Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
webpaja
Lepší koment mě nenapadá :-[]
Člověk může trpět jakoukoliv formou japanofobie, ale tohle se prostě musí ocenit. I kdyby to bylo pro bychaře. :yes:
Člověk může trpět jakoukoliv formou japanofobie, ale tohle se prostě musí ocenit. I kdyby to bylo pro bychaře. :yes:
Budu asi jediný bychař na světě, který BY to auto na víkendy asi nechtěl... jo, ještě BYCH se v tom svezl, je skvělý!, ale mít to doma - do roka jsem RIP :-[]
Co jsem viděl a četl , tak je to boží auto, pravý nástupce mého STI. No a Fostek je na MOKRÉ HADRY. GTI byl taky na VW, ale nejlepší texty k STI a BRZ měl on. A taky Foxe měl rád.
Ach ano, GTI, skvělý projekt, dalo se s ním diskutovat i hádat, všechno ale na solidní úrovni a hlavně zábavně. Už se zjistilo kdo to vlastně byl?
Ad Fox - nezapomenu na jednu jeho oslavnou ódu - Postav se na chvíli ke značkovému koncernovému servisu a pozoruj cvrkot. Za chvíli zpozoruješ jeden Fox za druhým. Tak nějak to tehdy bylo...
Ad Fox - nezapomenu na jednu jeho oslavnou ódu - Postav se na chvíli ke značkovému koncernovému servisu a pozoruj cvrkot. Za chvíli zpozoruješ jeden Fox za druhým. Tak nějak to tehdy bylo...
Kdo to byl se snad už ví dávno, jsou ti u pamětníci, kteří ho potkali osobně, já to ale bohužel nebyl, tak třeba ti někdo dá vědět :)
webtest
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
JirkaVejrazka
Skoda, ze jste nedali vedet, dostavil bych se jako fotograf a mozna prilezitostny spolujezdec :)
Za jízdy bys toho moc nevyfotil, pokud bys byl na palubě. I s "duchodcovskym " stylem ozzmana jsem mel problém udržet mobil. :-[]
Tak jsem to fakt nemyslel :) Myslel jsem za barierou, opravdu nemam touhu fotakem v zatacce rozbit hlavu ridici nebo sobe :D
Ja vím, jak jsi to myslel. :-[]
Jo tohle nas nenapadlo, přeci jen to bylo takové nahodne domluvení. Rozhodne by byly dobre fotky.
Jo tohle nas nenapadlo, přeci jen to bylo takové nahodne domluvení. Rozhodne by byly dobre fotky.
:-[] Jo, bylo to na pozvání a na rychlo, nicméně až tenhle blázinec skončí, mohli bychom udělat nějaký sraz, klidně i jen pokec, nebo nějaké "volné jízdy". Bohužel letiště už asi bude problém a najít nějakou podobně zajímavou lokaci bude problém.
TobeConti
Bomba auto. Som rad za to, co Toyota momentalne predvadza. Plus rozne spoluprace. Dufam, ze im to nejake to desatrocie vydrzi.
To som zachytil, ze sa venuje vyvoju sportovych aut osobne co je skvela sprava a aj to, ze je to nadsenec. Ale dufam, ze ludia to budu aj kupovat, pretoze na konci dna su peniaze na prvom mieste. Kazdopadne japonske auta su mi celkom blizske a to aky pokrok urobila Toyota v dizajne a v modeloch za posledne roky je parada. Camry som mal v hlave rok od prveho videnia:D A bol som prekvapeny ake popularne auto je to napriklad na Kaukaze. GT 86 mam v hlave stale len penazenka... A teraz Yaris. Dufam, ze je to zaciatok silneho desatrocia znacky.
ProchyTom
Ted uz vim proc nektery kopou za redakci bezmyslenkovite.
