Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
4
A pohon, ten se hodí pro člověka, který má vlastní barák a jezdí do práce 20 km. A spotřeba? Dle úžasného výpočtu se elektrika nepočítá a projetý benzín se dělí minimálně dvěma.
xxc
6
drahe DS si nekupi clovek, ktory nema kde byvat :-)
Dixik2
Budou shodné s novou C4:
https://www.motor.es/noticias/ds-4-e-tense-2021-fotos-espia-invierno-202073324.html
https://www.motor.es/noticias/ds-4-e-tense-2021-fotos-espia-invierno-202073324.html
Arese
...že v posledních cca 15 letech nepřišel s jediným modelem, který by pro mě byl alespoň trochu atraktivní? Kde jsou ty časy takových pecek, jako byly AX Sport, BX, Saxo VTS nebo třeba krásné Xantie? :-O
C5 byla pěkná. Nebyla výjimečná jako např. BX nebo DS, ale taková normálně pěkná.
Cactus byl specifický, ale pro řadu lidí atraktivní.
Cactus byl specifický, ale pro řadu lidí atraktivní.
C5 v původním provedení se tvářila jak vyvržená velryba, pozdější facelift přídě i zádě jí ale dost pomohl. Každopádně na tak velké auto měla překvapivě málo místa pro nohy vzadu... A z profilu ten liftback taky vůbec nevypadal dobře, protože sklon jeho zadního okna byl příliš malý a to auto bylo na Citroën příliš vysoké...:-( :no:
Asi ho lidi jako ty nezajímají... Citroën potřebuje prodávat skutečným kupcům, ne tabulkovým plácalům.
Jj kde to mládí https://www.auto.cz/…n-rodinny-tuning?… zůstalo :D
Nemudruj furt je to stejný http://www.ifleet.cz/…budoucnosti.html jen ty SI starší to je celý :-)
A jak ti svět utíká BRBLÁŠ proti všemu novýmu = si (vlastně) normální :-!
Nemudruj furt je to stejný http://www.ifleet.cz/…budoucnosti.html jen ty SI starší to je celý :-)
A jak ti svět utíká BRBLÁŠ proti všemu novýmu = si (vlastně) normální :-!
DS 9?! :-O :D :-[] :-[] Co je na tomto designově prapodivném hybridním rádobykorábu s trapným motůrkem 1,6 l pozoruhodného? :-[] To má šanci možná tak v Číně a kdo ví, jestli! :-)
Pokud by současná nová auta byla skutečně lepší, než jejich nedávní předchůdci, určitě bych proti nim "nebrblal"! :-)
Pokud by současná nová auta byla skutečně lepší, než jejich nedávní předchůdci, určitě bych proti nim "nebrblal"! :-)
Říkat pohonům s výkony od 225 po 360 koní "trapný motůrek" = je FAKT TRAPNÝ
Nic proti tomu jak zaslepeně adoruješ motor z přelomu 70. a 80. let = BYL povedený, ale měl daleko MENŠÍ výkon a jako bonus VYŠŠÍ spotřebu a drtivě vyšší emise z výfuku = než to čemu teď fakt trapně říkáš trapný motůrek
Nová auta jsou lepší = ale protože je (ve všem VČETNĚ aut) inflace a nová auta jsou bezpečnější a lepší výbava = tak jsou to auta (asi) mimo tvůj dosah. Tak nějak VO TOM TO JE
Zkus klidně jen emisně i výkonem velmi rozumnou Camry 2.5litr 160kW = a nepomlouvej furt trapně na co nemáš. Je to jako když Áda furt tupě propaguje diesel = nejNEefektivnější s NUTNOSTÍ dotování cenou (daní) i převodem z velkoobchodních jednotek. Motor který spotřebovává VÍC ropy než zážehový = to prosazuje jako NEJ variantu :-O :*) :D :-! :-[]
Tvůj nej motor z konce 70tek je teda lepší vo tom jako žádná, ale i tak.. ;-)
Ale ono si nižší vrstvy nekupovaly V6 Busso ani v těch 80. letech = víme?
Je to dokonce NAOPAK = dnes si koupíš výkonnější auto za daleko LEPŠÍ poměr k příjmu = NEŽ v dobách na které (chybně = viz mé motto zde) vzpomínáš :*)
Je opravdu MEGA GIGA ULTRA TRAPNÝ = když o autech úrovně a výkonu (jedno jestli TESLA nebo tohle atp.) kterou si nikdy nezažil a zřejmě nikdy nezažiješ = mluviš TAKhle TRAPNĚ ;-\
Nic proti tomu jak zaslepeně adoruješ motor z přelomu 70. a 80. let = BYL povedený, ale měl daleko MENŠÍ výkon a jako bonus VYŠŠÍ spotřebu a drtivě vyšší emise z výfuku = než to čemu teď fakt trapně říkáš trapný motůrek
Nová auta jsou lepší = ale protože je (ve všem VČETNĚ aut) inflace a nová auta jsou bezpečnější a lepší výbava = tak jsou to auta (asi) mimo tvůj dosah. Tak nějak VO TOM TO JE
Zkus klidně jen emisně i výkonem velmi rozumnou Camry 2.5litr 160kW = a nepomlouvej furt trapně na co nemáš. Je to jako když Áda furt tupě propaguje diesel = nejNEefektivnější s NUTNOSTÍ dotování cenou (daní) i převodem z velkoobchodních jednotek. Motor který spotřebovává VÍC ropy než zážehový = to prosazuje jako NEJ variantu :-O :*) :D :-! :-[]
Tvůj nej motor z konce 70tek je teda lepší vo tom jako žádná, ale i tak.. ;-)
Ale ono si nižší vrstvy nekupovaly V6 Busso ani v těch 80. letech = víme?
