Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Toyota GR Yaris – Svezení roku? Desetiletí? Nebo je to jinak?

304 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Díky redakci, že jsem se mohl svézt... to auto je nesmysl! Skvělej nesmysl, kterých bude ubývat.... :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pěkně napsáno :yes:

Všem (zúčastněným včetně auta) :yes: :yes: :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Možná bych doplnil k tomu posazu, který se tam diskutuje, mám 188cm a vůbec jsem s tím neměl problém :).
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja tedy jen 186. Ale prekazejiciho zrcátka i nižší střechy jsem si všiml hned
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne se v tom sedělo teda dobře :) Jen výhled vzad byl horší
webpaja
Jsi zvyklý na divný posaz z Clio(risu) nebo Yaroucha domácího. Tvůj názor nelze brát vážně. :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
:-[] Clio mělo skvelý posaz ! Takový křesla dnes musíš připlácet i u Mercedesu ! :D V mém top 3 aut s nejlepšími sedadly, v kterých jsem jel je to takhle :

Clio 2 1. místo
Sklasse 2. místo
Laguna 2 3. místo !

:D:D Ať žije obývák a 90tková mikroplyš! :D
webpaja
Nene, to mi neříkej :D
Avatar - Ozzman
Ozzman
S trochou nadsázky :D Ale mne neber vážně ,já jsem uplacenej redakcí, sám si to dole četl :D
webpaja
Redakcí občasníku "Můj kosočtverec"? :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
:-[] :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
:D Velebil bych modrej ovál, ale ten zprasil v MK5 sedačky :D Jo, má exMK4 ta taky nebyla marná :D
Xylo
Já bych možná dal na první místo sedačky z Scorpia klaun. Jinak díky za spoluautorství příjemného čtení a asi (dle mého názoru) trefné přirovnání k Impreze WRX STI (i když třetí hatchbackovou generaci neznám). Problém dneska opravdu je, že není kde si v klidu (a bez starostí o body) sjet.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bohužel ty starší Imperzy jsem neměl tu čest řídit, dostal se mi do ruky jen ten hatch
http://bringatrailer.com/…LRG_DSC03453.jpg?… a auto bylo těžkopádnější, byť také s úctyhodným výkonem.

Já bych si skromě tipl, že za pár let, až se tu budeme bavit o tom, že Toyota kdysi vyrobila něco takového, tak bude polovina aut omotána někde o stromy, stejně jako to postihlo nějaké legendární hothatche typu P205gti, uno Turbo a podobné krabičky na kolech :)
Arese
Ale tady se přece nebavíme o kvalitě sedadel, ale o pozici za volantem! A ta byla v Cliu II opravdu tragická... Jenom nevím, jestli jsi tu dvojku měl skutečně na mysli.. :D
Avatar - Ozzman
Ozzman
Měl a měl jsem ji 2 roky a na Bcko se v tom cestovalo parádně :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
jen se člověk v tom bál, když se jelo víc než 60
Avatar - Ozzman
Ozzman
A pak kdo z nás dvou je ten posranej za volantem :D Já s tím jel několikrát i přes 170 :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
:D :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Abych rekl pravdu, dozadu jsem nekoukal. Zrcátko jsem nechal otocene nekam pryc, takze mne nic nenutilo koukat vzad.
webpaja
Tohle bylo skvělé a je dobře, že se něco podobného podaří.

Jen bych ještě právě do GR posadil Fosteka, tebe hodil do ASX a Mikesuse ideálně do Audi ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
No tak to teda díky za to ASX, to mi přeješ...! :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja jsem dopadl ještě dobre. Prosím nejakej allroad. Ani ta nafta mi tam nevadila :D
webpaja
Pod podmínkou, že to budeš testovat se Sakrou leda :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, tak to by bylo něco ! :D Hamuna v Audině! A do té ASX bych posadil Toppera, aby konečně zažil, co to znamená setkat se se svým plakátem :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ty jo. Tak to je výzva. Ja bych problém neměl asi, ale vůbec dohnat hamunu, aby se zastavil na projížďku...
webpaja
Ano to by bylo nemožné, musel by pak přestat citovat cizí a postavit se k tomu jako chlap, tedy projevit vlastní názor. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to nutný? :-|

Jo NAROZDÍL OD TEBE rád a hodně čtu = a pamatuju si to. A když jsi (opakovaně) v závěru v přímém ROZPORU s tím co napsal Martin V. = tak dám na něj (a říkám si JAKOU asi cenu mají teda tvé závěry = jak říkáš "vlastní chlapské názory" ;-)

Sám sis o to řek
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja bych te klidne pozval. Myslím, že bychom spolu vycházeli v pohode, pokecali o HSD, zkritizovali Audi a VW :-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Taky díky, to auto je jak z jiného světa v dnešní emisni době.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Mám na tebe jednu otázku. Neber to nijak rýpavě, jen mě to zajímá.
Ty ji tam s tím autem jezdil?

