieru je, no nevím, za mne moc ne, ale interier je strašnej a strašnej zůstane. Ovládání hrůza a děs. A pokud něco nefunguje, tak to je prostě průšvih, i kdyby to Machy stokrát omlouval a zvykl si na to. Milion je cena, za kterou bych si vybral o třídu výš v kombiku, nebo i HH, se kterým bude větší zábava, ale chápu příplatky novinářský konfigurace, jenže tohle je ústřel za jakejkoliv kompakt.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
8. 1. 2021 10:06
Barva
U Golfa jsem vždy postradal nějakou pěknou barvu v tom jeho skromnějšim vyběru. No a hle tahle je hodně fajnova a to červene odstiny uplně nemusim.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Verny_2013
8. 1. 2021 16:04
Re: Barva
Jo barvy trochu vyladili, už to nejsou jen odstíny šedi.
8. 1. 2021 10:11
Čo to má za motor?
Podla výfukov a zvuku minimálne 8valec.🤦‍♂️
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2021 10:28
to je zase prekvapko
ze na dalnici to zere vic.
aerodynamicky odpor roste s druhou mocninou rychlosti, pozadovany vykon na prekonani tohodle odporu s mocninou treti. a tak kdyz pro jednoduchost zanedbame jine odpory, ktere bud rostou linearne s rychlosti, nebo jsou konstantni s casem a rychlosti tak vlastne klesaji, tak rozdil v energii 100/130 je 1.69, ve vykonu 2.197.
samozrejme ze to tak uplne neplati (to zanedbani) ale jako teoretickej nastrel to je dobra cesta.
a tak jestlize to pri stovce zere 4 litry, ve 130 to vychazi na skoro 6.8, jestlize na stovku potrebujes vykon 10kW, na 130 vic jak dvojnasobek.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Roman Horký
8. 1. 2021 10:57
Re: to je zase prekvapko
Mohl bys prosím napsat ty vzorce, ze kterých vyplývá, že potřebný výkon P k přetlačení síly F roste se mocninou té síly? Rád bych si zopakoval něco z mechaniky. Protože se mi to nějak nezdá.
8. 1. 2021 11:03
Re: to je zase prekvapko
P = F*v
F ~ v^2
P ~ v^3
asi jsi zrovna chybel ve skole romiku
Avatar - Ozzman
8. 1. 2021 12:57
Re: to je zase prekvapko
A ticho po pěšině :D
Avatar - Roman Horký
8. 1. 2021 16:12
Re: to je zase prekvapko
Díky. OK.
Avatar - Blue Sun
8. 1. 2021 12:49
Re: to je zase prekvapko
Síla vyvolaná odporem prostředí je 1/2*(Cx*hustota prostředí*čelní plocha*druhá mocnina rychlosti). Výkon je síla násobená rychlostí. Tedy výkon je skutečně závislý na třetí mocnině rychlosti.
8. 1. 2021 12:02
OT: zprasená auta
včera jsem mluvil s kámošem, koupil si nový Fiat 500X s 1.0T....opakované záruční problémy se start-stop systémem (včetně jedné odtahovky, kdy auto prostě nenastartovalo). opakované záruční problém s protikolizní kamerou.... čtení značek blbě funguje, nezaznamená konec omezení a pak ti místo tacháče na display stále bliká že máš jet "50".... K tomu neschopnost servisu to efektivně řešit....

Vítejte v roce 2021, kde jsou auta zaprasená nesmysly, které nepotřebujeme a které pořádně nefungují.... 8-s

