Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Realitní magnát prozradil, proč nejezdit denně s Bugatti

49 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
Nemůžu si pomoct, přijde mi to strašně nesmyslný. Snad ještě koupit to čistě jako investici. Ale i ten další, co to koupí, to zřejmě koupí jako investici, aby to mohl po čase někomu prodat dráž coby investici.

Auto by mělo dělat radost. A v tomhle autě je téměř nesmyslný jezdit.
adamzprahy
Hlavně ve verzi od výrobce kabelek (a módy) za příplatek v řádu desítek milionů a do které si člověk musí dávat návleky na boty :D Jako tohle je nesmysl, respektive je jasný, že takováhle verze není na ježdění.

Líbil se mi někde rozhovor s borcem z US co koupil speciální verzi Aventadoru (aspoň myslím, moc si to už nepamatuju) a že s tím bude normálně jezdit, že jako kluk obdivoval auto nějakého boháče co jezdil okolo jeho domu a probudilo to v něm motivaci v životě něco dokázat, tak že třeba tu message předá dál. To je pěkná story.

Ale koupit si Hermes Chiron a psát články o tom jaká je blbost tím jezdit a že stejně nemá čas si užívat...nevím no, to ve mě nějak žádný emoce neprobouzí :D
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Dinar
Dinar
Avatar - white label
white label
Na tos přišel kde/jak?
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
To je určený pro hrstku lidí, kteří nemusí vůbec řešit peníze. Nemůžeš to řešit ze svého pohledu a hledat v tom smyslu. Každopádně jsou v tom dobře uložený peníze i když s tím bude jezdit.
Avatar - eLzyx
eLzyx
dobře uložený peníze? To jsou ty, co mají dobrou likviditu a jsou schopny ještě něco vydělat nad inflaci. Když se kouknu na mobile.de tak je tam jeden za 2,7M€ a v popisku je, že byl zakoupen za 3,3M€. Na inzerci to tam bude smrdět minimálně rok, než se najde někdo, kdo si koupí ojetý Veyron.
Ne, to fakt není dobrá investice.
ryccardo
A myslis ze cena casem bude dal klesat jo?
Avatar - eLzyx
eLzyx
pro mnoho lidí je to nedostižný sen, ale ti, kteří si jej mohou splnit si jej mohou koupit nový, podle své specifikace, novější, silnější model ... nevidím prostor pro růst ceny, protože okruh zájemců bude velmi limitovaný. Limitovaná edice? Každou chvíli vychází jiná. Pořád je tu riziko, že přidají třeba dalších 200 koní. Doby kdy limitované edice byly opravdu limitované, celkový ohlášený počet vyrobených kusů nebyl překračován žádnými "ale to je jiný model", jsou dle mého názoru pryč.
Další věcí je pravidelný servis. Tahle auta nejde zavřít do stodoly a 20let si jich nevšímat a čekat na zhodnocení. A servis stojí takové prachy, že to opět vylučuje jakékoliv zhodnocení.
A nelze zapomínat ani na pojištění. Nechat auto za 3 miliony euro nepojištěné je v podstatě taková ruská ruleta. I nezaviněná nehoda tě stojí hromadu peněz. Sundá tě nějaký přisleplý dědula tak nešikovně, že bude monokok neopravitelný, nebo se ta rána přenese na převodovku/motor? Myslíš, že jeho 30M povinné ručení bude stačit? Nebude. Víc ti pojišťovna nedá. Můžeš se s ním soudit, ale i kdyby měl barák, tak je to v ceně auta jak když plivneš.
Pokud bych stál opravdu jen o investici, tak raději nakoupím akcie, zlato, nemovitosti, případně nějaké "bezúdržbové" umění typu socha, obraz.
Tím samozřejmě nechci říci, že neexistují auta vhodná jako investice, ale to spíše ta starší.
ryccardo
Ale tak to samozrejme souhlasim. Jako cista investice je lepsi treba nejaka starozitnost, ale kdyz vezmu co tahle exkluzivni auta stoji po par letech, tak velky prostor k redukci ceny nevidim. Podivej na ceny Ferrari F50, Enzo, a podobne exoty. Tam to proste vzdycky dobre prodas. Myslim ze tohle bude za 10 let podobny.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No a my ti vysvětlujeme = že (velmi pravděpodobně) NE

