Novinky
Jaký mindráky, co furt meleš?
Já narozdíl od tebe japonské auto mám.
Tak drž pysk a šoupej nohama. Mindráčku se starým pažoutem. :-!
9.38 bodu! Pecka!
Jsi chudáček.
Já narozdíl od tebe japonské auto mám.
Tak drž pysk a šoupej nohama. Mindráčku se starým pažoutem. :-!
9.38 bodu! Pecka!
Jsi chudáček.
Tak tehdy taky ty automaty zdaleka nebyly to, co dnes, a klasická ruční brzda byla tehdy standardem.
Takže argumentačně má tvá reakce hodnotu 0.
Takže argumentačně má tvá reakce hodnotu 0.
Říká se tomu logické myšlení..., ale to ty možná neznáš.
A z čeho ji čerpáš ty?
Pár jich znám, kolik jich znáš ty?
Když jsem se jich ptal, proč mají zrovna japonská auta, tak první co z nich vypadlo byla cena.
Mám rodinu v Kanadě, kam hned po revoluci emigrovali. On chtěl Audi, ona VW (Golf), ale oba mají Japonce, hlavní důvod - tamní ceny (nákup/financování/servis).
A z čeho ji čerpáš ty?
Pár jich znám, kolik jich znáš ty?
Když jsem se jich ptal, proč mají zrovna japonská auta, tak první co z nich vypadlo byla cena.
Mám rodinu v Kanadě, kam hned po revoluci emigrovali. On chtěl Audi, ona VW (Golf), ale oba mají Japonce, hlavní důvod - tamní ceny (nákup/financování/servis).
Už se zase pečeš.
Všichni se ti smějou a ty kvičíš dál.
Mrkej na palce.
Opět jsem tě pobil. Škaredě pobil.
Co máš vlastně ty za auto, jestli se můžu ptát.
Všichni se ti smějou a ty kvičíš dál.
Mrkej na palce.
Opět jsem tě pobil. Škaredě pobil.
Co máš vlastně ty za auto, jestli se můžu ptát.
Objektivně, jeden z hlavních důvodů, proč si Američané kupují japonská auta je jejich cena... a kdo chce šetřit (ztráta při prodeji), nechává si auto déle...
Jenom tak - níže.
Asi jsi spokojen. Jde taky o to, jaké máš možnosti srovnání nebo rozlišovací schopnosti. Spousta lidí miluje svý tlustý blbý ženy 😊
Nevím, co je na tom hvězda, Normální auto na denní použití. Globální model s dost jedinečným designem (na globální normální auto)
Zajímalo mě to proto, že tady spousta lidí velebí elktromobily, japonce, korejce, atmo motory...a nakonec je ani sami nemají a když jdou pro auto, kupujou třeba Polo. Ty jsi alespoň v tomto normální.
Asi jsi spokojen. Jde taky o to, jaké máš možnosti srovnání nebo rozlišovací schopnosti. Spousta lidí miluje svý tlustý blbý ženy 😊
Nevím, co je na tom hvězda, Normální auto na denní použití. Globální model s dost jedinečným designem (na globální normální auto)
Zajímalo mě to proto, že tady spousta lidí velebí elktromobily, japonce, korejce, atmo motory...a nakonec je ani sami nemají a když jdou pro auto, kupujou třeba Polo. Ty jsi alespoň v tomto normální.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nižší splátky jsou snad ta nižší suma/cena. Výkonnější motor, než co? Konkurence snad nemá výkonnější motory, než Japonci?
V principu si napsal to samé co já, jen si to jinak okecal.
Ale definuj to "nejvíc", co za tu (nižší) sumu údajně dostanou?
Ale definuj to "nejvíc", co za tu (nižší) sumu údajně dostanou?
Hm. Obecně by mě děsil ojetej EV. A hodně.
Jinak nabídka se bude rozšiřovat.
Bejt tohle přede mnou...EV do města...Nová Moka vypadá dobře a je v elektrice. Ale neznám parametry. Každpádně bez daně s německou dotací---je to zajímavý.
