Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mazda 6 Wagon 2.5 Skyactiv-G Edition 100 – Více než důstojná oslava jubilea

Mazda se rozhodla oslavit 100 let své existence jubilejní edicí. V případě modelu Mazda 6 zároveň dokazuje, kterak se toto auto za dobu jeho současné generace vylepšilo.
Zpět na článek
3. 2. 2021 14:22
3. 2. 2021 16:52
3. 2. 2021 17:21
5. 2. 2021 12:21
3. 2. 2021 19:51
4. 2. 2021 13:04
4. 2. 2021 13:06
4. 2. 2021 14:40
4. 2. 2021 14:50
4. 2. 2021 15:03
4. 2. 2021 16:13
5. 2. 2021 12:28
5. 2. 2021 12:44
5. 2. 2021 16:22
5. 2. 2021 18:52
4. 2. 2021 15:29
18. 2. 2021 08:33
Avatar - Loptos
3. 2. 2021 13:12
Chyba jej len 30-40kW
V tejto kategorii je velmi tazky vyber ak clovek nechce koncernove auto a pri autach okolo miliona je bohuzial povacsinou vyber uz len v SUV.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - iudex
3. 2. 2021 14:09
Re: Chyba jej len 30-40kW
Jj, tento motor je také optimum, ale nič nadštandardné, čo by mohlo konkurovať topmotorizáciám mainstreamu ako sú dvojlitrové turbá. Chcelo by to tú zámorskú verziu 2,5turbo, to by bola dôstojná topmotorizácia.
Avatar - Verny_2013
3. 2. 2021 14:45
Re: Chyba jej len 30-40kW
výkonově a zrychlením v podstatě odpovídá základní motorizaci Passatu 1,5 TSi 110 Kw. Jako bonus má samozřejmě příjemný lineární atmosférický projev bez cukání a turbodíry. Pro mě by to bylo fajn. Ale z prodejů je vidět že spoustě lidí co se chtějí odlišit to už nestačí.
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2021 14:47
Re: Chyba jej len 30-40kW
Však by měl(y) přijít motor(y) R6 = společný zřejmě s Lexusem
Avatar - iudex
3. 2. 2021 15:31
Re: Chyba jej len 30-40kW
Tak to je zase trošku podcenenie, Passat 1,5 je vo všetkých ohľadoch slabší (zrýchlenie 8,9s vs 8,1s, maximálka 214 vs 223 kmh). A Mazda má aj o chlp nižšiu hmotnosť ako Passat (1466 vs 1474 kg).
Je ale pravda, že papierovo by sa mala 6ka 2,5G porovnávať s Passatom 2,0TSI 140 kW a ten by si s 6kou hravo poradil (238 kmh, 7,5s). Neviem ale, ako je to s Passatom TSI 140 kW, u nás sa aktuálne nepredáva.
Avatar - white label
3. 2. 2021 15:56
Re: Chyba jej len 30-40kW
Zrovna u kombíku střední třídy není ten atmo projev (který má i své mínusy) žádná velká výhra.
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2021 15:59
Re: Chyba jej len 30-40kW
Proč ne? To je prostě POCIT při po každém dotknutí se pedálu = víceméně jedno v jakym autě. Že to je víc prožitek v nějakym Toybaru to jo = ale jinak všude stejný https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 s tím že to Toybaru a tohle apod. ti daj ještě něco NAVÍC

