Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTřicet let staré Subaru vypadá po 347 tisících km tak dobře, že ho od majitele koupila automobilka
14 komentářů
traveldrive
3
Ten interiér je priam boží. Dnes už o takýto svetlý oku lahodiaci interiér jemných odtieňov človek skoro nezavadí. Všetko je čierne a v aute je tma ako v jaskyni. Toto je napriek veku nádhera.
Matepet
0
Blbost. Skoro každý výrobce nabízí do svých modelů alternativu světlejšího interiéru.
Mig_35
0
A nikdo normální to nechce, aby pořád nepucoval...
traveldrive
0
Záleží na tom, ako to auto používaš a ako sa k nemu správaš. Viď napríklad tento článok. ;-)
Mig_35
1
to je hodně dobrej článek. to je všech článků praotec :-)
traveldrive
0
Popravde teraz nie som si istý, o čom píšeš...
traveldrive
0
Sivú kožu? Alebo pár svetlých častí? Lepšie sa na tie ponuky pozri.
Arese
...vyrábělo tak elegantní auta, navíc s manuální převodovkou a bez ***ské hybridizace! :-(
A ty si ani po 40 letech od začátku vývoje hybridů = nepochopil co proč jak?? :-O
Tak si kup BRZ a nemel kraviny = tak dobrý auto si nikdy neměl. Nám ostatním přej nižší těžiště lepší spotřebu vhodnější rozložení hmotnosti mezi nápravy a sametový řadící automaty. Pro (velmi) okrajové skupiny trvající na manuálu jsou tu auta typu Toybaru = jedině a pouze tam = má dnes pomalejší řasení s vyšší spotřebou smysl
Já se na Subaru Legacy 2.5 učil řídít = takže :yes: :yes:
Tak si kup BRZ a nemel kraviny = tak dobrý auto si nikdy neměl. Nám ostatním přej nižší těžiště lepší spotřebu vhodnější rozložení hmotnosti mezi nápravy a sametový řadící automaty. Pro (velmi) okrajové skupiny trvající na manuálu jsou tu auta typu Toybaru = jedině a pouze tam = má dnes pomalejší řasení s vyšší spotřebou smysl
Já se na Subaru Legacy 2.5 učil řídít = takže :yes: :yes:
Necpi nám svoje teorie o tom, kde má nebo nemá manuál smysl. Já opravdu žádné eCVT v běžném autě nepotřebuji.
Až TAK ROZSÁHLÁ NEznalost, že tohle co ví každej = máš za MOJÍ teorii? :-O
Jsme o pár desítek let jinde (než tvoje znalosti) a už dáávno v běžném autě na běžné ježdění (je lepší) AUTOMAT = jedno jestli klasika s hydroměničem (8st. už jsou dnes i v levných autech) nebo třeba ten "nejsametověji řadící automat" (to byl citát testu + velmi spolehlivý) e-cvt
Manuál má (dnes) smysl už JEN v něčem jako je to Subaru BRZ
Jsme o pár desítek let jinde (než tvoje znalosti) a už dáávno v běžném autě na běžné ježdění (je lepší) AUTOMAT = jedno jestli klasika s hydroměničem (8st. už jsou dnes i v levných autech) nebo třeba ten "nejsametověji řadící automat" (to byl citát testu + velmi spolehlivý) e-cvt
Manuál má (dnes) smysl už JEN v něčem jako je to Subaru BRZ
Já se bez automatu obejdu a nepřináší mi zásadní užitek, spíš naopak. A pokud opravdu něco nechci, tak "sametový" HDM v levnějších autech = neefektivní prokluzování při rozjezdech a trhavé řazení, když jedu pilu, nebo dokonce eCVT = nuda.
Stejsn
je neuvěřitelně útulný. Zvenku je to škatule z doby, kdy skoro všechna auta byla ošklivá, obecně.
Desta
Takže happyend. Představa že to dostane nějaký puberťák a bude v tom vozit nalitý kámoše...brrrr.
×
Sdílení komentáře
×