Nezáviď, že tě nevzali :-[] Pořád si můžeš pleskat na ucho a hladit mokrým hadrem přirození.. říkám to dobře? :D
To vůbec nezní jako bezskrupulozně projevená závist. Že by zrovna Ozzy s Mikesusem byli lidmi, kteří se podbízí redakci se tedy rozhodně napsat nedá. To je asi tak všechno co k tomu lze říci.
iudex
Ad "s příplatkovými sportovními tlumiči nebude cesta pro rohlíky do večerky na náměstí tak komfortní" Tak nejak cítim, že toto je narážka na jedného tunajšieho diskutéra. Alebo sa mýlim? ;-)
Těch odkazů je tam více, když si to pořádně přečteš a docela mne tím Standa potěšil :D Třeba, že je úplatný japanofil... :D
To som pochopil hneď, pekná facka fostekovi. Ja som skôr myslel tunajšieho majiteľa Yarisa, ktorý už roky vyberá nový rohlíkový expres. ;-)
Já bych to v případě autora textu viděl spíš na kouzlo nechtěného.
Teda pokud nechodí číst diskuse pod někdejší fotosoutěží...
Teda pokud nechodí číst diskuse pod někdejší fotosoutěží...
ProchyTom
Hosi je tu nekdo, kdo umi jezdit a svezl se v tyhle rakete? Muzete porovnat s necim? Nejlepe s Mini jcw 170kw? Jinak pro redakci zajimavy namet na srovnavak. Jelito, nepis mi ze to jsou rozdilny auta. A diky panu Machalovi za pouziti slova Jelito. Mam ho rad, par jich tu je a drží se kuci pohromadě, tak ke to spravne. Nikdy nebojuj sam!
"Dobrý den, jsem hlupák Prochy, může mi někdo napsat porovnání Yarie GR se žehličkou? "
Ty jelito ;)
Ty jelito ;)
Tak najprv sa tu pohoršuješ nad Ozzym, že si jazdu vybavil kopaním za redakciu a vzápätí sa tu sám vtieraš, aby ti dali previezť? Tebe asi chrbtová kosť nič nehovorí, čo? :-[]
Tak ho pochop, ze by to chtel srovnat. :D
myslel som, ze to bude chciet porovnat s Priusom, ten by bol urcite lepsi :-)
Nene. Na Prius je tu rohor.
Jsem nakonec rád, že se zde občas zastaví slovenský myslitel tvého druhu. Pořád mi vrtalo hlavou, co této diskusi chybí a ty jsi na to nejen přišel ale sám jsi to slovo sem napsal.
Srovnání HB udělalo nedávno Sport Auto. JCW s náskokem nejpomalejší ze všech, hned v prvním díle tohoto velkého srovnáváku od GR dostalo 6 sekund.
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
Diky.
Pekny video.
Koukal jsem i na GTI a CTR (skoro shodne casy). Oba byly na okruhu rychlejsi nez GR Yaris.
Zajimavy.
Pekny video.
Koukal jsem i na GTI a CTR (skoro shodne casy). Oba byly na okruhu rychlejsi nez GR Yaris.
Zajimavy.
No jo on se pta jak to jezdi a za tim se muže skryvat ledacos. Někoho ohromi lamani vazu a někoho jak se s autem pobavi na běžnych cestach a nějake časy jsou mu u vyfuku. A je jasne, že vykonově to mini nema šanci, ale zase muže mit lepši posaz, vyhled a třeba se s nim vic zabaviš na běžnych cestach a ještě bude použitelnějši na každy den. Yaris ohromi předevšim na papiře a je to special, ktery jak to tak vypada dava větši smysl někde na uzavřene trati či okruhu.
Každý vidí zábavu v něčem jiném, osobně bych na běžné silnici preferoval čtyřkolku v Yarisu jako daleko zábavnější a použitelnější na každý den (zvláště nyní v tomto počasí) než nedotáčivý předohrab JCW a pár koní navíc v GR by v tom nehrálo žádnou roli (kdyby záleželo jen na motoru, tak bych naopak preferoval čtyřválec před tříválcem).
To, že ma čtyřkolka sve nepopiratelne přednosti je jasne, ale taky to neznamena, že bude s ni větši zabava než v předokolce, ktera muže byt daleko vic "chuliganštějši" a je uplně jedno co ty preferuješ.
Yaris ohromí právě v reálu, protože to má vše nacpané v o třídu menším těle. A právě pobavit umí náramě. Mne by se taky líbila více předokolka, s atmosférou, je totiž pomalejší a v provozu se s tím já osobně pobavím více, v nižších rychlostech.
