Nejprodávanějším autem na českém trhu i v roce 2020 zůstala Škoda Octavia. Dále se však v jednotlivých kategoriích radovali také zástupci značek Dacia či Mercedes.
a zajímá mě, kam až půjde s "kombíkem".
Už takhle se jich prodá víc, než Mazdy 6, Mondea a Camry dohromady.
A to bych nečekal!
edit: I když je to zajímavý postřeh, koukám palci vyzbrojení BYkupci to nějak nezvládají :D
A to jsou jen statistiky, ne nějaký názory.
Ale když už teda chcete: Stinger, ten drtič Arteonu, leží na břiše mrtvej se 17ti (převážně dealerskejma) kouskama. :D:yes:
To je ale zábava!
Ještě že vás mám, nuličky :D:-!
Rozdělej se. Bude z něj digitální Sharan. A z Transporteru smradlavej (promiň) Transit.
Multivan přijde o ten kus užitkáče a Transpik o kus osobáku v sobě.
Včera byl článek - tam jsem napsal víc.
Aha... No to je škoda, jinak Tranzit je pracant, ať už se bude tvářit sebecivilneji. Klasika, je s RWD a naložís paletu a jedeš :D Jen tady už to taky není ono, doby slavných nesmrtelných 2.5 a možná ještě 2.4tdddi, kdy motor přežil 4 karoserie jsou pryč..
S kombikem určitě něco sebere passatu. Takze věřím, že nahoru pujde. Mondeo, M6 půjdou spis dolu, Camry zase asi nahoru nepůjde. Osobně jsem od Camry ani nečekal vic nez 100ks.
To je jasný. VW vykousne sám sebe s pašíkem a škodovku (Supa v kombajnu).
Malej problém bude nyní osekaná motorizace, zejména absence BiTurba TDI.
Camry mě taky překvapila. Bez nafty a kombajnu... Má i reálné kupce. To jsou u mě chlapi - srdcaři.
Já? Nedávno tady byla bojůvka co se po několika příspěvcích shodla, jak je superb šlený auto. Jak se v tom ani nedá sedět.
Jeden jezdí fracouzskýho zelináře Berlingo, druhej starej vodvařenej křáp a třetí klávesnici. :-)
Camry není vôbec zlá na také poho cestovanie a asi ani moc nechľamstá, ale mne sa nepáči tá "prevodovka zo skútru".
Čo ma ale prekvapila bola cena za fakt full výbavu. :yes:
Ale sedačka v Superbu je fakt tragická pro delší cesty. Vůbec nevede záda, bočnice jsou moc daleko od sebe. Nutně to chce nějakou ergonomickou variantu.
Suhlasím.Ak som ochotný dať cca 40 000 Eur za auto tak Arteon je momentálne prvá volba.Videl som už naživo aj Shooting Break a vyzerá super.Dosť velké šance dávam v budúcich mesiacoch v segmente C novému Leonu.A keď ostaneme v segmente C tak aj tu je evidentné že Peugeot 308 alebo Astra sú momentálne málo predávané a ako som už minule písal tak neviem čo chcú min. ešte jeden rok predávať kým prídu nové modely.Tam je evidentné pokiaľ automobilka má v ponuke pri modely len trojvalcove motory tak zákaznik aj napriek sympatiam k danej značke ide radšej inam.Dosť ma prekvapil slabý predaj Focusu naopak zatracovaný Golf ide celkom dobre na to ako napálili cenu voči G VII.Zaujmavé že v tejto cenovej relácii ako Golf je aj diskutérmi preferovaný Civic alebo Mazda 3 a do Top 10 sa nedostali takže asi nebudú až také výnimočné lebo ľudia by si ich ináč kupovali a nie koncern.Kedže koncern má v segmente C štyri modely nebuďe to s ním až tak zlé.Či ?
Jako bykupec mám taky jinej názor.
V benzínu je aktuálně 1.5TSI za 850 a pak až 2.0TSI za 1,3M, nic mezi.
Což o to, ta 2.0TSI je fajnovej motor, ale 1.3M za Arteon... to mi i při -20% přijde pořád hodně.
No dobře, tak nějaká běžná konfigurace, nafta automat prostřední výbava... hm, pořád 1M+.
Mrkni třeba na ceník Insignie... navíc tam jsou šikovný benzínový dvoulitry za rozumný prachy.
Aha, takže VW dopredaval a vypredaval G VII a preto má úspech aj napriek vysokej cene nový? Zaujímavá logika. A hádaj čo urobí Peugeot a Opel pred modelovou obmenou? Nasekajú akčné ceny, kde bude kopa výbavy a predajú toho ešte viac ako minulý rok. Ford keď chce predávať Focus viac musí opustiť tradične zo začiatku nereálne nastreleny cenník a ono sa to pohne.
Působivej výsledek GLE jen v mém okolí přibejvaj jak houby po dešti a všechno 400d nebo AMG. 🤷🏻♂️
Uf to se mi ulevilo statistiky potvrzují, že neblouznim:D
No ale ak spočítaš X5 a X6 dohromady tak až také super to nie je. Nezabúdaj že pod GLE sa skrýva v štatistikách aj GLE coupé. Ak dáš dokopy Q7 a Q8 tak náskok v počte predaných kusov sa scvrkne pod 200 kusov, teda v tejto triede je podľa mňa D3 veľmi vyrovnané.
Prostorem a zpracováním. V tomhle je na tom Clio fakt jinde. I ten Yaris, o kterém se mluví jako o malem, tak v něm si sednu za sebe. V Corse to nešlo bez zkrivenych nohou.
Protože většina 5dv. hatchbacků má jejich délku s délkou těch předních dob|e vyváženou. A ne aby byly tak šíleně kraťounké, jako u nové 208 a Corsy. :-O:no:
Boční snímky mě netankují, já s těmi auty jezdil. Dveřní otvor nové 208 je ve skutečnosti stejný jako u 206, protože nová 208 je o obří kus větší. I vůči minulé 208 je téměř stejný.
Prodeje všech Peugeotů odráží to, že na českém trhu nebylo v podstatě co prodávat. V celkovém evropském prodeji totiž propad není tak výrazný, takže sytili především ty objemnější trhy. Sehnat v květnu třeba 208 nebo 2008 bylo prakticky nemožné, v ČR bylo snad jen deset aut.
Jinak o nepodbízení Corolly bych moc nemluvil, prakticky celý rok byly dost výrazné akce (na sedan až k 400 000,- Kč a to už je zajímavá sleva).
Tak před dvěma měsíci na mě znovu bafla reklama Toyoty na sedan za 399 tisíc, a to už byla nová generace. Na jaře to samozřejmě s nástupem nové generace bylo naprosto normální, stejně jako levné doprodeje Aurisů.
Sedan byl vyprodejovej s 1.6, nez ho nahradila 1.5. Tu 1.6, jen v sedanu, bylo možno opravdu sehnat i za 390. Ale jake podmínky byly pro tuhle cenu, to nevím. Na jine motory ta akce nebyla, tedy ani hb nebo ts. Tam par tisícovek akční ceník byl, ale ne takove jako na tuhle 1.6 sdn
Podmínka tam byla jediná, bylo to na skladová auta, tedy nic do výroby. Jinak na HB a TS byly běžně akce kolem 40-50 tisíc slevy, hatch se dal sehnat za 450 tisíc.
Máte tam špatnou informaci u modelu Citigo. K žádnému ukončení výroby v průběhu roku nedošlo, pouze se zastavily obejednávky, protože auto mělo čekací lhůty 46týdnů a bylo vyprodané do konce produkce, tedy do poloviny tohoto roku.