Nejprve popisuješ tohle
"Ozzmanův pud sebezáchovy je hodně velký, v zatáčkách se pohyboval rychlostmi, kterými bych si bez problému troufnul i se svojí Corollou a k limitu se ještě neblížil"

A pak vlastně jediná informace o jízdě je "Jízda je pozoruhodná"
A to, že jsi se bál řazení a to nakonec bylo v pohodě.
Tak usuzuji, že jsi to řídil.

Dal jsi si také kolo? Protože dle zvolání na Ozzmana to působí, že by jsi tam měl jet podstatně rychleji.
Avatar - Mikesus
Mikesus
jeli jsme všichni, čas neměřili, ale Ozzman se obecně hodně bojí.
S machim za volantem nevydržel ani jedno kolo. :-[]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Měl jsi se více rozepsat o jízdě. U takového auta je to asi to nejdůležitější, co člověka zajímá. Tedy že zrovna Ozzman bude "bojácný" řidič mě celkem překvapuje :D
Avatar - iudex
iudex
Tak ja to vnímam tak, že Ozzy sa zaujíma hlavne o tie normálne praktické autá, takže zrejme až toľko skúseností s nadupanými autami nemá, notabene s jazdami na okruhu. Takže ocitnúc sa v takomto ultimátnom hotheči a na okruhu, to môže budiť rešpekt až vystrašiť.
Ono myslím, že mnoho tunajších hrdinov by v reále celkom skrotlo, ak by sa ocitlo v nejakom športiaku na okruhu. Radiť s manuálom s medziplynom a ísť kontrolovaným driftom, to sa robí ľahšie spoza klávesnice než v reále. :-[] (aby bolo jasné, ja to tiež neviem)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je to tak, ale já sám občas jezdím jako prase, jen mám rád přehled o situaci a kontrolu nad vozidlem. Takže jak píši dole - s cizím autem na okruhu, prostě to nechceš přestřelit :)
Avatar - kari.laz
kari.laz
Chápu, že s cizím, ne zrovna levným autem to člověka trochu nutí u toho přemýšlet a bylo by potřeba více času na sžití, aby si člověk dovolil víc.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přesně tak, jako vím, že nikdy nebudu jezdit jako Dinar či Pája, nebo Emel, ti byli vždy nejagresivnější při motokárách až mne z toho jednou bolela žebra :D, Lamal taky umí, ale svezu se rád, nicméně jak správně píše iudex, já nemám opravdu tolik zkušeností se závodními auty a radši si přišlápnu plyn na rovince, než abych hledal u auta, s kterým jedu 5 minut jeho limity v zatáčce na mokru, byť i jen na okruhu....

Ono tam mít hodinku sám pro sebe, sžít se s autem, tak pak jedeš daleko rychleji.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak to je u každého snad. A je to dobře, ze začátku pomaleji a postupně zrychlovat. U mne je výhoda asi, že tech aut jsem projel asi víc než ty.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tím to nebude i když si asi projel víc aut, je to prostě, že jsme každý jiný :) Já potřebuji trochu času si auto odzkoušet, než se s ním pustím do něčeho ostřejšího a hlavně musím mít tu kontrolu nad situací, tzn třeba nesmí být provoz a musím znát trasu :)
Avatar - Emel
Emel
...protože jak říká Emel, hledání limitů zákonitě občas končí jejich nalezením :-)

S tou agresivitou je to ale sprostá pomluva... nejdřív mě chce rohypnol vymýtit a teď i ty, Brute...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dobře, je fakt, že ty si mne nenaboural :D Ale jak mne Paja kdysi vytlačil, na to nezapomenu !! A ještě mi přeje ASX ! :D
webpaja
Ty připomínáš motokáry s lešením kolem? To bylo jen nevinné šťouchnutí v zápalu boje ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
:-[] Já vím :) To máš za to ASX! :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak takový extrém bych na začátku ani nechtěl. To by bylo potřeba opravdu dost trénovat. A mít instruktora. Jizdy s Machim a jeho rady hodně pomáhaly.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Si říkal že to sem nepatří https://www.novinky.cz/…evymaha-40349670 ale je to TĚŽKÝ TĚŽKÝ TĚŽKÝ :-O :*)

Fakt NEskutečný = že je furt furt furt NEJ-oblíbenější politikem. Na to můj mozek nestačí :D
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dovol, abych to uvedl na pravou míru :D

Ano, s cizím autem za 1 mega na okruhu se fakt bojím byť to i poslat do trávy, co ty víš, co tam odpadne, poslední kola, kdy mi Machi instruoval trasu jsem jel o dost rychleji :)

A taky nemám rád jízdu s někým, kdo riskuje, když nemohu řídit a nejsem pánem situace :D

Se svým autem si dovolím mnohem více, protože ho mám v ruce a vím, že se nebudu nikomu zodpovídat, když ho pošlu do škarpy.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je vidět že nejsi novinář = aut co profi motorističní novináři nabourali a odložili podél silnic = je až ne(?)čekané MNOŽSTVÍ :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, nejsem, ale co mi třeba Standa vyprávěl, jak se chovají někteří jiní redaktoři třeba na předváděčkách, tak se vůbec nedivím.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já "ZABIL" docela drahý D/A převodník = jen se zadýmilo :-O :D