Teslu bych nesnesl - nesnáším levný věci. Hnusně zpracovaný. Nejen auta. Nábytek, nářadí, skoro všechno. Až na hadry a elektroniku. To je spotřební věc.
Jinak nabídka se bude rozšiřovat.
Bejt tohle přede mnou...EV do města...Nová Moka vypadá dobře a je v elektrice. Ale neznám parametry. Každpádně bez daně s německou dotací---je to zajímavý.
Teslu bych nesnesl - nesnáším levný věci. Hnusně zpracovaný. Nejen auta. Nábytek, nářadí, skoro všechno. Až na hadry a elektroniku. To je spotřební věc.
Tak to buď rád, že se nechystáš koupit barák 😁 Za 5 let 50% ceny plus.
Hele - ve městě asi nebaví jezdit skoro nikoho skoro s ničím.
Věř mi, že supersport v manuálu byl křest ohněm. Byy chvíle, kdy bych ho z fleku vyměnil za japonskou hvězdu. 😄
Do města EV - proč ne. Ale rychlec tam nebudeš. A planetě taky nepomůžeš.
Zajímavá je ta německá dotace. Přemejšlím o tom zas.
A co za káru máš v pácu?
Hele - ve městě asi nebaví jezdit skoro nikoho skoro s ničím.
Věř mi, že supersport v manuálu byl křest ohněm. Byy chvíle, kdy bych ho z fleku vyměnil za japonskou hvězdu. 😄
Do města EV - proč ne. Ale rychlec tam nebudeš. A planetě taky nepomůžeš.
Zajímavá je ta německá dotace. Přemejšlím o tom zas.
A co za káru máš v pácu?
No ale asi jsi spokejenej a to je hlavní.
Trošičku postiženej budeš, ale kdo ne?
Já jsem vděčný sa svůj život co se týká aut.
Ale postižení je tu taky! 😄
Trošičku postiženej budeš, ale kdo ne?
Já jsem vděčný sa svůj život co se týká aut.
Ale postižení je tu taky! 😄
Neklikal jsem na to.
Ale tohle nejsou ti lidi, co to maj tak dlouho.
Já mám nezvykle dlouho počítač nebo telefon - a rozhodně to nejsou nejlepší kousky.Pro firmu to dobré není - moc aut takhle neprodá.
Ale tohle nejsou ti lidi, co to maj tak dlouho.
Já mám nezvykle dlouho počítač nebo telefon - a rozhodně to nejsou nejlepší kousky.Pro firmu to dobré není - moc aut takhle neprodá.
z ceho prosim te cerpas tu tvoji objektivitu?
Z vlastni hlavy? 😄
https😐/cs.wikipedia.org/wiki/Pravda
Kolik znas Americanu?
Z vlastni hlavy? 😄
https😐/cs.wikipedia.org/wiki/Pravda
Kolik znas Americanu?
Jezdíš nejčastěji ve městě, tak si kup EV, já zase po městě nejezdím vůbec, bydlím v menším městě a po městě chodím téměř výhradně pěšky, nebo na kolobce (neelektrické).
Tolik, jako v améru starejch Kojot! :-!
Celý je to směšný. Informace o ničem.
O chudých lidech, co si kupujou japonce, protože jsou levní a ze stejného důvodu si je nechávají dlouho.
Namají na nový. viz článek: "Japonské vozy, zejména Toyota a Honda, jsou dobře známé pro svou spolehlivost i výdrž a přitahují typy zákazníků, kteří chtějí udržet své vozy na silnici tak dlouho, jak jen to bude možné"
Spolehlivost nerozporuju. Ale lidi co maj vatu chtěj furt nový modely!
Celý je to směšný. Informace o ničem.
O chudých lidech, co si kupujou japonce, protože jsou levní a ze stejného důvodu si je nechávají dlouho.
Namají na nový. viz článek: "Japonské vozy, zejména Toyota a Honda, jsou dobře známé pro svou spolehlivost i výdrž a přitahují typy zákazníků, kteří chtějí udržet své vozy na silnici tak dlouho, jak jen to bude možné"
Spolehlivost nerozporuju. Ale lidi co maj vatu chtěj furt nový modely!
