Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Třicet let staré Subaru vypadá po 347 tisících km tak dobře, že ho od majitele koupila automobilka

Tohle Subaru Legacy z roku 1990 hezky ukazuje, že kilometry na tachometru nemusejí být až tak důležité, když se majitel o své auto důkladně stará.
Zpět na článek
11. 1. 2021 21:41
12. 1. 2021 10:56
12. 1. 2021 13:09
12. 1. 2021 14:05
12. 1. 2021 07:48
12. 1. 2021 10:29
11. 1. 2021 21:41
Interiér
Ten interiér je priam boží. Dnes už o takýto svetlý oku lahodiaci interiér jemných odtieňov človek skoro nezavadí. Všetko je čierne a v aute je tma ako v jaskyni. Toto je napriek veku nádhera.
Rozbalit vlákno
6
12. 1. 2021 10:56
Re: Interiér
Blbost. Skoro každý výrobce nabízí do svých modelů alternativu světlejšího interiéru.
12. 1. 2021 13:09
Re: Interiér
A nikdo normální to nechce, aby pořád nepucoval...
12. 1. 2021 13:11
Re: Interiér
Záleží na tom, ako to auto používaš a ako sa k nemu správaš. Viď napríklad tento článok. ;-)
12. 1. 2021 14:05
Re: Interiér
to je hodně dobrej článek. to je všech článků praotec :-)
12. 1. 2021 15:53
Re: Interiér
Popravde teraz nie som si istý, o čom píšeš...
12. 1. 2021 13:10
Re: Interiér
Sivú kožu? Alebo pár svetlých častí? Lepšie sa na tie ponuky pozri.
11. 1. 2021 22:05
Kéž by i dnes Subaru...
...vyrábělo tak elegantní auta, navíc s manuální převodovkou a bez idiotské hybridizace! :-(
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2021 22:30
Re: Kéž by i dnes Subaru...
A ty si ani po 40 letech od začátku vývoje hybridů = nepochopil co proč jak?? :-O

Tak si kup BRZ a nemel kraviny = tak dobrý auto si nikdy neměl. Nám ostatním přej nižší těžiště lepší spotřebu vhodnější rozložení hmotnosti mezi nápravy a sametový řadící automaty. Pro (velmi) okrajové skupiny trvající na manuálu jsou tu auta typu Toybaru = jedině a pouze tam = má dnes pomalejší řasení s vyšší spotřebou smysl

Já se na Subaru Legacy 2.5 učil řídít = takže :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
11. 1. 2021 23:13
Re: Kéž by i dnes Subaru...
Necpi nám svoje teorie o tom, kde má nebo nemá manuál smysl. Já opravdu žádné eCVT v běžném autě nepotřebuji.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2021 11:03
Re: Kéž by i dnes Subaru...
Až TAK ROZSÁHLÁ NEznalost, že tohle co ví každej = máš za MOJÍ teorii? :-O

Jsme o pár desítek let jinde (než tvoje znalosti) a už dáávno v běžném autě na běžné ježdění (je lepší) AUTOMAT = jedno jestli klasika s hydroměničem (8st. už jsou dnes i v levných autech) nebo třeba ten "nejsametověji řadící automat" (to byl citát testu + velmi spolehlivý) e-cvt

Manuál má (dnes) smysl už JEN v něčem jako je to Subaru BRZ
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2021 17:31
Re: Kéž by i dnes Subaru...
Já se bez automatu obejdu a nepřináší mi zásadní užitek, spíš naopak. A pokud opravdu něco nechci, tak "sametový" HDM v levnějších autech = neefektivní prokluzování při rozjezdech a trhavé řazení, když jedu pilu, nebo dokonce eCVT = nuda.
Avatar - Stejsn
12. 1. 2021 07:48
Ten interiér
je neuvěřitelně útulný. Zvenku je to škatule z doby, kdy skoro všechna auta byla ošklivá, obecně.
Rozbalit vlákno
0
12. 1. 2021 10:29
Happyend
Takže happyend. Představa že to dostane nějaký puberťák a bude v tom vozit nalitý kámoše...brrrr.
Rozbalit vlákno
0