Ale to je teorie a pak by bylo třeba zkusit i něco jineho. A pravě na běžnych cestach a v limitnich rychlostech tu mužou byt zabavnějši kousky.
Zajímavé video i z pohledu chování auta. JCW mi přišel hůře ovladatelný vůči GR, méně stabilní v těch prudkých zatáčkách.
Ahoj doma mám JCW 170 kW a jezdil jsem s GR Yaris 14 dnů.
Yaris je mnohem lepší sportovní auto.
Tady můj názor: https://www.corners.cz/…toyota-gr-yaris/
A moje JCW: https://www.corners.cz/…va-zabava-2-dil/
Yaris je mnohem lepší sportovní auto.
Tady můj názor: https://www.corners.cz/…toyota-gr-yaris/
A moje JCW: https://www.corners.cz/…va-zabava-2-dil/
Blue Sun
tříválec nemůže být z principu dobrý motor, "kaa" to říkal!
Jinak o té nenucenosti a akceleraci - má tohle auto vůbec nějaký "eco" nebo "normal" režim, nebo to je jen sport, supersport a dráha? Fakt je, že 200 kW v takhle malém autě by působilo dravě vždycky, jen to tu prostě... není.
Jinak o té nenucenosti a akceleraci - má tohle auto vůbec nějaký "eco" nebo "normal" režim, nebo to je jen sport, supersport a dráha? Fakt je, že 200 kW v takhle malém autě by působilo dravě vždycky, jen to tu prostě... není.
Tohle má do HTP daleko :D
Ma to rezim normal. To je to nejvic eco co tam je.
Hlavne jestli to ma start/stop ;-)
Ani jednou to nechciplo. Takze myslim ze ne. Tlačítko to tam žádné nemělo na vypnutí SaS.
ProchyTom
Prijde vam normalni pucovat novinarska auta pocitacovim technikum co neumi jezdit?
Ty si fakt chudák :D P.s. ani jeden z nás není počítačový technik, ale oba, vlastně všichni tady s počítači a mobily umíme lépe, než ty, zvládáme komentovat ve stromu :D
Třeba alespoň znají pravopis rodného jazyka. Ale jen drobná otázka, myslíš, že Toyota prodává GR jen lidem co mají závodní licenci?
A tobe prijde normalni, ze ti pujci předváděcí auto, aby sis ho zkusil? Nebo ze te automobilka sama pozve na nějaké předváděcí jizdy? Nebo tobe uz od pohledu nikdo nic radši nepůjčí?
ProchyTom
Kdyz napisu ze mam namet na srovnavak s mini jcw znamena to ze chci svezt? Od kdy? Dyt prece muzes zajit do toyoty a pujcit si to ne? Trapi te neco? Boli hlava?
Vendulo, ne.ser, kdy mi vrátíš těch 150 co jsem ti půjčil? Říkala jsi, že jdeš do večerky a už ses nevrátila, hlavně se tady vypisuješ na internetu.
ProchyTom
Vy nemate u vas v horach internety?
Ozzman
Hele chlapče, v čem je problém? Co tě žere ? Proč se chováš jako totální pako ? Urážíš, narážíš, neznáš mne, ani Mikesuse, ani nikoho z redakce, natožpak zdejší diskutéry, do kterých se navážíš. V každém druhém příspěvku mluvíš o nějakých kopačkách a pleskání, to má znamenat co ? To se jako pětiletý harant chceš s někým prát, nebo co? Máš komplex? Závist? Nebo si jen takový hlupák ? Přijď na sraz, rád uvidím, co jsi za hrdinu, jak skvěle řídíš a jak úžasný jsi člověk, protože tady se chováš jen jako hulvát...naučím tě za to, jak reagovat ve stromu...
adamzprahy
Yarisu GR tleskám ve stoje :yes: Nepamatuji auto, které by ve mě vyvolávalo tolik pozitivních emocí :yes: A díky všem co to kupují a udržují ve výrobě :yes:
Hodně ho zvažuji, ale bohužel potřebuji pro svoje potřeby něco praktičtějšího a pohodlnějšího a do manuálu přítelkyni nedostanu, takže nevím jak ten nákup ospravedlnit :D A další jednorázovku už nechci, potřebuji peníze jinam, snad jednou...