Jasně. 😁 😁 😁 Prej málo najedou.
https😐/www.motortrend.com/…a-the-tear-down/
https😐/www.auto.cz/…bez-zavady-78476
https😐/www.motortrend.com/…a-the-tear-down/
https😐/www.auto.cz/…bez-zavady-78476
No uplne spokojenej nejsem.
Jezdit s tim v zacpe je vopruz.
Nebavi me Start-stop.
Ale vadi mne, kdyz stojim a motor bezi. I kdyz je to stokrat lepsi nez diesel (alespon ve stejny tride...).
Nebavi me s tim proste jezdit ve meste.
A ja jezdim bohuzel ve meste nejcasteji.
Proto se tesim na svy dalsi auto, ktery bude elektricky. A pro mestsky pouziti a my najezdy mnohem lepsi.
Kazdy rok co tu koupi odkladam jdou ceny dolu, a kapacity baterek/dojezd nahoru.
Jezdit s tim v zacpe je vopruz.
Nebavi me Start-stop.
Ale vadi mne, kdyz stojim a motor bezi. I kdyz je to stokrat lepsi nez diesel (alespon ve stejny tride...).
Nebavi me s tim proste jezdit ve meste.
A ja jezdim bohuzel ve meste nejcasteji.
Proto se tesim na svy dalsi auto, ktery bude elektricky. A pro mestsky pouziti a my najezdy mnohem lepsi.
Kazdy rok co tu koupi odkladam jdou ceny dolu, a kapacity baterek/dojezd nahoru.
Takze je to objektivni, nebo tvoje logika?
😁 😁
Kdyz uz, tak bych napsal value for money.
A v tom jsou Japonci skutecne dobry.
Proste ti za tvou sumu poskytnou nejvic.
To je dano m. j. jejich temer dokonalou vyrobou...
😁 😁
Kdyz uz, tak bych napsal value for money.
A v tom jsou Japonci skutecne dobry.
Proste ti za tvou sumu poskytnou nejvic.
To je dano m. j. jejich temer dokonalou vyrobou...
A já jsem měl užovku a srala se celá. Záporný pól na (jen) kostře, bašta když to trošku zrezlo. Hnedle světla nesvítí. A tak dál.
Ne nejsem normalni. 😉
Velebim hybridy, elektromobily.
Auta s dobrou protihodnotou.
Nizkyma emisema.
Zadnim pohonem.
Jizdnima vlastnostma.
Atd.
V naprosty vetsine jsem BY kupec. 😁
Ale mel jsem moznost toho projet pomerne hodne. 😉
Velebim hybridy, elektromobily.
Auta s dobrou protihodnotou.
Nizkyma emisema.
Zadnim pohonem.
Jizdnima vlastnostma.
Atd.
V naprosty vetsine jsem BY kupec. 😁
Ale mel jsem moznost toho projet pomerne hodne. 😉
Jakoze Civic. Ale to neni auto.
To je japonska hvezda. 😉
Procpak te to zajima?
Ja jsem mel na Japonce stejny nazor i kdyz jsem pred casem zrovna zadny japonsky auto nevlastnil...
To je japonska hvezda. 😉
Procpak te to zajima?
Ja jsem mel na Japonce stejny nazor i kdyz jsem pred casem zrovna zadny japonsky auto nevlastnil...
Jsi hustej. 😄
Z tech palcu asi neusnu. 😁
Ja nemam auto.
Mam rad japonsky hvezdy.
https😐/www.auto.cz/…ka-hvezda-137179
Z tech palcu asi neusnu. 😁
Ja nemam auto.
Mam rad japonsky hvezdy.
https😐/www.auto.cz/…ka-hvezda-137179
Trabant není patnáct let staré auto, dělat podobnou anketu u nás, vyjdou stejnou logikou, tj. jako nejspolehlivější, felicie nebo octavie I, prostě staré škodovky. Důvody? Podobné jako v usa u těch toyot.
Spolahlive vozy... a tie zvacsa japonske vozy su predsa ani nie je potrebne kazdych 5-6 rokov menit...
Honda e vypadá dobře, i když zdaleka ne tak dobře, jako její předchozí studie.
