Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideostřípky z dlouhodobé Toyoty RAV4: Úžasný praktik, pár drobností by ale dotáhnout šlo
73 komentářů
Mikesus
Podsvícená tlačítka v Toyotách tak nějak moc často chybí. Tlačítko na zavírání kufru, s tím jsem nikdy neměl problém, ale je pravda, že Corolla má osvětlenej kufr tak dobře, že osvětluje i okolí, takže to je vidět. Ale co mne irituje, jsou nepodsvícená tlačítka na stropní světla. Je tma, člověk si potřebuje rozsvítit, ale tlačítka jsou černá na černém stropě bez podsvícení.
a proto kupuji Mazdy, tam je vše ok, tedy v cx-5
V tomto smyslu mozna. Jen u te mazdy je to líné, malé, poruchové a s vysokou spotřebou.
Aaaa pán je hospodský znalec 🤣.
https😐/www.autozive.cz/…potrebou-paliva/
Co je poruchové prosím? Plkat voloviny umí každý.
2.5 v CX-5 je líná ??? Tvl už to nehul
https😐/www.autozive.cz/…potrebou-paliva/
Co je poruchové prosím? Plkat voloviny umí každý.
2.5 v CX-5 je líná ??? Tvl už to nehul
2,5 v CX-5 není líná? Tvl už to nehul.
A co třeba slavné mazdí sky-D. Horsi dieslove motory uz nebyly snad ani.
A ten článek? To je jen snuzka plků, kdyz tam není ani jak se hodnotilo, za co byly body atd. Chci vidět, jak bude Mazda úspornější nez hybrid od hondy nebo Toyoty.
Vzdyt ani ten jejich slavný sky-x neni schopen se v trojce přiblížit spotřebě RAV4 nebo CRV. Tvl už to nehul.
A ten článek? To je jen snuzka plků, kdyz tam není ani jak se hodnotilo, za co byly body atd. Chci vidět, jak bude Mazda úspornější nez hybrid od hondy nebo Toyoty.
Vzdyt ani ten jejich slavný sky-x neni schopen se v trojce přiblížit spotřebě RAV4 nebo CRV. Tvl už to nehul.
Protože ten Sky-D je kočkopes. Potřebuje to pořádný diesel na naftu.
Jebka.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je ten pověstný 2.2SkyD ? To jsem myslel, že jsi větší fajnšmekr 😁 Čekal bych alespoň 2.0TDi, to by si pak měl právem nos nahoru 😊
Já bych teda řekl, že v CX-5 je veškeré ovládání světel na páčce pod volantem, několik prstenců, neosvětleno. Takže kdo nezná zpaměti, a chce si v noci zapnout mlhovku, klidně si může zhasnout hlavní světla a způsobit infarkt.
Tohle má i Toyota. Přítelkyně tak raději nepoužívá mlhovky, protože tím jen náhodně otáčí a většinou zhasne světla 😁 😁 😁
To maj snad všichni japonci, u Mitsubishi jsem to měl zrovna tak, ale musím říct, že mi to vyhovovalo snad víc než kolečko pod volantem u Fordu. 😄
Jj, člověk si zvykne. Je to víceméně fuk. Víc mně u těch šikmookých aut vadí americké hodiny, které nemají 24 hodinový cyklus.
To mi připomíná, že ten táty Yaris 2 nemá podsvícenou regulaci teploty vzduchu 😁 Akorát nevím, jestli je to rozbité, nebo je to tak z výroby 😁
Naši mali Corollu 2006 a tam to bolo posvietenie malými žiarovkami, ktoré som za dobu čo to auto vlastnili menil niekoľko krát. Tak skús pozrieť či to nebude rovnaké aj v tom Yarise.
díky za tip :yes:
Ta tlačítka stropního světla beru jako větší fail, tlačítka na dveřích nebo na volantu se dají časem zvládnout po paměti (když jich tam teda není moc 😄 ), na Focusu mám na volantu akorát tempomat, rádio na pádle pod volantem a to jde i po tmě. Co mě zas štve na Ravce a na japoncích obecně je ten el. ovládanej kufr. Přijde mi to hrozně pomalý, otravně to pípá, celkově to vnímám jako docela zbytečnej prvek výbavy. Bohužel japonci cpou do všech trochu lepších výbav a příplatkovou výbavu neznají, líbí se mi Mazda CX-30, ideální by byla výbava Plus, LED světla, vyhřívaná sededla a volant, ale bohužel povinně i tenhle nesmysl.