Ale pocit z atmo = je všude pocit z atmo motoru
3. 2. 2021 16:09
Re: Chyba jej len 30-40kW
Souhlas, reálná dynamika je na úrovni základu u konkurence, takže ta cena je v tomto pohledu vysoká, protože ten kdo má menší nájezdy a je ochotný jít do benalu místo do dieselu, tak očekává proti tomu dieselu nějakou lepší dynamiku a tu prostě vrcholný benzín Mazdy nemá a tím pádem zbývá jen malá hrstka těch co věří na atmosféru.
https://zeperfs.com/…uel8052-5621.htm
140 kW jezdí jinak
https://zeperfs.com/…uel8052-8229.htm
Avatar - Emel
3. 2. 2021 16:42
Re: Chyba jej len 30-40kW
1.5TSI DSG Variant má Vmax 214km/h a 8,9s 0-100... to je o stupínek horší, než ta 2.5G (223 a 8,1s)... a řekl bych, že reálný rozdíl je ještě o kousíček větší. A se spotřebou té 2.5G není potřeba se toho bát ani pro větší nájezdy, v TCO to nebude dražší než ta nafta.
Avatar - iudex
3. 2. 2021 17:40
Re: Chyba jej len 30-40kW
Ty moc nečítaš príspevky, len si dáš svoje obligátne zepfers. Ako som písal vyššie (a píše aj Emel), tá 2,5G rozhodne nie je na úrovni 1,5TSI, resp. dokonca základu o konkurencie. Je ale pravda, že 140 kW TSI dáva lepšie výkony, proste turbo a 320 Nm krútiaku sa prejaví.
A poznámke o ochote ísť do benzínu miesto dízlu už vôbec nerozumiem, 2,5G je jeden z najúspornejších benzínov na trhu vo svojej kategórii, skutočne neviem, kto by s jeho spotrebou mal problém.
3. 2. 2021 18:18
Re: Chyba jej len 30-40kW
Reálně naměřená hodnota 0-100 je u 2,5 Sky 9,1 a 0-160 23,1
Reálně naměřené hodnoty 0-100 jsou u 1.4 TSI 8,9 a 23,2
takže nezbývá než souhlasit s tím co napsal Verny_2013, že dynamika Mazdy odpovídá základu 110 kW u konkurence. To, že se opíšeš teoretické hodnoty z prospektů Mazdy na tom nic nemění, podstatné je, jak ty motory jezdí v reálu. Zkoušel jsem 2,5 v Mazdě CX 5 a nebylo to nic moc, určitě to neodpovídalo výkonu 140 kW plus.
Že je 2,5 Sky úsporný v rámci benzínových motorů nikde nerozporuji, ale není určitě úsporný jako diesel. A když bych si chtěl udělat radost koupí benzínu (a počítal s vyšší spotřebou než je u dieselu), tak bych čekal za mega a více lepší dynamiku a ne dynamiku základu konkurence.
3. 2. 2021 19:15
Re: Chyba jej len 30-40kW
Máš na to nějakej odkaz?
Avatar - Emel
3. 2. 2021 19:33
Re: Chyba jej len 30-40kW
autocentrum.pl zajeli 7.3s
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - iudex
4. 2. 2021 09:10
Re: Chyba jej len 30-40kW
Emel ma predbehol s videom, kde 6ka dá stovku za 7,3s.
A tu máš ďalšie dve videá, kde stovku dá za menej, ako deklaruje papier (7,7 a 8,0s). https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
Ako toto zapadá do Tvoje zepfers štatistiky?
Že si skúšal ten motor v CX5 a zdal sa ti slabý? A na základe toho vyvodzuješ dynamiku iného auta? Že ten istý motor v ťažšom a aerodynamicky horšom SUV má horšiu dynamiku, kto by to len bol čakal?
4. 2. 2021 15:24
Re: Chyba jej len 30-40kW
Zapadá to velmi dobře.
1. Videa, kde se to měří podle tachometru s těmi se můžeš dát vyfotit
2. Autocentru.pl je video starého motoru, který i podle zepfers měl daleko lepší zrychlení než současný emisně přidušený motor.
Tady máš pečlivě proměřenou dynamiku stejného auta jako je v testu, kombi s poslední verzí motoru 2.5 G 194.
0-100 9,2, 0-160 23,9
https://www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/
Avatar - iudex
4. 2. 2021 15:54
Re: Chyba jej len 30-40kW
Tak v tom teste mali celkovo problémy so zrýchlením, každému testovanému autu namerali výrazne horšiu dynamiku:
Insi uvádza 7,7s a namerali 8,8s,
6ka papier 8,1s vs nameraných 9,2s
Mondeo papier 9,2s nameraných 10s.
Takže ak to o niečom svedčí, tak to, že AMS nevedelo dosiahnuť papierové údaje u žiadneho auta (potom vyvstáva otázka, či problém nebol skôr na ich strane, zlé podmienky a pod.).
4. 2. 2021 16:33
Re: Chyba jej len 30-40kW
No pokud si myslíš, že lidé v AMuSu neumí zamáčknout plyn do podlahy (Mondeo a Mazda jsou automaty, testováno v létě na letních gumách), tak klidně věř papírům od automobilek.
4. 2. 2021 19:13
Re: Chyba jej len 30-40kW
Není nad přímé srovnání.....
Avatar - iudex
5. 2. 2021 11:12
Re: Chyba jej len 30-40kW
Nič také netvrdím a ich namerané hodnoty nespochybňujem. Len som poukázal na to, že v tom meraní všetky autá dopadli oveľa horšie, ako udáva výrobca, takže zrejme v daný deň neboli dobré poveternostné podmienky alebo niečo podobné. Preto by som toto meranie nepoužíval ako argument iba proti Mazde, resp. ako potvrdenie tézy, že ten motor 2,5 je "slabý ako základ konkurencie".
4. 2. 2021 11:11
Re: Chyba jej len 30-40kW
To je zajímavé, Mazda 6 zřejmě výrazně zpomalila oproti verzi 2017, kterou mám v garáži - že by nárůst hmotnost?

https://zeperfs.com/…tch8052-6168.htm

Já jsem nějaký čas střídal Mazdu 6 2.5 Sky-G a Audi A5 2.0 TFSI 155kW, Mazda byla o fous rychlejší (rozdíl cca 300kg v hmotnosti).
Avatar - Emel
4. 2. 2021 11:22
Re: Chyba jej len 30-40kW
Spíš emise... mám pocit, že se i snižoval kompresní poměr, ale nechce se mi to hledat.
Avatar - iudex
4. 2. 2021 11:53
Re: Chyba jej len 30-40kW
A ešte pre porovnanie ten Passat 1,5TSI: stovka za 9,1s https://www.youtube.com/watch?…
Takže proste tam ten rozdiel je, rozhodne nemožno tvrdiť, že dynamika 2,5G je na úrovni 1,5TSI.
Druhá vec je, čo píšem vyššie, teda že od 143 kW by človek subjektívne očakával predsalen viac dynamiky a rovnako výkonné turbomotory sú proste (subjektívne aj objektívne) rýchlejšie, viď napr. ten Passat s 2,0TSI 140 kW.
Avatar - lamal
4. 2. 2021 12:44
Re: Chyba jej len 30-40kW
Šimpajz pise kraviny ako obvykle a doklada to este vacsimi kravinami. Bykupec Passika s 1.5TSI, alebo jeho zufaly majitel. Trollík no.
3. 2. 2021 13:26
Překvapení...
...že Mazda nenabízí el. víko kufru. Jinak se proti tomuto povedenému modelu nedá namítnout vůbec nic! ;-)
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Emel
3. 2. 2021 13:34
Re: Překvapení...
Šestka je skvělá. Ta speciální edice... no, vínové sedačky mi úplně nesedí a na panoramu si v autě moc nepotrpím, takže raději klasiku.
Elektrický kufr by mi nechyběl, než za otravného pípání čekat na poomaaalééé zavření víka, tak to s tím radši fláknu sám. Když to jde svižně a potichu, tak nic proti.
Avatar - Jerry.Gunman
3. 2. 2021 13:44
Re: Překvapení...
Na první pohled krásné, vytříbené a vzhledově vycizelované auto. Na podzim 2017 jsem ji měl ve výběru, ale nakonec jsem šel do Pažoutíka.
BTW elektrické víko kufru je taková maličkost, kterou sice nezbytně nepotřebuješ, ale když si na ni zvykneš, už ji chceš
Avatar - Emel
3. 2. 2021 14:04
Re: Překvapení...
Když jsem u minulýho auta vypnul pípání a naopak zapnul zavírání na dálku, tak to bylo celkem fajn... ale asi bych nepřiplácel víc, než nějakou symbolickou částku. U současnýho to nemám a nechybí mi to.