Doufám že to bylo poprvé a naposled :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
se stane :D Ja zadýmil taky pár zesiků :D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Taky rozdíl jestli svůj nebo.. já samozřejmě na test zapůjčený :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já své, ale nevím, jestli je to o to lepší :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Špatné napětí nebo prepolované?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ani se mi to nechce říkat veřejně = mea culpa :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mne přišlo blbe psát o jízdě, o tom bude psát každý, kdo do toho sedl. A navíc kluci z redakce mají víc zkusenosti a možnosti srovnani. Tak jejich rozbor bude mít větší váhu než můj.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak zase pohled od někoho, kdo jak sám píše jezdí něklik let hybridy a s manuálem dlouho nejel by byl celkem zajímavý. Popsat interier a vzhled stačí od jednoho, ale různé pohledy na jízdu by byly dobré. Pokud by se testoval hybrisní Yaris, tak by mě ty různé pohley ani nelákaly, ale tady jo.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak k tomu můžu napsat, spojka a řazení člověku hned padne do ruky/nohy. Už se sám řadím mezi lidi, kdo mají chromou levou nohu, ale tady ta spojka byla naprosto parádní. Jako kdyby s tím člověk jezdil už dlouho. Jak se s tím jezdí na okruhu nechci hodnotit, to srovnání nechám na Machim, který mostecký okruh zná jak své boty.
Ale rozhodně bych neměl problém s tím jezdit denně. Žádné nadávání na nějaké gumové řazení, žádné hledání převodů, krátké příjemné řazení. Rozhodně nejlepší spojka ze všech yarisů, se kterými jsem jezdil. Ale to asi není to, co bys chtěl slyšet. Posilovač řízení je hodně podobný, jako mám v Corolle, takže to mi přišlo úplně přirozené.
webpaja
Lepší koment mě nenapadá :-[]

Člověk může trpět jakoukoliv formou japanofobie, ale tohle se prostě musí ocenit. I kdyby to bylo pro bychaře. :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Budu asi jediný bychař na světě, který BY to auto na víkendy asi nechtěl... jo, ještě BYCH se v tom svezl, je skvělý!, ale mít to doma - do roka jsem RIP :-[]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co jsem viděl a četl , tak je to boží auto, pravý nástupce mého STI. No a Fostek je na MOKRÉ HADRY. GTI byl taky na VW, ale nejlepší texty k STI a BRZ měl on. A taky Foxe měl rád.
webpaja
Myslíš tohoto Foxe?