Ty stropní tlačítka jsou fakt opruz.
Prave ze to nepipa. Pipne jednou, kdyz to otviras tlačítkem zevnitř. Kolegovi u superbu, kromě toho, ze to fakt tříská pri zavírání, tak to pipa celou dobu pri zavirani
Pomalejsi to je, ale aspoň to neboucha jako u koncernu. Vyhoda, kdyz vzadu spi deti.
Na rychlost jsem na začátku taky nadával, ale pak jsem se už naučil si to otevřít než dojdu k autu, takze cekat nemusim. Nebo kdyz naopak přijíždíme, tak si to otevřu tlačítkem a než vystoupim, je otevřeno.
Prave ze to nepipa. Pipne jednou, kdyz to otviras tlačítkem zevnitř. Kolegovi u superbu, kromě toho, ze to fakt tříská pri zavírání, tak to pipa celou dobu pri zavirani
Pomalejsi to je, ale aspoň to neboucha jako u koncernu. Vyhoda, kdyz vzadu spi deti.
Na rychlost jsem na začátku taky nadával, ale pak jsem se už naučil si to otevřít než dojdu k autu, takze cekat nemusim. Nebo kdyz naopak přijíždíme, tak si to otevřu tlačítkem a než vystoupim, je otevřeno.
rohor
s tou tmou, bych si skromně dovolil nabídnout jednoduché a levné řešení. Osobně nemám a nikdy jsem neměl v žádném autě osvětlené každé poslední tlačítečko. Například tlačítka ve výplni dveří, tam se dle mého názoru předpokládá ovládání hmatem.
https😐/www.kupsi-tapety.cz/…ci-dekorace.html
https😐/www.kupsi-tapety.cz/…ci-dekorace.html
U corolly na dveřích problem nemam, tam je modré ambientni osvětlení celých dveří.
Myslím že v mé Toyotě tam nějaké podsvětlení je. Přiznám se, že si nejsem jistý a teď se tam do toho mrazu podívat nejdu 😄 Ale určitě bych bez toho mohl žít. Jo na stropní konzole, tam uznávám, že to podsvícení význam má větší.
To je fuj! A připomíná mi to, že jsem si to ve svém autě zase zapoměl vypnout 😁
St.
tak jsem vzal CR-V. Navíc je tišší a pohodlnější. Jó, a ještě levnější.
A taky rozežranější se zastaralý infosystémem, který má Honda úplně tragický
Tak to jsme na tom stejně 😊
CR-V je designově taková milejší, RAVka se podle mě trochu moc podbízí. Pohon CR-V je také většinou příjemnější, i když RAVka je o něco výkonnější.
CR-V je designově taková milejší, RAVka se podle mě trochu moc podbízí. Pohon CR-V je také většinou příjemnější, i když RAVka je o něco výkonnější.
St.
je pomalejší (zrychlení), ale pocitově pro mě prostornější. Také se mi víc líbil systém pohonu u Hondy.
jj u Hondy mi to přišlo takové plynulejší . Na druhou stranu není Honda tak úsporná a nemá takové zkušenosti s hybridním pohonem, uvidíme jak to bude fungovat
Tak plynulejší nez u hondy muze byt jen EV. Tim ze to jede jen na elektromotor až do 70 a pak se připojí spalovak stalym převodem, tak nema co by tam nemělo být plynule.
rohYpnol
Tak když už se dostanu přes toho zelenýho zm*da a přes dianku kobzanovou, tak následuje celkem 30s nesmyslná znělka a intro jak na celovečerní zprávy. Konec je opět 10s znělky o ničem.