PS: podvozek, motor, zpracování auta - vše na 1* ale to je k prdu když tě furt trápí různé bugy....
Rozbalit vlákno
16
8. 1. 2021 13:09
Re: OT: zprasená auta
"...vše na 1* ale to je k prdu když tě furt trápí různé bugy...." Souhlas, ale evidentně z testu vyplývá, že to vlastně vůbec nevadí. Takže dle Machaly tady máme test nejlepšího kompaktu. Co na tom, že chyb to háže jak máku. Čert to vem, je třeba chválit. :-D
Avatar - _Karel_
8. 1. 2021 13:20
Re: OT: zprasená auta
Nefungují takové "jednoduché" věci, ale pořád se nejdou chytrolíni, kteří věří, že za 10 let budou auta jezdit úplně sama. Přitom to je stokrát náročnější. A porucha bude stát třeba život.
8. 1. 2021 14:49
Re: OT: zprasená auta
trochu do ridicich systemu fusuju (nemyslim auta), a to cemu normalni clovek veri a nevidi v tom zadnej problem, tak me z toho vstavaj posledni vlasy na hlave.
bezhlave verit elektronum a jontum muze jenom blazen, kterej vubec nevi ktera bije. takovejch lidi je ale vic a vic, protoze lidi s technickym vzdelanim je min a min.
a redundance systemu sice pomuze, ale riziko poruchy nebo spatne reakce jen snizuje rozhodne nenuluje
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 17:14
Re: OT: zprasená auta
System je tak chytrý, jak nyl jeho programátor. A pokud programátor nepočítal s chybou, ani systém s ni nepočítá
8. 1. 2021 17:31
Re: OT: zprasená auta
zdaleka nejde o programatora. jde treba o posledni spinaci prvek v retezci nebo jeden z toho retezce, kterej musi neco sepnout nebo vypnout. nikdy nezarucis, ze se nepokazi. kdyz to zdablujes, zase to nezarucis. kdyz zavedes zpetnou vazbu, zase to nezarucis. s tim nema programator nic spolecnyho
Avatar - Blue Sun
8. 1. 2021 18:44
Re: OT: zprasená auta
Fiaty nejsou auta. :-D
8. 1. 2021 21:56
Re: OT: zprasená auta
A ty seš... po takovém pomlouvačném kecu mě nic slušného bohužel nenapadá... :-O
Avatar - white label
8. 1. 2021 22:11
Re: OT: zprasená auta
Na konci reakce je nápadný smajlík...
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 22:09
Re: OT: zprasená auta
Ma to 4 kola a motor, tak to auto byt musi. Predpoklada se, ze to i jezdi.
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2021 09:38
Re: OT: zprasená auta
Fiaty jsou prostě... Fiaty. Svébytné existence s vlastní osobností.
Avatar - woody-alien
9. 1. 2021 17:27
Re: OT: zprasená auta
No vida. Takže nakonec vlastně ještě pochvala. :-[] ;-)
Avatar - Mikesus
9. 1. 2021 20:33
Re: OT: zprasená auta
Párkrát jsem do toho musel sednout. A musím říct, že jsem se v Dacii ( sandero 2.gen ) citil o něco lépe než v Tipu. Driv byl Fiat pojem, dnes už z toho nic nezbylo.
9. 1. 2021 20:58
Re: OT: zprasená auta
Tak pokud ses v Dacii Sandero II "cítil o něco lépe než v Tipu", tak si musel být buď v nějakém deliriu, nebo autům rozumíš jako koza petrželi... :D :D :D
Avatar - miromen
9. 1. 2021 23:48
Re: OT: zprasená auta
Fiat, Dačia nebo Škodovka...prašť jak uhoď.
A ty chceš někoho osočovat o autech ? Pořidiš koncernovy odpadni šuplik na MQB podvozku s torzkou a ještě k tomu vlastni rodinu obdaruješ fiatem. Evidentně Auta mYluješ.
Avatar - white label
11. 1. 2021 02:01
Re: OT: zprasená auta
Fiat, Dacia, Škodovka, nebo Ford...prašť jako uhoď.
Kolik ti platí Ford za tu absurdní propagandu?
Zřejmě líp, než předtím VW... :-O ;-)
Avatar - miromen
12. 1. 2021 22:35
Re: OT: zprasená auta
Tahad forda tedy jednonoho z mala co děla auta už od zakladu s tim zbytkem "šupliku" muže akorat tak někdo kdo nezna a nema přehled.
A jestli tu jsou nějaci, kteři jsou někym placeni tak jsou to nepřekvapivě ti co jedou koncern, koncern uber alles.
8. 1. 2021 12:12
Re 110kw
Ta elektronika nic moc ale clovek si snad casom zvykne...

