Ten interiér je priam boží. Dnes už o takýto svetlý oku lahodiaci interiér jemných odtieňov človek skoro nezavadí. Všetko je čierne a v aute je tma ako v jaskyni. Toto je napriek veku nádhera.
A ty si ani po 40 letech od začátku vývoje hybridů = nepochopil co proč jak?? :-O
Tak si kup BRZ a nemel kraviny = tak dobrý auto si nikdy neměl. Nám ostatním přej nižší těžiště lepší spotřebu vhodnější rozložení hmotnosti mezi nápravy a sametový řadící automaty. Pro (velmi) okrajové skupiny trvající na manuálu jsou tu auta typu Toybaru = jedině a pouze tam = má dnes pomalejší řasení s vyšší spotřebou smysl
Já se na Subaru Legacy 2.5 učil řídít = takže :yes::yes:
Až TAK ROZSÁHLÁ NEznalost, že tohle co ví každej = máš za MOJÍ teorii? :-O
Jsme o pár desítek let jinde (než tvoje znalosti) a už dáávno v běžném autě na běžné ježdění (je lepší) AUTOMAT = jedno jestli klasika s hydroměničem (8st. už jsou dnes i v levných autech) nebo třeba ten "nejsametověji řadící automat" (to byl citát testu + velmi spolehlivý) e-cvt
Manuál má (dnes) smysl už JEN v něčem jako je to Subaru BRZ
Já se bez automatu obejdu a nepřináší mi zásadní užitek, spíš naopak. A pokud opravdu něco nechci, tak "sametový" HDM v levnějších autech = neefektivní prokluzování při rozjezdech a trhavé řazení, když jedu pilu, nebo dokonce eCVT = nuda.