Skupina Renault má ve svém portfoliu dvě podobně koncipované značky, Dacii a Ladu. V rámci úspor je čeká užší spolupráce. Obě navíc chystají nová SUV, včetně nové Nivy!
"...s SUV vozy Renault obrátit na zkušenosti Rusů místo osvědčeného Nissanu?" To si kde prosím ťa čítal? Veď Niva dostane platformu Renaulltu. A ešte si pripomeňme, že Nissan Terrano predávaný v Rusku je starý Duster.
Možná máš víc rozumu než většina ostatních.
Pokud jde o přepravu z bodu A do bodu B, jsou dostačující.
Problém tdy máme jinej - fandové, co vykřikujou, že underwageny jsou topovka.
Ty si začal o samosvore. Ja som zas tak do hĺbky nešiel. Vpodstate mi to môže byť ukradnuté, lebo si to asi nikdy nekúpim, ale je fajn, ak máš možnosť voliť medzi moderným elektronickým riešením a starším jednoduchším železom. ;-)
Pretože ten ťažký mechanický diferák bude možno o polovicu lacnejší, blbuvzornejší a tým pádom do ruského auta vhodnejší? Mimochodom, ABS dokáže plne nahradiť samosvor? To som nevedel.
rusové vyvinuli obě Nivy, tu klasickou i tu 2123, později Chevrolet a dnes Lada Niva travel. Takže zkušeností mají dost. Motory dodá Renault Nissan takže nevidím problém.
nebude SUV, ale pořád offroad.
Bigster vypadá v konceptu moc dobře.
Ale jak zase čtu - 4.6m sedmimísto? Hm...ledviny a páteře dětí jako deformační zóna pro náraz zezadu. No hlavně že NCAP bude v poho ptz asistenti a normovanej náraz (na kterej to už konstruujou podobně jako byl soft na emide - je to stejný. Když víš, podle čeho se hodnotí, nachystáš se na to).
To máš ale u takovýho Citigo to samý. To je nebezpečný jako ***. Vzadu bych v tom děti nevozil. Hlavně že se NCAP testy nafixlujou správně, takže se to tváří být bezpečný moderní auto. Opak je pravdou.
To je samozřejmě pravda, ale dnešní elektronika dokáže udělat divy a lacněji, než mechanika.
Třeba proč vyrábět samosvorný diferák, když stejnou práci odvede ABS.