Ovšem ta cena je šílená, bez větší dotace téměř neprodejné.
Ovšem ta cena je šílená, bez větší dotace téměř neprodejné.
Fosteku, neblázni. Nemůžeš se rovnat s někým tak chytrým a inteligentním, jako je Blue Sun. Nejchytřejší a nejinteligentnější diskutující ne jen zde, ale nejspíše ve střední Evropě. Navíc nejlepší herec pod sluncem, protože to, jak dokáže svou inteligenci maskovat je až neuvěřitelný. Nicméně zde máš nakopírovaná jeho slova, aby jsi viděl že nekecám 😁
"Proč Místní podřadné fosilie zkrátka neunesou, že jsem chytřejší, než oni všichni dohromady." "
"Proč Místní podřadné fosilie zkrátka neunesou, že jsem chytřejší, než oni všichni dohromady." "
No bude to tym, ze za dane peniaze je Japonec ovela lepsie vypracovany, spolahlivejsi, kvalitnejsi, uspornejsi a proste celkovo lepsi.
Cena zakladnej Camry je 25 000 USD a Chevy Malibu zacina na 22 000 USD... kto chce najlacnejsie auto, kupi si Amíka.
Cena zakladnej Camry je 25 000 USD a Chevy Malibu zacina na 22 000 USD... kto chce najlacnejsie auto, kupi si Amíka.
Ale tady píšeme pod článkem o situaci na US trhu a právě tam je "japonec" hodně o ceně.
Tak hlavně 15letá Felicie je "oxymóron", protože už se 20 let nevyrábí.
A potkat dvojkovou Octavii ve slušném stavu rozhodně není žádná vzácnost.
A potkat dvojkovou Octavii ve slušném stavu rozhodně není žádná vzácnost.
Ak človek najazdí ročne cca 10 000 km, tak 5 ročné auto má 50 000 km. Ak jazdí ohľaduplne voči autu (nie ako so služobným), tak 5 ročné auto s 50 000 km je viacmenej v stave nového auta. Prečo by som ho predával? Aby niekto dostal za dobré peniaze perfektné auto? 5 ročné auto s 50 000 km je presne to, čo by som rád kúpil ako jazdenku 😄.
Môj plán je nechať si auto minimálne 10 rokov a potom sa uvidí. Predpokladám, že bude v skvelej kondícii aj v tomto veku.
Kolega má 10 ročnú Octaviu 2 (1,6 MPI), najazdené cca 110 000 km - auto je pekné z vonku, interiér je veľmi zachovalý, motor už trochu žerie olej (no, nie je to "Japonec" :-!). Keď sa pozriem na to auto, tak za tie roky, čo ho má sa nejako nezmenilo. Také auto sa neoplatí predať, keď je s ním človek spokojný.
Môj plán je nechať si auto minimálne 10 rokov a potom sa uvidí. Predpokladám, že bude v skvelej kondícii aj v tomto veku.
Kolega má 10 ročnú Octaviu 2 (1,6 MPI), najazdené cca 110 000 km - auto je pekné z vonku, interiér je veľmi zachovalý, motor už trochu žerie olej (no, nie je to "Japonec" :-!). Keď sa pozriem na to auto, tak za tie roky, čo ho má sa nejako nezmenilo. Také auto sa neoplatí predať, keď je s ním človek spokojný.
U týchto malých mestkých EV je asi jedno či to bude FWD alebo RWD keď sa nebude dať naplno vypnúť stabilizačná elektronika.
Tesla M3 RWD má celkom zaujímavú cenofku, ale ten interier :no:
Tesla M3 RWD má celkom zaujímavú cenofku, ale ten interier :no:
Už se nauč žít sám, chápu, že je snadné zavolat si Dinara a nechat se poučit, ale já tu opravdu nejsem od toho, abych ti vysvětloval každou trivialitu. 😉
Mokka a Enyaq je jiná cenová hladina.
Je strašně drahej a na živo má asi o půl metru nižší rozchod.
Ale to jsi psal, že je hondí vlastnost. 😄 tak by se ti asi fakt mohl líbit.