Podle mě u normálního auta pro normálně vzrostlého uživatele to má přidanou hodnotu až s nějakým tím podkopem, kdy jdeš k autu s plnejma rukama. Naopak nevýhoda to může být když chceš převést něco dlouhýho s přivřeným kufrem.
4. 2. 2021 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 2. 2021 16:33
Re: Překvapení...
Souhlasím s Emelem, to elektrický víko mě speciálně u japonců spíš odrazuje, mě teda spíš vadí že se to pomalu otvírá a člověk buď stojí s plnejma rukama před autem, nebo se kroutí pod tím otevírajícím se víkem. Zrovna mám Focuse na servisu, olej + tlumiče, tak mi dali náhradní Mondeo, až sednu do toho svýho, budou mi chybět jiný věci, bezklíčové startování a xenony, naopak už se docela těším na přesednutí z koženého sedadla zpátky do látky.
3. 2. 2021 13:44
Re: Překvapení...
MB i BMW fungují rychle, to je jen otázka nastavení. Chápu, že místo špatného fungování radši manuální, ale tady není na výběr.
Mě by to už dnes vadilo. ;-)

Vínové sedačky jsou jak otoman v bordelu, souhlas.
3. 2. 2021 13:51
Re: Překvapení...
Koža na sedačkách mala mať farbu hornej časti palubky a bolo by to OK. Ale zrovna koža je to, čo mať na sedadlách nemusím, oveľa radšej som za kvalitnú nepotivú látku.
Avatar - xxc
3. 2. 2021 18:12
Re: Překvapení...
Ani v BMW nie je na vyber. Bolo to v nejakom packete a specialne sme to riesili, ci sa to neda nejak odstranit. Nedalo. Ale zatial to nevadi :-)
Avatar - iudex
3. 2. 2021 14:07
Re: Překvapení...
Presne, pridaná hodnota tejto výbavy je malá, ideál je Revolution alebo Revolution Top. Kožená výbava je skôr na škodu než na úžitok, notabene bez ventilácie, naopak látka v 6ke pôsobí celkom hodnotne.
Avatar - Emel
3. 2. 2021 14:17
Re: Překvapení...
Šestka už má kůži jen s ventilací... samozřejmě teda vpředu, vzadu smůla. Osobně bych šel taky radši do látky... ale ta světlá kůže vypadá teda hodně dobře. Každopádně je dobře, že už se dá koupit ta 2.5i s látkou, při mých námluvách s Mazdou to ještě nešlo.
Avatar - iudex
3. 2. 2021 14:21
Re: Překvapení...
Presne tak, v minulosti boli 2,5ky až v najvyšších tuším 2 výbavách (len s kožou), až neskôr to rozšírili smerom dole a teraz je u nás 2,5ka v 5 zo 6 výbav, z toho v Revolution je látka, v Revolution Top koža a v ostatných Nappa koža.
Avatar - xxc
3. 2. 2021 18:10
Re: Překvapení...
este cakat na pomale otvorenie pochopim, ale naco cakat na pomale zatvaranie???
Avatar - Emel
3. 2. 2021 22:31
Re: Překvapení...
Tak třeba na parkovišti chceš vidět, že je kufr zavřený než od něj odejdeš. Ale jo, máš pravdu, asi je to otevírání důležitější.
Avatar - iudex
3. 2. 2021 14:04
Re: Překvapení...
Jj, 6ka je vyzretá ako kvalitné víno, rokmi a viacerými faceliftami sa vyladilo takmer všetko. Prémiový interiér, čistý, elegantný, špičkovo vypracovaný a pritom ergonomicky dokonalý. Výborné jazdné vlastnosti, agilný a dobre odladený podvozok, športovo istý, pritom dostatočne komfortný aj na 19kach. Pekne zladený automat s motorom, absolútne hladučké radenie. A super úsporný motor, jazdí fakt za málo vo všetkých režimoch.
Vytýkal by som skutočne len detaily, ako bolo v teste spomenuté, parkovacia 360° kamera znie dobre, ale rozlíšenie má ako prvé fotomobily, proste bieda, na presné parkovanie nepoužiteľné. Lakťová opierka sa nedá nastavovať (možno pre Dinara je OK, pre ostatných by to chcelo posunúť dopredu). Priestor vzadu je OK, ale Superb to nie je, rovnako tak kufor, na kombi strednej triedy nič extra. Prekvapivo chýba delenie sedadiel 40:20:40 alebo aspoň tunel v strede. No a napokon motoru trochu chýba krútiak, čo je cítiť hlavne pri potrebe pružné zrýchliť a na diaľnici.
Celkovo ale skvelé auto, za danú cenu v podstate bezkonkurenčné.
3. 2. 2021 14:28
Re: Překvapení...
Jestli je to rozlišení kamery jako u poslední X3, tak asi stejná bída. Manželčina X1 dtto. Navíc nechápu, proč nejde ukrýt pod výklopný znak, jednoduše stále otíráš čočku.
Ten motor jsem nejel a vzhledem k tomu, že jsme zamčení ve svých státech, tak asi jen tak nepojedu :-[]
Avatar - iudex
3. 2. 2021 14:31
Re: Překvapení...
Ja by som v piatok mohol získať vstupenku na slobodu, uvidíme. ;-)
Avatar - Ozzman
3. 2. 2021 15:15
Re: Překvapení...
Až na to vlnobiti u záďe kombi :D jak by řekl GTI :D Nemohu si pomoct ale já vidím ideál v sedanu, ten vypadá parádně od začátku výroby..
Avatar - iudex
3. 2. 2021 15:18
Re: Překvapení...
Tak sedan je krásny, ale keď potrebuješ kufor, tak ti to nepomôže. Škoda že nie je liftback ako dakedy.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2021 15:20
Re: Překvapení...
Já vím to bylo trochu rypnuti :) Kdyby měla Mazda spolehlivější nafty (rozuměj už je venku dost nejasností ohledně 2.2 skyd), asi bych se po skončení mého oblíbence nemusel moc dlouho přemlouvat :D
Avatar - lamal
4. 2. 2021 12:50
Re: Překvapení...
fuj liftback... sedan killer :'-(
Avatar - iudex
4. 2. 2021 15:30
Re: Překvapení...
Tak ja na liftbacky nedám dopustiť. Hoci sám mám sedan, uznávam výhody liftu, ktorý kombinuje elegantnejšie tvary sedanu s praktickosťou kombi. Napr. taká Insignia dizajnovo nič nestráca na sedany, má čisté a dynamické línie, avšak s piatymi dverami je výrazne praktickejšia ako akýkoľvek sedan a môže plniť úlohu rodinného auta (čo sedan nemôže). Alebo Octavia, nech si o nej myslíš čo chceš, práve karoséria liftback je jednou z hlavných príčin obľúbenosti.
Avatar - lamal
4. 2. 2021 16:16
Re: Překvapení...
S tym suhlasim, nepochybujem a praktickosti. To ze s Insi vyrobi Opel sedan, ktory nerozoznas od lift je asi problem inde, kazdopadne nepraktickost sedanu je holt sucast hry a kedysi aj dovod na krasny dizajn sedanu.