Premyslal som tiez nad 1.5tsi 110kw ale s M6...

Ale potom som si povedal, ze radsej pockam rok dosetrim volaco... A poriesime uz rovno GTi s M6...S 2.0...
Rozbalit vlákno
5
8. 1. 2021 12:15
Re: Re 110kw
Proč si zvykat na chybnou elektroniku?! :-O Tuto tvoji úvahu moc nechápu. :-(
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 13:35
Re: Re 110kw
To taky nechápu. I kdyz asi jo. Za každou cenu chci golf, i když nefunguje. A doufám, že za rok snad fungovat bude.
Avatar - speedfred
8. 1. 2021 14:06
Re: Re 110kw
Budeme si musieť zvyknúť.
9. 1. 2021 20:59
Re: Re 110kw
Nebudeme. Na světě je naštěstí ještě spousta jiných aut, než Golf VIII. generace! :-)
Avatar - miromen
9. 1. 2021 23:50
Re: Re 110kw
A kterou tu spoustu maš na mysly ? Těch co opravdu dělaji auta, kdy i za 3.5 maš z Auta radost je poskromnu. Krom Fordu, Hondy a snad ještě Mazdy mě žadna jina "auto"mobilka nenapada. Golf, alespoň zustal na svem a když, už nic tak nabidne GTI, ktere podle všeho je konečně, alespoň trochu HOT. A co na to Seat...tomu prodloužily rozvor a po vzoru Ibizy se z něj stala bezpohlavni zaležitost na urovni škodovky.
8. 1. 2021 13:52
Cena
Cena je úchylná.. nedávno jsem řešil jednu pracovní nabídku (a vlastně ještě řeším) a uvažuju, že bych se nechal zaměstnat, holt kvůli COVIDu se trochu mění trh práce.. no když došlo na služební vůz, tak jsem si říkal.. no co, tak alespoň vezmu služební GTI a užiju si trochu té srandy.. no a pak člověk zjistí, že v současné generaci za ty peníze i po fleetových slevách dostane tak max. benzínovou 110 kw s malou baterkou.. a spousta prodejců se neštítí ty peníze chtít i za skladovku se 96 kw TSI s manuálem..

Upřímně je mi líto, že firmy auta potřebují a budou je kupovat. A ten trend tak bude pokračovat. Být to na mě, nechal bych je vyhladovět..
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 14:18
Re: Cena
Firmy nemusí kupovat VW. Spousta našich zákazníků meni svoje fleety ze Skodovek/VW na Toyoty a misto octavek a rapidu berou Corolly ( HB, TS i SDN kupodivu ).
8. 1. 2021 14:29
Re: Cena
Tak já bohužel pracuju pro korporace, kde je problém změnit i značku toaletního papíru. Druhá věc je ta, že těm firmám je tak nějak jedno, že za ty peníze zaměstnanci dostanou míň muziky.. prostě je nějakej cenovej strop a že za něj v této generaci dostanu o třídu horší auto nikoho nezajímá. Změny by se schvalovaly někde v zahraničí, kde je každýmu už úplně jedno, v čem nějací ušmudlaní Češi jezdí.. a vzhledem k tomu, že tohle mají většinou na starosti pozice, které auta nefasují, tak nemají vůli ani motivaci věnovat tomuto energii..

