Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMartin Vaculík: Poslední normální auto? Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 AWD!
124 komentářů
Verny_2013
15
Z pohledu nadšeného řidiče, pěkně popsány výhody klasické atmosférické koncepce motoru a moderní hybridní techniky. Líbilo se mi to praktické vysvětlení činností aut nad kterými běžně nepřemýšlíme. A jen si pak řekneme - s tím autem se fakt dobře jede. A ten popis ovládání infotaimentu by měli povinně sledovat všichni marketingoví specialisti, co teď tlačí vše dotykem. Velký palec nahoru.
Anonym
jinak by ředitelskýmu asi praskla palice.
Každopádně by se měl zabývat tragickým poklem prodejů.
Každopádně by se měl zabývat tragickým poklem prodejů.
Th0r
Pokud si vzpominam, tak se timhle holedbal uz v AMS, ktere spolu s nim zkrachovalo. Jen to byla udajne Skoda a pujcoval si ji taky pres nejaky lidi. Takze tohle je uz ohrany. No a dneska lize Skodovce i vejfuk v SM :D Jeho projev je otresnej. :no:
SKAY
A co spolehlivost vypinání válcu? res karbonování do škodovky to nedoporučuje...
Neměl jsem jediný problém. Mám sice Mazdu 6 s G194, ale vypínání pracuje spolehlivě i po 115 000km. Karbonování si myslím že hrozot nebude, atmosféra potřebuje otáčky...:)
Kedysi som kdesi čítal, že tieto Skyactive benzíny netrpia karbonovaním. Táto informácia ma veľmi potešila, ale aj napriek tomu občas idem vyhnať "pavúky z výfuku".
ProchyToman
Ale ja uz bych manual nikdy nechtel. Ted se bavime o aute za 800, 900tis a daily. Jo, v mustangu nerikam, mel sem ho. Hele, takze to zas neni takovej slagr, ze usetris 50tis. Kdyz obednas na splatky takhle drahy auto. Kdo by to dal hotove, moc lidi ne. Tam se tech 50tis ztrati v mesicnich splatkach a život je s automatem kazdej den nesrovnatelny pohodli, vic nez jestli mas naftu nebo benzin pod kapotou.
Tak to já naštěstí ještě nejsem tak zpohodlnělý. Automat mi nesmí přes práh! :-)
Jako nevím. Já se přiznám, že mě automat taky neoslovil. Naposledy myslím 1,5 TSI DSG. Možná kdybych denně točil 200 km... Ale jinak spíš manuál.
Záleželo by kde bydlím, jezdit denně přes Prahu, Brno, atp..., tak už automat chci taky, ale u nás na Vysočině, kdy jezdím denně 50 km denně do práce a zpět mezi dvěma okresními městy mě ten manuál furt oslovuje víc.
Tak akurat u mazdy automat radsej nie - manual je famozny a automat ma iba 6 stupnov - u G192 je fajn, ale u slabsich motorov asi bude otupovat dynamiku.
Dnes má každý na výber akú prevodovku si zvolí... Každopádne manuál v Mazde je naozaj dokonalý :yes:
Není automat jako automat. Když má motor dostatek "Nm" a rychlostní skříň je poctivá měničová s dostatkem, ne přebytkem stupňů a umí zamykat měnič na každém kvaltu... jsem si loni nadělil manuál a nejspíše jsem udělal kravinu. A to DSG u mně není automat. Je to takový lepší robot... DSG vyzkoušeno jednou, stačilo, nesmí do baráku.
V cem je problem u DSG. Mám ve dvou autech 8st hydromenic od ZF, u třetího DSG a nejsem schopen poznat jediný rozdíl. Všechny tři automaty řádí hladce a bez potíží.
Zkus zaparkovat ve svahu mezi auta podélně, nebo najíždět na kouli přívěsu, popojíždět v kolonách. Tady se láme chleba.
To první moc nezkouším, to druhé taky ne (R8 nemá tažné) a pojíždění v kolonách je úplně stejné. Žádné škubání, nic, hladce řadící převodovka.
https://youtu.be/OyphBc3K-EE?t=1349
Pak jsem dělal test s plnou sklenicí vodky v malých rychlostech u Atecy a nic. Perfektně řadí, stejně jako hydroměnič.
https://youtu.be/-JJyaRCYDp0?t=165
Jako netvrdím, že nemáš pravdu, jen prostě mám s DSG normální zkušenost ve smyslu normálního řazení bez jakéhokoliv škubání. Zkoušel jsem několik desítek aut s touto převodovkou a všude je bez problémů.
https://youtu.be/OyphBc3K-EE?t=1349
Pak jsem dělal test s plnou sklenicí vodky v malých rychlostech u Atecy a nic. Perfektně řadí, stejně jako hydroměnič.
https://youtu.be/-JJyaRCYDp0?t=165
Jako netvrdím, že nemáš pravdu, jen prostě mám s DSG normální zkušenost ve smyslu normálního řazení bez jakéhokoliv škubání. Zkoušel jsem několik desítek aut s touto převodovkou a všude je bez problémů.
