Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSeat Tarraco e-Hybrid má konečně české ceny. Kolik stojí španělské SUV do zásuvky?
34 komentářů
KANKUNEN
8
Které musím tankovat i nabíjet, protože to má malou baterku i nádrž a navíc stálo pěkný balík.
HuldaBulda
5
Auto snů 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Arese
6
...a taky proto, že je suverénně nejtěžší z celé modelové řady! 😒] 😒] 😒] :yes:
_Karel_
Další ukázka neschopnosti koncernu, když auto, které je pro ně tak výhodné z hlediska emisí, debutuje v 2019 a začne se prodávat 2021.
Za mě by ten pohon dával mnohem lepší smysl s podladěným 2,0TSI 140kw. 1,4TSI mi přijde málo, stejně jako třeba u Kie Sorento hybrid 1,6T
Za mě by ten pohon dával mnohem lepší smysl s podladěným 2,0TSI 140kw. 1,4TSI mi přijde málo, stejně jako třeba u Kie Sorento hybrid 1,6T
Víš co je nejhorší? Podívej se třeba k Peugeotu, kolik zákazníků si "čvachtá" s tříválcovou 1,2 v 5008 a ještě jsou nadšeni.
A i když mě to přijde pomalu směšný mít 1,4 v takovým autě (jasně s baterkama, ale ty zas dost váží), tak dnešním zákazníkům je to víceméně jedno.
Smutná doba.
A i když mě to přijde pomalu směšný mít 1,4 v takovým autě (jasně s baterkama, ale ty zas dost váží), tak dnešním zákazníkům je to víceméně jedno.
Smutná doba.
Proc smutna ? Drive se lide spokojili s jeste mensim vykonem. Beznym motorem ve stredni tride byla 1.4, ti lepsi si priplatili za 1.6 v atmosfere. A nekteri s tim tahali prives na dovolenou.
Jsou někde dynamické parametry a hmotnost? Na Youtube jsem někde viděl měření Octy RS iV s vybitýma baterkama a velký rozdíl oproti nabitému stavu. V téhle krabici na dálnici to bude mnohem horší. Koukám na to taky zdrženlivě. Jak píšeš, kdyby dělali PHEV s 2.0 TSI, to už by mohlo dávat smysl.
PHEV s 2,0 TSI by dával/dává smysl sám o sobě, bez PHEV.
Jako jo, ale po městě má 2.0 TSI vyšší spotřebu, takže to smysl může dávat spotřebou i emisně. A mimo město se to aspoň nebude trápit.
Ale 1.4 TSI PHEV v Tarracu mi smysl nedává. Nepojede to dobře ani na benzín, ani na elekřinu (krátký dojezd a nízký výkon).
Ale 1.4 TSI PHEV v Tarracu mi smysl nedává. Nepojede to dobře ani na benzín, ani na elekřinu (krátký dojezd a nízký výkon).
na elektriku to špatné nebude.... pro hrkání ve městě bude stačit a dojezd bude kolem 50km (v zimě těch 35 no....). Ty elektrické kW fungují překvapivě dobře. Ovšem na benzín to bude dost o ničem.... za mě ani náhodou a už vůbec ne za ty prachy....
To by právě moc smysl nedávalo, protože PHEV s 2.0 TSi už je dost drahá sranda, kterou dokáže prodat Audi, ale u Seatu by to nikdo za ty prachy nekupoval.
a to jako proc karle?
lonsky (2020) flotilovy emise tak nejak skouleli, a tak prodej modelu, ktere snizuji flotilove emise (hybridy a elektro) logicky presunuli az na rok kdy se jede naostro, tedy na letosek.
zrychleni na stovku to ma lepsi nez nejsilnejsi chrochtava i benzinova ctyrkolka, tak to zas az tak marny v normalnim rezimu nevidim
lonsky (2020) flotilovy emise tak nejak skouleli, a tak prodej modelu, ktere snizuji flotilove emise (hybridy a elektro) logicky presunuli az na rok kdy se jede naostro, tedy na letosek.
zrychleni na stovku to ma lepsi nez nejsilnejsi chrochtava i benzinova ctyrkolka, tak to zas az tak marny v normalnim rezimu nevidim
Ano, aspon 2,0tsi ale idealne vr6 jak to bylo v mnoha konceptech. Ale hlavne se 4x4 at uz s haldexem nebo dalsim elektromotorem. Tohle se do kopce na snehu nehne. Jsem zvedavej na facelift kodiaqu rs...0
ja sem dvojkolku az tak do konce unora ulozil k ledu, protoze se s ni nehnu.
