Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Seat Tarraco e-Hybrid má konečně české ceny. Kolik stojí španělské SUV do zásuvky?

34 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Které musím tankovat i nabíjet, protože to má malou baterku i nádrž a navíc stálo pěkný balík.
HuldaBulda
Auto snů 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Arese
...a taky proto, že je suverénně nejtěžší z celé modelové řady! 😒] 😒] 😒] :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Další ukázka neschopnosti koncernu, když auto, které je pro ně tak výhodné z hlediska emisí, debutuje v 2019 a začne se prodávat 2021.
Za mě by ten pohon dával mnohem lepší smysl s podladěným 2,0TSI 140kw. 1,4TSI mi přijde málo, stejně jako třeba u Kie Sorento hybrid 1,6T
Avatar - kari.laz
kari.laz
Víš co je nejhorší? Podívej se třeba k Peugeotu, kolik zákazníků si "čvachtá" s tříválcovou 1,2 v 5008 a ještě jsou nadšeni.
A i když mě to přijde pomalu směšný mít 1,4 v takovým autě (jasně s baterkama, ale ty zas dost váží), tak dnešním zákazníkům je to víceméně jedno.
Smutná doba.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, to máš pravdu. 😒
mrazik
Proc smutna ? Drive se lide spokojili s jeste mensim vykonem. Beznym motorem ve stredni tride byla 1.4, ti lepsi si priplatili za 1.6 v atmosfere. A nekteri s tim tahali prives na dovolenou.
Arese
Jasně, a ještě dříve se spokojili s Fáčkem se 43 kW. A co jako? 😲
LORASI
skus sa nad tym trochu zamysliet. v provom rade, auta v tom case vazili vyrazne vyrazne menej ako tie dnesne. a napriklad. ked si sa v minulosti spokojil s pevnou linkou, tak sa spokojis aj dnes ? Tvoj argument nema zmysel.
Arese
Ne, právě že tvůj "argument" je nesmyslný. 😄
adamzprahy
Jsou někde dynamické parametry a hmotnost? Na Youtube jsem někde viděl měření Octy RS iV s vybitýma baterkama a velký rozdíl oproti nabitému stavu. V téhle krabici na dálnici to bude mnohem horší. Koukám na to taky zdrženlivě. Jak píšeš, kdyby dělali PHEV s 2.0 TSI, to už by mohlo dávat smysl.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
2,0 TSI BY TO UVEZL SÁM. PHEV je zbytečná komplikace.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
PHEV s 2,0 TSI by dával/dává smysl sám o sobě, bez PHEV.
adamzprahy
Jako jo, ale po městě má 2.0 TSI vyšší spotřebu, takže to smysl může dávat spotřebou i emisně. A mimo město se to aspoň nebude trápit.

Ale 1.4 TSI PHEV v Tarracu mi smysl nedává. Nepojede to dobře ani na benzín, ani na elekřinu (krátký dojezd a nízký výkon).
Mr.Murphy
na elektriku to špatné nebude.... pro hrkání ve městě bude stačit a dojezd bude kolem 50km (v zimě těch 35 no....). Ty elektrické kW fungují překvapivě dobře. Ovšem na benzín to bude dost o ničem.... za mě ani náhodou a už vůbec ne za ty prachy....
adamzprahy
No právě, tvou poslední větu podepisuji.
Avatar - wakantanka
wakantanka
A vošiel by sa im tam ten dvojliter aj s elektromotorom? Neviem, pýtam sa.
Avatar - Ham.
Ham.
To by právě moc smysl nedávalo, protože PHEV s 2.0 TSi už je dost drahá sranda, kterou dokáže prodat Audi, ale u Seatu by to nikdo za ty prachy nekupoval.
topten
a to jako proc karle?
lonsky (2020) flotilovy emise tak nejak skouleli, a tak prodej modelu, ktere snizuji flotilove emise (hybridy a elektro) logicky presunuli az na rok kdy se jede naostro, tedy na letosek.