Nabídek bude víc a víc.
Vůbec ho nepotřebuju a nehodlám se s rát s nabíjením ani to za to dát,ale Taycan je první EV, co mě zajímá.
Na druhou stranu...911Turbo S 😁 a je po Taycanu.
Je strašně drahej a na živo má asi o půl metru nižší rozchod.
Ale to jsi psal, že je hondí vlastnost. 😄 tak by se ti asi fakt mohl líbit.
Nabídek bude víc a víc.
Vůbec ho nepotřebuju a nehodlám se s rát s nabíjením ani to za to dát,ale Taycan je první EV, co mě zajímá.
Na druhou stranu...911Turbo S 😁 a je po Taycanu.
Ja jsem chtel vymazat ten prispevek. Ale musel mit 6 znaku. 😁
Jo to bylo v nejakym serialu.
Koukal jsem na to hlavne kvuli tomu autu. 😄
Edit: hardcastle and mccormick
Jo to bylo v nejakym serialu.
Koukal jsem na to hlavne kvuli tomu autu. 😄
Edit: hardcastle and mccormick
Není nejchytřejší a nejinteligentnější = to samý?
No popravdě na fosteka má inteligencí a znalostmi = kde kdo 😉
Pro BlueSuna = asi snadný i v Eco režimu v poloviční zátěži :-!
No popravdě na fosteka má inteligencí a znalostmi = kde kdo 😉
Pro BlueSuna = asi snadný i v Eco režimu v poloviční zátěži :-!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To jeste nevim.
Ted sleduju ojety i3.
Jeste je to dost otevreny.
Kazdopadne Tesla za 1,2M je absolutne bezkonkurencni. Ta je skoro za cenu ty i3 novy. A ty dve auta jsou nesrovnatelny.
Ale to jsou zatim ceny nad my moznosti.
Rozhodne bych nesel do Citigo. To je maly a nezajimavy. I3 ma zadni pohon. Nova generace Hyundai se zadnim pohonem bude urcite super. A uvidime co vetsi Honda.
Nejvic se mi libi Honda e...
Ale ta je taky moc mala, draha a ma maly dojezd. Ale na jezdeni do mesta asi ideal a zadohrab.
:yes:
Ted sleduju ojety i3.
Jeste je to dost otevreny.
Kazdopadne Tesla za 1,2M je absolutne bezkonkurencni. Ta je skoro za cenu ty i3 novy. A ty dve auta jsou nesrovnatelny.
Ale to jsou zatim ceny nad my moznosti.
Rozhodne bych nesel do Citigo. To je maly a nezajimavy. I3 ma zadni pohon. Nova generace Hyundai se zadnim pohonem bude urcite super. A uvidime co vetsi Honda.
Nejvic se mi libi Honda e...
Ale ta je taky moc mala, draha a ma maly dojezd. Ale na jezdeni do mesta asi ideal a zadohrab.
:yes:
Tvoje myšlení je záhadou... Opět jen přehlídka zaslepené nenávisti, jako vždycky. Co z toho máš? Vymýšlet takové nesmyslné lži a asociace jen k výlevu mindráku, kam na to chodíš?
akorát jejich zákazníci nejsou lakomci a lidi co auta nezajímaj a jezdí jenn z A do B jednou za čas, takže za 15 let maj 3 auta 😄
Japonci ako vieme ponukaju vybavenejsie verzie bez moznosti nejakej extra config. v tomto pripade sa kludne kupuju auta za cenu Od, pretoze ina moznost nie je.
Lexus je na pomery D3 este stale novacik a jeho cesta smerom na hor musela byt nizsia cena za zrovnatelne vlastnosti a kvalitu. Je to cisto len otazka image a casom sa mozno cenou dotiahne na D3. Jeho kvalita aspon podla mojich znalosti je vyssia ako u D3 hlavne pokial ide o spracovanie a materialy, ale to by som nerad rozoberal. Kazdy novy hrac na trhu musi ponuknut nieco naviac, prvy mobilny operator bol monopol a pak prisli lepsie ponuky... v preklade lacnejsi... dnes ti co boli kedysi lacnejsi su cenou rovnako ako ten prvy.