https://www.youtube.com/watch?…

"A dělá se i v černé"
Horst Fuchs
Ach ano, GTI, skvělý projekt, dalo se s ním diskutovat i hádat, všechno ale na solidní úrovni a hlavně zábavně. Už se zjistilo kdo to vlastně byl?
Ad Fox - nezapomenu na jednu jeho oslavnou ódu - Postav se na chvíli ke značkovému koncernovému servisu a pozoruj cvrkot. Za chvíli zpozoruješ jeden Fox za druhým. Tak nějak to tehdy bylo...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kdo to byl se snad už ví dávno, jsou ti u pamětníci, kteří ho potkali osobně, já to ale bohužel nebyl, tak třeba ti někdo dá vědět :)
Avatar - iudex
iudex
Tak sa radím už medzi pamätníkov? Ešte sa na to necítim, ale s GTIm som sa stretol. Príjemný, kultivovaný a inteligentný pán, ktorý sa na svojich legendárnych príspevkoch tu dobre bavil. :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co si budeme povídat, já taky pamatuji dost :D
webpaja
Měli jsme kdysi sraz na jižní Moravě i s ním. Bylo nás tam dost, prima akce s prima lidmi. Spousta kluků se naživo chová zcela jinak.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ti dva k0k0ti, kteří Ti dali mínus budou k0k0ti i na živo.
admin badge
webtest
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Skoda, ze jste nedali vedet, dostavil bych se jako fotograf a mozna prilezitostny spolujezdec :)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Za jízdy bys toho moc nevyfotil, pokud bys byl na palubě. I s "duchodcovskym " stylem ozzmana jsem mel problém udržet mobil. :-[]
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Tak jsem to fakt nemyslel :) Myslel jsem za barierou, opravdu nemam touhu fotakem v zatacce rozbit hlavu ridici nebo sobe :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja vím, jak jsi to myslel. :-[]
Jo tohle nas nenapadlo, přeci jen to bylo takové nahodne domluvení. Rozhodne by byly dobre fotky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
:-[] Jo, bylo to na pozvání a na rychlo, nicméně až tenhle blázinec skončí, mohli bychom udělat nějaký sraz, klidně i jen pokec, nebo nějaké "volné jízdy". Bohužel letiště už asi bude problém a najít nějakou podobně zajímavou lokaci bude problém.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Co Jeremenkova ? To je legendární trať pro nadhánění Mustangů. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tam teď jezdím denně :D zatím tam potkávám pravidelně závodníka v mk4 liftback, ale ten tam valí fakt přes stovku každé ráno :D že by taxikář presedlal že Superba? :D
TobeConti
Bomba auto. Som rad za to, co Toyota momentalne predvadza. Plus rozne spoluprace. Dufam, ze im to nejake to desatrocie vydrzi.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TobeConti
To som zachytil, ze sa venuje vyvoju sportovych aut osobne co je skvela sprava a aj to, ze je to nadsenec. Ale dufam, ze ludia to budu aj kupovat, pretoze na konci dna su peniaze na prvom mieste. Kazdopadne japonske auta su mi celkom blizske a to aky pokrok urobila Toyota v dizajne a v modeloch za posledne roky je parada. Camry som mal v hlave rok od prveho videnia:D A bol som prekvapeny ake popularne auto je to napriklad na Kaukaze. GT 86 mam v hlave stale len penazenka... A teraz Yaris. Dufam, ze je to zaciatok silneho desatrocia znacky.
ProchyTom
Ted uz vim proc nektery kopou za redakci bezmyslenkovite.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nezáviď, že tě nevzali :-[] Pořád si můžeš pleskat na ucho a hladit mokrým hadrem přirození.. říkám to dobře? :D
webpaja
To vůbec nezní jako bezskrupulozně projevená závist. Že by zrovna Ozzy s Mikesusem byli lidmi, kteří se podbízí redakci se tedy rozhodně napsat nedá. To je asi tak všechno co k tomu lze říci.
Avatar - iudex
iudex
Prehovorila slepá závisť. Prečo, ved máš vraj v garáži Mustanga, Mini JCW a bávo. :-[] :-[] :-[]
adamzprahy
nn Prochy má přece bago :-[] :-[]
Avatar - iudex
iudex
Ad "s příplatkovými sportovními tlumiči nebude cesta pro rohlíky do večerky na náměstí tak komfortní" Tak nejak cítim, že toto je narážka na jedného tunajšieho diskutéra. Alebo sa mýlim? ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Těch odkazů je tam více, když si to pořádně přečteš a docela mne tím Standa potěšil :D Třeba, že je úplatný japanofil... :D
Avatar - iudex
iudex
To som pochopil hneď, pekná facka fostekovi. Ja som skôr myslel tunajšieho majiteľa Yarisa, ktorý už roky vyberá nový rohlíkový expres. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
To zas uniká mne ! :D Napadá mne jen Praděda? Ten čeká na Crosse ne ? :D
Avatar - iudex
iudex
No comment. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takže trefa :D
Avatar - woody-alien
woody-alien
Spíš na Godota. :-[]
Avatar - pradeda777
pradeda777
....kua, na jakýho koko.ta? :-[]
Avatar - pradeda777
pradeda777
Kua, za to by mě měli zaplatit. Pošlapali moje autorská práva.... :-| :-!
Avatar - white label
white label
Já bych to v případě autora textu viděl spíš na kouzlo nechtěného.
Teda pokud nechodí číst diskuse pod někdejší fotosoutěží...
ProchyTom
Hosi je tu nekdo, kdo umi jezdit a svezl se v tyhle rakete? Muzete porovnat s necim? Nejlepe s Mini jcw 170kw? Jinak pro redakci zajimavy namet na srovnavak. Jelito, nepis mi ze to jsou rozdilny auta. A diky panu Machalovi za pouziti slova Jelito. Mam ho rad, par jich tu je a drží se kuci pohromadě, tak ke to spravne. Nikdy nebojuj sam!
Avatar - Ozzman
Ozzman
"Dobrý den, jsem hlupák Prochy, může mi někdo napsat porovnání Yarie GR se žehličkou? "