Tato konkrétní firma to má třeba tak, že má nastavený cenový strop auta, ale vůz potom objednává u LeasePleanu a výše splátky operáku je nezajímá, stejně jako je nezajímá reálná cena, za kterou auto LP koupí.. počítají s nějakou virtuální nákupní cenou, kterou jim spočítá autosalon s nějakou směšnou rádoby fleetovou slevou a která se musí vejít do cenového stropu, přestože se to auto za tuto cenu nikdy objednávat nebude. Kdyby zaměstnanci dostali možnost skutečně budget využít v plné výši, dostali by o řád lepší auto.. což jsem se snažil v mém případě prosadit, protože bych dosáhl na to GTI. Jenže pro firmu je samozřejmě jednodušší si to počítat po svém.. a proč to měnit.. přece nebude někdo věnovat dvě hodiny času něčemu, co by pomohlo všem zaměstnancům s autem, když on sám z toho nic nemá..
Avatar - lamal
8. 1. 2021 15:13
Re: Cena
Tiez by som bol z toho frustrovany, mas vsak ako kazdy moznost najst spravny kontakt v zahranici a napisat tam jednoduchy a odovodneny e-mail. Sice nemas ziadnu zaruku, ale z mojich skusenosti je niekedy clovek prekvapeny, ze sa sem tam v tych lepsie platenych krajinach najde niekto, kto bude ochotny. Trebars sa dockas ignoracie, ale myslim ze nemas co stratit.

Z leaseplanu sme mali tiez auta v mojej ex praci a tiez to byvala pekna divocina, ale skor smerom k vybavenym autam so silnejsimi motormi... vyberali sa na SK, aj ked firma bola z Holandska.
8. 1. 2021 18:55
Re: Cena
Tak člověk chce taky v novém zaměstnání trochu zapadnout a když hned po nástupu začnu žalovat někam šéfům na západ, že mi tady nechtějí koupit moje vysněný auto, tak mě asi v práci moc mít rádi nebudou.. Nehledě na to, že v korporaci existuje jistá komunikační hierarchie tzn. těm lidem by správně měl psát jejich podřízený tzn. místní manager fleetu.. Nemyslím si, že by nějakej šéf na západě ocenil, že mu napřímo píše nějakej nýmand, co sotva nastoupil a už si stěžuje na vysokých místech.. Na jednu stranu souhlasím, že líná huba = holý neštěstí, ale zase je třeba zachovat to v nějakých rozumných mezích tzn. pokud možno to vyřešit v klidu na lokální úrovní.. v tuto chvíli ale spíš doufám, že to nebudu muset řešit vůbec, ještě mám v hledáčku jinou práci a spíš doufám, že klapne ta..
Avatar - lamal
8. 1. 2021 21:08
Re: Cena
Pokial mas v hladaciku inu pracu tak to vyznam nema...
Hierarchii rozumiem, pracoval som vo dvoch korporatoch a ako to tak chodi, tu hierarchiu sa naucis, ci chces, alebo nechces :-)
V skratke nie kazdy manager ta povazuje za nýmanda, len preto ze si v rebricku nizsie a preto, ze sa mu zatula tvoj e-mail. Je to o urovni kumunikacie, stasti a aj o vhodnom case (ktory nemas kedze si novy - to si v 1 prispevku nenapisal).
9. 1. 2021 09:28
Re: Cena
No psal jsem hned v úvodu, že se jedná o pracovní nabídku, takže z toho doufám vyplývá, že bych tam byl nový. Ale i kdybych nebyl.. pokud mi můj šéf řekne, že něco nejde, tak si nedovolím ho obejít a psát jeho šéfovi, že s tím, jak to tady lokálně vedou, nesouhlasím a chci to jinak.. to se podle mě prostě nedělá, třebaže můžu mít pravdu. Těžko můj šéf ocení, že jeho rozhodnutí nerespektuju, a moje budoucí kariéra je v rámci té firmy asi pasé..

Kdybych tam nakonec musel nastoupit, tak si prostě přečtu car policy (zatím mi bylo jen verbálně vysvětleno, jak se to dělá..) a podle toho se zařídím.. pokud tam budu napsáno, že mě omezuje nákupní cena, tak bych samozřejmě v nějaké rozumné míře trval na tom, aby se ten budget vyčerpal.. a pokud bych narazil na výrazný odpor, asi bych se holt smířil s Golfem na baterky..
Avatar - lamal
9. 1. 2021 09:44
Re: Cena
Jasne v prispevku na kt som reagoval ja to nebolo, uz v tom uplne prvom, ten som cital az teraz, sry.

