Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Videostřípky z dlouhodobé Toyoty RAV4: Úžasný praktik, pár drobností by ale dotáhnout šlo

73 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Nova Ravka je dozaista podarena.... neviem ci to momentalne uz aj nie je celosvetovo najpredavanejsie suv a teda uz predstihla aj cr v od hondy. Pacia sa mi na nej tie zahranatene blatniky co by kusok tak na styl jeepu kazdopadne k tej hranatej kasni sedia paradne... a jak sa mi sprvoti ravka zdala az kusok taka mozno nesvoja tak dnes mozem povedat ze mi tento jej dizajnersky smer je vcelku aj sympaticky... chce to ale peknu farbu a velke kola... ta nedavo testovana v tej zaujimavej urban green vyzerala krasne... pri vsetkej ucte nove cr v tu uz popri nej nema ten sviezi flair aj ked tiez vie vyzerat zaujimavo..... takisto pohlad do kabiny ravky skoda debat.... prakticka aj pekna palubovka.... cele auto vlastne posobi hodne prakticky a zaroven uz z pohladu zakaznika konecne aj docela atraktivne a stylovo... a ako sa zda aj ten hybridny system tu funguje vyborne a potichu... nuz ako som uz spominal pri nedavnom teste ... aj tu cenovku si zrejme zasluzi... aj ked v mojom pripade to bola voci ravke laska az na druhy pohlad... ale ano hej
... paci sa mi.... v istych kombinaciach vie byt fakt velmi zaujimava .... :😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jdeš si ji koupit nebo plkáš 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Jasne .... vsetky auta ktore sa mi pacia si predsa musim aj kupit.... dava to logiku 😒]

A co ty... paci sa ti ravka ... a takto surovo bez dizla este k tomu ....
nope
Zavri uz tu huby konecne, smradlaku.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
hustodrak
chlape máš úžasnou schopnost začít mě nudit už v první větě..nevím, jestli děláš nějaký psychologický výzkum nebo něco takového....ale..ty příspěvky jsou dlouhé, nezáživné, je to otravná nuda. co tě nutí sem psát tyhle grafomanské výlevy? kdybys to podal aspoň trochu zajímavě, ale ne..je to strašná nuda chlape
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
...že nemá diesel! :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
A proto nejprodavanejsi SUV na světě je rav4 a druha crv. Tedy obe auta uplne bez nafty. O archaickou techniku za zenitem nikdo moc nestojí.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Za zenitem jsi ty. Svět je mnohem větší, než Evropa. Ale to asi nepochopíš...