Hodně ho zvažuji, ale bohužel potřebuji pro svoje potřeby něco praktičtějšího a pohodlnějšího a do manuálu přítelkyni nedostanu, takže nevím jak ten nákup ospravedlnit :D A další jednorázovku už nechci, potřebuji peníze jinam, snad jednou...
Prý jsou rozebrané, ale nechci tě nějak ovlivňovat, nýbrž v pátek jsem v Příbrami v Toyotě viděl hned 3 kusy, bílý, červený a černý... tak kdyby si chtěl... :D
jj já hned poptával co se zveřejnil ceník :D Už tehdy - srpen 2020 - tuším byli první dvě várky rozebrané a nabízelo se dodání Q2 2021 když budu mít štěstí. Pak jsem to rozdýchal, v médiích ticho, tak mě to přešlo. A teď to jede znova :D:D
:-[] Napadá mne snad jen.. má to fakt příjemnou spojku, žádnou sportovně tvrdou, tak kdyby přítelkyně povolila :D:D Ale já to znám, ta moje si taky vydupala automat :)
S tým rozobratím to zrejme nebude také horúce. Ono mnohé na seba napísali díleri, ktorí to majú ako predvádzačku resp. výstavný kus a následne to predávajú. Takže neverím, že sú všetky kusy už kúpené konečnými kupujúcimi. A môj názor potvrdzujú aj inzeráty na sauto, tam sú aktuálne 4 nové Yarisy na predaj: https://www.sauto.cz/…a/yaris/19022128?…
Háček asi bude v tom, že to zřejmě nemá ten sportovní podvozkový balíček...
Tak ten bílý (bez podvozkového balíčku) by byl pro mě jako "rohlíkový express ok. Nechtěl bych, aby se mě ty rohlíky cestou zpět domů polámaly..... ;-)
Ozzy
A jakou barvu by sis teda vybral ty?
A jakou barvu by sis teda vybral ty?
Mne ta červená moc nenadchla. Já bych bral bilou. Černá taky nebyla špatná. Ale v tomhle se s Ozzym často rozchazim.
Hnědou, bezpečnostní! :D
Mne se líbí asi nejvíc bílá, pak tahle červená, nicméně jakj sem psal i v testu, tak tady v diskuzi, já zůstanu u plakátu Clia Sport :D
Mne se líbí asi nejvíc bílá, pak tahle červená, nicméně jakj sem psal i v testu, tak tady v diskuzi, já zůstanu u plakátu Clia Sport :D
hugino
Ale určite nie z trojdverovej Toyoty s trojvalcom za milion.Tá prístrojovka je z ktorého storočia a tá grafika a podsvietenie ? Myslím že podobnú zaoblenú prístrojovku mala kedysi Corsa.Až na pár diskutujúcich ktorý sa tu potľapkávajú po ramene a sú nadšený ako puberťáci pri počítačovej hre je toto auto absolútne bezvýznamné.Kedˇuž chce niekto auto za melón tak treba urobiť test Golf GTI Clubsport s 300 k za 950 000 kč a hlavne v redakcii nachystať ďalšie hviezdičky. :-) A teraz Toyoťáci do mňa
Mne sa lubi cele to DNA tejto toyoty... ma to mat presne ten svoj styl... a ci sme toto alebo hento videli u toho ci onoho pred 10 rokmi a co ako.. ved aj volant ma nadalej kazdy aj 4 kola.... tesme sa teda z auta ake nema paru .... samozrejme nie je to masovka ale v pripade toyoty tie masy uz robia ine civilnejsie kusky... toto je skratka vymakany sportovy model so zavodnymi korenmi... na rit nepadam ale tesim sa tomu... toyote obecne fandim a toto je paradne spestrenie inak uz coraz vsednejsej malej triedy. Nezavid... nechaj radost plynut... toto auticko uz teraz zacina byt legendou bez ohladu na nejake predane cisla a cenu.... je proste jedinecne a prislo doslova ako spasa a milacik publika v tomto uz coraz viac kabelmi poprepletanom autosvete.
Chápu, že na papíře to může vypadat jinak, ale tohle je o třídu menší auto.. Máš tohle vše v nákupní tašce..
Čisto z praktického hľadiska máš pravdu. O triedu väčší 5-dverový hotheč bude rozumnejšou kúpou a spraví viac úžitku.