Ty jelito ;)
Avatar - iudex
iudex
Tak najprv sa tu pohoršuješ nad Ozzym, že si jazdu vybavil kopaním za redakciu a vzápätí sa tu sám vtieraš, aby ti dali previezť? Tebe asi chrbtová kosť nič nehovorí, čo? :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
:-[]
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak ho pochop, ze by to chtel srovnat. :D
LORASI
myslel som, ze to bude chciet porovnat s Priusom, ten by bol urcite lepsi :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nene. Na Prius je tu rohor.
LORASI
to nie je ten isty ? :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Snad ne :D
Avatar - Mikesus
Mikesus
Dle zpusobu vyjadřování si to nemyslím.
rohor
Jsem nakonec rád, že se zde občas zastaví slovenský myslitel tvého druhu. Pořád mi vrtalo hlavou, co této diskusi chybí a ty jsi na to nejen přišel ale sám jsi to slovo sem napsal.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jasně, potřebuje se ujistit, že má nadauto. Tak jako s tím bagem, ne?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Myslis tu čtyřku v úplným zakladu?
Šimpanz
Srovnání HB udělalo nedávno Sport Auto. JCW s náskokem nejpomalejší ze všech, hned v prvním díle tohoto velkého srovnáváku od GR dostalo 6 sekund.
https://www.youtube.com/watch?…
DonVito
Diky.
Pekny video.
Koukal jsem i na GTI a CTR (skoro shodne casy). Oba byly na okruhu rychlejsi nez GR Yaris.
Zajimavy.
Avatar - miromen
miromen
No jo on se pta jak to jezdi a za tim se muže skryvat ledacos. Někoho ohromi lamani vazu a někoho jak se s autem pobavi na běžnych cestach a nějake časy jsou mu u vyfuku. A je jasne, že vykonově to mini nema šanci, ale zase muže mit lepši posaz, vyhled a třeba se s nim vic zabaviš na běžnych cestach a ještě bude použitelnějši na každy den. Yaris ohromi předevšim na papiře a je to special, ktery jak to tak vypada dava větši smysl někde na uzavřene trati či okruhu.
Šimpanz
Každý vidí zábavu v něčem jiném, osobně bych na běžné silnici preferoval čtyřkolku v Yarisu jako daleko zábavnější a použitelnější na každý den (zvláště nyní v tomto počasí) než nedotáčivý předohrab JCW a pár koní navíc v GR by v tom nehrálo žádnou roli (kdyby záleželo jen na motoru, tak bych naopak preferoval čtyřválec před tříválcem).
Avatar - miromen
miromen
To, že ma čtyřkolka sve nepopiratelne přednosti je jasne, ale taky to neznamena, že bude s ni větši zabava než v předokolce, ktera muže byt daleko vic "chuliganštějši" a je uplně jedno co ty preferuješ.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Yaris ohromí právě v reálu, protože to má vše nacpané v o třídu menším těle. A právě pobavit umí náramě. Mne by se taky líbila více předokolka, s atmosférou, je totiž pomalejší a v provozu se s tím já osobně pobavím více, v nižších rychlostech.
Avatar - miromen
miromen
Ale to je teorie a pak by bylo třeba zkusit i něco jineho. A pravě na běžnych cestach a v limitnich rychlostech tu mužou byt zabavnějši kousky.
Arese
Naprostý souhlas. Proto se moc těším na test Hyundai i20 N. :-) :yes:
ptr078
To moze byt zaujimava alternativa k fieste st. Nova i20 vyzera celkom dobre, a tusim je uz par videi z australie, kde to chvalili a sam si pojdem nko vyskusat
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zajímavé video i z pohledu chování auta. JCW mi přišel hůře ovladatelný vůči GR, méně stabilní v těch prudkých zatáčkách.
Avatar - OS
OS
Ahoj doma mám JCW 170 kW a jezdil jsem s GR Yaris 14 dnů.

Yaris je mnohem lepší sportovní auto.

Tady můj názor: https://www.corners.cz/…toyota-gr-yaris/

A moje JCW: https://www.corners.cz/…va-zabava-2-dil/
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
tříválec nemůže být z principu dobrý motor, "kaa" to říkal!
Jinak o té nenucenosti a akceleraci - má tohle auto vůbec nějaký "eco" nebo "normal" režim, nebo to je jen sport, supersport a dráha? Fakt je, že 200 kW v takhle malém autě by působilo dravě vždycky, jen to tu prostě... není.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle má do HTP daleko :D
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pro něj ale nebyl v pořádku žádný tříválec, je jedno jak výkonný. :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ma to rezim normal. To je to nejvic eco co tam je.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Hlavne jestli to ma start/stop ;-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ani jednou to nechciplo. Takze myslim ze ne. Tlačítko to tam žádné nemělo na vypnutí SaS.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jak jsem koukal na to video výše, taky vám tak vyváděly výstražené blikačky, nebo se to dá nějak vypnout?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja si toho nevšiml, ale pochybuju, ze by to šlo vypnout.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na mě řval systém udržování v pruhu, když jsem najížděl na okruh :D
ProchyTom
Prijde vam normalni pucovat novinarska auta pocitacovim technikum co neumi jezdit?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty si fakt chudák :D P.s. ani jeden z nás není počítačový technik, ale oba, vlastně všichni tady s počítači a mobily umíme lépe, než ty, zvládáme komentovat ve stromu :D
Avatar - speedfred
speedfred
🤣🤣🤣 tak to sadlo.👍🏻
Avatar - fOE
fOE
:D :-[]
webpaja
Třeba alespoň znají pravopis rodného jazyka. Ale jen drobná otázka, myslíš, že Toyota prodává GR jen lidem co mají závodní licenci?
Avatar - Mikesus
Mikesus
A tobe prijde normalni, ze ti pujci předváděcí auto, aby sis ho zkusil? Nebo ze te automobilka sama pozve na nějaké předváděcí jizdy? Nebo tobe uz od pohledu nikdo nic radši nepůjčí?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jestli by na to neměl být nějakej zákon....viď. :-[] :-[] :-[]
ProchyTom
Kdyz napisu ze mam namet na srovnavak s mini jcw znamena to ze chci svezt? Od kdy? Dyt prece muzes zajit do toyoty a pujcit si to ne? Trapi te neco? Boli hlava?
Hovnohlav
Vendulo, ne.ser, kdy mi vrátíš těch 150 co jsem ti půjčil? Říkala jsi, že jdeš do večerky a už ses nevrátila, hlavně se tady vypisuješ na internetu.
ProchyTom
Vy nemate u vas v horach internety?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Stopro tam zamrzli internetytyty :D