Jo, chybí tomu taky ruční brzda!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Podsvícená tlačítka v Toyotách tak nějak moc často chybí. Tlačítko na zavírání kufru, s tím jsem nikdy neměl problém, ale je pravda, že Corolla má osvětlenej kufr tak dobře, že osvětluje i okolí, takže to je vidět. Ale co mne irituje, jsou nepodsvícená tlačítka na stropní světla. Je tma, člověk si potřebuje rozsvítit, ale tlačítka jsou černá na černém stropě bez podsvícení.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
a proto kupuji Mazdy, tam je vše ok, tedy v cx-5
Avatar - Mikesus
Mikesus
V tomto smyslu mozna. Jen u te mazdy je to líné, malé, poruchové a s vysokou spotřebou.
Vlada Sirotek
Aaaa pán je hospodský znalec 🤣.
https😐/www.autozive.cz/…potrebou-paliva/
Co je poruchové prosím? Plkat voloviny umí každý.
2.5 v CX-5 je líná ??? Tvl už to nehul
Avatar - _Karel_
_Karel_
2,5 v CX-5 není líná? Tvl už to nehul.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Asi v ničem jiném nejezdil.
Trochu se u Mazdy bojím, že jde cestou Subaru. Podvozkove a zábavou slušná auta, ale pomalu to zabiji motory.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Určitě by to mohlo být i lepší.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
ano, potřebuje to pořádný diesel!
Avatar - Mikesus
Mikesus
A co třeba slavné mazdí sky-D. Horsi dieslove motory uz nebyly snad ani.
A ten článek? To je jen snuzka plků, kdyz tam není ani jak se hodnotilo, za co byly body atd. Chci vidět, jak bude Mazda úspornější nez hybrid od hondy nebo Toyoty.
Vzdyt ani ten jejich slavný sky-x neni schopen se v trojce přiblížit spotřebě RAV4 nebo CRV. Tvl už to nehul.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Protože ten Sky-D je kočkopes. Potřebuje to pořádný diesel na naftu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Sky-D je typickej diesel. Nebo v čem je kockopes? To si pleteš se sky-x
vladas75
ty si kočkopes, ani nevíš o čem je řeč 😁 😁 😁 Sky-D je nafta
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nějak sis nevšimnul, že tu hovoříme o Rafce. Nebo oni snad do ní montují diesel z Mazdy?
nope
Jebka.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je ten pověstný 2.2SkyD ? To jsem myslel, že jsi větší fajnšmekr 😁 Čekal bych alespoň 2.0TDi, to by si pak měl právem nos nahoru 😊
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já bych teda řekl, že v CX-5 je veškeré ovládání světel na páčce pod volantem, několik prstenců, neosvětleno. Takže kdo nezná zpaměti, a chce si v noci zapnout mlhovku, klidně si může zhasnout hlavní světla a způsobit infarkt.
adamzprahy
Tohle má i Toyota. Přítelkyně tak raději nepoužívá mlhovky, protože tím jen náhodně otáčí a většinou zhasne světla 😁 😁 😁
h.onzyk
To maj snad všichni japonci, u Mitsubishi jsem to měl zrovna tak, ale musím říct, že mi to vyhovovalo snad víc než kolečko pod volantem u Fordu. 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jj, člověk si zvykne. Je to víceméně fuk. Víc mně u těch šikmookých aut vadí americké hodiny, které nemají 24 hodinový cyklus.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To mi připomíná, že ten táty Yaris 2 nemá podsvícenou regulaci teploty vzduchu 😁 Akorát nevím, jestli je to rozbité, nebo je to tak z výroby 😁
Niemand
Naši mali Corollu 2006 a tam to bolo posvietenie malými žiarovkami, ktoré som za dobu čo to auto vlastnili menil niekoľko krát. Tak skús pozrieť či to nebude rovnaké aj v tom Yarise.
Avatar - Ozzman
Ozzman
díky za tip :yes:
rohor
Jestli jsi trošku kutil, doporučuju to, co jsem udělal jednou u Peugeotu 406. Všechny ty žárovky jsem vyházel a dal jsem tam LED pásky. Od té doby svítí krásně a trvale.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je auto táty na nákupy, vlastně to vůbec nevadí, že to nesvítí 😁 , je tam vše origo, takže žárovka postačí 😊
h.onzyk
Ta tlačítka stropního světla beru jako větší fail, tlačítka na dveřích nebo na volantu se dají časem zvládnout po paměti (když jich tam teda není moc 😄 ), na Focusu mám na volantu akorát tempomat, rádio na pádle pod volantem a to jde i po tmě. Co mě zas štve na Ravce a na japoncích obecně je ten el. ovládanej kufr. Přijde mi to hrozně pomalý, otravně to pípá, celkově to vnímám jako docela zbytečnej prvek výbavy. Bohužel japonci cpou do všech trochu lepších výbav a příplatkovou výbavu neznají, líbí se mi Mazda CX-30, ideální by byla výbava Plus, LED světla, vyhřívaná sededla a volant, ale bohužel povinně i tenhle nesmysl.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ty stropní tlačítka jsou fakt opruz.

Prave ze to nepipa. Pipne jednou, kdyz to otviras tlačítkem zevnitř. Kolegovi u superbu, kromě toho, ze to fakt tříská pri zavírání, tak to pipa celou dobu pri zavirani
Pomalejsi to je, ale aspoň to neboucha jako u koncernu. Vyhoda, kdyz vzadu spi deti.
Na rychlost jsem na začátku taky nadával, ale pak jsem se už naučil si to otevřít než dojdu k autu, takze cekat nemusim. Nebo kdyz naopak přijíždíme, tak si to otevřu tlačítkem a než vystoupim, je otevřeno.
rohor
s tou tmou, bych si skromně dovolil nabídnout jednoduché a levné řešení. Osobně nemám a nikdy jsem neměl v žádném autě osvětlené každé poslední tlačítečko. Například tlačítka ve výplni dveří, tam se dle mého názoru předpokládá ovládání hmatem.
https😐/www.kupsi-tapety.cz/…ci-dekorace.html
Avatar - Mikesus
Mikesus
U corolly na dveřích problem nemam, tam je modré ambientni osvětlení celých dveří.
rohor
Myslím že v mé Toyotě tam nějaké podsvětlení je. Přiznám se, že si nejsem jistý a teď se tam do toho mrazu podívat nejdu 😄 Ale určitě bych bez toho mohl žít. Jo na stropní konzole, tam uznávám, že to podsvícení význam má větší.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je fuj! A připomíná mi to, že jsem si to ve svém autě zase zapoměl vypnout 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vzdyt o tom clovek nevi ani v noci. 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když ja tam zapoměl nechat červenou 😁 a to vidíš 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja radši modrou, červená je jako v bordelu 😒] 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
😁 Jo... ja to musim změnit, nebo vypnout 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Osvětlené tlačítka i ve dveřích už měla i Octavia z roku 1996 :-!
St.
tak jsem vzal CR-V. Navíc je tišší a pohodlnější. Jó, a ještě levnější.
Avatar - Mikesus
Mikesus
A menší, a pomalejší....
Ale chápu ohledně designu.
vladas75
A taky rozežranější se zastaralý infosystémem, který má Honda úplně tragický
Avatar - Mikesus
Mikesus
To muze mit nekdo zastaralejsi infotainment nez Toyota ? 😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ten lautop je to poslední, co v autě potřebuju
GeekStar
Tak to jsme na tom stejně 😊

CR-V je designově taková milejší, RAVka se podle mě trochu moc podbízí. Pohon CR-V je také většinou příjemnější, i když RAVka je o něco výkonnější.
St.
je pomalejší (zrychlení), ale pocitově pro mě prostornější. Také se mi víc líbil systém pohonu u Hondy.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ke ten hybrid od hondy je zajímavý a příjemný.
vladas75
jj u Hondy mi to přišlo takové plynulejší . Na druhou stranu není Honda tak úsporná a nemá takové zkušenosti s hybridním pohonem, uvidíme jak to bude fungovat
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak plynulejší nez u hondy muze byt jen EV. Tim ze to jede jen na elektromotor až do 70 a pak se připojí spalovak stalym převodem, tak nema co by tam nemělo být plynule.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tak když už se dostanu přes toho zelenýho zm*da a přes dianku kobzanovou, tak následuje celkem 30s nesmyslná znělka a intro jak na celovečerní zprávy. Konec je opět 10s znělky o ničem.

Suma sečteno téměř minuta strávenýho času totálníma pí*ovinama na řekněme 2,5 minuty videa... Ale ok, jsem fanoušek, tak to vydržím. Chci se přeci něco dozvědět. Těším se na skvělé informace, které zazní.

Jenže? Co jsem se dozvěděl? Že v kufru jsou na bocích plasty jako u všech aut, který tam nemají koberec? Že vzadu není lakovaná hrana kufru, což mj. nemá nikdo (bývá tam max. chromová hrana nebo plast. lakovaná je snad jen Dacia která nemá hranu překrytou ničím...). Že ovládání klimy na panelu nemá konkurenci? (Tohle ví všichni, tedy kromě vývojových oddělení automobilek...) Že nemá Toyota podsvětlený tlačítka? Ok, snad jedině tohle jediný. Ale dělat video protože Toyota nemá podsvětelný tlačítka?? Já tedy nevím, ale Takto to má Toyota v podstatě na všech autech.