Ale či aj viac zábavy, o tom sa dá odôvodnene pochybovať. Proste takmer 1,5tonový predohrab asi nebude jazdiť tak dobre a zábavne ako 1280 kg štvorkolka s dvomi samosvormi. A nie každému ide len o praktickú stránku veci. A keď sa všetci testéri unisono zhodujú, že GR je najzábavnejší hotheč (a niektorí išli ešte ďalej, aj mimo kategórie HH), tak na tom zjavne niečo pravdy bude.
A mimochodom ak už porovnávať, tak nie s predohrabom GTI, ale s Golfom R, štvorkolkou, ktorá dokáže tiež dať viac výkonu na zadok a driftovať. Ale tam je už ten rozdiel triedy vidieť aj finančne, základný GR je za 46t a ten driftmód je v balíku Performance za ďalších 2000 eur, takže min. 48t. A v tomto kontexte je cena Yarisa 37t asi adekvátna.
Btw. ja by som tiež o GR v reále neuvažoval a skončil pri o triedu väčšom HH ako je ten Clubsport.
Ale či aj viac zábavy, o tom sa dá odôvodnene pochybovať. Proste takmer 1,5tonový predohrab asi nebude jazdiť tak dobre a zábavne ako 1280 kg štvorkolka s dvomi samosvormi. A nie každému ide len o praktickú stránku veci. A keď sa všetci testéri unisono zhodujú, že GR je najzábavnejší hotheč (a niektorí išli ešte ďalej, aj mimo kategórie HH), tak na tom zjavne niečo pravdy bude.
A mimochodom ak už porovnávať, tak nie s predohrabom GTI, ale s Golfom R, štvorkolkou, ktorá dokáže tiež dať viac výkonu na zadok a driftovať. Ale tam je už ten rozdiel triedy vidieť aj finančne, základný GR je za 46t a ten driftmód je v balíku Performance za ďalších 2000 eur, takže min. 48t. A v tomto kontexte je cena Yarisa 37t asi adekvátna.
Btw. ja by som tiež o GR v reále neuvažoval a skončil pri o triedu väčšom HH ako je ten Clubsport.
Jenže ten Golf R je pravě ukazkou toho, že vykon, čtyřkolka a nějaky drift mod ještě nejsou zarukou toho, že jde automaticky o to zabavnějši načini, kterym bude jistě ve větši miře GTI CS. A i zde zazniva, že na běžnych cestach GR nenabidne te zabavy zas až tolik. Tohle je prostě něco jineho než HH. A třeba realna hmotnost toho GR se bliži někde ke 1400kg tedy pokud si to dobře pamatuji.
Nie, Golf R má cez 1,5t, asi 1530 kg alebo tak nejak. Teda rozdiel oproti Yarisu GR bude štvrť tony a to jazdu dramaticky ovplyvní. Proste bude to dospelejšie, komfortnejšie, ale menej živé a zábavné.
Tak jasně, že R bude hmotnostně vyše i to povinne DSG něco uděla, bylo by divne kdyby ne. Nicmeně dostal jsem se k čislum 1387kg u GR a 1551kg u R. Jestli se na ty udaje da spolehat netušim pač je to vyčteno se zeperfs a tam to muže byt z ruznych zdroju.
Jsem trochu zmatený uz kdo mluvi o čem. Nekdo GR oznacuje jako Golf R, nekdo GR jako Yaris GR. Kdo se to v tom má pak vyznat?