Já zkoušel pár automatů a mě to DSG sedí :D Sice to občas víc cuká ale mám s ním pocit, že to řadí nejrychleji :) Určitě ho mám radši než klasické měničové automaty. Se spolehlivostí bych si ale tak jistej nebyl :)
No a mne to zbytečné cukání úplně vytáčí. :-) O spolehlivosti zvláště slabších dvouspojek koncernu, nebo spíše o krátké životnosti jejich spojek a mechatroniky, už můžeme mluvit s jistotou. Jisté je, že jsou nevalné a provoz prodražující více, než sem klouzající měnič tratící pár kapek paliva. Je pravda, že ten Multivan to už bude tak 10 let, ale Rapid TSI jsem měl v rukách rok - dva dozadu, to byla hrůza. Na poslední skříň DQ381 se však docela pěje chvála.
Já mám v octavii DQ250, 6stupňová s mokrou spojkou a na tu taky nejsou stížnosti. Já s ní taky žádný problém za 90.000km neměl. Horší je to s těma malejma se suchou spojkou nebo novějším sedmistupněm, který jsem zkoušel v Superbu 140kw.
Já asi nejraději to, co namíchají kluci od ZF. Fakt to řadí hladce, starší hydroměniče moc neznám. Naposledy jsem zkoušel starší automat v Aston Martin DB7 a tam to bylo dost drsné... :)
Mnooo. Pokud nepoznáš rozdíl mezi DSG a 8 kvaltem ZF tak jsi celkem ztracený případ. DSG je shit. Zvláště suché spojky.
Možná je DSG shit jen proto, ze je nejvíce používané u dost nenáviděného koncernu nebo jsem možná ztracený případ. Ale už několik let na YouTube testuju stovky aut a kdykoliv zkouším DSG, tak řadí naprosto hladce a bez skubani. Možná u parkování to nepatrné škubne semtam, ale jinak pocitově jemné a přesné. Pro mě tam není rozdíl. Spíše naopak u SQ7, mám pocit, ze ten hydromenic se chová divně. U DSG vozů jsem točil i sklenice vody při rozjezdech a hladina se ani nehnula při řazení i podřazování.
Asi je to samé, jak máme zažité, že R6 motory jsou kultivované. Taky jsem dal na takový motor misku s vodou a ta dokonce z celého motoru “odpochodovala” pryč. Ale to už jsem odbočil.
Asi je to samé, jak máme zažité, že R6 motory jsou kultivované. Taky jsem dal na takový motor misku s vodou a ta dokonce z celého motoru “odpochodovala” pryč. Ale to už jsem odbočil.
rohYpnol
Proč nejsou takoví i ostatní v redakci?!?
Nejde o to, že bych s autorem se vším souhlasil. Jde o to, že říká věci tak jak jsou a zaměřuje se na skutečné vlastnosti a charakter. Ne že papouškuje poslední tiskovku nebo rovnou ceník...
Video bylo balzámem na duši asi stejně jako svezení s tímhle vozem. Bohužel těch důvodů proč tohle nechtít je víc. A tím nejzásadnějším je kvalita laku a antikorozní ochrany. Nepředpokládám, že by se něco změnilo. Mazda prostě není stavěna na naše klima, beru to jako vlastnost. A je to vlastnost, pro kterou nikdy nebudu volit Mazdu. Tak to bohužel je.
Takže fakt díky za tohle video :yes:
Nejde o to, že bych s autorem se vším souhlasil. Jde o to, že říká věci tak jak jsou a zaměřuje se na skutečné vlastnosti a charakter. Ne že papouškuje poslední tiskovku nebo rovnou ceník...
Video bylo balzámem na duši asi stejně jako svezení s tímhle vozem. Bohužel těch důvodů proč tohle nechtít je víc. A tím nejzásadnějším je kvalita laku a antikorozní ochrany. Nepředpokládám, že by se něco změnilo. Mazda prostě není stavěna na naše klima, beru to jako vlastnost. A je to vlastnost, pro kterou nikdy nebudu volit Mazdu. Tak to bohužel je.
Takže fakt díky za tohle video :yes:
Vidim to podobne.... s tou klimou aj vs tenke plechy... tiez mam citak ze nie je celkovo na nase cesty. Asi aj preto sa jej tiez ani v rusku vobec nedari... auta pekne ale nie na tamojsie podmienky... napriek tomu pevne verim ze aj v tomto uz mazda na sebe popracovala. Najlepsi priklad tenkych plechov mazdy je jeden azijsky porovnavaci test eclipsu vs cx5 kde tester dvere cx5ky zvonku zatlaci a dovnutra ich prehne ako keby boli tenke a pruzne... u eclipsu uz ale nejde rukou na dverach nic zatlacit. Rovnako mozeme spekulovat preco 2 lirova mazda 6 je vahovo na urovni mensieho lancera s mensim 1.6... kuzla tam nie su... a ked su tak su ukryte prave v tensej plecharine....
To jsem se zase pobavil :D ano, je pravda, že laky jsou dnes tenké a snadno získají nějaký ten zásek od kamínků z provozu, ale s tou korozí nevím co pořád strašíte. Asi jste zůstali v době první generace 6 a 3 což už je 13 let pryč ;-) dnešní Mazdy trápí koroze asi stejně jako každou jinou značku. Ale tak každý si nějakou chybičku najde ;-)
Fajn. Tak mi vysvětli proč i Dacia má např. silnější lakování jak Mazda??? Ha?
