Design
Jak by mohla vypadat moderní Škoda 130 RS? Takto si ji představuje designér automobilky
21 komentářů
retardované lidi.
Tak to je fajn, že aj ty môžeš mať prácu. 😉
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tohle se mi líbí víc.
https😐/autozine.cz/…aci-skody-110-r/
https😐/autozine.cz/…aci-skody-110-r/
A mne třeba né,za mne hezčí koncept byl BT 133 RS
Ten nemá zo Škody okrem hrubej podoby predného čela vôbec nič.
To by mne zajímalo co má ze Škody to HN 200 RS ? Víc to vypadá jak inspirované 200 RS než 130 RS. A upřímně žádný velký zázrak to není a velký boom to neudělalo, vím o třech kusech, oranžové s SPZ HN ERKO1, Modré SPZ HN ERKO2 a třetí bylo někde v cizině ve světle modré podobný odstín jako měl reinkarnovaný Rabbit AK-47 a ten měl modrou z palety Aston Martin a nyní je opět v oranžové Lambo
Jej krivky podstatne lepšie vystihujú tvary a štýl pôvodného vozu, BT133RS nebyť predných svetiel môže byť hoci Lotus, Jaguar alebo čokoľvek. Dizajnová spojitosť s predlohou je minimálna.
No nevím asi máme každý jiný názor.... Mne teda tady přijde větší spojitost než u HN 200 RS. Už ty sklony obou čel se víc blíží 130 RS
https😐/www.bete-studio.cz/…bt_133_rs-10.jpg
https😐/i2.wp.com/…-09-1024x512.jpg
https😐/media1.7x.cz/…b1c.jpg/titl.jpg
Z boku i ty zadní okénka jsou si více podobná.Možná kdyby předek HNka nebyl zhora tak dokulata ale to asi nešlo kvůli tvaru světel z Bentley tak by to vypadalo lépe....Mne prostě to HNko neoslovilo ani trošku a to jsem obě verze jak oranžovou i modrou viděl naživo protože jezdí docela často tady na Uherskohradišťsku. Oranžové tuším vlastní majitel firmy Kovo Hofmann která za tím spolu s Novaque stojí
https😐/www.bete-studio.cz/…bt_133_rs-10.jpg
https😐/i2.wp.com/…-09-1024x512.jpg
https😐/media1.7x.cz/…b1c.jpg/titl.jpg
Z boku i ty zadní okénka jsou si více podobná.Možná kdyby předek HNka nebyl zhora tak dokulata ale to asi nešlo kvůli tvaru světel z Bentley tak by to vypadalo lépe....Mne prostě to HNko neoslovilo ani trošku a to jsem obě verze jak oranžovou i modrou viděl naživo protože jezdí docela často tady na Uherskohradišťsku. Oranžové tuším vlastní majitel firmy Kovo Hofmann která za tím spolu s Novaque stojí
V první řadě to co vidím a co do techniky. Nevím, jak to teď bude mít Škoda, ale přes celý předek je svítící linka, což má Enyaq a předpokládám, že to bude poznávací znamení elektrickýh Škodovek. Tudíž, pokud by to mělo být elektrický, tak je škoda i toho papíru, na který to nakreslil. Tomu ale úplně nenasvědčuje páka na středovém tunelu. Otázka je, co to má být. Ruční brzda? Pokud ano, nikde není nic jiného a napovídalo by to tomu, že to bude opravdu elektro, tudíž k ničemu a to obzvláště s přihlédnutím k tomu, jak sám zdůrazňuje, na sportovní auto. Pokud to je hlavice sekvenční převodovky, zní to zajímavě, ale pak by se hodila u ruční brzda, pokud by to opravdu mělo být "více ultimativní" , ale pokud to má být spíše civilní rychlejší, tak tento ústupek holt podstoupili, pak ale nechápu tu sekvenci, pokud to není tedy klasický manuál, což by asi taky mohlo být, i když tarem to moc nevypadá. Další věc je pohon. Protože Škodovka nemá žádné auto, které by hnalo zadek. Maximálně by to mohlo být na hladexové čtyřkolce, což je spíše bída a nebo na předku a tam pak jaksi chybí ten základní odkaz na 130RS.
Malůvka tedy pěkná, ale pokud by to mělo opravdu vyjet, tak to bude stejně na MEB a bude to odpad, co maximálně bude zajímavě vypadat.
Malůvka tedy pěkná, ale pokud by to mělo opravdu vyjet, tak to bude stejně na MEB a bude to odpad, co maximálně bude zajímavě vypadat.
Displej cez celú prístrojovku je úlet, kreativita Škody asi našla svoje hranice.
No a ako pozerám, dizajnérovi už nezostal čas nakresliť zadnú časť... No, nedivím sa, keď sa predtým vybúril na lietadielkach.