Nepisal som, ze za predpokladu ze ti tvoj sef povie nie ho mas obist a pisat to inam do zahranicia. Sam si napisal, ze to riesia v zahranici a nie v Cz takze bol predpoklad, ze sa ozves rovno tam. A nemusel by si sa ozyvat generalnemu riaditelovi, pokial danu agendu vykonava niekto na pribliznej urovni co je v korporate pravdepodobne.

Vela stastia kazdopadne :-)
9. 1. 2021 11:07
Re: Cena
Myslel jsem to tak, že samozřejmě správu fleetu (včetně schvalování objednávek aut v souladu se zavedenou car policy) má na starosti nějakej místní fleetovej manažer, ale veškerý případný změny car policy se schvalují v zahraničí..

Tzn. čistě hypoteticky kdybych měl dojem, že podle car policy mám nárok na lepší auto, ale místní manažer je jiného názoru a omezuje mě, tak by mi nezbývalo než to nahlásit jeho nadřízenému, že místní manažer porušuje firemní směrnice.. Sice by to nebyl generální ředitel, ale v korporátní hierarchii kdo má pod sebou manažery v jednotlivých zemích, tak už se to dá nazývat vyšší manažerskou pozicí a takového člověka bych správně kontaktovat neměl, protože ta oficiální komunikační cesta je skrze místního šéfa..

No každopádně dosáhnout v korporátu jakékoliv změny je velice obtížné.. ty firmy to často raději budou dál vědomě dělat blbě, než aby se měnily směrnice.. je to prostě bláznivej svět :-!

Každopádně díky, nějak to dopadne :-)
Avatar - woody-alien
9. 1. 2021 17:26
Re: Cena
ty firmy to často raději budou dál vědomě dělat blbě, než aby se měnily směrnice..

