Nissan Patrol patří mezi čistokrevnými terénními automobily stále k tomu nejlepšímu a japonská automobilka nyní na australský trh uvádí omezenou sérii tohoto vozu, která je vhodná pro cesty do nehostinné divočiny.
tak to ani nahodou. Na WDR ukazovali, jak chudak Patrol s 3L dieselem nebyl schopen ani vyjet zasnezeny kopec a projet 60 cm blatem.
Nejpotupnejsi bylo, ze to v pohode zvladali i auta typu Audi allroad >:D
No trochu pravdy na tom může bejt, dobře vapracovaná čtyřkolka, může vyjet zledovovatělej kopec lépe, jeonmže ta Audina ba se zachytla v prvnim těžšim terénu ;-)
no v japonsku by si zase neškrtla audi :-) záleží na gumách a jestli měl zavřenej předek a všechny uzávěry.jinak otý audině si myslím,že je to sci-fi >:D
H2 je sice velmi pozérské auto, to je pravda.Ale v terénu je taky nepřekonatelné.Možná nemá vysokou brodivost,(50cm)
Ale její kvality leží v mimořádné odolnosti při jízdě v terénu je stavěné do vskutku extrémních podmínek.
kdo píše, že audi allroad nemůže překonat patrol, nejel ani v jednom. ačkoliv nemám patrola, jel jsem v něm (dříve jsem ho chtěl koupit, teď mám landcruisera) a je to solidní auto. co je problém, je ten přiřaditelný pohon a na dnešní dobu malý výkon. pokud ten test dělali na standardních pneu, neměl na blátě patrol asi určitě proti allroadu kvůli výkonu a dobrému systému 4x4. samozřejmě to není vše a jinde by byla situace obrácená (např. při trvalejším a pravidelném využívání v terénu by bylo za pár týdnů po allroadu). byl jsem kdysi na předváděčce allroadů (1.generace) a na blátě jel kopec nekopec, až mně to překvapilo.
ano, da sa vsetko porovnat, ale netreba miesat hrusky s jablkami. seriove pneu, boh viec co mal pozapinane, isiel uplne inu stopu atd. atd. skuste ist s allroadom na dakar, ze ano...