Suma sečteno téměř minuta strávenýho času totálníma pí*ovinama na řekněme 2,5 minuty videa... Ale ok, jsem fanoušek, tak to vydržím. Chci se přeci něco dozvědět. Těším se na skvělé informace, které zazní.
Jenže? Co jsem se dozvěděl? Že v kufru jsou na bocích plasty jako u všech aut, který tam nemají koberec? Že vzadu není lakovaná hrana kufru, což mj. nemá nikdo (bývá tam max. chromová hrana nebo plast. lakovaná je snad jen Dacia která nemá hranu překrytou ničím...). Že ovládání klimy na panelu nemá konkurenci? (Tohle ví všichni, tedy kromě vývojových oddělení automobilek...) Že nemá Toyota podsvětlený tlačítka? Ok, snad jedině tohle jediný. Ale dělat video protože Toyota nemá podsvětelný tlačítka?? Já tedy nevím, ale Takto to má Toyota v podstatě na všech autech.
Jsem v rozpacích :-!
Suma sečteno téměř minuta strávenýho času totálníma pí*ovinama na řekněme 2,5 minuty videa... Ale ok, jsem fanoušek, tak to vydržím. Chci se přeci něco dozvědět. Těším se na skvělé informace, které zazní.
Jenže? Co jsem se dozvěděl? Že v kufru jsou na bocích plasty jako u všech aut, který tam nemají koberec? Že vzadu není lakovaná hrana kufru, což mj. nemá nikdo (bývá tam max. chromová hrana nebo plast. lakovaná je snad jen Dacia která nemá hranu překrytou ničím...). Že ovládání klimy na panelu nemá konkurenci? (Tohle ví všichni, tedy kromě vývojových oddělení automobilek...) Že nemá Toyota podsvětlený tlačítka? Ok, snad jedině tohle jediný. Ale dělat video protože Toyota nemá podsvětelný tlačítka?? Já tedy nevím, ale Takto to má Toyota v podstatě na všech autech.
Jsem v rozpacích :-!
Vzdyt uz to bylo naznačeno v titulku. Videostřípek. Bud rad, ze to nebylo kratší než reklamy.
Mispulda
Chybějící podsvícení je diagnóza mnoha dalších automobilek z této části světa, včetně třeba Mitsubishi. Docela mě překvapuje, že se nikde nezmiňuje jedna dost nebezpečná vlastnost toho auta a to je prostor nad hlavou řidiče a spolujezdce. Při výšce řidiče cca 190 cm mezi hlavou a strechou protáhnete akorát dlaň na plocho. A to je tak málo prostoru, že to snad nenajdete ani u žádného pidi auta. To znamená docela fatální následky při nehodě, protože tělo jde nejprve nahoru a pak dopředu.
To myslíš vážně tenhle žvást?
Nad hlavou je dost místa, určitě víc než u ostatních neSUV vozů. Že nad hlavou při 190 cm není místo na klobouk je sice pravda, ale uvoažovat snad o nějaké nebezpečnosti je naprostá schíza. :no:
Nad hlavou je dost místa, určitě víc než u ostatních neSUV vozů. Že nad hlavou při 190 cm není místo na klobouk je sice pravda, ale uvoažovat snad o nějaké nebezpečnosti je naprostá schíza. :no:
V téhle rav4 málo místa nad hlavou? A vis o tom, ze dnešní auta maji vyskove stavitelnou sedačku?
Dovedu si představit, že tam bude málo místa, kdyz si nastavím sedačku uplne nahoru.
Jako vtip dobré. Pokud to bylo myšleno vážně, je to spis k pláči.
Dovedu si představit, že tam bude málo místa, kdyz si nastavím sedačku uplne nahoru.