Kdyby to bylo jenom o autech, tak by to bylo ještě zlatý. ;-)
Avatar - iudex
8. 1. 2021 15:26
Re: Cena
Presne tak, ako raz v nejakej väčšej firme existuje vnútropodniková smernica, tak cez to nejde vlak a nikto to kvôli jednotlivcovi meniť nebude. A častokrát sa nemení ani vtedy, ak sa zmenia pomery (napr. trvanie na dízloch VW bez ohľadu na dieselgate). Nedávno som pomáhal vyberať služobák a s prekvapením sa zistilo, že vlastne okrem cenového limitu žiadne iné obmedzenia neexistujú, dokonca ani obvyklé pravidlo, že badžet je na cenníkovú cenu, preto bola motivácia vyjednať čo najvyššiu zľavu (z čoho fakticky profituje samotná firma).
Keď som si potom pred riaditeľom povzdychol, že byť limit o pár eur vyšší, vydá aj na Mustang, tak začal skákať, že tak to by on nepovolil. Keď som povedal, že žiadna smernica nebola a teda nič zamestnancovi nebránilo, ak by vošiel do limitu, tak že on by takú objednávku zrušil. A predpokladám, že po tomto sa nejaká smernica urýchlene napíše. :-[]
Osobne ale nevidím dôvod na prehnané reštrikcie, prečo by si zamestnanec nemohol kúpiť trebárt Fiestu ST namiesto Passata v holobyte, ak mu to tak vyhovuje. Aj tak si to po odpísaní a vyradení väčšinou odkúpi ten zamestnanec, čo si auto vybral.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 1. 2021 15:51
Re: Cena
Obvykle je tim duvodem nejaka smlouva s vyrobcem (pro velke korporace) nebo dodavatelem (pro mensi a stredni) nejake znacky auta, na "exkluzivitu za velkou slevu". Plus mozna nejaka dalsi (lokalni) smlouva na servis sluzebnich aut.
8. 1. 2021 19:06
Re: Cena
Taky bych preferoval absolutní možnost volby, ale zase chápu, že se firma trochu braní pro případ, že si vydupu Fiestu ST a za dva měsíce odejdu. Něco podobného mě už potkalo - firma měla fleet složený ze samých Ford Focus Combi. Dělám v oboru, kde je ženská převaha, takže se fasujou praktický auta. No a měli jsme kolegu, co si vydupal sedana a pak odešel. Měl sice nejlepší motor (2.0 TDCi) a výbavu (včetně automatické převodovky), ale stál v garáži, protože ženský potřebujou auto na kočárky a nákupy, takže preferovaly kombíka 1.6 TDCi v manuálu. Když jsem se nabídl, že si to auto vezmu, tak mi skoro líbali ruce a ještě několikrát mi děkovali, že jsem si to auto dobrovolně vzal.. přitom jsem si opravdu výrazně polepšil :-! :-! :-! A to se bavíme jen o Focus sedan vs combi.. nedovedu si představit, jak by se v takové firmě někomu udala Fiesta ST oproti Passatu combi :-)
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 19:38
Re: Cena
U nas ženský berou spis mala auta. Takze s fiesta st by problém fakt nebyl. Ale nevím jestli je s automatem, to řidičky u nas preferuji.
Avatar - white label
8. 1. 2021 21:47
Re: Cena
Ne, FieSTa s automatem není...
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 22:04
Re: Cena
Tka to by nám asi taky stala v garáži. Ale ja bych si ji párkrát klidne vzal.
8. 1. 2021 22:16
Re: Cena
Stejně by ty nány řvaly, že to má moc tvrdý podvozek...
9. 1. 2021 09:38
Re: Cena
Takže v požadavcích máte: mladá, krásná a bezdětná :D Každá firma to má jinak no.. u nás jsou hlavně maminy a pokud je služebák jedině auto v rodině, bez combi se neobejdou..
Avatar - Mikesus
9. 1. 2021 20:40
Re: Cena
U nas to maji především jako druhé auto v rodině. Kdyz maji jezdit do centra a parkovat, opravdu daji přednost malému autu. A věk je prakticky v cele škále
Avatar - woody-alien
9. 1. 2021 17:13
Re: Cena
Já ti nevím, u toho Mustanga může být problém v nápadnosti a jisté "poškozené" image u veřejnosti. V tomhle přece jezděj týpci, co přejíždějí děti na přechodu před školou, zabíjejí slušné táty od rodin a ruší noční klid v satelitech. ;-)