Viz tvůj vlastni odkaz JSOU auta kde to tak je, ale NENÍ to tohle
ryccardo
Ne to se seredne pletes. My jsme tady od diskutovani. Ne aby me ubozak jako ty neustale poucoval jak sem blbej a nic nevim. Treba ze ani nevim do kterych modelu dava Skodovka dvouhmotu ze ty debi,le.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Styď se! I tohle je PŘESNĚ NAOPAK = ty mě si napsal už několik TISÍC KRÁT (!!!) že jsem blb primitiv kretén atd. Už několik TISÍC krát!!!
Já a další (viz ta diskuze o 2 hmotách nebo emisích atp.) TĚ opravíme upozorníme když TY SI něco po pleteš a tvrdíš OPAK než je obecná znalost
A já se párkrát (když ti ani po vysvětlení a odkazu nedošlo = a urážel a zpochybňoval celé obory) jestli máš aspoň maturitu

Takže MÁŠ?

Ano na téma 2 hmota = si byl sám proti všem = ano psal si BLBO-KRAVINY = no viz odkaz

A opravdu to není o tom jestli z hlavy víš kde je a není = to je zas jen tvá verze
ryccardo
takže na výčet modelů kde se v který modelech Škodovek vyskytuje dvouhmota jsem tomu dotyčnému odpověděl "Děkuju za informaci to jsem nevěděl"

Ty mi na to ty kriple napíšeš posměšnej příspěvek jak je možný, že jsem to nevěděl a teď mi budeš tvrdit, že to tak vůbec nebylo? Že je to jen má verze?

Přestaň se furt za někoho schovávat ty chcípáku. Nejsem proti žádným VŠEM. Problém se mnou máš jen ty a to buď rád, že jsi schovanej za monitorem počítače.
Niemand
Porovnanie s Ferrari nie je na mieste. Ak by som teraz zdedil miliardu, tak si nemôžem kúpiť ani 812-tku ako ich prvé auto. A to nie je žiadna limitka. Pri autách ako F50, Enzo... si vyberali komu ho predajú. A pre bohatého niemanda bolo bez šance kúpiť to nové. Na Bugatti ti stačia peniaze. Pekný príklad je náš známi daňoví podvodník. Ceny Bugatti možno vystrelia keď sa už nebude dať kúpiť žiadny nový s W16, ale zatiaľ je to asi taká investícia ako 8-valcové Ferrari.
ryccardo
Hele je to mozny. Kazdopadne kdyz sis pred 10 lety koupil Veyrona za milion EUR, tak na nem ted nijak netratis. Otazka je co udelaji ceny tehle aut za 10 let. Podivej co stoji takova Tatra 603. Cekal by si to pred 10-15 lety?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už první český Veyron v roce 2007 stal daleko VÍC! 36 mio. Ten mio € byla PLÁNování cena= navíc BEZ daně!. Cena ojetiny je VČETNĚ daně TADY máš chybu + cena dál rostla = až do závěrečné finální edice za ca 5,5 milionu za kus

I přes okamžitý zvyšování ceny zůstal prodělek na auto (na kus) ca 120.000.000 Kč = ale provozní náklady sou tak nesmyslný = že ani velmi bohatý ho nepoužívají na běžný ježdění (pneu za 3/4 milionu musíš měnit už po 4000 km apod. zlatý dynamicky lepší Koenigseggy apod.)

Prostě Veyron není ivestice = tvůj boj proti všem (jedno jestli s 2 hmotou, emisema, NOX atd. atp.) bejvá nesmysl (popravdě často větší než mít Veyron za investici

Hele NEVZDĚLANEJ PRIMITIVE = naprostá většina tvejch urážek = říkáš sám o sobě = takže máš aspoň maturitu? Když furt urážíš = klimatologů, ekonomy, lidi z Dopravni fakulty ČVUT, Sira Attenborougha, mě prostě všechny co nemaj na věc(i) stejnej názor jako TY :-O :*) :D :-!

Hele udělej si klidně jen internetový IQ test = a až budeš čumět na to 2 číslí místo 3 číslic = třeba ti dojde že tupý hovada, ***, ne vzdělaný primitiv OV a nevím co všechno už si napsal = nejsme MY s jinými závěry a nazory

EDIT radši konečně odpověz CO byl ten zlom kdy si Babiše a jeho prasárny přestal hájit (a vysvětlovat jak JÁ to chápu špatně) TO by mě zajímalo!