Tenké laky Mazdy z mé strany pravda je, ač tedy nemám nejnovější kousek, ale antikorozní ochrana a snaha o detail je v generaci Skyactive mnohem lepší. Vy jste ty auta měl, že jste porovnával laky? A víte že tloušťka laku je jen jeden z mnoha údajů o antikorozních vlastnostech? A nakonec omezovat se výběrem auta s tím, že za 15 let může dříve reznout lem je trochu hloupé...
Měl jsem M3 (skyactive) a podvozek po 3 letech kompletně povrchová rez, výfuk zralej na výměnu. Ještě nějaké otázky?
Povrchovou rez mam i na nový ofci a dokud výfuk neprorezaví tak cajk. Otec má 3 roky starou CX-3 a na tý není nic. Ale musím uznat, že na starších koncernech a především francouzích je to fakt vidět, jak jsou vůči rzi odolnější.
Moja Mazda 3 (2017 / cca 35 000 km) vyzerá vzhľadovo presne tak ako iné autá. Pri každej výmene pozriem podvozok a všetko je OK. Je pravda, že v zime veľa kilometrov mimo mesto a blízke okolie nenajazdím.
Kedysi som skoro uveril rečiam o korózii Mazdy... Ak by som Mazdu vtedy nekúpil, zrejme by som vždy toto rozhodnutie ľutoval. Tá moja je pre mňa skvelým autom, ktoré si nechám ešte dosť dlho... ale ďalšiu (novú) by som už dnes zrejme nekúpil. Možno o pár rokov bude situácia znova iná. Každopádne Mazda ako automobilka je mi veľmi sympatická.
Kedysi som skoro uveril rečiam o korózii Mazdy... Ak by som Mazdu vtedy nekúpil, zrejme by som vždy toto rozhodnutie ľutoval. Tá moja je pre mňa skvelým autom, ktoré si nechám ešte dosť dlho... ale ďalšiu (novú) by som už dnes zrejme nekúpil. Možno o pár rokov bude situácia znova iná. Každopádne Mazda ako automobilka je mi veľmi sympatická.
Tak já kdybych si pořizoval nového Japonce, tak moje první cesta po koupi by byla ke specializované firmě, která by mě pořádně dodatečně antikorozně ošetřila spodek. Koroze bych se u Japončíků nebál možná tak jedině u Toyoty... :-(
... a to ještě u té, dělané v UK, Francii nebo v Kolíně. :-)
Já po necelých pěti letech prodával Mazdu 3 předchozí generace a podvozek bez rzi. Nějaké další otázky? :-)
Verím tomu, že podvozok vašej Mazdy bol úplne OK :yes: Prečo by malo mať 5 ročné auto zhnitý podvozok?
Těžko uvěřit, když vím že jiné po šesti nemají ani náznak koroze.... :D:D:D
Těžko uvěřit? Mám dost špatných vlastností, ale lhář nejsem.
Mám kolegu, ktorý síce kupuje len staré autá na dojazdenie, ale... Auto, ktoré kúpi je v relatívne peknom stave a po pomerne krátkom čase je "zhnité". Je jedno aká značka. Povedal by som, že robí niečo nesprávne, prípadne jazdí v agresívnom prostredí.
Určite bude ináč vyzerať auto, ktoré spraví počas zimy ledva 3000 km a také, ktoré najazdí 15 000 km a viac. Aj garáž je niekedy na škodu.
Určite bude ináč vyzerať auto, ktoré spraví počas zimy ledva 3000 km a také, ktoré najazdí 15 000 km a viac. Aj garáž je niekedy na škodu.
To netvrdím, jen mám naprosto odlišnou zkušenost i na technický technik čučel, že proti škodovkám podobného stáří to vypadá parádně (jeho slova)
Já prodával před rokem šestku výroba 2006 (první šestka po faceliftu) a na technický měla pouze povrchovou rez a vše na hodnocení A. Ještě jsem se na to pána ptal, jestli tam opravdu není někde nějaká horší rez a ujišťoval mě, že to prolejzal a vše jen lehká povrchová rez, nic zásadního. Takže toliko k té rzi. Nevím, buď jsme měl dobrej kus nebo to bude asi taky o tom, jak se o to kdo stará. Ostatně znám spoustu koncernových vozítek z roku 2006, které jsou prohnilé až běda. Takže ono to s tou rzí opravdu nebude tak horké jako to bylo roce 2005 a dříve.
Daleko větší průsvih je ten tenký lak ale opět, to se dá řešit, není to nic zásadního.
Daleko větší průsvih je ten tenký lak ale opět, to se dá řešit, není to nic zásadního.
U Mazdy je vraj celkom málo odolný ten ich nádherný červený lak, ktorý chce takmer každý. A potom to tak dopadne, že sa hovorí, že vraj má Mazda slabé laky :-! Mám bielu perleť a tá je naopak vraj najlepšia. Vlastne po čase na laku nevidím žiadne veľké nedostatky. Prípadne nedokonalosti, ktoré sa na autách objavujú vplyvom veku, kilometrov... som opravil korekčným lakom. Nebolo toho ale veľa.
Hlavne na tom laku nie je vidieť bežné škrabančeky, ktoré vznikajú denne. Mal som tmavomodré nemetalické auto, tak viem o čom píšem - tam bol lak úplná KATASTRÓFA, naproti tomu biela perleť je skvelá.