Jojo... jdu si zajezdit s kamarádovou M3kou.... (Mazdou 3 :-[] )
Sorry, ja zvyknem písať o Golfe R ako GR, tu to ale mätie. Ale z kontextu je zrejmé, že ak píšem o hmotnosti GR cez 1,5t, tak hovorím o Golfe R. Ale asi budem používať skratku TYGR (Toyota Yaris GR), to je celkom výstižné (copyright white label). :-)
Tak když nic jiného, tan ten Golf R nemá manuál! :-( :no:
Neměl bys KONEČNĚ nějakej automat ZKUSIT? Třeba desetistupňovej Aisin https://www.aisin.com/…tive/powertrain/ řadí rychlejš než DSG nebo ZF8HP
Nebo si místo vzdychání že svět nefunguje podle tebe, konečně nějakej manuál kup https://www.autoforum.cz/…alni-prevodovkou
EDIT fakt by mě zajímalo jak řadíš = jestli náhodou nepatříš mezi tu (drtivou) většinu co jí to dnes a denně na každý křižovatce furt znova a znova = trvá o vteřiny dýl = než se rozjedou
Nebo si místo vzdychání že svět nefunguje podle tebe, konečně nějakej manuál kup https://www.autoforum.cz/…alni-prevodovkou
EDIT fakt by mě zajímalo jak řadíš = jestli náhodou nepatříš mezi tu (drtivou) většinu co jí to dnes a denně na každý křižovatce furt znova a znova = trvá o vteřiny dýl = než se rozjedou
Bez starosti, s auty s různými druhy automatů jsou najezdil tisíce km (klasický hydrodynamický měničm, dvoujspojka, variátor) a opravdu mě to řidičsky vůbec neuspokojuje! Bez spojkového pedálu prostě řidič nikdy to auto nemá plně pod kontrolou. :-(
Za mě je toto auto pro velké nadšence a tajemství tkví v detailech. Ať už se bavíme o dvou samosvorných diferácích, karbonové střeše, ultra tenkých náraznících, kovaných kolech nebo o spoustě dalších detailech. V dnešní době ekologie a vysokých nákladů postavili sportovní speciál, který s běžným Yarisem sdílí snad jenom zrcátka.
Kdo miluje sportovní auta, zná rallye, je nadšenec do techniky, nekupuje status a je trochu rebel, tak toto je porno :)
Kdo miluje sportovní auta, zná rallye, je nadšenec do techniky, nekupuje status a je trochu rebel, tak toto je porno :)
Řekl bych, že opravdový závodní speciál je ještě něco jiného (včetně ceny). ;-)
Tak jasně, v kontextu ceny. Snad všichni ví jak jsem to myslel...byla to narážka na srovnání s Golfem GTI apod. A že sice tomu říkají Yaris, ale fakticky postavili jiné auto pro úzkou skupinu nadšenců. Je to jiný svět. Chápu, že to není pro každého a vlastně sám na sobě přiznávám, že v realitě se pro to těžko hledá místo v garáži. Ale srdce nad těmi detaily zaplesá :))
Zrovnanie tvojho typu je nieco podobne, ako zrovnavat 5 izbovy drevenny dom v Hallstatt Village za 998 000€ s 8 bytmi v Trnave za tu istu cenu.
curwasportiva
Vykuchat DPF filter, odpojit repracky na fake zvuk a dat na to poradny vyfuk bez tlumice... Nove sani a odladit jednotku na tech japonskych 200kw :-!
EDIT: Co tu minusy, ja myslel ze je to stranka o autech. Hele to neni povinne pro vsechny, vy hosove si muzete koupit tu 80 kw verzi a do repraku si nahrat zvuk sveho oblibeneho robertka...
EDIT: Co tu minusy, ja myslel ze je to stranka o autech. Hele to neni povinne pro vsechny, vy hosove si muzete koupit tu 80 kw verzi a do repraku si nahrat zvuk sveho oblibeneho robertka...
kpt.Budha
Auto vypadá super, na takového prďolu mi tedy přijde poměrně těžké ale budiž. Ale mám jeden problém. Uznávám, že ve čtyřkolkách jsem toho rychle příliš nenajezdil, ale jak je myšleno to, že když jsem přijel příliš rychle do zatáčky a chytil jsem nedotáčivost, tak blbci šlápnou na brzdu ale řidiči přidají plyn a čtyřkolka zatočí? To mi nefungovalo ani u předokolek ani u zadokolek :'-(
Tak jde o to rozhýbat auto tím správným směrem. Vygoogluj si zvládání smyku, bude o tom tuna materiálu všude. U čtyřkolek záleží co to je za druh a kam posílá výkon. Spousta dnešních čtyřkolek jsou šméčka co pomůžou při prokluzu a zbytek řeší ESP.
tak u předokolky je to snad jasné, že nedotáčivost nezlepšíš přidáním plynu. Pokud je nějaká čtyřkolka, která má dejme tomu poměr 80:20, tak ta toho asi taky moc nenadělá. Ale pokud se jedná o nastavení, v daném momentě to bylo 30:70, tak přidáním plynu opravdu zadek pomáhal zatáčet.