Když se nad tím upřímně zamyslím, tak bych mu Mustanga asi taky zatrhl. Stejně jako třeba C-TR.
8. 1. 2021 21:00
Re: Cena
přesně, mě ve firmě jezdí dvě Octy a Superb a vidím to tak že na 99% od Škodovky odejdu....
Avatar - lamal
8. 1. 2021 15:15
Vsetko bolo napisane,
ale k tomu dizajnu aspon.... Predok je fakt des ! Hrozné, hnusne a divne auto, to aj focus bez ST-Line packetu je pohladnejsi... Naopak zo zadu a z boku nemam vyhrad.
Farba tomu nijak nepomohla, neda sa na predok auta pozerat len priamo z predu kde posobi obstojne, tie ostatne bocne pohlady na prednu cast su najcastejsie a odhalia ten divny cumak na prvy pohlad.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
9. 1. 2021 17:17
Re: Vsetko bolo napisane,
Tak to je hodně odvážné tvrzení. Focus s anebo bez ST-Linu je jako den a noc. ;-) A to se mi G8 vůbec nelíbí.
Sbalit vlákno
1
Reagovat
Aplikace?
Chlapci, a holky, samozřejmě:) Máte někdo už zkušenosti s aplikací od VW? Využíváte? Případně s tou škodováckou, mělo by to být podobné...
Rozbalit vlákno
1
8. 1. 2021 21:04
Re: Aplikace?
myslíte ten Škoda Connect? se Supem iV to bylo od března tohoto roku co jsem ho koupil takové divoké, třeba to tři týdny jelo pěkně (na dálku zatopit atd.) a pak se s tím týden nedalo domluvit - prostě se to s autem nespojilo.... párkrát jsem to přeinstaloval, někdy to pomohlo ale ani tak nic moc.... teď posledních pár týdnů proběhl refresh té appky, je nějaká trošku potuněná a zatím teda funguje bez problémů.... tak se modlím aby to vydrželo.... protože než abych to auto na 4 pokusy 5 minut zkoušel roztopit na dálku, to ho mezitím raději oškrábu ručně.....
Avatar - Snooob
8. 1. 2021 16:23
Hmm,
"auto mírně škube vlastně jen při garážových minimanipulacích, kdy třeba přirážím čumák ke zdi"
tak to poteší...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 17:27
Re: Hmm,
Typicke chování DSG, resp. Dvouspojek. Pri parkování, popojizdeni je to znát nejvíce.
Avatar - white label
8. 1. 2021 18:04
Re: Hmm,
Nikdy jsem s tím u dsg neměl sebemenší problém, a to parkuju v garáži s přesností na centimetr.
Aktuálně máme v rodině 3x dsg, z toho jedno suché.
Při velmi pomalém popojíždění (typicky v koloně) stačí přepnout do manuální režimu, nebo do režimu S.
Mimochodem např. woody měl G7GTI/dsg a měl na prostor náročnější parkování v garáži a taky potvrdil, že v tomto ohledu nikdy neměl sebemenší problém.
Avatar - woody-alien
9. 1. 2021 17:20
Re: Hmm,
Potvrzuji. Já navíc "uklízel" GTI až úplně dozadu po nájezdech, takže couvání do (v tu chvíli) prudkého kopce a žádný problém. Naopak Mondeo s HDM Aisinem a naftou tohle rádo nemělo.
Avatar - iudex
8. 1. 2021 18:06
Re: Hmm,
Ja som také zažil aj pri automate s HDM, presne toto poskakovanie pri potrebe presne zaparkovať na centimetre. Pôvodne som si myslel, že sa jedná o dvojspojku (bolo to náhradné auto), povesť dvojskojok tomu zodpovedala. Až potom som s prekvapením zistil, že sa jednalo o HDM (od Aisinu).
8. 1. 2021 17:41
1,5TSi?
Ten software je mazec. Co mi říkal kamarád z velké spediční firmy, kde má na starosti vozový osobní park, tak z nových Oct zrovna nadšení nejsou. Jednou jeho kolega málem "umrznul", páč klimatizace jela na max a nešla vypnout, podruhé nešlo deaktivovat vyhřívání sedačky, takže opačný jev a napotřetí se mu samo sklopilo opěradlo za jízdy. Pokud chce systém znovu probrat, musí zastavit, vylézt, zamknout auto, zase odemknout a doufat. :-! Mě spíše zaráží jiná věc. Vaculík a spol. v novém speciálu SM o ojetinách (pěkně udělané!) prezentují 1,5TSi jako velmi komplikovaný motor. Složitý systém recirkulovaných plynů, super přesně nastavitelné rozvody vyžadující speciální přístroj a vysoký potenciál karbonizace sacích ventilů dvou prostředních válců, které při vypínání ACT rychle chladnou. Shrnuto, doporučuje motor hlavně pro prvního majitele. Trochu kontrast s tím, že s ním tady na videu doporučuje Octu za bezmála devět kil. Je fakt, že tyhle auta se kupují bez DPH, nebo na OL, takže pak to zřejmě odnesou další majitelé.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - lamal
8. 1. 2021 21:19
Re: 1,5TSi?
S tym autom pre prveho majitela to plati v pripade vacsiny downsize motorov, a mildhybrid to korunuje... GDi, DPF, Turbo, EGR, ACT, vysokotlake cerpadlo + vstreky (sýra), dlhe servisne intervaly, dvojhmota, podtacanie kvoli emisiam, znizovanie trenia = uzsie loziska, povrchy s nizkym trenim tzv coating (nema tak dlhu zivotnost) a k tomu baterka, elektromotor a kopa dalsej elektroniky...

