Novinky
hnus
:no: Jak jednoduché,že?
v jednoduchosti je síla, přicmrndávači
Pokud jste si jisti, že ,,Specialista na motorsport a ladění vozů skupiny VAG (Volkswagen AG) si myslí, že i SUV může být sportovní a přitom to nebude v rozporu s ještě drsnějším „off-road“ vzhledem...bla,bla ... se sníženým podvozkem a disky kol o rozměru 18 až 20 palců", tak je ABT zralý na Chocholouška. 😄
Heh, to je sranda... Prej snížený podvozek u SUV... To stejná blbost, jak zvyšování světlé výšky u Ferrari. Pánové budou za chvilku zvyšovat objem zavazadlového prostoru u BMW Z3, nebo na Ladu Nivu přidělají audiosystém Bose, ne?? 😄
Heh, to je sranda... Prej snížený podvozek u SUV... To stejná blbost, jak zvyšování světlé výšky u Ferrari. Pánové budou za chvilku zvyšovat objem zavazadlového prostoru u BMW Z3, nebo na Ladu Nivu přidělají audiosystém Bose, ne?? 😄
Tak já se musím přiznat,že tyhle úpravy mě berou a Tiguan se ABT velmi povedl...že bych do něho šel? 😄
😄 Jo, Tigimu to moc sluší :yes: Začíná se potvrzovat má odvážná prognóza, že totiž TIGI bude opravdu nejprodávanějším středním SUV v Evropě. Tuhle vizáž si řada lidí totiž nebude chtít nechat ujít. A já je chápu. Nikdo dnes v mainstremu neprodává přitažlivější karoserii.
:yes: Výstižné a pravdivé.
No, omlouvám se, Tiguan je (zejména ve verzi Track and Field) skutečně povedené SUV, možná nejhezčí ve své kategorii a porovnání s Quasqaiem v Průmyslovém paláci před dvěma týdny nadohled dopadlo zcela jednoznačně pro VW, stejně jako porovnání s Toyotou RAV (její předchozí typ byl docela povedený, tak se designeři u Toyoty pochlapili a vrátili se ke svým standatům - nová je slušně řečeno nepěkná), nicméně buďte proboha trochu kritičtí - copak je potřeba tak povedené auto kazit takovou opičárnou? Totéž lze říct o Tuaregu, který dneska vyšel v jiném článku. Doufám, že ABT ještě nesáhne na další nadmíru povedené auto od VW, taky asi nejlepší a nejpohlednější ve své kategorii - na Eos....
Omlouvat se nemusíš,není za co. 😉Pokud se chceš se svým vozem odlišit,a máš na to finance,tak nevidím problém v takových úpravách.Já opravdu musím říci,že se mi to líbí.Znáš to😜roti gustu žádný dišputát...
Toto je extrém. Sice profesionálně provedený, ale pro většinu samozřejmě extrém. Ovšem, co je důležité, dokonale podtrhuje potenci toho auta. A jen o to jde. Tedy - i (i) základ je vynikající. A též na tom se pak staví prodeje civilních verzí. S hodnocením RAV velmi souhlasím.
GTI asi tomu nebudes verit ale musim uznat ze tenhle VW ma stavu. sice to neni prave VW ale ABT ale i tak se mi to hodne libi. konec nudnych VW. tohle auto zije ! ted jeste kolik si musi pripadni zajemci (doufam ze jich bude hodne) pripravit...
Věřím ti... zanedlouho tu tu budu věřit takřka každému 😄 TIGI je velká trefa.
bože dej, ať se audi trhne od těch dementů z vw ....
nebo ať je porsche prodá,... třeba číňanům...
passátisti si zase lížou ocasy nad neutuchajícím vývěrem pramene germánskýho svrabu
další katastrofa od filcwágenu!
nebo ať je porsche prodá,... třeba číňanům...
passátisti si zase lížou ocasy nad neutuchajícím vývěrem pramene germánskýho svrabu
další katastrofa od filcwágenu!
A stal se z něho ještě větší kašpárek? No proč ne, když se to bude budoucím vlastníkům líbit... :-!
Dost dlouho sem si to prohlížel a musím říct,že Abt umí,chce to jen se pořádně podívat. Pravda,je to dost extrém,já bych to asi nemusel,ale uznávám,že se jim to povedlo. Jinak pro všechny jednoslabičný se vším hotový odsuzovače čehokoliv mám doporučení,mrkněte se na ty obrázky pořádně,za jednu vteřinu (sekundu) fakt nelze nic hodnotit. Pro odrůdy typu DanielaDesigna, vyslov zřetelně jednadvacet a to je právě ta jedna vteřina (sekunda).
Pekné, šmrncovné. Možno až príliš výrazné, ale asi to bol zámer. Výstavný kus. :yes😒br />
Na druhej strane nepraktické, a najmä nelogické. Bez ohľadu na to, že je to VW a že je to Tiguan. Príde mi choré znižovať podvozok SUVečku a dávať mu nízkoprofilové gumy, ktoré na prvom ostrom kameni odídu do vačných lovíšť. No dobre, nie je to do terénu ale na asfalt. Potom nechápem, prečo SUV? Sme až takými otrokmi image a prestíže?
Na druhej strane nepraktické, a najmä nelogické. Bez ohľadu na to, že je to VW a že je to Tiguan. Príde mi choré znižovať podvozok SUVečku a dávať mu nízkoprofilové gumy, ktoré na prvom ostrom kameni odídu do vačných lovíšť. No dobre, nie je to do terénu ale na asfalt. Potom nechápem, prečo SUV? Sme až takými otrokmi image a prestíže?
Příliš nad tím moc dumáš...dneska se různě upravují všechny automobilové třídy,všechny různé typy karoserií,tak proč si nevzít právě SUV,které je primárně určeno spíše na cesty,maximálně do lehkého terénu.Největší terén pak pro takové auto je,když ho majitel v zimě vytáhne do hor na lyže,po nějaké mírně zasněžené cestě...
No, bratku, s týmito gumami by som asi ani neopúšťal nemeckú diaľnicu. Pri ceste na hory z teba to auto vytrasie dušu, stačí menj kvalitný prípadne trochu rozbitý asfalt... :no😒br />
Nehovorím, že dnes všetci neupravujú všetko a na všetky spôsoby. Ale veľa takýchto "výtvorov" okrem dobrého vzľadu nemá opodstatnenie ani logiku. To ko keby si vzal Corvettu, zdvihol jej podvozok a nasadil terénne gumy s drapákmi... :no:
Nehovorím, že dnes všetci neupravujú všetko a na všetky spôsoby. Ale veľa takýchto "výtvorov" okrem dobrého vzľadu nemá opodstatnenie ani logiku. To ko keby si vzal Corvettu, zdvihol jej podvozok a nasadil terénne gumy s drapákmi... :no:
😲 😲 😲 😲 😲 😲 😲 😲 😲