Hlavne na tom laku nie je vidieť bežné škrabančeky, ktoré vznikajú denne. Mal som tmavomodré nemetalické auto, tak viem o čom píšem - tam bol lak úplná KATASTRÓFA, naproti tomu biela perleť je skvelá.
Jenže když máš bílou, tak to je jak když jsi dostal služebák :D promiň :D
Hej, vyzerá to ako služobné auto, ale je to biela perleťová "luxusná" farba ;-).
Pre mňa skvelá farba, na ktorej nevidím žiadne veľké opotrebenie. Vlastne kľudne by som si ju dal aj na ďalšie auto, keby som teraz kupoval. Predpokladám, že 90% ľudí by ju aj tak nerozlíšilo od normálnej bielej :-!.
Pre mňa skvelá farba, na ktorej nevidím žiadne veľké opotrebenie. Vlastne kľudne by som si ju dal aj na ďalšie auto, keby som teraz kupoval. Predpokladám, že 90% ľudí by ju aj tak nerozlíšilo od normálnej bielej :-!.
No měl jsem ASX a že by to byla nějaká hitparáda s tím lakem, tak to ani omylem. Když jsem auto zvedl, tak ošetření podvozku jak z rychlíku. A zabouchnuti dveří.... ani nemluvím... Takže nějaká tloušťka plechu zrovna u Mišáka fakt není nic co bych vyzdvihoval
Dnes sa robia EKO laky a aj pri striekaní sa šetrí - peniaze aj prostredie. Nemyslím si, že kvalitou sa dnešné laky môžu porovnávať s tými, ktoré tu boli kedysi (ešte nedávno).
bohuzial to iste aj pri Kia Ceed 2020, plechy na okrasu, uplna tragedia. Zatlacim prstom aj plech na streche. Uvidime po jarnej burkovej sezone kolko jamiek sa zrobi. Ale za mna celkom fail.
Nejsme v roce 2004. Kvalita antikorozní ochrany je někde jinde... To je už pomalu stejná legenda jako o bezúdržbové Oktávce 1,9Tdi...
Ne. Bohužel to není legenda.
To, že mnozí konkurenti jdou s kvalitou taky dolů je pravda. Ale stále lze vybrat.
To, že mnozí konkurenti jdou s kvalitou taky dolů je pravda. Ale stále lze vybrat.
Já na těch Mazdach nějaký rok jezdím. Od generací BL/GJ jsou naprosto srovnatelné s ostatní konkurencí. Ale proč ne, když vás to baví, jezděte si na Dacii když má silnější lak... Já si budu od příštího roku užívat nový 3l šestiválec, a věřím že budu stejně spokojený stejně jako s aktuální generací Mazdy 6
Kdo říká že mám Dacii? Jen říkám že má kvalitnější lak, větší tloušťku laku. Což je dost tristní výsledek Mazdy.
A ano, není to antikoroz jako takový. Ale stačí se podívat jak je spodek Mazd (ne)ošetřen, jak má řešené hrany atp. Prostě ty auta nejsou stavěny na naše cesty.
A ano, není to antikoroz jako takový. Ale stačí se podívat jak je spodek Mazd (ne)ošetřen, jak má řešené hrany atp. Prostě ty auta nejsou stavěny na naše cesty.
O autách sa toho nahovorí... Musím ale povedať, že po 3,5 roku ani náhodou neľutujem kúpu Mazdy. Za dané peniaze by som si jazdu podobne neužil v žiadnom inom aute. Presne tak som si predstavoval moje auto, ktoré ma bude baviť aj po 3,5 roku ako keď bolo nové.
Na druhej strane je veľa vodičov, ktorí si z Mazdou celkom nesadnú a budú hľadať niečo iné.
Na druhej strane je veľa vodičov, ktorí si z Mazdou celkom nesadnú a budú hľadať niečo iné.
Myšleno tak, že je stavěná na klima japonské, které je, co se koroze týká, přívětivější než naše? Dobrá myšlenka :-[]
lamal
toto by slo p. Vaculik. Treba sa trochu posnazit, zajazdit si a porozpravat nejake dojmy. Este by som ocenil keby tam bolo viac o prejave podvozka, komfort, hlucnost a jazdne vlastnosti na roznych povrchoch. Trochu aj o riadeni, spatna vazba, vyvazenost. Myslim, ze sa tie videa lepsia a prejav tak isto :-)
kacko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co přesně? Jeden uřvaný člověk, jedna nepovedená generace motorů a nakonec záznam ze svolávačky... Svolávačky jsou naprosto normální jev u všech automobilek, horší je, když o chybě ví a neudělají ji.
A co jako?
2.2d se jim nepovedl a není ani dobře, jak se k tomu staví.
Ale pokud bych tu měl vypisovat, kolika fatálních přešlapů v rámci konstrukce motorů se dopustil všemi opěvovaný koncern, to bychom tu byli do rána.
2.2d se jim nepovedl a není ani dobře, jak se k tomu staví.
Ale pokud bych tu měl vypisovat, kolika fatálních přešlapů v rámci konstrukce motorů se dopustil všemi opěvovaný koncern, to bychom tu byli do rána.
A pan D. E. M. E. N. T a jeho CTRL+C a CTRL+V je rady. Tak a honem si poplakejte, dlouho jsem ty plky nikde nečetl. U soudu jste neuspěl, tak alespoň otravujete na diskuzích. Hold když je někdo blb a koupí si naftu na ***ni co dodat...
kacko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Viacmenej by malo byť jedno, čo si človek kúpi a malo by to byť bezproblémové... Ale nie každý pohon je rovnako vhodný pre konkrétne použitie auta.
