Rok 2006 a Roomster vstupuje na trh:
Když bych započítal výkon, automat, výbavu a inflaci, tak zrovna srovnatelný Roomster by stál milion taky. Že se později prodával výrazně levněji a celkově se doba změnila beru, Caddy za mega mi taky přijde moc...
Budeš se divit, ale porovnávat to jde. Já mám roomstera i caddynu a ty auta se prakticky neliší, Dostanu do nich stejné množství zboží, jízdní vlastnosti mi přijdou dokonce lepší u roomstera. na to, že má být caddyna o třídu větší, tak Ti můžu říct, že v realitě to tak není ani náhodou. Ty auta jsou úplně stejná co do praktičnosti.
Čo to pletieš? Postav ich vedľa seba, budú jak Pat a Patachon...
Takže sa na to pozrime:
Vonkajšie rozmery
dĺžka
Caddy 4500 mm, Roomster 4205 mm, +295mm v prospech Caddy
šírka
Caddy 1855 mm , Roomster 1684 mm, +171 mm v prospech Caddy
Výška
Caddy 1798 mm, Roomster 1650 mm, +148 mm v prospech Caddy
Rázvor
Caddy 2755mm, Roomster 2617 mm, +138mm v prospech Caddy
Objem kufra
Caddy 760 l, Roomster 480 l, +280 l v prospech Caddy (u Roomstera sa dá zväčšiť posunutím zad. sedadiel dopredu)
Výška nákladovej hrany od zeme
Caddy 562 mm, Roomster 630 mm, t,j, 68 mm v prospech Caddy
Dĺžka kufra
Caddy 1100mm, Roomster 885 mm , +215 mm v prospech Caddy
Šírka kufra
Caddy 1185 mm, Roomster 1004 mm, +181 v prospech Caddy
Caddy má rovný vstup do kufra, Roomster tam má pomerne vysoký schod. Caddy má odsuvné bočné dvere, Roomster krídlové. Tomu hovoríš rovnako praktické? Aspoň si neser do huby. Že tebe stačí aj Roomster a väčšiu Caddynu nevyužiješ, je fajn, ale to ani omylom neznamená, že sú po praktickej stránke rovnaké. Ani omylom.
Tak jo, přiznám se... šel jsem si jako první přečíst cenu testované sestavy.
Takže milion, za 90kW naftu v automatu, akční cena... no, to je dost peněz, ať už na Caddy koukáme jako na dodávku nebo jako na kompaktní MPV.
No ale dobře... upsizované dvoulitry jsou mi sympatické, auto je hezké (testovaná konfigurace super!), prý i automat dělá co má... tak asi chybí jen trocha toho proslaveného cenového jemnocitu jak na straně kupce při práci s konfigurátorem, tak na straně dealera :-)
PS: dynamické parametry jsou ale na dnešní dobu celkem slušné
tak pokud to beru takhle tak 90kW s tímhle zrychlením na to že je to krabice asi dobrý, i když jedničkovej focus s 1,8 benzin 85kW měl stovku za 10s, ale to nebyly emise.. já jen že auto s takovouhle cenovkou by mohlo jezdit i rychleji, třeba tam je silnější motor ale zas to bude stát..
Tak hlavně, že jiná auta s podobnými dynamickými parametry jsou tu hodnocena "předjíždění si musíte dobře rozmyslet", u Caddy je to najednou v pohodě. No jo, člověk si tu stále musí odpočítat ten VW-koeficient.
ok beru, ale i s rodinným autem se dá jezdit svižně, zafira benzin 147kW(ted už zřejmě není), citroen picasso mívalo 1,6 s turbem, vw ty motory má, tak proč je nenabídnout
Mám pocit, že už se Grand C4 s tímhle motorem nedělá, ne? Jedině nějakou skladovku/předváděčku. Ale to samozřejmě nic nemění na tom, že ta Caddy je mimo :yes:
je stále v ceníku, díval jsem se předevčírem. Jen tedy myslel jsem, že má 180k, ale v ceníku je 160k, asi nějaké úlitby ekologii... Nejvyšší výbava Shine Pack kde se dá připlatit jen vyhřívané sedačky, panramatické okno a metalíza 734 900 Kč... a pak si kup Caddy...
Ľutujem, že som naňho nemal, ale musel som kupovať dve autá, takže to vyhralo Berlingo a C3. Ale pri cene tohto VW sa mi pretáčajú panenky; ja som za strednú výbavu a slabší, 75 kW motor dal 16500,-€, v prepočte 433 tis. Kč...
Já jsem nové Berlingo (i to předešlé) zkoušel. Nové Berlingo udělalo obrovský skok směrem k osobním autům, to bez pochyby, jízdně, odhlučněním, je na dostřel k Picassu, ale Picasso je stáe uvniř materiály, odhlučněním a i jízdou, především s trochu svižnějším stylem, ještě o kousek dál. A hlavně Grand Picasso (Technospace) nabízí samostatně posuvné sedačky v druhé řadě, což je výhodou. Zase v Berlingu je více místa, resp. je vzdušnější a v sedmimístné verzi se dá sedět i ve třetí řadě docela pohodlně dospělým cestujícím. Inu je to o prioritách.
V tom máš samozrejme pravdu, Picasso ponúka ešte o kus kultúrnejšie prostredie a komfortnejšie vozenie, to je bez debaty. Malou nevýhodou sú ploché a nízko položené zadné sedadlá - mám už puberťákov a nízke sedačky pre deti prestávajú byť výhodou. Ale to je tak všetko, na čo by som poukázal. Ten motor a automat ma neskutočne lákali, žiaľ, nepodarilo sa.
Dejme tomu (25+54=79 podle mě, ale to je detail). Takže jsem schopný se proškrtat někam pod 900 za pořád solidně vybavený a vypadající auto... což je ale pořád hodně.
Myslíš konkurenci v rámci třídy, nebo konkurenci v rámci ceny? Protože to jsou dvě odlišné skupiny, které se zcela míjí...
Při cenotvorbě Caddyho pro český trh se někdo už dočista pomátl. Nebo zkoušejí, co zákazník snese. 90 kW, vlečka, malá dodávka ... za víc než 670 v základu? Jako v základu? Jako fakt?
Jsem právě nyní vybíral (a vybral) combi C segmentu/SUV C segmentu/podobnou rodinnou dodávku jako tento Caddy. Takže ceny a reálné nabídky dost znám. A to, co se dnes na trhu děje, jsem v životě nezažil. Cenové rozdíly za podobná auta různých značek v klidu +/- 200 tisíc. Masakr.
Jo, taky jsem to chtěl napsat - to auto je další důkaz, že jim šibe.
-Nejsilnější nafta 90kw?
-Nejslabší dokonce 55kw - v kterém roce jsme?
-Maximální nosnost největší verze 600kg? U dodávky? To je vtip? A to jen, když naprosto
oholíš výbavu.
-Cena
Zrovna tento týden jsem někde četl výzkum britských dopraváků, kteří žehrají na čím dál větší rozšiřování funkcí na dotykových display, kdy odvádí pozornost od řízení mnohem více, než klasické tlačítka. Dostali se u nastavování hudby až na neskutečných 24 s, kdy řidiči koukají na display místo na cestu. Zajímavé je, že výzkum vznikl na základě vážných nehod řidičů nových automobilů, kdy nebyla jasná prvotní příčina nehody.... to myslím stačí pro vysvětlení.
Hm hm. Obecně určitě jo. Ale zrovna ta hudba...
Základní úkony (hlasitost, přeskok na další skladbu / přeladění na další stanici) jsou pořád na volantu.
Složitější úkony jako je vyhledání konkrétní skladby, listování mezi alby nebo třeba změna nastavení ekvalizéru - tohle nikdy žádnej med nebyl a řidič by to prostě za jízdy dělat neměl. Jediná šance tu podle mě je překonat odpor a naučit se to přes hlasové ovládání.
Jenže ten konkrétní úkon, který zmiňuješ, bylo vybrání konkrétní skladby na Spotify a její puštění. To se nedá ani porovnávat s tlačítkovými ovladači, protože staré audiosystémy tohle prostě neuměly. Ten britský test byla parodie jak noha.
JJ byl ot spotify, to je fakt, ale to je právě to ,co bylo kritizováno- že to láká a je to nebezpečné. Na rovinu, mám v Octavii také dotykáč a byť má funkci minimum, tak se mi stalo při hledání jména, že jsem čuměl na display a také jel vlastně poslepu... natož na tom nastavovat teplotu topení či klimy, zlatá tlačítka pod displayem... a těžce zranění či mrtví nejsou parodie, ale fakt, ti Britové nejsou jelimáni!
Jasně, ale to není chyba dotykového ovládání. Je to chyba ve výchově lidí a v tom, co jim auto dovolí. Samotné ovládání není v principu špatné, pokud je dobře udělané a displej dobře umístěný.
To, že lidi si pak z auta dělají pojízdnou hračku, je jiná věc. A dělali by to i kdyby auto nic z toho nemělo, lovili by ty funkce v mnohem menším displeji mobilu.
Mel sem ted posledni rok bmw 420i. Holota, zaklad, s automatem auto cenik za 1,4, prodej tak cca 1,2. Ted sem poridil pro rodinu vw golf variant 1,4 tsi dsg rok 2018. Jizdne dobry, po bmw proste necekas ze to bude lepsi, nicmene nejsem z toho otravenej, zadny cukani dag a pod. Co me ale prekvapilo uroven zpracování i ve srovnani s bmw. Takze od ted si davam pozor na hodnoceni ceny a komenty typu “za vw milion!?” Ano, vykon, uroven sladeni prevodovky, podvozek, zpracovani v kabině muze kazdej vnimat jinak, nicmene se s prémií už můžou srovnávat.. holota bmw je holota, ale furt je tam ta cena kterou davas na misku vah.
že je vw ve zpracování interieru dobrý se nepřeme, spíš prostě psychologie (pro mě) u auta za "mega" a podladěnej dvoulitr výkonově na úrovni nějaký jednašestky je slabota.. určitej typ rodin tyhle mpv dost ocení a když už ten mega na to třeba mají tak si i ten tatík chce trochu zajezdit, takhle za ty prachy koupíš bmw dvojku mpv s menší výbavou ale máš tam benzin dvoulitr..
průměrných 6,9 litrů NAFTY je nějaká super spotřeba u tak malého auta? Mně to přijde na výkon motoru a jeho dynamiku teda dost. Takovou spotřebu bych čekal u těch 110 KW.
hale 90 nebo 110 je sumak a spotreba bude stejná, nikdy to nebude závodák to nikdo nechce a práve naopak pri dalnicnich rychlostech bude spotřeba u 110 lepsi
Za 1.2 mega koupíš u západních sousedů fungl nový Multivan, 2.0 TDI, 110 KW, DSG, 4x4, s třícestnou automatickou klimatizací a nesrovnatelně vyšší variabilitou a užitnou hodnotou. Dát mega za tuhle testovanou minidodávku může jen blázen... VW začíná s novými modely a jejich cenotvorbou žít mimo realitu jak úředníci z Bruselu.
No ty pitcho... Caddy s 90kW za 900 kolíků. Tak jen pro info: Renault Trafic doublecab 2.0 Energy dCi 170 EDC za 774 000 Kč. http://cdn.group.renault.com/…furgon-price.pdf Na další větší konkurenci jsem nekoukal. Jsem zvědavej, jak nude naceněná nová Kangoo.
A k hodnocení: Takže průměrnej výkon motoru, dynamika na dnešek podprůměrná, info jakžtakž funguje, a za to 4 hvězdy. Já se jen těším na test nějakýho konkurenta, kterej bude mít stejný výkonový a jízdní čísla, jestli si taky přečtu, že je to v pohodě. Tohle fakt ne
To auto dle testu vidím max. na 3-3,5. Minus jedna hvězda za cenu (a to jsem sakra hodnej).
Ale obecně to může být fuk - tohle si za nefleetovou cenu koupí jen opravdu velký hlupák (i při slevě 150t).
Čau - Megane: jsem spokojenej, motor drží a je super, tichej, na doma stačí, žádný komplikace, jezdím jen servisky. Jednou mi přestaly hrát reproduktory na levý straně, tak mi je v záruce vyměnili. Jo a jednou se mi manželce sekla parkovaka. Ale stačilo ručně odbrzdit, a od tý doby nic. Jinak už je to 7 let starej dědeček, tak čekám, kdy se co projeví. A pro info, třeba žárovku jsem za 7 let měnil jen jednou. A nebejt hypotéky, už dávno stálo doma MgGT 1,6 TCe. Měl jsem domluvenou fantastickou cenu za funglovku. Ale při dnešních cenách jsem si řekl, že si tohle ještě nechám, kor když není proč bejt nespokojenej. Manželka už by raději nějaký vyšší, ale dát o 100 litrů víc jen za to, že je to móda, to fakt ne. Už tak ty ceny dneska jsou šílený. A když chceš normální motor, jsi s penězma už jinde. I sám majitel salonu mi říkal, že za tyhle ceny nic neprodaj. Max se drží Hyundai, nedávno jsme vybírali auto pro kolegyni, a za 450 máš super i30 kombi. Ale nakonec vzala Cedník od Kii, rozhodla barva. :-D Hele, jsem rád, že si ještě můžu na víkendy vždycky nějakou voňafku za cenu baráku půjčit. Sice se to blbě vrací, ale co už. :-D
náš taky OK, až na to, že náš si ten olej bere. Škoda, jinak jako u Tebe - ani ta žárovka. Na GT 1,6 jsem si hodně myslel taky, smířil jsem se i s automatem, až ho stáhli z nabídky. Teď je za stejnou cenu RS line s 140 Hp, GT sedačky apod. za příplatek... Jo, je to děs. Příští týden si jdeme pro nový kočár, Renault už to nebude - škoda, se servisem jsem byl hodně spokojenej, což je základ. Ale jak jsi psal - za tuhle cenu nic neprodaj.
Jo, H/K a pár jiných se ještě drží, uvidíme.
Kolegyni gratuluju ;-)
Hele, ještě tak před 2-3mi lety bych to v klidu napsal, ale už se mi do toho nějak nechce. Ještě bych se pak od fosteka dozvěěl, že jsem socka s malým přirozením, bo nemám V10. Ciczero, či jak si to teď říká, by na něco moudrého určitě taky přišel, apod.
Takže sorry, ale radši ne. Ale je to moc pěkný auto ;-)
ja pred 2 lety koupil i30 kombi 1.4tgdi style plus nejaky vizualny paket za 420k, ted resim druhe auto do rodiny, neco vyssiho, a ten trh se uplne pomatl, ale uplne...
Hele, já mám v rodině ještě dva Megany s 1,2 TCe, ale slabší 85 kW, a oba dostali v záruce novej motor kvůli oleji. Bez řečí to vyměnili. U obou. To byla servisní paráda. No a příště už taky nevím, líbí se mi Proceed GT, i Ceed v kombajnu není špatnej. Ale fakt netuším, po čem šáhnu. Narovinu, jsem zvědavej na Arkanu, kdyby se podařilo něco vymyslet s cenou, šel bych do ní. Jinak jsem zapomněl: čekal jsem na Megane grandtour Etech, jezdil jsem s ním, super, pro manželku, která denně jezdí 25km by byl super, ale stačilo to spočítat na papír. :-D A to fakt ne. :-D Jinak na M kombíky koukám furt, jak píšeš GT Line s 1,3 by se mi líbil, ale to fakt ještě ne. Až vyhraju ve sportce, jdu pro něj. :-D
Z toho co jsem testoval - a byl to fakt vážný kandidát - FoFo 1.0 mHev 155 Hp ST line. Projeď si ho, je super. A cenová nabídka je na dnešní dobu hoooodně dobrá, dle mého dnes nejlepší kombi třídy (neznám nový Golf), za cenu lehce nad i30 (N-line).
RS line s 1.3 140 mi už přijde jako takové "fejkové" auto - tváří se jak sportovní derivát, ale není. Podvozek beze změn, vzadu vlečka. To už snad v Intens, to si na nic nehraje.
Jo, GT s 200Hp a 4control, to bylo jiné kafe.
TCe 140 je super, naši ho mají ve Scenicu, možná i proto mi to v RS line tak nějak vadí.
Proto jsem dával doublecab. Protože jako MPV si Caddy asi dnes už nikdo nekoupí, takže jsem srovnával dodávku vs dodávku pro 5 lidí. Ta cena VW je strašná. :-(
No tak to teda naopak myslím že jo, nová Caddyna bude spíš MPV než dodávka.
Doublecab budou holý plechy a jeden bag a tak... to bych nesrovnával... respektive bys to musel fest dovybavit. Ono ani ta osobní verze Traficu není žádný MPV.
Já to primárně myslel jako cenový srovnání dodávky pro 4 lidi a náklad. Jako že se dá sehnat daleko větší se silnějším motorem. Caddy jako MPV, to mi tam zas chybí ale normální motor, benzín, a hlavně ten interier mi nepřijde jak pro osobní auto. To bych nedal. Jinak jasný, Trafica by člověk musel i dovybavit, ačkoliv znám několik lidí, co maj 3 a víc dětí, a jsou s ním s 1,6 dCi spokojený.
Caddy už není, co býval, proto jsem zvědavej na nový Kangoo a srovnání, i když při dnešní cenový politice to bude taky pálka.
No máš tam 1.5TSI a 2.0TDI... sice s nominálně menším výkonem, ale podle dynamických parametrů se to zdá být dostatečný (už ne adekvátní cenovce, ale to je jiná diskuse). Berlingo má v benzínu jen 1.2 PureTech a Kangoo nic. A Doblo asi skončilo.
Interiér je osobní auto, konkrétně Golf (vč. diskutabilního infotainmentu)... můžeš mít i ergo sedačky, za rozumných 7t. Vzadu je to trošku strohé, ale pořád ok... obzvlášť s tou panoramou atd. A máš tam 6 bagů například, Trafic 1 (sorry že to furt opakuju :-) ). Slovy jeden :-)
Cady není co dřív... a právě je tam posun od dodávky s velkou nosností k osobnímu autu s lepšími jízdními vlastnostmi, lepším interiérem... někoho to potěší, někoho ne.
Trafic nemá jeden airbag. Ale kolik je v základu, to netuším, to se přiznám. http://www.google.com/imgres?… A mém na mysli nový KAngoo. Interierově je o dvalevely vejš. Teda pokud to bude takhle. http://g.denik.cz/…2021-1600-05.jpg Jen se bojím, že motorově to bude hrůza. Kroky novýjo šéfa Renaultu se mi zdaj jako cesta do pekel.
No v základu je jeden.
interiér na fotce mi jako žádnej odvaz nepřijde... osobně mám radši zabudované než vytrčené displeje... bonus je samozřejmě víc klasických ovladačů. O něco vejš je to možná proti tomu Traficu.
Motory... no tak 1.5dCi a 1.0TCe, když se zadaří tak 1.3TCe... co jiného?
Pokud tedy Caddy už je víc MPV než dodávka, vystavuje se tvrdší konkurenci. Ono je to samozřejmě o ujasnění potřeb. Když jsem potřeboval hlavně dodávku s občasným převezením lidí, úplně v klidu jsem koupil Dokkera 1.2 TCe (na zdivočelýho Aurise 1.6 na dálnici to s přehledem stačilo :-[] ) a neměl jsem žádné nutkání pro tento účel koupit Caddynu za minimálně dvojnásobek. Jakmile potřeba převážet náklad pominula, dodávky jsem se zbavil a koupil "cestovní" auto. MPV to sice nebylo ale řekněme, že bych ho teď chtěl. Spoludiskutující tady hází řadu konkurentů, většinou přímo z ranku osobních dodávek (a můžeme tedy diskutovat nakolik ty ostatní osobní dodávky jsou na úrovni Caddyho), ale jak jsem psal výše - při ceně, kterou VW nasadil bych se nebál vytáhnout silnější kalibry. Ron to načal a já za sebe musím říct, že bych se musel nechat zbavit svéprávnosti, abych pro pohodlné cestování s rodinou místo Caddyho nevzal třeba tohle. ;-) https://www.ford.cz/…d-S-MAX_2020.pdf
Konkurence je tam i tam a stejně tak by tam i tam byl problém s cenou, to si nevybereš.
Pro mě je přechod na MQB + snížení užitečného zatížení signál toho, že se priority trošku posunuly... a docela se mi líbí design. Za tyhle peníze to ale vůbec není k diskusi, to je jasný.