Dnes sa to uz transformuje na rozne blbiny, klasickych sedanov je malo. Ach taka Giulia, nie je nadherna ? V liftbacku by to bola svatokradez !
Avatar - Emel
4. 2. 2021 21:54
Re: Překvapení...
To není že bys Insi nepoznal od sedanu, poznáš... ale to auto má eleganci jako lift. Když se nějaké "déčko" dělalo jako sedan i lift, tak se mi obvykle víc líbil lift - minulá Insi, Mondeo ve všech generacích... i kdysi dávno 626.
Avatar - lamal
5. 2. 2021 11:09
Re: Překvapení...
Myslene obrazne, ze rozdiel maly co pre Insi platilo. S tymi lift to mam opacne, nic s tym neurobim, nie je to moja salka kafe.
Avatar - iudex
5. 2. 2021 11:30
Re: Překvapení...
Tak v dobe, keď už klasické sedany nemajú jasný "stupeň" kufra, to úplne neplatí. Pozri si z profilu Hondu Civic sedan alebo Accord sedan, vyzerajú ako lift, žiadna "trojpriestorová karoséria":
https://blogmedia.dealerfire.com/…background_o.jpg
https://blogmedia.dealerfire.com/…ile-in-red_o.jpg
To už Peugeot 508 vyzerá viac ako sedan a pritom je to lift:
https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/508-uk-768.jpg?itok=O1hui09v
Avatar - Emel
5. 2. 2021 18:59
Re: Překvapení...
Většina sedanů vypadá jako sedany... bavoráky, mercedesy, Giu... konec konců i ten Passat.

Jo, některý sedany by klidně mohly bejt lifty... i ty Cadillacy teď.
Avatar - Emel
3. 2. 2021 15:20
Re: Překvapení...
Zadek u kombíku je trošku slabší... spíš možná přímo zezadu ta chromová linka... ale žádný drama, neměl bych s tím problém. Superb a 508 jsou hezčí, zbytek mainstreamu ani moc ne.
Avatar - lamal
4. 2. 2021 12:51
Re: Překvapení...
s tym supp ee, ten je moc krabicoidny v liftbacku a cinsky FL sa mi nepaci... kombik pred FL je najkrajsi, ale urcite sa mi viac pozdava 6ka... s 508 suhlas ta je najkrajsia, ale v zadu s miestom nad hlavou je to na uvazenie
Avatar - Emel
4. 2. 2021 21:38
Re: Překvapení...
Mluvím o kombících.
Taky se mi Sup líbí trošku víc před FL... ale rozdíl je celkem malej.
Šestka je hezká zepředu, hezkej je sedan. Zadek kombíku je průměr.
Avatar - lamal
5. 2. 2021 11:08
Re: Překvapení...
OK nevsimol som si, ze sa bavis o combi, sorry.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2021 14:08
Re: Překvapení...
NEVÍM JESTLI TI ROZUMÍM ALE MOJE cx-5 MÁ ELEKTRICKÉ OVLÁDÁNÍ KUFRU SE VŠÍM VŠUDY.
Safra ...... asi řešíš Mazdy 6 - tam není elektrika.
3. 2. 2021 13:51
Mazdy mají zásadní chybu
Už tři roky se přemlouvám do koupě nové M6 sedan. Problém je, že moje stávající M6 GH, nově koupená ve 2010, se ani po 300.000 km ne a ne rozpadnout, porouchat či zreznout ;-\. Zásadní chybou Mazd asi bude jejich kvalita. Každopádně si už počkám na novou generaci. Jak já se těším :-! !!!
Rozbalit vlákno
42
3. 2. 2021 14:06
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Podobně to má Áda se svým Outlanderem. Dneska je opravdu poměrně obtížné koupit něco lepšího za podobné peníze jako bylo ve své době jeho stávající auto.
3. 2. 2021 14:09
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
No v 2016 revolution kombi 165k benzin mi davali za tusim 28k. Dnes mas za to oktavku
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2021 14:12
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
S těma possrr Eurama si exhibuj na vašich webech na Slovensku.
Tady máme české koruny a přepočítávat to nebudem :-)
Avatar - iudex
3. 2. 2021 14:16
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Zaujímavé, nečakal som, že si taký dedinský Pepa, ktorý nevystrčí nos z domu a euro, ktorým sa platí v 3 susedných krajinách, je preňho neznáme a mätúce. ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2021 14:45
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Nemluvíš za čechy = snad za BLBy

Stydim se za tebe :-(
Avatar - speedfred
3. 2. 2021 14:49
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Človeče mňa tu v CZ tlačili vo fakturáciach do € ale nejako som odolal a som stále pri Kč.
To len tak na okraj.
4. 2. 2021 12:47
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Hej, je to od nas nepekne, ze piseme v Eurach...:D Taky zlozvyk, patrilo by sa to prepocitat, predsa len, sme tu na ceskom webe snad vitani hostia:D