A ty ako... inak zdravy?
webpaja
Naštěstí sem kluci ze SK chodí a dokáží leckdy vytáhnout diskuze na solidní úroveň i přes výskyt okurek a řepáků.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hele chlapče, v čem je problém? Co tě žere ? Proč se chováš jako totální pako ? Urážíš, narážíš, neznáš mne, ani Mikesuse, ani nikoho z redakce, natožpak zdejší diskutéry, do kterých se navážíš. V každém druhém příspěvku mluvíš o nějakých kopačkách a pleskání, to má znamenat co ? To se jako pětiletý harant chceš s někým prát, nebo co? Máš komplex? Závist? Nebo si jen takový hlupák ? Přijď na sraz, rád uvidím, co jsi za hrdinu, jak skvěle řídíš a jak úžasný jsi člověk, protože tady se chováš jen jako hulvát...naučím tě za to, jak reagovat ve stromu...
DonVito
Recnicke otazky?
Vzdyt vis, ze neumi odpovidat. :D

https://youtu.be/ZZ_DeuyTYpg
adamzprahy
Yarisu GR tleskám ve stoje :yes: Nepamatuji auto, které by ve mě vyvolávalo tolik pozitivních emocí :yes: A díky všem co to kupují a udržují ve výrobě :yes:

Hodně ho zvažuji, ale bohužel potřebuji pro svoje potřeby něco praktičtějšího a pohodlnějšího a do manuálu přítelkyni nedostanu, takže nevím jak ten nákup ospravedlnit :D A další jednorázovku už nechci, potřebuji peníze jinam, snad jednou...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Prý jsou rozebrané, ale nechci tě nějak ovlivňovat, nýbrž v pátek jsem v Příbrami v Toyotě viděl hned 3 kusy, bílý, červený a černý... tak kdyby si chtěl... :D
adamzprahy
jj já hned poptával co se zveřejnil ceník :D Už tehdy - srpen 2020 - tuším byli první dvě várky rozebrané a nabízelo se dodání Q2 2021 když budu mít štěstí. Pak jsem to rozdýchal, v médiích ticho, tak mě to přešlo. A teď to jede znova :D:D
Avatar - Ozzman
Ozzman
:-[] Napadá mne snad jen.. má to fakt příjemnou spojku, žádnou sportovně tvrdou, tak kdyby přítelkyně povolila :D:D Ale já to znám, ta moje si taky vydupala automat :)
Avatar - iudex
iudex
S tým rozobratím to zrejme nebude také horúce. Ono mnohé na seba napísali díleri, ktorí to majú ako predvádzačku resp. výstavný kus a následne to predávajú. Takže neverím, že sú všetky kusy už kúpené konečnými kupujúcimi. A môj názor potvrdzujú aj inzeráty na sauto, tam sú aktuálne 4 nové Yarisy na predaj: https://www.sauto.cz/…a/yaris/19022128?…
adamzprahy
Zajímavé. Dolák se asi nějak předzásobil, v inzerci má dva.
Arese
Háček asi bude v tom, že to zřejmě nemá ten sportovní podvozkový balíček...
Avatar - iudex
iudex
Tento konkrétny nie, tie ďalšie ale áno: https://www.sauto.cz/…a/yaris/19006378?…
Avatar - pradeda777
pradeda777
Tak ten bílý (bez podvozkového balíčku) by byl pro mě jako "rohlíkový express ok. Nechtěl bych, aby se mě ty rohlíky cestou zpět domů polámaly..... ;-)
Avatar - white label
white label
Ozzy
A jakou barvu by sis teda vybral ty?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mne ta červená moc nenadchla. Já bych bral bilou. Černá taky nebyla špatná. Ale v tomhle se s Ozzym často rozchazim.
Avatar - white label
white label
Co ti nesedlo na té červené? Odstín?
Bral bys bílou uni, nebo perleť?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nejspíš odstin. Přišla mi taková nevýrazná.
Avatar - Ozzman
Ozzman
U GR bych taky bral bílou, ale červenou nepohrdnu, černá je nevýrazná :) Navíc, kdo kdy měl černé auto tak ví, jaké je to peklo, děkuji, znovu ne :D
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hnědou, bezpečnostní! :D