Jako vtip dobré. Pokud to bylo myšleno vážně, je to spis k pláči.
twistedTSD
To je vždycky marketingových žvástů o digitalizovaném ovládání, i od novinářů, kteří s plným břichem chlebíčků žasnou nad originálními hlasovými příkazy, které sice v polovině pokusů nefungují, ale to se přece vychytá. A pak se rozplývají v dlouhodobém testu, když ty inovativní nesmysly nemusí používat. 😁
Víš jak. Koho chleba (chlebíčky) jíš, toho píseň zpívej... 😉
Spíš by mě vážně zajímalo, proč se takto odtrhla od reality vývojová oddělení automobilek. Proč nám vnucují něco, co nikdo nechce?
Spíš by mě vážně zajímalo, proč se takto odtrhla od reality vývojová oddělení automobilek. Proč nám vnucují něco, co nikdo nechce?
Nižší náklady a možnost podat to zákazníkům jako inovaci.
Nižší náklady určitě ano, o tom není třeba se bavit. Ale stále tu máme to, že se zákazníkovi nutí něco, co nechce.
Osobně si myslím, že automobilky vědí že to není OK, ale ekonomické hledisko zkrátka vítězí. Jak jinak si vysvětlit třeba to, že nejpokrokovější z koncernových značek - Audi - jako jedná naopak zachovala v nové A3 samostatný panel ovládání klimy...
Mimochodem, fakt se divím, že to dotekové ovládání nikomu z EU nevadí, protože právě tohle způsobí možná nejvíc novodobých nehod. Hlavně že EU nařizuje e-call a další podobné cypoviny... Ale dotykové ovládání za jízdy? No problem... Pokud základní funkci vozu nejde ovládat "poslepu", tak bych automaticky přinejmenším škrtal jednu hvězdu z euroNCAP :-!
Osobně si myslím, že automobilky vědí že to není OK, ale ekonomické hledisko zkrátka vítězí. Jak jinak si vysvětlit třeba to, že nejpokrokovější z koncernových značek - Audi - jako jedná naopak zachovala v nové A3 samostatný panel ovládání klimy...
Mimochodem, fakt se divím, že to dotekové ovládání nikomu z EU nevadí, protože právě tohle způsobí možná nejvíc novodobých nehod. Hlavně že EU nařizuje e-call a další podobné cypoviny... Ale dotykové ovládání za jízdy? No problem... Pokud základní funkci vozu nejde ovládat "poslepu", tak bych automaticky přinejmenším škrtal jednu hvězdu z euroNCAP :-!
Důvod je digitalizace a jednoduše řečeno odklon od množství řídících jednotek pro každý systém zvlášť do jednoho "operačního systému", který univerzálně umí propojit obrazovky (infotainment, přístrojový štít, headup), data z motoru, podvozku, asistenční systémy, online funkce včetně mobilních aplikací atd. Samozřejmě aby to ošetřovalo čudlíky (včetně výroby a montáže) je mnohem složitější = nákladnější, takže to všechno narvou do obrazovky a vše se řeší softwarově. Nejsem z automotive, ale takhle si to vysvětluji z toho co vím...
Devět z deseti těch kravin je na ho*no
Znovu - o tom že to je nejlevnější řešení nemá smysl debatovat.
Já se ale ptám, prč nám to nutí jako lepší řešení? Ok, dokážu vzít, že sama automobilka ví že to je na h*vno ale je to nejlevnější. Jenže jak je vidět právě třeba na nové A3, nebo u BMW, tak kombinace tlačítek/koleček a dotyku není technicky problém.
Já se ale ptám, prč nám to nutí jako lepší řešení? Ok, dokážu vzít, že sama automobilka ví že to je na h*vno ale je to nejlevnější. Jenže jak je vidět právě třeba na nové A3, nebo u BMW, tak kombinace tlačítek/koleček a dotyku není technicky problém.
... paci sa mi.... v istych kombinaciach vie byt fakt velmi zaujimava .... :😉
A co ty... paci sa ti ravka ... a takto surovo bez dizla este k tomu ....
Jo, chybí tomu taky ruční brzda!