Co to znamena ? Mozno to, ze D3 si svoju cenu nevie obhajit niecim naviac, alebo ze Lexik je lacnejsi ? To co je drahsie je vzdy lepsie ? Prast, alebo uhod, quovadis.
Lexus je na pomery D3 este stale novacik a jeho cesta smerom na hor musela byt nizsia cena za zrovnatelne vlastnosti a kvalitu. Je to cisto len otazka image a casom sa mozno cenou dotiahne na D3. Jeho kvalita aspon podla mojich znalosti je vyssia ako u D3 hlavne pokial ide o spracovanie a materialy, ale to by som nerad rozoberal. Kazdy novy hrac na trhu musi ponuknut nieco naviac, prvy mobilny operator bol monopol a pak prisli lepsie ponuky... v preklade lacnejsi... dnes ti co boli kedysi lacnejsi su cenou rovnako ako ten prvy.
Co to znamena ? Mozno to, ze D3 si svoju cenu nevie obhajit niecim naviac, alebo ze Lexik je lacnejsi ? To co je drahsie je vzdy lepsie ? Prast, alebo uhod, quovadis.
Ale takto (za cenu od) se auta obvykle nekupují, tím spíš ve vyšších třídách..., každopádně to nemá relevantní výpovědní hodnotu ohledně srovnání ceny a toho, co za ni člověk dostane.
Mimochodem, to co jsem napsal v předchozí reakci platí typicky i pro tebou vzpomínaný Lexus vs D3.
Mimochodem, to co jsem napsal v předchozí reakci platí typicky i pro tebou vzpomínaný Lexus vs D3.
Ocividne im tie drahsie alternativy za to nestoja, to nie je tym ze jediny dovod na kupu Japonskeho auta je nizka cena. To najdrahsie neznamena vzdy najlepsie, alebo najkvalitnejsie.
To neplati na 100%, ak chces auto velkosti Camry a mas 22tisic tak si ju nekupis. Chevyho ano, uplne rovnake je to s Accordom.
Srovnávat ceny "od" nemá smysl, pokud ta auta nemají v základu srovnatelnou motorizaci a výbavu, což obvykle nemají.
A auto které má lepší výbavu/motorizaci za srovnatelnou cenu, je právě to levnější, protože tohle si u konkurence za takovou cenu nekoupíš.
A auto které má lepší výbavu/motorizaci za srovnatelnou cenu, je právě to levnější, protože tohle si u konkurence za takovou cenu nekoupíš.
Delenie na lacne a drahe je v tomto pripade osemetne, moze ti dookola niekto tvrdit, ze ich kupuju kvoli cene, vzdy sa najde drahsie aj lacnejsie auto... a je tu aj Lexus, ze ano...
V skutocnosti ide o pomer ceny a hodnoty to aj pri lacnych aj pri drahsich autach, ani amik si nekupi auto s mensou hodnotou nez moze v skutocnosti mat, preco by to robil ?
To platilo aj pre audiotechniku v 60-70-80 rokoch v USA, Japonci mali proste lepsie veci v danej cene, thats all. A to platilo pre vsetky cenove kategorie od receivera za 100USD az po receiver za 1000 USD
V skutocnosti ide o pomer ceny a hodnoty to aj pri lacnych aj pri drahsich autach, ani amik si nekupi auto s mensou hodnotou nez moze v skutocnosti mat, preco by to robil ?
To platilo aj pre audiotechniku v 60-70-80 rokoch v USA, Japonci mali proste lepsie veci v danej cene, thats all. A to platilo pre vsetky cenove kategorie od receivera za 100USD az po receiver za 1000 USD
Camry za 25 000 USD / 21 400€ / 585 000 KČ by u nás išli na odbyt ako teplé rožky 😄
U nás je od 31 000 €.
Nechcem vedieť, koľko pýtajú za Corollu :-!
Ináč, ak si vezmeme, že... "za dane peniaze je Japonec ovela lepsie vypracovany, spolahlivejsi, kvalitnejsi, uspornejsi a proste celkovo lepsi"
Tak to nebude IBA o cene. Možno tak v porovnaní s nemeckou produkciou a prémiovými autami 😄
U nás je od 31 000 €.