Kolega síce nemá Mazdu, ale kúpu diesla ľutuje - nechal sa prehovoriť rodinou na dieslovú Škodu. Vzhľadom na jeho použitie auta by bol pre neho oveľa vhodnejší napr. japonský benzín - najlepšie atmosféra :-!
Kolega síce nemá Mazdu, ale kúpu diesla ľutuje - nechal sa prehovoriť rodinou na dieslovú Škodu. Vzhľadom na jeho použitie auta by bol pre neho oveľa vhodnejší napr. japonský benzín - najlepšie atmosféra :-!
Připomíná.... Jednoho hňupa, co jen křičí jak všem ukáže a skutek utek 🤣😂. Normální člověk si nekoupí naftu na popojizdeni, ale někdo kdo hlavně vidí spotřebu nafty a nechápe princip toho motoru, pak může jenom plakat na diskuzích a dělat ramena
kacko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Rodiče tě ve tvým věku nechávají vzhůru po 22 hodině? Mazej do postele, nebo to nahlásím na sociálku, a dneska seš bez pohádky!
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tak si kacko, nebo okcak, nebo marian tvl ty píšeš a odpovídáš sám sobě, ty si fakt pako co se hned nevidí
Nafta v Mazde má ale aj iné výhody - oproti benzínu ide o dosť lepšie... Osobne radšej spoľahlivé auto s postačujúcou dynamikou, ako auto, ktoré sa môže pokaziť - mne by sa teda vzhľadom na použitie auta isto pokazilo.
Myslím si, že obdobie, kedy ľudia pozerali pri kúpe na magickú spotrebu dieslov je už za nami. Dnes si ľudia bežne kupujú autá s pohonmi, ktoré viac vyhovujú ich spôsobu využitia auta.
Myslím si, že obdobie, kedy ľudia pozerali pri kúpe na magickú spotrebu dieslov je už za nami. Dnes si ľudia bežne kupujú autá s pohonmi, ktoré viac vyhovujú ich spôsobu využitia auta.
Ano, připomíná nám to ***a, co je postižený nějakou obsesí a nedokáže se smířit s tím, že měl pech. A tak si zakládá další účty na fórech, aby si palečkoval vlastní příspěvky a krátil si tak svůj bezvýznamný život a zároveň ho znepříjemňoval i ostatním. Ano, opravdu tohoto individua si nelze nevyšimnout. Moc se těším na den, až Vás konečně zbaví svéprávnosti a vy konečně přestanete obtěžovat ostatní svými hloupými problémy. :no:
Milý Skejpo,
přemýšlím, jak ti popsat něco, co chápe každý člověk s IQ alespoň 80 . Zkusím to takto: Ten, co ho nazýváš ***m měl skutečně smůlu a koupil si auto s konstrukční vadou. V civilizovaném státě by mu civilizovaná firma vyšla vstříc - už jen pro zachování dobrého jména. Čr ale civilizovaná země není (stačí se podívat na desítky kauz kolem nás) a tak lidem nezbývá než bojovat. A chytří lidé si uvědomují, že jedina šance je, pokud se budou navzájem podporovat. Já chápu, že spousta zbabělců jako ty je zvyklá tyhle věci zkousnout a pak se doma vybrečet do polštáře, lidi co maj koule se ale takhle nechovají. Čím více budou mít lidé odvahu se ozvat, tím méně firem si bude troufat se k nim chovat jako k onucím. Pochopil jsi to, nebo potřebuješ ještě namalovat obrázek?
přemýšlím, jak ti popsat něco, co chápe každý člověk s IQ alespoň 80 . Zkusím to takto: Ten, co ho nazýváš ***m měl skutečně smůlu a koupil si auto s konstrukční vadou. V civilizovaném státě by mu civilizovaná firma vyšla vstříc - už jen pro zachování dobrého jména. Čr ale civilizovaná země není (stačí se podívat na desítky kauz kolem nás) a tak lidem nezbývá než bojovat. A chytří lidé si uvědomují, že jedina šance je, pokud se budou navzájem podporovat. Já chápu, že spousta zbabělců jako ty je zvyklá tyhle věci zkousnout a pak se doma vybrečet do polštáře, lidi co maj koule se ale takhle nechovají. Čím více budou mít lidé odvahu se ozvat, tím méně firem si bude troufat se k nim chovat jako k onucím. Pochopil jsi to, nebo potřebuješ ještě namalovat obrázek?
Milý Břéťo, alias tisící profile stejného zoufalce pana Kamenického,
Když už si tykáme, musím ti říct, že tvé chování je přesný opak toho, jak by se zachoval člověk s koulema. Ty právě žádné koule nemáš a schováváš se za falešné profily a tvrdohlavě odmítáš fakt, že to tady všechny otravuje. Všichni dávno známe tvůj problém a světe div se, víc nás nezajímá. Je mi upřímně líto, že sis koupil auto s blbým motorem ale to je tak vše. Už se seber, běž si najít ty své koule a začni se chovat jako chlap a přestaň nás svým zoufalým životem obtěžovat.