Tak ale uz rozdiel 50 halierov hore/dole, t.j. napr. 26 vs. 27 Kč/EUR je pri milione Kč za to auto hned takmer 1500 EUR, koruna hore/dole skoro 3000 EUR, fakt vyrazne odchylky, zato v EUR to stoji stale rovnako aj rok-dva, kym znovu nezdrazia...
Avatar - Emel
3. 2. 2021 14:13
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Tak nějak to bylo... v ČR to bylo kolem 750t., se symbolickou slevou kolem 4% něco přes 700... +příplatek za Soul Red, asi bych ještě našel nabídku.
Avatar - iudex
3. 2. 2021 14:19
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
No pokiaľ si pamätám ešte minulý rok boli dostupné 6ky s 2,5 litrom za 800 (dvojliter som moc nesledoval, ale nejakú desiatku tisíc lacnejšie to bolo).
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Ked som sa predajcu v Mazde spytal na vysku zlavy, konkretne na 6stku, tak nahodil xicht, ako keby som mu mamu zabil...
Avatar - _Karel_
4. 2. 2021 19:38
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Nám v podstatě ve dveřích nabídli 6%, dostali jsme se na 8% - u CX-5, což je ale +- stejná cenová.
Avatar - Emel
4. 2. 2021 21:42
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Ještě třeba pět let zpět jsem dostával standardně nabídku 4% na nové auto (Ma6) a jeden prodejce se trošku rozpovídal a víceméně z něj vypadlo, že má marži 5% (jestli to je pravda nevím). Občas se objevovaly skladovky za lepší peníze... a vzhledem k tomu, že konfigurovat se stejně nic nedá... tak proč ne.
Avatar - iudex
5. 2. 2021 11:16
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Ja ešte o chlp viac (teda keď spočítam zľavu importéra so zľavou predajcu). Pri Japoncovi som bol celkom šokovaný, bolo to len o málo menej, ako Passat s jeho údajnými super zľavami.
3. 2. 2021 14:06
Re: Mazdy mají zásadní chybu
No nova este nebola predstavena ani ako predprodukcny koncept, takze to moze trvat este 2 3 roky. Ze vraj nova platforma a straight six, takze sa nemusi ani do eu dostat. Za tri roky sa toho moze vela zmenit. Aj ja sa tesim, ale pockame si
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2021 14:10
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Jo myslíš? Máme ve firmě 3 Mazdy a za 3 roky 0 závad.
Proč tady blábolíš takowé nesmysly?
3. 2. 2021 14:18
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Jak bych Vám to pověděl, abyste tomu rozuměl.....za 11 let 1 závada, čidlo ABS. Myšleno bylo, že kvalita Mazd je chyba pro výrobce, absence závad mě nenutí koupit nový vůz.
Avatar - Mikesus
3. 2. 2021 20:25
Re: Mazdy mají zásadní chybu
To neřeš. Win tak nějak placa blbosti obecne.
Avatar - lamal
4. 2. 2021 12:54
Re: Mazdy mají zásadní chybu
podľa obsahu plechoviek Braníka v chladničke
5. 2. 2021 01:18
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Kolik km a co rez?
5. 2. 2021 11:41
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Jak jsem psal v původním příspěvku: "Problém je, že moje stávající M6 GH, nově koupená ve 2010, se ani po 300.000 km ne a ne rozpadnout, porouchat či zreznout ".
Kromě zmíněného čidla ABS je vše bez závad, bez koroze a původní (včetně výfuku, ani jedna žárovka se neměnila...) Btw., souběžně s M6 mám i M2 z roku 2008 (taky kupovaná nová). Počet závad stejný, 1.
3. 2. 2021 19:37
Re: Re: Mazdy mají zásadní chybu
Já být tebou, přečtu si to ještě jednou a zapřemýšlím....
Avatar - iudex
3. 2. 2021 14:14
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Jo, keď by chcel niekto poradiť rodinné auto ako sa hovorí "do truhly", teda aby čo najdlhšie vydržalo, jazdilo spoľahlivo bez porúch čo najdlhšie, asi by som mu poradil práve Ma6 s atmo 2,5. Po 9 rokoch výroby maximálne vyladené auto s vychytanými muchami, jednoduchý, spoľahlivý atmobenzín, absencia emisných ku.vítok ako je GPF, spoľahlivá klasická HDM prevodovka, žiadna zbytočná a nespoľahlivá palubná elektronika... proste auto, ktoré má potenciál vydržať dlhé roky. Pritom nepôsobí ako oldschool stará krabica, naopak je to stále jedno z najkrajších áut triedy.
Avatar - Emel
3. 2. 2021 14:20
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Ta atmosféra v mezičase dostala vypínání válců... úplně jednoduchý motor to zase není. Ale i tak máš pravdu... těžko na trhu hledat něco lepšího.
Avatar - iudex
3. 2. 2021 14:28
Re: Mazdy mají zásadní chybu
OK, čakal som, kedy to niekto vytiahne. ;-) Ale inak žiadne turbo, medzichladič, GPF, mildhybrid...
Btw. to vypínanie funguje tak, že to absolútne neregistruješ a keďže nie je ani žiadna signalizácia na palubke, tak nevieš, kedy sa aktivuje.
Avatar - _Karel_
3. 2. 2021 14:36
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Grafika "na kolik válců to jede" se dá vyvolat na displeji. :-)
Ale jak píšeš - při jízdě to nepoznáš.
Avatar - Marin2
3. 2. 2021 15:38
Re: Mazdy mají zásadní chybu
U M6 ne. Nebo jsem zatím nepřišel na to kde...
Avatar - iudex
3. 2. 2021 15:56
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Nemyslím si. Ono napriek technickej podobnosti 6 a CX5 sú tu nejaké rozdiely a možno toto patrí medzi ne.
Avatar - _Karel_
3. 2. 2021 17:47
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Zkus Aplikace - Spotřeba paliva , vyvolat spodní lištu a na ní "Jiná zobrazení". Ukáže se ti systém I-Elop a grafika válců. Je to dost schovaný.
4. 2. 2021 11:20
Re: Mazdy mají zásadní chybu
U šestky to mají v infotainmentu jen modely z jistého období od roku 2019, moje ze začátku roku 2019 to ještě nemá.
Avatar - iudex
5. 2. 2021 11:25
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Čekol som to a nie je to tam, je tam len grafika, ako tečie energia v rámci systému i-eloop, ale valce nie.
5. 2. 2021 11:59
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Tak potom tam to vypínanie nemáš. Asi máš staršiu verzie 141 kW bez vypínania valcov.
Avatar - iudex
5. 2. 2021 12:41
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Mám. Vypínanie valcov majú verzie tuším od 2018, ja mám auto necelý rok (143 kW verzia). Vo viacerých testoch sa uvádzalo, že vypínanie valcov sa neindikuje na prístrojovke.
Avatar - Emel
3. 2. 2021 14:47
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Jen chci říct, že samotná absence turba z toho ještě nedělá jednoduchý motor. Mám pocit, že největší problém současných benzínů z hlediska životnosti je zanášení karbonem u přímovstřiků provozovaných v menší zátěži... a tenhle problém se asi týká i atmosféry, ne?

