Škoda 130 RS je možná nejobdivovanějším závodním strojem české automobilky. Designér Škody si zkusil představit, jak by tahle legenda mohla vypadat dnes.
A okrem nich ešte panoramatické čelné sklo, to hnusné ploché čo tam nakreslil akoby vzal z nejakého hranatého Volkswagenu, horná časť - sklá a strecha sa s oblým spodkom auta bijú, je to absolútne nezladené.
Displej cez celú prístrojovku je úlet, kreativita Škody asi našla svoje hranice.
No a ako pozerám, dizajnérovi už nezostal čas nakresliť zadnú časť... No, nedivím sa, keď sa predtým vybúril na lietadielkach.
To by mne zajímalo co má ze Škody to HN 200 RS ? Víc to vypadá jak inspirované 200 RS než 130 RS. A upřímně žádný velký zázrak to není a velký boom to neudělalo, vím o třech kusech, oranžové s SPZ HN ERKO1, Modré SPZ HN ERKO2 a třetí bylo někde v cizině ve světle modré podobný odstín jako měl reinkarnovaný Rabbit AK-47 a ten měl modrou z palety Aston Martin a nyní je opět v oranžové Lambo
Jej krivky podstatne lepšie vystihujú tvary a štýl pôvodného vozu, BT133RS nebyť predných svetiel môže byť hoci Lotus, Jaguar alebo čokoľvek. Dizajnová spojitosť s predlohou je minimálna.
No nevím asi máme každý jiný názor.... Mne teda tady přijde větší spojitost než u HN 200 RS. Už ty sklony obou čel se víc blíží 130 RS https://www.bete-studio.cz/…bt_133_rs-10.jpg https://i2.wp.com/…-09-1024x512.jpg https://media1.7x.cz/…b1c.jpg/titl.jpg
Z boku i ty zadní okénka jsou si více podobná.Možná kdyby předek HNka nebyl zhora tak dokulata ale to asi nešlo kvůli tvaru světel z Bentley tak by to vypadalo lépe....Mne prostě to HNko neoslovilo ani trošku a to jsem obě verze jak oranžovou i modrou viděl naživo protože jezdí docela často tady na Uherskohradišťsku. Oranžové tuším vlastní majitel firmy Kovo Hofmann která za tím spolu s Novaque stojí
V první řadě to co vidím a co do techniky. Nevím, jak to teď bude mít Škoda, ale přes celý předek je svítící linka, což má Enyaq a předpokládám, že to bude poznávací znamení elektrickýh Škodovek. Tudíž, pokud by to mělo být elektrický, tak je škoda i toho papíru, na který to nakreslil. Tomu ale úplně nenasvědčuje páka na středovém tunelu. Otázka je, co to má být. Ruční brzda? Pokud ano, nikde není nic jiného a napovídalo by to tomu, že to bude opravdu elektro, tudíž k ničemu a to obzvláště s přihlédnutím k tomu, jak sám zdůrazňuje, na sportovní auto. Pokud to je hlavice sekvenční převodovky, zní to zajímavě, ale pak by se hodila u ruční brzda, pokud by to opravdu mělo být "více ultimativní" , ale pokud to má být spíše civilní rychlejší, tak tento ústupek holt podstoupili, pak ale nechápu tu sekvenci, pokud to není tedy klasický manuál, což by asi taky mohlo být, i když tarem to moc nevypadá. Další věc je pohon. Protože Škodovka nemá žádné auto, které by hnalo zadek. Maximálně by to mohlo být na hladexové čtyřkolce, což je spíše bída a nebo na předku a tam pak jaksi chybí ten základní odkaz na 130RS.
Malůvka tedy pěkná, ale pokud by to mělo opravdu vyjet, tak to bude stejně na MEB a bude to odpad, co maximálně bude zajímavě vypadat.