Nechcem vedieť, koľko pýtajú za Corollu :-!
Ináč, ak si vezmeme, že... "za dane peniaze je Japonec ovela lepsie vypracovany, spolahlivejsi, kvalitnejsi, uspornejsi a proste celkovo lepsi"
Tak to nebude IBA o cene. Možno tak v porovnaní s nemeckou produkciou a prémiovými autami 😄
Otázka je, či je "Japonec" lacnejší ako auto US produkcie. Lebo podľa toho čo čítam sú US autá na domácom trhu poriadne lacné.
Jedine, žeby sme uvažovali občana USA, ktorý nechce americké auto. Potom by mohol byť "Japonec" výhodnou kúpou.
Jedine, žeby sme uvažovali občana USA, ktorý nechce americké auto. Potom by mohol byť "Japonec" výhodnou kúpou.
Už je to hodně dlouho, abych si pamatoval nájezd při prodeji, ale jezdila denně bez poruch.
Ja som kúpil Japonca kvôli vyššej spoľahlivosti (predpokladané dlhodobé vlastníctvo), jazdným vlastnostiam, dizajnu a technike 😄. Boli aj lacnejšie alternatívy od iných nejaponských značiek.
Viacmenej iba tá spoľahlivosť má niečo spoločné s "Japoncom".
Čo sa týka cien Japoncov...
1. Honda - drahá
2. Mazda - drahá
Ešte tak Toyota má priateľnejšie ceny a samozrejme Suzuki... Prví 2 menované značky musí človek chcieť z iného dôvodu ako je dobrá cena.
Viacmenej iba tá spoľahlivosť má niečo spoločné s "Japoncom".
Čo sa týka cien Japoncov...
1. Honda - drahá
2. Mazda - drahá
Ešte tak Toyota má priateľnejšie ceny a samozrejme Suzuki... Prví 2 menované značky musí človek chcieť z iného dôvodu ako je dobrá cena.
Prave ze kolem tech 15 let škodovky uz mizí rychle ze silnici. Uz to jsou shnilý sroty až na pár výjimek.
Kultovní je jen Coyote z první série, postavený na Mantě Montage, tedy repliky McLarenu M6 GT. Další série už měly slepeninu postavenou na šasi DeLoreanu a vypadalo to divně.
Ja BYCH jezdil radsi v tom Taycanu. 😉
Obzvlast ve meste.
I kdyz tam je dost velkej.
Nazivo jsem byl prekvapenej, jak je velkej.
Obzvlast ve meste.
I kdyz tam je dost velkej.
Nazivo jsem byl prekvapenej, jak je velkej.
Jo, proto se mi libi ta Honda...
Ale Tesla je vykonove jinde.
Ja chci EV na platforme EV.
Nelibi se mi kompromisy, i kdyz nevylucuju, ze u nejakyho neskoncim 😁
To Mokka nesplnuje. To je prevlecena 2008.
Nez Mokku, to uz snad radsi Enyaq.
Ten se mi docela libi.
Ale nejdriv po FL az odstrani nejhorsi chyby.
Ale Tesla je vykonove jinde.
Ja chci EV na platforme EV.
Nelibi se mi kompromisy, i kdyz nevylucuju, ze u nejakyho neskoncim 😁
To Mokka nesplnuje. To je prevlecena 2008.
Nez Mokku, to uz snad radsi Enyaq.
Ten se mi docela libi.
Ale nejdriv po FL az odstrani nejhorsi chyby.
Tak to u nás budou 120ky a Trabanty. :-!
Lidi v chudejch zemích si dlouho nechávají jediné boty - budou to tudíž nejlepší boty na světě.
Ale někomu to stačí.
DonVito už kvičí, Mára doteď neopravil ten sranec ve článku o Taycanu.
No hlavně, že je japanozábava!
Jedem palce kucí, japanolízači! A
kdo má japonce, ať si dá panáka. Já jdu na to. 10ti letej rumík na moje Mitsu! To je fajn!
Nippon Bansai!