PS: tím větší je škoda, že koncern upustil od kombinace přímého a nepřímého vstřiku u větších TSI... zajímal by mě důvod.
Avatar - Hammunasakra
3. 2. 2021 14:48
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Jednou ročně do (Toyota) atmosféry https://www.toyota.cz/…l-system-cleaner
Avatar - Emel
3. 2. 2021 14:54
Re: Mazdy mají zásadní chybu
PPS: pokud jsem to pochopil správně, tak se válce točí se zavřenými ventily, takže fungují jako vzduchová pružina... ale z animace to vypadá, že normální cyklus končí výfukem a pak už zůstávají ventily zavřené, takže tam asi reálně je podtlak? https://youtu.be/Zacs_A6TyrA
Avatar - Mokrous
3. 2. 2021 21:29
Re: Mazdy mají zásadní chybu
To by mne taky zajímalo proč to koncern zazdil. Nejspíš zase jen úspory. Nepřímý vstřik přece umožní dokonalé promísení směsi, v režimu částečného zatížení směšnou spotřebu a především prakticky nulové úsady karbonu. Místo toho tam dali jen přímý vstřik a navíc zvedli kompresi. Takže tvrdší hlučnější chod a za***ný sání... Snad to aspoň zmízní GPF. Předpokládám, že EGR bude až za ním...
Sám jsem chtěl 140kW TSI, ale nakonec jsem zvolil radši 147kW naftu.
Avatar - twistedTSD
3. 2. 2021 17:53
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Určitě nemá GPF? Dnes už ho mají i nepřímovstřiky.
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2021 16:16
Re: Mazdy mají zásadní chybu
No jo, ale to je dva roky starý článek. Dnes i blbé Sandero má vždy filtr.
Avatar - iudex
5. 2. 2021 11:32
Re: Mazdy mají zásadní chybu
S istotou to viem o MY 2020. Od 2021 som si neni istý.
Avatar - Shr3k
22. 2. 2021 08:26
Re: Mazdy mají zásadní chybu
M6 s motory PE/PY (2.0/2.5) nemá. CX-30 s motory PE (2.0) má od MY2020 pasivní. Aktivní GPF má jen motor HF (Skyactiv-X).
3. 2. 2021 15:57
Re: Mazdy mají zásadní chybu
Nechci Ti kazit radost nad budoucí koupí, ale vystřízlivění v podobě všech těch asist fíčůr, aktivního zásahu do řízení.....
Minimálně v porovnání svou současnou kočkou z roku 2010 to bude celkem Mazec:-)
Já to vidím na Superbu (11.2015) a nyní BMW3 (7.2020)
a pověsil bych někoho za koule do průvanu....
Avatar - _Karel_
3. 2. 2021 14:22
Šestka
Auto je dodnes krásné, a interiér za mě z mainstreamu rozhodně designový top. Tedy bez té červené kůže.
Škoda failů. Bez loketky jezdit nechci, zpětná kamera napůl na obrazovce s "ptačím pohledem" (nejde buď jedno nebo druhé, jen obojí zároveň) je přímo tragická. Převodovka fajn, ale zvuk vytočeného motoru je alespoň pro mě nepříjemný, moc se nepovedl (zvuk, ne motor). Na klidné ježdění, pro toho komu nevadí ty "drobnosti" dobrý kauf, netuctové a navíc krásné auto za cenu v dnešní době přinejmenším zajímavou.

Dost tristní je ta tabulka pro fandy Subaru. Výkon jen mírně nižší než u konkurentů, ale stovka, maximálka i spotřeba ve srovnání s nimi naprosto bídná. Nejdražší, nejpomalejší, nejužranější. Z tohoto pohledu smutné.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
3. 2. 2021 15:04
Tohle auto mám od 2013
Chybí mi na převodovce 2 stupně. Funkce motoru a převodovky je sladěná dokonale hned od začátku. Stupně řadí rychle a měnič se zavírá ve správnou chvíli. Pádla fungují bez prodlevy. Motor má tu výhodu, že můžeš jet tempo firemní octavky a nesežere tě to.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
3. 2. 2021 15:23
Re: Tohle auto mám od 2013
Presne, možno by sa hodila 7., príp. 8ka, ale nie je to nutné, ani kvôli spotrebe, ani kvôli kultivovanosti, oboje je príkladné aj so 6st., radenie je hladké a ako píšeš radenie pádlami je bezprostredné (až prekvapivo v kontexte meničového automatu, niektoré dvojspojky nereagujú na pádla tak dobre, napr. Kia). A tá úspornosť je fascinujúca pri tom objeme, výkone a automate, priemer sa dá za 7 a mimomesto za 6.
Avatar - KANKUNEN
3. 2. 2021 16:40
Re: Tohle auto mám od 2013
Já jezdím za 8,5 a více. Uvítal bych menší přeskoky mezi kvalty
Avatar - Marin2
3. 2. 2021 17:21
Re: Tohle auto mám od 2013
Po 110000km dlouhodobá 7.1 Ale je to už s vypinanim válců
Avatar - iudex
3. 2. 2021 17:41
Re: Tohle auto mám od 2013
Ja na chlp rovnako.
3. 2. 2021 16:52
Bychaři
A jsme u toho...bych bral všema deseti...Na bych se ale venku nehraje.
A její prodeje tomu odpovídají a to nejen u nás.

A k tomu ovládání...mě by zajímalo jak se na tom skvělém kolečku zadává třeba cíl do navigace.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Marin2
3. 2. 2021 17:21
Re: Bychaři
Cíl většinou dávám ve stoje takže přes dotykový monitor. Ale ani přes to kolečko to není nějaký zásadní problém...
5. 2. 2021 12:21
Re: Bychaři
Ciel dáš veľmi jednoducho - pripneš mobil, automaticky sa zapne Car Play, otvoríš na mobile Waze a zadáš ciel.
4. 2. 2021 13:02
Re: Bychaři
No to je obecne problem mazdy, specialne mazda6 je fakt vyradene auto a s 2,5 navzdory niektorym prispevkom fakt pekne ide.

Ale pre "sukromnikov" je to uz v cene a rovine "bych koupil, kdybych mohl" a firmy kupia superb, octaviu, passat, a4, vo fleete mazda prakticky neexistuje. Tak zostavaju ty bychari.