Taky bych dal přednost tomuhle před Caddym. S-Max je ale dražší než Picasso, o dost a jízdně pravda lepší, ale zase při tom, jak "milují" moje děti rychlou jízdu, bych za ušetřené peníze raději někam vyjel na dovolenou. Nicméně každý dle chuti.
si to shrňme. Dynamické parametry nejvyšší verze jen průměrné, užitečná hmotnost nižší oproti předchůdci i třídní konkurenci, variabilita zavazadlového prostoru dost pochybná (sklopná lavice a ještě zajistit vzpěrami, to jako vážně?), diskutabilní ovládání... a tohle všechno v základu za osmset... OK, fakt kvalita.
Ta znizena uzitocna nosnost ma teda fakt prekvapila. Z 800 na ~500? To tusim aj Octavia odvezie viac. Dost vysoka dan za nahradenie listovych pier tocenymi pruzinami. Pre hocijakeho maleho remeselnika je tym padom Caddy ako uzitkac nepouzitelne...
Tak určitě. Pominu li výprodej skladovek tak základní cena berlingo se stejně silným motorem je 545, oproti tomu caddy za 611. To bude ta polovina ceny. Ze?
Kdyby tys byl chytrak, tak si všimneš, že ta tvoje cena je s bonusy, např. za odkup ojetiny. Tedy ne standardní nákup cash. Pokud chceš porovnávat ceník auto do výroby stojí 611 vs. 545. Kolik ze sebe vymáčkne který dealerna slevě protože se něčeho potřebuje zbavit je na jinou diskuzi.
Chcete poslat fakturu? Je pravda, ze slo o skladovku s temer zakladni vybavou, max. slevou pro koncoveho zakaznika a koupe byla realizovana na zacatku leta 2019. Nic to ovsem nemeni na faktu, ze jde prakticky tretinovou cenu.
ani ne. Píšu to už výše - když pominu skladovky. :-O
Když někomu "hnije na šrot na skladě" potřebuje se ho zbavit za každou cenu. Samozřejmě to trochu přeháním, ale určitě ten váš nákup je neporovnatelný s ceníkovou cenou. A určitě se netýká standardní nabídky a standardního zákazníka. A tady řešíme ceník.
Opět tuhá zadní náprava - tady její konstrukci v článku nenajdete. Už ta před tím vykazovala své nevýhody, ale byla aspoň prostorově úspornější. Změna z listových per na pružiny si vynutila podélná ramena a příčnou panhardskou tyč - na výšku neúspornou. Obojí mění směrové postavení nápravy jak při souměrném propérování, tak v nesouměrném a v zatáčce. Nevím proč - kliková náprava, logicky obvyklá v této kategorii, by byla lepší a jednodušší. Kór když si nový Caddy hraje na luxus i s. cenou.
K pružinám: - pružiny jsou válcové, dlouhé, svislé a daleko od kol:
Válcové a dlouhé pružiny zabíhají na výšku do míst, kde by mohla být podlaha. Kdyby byly soudkovité, nezabíhaly nad podlahu a do podběhů a byly by progresivní a krátké: tj. byly by měkké pro prázdné nezatížené auto a tužší pro zatížené. Rozdíl chování nezatížené-zatížené auto by byl mnohem menší - už přijatelný.
Poznámka:
Listová péra byla progresivní.
Navíc jsou zde tlumiče uloženy šikmo dopředu - kromě podivných kinematických vlastností, to je další újma v prostoru
Nová Caddy je dobrá. Jenže celkově šla špatným směrem. Většina lidí ji podle mě kupovala právě pro tu kombinaci s užitnými vlastnostmi. A tady doslova vyměnili užitné vlastnosti za nějaké IT cypoviny a pohodlí. Takže je tu sice výrazný pokrok, ale za cenu výrazných ztrát.
Navíc mnohé chyby jsou podle mě úplně zbytečné. Ale jakože úplně, Pevné zadní sklo, pevná boční skla, nezakrytá kolejnice dveří... To jsou totální ignorantství.
A pak tu je zlatý hřeb večera - cena. Milé dámy a pánové, proč si kupovat prémiové SUV GLB, když za stejnou cenu můžete mít bídnou neprémiovou krabici s mnoha přešlapy...
A ano, vystihl jsi to přesně - to auto působí, jako by ho navrhoval někdo, kdo předchozí bohatou a úspěšnou historii modelu Caddy vůbec, ale vůbec nepochopil.
Když jsem se ptal proč má Caddy pevná boční okna, nemá vyklápěcí zadní okna, samostaná zadní sedadla, venkovní lištu dveří atd. Tak mi řekli, že si dělali výzkumy mezi zákazníky a ty to nepotřebují a ani jim to nevadí.
Ale Caddy si nejvíce kupují firmy. A správce vozového parku co se vozí v Passatu možná v A6 nic takového neřeší.
A to jsem nic nevěděl, že to má podstatně menší nosnost. To bych byl zvědavý, co by mi na to řekli.
A zas jeden co rad pouziva slovo premie. To ze se ti glb libi vic nez cady, neznamena ze dalsich 99 lidi ze 100 to vidi stejne. A slovo premie dnes znamena min nez si myslis. To ze kazdej vnima auto jinak a uziva jinym zpusobem ani nemluve. Auta kupujou lidi co prijdou na showroom a nebo kliknou na netu na nabidku “auto domu” ne lidi z diskuzí.
Tak tuhle caddynu si může koupit jen člověk co slepé kupuje jen koncern VW nebo má asi potěšení z toho když ho někdo oskube..
Protože když se člověk podívá pořádně tak zjistí že je tu dotazenejsi Berlingo za 2/3 peněz.
No v lete som objednal auto - Rifter 1,2 6st manual, 7 miest kratky, dvojzonova automaticka klima, vyhrievane sedacky, otvaracie okna vsetky aj zadne, kozenny multifunkcny volant, lyziny, radio s mirrorlink a neviem co vsetko... moje okolie radilo, pockaj na koniec roka, ceny padnu dole.... pride novy caddy, bude to pecka.... esteze som tvrdohlavy. Zaplatil som v CZK cca 475000.... to by som mal polku caddyho :/
auto dozaista ok... prakticke .. konecne uz kusok aj pekne... ale preboha kto da za caddyho melon? ani firma... nie to este poctivy sukromnik.... v tejto cenovke pritom uz clovek moze mat GLBecko od mercedesu pre 6 ludi a snad uz aj v 4kolke ..... samozrejme caddy nie je nejak dokker ... clovek tu caka kusokuz teda vyssiu cenovku... ale ze to bude zase 3 krat tolko ako dacka .. tak to je zly sen... za mna predrazene auto... nejake doblo spravi rovnaku sluzbu alebo aj proace ci nakoniec aj spominany dokker ale ich cenovky su ovela zmysluplnejsie a v reale bezneho pouzitia aj akcepotovatelnejsie...
Taky budu muset hledat náhradu za stavající Caddy. Budu omezen rozpočtem a barvou. Na auto budu mít +- 600tis bez DPH. Caddy za tuto cenu bude mít slabou výbavu. Na DSG, LED světla a nějaké asistenční systému můžu zapomenout. Konfiguroval jsem si Riftera Long v 1,2 automat, v nejvyšší výbavě a zaškrtal jsem vše kromě pár blbostí. A cena byla 580 tis. Počkám, až dam dají LED světla a bude to vítěz.
Nechápeš zámerný dizajnový prvok. Odkrytá lišta má evokovať poctivú techniku a kvalitný materiál, ktorý sa inak ukrýva v útrobách auta, kam užívateľ nevidí. Vodič preto vie, že sa na auto môže 100% spoľahnúť, pretože je to zaručená nemecká kvalita. :D:D:D
Nechápu moc tu politiku "chceme z toho udělat fancy auto za mega" vs. "dáme do toho výkonově motory co byly v těchto autech 15 let zpátky". Já bych asi i chápal cenu milion, stačilo by, aby v tom autě bylo TDI 140 (147) kW... Hned by to vypadalo úplně jinak. Jenže to je asi ta rozkročenost VW a nutnost nekonkurovat si vzájemně, kdo by pak kupoval například Tiguan Allspace...
jedno z mala aut, se kterym bych nemel problem jezdit cely tyden misto sveho Golfu a na vikend do nej nastrkat par skrinek, varic s umyvadlem, na dvere uchytit kola a vyrazit po republice jako s mini camperem... aniz bych kupoval druhe auto. Jenze veci jako jedine stahovaci okna vpredu to kazi, pak ta cena... vidim to na Rifter, i kdyz jako v Golfu to nebude 😀