EDIT 2 = nepiš blbokraviny = nikdo tě nebude opravovat. Je to diskuze TY napíšeš nesmysl = pár lidi (viz diskuze) tě opravi(lo). Nejsme všichni Jerry.Gunmanové = asi 20% lidí jen neplácá = a nejsou promitivové bez vzdělání
ryccardo
No ty pneumatiky budou asi dost individuální. Když budeš využívat těch 1000 koní, tak možná, ani 4 tis nevydrží, ale když už zmiňuješ ty pneu, tak dokázal by si někde vypátrat jaký rozměr pneumatik ten Veyron vlastně používá? Oni teda budou stát na jinej supersport typu Koenigsegg stejný peníze. Ten 3/4 milion mi přijde jako novinářská kachna.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fakt všechno OBRÁCENĚ = jsou to BLBĚ uložené peníze!

Krom absurdních nákladů na provoz a údržbu zaručen i propad ceny při prodeji = zaručeně BLBĚ uložené peníze s JISTÝM PRODĚLKEM :-(
ryccardo
Mas pravdu ona totiz cena takovych unikatu v case prudce klesa. Za 10 let to budou acka nabizet za 100 tis vid ty pako :D
Avatar - eLzyx
eLzyx
investiční horizont 10let obvykle znamená, že očekáváš, že se ti investice zdvojnásobí. Tedy že ze svých 80 milionů Kč dostaneš jak původní vklad, tak dalších 80 mega, ideálně po očištění nákladů. Fakt čekáš, že za 10 let bude jetý Chiron stát 160 mega?
Freddka
Za 10 let vetsina top aut nezdojnasobi hodnotu. U aut to vetsinou trva dele, tech 20-30 let. Ted je to zajimavy, kdyz za 20-30 let uz to bude samy EV, mozna bude hlad po poslednich kusech co jeste mely uzrany sestnactivalec ... :-)

Risk je zisk.
Avatar - eLzyx
eLzyx
neomezuji svůj investorský pohled jen na auta. Pokud s tím nejezdím a mám to zavřené v garáži, tak je možné se porozhlédnout i po nemovitostech, firmách, případně akciích. Ty ten dvojnásobek za 10let obvykle udělají.
ryccardo
Hele nerikam ze to tak bude ale je mozny ze ano. Nebo by si cekal treba tohle?

https://www.autoforum.cz/…xtremnich-vysin/
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele přesně to si v 12:28 ale řekl = tohle opravdu není LaFerrari = tohle je provozními náklady absurdita kterou časem prodáš s PRODĚLKEM
ryccardo
Podivej se na mobile.de za kolik se prodavaji jety Veyrony, ktery staly novy milion eur a nemudruj.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NemudrujeME = mudruješ TY SÁM

Stejně jako viz odkaz 9:18 = je ty sám
ryccardo
Ne deb,ile. Ja tady diskutuju s ostatnima krome tebe. Kazdej napise svuj nazor a pobavime se o tom. Jak to za 10 let bude stejne nikdo z nas netusi. Neexistuje v tomhle pripade zadna univerzalni pravda. Ty jakozto nevzdelanej primitiv to ovsem zjevne nechapes :D:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo MÁM(e) = viz třeba ProchyToman 11:53 = stejně jako u www.auto.cz/…-neznicit-125531 = jsi v tom SÁÁÁM

Tvoje chování když napíšeš nesmysl a jsi opraven = je TY PAKO fakt smutný
Avatar - iudex
iudex
Súhlas, kúpiť si auto a potom na ňom nejazdiť, lebo má veľkú spotrebu, špiní sa a derie gumy? WTF?
Ja osobne nerozumiem kúpe auta, na ktorom sa nejazdí. Ako chápem, že ak si niekto kúpi roadster, tak na ňom nebude jazdiť v zime do Tesca, ale je to víkendová hračka na zábavu. Ale proste na tej hračke cez tie víkendy budem jazdiť, a nie sa na ňu len chodiť pozerať do garáže. Auto je predovšetkým na to, aby jazdilo. Auto pod plachtou v garáži, ktoré nejazdí je ako kniha, ktorú neprečítam, ale pozerám si len obálku.
A celkovo tieto hyperšporty neberiem práve pre tú ich nepoužiteľnosť. Presne preto naopak rešpektujem P911 a podobné športiaky, ktoré majú fantastickú dynamiku, ale sú dennodenne použiteľné.
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: přesně tak
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne TIETO ale TENTO = tohle je král cenové nesmyslnosti, provozní ne efektivity a denní NEpoužitelnosti
Freddka
To nevadi. Proste si udelas radost a mas doma Bugatti. Co te na tom trapi?
Ja mit jeho prachy, taky mam doma Bugatti. Ale jen jedno. A jezdim s nim min. jednou za tyden. Rvu do toho prachy jak blbej, aby to bylo v provozu. Jezdim s tim na trate. Proste ho pouziju a pak si reknu "huh fakt drahej spas, ale co" ... :-!