Jsem v rozpacích :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vzdyt uz to bylo naznačeno v titulku. Videostřípek. Bud rad, ze to nebylo kratší než reklamy.
Mispulda
Chybějící podsvícení je diagnóza mnoha dalších automobilek z této části světa, včetně třeba Mitsubishi. Docela mě překvapuje, že se nikde nezmiňuje jedna dost nebezpečná vlastnost toho auta a to je prostor nad hlavou řidiče a spolujezdce. Při výšce řidiče cca 190 cm mezi hlavou a strechou protáhnete akorát dlaň na plocho. A to je tak málo prostoru, že to snad nenajdete ani u žádného pidi auta. To znamená docela fatální následky při nehodě, protože tělo jde nejprve nahoru a pak dopředu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To myslíš vážně tenhle žvást?

Nad hlavou je dost místa, určitě víc než u ostatních neSUV vozů. Že nad hlavou při 190 cm není místo na klobouk je sice pravda, ale uvoažovat snad o nějaké nebezpečnosti je naprostá schíza. :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
V téhle rav4 málo místa nad hlavou? A vis o tom, ze dnešní auta maji vyskove stavitelnou sedačku?
Dovedu si představit, že tam bude málo místa, kdyz si nastavím sedačku uplne nahoru.
Jako vtip dobré. Pokud to bylo myšleno vážně, je to spis k pláči.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
U všech vozů si dávám sedačku až nahoru.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To je tvůj problém, ze si neumíš nastavit sedačku tak jak má být.
Arese
Áda je asi trpaslík, jinak nevím... 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To je vždycky marketingových žvástů o digitalizovaném ovládání, i od novinářů, kteří s plným břichem chlebíčků žasnou nad originálními hlasovými příkazy, které sice v polovině pokusů nefungují, ale to se přece vychytá. A pak se rozplývají v dlouhodobém testu, když ty inovativní nesmysly nemusí používat. 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Víš jak. Koho chleba (chlebíčky) jíš, toho píseň zpívej... 😉

Spíš by mě vážně zajímalo, proč se takto odtrhla od reality vývojová oddělení automobilek. Proč nám vnucují něco, co nikdo nechce?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nižší náklady a možnost podat to zákazníkům jako inovaci.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nižší náklady určitě ano, o tom není třeba se bavit. Ale stále tu máme to, že se zákazníkovi nutí něco, co nechce.

Osobně si myslím, že automobilky vědí že to není OK, ale ekonomické hledisko zkrátka vítězí. Jak jinak si vysvětlit třeba to, že nejpokrokovější z koncernových značek - Audi - jako jedná naopak zachovala v nové A3 samostatný panel ovládání klimy...

Mimochodem, fakt se divím, že to dotekové ovládání nikomu z EU nevadí, protože právě tohle způsobí možná nejvíc novodobých nehod. Hlavně že EU nařizuje e-call a další podobné cypoviny... Ale dotykové ovládání za jízdy? No problem... Pokud základní funkci vozu nejde ovládat "poslepu", tak bych automaticky přinejmenším škrtal jednu hvězdu z euroNCAP :-!
adamzprahy
Důvod je digitalizace a jednoduše řečeno odklon od množství řídících jednotek pro každý systém zvlášť do jednoho "operačního systému", který univerzálně umí propojit obrazovky (infotainment, přístrojový štít, headup), data z motoru, podvozku, asistenční systémy, online funkce včetně mobilních aplikací atd. Samozřejmě aby to ošetřovalo čudlíky (včetně výroby a montáže) je mnohem složitější = nákladnější, takže to všechno narvou do obrazovky a vše se řeší softwarově. Nejsem z automotive, ale takhle si to vysvětluji z toho co vím...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Devět z deseti těch kravin je na ho*no
Avatar - Mikesus
Mikesus
Rozhodne užitečnější nez smradlavej diesel.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Auto s dieselem je rozhodně lepší, než benzínové auto s nadměrnou produkcí CO2, nebo elektrovehikl s dotovanou elektrikou a jedovatou baterií..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Znovu - o tom že to je nejlevnější řešení nemá smysl debatovat.

Já se ale ptám, prč nám to nutí jako lepší řešení? Ok, dokážu vzít, že sama automobilka ví že to je na h*vno ale je to nejlevnější. Jenže jak je vidět právě třeba na nové A3, nebo u BMW, tak kombinace tlačítek/koleček a dotyku není technicky problém.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Bingo!