zrychleni na stovku to ma lepsi nez nejsilnejsi chrochtava i benzinova ctyrkolka, tak to zas az tak marny v normalnim rezimu nevidim
kesumb
Ano, aspon 2,0tsi ale idealne vr6 jak to bylo v mnoha konceptech. Ale hlavne se 4x4 at uz s haldexem nebo dalsim elektromotorem. Tohle se do kopce na snehu nehne. Jsem zvedavej na facelift kodiaqu rs...0
Avatar - _Karel_
_Karel_
Facelift Kodiaqu RS? On neumřel?
topten
ja sem dvojkolku az tak do konce unora ulozil k ledu, protoze se s ni nehnu.
ted asi nejhorsi doba na koupi auta, protoze ctyrkolka u mnohych modelu pouze v nafte.
nechapu, v cem je takovej problem dat elektromotor aspon na zadek a vepredu nechat benzin. pro lidi jako ja, pro ktery je dvojkolka v zime nepouzitelna, by to na projeti na aspon trochu udrzovanou silnici stacilo.
KacerMartin
I ty Korejci mají rozum a udělali nejnovější Sorento vždy 4x4 😁 včetně toho PHEV a klasického hybridu.
Avatar - speedfred
speedfred
Pretože pre takých ako si ty sa to asi neoplatí vyrábať. :-!
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Muzes si koupit Prius 4x4, ten to ma podobne 😉 Vlastne nemuzes, k nam se nedovazi.

Ale vazne - tohle par aut melo, prvni myslim nejaky Peugeot hybrid. Osobne bych se trochu bal jizdnich vlastnosti, kdy ti auto tak nejak nahodne prehazuje pohon zepredu dozadu a zpet...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Bol to P508 RXH a čo som tak čítal, tak veľmi im to nefungovalo k spokojnosti. Ale osobnú skúsenosť nemám.
LORASI
myslim, ze dealy bol umyselny, pretoze v rokoch 2019/2020 nechceli a nepotrebovali vyrazne znizovat emisie
KacerMartin
Bohužel se ani nedozvíme jestli má alespoň pohon 4x4 nebo je to jen předražená dvoukolka....
topten
na konfiguratoru jde ctyrkolka zvolit jen u chrochtu, az ani ne u 2.0tsi.
v ceniku jeste 2.0tsi je, ale pouze skladovky
takze to je pouze dvojkolka
koho by ale ta informace zajimala, zeee???
KacerMartin
Takže kufr plnej těžkých baterek, vpředu malý benzin tak to bude trakce jako u starýho prázdnýho Transita 👌 Dřív si posádka auta stoupala na zadní nárazník tak teď bude sedět na kapotě aby se to aspoň hnulo 😁
topten
hlavne jestli to ma aspon vyhrejvany zadni sklo, aby pri tlaceni nezably ruce 😁 😁
Mr.Murphy
... jo ta trakce bude peklo.... 😢
simson33
Já jsem si myslel, že Tarraco hybrid je automaticky 4x4???
Jestli je to jen předokolka, tak to je při váze baterií na sněhu opravdu nepoužitelné...

No potěš, jestli je tohle technika budoucího KODIAQU RS :no:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
SUV FWD s těžkými bateriemi vzadu pod zadním sedadlem je jen takový mamacar do města. Alespoň nějaký elektrický přístrk by to na zadní nápravu nepochybně chtělo, ale koncern to zřejmě neumí. FWD jsem ještě tak ochotný tolerovat krátkému Tiguanu (přizvednutý Golf), ale ne zde a nebo u AllSpace a Kodiaqu.
Na druhou stranu cena na úrovni dieselu je přijatelná. Jestli chcete vidět plug-in s absurdní cenovkou, mrkněte na Toyotu RAV4. Zvlášť české zastoupení Toyoty se s tím nepáralo a nasadili cenu na úrovni MB GLC PHEV.