Mne se líbí asi nejvíc bílá, pak tahle červená, nicméně jakj sem psal i v testu, tak tady v diskuzi, já zůstanu u plakátu Clia Sport :D
Avatar - hugino
hugino
Ale určite nie z trojdverovej Toyoty s trojvalcom za milion.Tá prístrojovka je z ktorého storočia a tá grafika a podsvietenie ? Myslím že podobnú zaoblenú prístrojovku mala kedysi Corsa.Až na pár diskutujúcich ktorý sa tu potľapkávajú po ramene a sú nadšený ako puberťáci pri počítačovej hre je toto auto absolútne bezvýznamné.Kedˇuž chce niekto auto za melón tak treba urobiť test Golf GTI Clubsport s 300 k za 950 000 kč a hlavne v redakcii nachystať ďalšie hviezdičky. :-) A teraz Toyoťáci do mňa
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Mne sa lubi cele to DNA tejto toyoty... ma to mat presne ten svoj styl... a ci sme toto alebo hento videli u toho ci onoho pred 10 rokmi a co ako.. ved aj volant ma nadalej kazdy aj 4 kola.... tesme sa teda z auta ake nema paru .... samozrejme nie je to masovka ale v pripade toyoty tie masy uz robia ine civilnejsie kusky... toto je skratka vymakany sportovy model so zavodnymi korenmi... na rit nepadam ale tesim sa tomu... toyote obecne fandim a toto je paradne spestrenie inak uz coraz vsednejsej malej triedy. Nezavid... nechaj radost plynut... toto auticko uz teraz zacina byt legendou bez ohladu na nejake predane cisla a cenu.... je proste jedinecne a prislo doslova ako spasa a milacik publika v tomto uz coraz viac kabelmi poprepletanom autosvete.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Chápu, že na papíře to může vypadat jinak, ale tohle je o třídu menší auto.. Máš tohle vše v nákupní tašce..
Avatar - iudex
iudex
Čisto z praktického hľadiska máš pravdu. O triedu väčší 5-dverový hotheč bude rozumnejšou kúpou a spraví viac úžitku.
Ale či aj viac zábavy, o tom sa dá odôvodnene pochybovať. Proste takmer 1,5tonový predohrab asi nebude jazdiť tak dobre a zábavne ako 1280 kg štvorkolka s dvomi samosvormi. A nie každému ide len o praktickú stránku veci. A keď sa všetci testéri unisono zhodujú, že GR je najzábavnejší hotheč (a niektorí išli ešte ďalej, aj mimo kategórie HH), tak na tom zjavne niečo pravdy bude.
A mimochodom ak už porovnávať, tak nie s predohrabom GTI, ale s Golfom R, štvorkolkou, ktorá dokáže tiež dať viac výkonu na zadok a driftovať. Ale tam je už ten rozdiel triedy vidieť aj finančne, základný GR je za 46t a ten driftmód je v balíku Performance za ďalších 2000 eur, takže min. 48t. A v tomto kontexte je cena Yarisa 37t asi adekvátna.
Btw. ja by som tiež o GR v reále neuvažoval a skončil pri o triedu väčšom HH ako je ten Clubsport.
Avatar - miromen
miromen
Jenže ten Golf R je pravě ukazkou toho, že vykon, čtyřkolka a nějaky drift mod ještě nejsou zarukou toho, že jde automaticky o to zabavnějši načini, kterym bude jistě ve větši miře GTI CS. A i zde zazniva, že na běžnych cestach GR nenabidne te zabavy zas až tolik. Tohle je prostě něco jineho než HH. A třeba realna hmotnost toho GR se bliži někde ke 1400kg tedy pokud si to dobře pamatuji.
Avatar - iudex
iudex
Nie, Golf R má cez 1,5t, asi 1530 kg alebo tak nejak. Teda rozdiel oproti Yarisu GR bude štvrť tony a to jazdu dramaticky ovplyvní. Proste bude to dospelejšie, komfortnejšie, ale menej živé a zábavné.
Avatar - miromen
miromen
Tak jasně, že R bude hmotnostně vyše i to povinne DSG něco uděla, bylo by divne kdyby ne. Nicmeně dostal jsem se k čislum 1387kg u GR a 1551kg u R. Jestli se na ty udaje da spolehat netušim pač je to vyčteno se zeperfs a tam to muže byt z ruznych zdroju.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jsem trochu zmatený uz kdo mluvi o čem. Nekdo GR oznacuje jako Golf R, nekdo GR jako Yaris GR. Kdo se to v tom má pak vyznat?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jojo... jdu si zajezdit s kamarádovou M3kou.... (Mazdou 3 :-[] )
Avatar - miromen
miromen
Jo to je podobne jako nedavno o tom RS. Jinak R asi nebude Yaris a GR zřejmě nebude Golf.
Avatar - Mikesus
Mikesus
tak u tebe v tom příspěvku, na který jsem reagoval, to je jasné. Ale koukni na svůj předchozí a nevíme o čem píšeš.
Avatar - iudex
iudex
Sorry, ja zvyknem písať o Golfe R ako GR, tu to ale mätie. Ale z kontextu je zrejmé, že ak píšem o hmotnosti GR cez 1,5t, tak hovorím o Golfe R. Ale asi budem používať skratku TYGR (Toyota Yaris GR), to je celkom výstižné (copyright white label). :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
jo GR a TYGR je dobře oddělené. :yes: pro white labela
Arese
Tak když nic jiného, tan ten Golf R nemá manuál! :-( :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neměl bys KONEČNĚ nějakej automat ZKUSIT? Třeba desetistupňovej Aisin https://www.aisin.com/…tive/powertrain/ řadí rychlejš než DSG nebo ZF8HP