Takhle jezdil Rowan Atkinson se svym McLaren F1 (pro neznale to je herec mr. Bean - je to mimochodem automobilovy zavodnik). Frajer.

Zajimave je, ze pry majitelu McLaren F1 bylo takovych nekolik a tem autum dali co proto a to pry jeste o to vic zvedlo cenu tech kusu, se kterymi nikdo nejezdil ... :-! (celkem jich vyrobili totiz jen neco malo pres 100)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Přesně to píšu TAK sem to myslel = nikoliv "tieto" ale TENTO (neplatí to obecně ;-)
Avatar - Snooob
Snooob
To máš tak...
Na autách sa má jazdiť, známky majú byť na listoch, zo zbraní sa má strieľať, mincami sa má platiť atď.
A predsa, zberatelia týchto veci to nerobia.
Avatar - white label
white label
Souhlas, je to tak...
Avatar - _Karel_
_Karel_
To je hezký srovnání, ale přeci jen ne úplně přesný. Nalepení známky, zaplacení mincí ani výstřel ze zbraně ti nic extra nepřinese, na rozdíl od svezení se sportovním autem. Ale nic proti sběratelství.
Avatar - white label
white label
Takový výstřel se zbraně může být nejen velmi vzrušující, ale i osvobozující, když při tom náhodou dobře trefíš tchýni...
A za ty známky a mince si můžeš koupit cokoli, třeba i to sportovní auto. ;-)
Avatar - jurajos
jurajos
Ale Ty mylne, aj keď logicky, predpokladáš že tu ide o nejaké jazdenie. Borci ako je tento sa na Steva McQueena len hrajú.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Proto okna nikdo nesbírá.
scadar
Aha aha vidíš to, proto jsem si koupil za necelej jeden měsíční výdělek miatu, můžu s ní jezdit ve sněhu dešti, až to na ní jednoho dne bude moc, tak se půjde houpat na magnet a čauky :) Akorát má teda o 4 turba a přes tisíc koní míň... ale zase, když není trakce, nejsou potřeba koně. :D

No dobře, sranda, ale kdybych na to měl a cítil teda nutnou potřebu mít jedno auto jako sběratelskej exponát, tak bych k tomu snad přikoupil ještě jedno a s tím bych to mydlil za každýho počasí a podmínek. Jak by řekl Mr. Regular z RCR "There'd be a car you pamper, and then there'd be a car that you enjoy SAVAGELY!" :-[]
ProchyToman
Co je investice? No, mozna ty jeho reality. Auto je pro nej mozna jen utrata a zabavení. Jinej svet kamo, jiny myslenkovy pochody, jiny moznosti. Dve garzonky v moste a bude lacnejsi chlebík
adamzprahy
Je to jako se vším. Když na to máš a chceš to, tak to koupíš. Pak možná brečíš, že si musíš nasazovat návleky na boty :D:D ale furt jsi to chtěl, tak to máš.
Freddka
Tak jasny no.

Mas top top nemovitost.

Chces aby to prodaval nejakej hej pockej nebo nejakej vostrilenej frajer s 3 Bugatti v garazi?

Kdo myslis, ze ma ty kontakty, kdo myslis, ze to umi dobre prodat a obema nam pekne vydelat? :-!
jam2015
je naozaj smutné.
Podľa mňa je to majetný hoarder! ;-)
Freddka
Tak to musis brat tak, ze jinej by si treba koupil jachtu, ale tobe se na jachte dela blbe (co ja vim,vymyslim si, jen davam priklad).
Tak kupujes auta. Za jednu slusnou jachtu nebo tryskac mas hrozne moc Bugatti a Ferrari v garazi. Penize jsou relativni.
jam2015
Jj, někdo má rád holky, jiný zase vdolky ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kachnu i husu = holku i donut :*)