Skoda ina super auta, hlavne v kombi je velmi vydarene, 4,8m poctive auto, priestor mozno na dlzku nejaky cm menej ako v superbe, ale nema ziadnu vyslovenu slabinu.
3. 2. 2021 19:51
Mazda
Mazdy jsou fajn, sympatická značka, které fandím :-) Avšak jak už bylo zmíněno, pokud člověk chce malinko silnější motor, tak si u nich prostě nevybere. Stejně jako už dneska u Subaru, mé srdeční záležitosti, bohužel, pojebaný Brusel. Co se týče srovnání s tím Oťasem, tak vysvětlení je následující: zaprvé udávaných 10,2s je v reálu spíš lehce pod deset, za druhé čtyřkola, a k tomu permanentní, taky leccos udělá, za třetí převodovka Lineartronic (jakkoli už je dneska velmi povedená) už z principu věci přeci jen trochu požírá výkon, za čtvrté mírně podčtvercová FB25 s nepřímým vstřikem pamatuje v základu přeci jen o dost víc než Skyactiv a za páté, ono atmosférické boxery Subaru nikdy nebyly nějak zvlášť dynamické motory (tím myslím i ve srovnání s atmo řadovými motory konkurence o obdobné litráži). Ve výsledku ani o jednom z těch motorů nelze říci, že by to byl nějaký dynamický sen. Ostatně, mně osobně třeba ta dvaapůlka od Mazdy dost zklamala. Tím samozřejmě neříkám, že je to špatný motor. Jen já jsem od něj čekal tak nějak víc a ten rozdíl, co je na papíře oproti Outbacku, mi v reálu teda rozhodně takový nepřišel.... Jo a ještě k té spotřebě Outbacka - divili by jste se, ale rok od roku to šlo dost dolů a s dnešními (vlastně již skoro včerejšími) "BSkami" znám dva lidi, kteří s tím jezdí za takové hodnoty, že by jste mi to stejně nevěřili a osočili mě, ať nepíšu pohádky :D Jinak, že jsou Skyactivy úsporné,samo je jasná věc....
Jsem ovšem zvědavý, jestli se jim podaří fakt přijít s tím šestihrnkem. Pokud jo, tak v této době, klobouček dolů! :-! No a co se týče toho, že by zde testovaná dva a půlka měla být nějak zvlášť jednoduchý motor, no,no, to bych si teda neodvážil říci. Absence 4x4 u šestky je škoda, jinak pokud bych netrval na tom silném dynamičtějším motoru, tak Mazda :yes:
Rozbalit vlákno
11
4. 2. 2021 13:04
Re: Mazda
Sestvalec v EU bud vobec nebude, alebo bude stat "majland", na ten by som sa vobec nespoliehal.
Avatar - lamal
4. 2. 2021 13:06
Re: Mazda
V com ta sklamal 2.5G ? Vykonova spicka ?
Inak suhlas, ten LinearTronic ako jedina volba je v Subaru za trest... hlavne v modeloch kde nechces automat ako je Impreza, Levorg... tam kde automat mi LT nevadi.

EJ20 sa bez turba nikdy nevyrovnali SR20, K20 a pod., a mali aj vysoku spotrebu detto EJ25(7) s turbom zase prehrievanie 4valca a celkovo problemy, problemy, spotreba...
4. 2. 2021 14:40
Re: Mazda
Mazda 2,5:
Celkově jsem od toho čekal o dost víc, ale na druhou stranu musím férově přiznat, že jsem to zkoušel v CX-5 a především to byl ještě dosti surový motor. Je možné, že ty Skyactivy se časem rozmotají/rozjedou více než ostatní resp. jsou v počátku více mrtvé. V Šestce s dva a půlkou jsem sice taky jel, ale už to je více let a tehdy jsem na auto ještě neměl takové nároky jako nyní (to pro mě mělo ještě všechno dvě kola navíc :D ), takže tohle rozhodně nemůžu brát jako bernou minci.....