Nebo si místo vzdychání že svět nefunguje podle tebe, konečně nějakej manuál kup https://www.autoforum.cz/…alni-prevodovkou

EDIT fakt by mě zajímalo jak řadíš = jestli náhodou nepatříš mezi tu (drtivou) většinu co jí to dnes a denně na každý křižovatce furt znova a znova = trvá o vteřiny dýl = než se rozjedou
Arese
Bez starosti, s auty s různými druhy automatů jsou najezdil tisíce km (klasický hydrodynamický měničm, dvoujspojka, variátor) a opravdu mě to řidičsky vůbec neuspokojuje! Bez spojkového pedálu prostě řidič nikdy to auto nemá plně pod kontrolou. :-(
adamzprahy
Za mě je toto auto pro velké nadšence a tajemství tkví v detailech. Ať už se bavíme o dvou samosvorných diferácích, karbonové střeše, ultra tenkých náraznících, kovaných kolech nebo o spoustě dalších detailech. V dnešní době ekologie a vysokých nákladů postavili sportovní speciál, který s běžným Yarisem sdílí snad jenom zrcátka.

Kdo miluje sportovní auta, zná rallye, je nadšenec do techniky, nekupuje status a je trochu rebel, tak toto je porno :)
praptak
Řekl bych, že opravdový závodní speciál je ještě něco jiného (včetně ceny). ;-)
adamzprahy
Tak jasně, v kontextu ceny. Snad všichni ví jak jsem to myslel...byla to narážka na srovnání s Golfem GTI apod. A že sice tomu říkají Yaris, ale fakticky postavili jiné auto pro úzkou skupinu nadšenců. Je to jiný svět. Chápu, že to není pro každého a vlastně sám na sobě přiznávám, že v realitě se pro to těžko hledá místo v garáži. Ale srdce nad těmi detaily zaplesá :))
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je to homologační auto pro WRC speciál, takže si myslím, že to odpovídá.
Avatar - lamal
lamal
Zrovnanie tvojho typu je nieco podobne, ako zrovnavat 5 izbovy drevenny dom v Hallstatt Village za 998 000€ s 8 bytmi v Trnave za tu istu cenu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jak tu nedávno napsal Foe - každá diskuze má svého hugina.
Avatar - Mikesus
Mikesus
:-[] :-[] :-[]
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Vykuchat DPF filter, odpojit repracky na fake zvuk a dat na to poradny vyfuk bez tlumice... Nove sani a odladit jednotku na tech japonskych 200kw :-!

EDIT: Co tu minusy, ja myslel ze je to stranka o autech. Hele to neni povinne pro vsechny, vy hosove si muzete koupit tu 80 kw verzi a do repraku si nahrat zvuk sveho oblibeneho robertka...
kpt.Budha
Auto vypadá super, na takového prďolu mi tedy přijde poměrně těžké ale budiž. Ale mám jeden problém. Uznávám, že ve čtyřkolkách jsem toho rychle příliš nenajezdil, ale jak je myšleno to, že když jsem přijel příliš rychle do zatáčky a chytil jsem nedotáčivost, tak blbci šlápnou na brzdu ale řidiči přidají plyn a čtyřkolka zatočí? To mi nefungovalo ani u předokolek ani u zadokolek :'-(
adamzprahy
Tak jde o to rozhýbat auto tím správným směrem. Vygoogluj si zvládání smyku, bude o tom tuna materiálu všude. U čtyřkolek záleží co to je za druh a kam posílá výkon. Spousta dnešních čtyřkolek jsou šméčka co pomůžou při prokluzu a zbytek řeší ESP.
Avatar - Mikesus
Mikesus
tak u předokolky je to snad jasné, že nedotáčivost nezlepšíš přidáním plynu. Pokud je nějaká čtyřkolka, která má dejme tomu poměr 80:20, tak ta toho asi taky moc nenadělá. Ale pokud se jedná o nastavení, v daném momentě to bylo 30:70, tak přidáním plynu opravdu zadek pomáhal zatáčet.
A jestli jsi to nezažil u žádné zadokolky, pak no comment.
kpt.Budha
Já se omlouvám, možná jsem jen drobet nechápavý takhle při pondělku :-) Ale přijedu do zatáčky, začíná se mi hrnout předek, tak když u zadokolky přidám plyn, tak mě to přeci kopne ještě více po tečně ven, ne? Musím buďto drobet ubrat, abych zatížil přední kola nebo je aspoň srovnat a pak poslat zpátky do zatáčky?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zadokolka ? Ta má spíš tendenci k přetáčivému smyku, ne ? Ty popisuješ nedotáčivý.