A myslim, ze bude este vacsi problem s ´´odbornymi´´ opravami buraciek, dnes su tie vysokopevnostne karoserie lepene, nitovane, specialne bodovo zvarane a obsahuju roznu zmes oceli, kto to opravi po buracke ? Pri korozii ? Ani z tohto pohladu to nema perspektivu na bezstarostne dlhorocne vlastnictvo v podobe jazdeniek ako sme zvyknuti, ze auta sluzia 20-30 rokov s nizkymi nakladmi vacsinou. Ono to emisie a cena paliv aj tak nedovoli, takze asi sa s tym pocita...
9. 1. 2021 01:21
Re: 1,5TSi?
Taky jsem zvědavej na realitu LED světel u ojetin. Občas jsou vidět i dost nová auta co jim nesvítí denní svícení na jedné straně. Jestli u ojetiny bude potřeba měnit celý světlomet za 20k+, tak to taky potěší...
Avatar - speedfred
9. 1. 2021 08:48
Re: 1,5TSi?
Pozrel som do faktúry a výmena bixenonového svetla s drl s stala 30t bez DPH.
11. 1. 2021 18:00
Re: 1,5TSi?
Jojo, právě, stačí porucha v DRL a co potom...
Avatar - lamal
9. 1. 2021 09:55
Re: 1,5TSi?
Tusim v teste C4 som videl, ze svetlomet je rozoberatelny a da sa vymenit aj opravit vadny LED modul... pokial to pojde touto cestou je to +- v pohode.
Avatar - Mikesus
9. 1. 2021 20:36
Re: 1,5TSi?
U nových ( spis novějších) jsem to viděl snad jen 5x nebo 6x. Renault, Peugeot a Škodovka. Jine si ted nevybavim, ale viděl jsem treba O3fl, ze ji vůbec nesvitil zadek (ani brzdová) nebo naopak u jine brzdová svítila nonstop.
11. 1. 2021 17:59
Re: 1,5TSi?
Tojo, ale to jsou všechna auta cca do 3 let stáří. Já jsem zvědavej co se bude dít až ta auta budou mít běžně přes 8 let a stovky tisíc km. Jestli vůbec bude existovat druhovýroba a tak. U xenonů se měnila výbojka. Tady jakákoliv závada a celý světlomet pryč.
Avatar - Blue Sun
9. 1. 2021 09:42
Re: 1,5TSi?
20-30 let s nízkými náklady jsou akorát kecy.
9. 1. 2021 21:28
Re: 1,5TSi?
... to je fakt sranda ten sentiment lidí.... 20 let staré auto při denním používání bude shnilé na prach, spotřebák bude úplně v hajzlu, prostě vrak.... a nebo neuvěřitelná kasička na které jsi vyměnil úplně všechno.... :D
9. 1. 2021 23:20
Osobnost
Golf mám po Sciroco z koncernu jako jedno z mála původních aut rád. Śkoda toho bezpohlavního designu. Kdyby mi někdo řekl, že je to Japonské, Korejské možná i severokorejské auto tak tomu skoro věřím.
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2021 19:56
Najlepsi, najkrajsi, najuzasnejsi, najdokonalejsi....
....uz len chybaju orgie stareho GTIho.
Tato hlaska sa nijak nevymyka minulorcnym ovaciam, vzdy sa nasiel recenzent, ktory toto tvrdil: "Pro golf platí zmínka o tom nejlépe jezdícím autě nižší střední třídy."
Zhodou okolnosti par dni dozadu som si presiel Golf7 1,2TSI, 2014 , 70tis.km na tacho....a cuduj sa svete, jazdi to ako Lancia Delta z 2008 s 200tis.km. To je Das Pokrok.
Rozbalit vlákno
0