Je to dokonce NAOPAK = dnes si koupíš výkonnější auto za daleko LEPŠÍ poměr k příjmu = NEŽ v dobách na které (chybně = viz mé motto zde) vzpomínáš :*)
Je opravdu MEGA GIGA ULTRA TRAPNÝ = když o autech úrovně a výkonu (jedno jestli TESLA nebo tohle atp.) kterou si nikdy nezažil a zřejmě nikdy nezažiješ = mluviš TAKhle TRAPNĚ ;-\
Hele, řeknu ti to na rovinu - namáháš se úplně zbytečně. Já ty tvoje progresivisticko-grétistické kydy už dávno nečtu, protože se jen pořád opakují. :-)
Nevíš kudy z toho = tak takhle? :-O :D
Tak jednoduše CO má s výkony 225-360 koní kterým trapně říkáš trapný = společnýho nějaká Gréta?????? :-|
EDIT po půl hodině = nevíš kudy z toho tak takhle :no: :no: ? :*)
Tak jednoduše CO má s výkony 225-360 koní kterým trapně říkáš trapný = společnýho nějaká Gréta?????? :-|
EDIT po půl hodině = nevíš kudy z toho tak takhle :no: :no: ? :*)
Možná je do Gréty zamilovaný a ona ho nechce. :-D
Vysvětlovat to totálnímu zaslepenci, který požitek z řízení opakovaně tupě odvozuje jen z výkonu pohonné soustavy, fakt nemá smysl. :-)
Tvoje chování = je totálně tristně ubohý
TY si napsal o výkonech 225-360 koní "trapný motůrek" = po upozornění že to je blbost se chováš..
DRZOST co sis dovolil napsat "tupě odvozuje jen z výkonu" = je na přesdržku. Asi PROTOŽE mi o výkon až tak nejde = mám za vrchol ne nějaký turbo/biturbo ale https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 jak VÍŠ
Tak nemachruj = je to fakt trapný. Stejně jako říkat 225 až 360 koním trapný motůrek TO je TRAPNÝ
Když k tomu NAVÍC zkoušíš bejt drzej = tim se TVÁ úvodní chyba nesmysl blábol trapas = nezmění. Jen k tomu NAVÍC přidáváš chování ála ryccardo (ten taky když něco pomatlá JE VULGÁRNÍ = no eště víc než ty, ty si zatim jen drzej MISTO abys přiznal že ten "trapný motůrek" je holt díky času evoluci vývoji o level před tím starým (dobrým) V6 = ale ve své době. Dnes by nabídl jen pěkný zvuk = ani výkon ani spotřeba ani životnost ani emise ve všem jsou už lepší
OPAKUJI DOTAZ = CO s tím že ty považuješ 360 koní za trapný motůrek = má společnýho nějaká Gréta?
TY si napsal o výkonech 225-360 koní "trapný motůrek" = po upozornění že to je blbost se chováš..
DRZOST co sis dovolil napsat "tupě odvozuje jen z výkonu" = je na přesdržku. Asi PROTOŽE mi o výkon až tak nejde = mám za vrchol ne nějaký turbo/biturbo ale https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 jak VÍŠ
Tak nemachruj = je to fakt trapný. Stejně jako říkat 225 až 360 koním trapný motůrek TO je TRAPNÝ
Když k tomu NAVÍC zkoušíš bejt drzej = tim se TVÁ úvodní chyba nesmysl blábol trapas = nezmění. Jen k tomu NAVÍC přidáváš chování ála ryccardo (ten taky když něco pomatlá JE VULGÁRNÍ = no eště víc než ty, ty si zatim jen drzej MISTO abys přiznal že ten "trapný motůrek" je holt díky času evoluci vývoji o level před tím starým (dobrým) V6 = ale ve své době. Dnes by nabídl jen pěkný zvuk = ani výkon ani spotřeba ani životnost ani emise ve všem jsou už lepší
OPAKUJI DOTAZ = CO s tím že ty považuješ 360 koní za trapný motůrek = má společnýho nějaká Gréta?
×
Sdílení komentáře
×