Když už si tykáme, musím ti říct, že tvé chování je přesný opak toho, jak by se zachoval člověk s koulema. Ty právě žádné koule nemáš a schováváš se za falešné profily a tvrdohlavě odmítáš fakt, že to tady všechny otravuje. Všichni dávno známe tvůj problém a světe div se, víc nás nezajímá. Je mi upřímně líto, že sis koupil auto s blbým motorem ale to je tak vše. Už se seber, běž si najít ty své koule a začni se chovat jako chlap a přestaň nás svým zoufalým životem obtěžovat.
V realitě se tomuhle říká paranoia. Máš 3 možnosti. 1) domluvit si schůzku s psychiatrem a nechat si na to napsat prášky. 2) napsat mi email (bretislav.emeler@gmail.com) a můžeme se domluvit na F2Fsetkání, třeba někde na pivo
3) můžeš vše co jsem napsal ignorovat a dál po fórech plácat nesmysly a dělat ze sebe pitomce.
--- Volba je jen na tobě ----
3) můžeš vše co jsem napsal ignorovat a dál po fórech plácat nesmysly a dělat ze sebe pitomce.
--- Volba je jen na tobě ----
kacko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já sice žádnou Mazdu nevlastním ale shodou okolností můj brácha má tu šestku 2016 2.5i a najeto asi 100tisíc a naprosto žádný problém :-) Takže na tyhle tvoje slinty, které bůh ví jestli jsou vůbec pravda, můžu napsat jediné: NEOTRAVUJ NÁM NORMÁLNÍM LIDEM ŽIVOT !
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kacko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Marian to je případ.... Tohle už nikdo nežere, zkuste to zkopírovat na nějaký ženský debaty, tam to možná ještě neznají. A co ta žaloba, že se nepochlubite jak jste jim to nandal 🤣😂
"V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR"
Takže pro ČR se dělají jiné Mazdy než pro Německo?
Takže pro ČR se dělají jiné Mazdy než pro Německo?
JTDLE
ty blatniky vypadaji otresne
Oni věděli, proč vybrat pro novináře tuhle barvu. Dovedeš si to představit v bílé perleti? To je teprve peklo. https://www.theglobeandmail.com/…ossover-segment/#…
Já jsem asi divnej, ale mně se ta CX-30 líbí tak jak je, barva červená prosím :-) Vždyť je to crosska, pro mě má takové auto smysl když aspoň občas jezdím mimo silnice (jasně že ne off-road, ale polňačky), a tam se ten plast, který nějaký šrám skryje, hodí.
Nie ste sám, ktorému sa to auto v červenej páči. U nášho predajcu v meste je takých plný dvor ;-). Červená je ale u Mazdy asi najmenej odolná farba, navyše je najdrahšia pri kúpe a aj oprava je drahá. Viacmenej samá nevýhoda.
Tie zadné dvere ale mohli vyriešiť ináč - to blato - no fuj :-!
Tie zadné dvere ale mohli vyriešiť ináč - to blato - no fuj :-!
Souhlas. Nechápu co je k tomu vedlo. Vůbec design je hodně ... "nic moc". A to se v hodnocení držím při zemi. Přitom CX-3 hezká... Ale tady ty tvary přetékají do obludných rozměrů.
Design mi náhodou přijde dost dobrej... až na ty lemy. Ale čumák se mi třeba líbí víc než CX-5 s tím zobanem u světla.
curwasportiva
Na p. Vaculíkovi je vidět, že má auta opravdu rád a stejně jako někteří tady, neskutečně trpí tím, jakým směrem se hlavně ten evropský, automobilový průmysl ubírá a který vede do záhuby jakéhokoliv požitku z řízení a vykleštěním většiny emocí s řízením spojených.
Cítím Vaši bolest a to v tom naštěstí ještě nežiju.
Cítím Vaši bolest a to v tom naštěstí ještě nežiju.
ACE.
Není co dodat, paráda.... :yes: A taky vlastně asi první, co zmínil novej parametr motoru X
hugino
Ďakujem za velmi dobré video kde to bolo velmi dobre prezentované a presne takto by mala vyzerať recenzia vozidla.Ináč CX-30 sa mi velmi páči a takisto tá v dnešnej dobe jednoduchosť ovládania infotainmentu je dokonalá.Takže kým v koncerne vypnem na dotykáči všetky asistenty predbehne ma aj Trabant tak to bolo dosť dobré.Vo videu bolo spomenuté že minule ste hovoril o motore 1.5 TSI ale ja to nikde neviem nájsť.Viete mi prosím niekto poradiť kde by som mohol nájsť recenziu na 1.5 TSI od p. Vaculíka.Ešte raz vďaka a teším sa na ďalšie videá. :yes:
Kupsi SM special ojetiny :yes: je tam 8 škodovek A 1,5 ta první verze je udušená liná a bezpohlavní s velkou recirkulaci spalin spotřeba tomu neodpovída ani jizdní vykony na ten výkon a masivně se zanáší. 1,4 bez act je lepší .. a taky se dovíš že Karok 1,0 ma dvouhmotu :D jak natom budé nová 1,5 asi ještě nikdo netuší,.....
Hm... zrovna to jsem úplně nepochopil... proč bych měl nutně potřebovat povypínat asistenty, pokud chci trošku přitopit pod kotlem. To se budu někomu lepit na kufr tak, že mi to nouzové brzdění zadupne?
Však to mi bolo smiešne ako pred naháňačkou bude všetko v menu a podmenu vypínať.A ešte bolo dobré keď popisoval svoj vzťah s riaditelom MAZDY pre ČR a SR.Je to show man ale odborník. :-[]
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
cudzinec111
a za zvysne usetrene sandero/i20/rio do mesta pre manzelku. Je to este "manualnejsie/tradicnejsie" spravene auto, akurat ma velmi vychvalovany motor - 1,4 ide vraj velmi pekne a jeho slabe stranky prekryva ten mild hybrid. Siel som iba s litrom, ale odhlucnenie, svetla, priestor, vyhlad, ovladanie, vsetko velmi fajn. Mazda to hra na luxus, hlavne v interieri, ale tak ta pridana hodnota krajsich plastov a tlacidiel za to podla mna nestoji.
luktak
Skoda, ze pan Vaculik neskusil hondu .. obdivujem jeho znalosti a bol by som velmi zvedavy keby porozpraval vyhody/nevyhody resp na co si dat pozor pri civic/crv 1.5t
Krom světlé výšky a hluku nanic :D
Automat /podtáčí/ chladno kratke pojiždky do 10 km studený motor muže trošku ředit olej. Jinak to je nejlepší auto s 480l kufrem a s litrem místo motoru s rozvody za 1000eček :D:D:D
Automat /podtáčí/ chladno kratke pojiždky do 10 km studený motor muže trošku ředit olej. Jinak to je nejlepší auto s 480l kufrem a s litrem místo motoru s rozvody za 1000eček :D:D:D
palix
Veľmi dobrý test :yes:
K niektorým vychvaľovaným veciam by som len povedal, že mám pocit, že v Mazde rozmýšľajú veľmi triezvo. Minule mi kolega neveril, že sa dnes dá vynulovať / nastaviť servisný interval v menu - detail...
Sú ale aj autá, kde je potrebné pripojiť diagnostiku len preto, lebo vyhorela žiarovka, odpojila sa batéria...
Za cca 3,5 roka, čo vlastním moju Mazdu 3 som našiel len jeden detail, ktorý by mohol byť iný... Keby bolo možné zapnúť ventiláciu do všetkých smerov, tak by to bolo super. U niektorých áut je to možné. Ale to je detail.
Tiež sa mi páčilo posúdenie výkonu... Podľa mňa 150 PS je v pohode výkon, dokonca aj so 120 až 122 PS u starších motorv sa dá jazdiť veľmi pekne (predpokladám, že 150 PS verzia je menej "uškrtená"). Podstatné je aby auto malo výborný podvozok a bolo pekne ovládateľné. Práve tu má podľa mňa Mazda navrch v porovnaní s inými bežnými značkami.
Kto rád šoféruje, mal by si niekedy skúsiť "nejakú" Mazdu. Škoda, že nie sú častou súčasťou auto požičovni ako iné značky. Niekedy testovacia jazda o aute veľa nepovie.
K niektorým vychvaľovaným veciam by som len povedal, že mám pocit, že v Mazde rozmýšľajú veľmi triezvo. Minule mi kolega neveril, že sa dnes dá vynulovať / nastaviť servisný interval v menu - detail...
Sú ale aj autá, kde je potrebné pripojiť diagnostiku len preto, lebo vyhorela žiarovka, odpojila sa batéria...
Za cca 3,5 roka, čo vlastním moju Mazdu 3 som našiel len jeden detail, ktorý by mohol byť iný... Keby bolo možné zapnúť ventiláciu do všetkých smerov, tak by to bolo super. U niektorých áut je to možné. Ale to je detail.
Tiež sa mi páčilo posúdenie výkonu... Podľa mňa 150 PS je v pohode výkon, dokonca aj so 120 až 122 PS u starších motorv sa dá jazdiť veľmi pekne (predpokladám, že 150 PS verzia je menej "uškrtená"). Podstatné je aby auto malo výborný podvozok a bolo pekne ovládateľné. Práve tu má podľa mňa Mazda navrch v porovnaní s inými bežnými značkami.
Kto rád šoféruje, mal by si niekedy skúsiť "nejakú" Mazdu. Škoda, že nie sú častou súčasťou auto požičovni ako iné značky. Niekedy testovacia jazda o aute veľa nepovie.
Tento motor 150k bude porovnatelný s tvojím 120 k/zrýchlenie 8.8 s/ tvoje myslím 9s.Ale ten 122 k má horšie parametre ako tvoj/zrýchlenie 10.3/ a tieto novšie Mazdy 3 a CX-30 nemajú vzadu viacprvok ako tvoja takže aj Mazda začala šetriť.Test velmi dobrý,CX-30 sa mi velmi páči tak som išiel na ich stránku a momentálne Skyactiv-G 150 k Plus manuál cca 24 000 Eur samozrejme stredná výbava s denným svietením "HALOGÉNOVÝM".Stretávacie svetlá LED ale denné halogénové tak to absolútne nechápem.Auto super až na tu cenu a denné svietenie. :yes:
Moje má papierové zrýchlenie 8,9 a sedan 8,8 :-). Aj keď tieto parametre boli často spochybňované a písalo sa skôr o 10,5s ?
Slabšie motory rovnakého objemu od Mazdy sú väčšinou nejako "orezané". Ja mám napr tých 120 PS pri 4000 ot a ďalej výkon nerastie. Dá sa to ale odblokovať. Predpokladám, že novšie motory sú na tom podobne, len sú viac EKO = idú horšie.