A jestli jsi to nezažil u žádné zadokolky, pak no comment.
A jestli jsi to nezažil u žádné zadokolky, pak no comment.
Já se omlouvám, možná jsem jen drobet nechápavý takhle při pondělku :-) Ale přijedu do zatáčky, začíná se mi hrnout předek, tak když u zadokolky přidám plyn, tak mě to přeci kopne ještě více po tečně ven, ne? Musím buďto drobet ubrat, abych zatížil přední kola nebo je aspoň srovnat a pak poslat zpátky do zatáčky?
Všem (zúčastněným včetně auta) :yes: :yes: :-)
Clio 2 1. místo
Sklasse 2. místo
Laguna 2 3. místo !
:D:D Ať žije obývák a 90tková mikroplyš! :D
http://bringatrailer.com/…LRG_DSC03453.jpg?… a auto bylo těžkopádnější, byť také s úctyhodným výkonem.
Já bych si skromě tipl, že za pár let, až se tu budeme bavit o tom, že Toyota kdysi vyrobila něco takového, tak bude polovina aut omotána někde o stromy, stejně jako to postihlo nějaké legendární hothatche typu P205gti, uno Turbo a podobné krabičky na kolech :)
Jen bych ještě právě do GR posadil Fosteka, tebe hodil do ASX a Mikesuse ideálně do Audi ;-)
Jo NAROZDÍL OD TEBE rád a hodně čtu = a pamatuju si to. A když jsi (opakovaně) v závěru v přímém ROZPORU s tím co napsal Martin V. = tak dám na něj (a říkám si JAKOU asi cenu mají teda tvé závěry = jak říkáš "vlastní chlapské názory" ;-)
Sám sis o to řek
Ty ji tam s tím autem jezdil?
Nejprve popisuješ tohle
"Ozzmanův pud sebezáchovy je hodně velký, v zatáčkách se pohyboval rychlostmi, kterými bych si bez problému troufnul i se svojí Corollou a k limitu se ještě neblížil"
A pak vlastně jediná informace o jízdě je "Jízda je pozoruhodná"
A to, že jsi se bál řazení a to nakonec bylo v pohodě.
Tak usuzuji, že jsi to řídil.
Dal jsi si také kolo? Protože dle zvolání na Ozzmana to působí, že by jsi tam měl jet podstatně rychleji.
S machim za volantem nevydržel ani jedno kolo. :-[]
Ono myslím, že mnoho tunajších hrdinov by v reále celkom skrotlo, ak by sa ocitlo v nejakom športiaku na okruhu. Radiť s manuálom s medziplynom a ísť kontrolovaným driftom, to sa robí ľahšie spoza klávesnice než v reále. :-[] (aby bolo jasné, ja to tiež neviem)
Ono tam mít hodinku sám pro sebe, sžít se s autem, tak pak jedeš daleko rychleji.
S tou agresivitou je to ale sprostá pomluva... nejdřív mě chce rohypnol vymýtit a teď i ty, Brute...
Fakt NEskutečný = že je furt furt furt NEJ-oblíbenější politikem. Na to můj mozek nestačí :D
Ano, s cizím autem za 1 mega na okruhu se fakt bojím byť to i poslat do trávy, co ty víš, co tam odpadne, poslední kola, kdy mi Machi instruoval trasu jsem jel o dost rychleji :)
A taky nemám rád jízdu s někým, kdo riskuje, když nemohu řídit a nejsem pánem situace :D
Se svým autem si dovolím mnohem více, protože ho mám v ruce a vím, že se nebudu nikomu zodpovídat, když ho pošlu do škarpy.
Doufám že to bylo poprvé a naposled :-!
Ale rozhodně bych neměl problém s tím jezdit denně. Žádné nadávání na nějaké gumové řazení, žádné hledání převodů, krátké příjemné řazení. Rozhodně nejlepší spojka ze všech yarisů, se kterými jsem jezdil. Ale to asi není to, co bys chtěl slyšet. Posilovač řízení je hodně podobný, jako mám v Corolle, takže to mi přišlo úplně přirozené.