Značka Jeep se vrací po dlouhých 28 letech absence do segmentu pick-upů. Model Gladiator využívá shodný základ jako Wrangler, nabídka motorů se však bude lišit.
Tak samozřejmě. Do tohohle nic jinýho nemůžeš dát.
Teda pro moje pracovní použití - pracovní auto, dlouhý štreky, někdy těžkej přívěs.
Pro malý péra na nedělní předvádění, co maj jedno auto, by to chtělo V8 nebo aspoň ten Pentastar. :-!
Jo no! No smoke no fun :-! , to už se u nás v evropě mezi novými auty moc nevidí, aby si tady někdo troufnul prodávat naftu...Tak co myslíte hoši? Myslíte, že se tady zase objeví ňákej zelenej někdo (nechci bejt sprostej), kdo do toho začne rýpat že by to bylo lepší s elektřinou?
Tak žije tady hovado...mám ho na Hate Listu.
Hamuna se tam dostal tak, že když jsem vznesl otázku, ať mi dá smysluplnou alternativu pro známýho: za naftovej off-road na tažení přívěsu, potřeba ujet 1000km za den a teplota je v noci -15, ve dne -5 (tenkrát to tak bylo) a hafo sněhu.
Pitchus na mě vybalil Teslu X. :D
Ja bych se nedivil, kdyby byl ten Overland za 2 miliony i bez priplatku. I v Americe se Gladiator cenove uplne miji s Tacomou, ktera velikostne zhruba odpovida Hiluxu. Tacoma se prodava i v luxusni terenni verzi, coz podle me evropsky Hilux nenabizi, a stejne je o dost levnejsi nez Gladiator.
1) Tacoma je o třídu větší než Hilux.
2) Do Overlandu toho už moc navíc nedáš - myslel jsem tažný a tak.
3) V Německu už jsou, tak vycházím z těch cen.
4) Uvidíme :-)