Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota odhaluje novou zbraň pro Le Mans. GR010 Hybrid bude pomalejší než předchůdce

11 komentářů

HuldaBulda
ale věřím, že jim to bude frčet klukům japonským.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Koho vlastně Toyota porazila, aha nikoho, jen soukromníky.
rohor
Možná se blbě orientuju, ale na Wikipedii je toto (vítězové)😒br />
2018 Sebastien Buemi Švýcarsk👋 Fernando Alonso Španělsko / Kazuki Nakajima Japonsko Toyota TS050 Hybrid
2019 Sebastien Buemi Švýcarsk👋 Fernando Alonso Španělsko / Kazuki Nakajima Japonsko Toyota TS050 Hybrid
2020 Sebastien Buemi Švýcarsk👋 Brendon Hartley Nový Zéland / Kazuki Nakajima Japonsko Toyota TS050 Hybrid
Avatar - speedfred
speedfred
Ako víťazovia áno , keďže boli jediný v triede.
Avatar - Dinar
Dinar
Oni jsou, z pohledu historie WEC, potažmo Le Mans samotného, takoví smutní hrdinové. Snaží se už od osmdesátek, pořád nic, a když se po těch letech konečně dostali až k vítězství, tak se vrcholná třída rozpadla. Uvidíme, jak jim to půjde v těch hypercars, konkurence bude každopádně hutná.
Avatar - lyon667
lyon667
Ono už sjednocení IMSA a WEC technických pravidel má šanci nalákat další konkurenci a učinit top třídu zajímavější a více obsazenou. Pokud jsi automobilka a máš na vývoj vlastního auta, LMH is the way to go. V opačném případě koupíš hotovou LMDh a balanční systém handicapu by měl zajistit, že bude konkurenceschopná. Uvidíme, jak to bude fungovat v praxi, ale zatím to vidím celkem nadějně.
Avatar - Dinar
Dinar
Já taky a těším se. 😄
Avatar - lyon667
lyon667
Oprava: chtěl jsem napsat 'sblížení', páč o sjednocení se nejedná.
Niemand
V 2017 mali v LeMans smolu. Ale v tom roku ich auto vyhralo 5 z 9 pretekov WES.
webpaja
To ano, byl to poslední rok Porsche a bylo znát, že už do toho nešlapou. smůlu měli, navíc těsně před koncem, ale jsou to vytrvalostní závody. 2015 i 2016 dostávala Toyota nálož. Určitě sympaticky se udrželi, ale poslední 3 roky bojovali jen proti soukromníkům.
Niemand
Zámerne som uviedol sezónu kde boli ešte automobilky. Zákulisie som nikdy nesledoval. Faktom je, že Toyota v rokoch 15-17 urobila veľký progres. Či to Porsche vypustilo neviem, ale tvrdili by to aj keby to tak nebolo, lebo tlačovky sú hlavne marketing.