Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Třicet let staré Subaru vypadá po 347 tisících km tak dobře, že ho od majitele koupila automobilka

14 komentářů

traveldrive
Ten interiér je priam boží. Dnes už o takýto svetlý oku lahodiaci interiér jemných odtieňov človek skoro nezavadí. Všetko je čierne a v aute je tma ako v jaskyni. Toto je napriek veku nádhera.
Matepet
Blbost. Skoro každý výrobce nabízí do svých modelů alternativu světlejšího interiéru.
Mig_35
A nikdo normální to nechce, aby pořád nepucoval...
traveldrive
Záleží na tom, ako to auto používaš a ako sa k nemu správaš. Viď napríklad tento článok. ;-)
Mig_35
to je hodně dobrej článek. to je všech článků praotec :-)
traveldrive
Popravde teraz nie som si istý, o čom píšeš...
traveldrive
Sivú kožu? Alebo pár svetlých častí? Lepšie sa na tie ponuky pozri.
Arese
...vyrábělo tak elegantní auta, navíc s manuální převodovkou a bez ***ské hybridizace! :-(
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A ty si ani po 40 letech od začátku vývoje hybridů = nepochopil co proč jak?? :-O

Tak si kup BRZ a nemel kraviny = tak dobrý auto si nikdy neměl. Nám ostatním přej nižší těžiště lepší spotřebu vhodnější rozložení hmotnosti mezi nápravy a sametový řadící automaty. Pro (velmi) okrajové skupiny trvající na manuálu jsou tu auta typu Toybaru = jedině a pouze tam = má dnes pomalejší řasení s vyšší spotřebou smysl

Já se na Subaru Legacy 2.5 učil řídít = takže :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Necpi nám svoje teorie o tom, kde má nebo nemá manuál smysl. Já opravdu žádné eCVT v běžném autě nepotřebuji.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Až TAK ROZSÁHLÁ NEznalost, že tohle co ví každej = máš za MOJÍ teorii? :-O

Jsme o pár desítek let jinde (než tvoje znalosti) a už dáávno v běžném autě na běžné ježdění (je lepší) AUTOMAT = jedno jestli klasika s hydroměničem (8st. už jsou dnes i v levných autech) nebo třeba ten "nejsametověji řadící automat" (to byl citát testu + velmi spolehlivý) e-cvt

Manuál má (dnes) smysl už JEN v něčem jako je to Subaru BRZ
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já se bez automatu obejdu a nepřináší mi zásadní užitek, spíš naopak. A pokud opravdu něco nechci, tak "sametový" HDM v levnějších autech = neefektivní prokluzování při rozjezdech a trhavé řazení, když jedu pilu, nebo dokonce eCVT = nuda.
Avatar - Stejsn
Stejsn
je neuvěřitelně útulný. Zvenku je to škatule z doby, kdy skoro všechna auta byla ošklivá, obecně.
Desta
Takže happyend. Představa že to dostane nějaký puberťák a bude v tom vozit nalitý kámoše...brrrr.