Pred časom som čítal test novej Mazdy 3 - robil ho redaktor, ktorý mal už nejaký čas predošlý model Mazdy 3 (BM / BN) ako svoje súkromné auto. Novú Mazdu hodnotil až prekvapivo dobre, dokonca ani absenciu viacprvkovej nápravy nevnímal nejako negatívne. Vraj tá, ktorá tam je, je vyladená úplne perfektne. Porovnanie nedopadlo vôbec zle pre novú trojku.
Samozrejme z pohľadu vodiča / zákazníka, tiež považujem absenciu viacprvkovej zadnej nápravy za šetrenie. Navyše to auto má veci, ktoré by som si dobrovoľne do auta nedal.
Tiež mám "halogénové" denné svietenie + nemám zadné LED svetlá a nejako mi to nevadí. Vlastne to ani nemám šancu vidieť, keď sedím za volantom :-). Ale tiež sa mi to v tej dobe keď som kupoval auto až tak nepáčilo - iné autá mali bežne LED osvetlenie. Sú to ale detaily, ktoré auto nespravia lepším, ani horším. U mňa boli podstatné iné veci.
Ceny sú u Mazdy prehnané ;-\. Zákazník musí byť fanúšikom značky, alebo jednoducho musí byť presvedčený, že to auto chce (dizajn, technika, skúsenosti...). Bežný človek pôjde radšej inde. Mazda má na prvý pohľad vlastne iba skvelý dizajn. Nemá ani najväčšie kufre, nie je ani nejako extra praktická (sieťky, háčiky, "simply clever riešenie" :-! ...). Také auto už musí človek chcieť pre niečo iné. Ja som to kedysi našiel, ale pri dnešných cenách by ma nepresvedčili.
Slabšie motory rovnakého objemu od Mazdy sú väčšinou nejako "orezané". Ja mám napr tých 120 PS pri 4000 ot a ďalej výkon nerastie. Dá sa to ale odblokovať. Predpokladám, že novšie motory sú na tom podobne, len sú viac EKO = idú horšie.
Pred časom som čítal test novej Mazdy 3 - robil ho redaktor, ktorý mal už nejaký čas predošlý model Mazdy 3 (BM / BN) ako svoje súkromné auto. Novú Mazdu hodnotil až prekvapivo dobre, dokonca ani absenciu viacprvkovej nápravy nevnímal nejako negatívne. Vraj tá, ktorá tam je, je vyladená úplne perfektne. Porovnanie nedopadlo vôbec zle pre novú trojku.
Samozrejme z pohľadu vodiča / zákazníka, tiež považujem absenciu viacprvkovej zadnej nápravy za šetrenie. Navyše to auto má veci, ktoré by som si dobrovoľne do auta nedal.
Tiež mám "halogénové" denné svietenie + nemám zadné LED svetlá a nejako mi to nevadí. Vlastne to ani nemám šancu vidieť, keď sedím za volantom :-). Ale tiež sa mi to v tej dobe keď som kupoval auto až tak nepáčilo - iné autá mali bežne LED osvetlenie. Sú to ale detaily, ktoré auto nespravia lepším, ani horším. U mňa boli podstatné iné veci.
Ceny sú u Mazdy prehnané ;-\. Zákazník musí byť fanúšikom značky, alebo jednoducho musí byť presvedčený, že to auto chce (dizajn, technika, skúsenosti...). Bežný človek pôjde radšej inde. Mazda má na prvý pohľad vlastne iba skvelý dizajn. Nemá ani najväčšie kufre, nie je ani nejako extra praktická (sieťky, háčiky, "simply clever riešenie" :-! ...). Také auto už musí človek chcieť pre niečo iné. Ja som to kedysi našiel, ale pri dnešných cenách by ma nepresvedčili.
Speed
Pan ředitel je dozajista cocot. To, že Mazda s těmito motory problémy měla svědčí to, že je stáhla z trhu. Podívat se pravdě do očí někdy bolí. Ke všemu i někteří dealeři (za mě Kodecar Ostrava) nejsou úplně féroví. O tom ale někde jinde...
_beta
Ako môže byť priamovstrekový benzín normálny?
Ani do mesta, lebo sa zaleje benzínom a zakarbónuje. Tam radšej hybrid s nepriamym a automatom. Ani na diaľnicu, na to nemá výkon a ani spotrebu. Tam už radšej ten turbodiesel.
Takže pekné auto, ale pohon tak trošku napikaču.
Ani do mesta, lebo sa zaleje benzínom a zakarbónuje. Tam radšej hybrid s nepriamym a automatom. Ani na diaľnicu, na to nemá výkon a ani spotrebu. Tam už radšej ten turbodiesel.
Takže pekné auto, ale pohon tak trošku napikaču.
aducik
Tak a já jsem si koupil peugeot 3008 1,2 96kw.Mužete mě klidně ukamenovat pane Vaculík. :-):-):-)
sickwokmove
Je pre mna nepredstavitelne, ze daka nula z Mazdy zakaze niekomu pozicat auto. Taketo ubohosti moze dopustit iba EU a ich system pristupu k informaciam. Keby bolo na mne dostal by kazdy distributor za taketo hry likvidacnu pokutu.
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
×
Sdílení komentáře
×