Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v roce 2020: Velký přehled nejprodávanějších aut v jednotlivých segmentech
75 komentářů
Alf1k
Působivej výsledek GLE jen v mém okolí přibejvaj jak houby po dešti a všechno 400d nebo AMG. 🤷🏻♂️
Uf to se mi ulevilo statistiky potvrzují, že neblouznim😁
Uf to se mi ulevilo statistiky potvrzují, že neblouznim😁
Tak se z toho hlavne nepo*er
Gle taky potkavam docela často. Ted naposledy odstavené na blikackach u krajnice s odtahovkou vedle. Byl to snad první MB co jsem videl u odtahovky.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No ale ak spočítaš X5 a X6 dohromady tak až také super to nie je. Nezabúdaj že pod GLE sa skrýva v štatistikách aj GLE coupé. Ak dáš dokopy Q7 a Q8 tak náskok v počte predaných kusov sa scvrkne pod 200 kusov, teda v tejto triede je podľa mňa D3 veľmi vyrovnané.
twistedTSD
Clio super, zasloužený úspěch. :yes: Naopak 208 a Corsa slabota. Corolla jede bomby, 2x tolik, co Focus nebo Mégane, a přitom se nijak nepodbízí.
Clio je super auto. Corsa mne zklamala tak, ze uz jsem ani nemel chuť 208 zkusit. Obzvlast po zkušenostech s Cliem.
Zklamala čím?
Prostorem a zpracováním. V tomhle je na tom Clio fakt jinde. I ten Yaris, o kterém se mluví jako o malem, tak v něm si sednu za sebe. V Corse to nešlo bez zkrivenych nohou.
Jak jsi vysoký? Já se do 208 za sebe vešel (178 cm). Ale bylo to tak akorát, mít tak o 5 cm více, už to nepůjde.
Tak tak jsem si za sebe sedl v Cliu. Jestli je 208 horší, tak teda potěš koště.
A jako přídavek - absurdně krátké zadní dveře! 😲 😒 :no: :no:
Krátké zadní dveře mi nepřišly u žádného B segmentu jako problem.
Protože většina 5dv. hatchbacků má jejich délku s délkou těch předních dob|e vyváženou. A ne aby byly tak šíleně kraťounké, jako u nové 208 a Corsy. 😲 :no:
To měla i 206 nebo minulá 208 a ničemu to nevadilo.
Nikoliv, porovnej si boční snímky a hned uvidíš, že nemáš pravdu.
Boční snímky mě netankují, já s těmi auty jezdil. Dveřní otvor nové 208 je ve skutečnosti stejný jako u 206, protože nová 208 je o obří kus větší. I vůči minulé 208 je téměř stejný.
Délka těch předních a zadních dveří je prostě na první pohled brutálně nevyvážená a to je na těch autech nejen nepraktické, ale i hnusné. Tečka. 😄
Ale Fokus se drží zuby nehty 😁 Doufám že ho taky nezrusi
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Prodeje všech Peugeotů odráží to, že na českém trhu nebylo v podstatě co prodávat. V celkovém evropském prodeji totiž propad není tak výrazný, takže sytili především ty objemnější trhy. Sehnat v květnu třeba 208 nebo 2008 bylo prakticky nemožné, v ČR bylo snad jen deset aut.
Jinak o nepodbízení Corolly bych moc nemluvil, prakticky celý rok byly dost výrazné akce (na sedan až k 400 000,- Kč a to už je zajímavá sleva).
Jinak o nepodbízení Corolly bych moc nemluvil, prakticky celý rok byly dost výrazné akce (na sedan až k 400 000,- Kč a to už je zajímavá sleva).
Máš pravdu, že sedan se vyprodával s 1.6 za hodně nízkou cenu. Ale aktuální MR tak lákavý ceník nemívá.
Tak před dvěma měsíci na mě znovu bafla reklama Toyoty na sedan za 399 tisíc, a to už byla nová generace. Na jaře to samozřejmě s nástupem nové generace bylo naprosto normální, stejně jako levné doprodeje Aurisů.
Sedan byl vyprodejovej s 1.6, nez ho nahradila 1.5. Tu 1.6, jen v sedanu, bylo možno opravdu sehnat i za 390. Ale jake podmínky byly pro tuhle cenu, to nevím. Na jine motory ta akce nebyla, tedy ani hb nebo ts. Tam par tisícovek akční ceník byl, ale ne takove jako na tuhle 1.6 sdn
Podmínka tam byla jediná, bylo to na skladová auta, tedy nic do výroby. Jinak na HB a TS byly běžně akce kolem 40-50 tisíc slevy, hatch se dal sehnat za 450 tisíc.
ProchyTom
Chtel bys Arteona a nejsou love nebo co je špatně?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VII
Máte tam špatnou informaci u modelu Citigo. K žádnému ukončení výroby v průběhu roku nedošlo, pouze se zastavily obejednávky, protože auto mělo čekací lhůty 46týdnů a bylo vyprodané do konce produkce, tedy do poloviny tohoto roku.
Už takhle se jich prodá víc, než Mazdy 6, Mondea a Camry dohromady.
A to bych nečekal!
edit: I když je to zajímavý postřeh, koukám palci vyzbrojení BYkupci to nějak nezvládají 😁
A to jsou jen statistiky, ne nějaký názory.
Ale když už teda chcete: Stinger, ten drtič Arteonu, leží na břiše mrtvej se 17ti (převážně dealerskejma) kouskama. 😁 :yes:
To je ale zábava!
Ještě že vás mám, nuličky 😁 :-!
Multivan přijde o ten kus užitkáče a Transpik o kus osobáku v sobě.
Včera byl článek - tam jsem napsal víc.
Ale i tak jsou to slušné prodeje a ještě se umocní nástupem shooting brake.
Ber to teda jako předpověď 😉
Malej problém bude nyní osekaná motorizace, zejména absence BiTurba TDI.
Camry mě taky překvapila. Bez nafty a kombajnu... Má i reálné kupce. To jsou u mě chlapi - srdcaři.
Jeden jezdí fracouzskýho zelináře Berlingo, druhej starej vodvařenej křáp a třetí klávesnici. 😄
Čo ma ale prekvapila bola cena za fakt full výbavu. :yes:
V benzínu je aktuálně 1.5TSI za 850 a pak až 2.0TSI za 1,3M, nic mezi.
Což o to, ta 2.0TSI je fajnovej motor, ale 1.3M za Arteon... to mi i při -20% přijde pořád hodně.
No dobře, tak nějaká běžná konfigurace, nafta automat prostřední výbava... hm, pořád 1M+.
Mrkni třeba na ceník Insignie... navíc tam jsou šikovný benzínový dvoulitry za rozumný prachy.