také to nechápu, kdo by si koupí ošklivější verzi od Suzuki, když může mít hezčí originál s logem Toyoty. To by musel být rozdíl v ceně oproti Toyotě více jak 50 tis, pak by to dávalo pro některé smysl, takto snad jen pro toho kdo má rád Suzuki jako značku. Jinak ta čelní maska je ve provedení od suzuki nic moc.
Across je PHEV a navíc je na rozdíl od RAV4 PHEV skladem (zřejmě jediná výhoda). Jinak souhlasím, že z pohledu zákazníka jsou ty Suzuki nesmysl. Na Toyotu je sleva, na Suzuki ne, takže ve výsledku je Suzuki spíš ještě dražší. Při dalším prodeji pak lze čekat citelně větší ztrátu u tak slabé značky.
Popravdě chtěl bych slyšet reálného kupce/majitele, který ten důvod vysvětlí. Já to taky vůbec nechápu. Možná s tou skladovkou, ale Toyoty mívají taky hodně aut skladem. Že by Suzuki mělo nějakou velkou základnu, které to cpát, si taky nemyslím...
no prodaných... Aby snížili flotilové emise, museli ta auta dealeři přihlásit na sebe. Takže kupující kupuje de facto předváděčku (ba co hůř, loňskou předváděčku). Nebude první zapsaný v TP, což teda taky nic moc...
Nemám s tím problém, vždyť je to celkem jedno, jaký předek tam máš. Suzuki potřebuje snížit emise a tohle je nejsnazší způsob, díky Swace si můžeš koupit Swift.
... nezamykejte prosím ještě tu prodejnu, beru jedno to swacé, tu Toyotu, jak na ni dáváte tu užásnu slevu! Nebo už máte všech těch 12 autíček prodaných?! :-O
Ale across ci swace su uz ciste podpasovky.... pritom kto v reale uprednostni takuto prelepenku pred originalom zo serioznej toyoty... ved to cele nedava zmysel.... ziaden... ani jediny dovod preco prelepenku a nie skutocny original.... navyse aj ten face ju tu hrozny... je vidiet ako to chceli prerobit na suzuki ale rovnako napr urob z bmw rollsa tiez len zamenou madky... bola by to predsa rovnaks hova.dina ze jo
Flotila = skupina aut, v rámci které se počítají emisní průměry. Je to něco jako forma emisní povolenky. Legislativa toto umožňuje a mám pocit, že to tehdy tvořilo (možná dodnes?) největší podíl na zisku Tesly. Není to vůbec o prodejích fyzických aut nebo rebrandování.
Např. (čísla si vymýšlím) pokud si FCA spočítal pokuty za emise na 10M EUR, tak bylo levnější koupit od Tesly "emisní flotilu" za 5M aby byl flotilový průměr v normě a bez pokuty. Tesle žádná část emisní flotily nechybí, protože má na každém autě emise na nule.
Psalo se toto:
Fiat-Chrysler naoko zařadí do své flotily Tesly, aby splnil emisní limity. Automobilka Fiat Chrysler Automobiles (FCA) se dohodla s americkým výrobcem elektromobilů společností Tesla, že do své flotily začlení její vozy.
Buď se to blbě psalo nebo to špatně chápu. Jak můžeš zařadit do své flotily auto, aniž ho nakoupíš? Mě ty čachry a podvody nikdy nešly, proto jsem zůstal chudý.
Edit: Minus je hezká věc, ale že by mi to někdo vysvětlil, to už je problém
Ja by som kľudne kúpil aj Suzuki, ale muselo by mať viditeľne nižšiu cenu ako originálna Toyota. Podľa ceny prezentovanej v článku to tak nevyzerá. Od Suzuki by som nemal problém s motorkou a z áut možno Jimny,