Za necelé tři týdny startuje nejvýznamnější evropský autosalon, zaměřený na úpravy automobilů – Essen Motor Show. Dvorní tuningová společnost koncernu VW, firma ABT, v předstihu představuje svou interpretaci modelu Tiguan.
Pokud jste si jisti, že ,,Specialista na motorsport a ladění vozů skupiny VAG (Volkswagen AG) si myslí, že i SUV může být sportovní a přitom to nebude v rozporu s ještě drsnějším „off-road“ vzhledem...bla,bla ... se sníženým podvozkem a disky kol o rozměru 18 až 20 palců", tak je ABT zralý na Chocholouška. :-)
Heh, to je sranda... Prej snížený podvozek u SUV... To stejná blbost, jak zvyšování světlé výšky u Ferrari. Pánové budou za chvilku zvyšovat objem zavazadlového prostoru u BMW Z3, nebo na Ladu Nivu přidělají audiosystém Bose, ne?? :-)
Heh, to je sranda... Prej snížený podvozek u SUV... To stejná blbost, jak zvyšování světlé výšky u Ferrari. Pánové budou za chvilku zvyšovat objem zavazadlového prostoru u BMW Z3, nebo na Ladu Nivu přidělají audiosystém Bose, ne?? :-)
:-) Jo, Tigimu to moc sluší :yes: Začíná se potvrzovat má odvážná prognóza, že totiž TIGI bude opravdu nejprodávanějším středním SUV v Evropě. Tuhle vizáž si řada lidí totiž nebude chtít nechat ujít. A já je chápu. Nikdo dnes v mainstremu neprodává přitažlivější karoserii.
No, omlouvám se, Tiguan je (zejména ve verzi Track and Field) skutečně povedené SUV, možná nejhezčí ve své kategorii a porovnání s Quasqaiem v Průmyslovém paláci před dvěma týdny nadohled dopadlo zcela jednoznačně pro VW, stejně jako porovnání s Toyotou RAV (její předchozí typ byl docela povedený, tak se designeři u Toyoty pochlapili a vrátili se ke svým standatům - nová je slušně řečeno nepěkná), nicméně buďte proboha trochu kritičtí - copak je potřeba tak povedené auto kazit takovou opičárnou? Totéž lze říct o Tuaregu, který dneska vyšel v jiném článku. Doufám, že ABT ještě nesáhne na další nadmíru povedené auto od VW, taky asi nejlepší a nejpohlednější ve své kategorii - na Eos....
Omlouvat se nemusíš,není za co. ;-)Pokud se chceš se svým vozem odlišit,a máš na to finance,tak nevidím problém v takových úpravách.Já opravdu musím říci,že se mi to líbí.Znáš to:proti gustu žádný dišputát...
Toto je extrém. Sice profesionálně provedený, ale pro většinu samozřejmě extrém. Ovšem, co je důležité, dokonale podtrhuje potenci toho auta. A jen o to jde. Tedy - i (i) základ je vynikající. A též na tom se pak staví prodeje civilních verzí. S hodnocením RAV velmi souhlasím.
ja to vidim presne naopak. zaklad je nezajimavy ackoliv ve sve kategorii malych SUV asi zatim nema konkurenci. ale tenhle tuning to je presne trefa do cerneho ! takhle by to melo vyjizdet uz z tovarny VW ! :yes:
GTI asi tomu nebudes verit ale musim uznat ze tenhle VW ma stavu. sice to neni prave VW ale ABT ale i tak se mi to hodne libi. konec nudnych VW. tohle auto zije ! ted jeste kolik si musi pripadni zajemci (doufam ze jich bude hodne) pripravit...
ale ja nerekl ze tiguan je trefa. tiguan sam o sobe neni zadnej zazrak. rekl sem ze dobrej je ten tuning a presne takhle by mel vypadat uz kdyz sjede z linky VW :-)
Dost dlouho sem si to prohlížel a musím říct,že Abt umí,chce to jen se pořádně podívat. Pravda,je to dost extrém,já bych to asi nemusel,ale uznávám,že se jim to povedlo. Jinak pro všechny jednoslabičný se vším hotový odsuzovače čehokoliv mám doporučení,mrkněte se na ty obrázky pořádně,za jednu vteřinu (sekundu) fakt nelze nic hodnotit. Pro odrůdy typu DanielaDesigna, vyslov zřetelně jednadvacet a to je právě ta jedna vteřina (sekunda).
Pekné, šmrncovné. Možno až príliš výrazné, ale asi to bol zámer. Výstavný kus. :yes:
Na druhej strane nepraktické, a najmä nelogické. Bez ohľadu na to, že je to VW a že je to Tiguan. Príde mi choré znižovať podvozok SUVečku a dávať mu nízkoprofilové gumy, ktoré na prvom ostrom kameni odídu do vačných lovíšť. No dobre, nie je to do terénu ale na asfalt. Potom nechápem, prečo SUV? Sme až takými otrokmi image a prestíže?
Příliš nad tím moc dumáš...dneska se různě upravují všechny automobilové třídy,všechny různé typy karoserií,tak proč si nevzít právě SUV,které je primárně určeno spíše na cesty,maximálně do lehkého terénu.Největší terén pak pro takové auto je,když ho majitel v zimě vytáhne do hor na lyže,po nějaké mírně zasněžené cestě...
No, bratku, s týmito gumami by som asi ani neopúšťal nemeckú diaľnicu. Pri ceste na hory z teba to auto vytrasie dušu, stačí menj kvalitný prípadne trochu rozbitý asfalt... :no:
Nehovorím, že dnes všetci neupravujú všetko a na všetky spôsoby. Ale veľa takýchto "výtvorov" okrem dobrého vzľadu nemá opodstatnenie ani logiku. To ko keby si vzal Corvettu, zdvihol jej podvozok a nasadil terénne gumy s drapákmi... :no: