blbouni cčuměj na NCAP, který vyhodnocuje kraviny a zohledňují to pi nákupu auta.
A pak posaděj děti ledvinama na nárazník. Z jejich páteří udělají deformační zóny pro případ nárazu zezadu. I pouhé drcnutí (nedobždění zezadu) ve městě může pak být fatální.
Poprvé mě to napadlo u první Zafiry. Za skoro čtvrt století to vesele jede dál.
Otázka je, kolik za těma sedačkama zbývá místa.
Myslím, že to nebude o moc horší než v A segmentu.
S tím, že tyhle sedačky jsou nouzový a většinou neobsazený.
Protože kdybych měl 5 dětí, tak si asi koupim jiný (za stejnou cenu větší) auto..
Ale jinak souhlas.
Pro mě je to argument proti pořízení Hondy e.
Se trema detma jsi s cenou hodne pres mega a to je nesmysl. Je otazkou, jestli se vejdou 3 autosedacky do Enyaqu., to netusim. A pokud vejdou, jestli se daji pohodlne zapnout pasy.
Neviem ako ich vozi. Mozno v Tesle X, ale ta nema ani slovensky konfigurator. Jedine, co sa da na Slovensku normalne objednat, je Tesla 3. A ta X je pre mna uz mimo cenovo.
Ale Fordom tam, vlakom naspat :-) Hladam elektricke pre zenu do mesta + s nejakou normalnou baterkou, aby sa na tom dalo chodit na dovolenku 2x do roka. Diesel mame, zena s tym uz nechce jazdit po meste.
S-Max vybava Titanium plus Technology balicek za cca 750 tisic. To auto ma ve vybave snad vse vcetne plnohodnotnych LED svetel. Pro 3 deti neni lepsi auto.
Rozdil v cene minimalne pul mega oproti EV.