ted asi nejhorsi doba na koupi auta, protoze ctyrkolka u mnohych modelu pouze v nafte.
nechapu, v cem je takovej problem dat elektromotor aspon na zadek a vepredu nechat benzin. pro lidi jako ja, pro ktery je dvojkolka v zime nepouzitelna, by to na projeti na aspon trochu udrzovanou silnici stacilo.
ted asi nejhorsi doba na koupi auta, protoze ctyrkolka u mnohych modelu pouze v nafte.
nechapu, v cem je takovej problem dat elektromotor aspon na zadek a vepredu nechat benzin. pro lidi jako ja, pro ktery je dvojkolka v zime nepouzitelna, by to na projeti na aspon trochu udrzovanou silnici stacilo.
I ty Korejci mají rozum a udělali nejnovější Sorento vždy 4x4 😁 včetně toho PHEV a klasického hybridu.
Muzes si koupit Prius 4x4, ten to ma podobne 😉 Vlastne nemuzes, k nam se nedovazi.
Ale vazne - tohle par aut melo, prvni myslim nejaky Peugeot hybrid. Osobne bych se trochu bal jizdnich vlastnosti, kdy ti auto tak nejak nahodne prehazuje pohon zepredu dozadu a zpet...
Ale vazne - tohle par aut melo, prvni myslim nejaky Peugeot hybrid. Osobne bych se trochu bal jizdnich vlastnosti, kdy ti auto tak nejak nahodne prehazuje pohon zepredu dozadu a zpet...
Bol to P508 RXH a čo som tak čítal, tak veľmi im to nefungovalo k spokojnosti. Ale osobnú skúsenosť nemám.
myslim, ze dealy bol umyselny, pretoze v rokoch 2019/2020 nechceli a nepotrebovali vyrazne znizovat emisie
KacerMartin
Bohužel se ani nedozvíme jestli má alespoň pohon 4x4 nebo je to jen předražená dvoukolka....
na konfiguratoru jde ctyrkolka zvolit jen u chrochtu, az ani ne u 2.0tsi.
v ceniku jeste 2.0tsi je, ale pouze skladovky
takze to je pouze dvojkolka
koho by ale ta informace zajimala, zeee???
v ceniku jeste 2.0tsi je, ale pouze skladovky
takze to je pouze dvojkolka
koho by ale ta informace zajimala, zeee???
Takže kufr plnej těžkých baterek, vpředu malý benzin tak to bude trakce jako u starýho prázdnýho Transita 👌 Dřív si posádka auta stoupala na zadní nárazník tak teď bude sedět na kapotě aby se to aspoň hnulo 😁
Já jsem si myslel, že Tarraco hybrid je automaticky 4x4???
Jestli je to jen předokolka, tak to je při váze baterií na sněhu opravdu nepoužitelné...
No potěš, jestli je tohle technika budoucího KODIAQU RS :no:
Jestli je to jen předokolka, tak to je při váze baterií na sněhu opravdu nepoužitelné...
No potěš, jestli je tohle technika budoucího KODIAQU RS :no:
Barry Lyndon
SUV FWD s těžkými bateriemi vzadu pod zadním sedadlem je jen takový mamacar do města. Alespoň nějaký elektrický přístrk by to na zadní nápravu nepochybně chtělo, ale koncern to zřejmě neumí. FWD jsem ještě tak ochotný tolerovat krátkému Tiguanu (přizvednutý Golf), ale ne zde a nebo u AllSpace a Kodiaqu.
Na druhou stranu cena na úrovni dieselu je přijatelná. Jestli chcete vidět plug-in s absurdní cenovkou, mrkněte na Toyotu RAV4. Zvlášť české zastoupení Toyoty se s tím nepáralo a nasadili cenu na úrovni MB GLC PHEV.
Na druhou stranu cena na úrovni dieselu je přijatelná. Jestli chcete vidět plug-in s absurdní cenovkou, mrkněte na Toyotu RAV4. Zvlášť české zastoupení Toyoty se s tím nepáralo a nasadili cenu na úrovni MB GLC PHEV.