Převodovka Subaru:
Tady jsme se nejspíš nepochopili. Už to píšu poněkolikáté, tak ještě jednou; já si rozhodně nemyslím, že dnešní Lineartronic je špatná převodovka. Naopak, v dnešní podobě už je velmi dobrá! Tohle už zdaleka není klasické CVT, jak lidi znají z Toyot, Nissanů atd., které při snaze o akceleraci řve jako splašený sob. S trochou nadsázky to jsou tři převodovky v jedné. Jako variátor se to chová jen když nejsou nároky na akceleraci, do města na pomaloučké manévrování na parkovišti, při vjezdu do garáže, v terénu - není nic lepšího na dávkovatelnost. Pokud se akceleruje, více % sešlápne plyn, pak převodovka přejde do řazení virtuálních stupňů a simuluje klasický automat. Pak jde ještě samozřejmě řadit v čistě manuálním režimu M pádly, kdy převodovka vám do toho nekecá (na rozdíl od jiných převodovek), pokud samozřejmě nezasáhne až omezovač. Přičemž zároveň i v automatickém režimu D je klasicky možno si do toho kdykoliv hrábnout pádlem a pokud člověk dál manuálně neřadí, tak si to převezme zase automatický režim.... Takže za mě, super převodovka :yes: A to říkám i teď s odstupem času, co jezdím s ZF8. Ovšem je třeba zmínit jedno podstatné! A sice, aby ta převodovka působila opravdu takhle dobře, potřebuje vedle sebe právě silný motor jako jsem měl třeba já ve Foresteru XT. A v tom je už dneska ten zakopaný pes, jelikož.... hlavní město v Belgii :'-( V Outbacku ta převodovka taky není špatná, rozhodně lepší jako první Lineartronicy bez virtuálních stupňů, ale už nee tak dobrá jako právě v kombinaci se silným turbomotorem....
Jinak co se týče toho, že Subaru už prakticky skončili s manuálními převodovkami (což vnímám jakožto škodu především v souvislosti ztráty mechanické 4x4 se středovým difem a viskózní spojkou, jako jsem měl v XVčku) v běžných modelech pro každodenní použití, tak to souvisí s Eyesightem, který lze kombinovat pouze s automatem. Holt se vzhlídli v tom, že chtějí být špička co do bezpečnosti, no, tak to ES už cpou všude....
Avatar - lamal
4. 2. 2021 14:50
Re: Mazda
Ja som pisal tiez, ze mi nevadi CVT tam kde by bol automat... tam kde ma byt na vyber manual ako som pisal v Impreze, Levorgu tak tam je byt super CVT na nič... Eyesight kašlať, pokial nemozes mat ani v tychto modeloch manual, je to velmi zle... Impreza s tym obyc 2.0 atmo ten manual zufalo potrebuje.
4. 2. 2021 15:03
Re: Mazda
Jasně, tak to pak už jsme se našli ;-) :yes: V tom případě pak už platí jen ten můj poslední odstavec. No, bohužel, stejně tuhle značku mám zarytou stále hluboko v srdci!
Avatar - lamal
4. 2. 2021 16:13
Re: Mazda
Chapem, robia aj nadalej velmi kvalitne auta, ale holt (v EU) si uz nevyberie kazdy.
5. 2. 2021 12:28
Re: Mazda
Sťažovanie na nedostatočný výkon u 2.5 Sky-G vôbec nechápem. Jazdím na tom už 4 roky (najprv na 141kW, teraz na novej 143 kW) a ešte nikdy sa mi nestalo, aby som cítil nedostatok výkonu. Vždy keď chcem niekoho predbehnúť, tak ho proste predbehnem. Vôbec sa nezamýšľam nad tým, či to stihnem. Väčšinou je to skôr o tom, aby som to zvládol ubrzdiť pri zaraďovaní sa naspäť.
Zrýchľovanie na diaľnici zo 160 na 200 zrejme bude slabšie ako u turbo, ale toto ma vôbec netrápi. Tam mi je to jedno.
Avatar - iudex
5. 2. 2021 12:44
Re: Mazda
Ono záleží z čoho presadáš, Ak si mal predtým slabšiu atmosféru, nemáš problém, ak si mal podobne výkonné turbo, tak Ti 2,5G príde slabšie, pocitovo nezodpovedajúce takmer 200k. Ale inak súhlasím, na normálne jazdenie nie je žiaden problém.
5. 2. 2021 16:22
Re: Mazda
Jak už napsal kolega vedle. Jednoduše záleží, z čeho člověk přesedá. Já bych tehdy šel z 240 a dneska už 280 turbo PS. Ovšem musím i dodat fakt, že na daily každodenní žvejkání kolem komína mám podstatně slabší vůz. Jenomže ono to hlavně je i o tom, co člověk chce, nikoli co potřebuje. Protože co si budeme povídat, z velké části to je o tom, co chceme, aniž bychom nutně potřebovali. Ostatně jakožto ve spoustě věcí v životě :-)
Avatar - Emel
5. 2. 2021 18:52
Re: Mazda
Šťastná povaha... já cítím nedostatek výkonu každou chvíli.
4. 2. 2021 15:29
Re: Mazda
Ano souhlas, jako bývalý majitel 3 subárek musím souhlasit. Aktuální nabídka je z hlediska motorizací jedna velká katastrofa. Jinak dobré auto s dobrým 4x4 zabijí impotentním motorem...
4. 2. 2021 08:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - _Karel_
4. 2. 2021 09:22
Re: Mazdu už ani zadarmo
:D Á, kačko alias okcak po desáté
Ty musíš mít smutnej život. Jednou tě ta nenávist sežere.
4. 2. 2021 09:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 2. 2021 10:00
Re: Mazdu už ani zadarmo
Chlape že to to pořád baví, spamovat po internetu tuhle blbost, kterou stejně píšeš takovou formou, že člověk neznalý problému z toho stejně houby pochopí. Taky jsem měl Mazdu 6 s 2.2D a taky se mě to auto začalo sypat kolem 100 k km takovým způsobem, že jsem se ho musel zbavit. Auto se prodalo, koupil jsem si nové a vyřešeno, žádný stres.
4. 2. 2021 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 2. 2021 10:50
Re: Mazdu už ani zadarmo
Ano prodalo, po opravě (na které se mimo jiné Mazda podílela spoluúčastí) s plnou servisní historií a popisem vady která na autě byla. A pokud vím tak aktuálně nový majitel na autě má kolem 140 tisíc KM a jezdí bez problémů. Já mám svědomí čisté.
Asi bych se taky mohl cítit ukřivděný, že jsem si koupil křáp auto, kterého jsem se musel předčasně zbavit. Ale proč, kvůli pár korunám o který člověk přišel, na to kašlu.

FYI: pochybuji že je pan ředitel importu vysmátý, vzhledem k žalostným prodejům Mazdy obecně.
Avatar - xxc
4. 2. 2021 16:19
Re: Mazdu už ani zadarmo
Ale kolko ludi si ten diesel kupilo a ani o tom nevedelo. Vdaka takemu pristupu, ze sa kaziace auto preda inemu nestastnikovi sa nikdy nic nezlepsi. A este tu chudaka kritizujete.
Avatar - Shr3k
22. 2. 2021 08:30
Re: Mazdu už ani zadarmo
Jen FYI člen harry auto stále má, nedávno měnil jeden vstřik a auto zase jede jak má. https://www.mazdaklan.cz/….3082/post-99037 :-!
4. 2. 2021 16:30
Re: Mazdu už ani zadarmo
tím, že si debil se chlubit nemusíš, to už všichni dávno víme, paciente
4. 2. 2021 13:07
Re: Mazdu už ani zadarmo
Už jsem se bál, že ten týpek co si koupil diesel na poskakování po městě a nečte uživatelské příručky k vozu, sem ten svůj výron nevloží.
Zajímalo by mě, jestli je někde v prostředí českého internetu test aktuální Mazdy, kde se ten jeho sáhodlouhý copy-paste příspěvek (který už nikdo nečte) neobjevil :-|
4. 2. 2021 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 2. 2021 13:23
Re: Mazdu už ani zadarmo
Toto je už ťažký problém vyrovnania sa s realitou :D. Keď človek odhliadne od viditeľných nezmyselných výkrikov, tak ono sa nejako dá počítať s tým, že keď si kúpim motor ako úplnú novinku vyvinutú od základu, hrozia tam problémy. X na merke nie je výsada mazdy, pokiaľ viem malo to aj Volvo a určite aj niekto ďalší. Mazda nie je zďaleka jediná, ktorá mala problémy s motormi - nejaké konštrukčné problémy mali prakticky skoro všetci výrobcovia.

Život proste nie je fér - ak chceš daj ich k súdu, ale spamovať tým diskusie je fakt na hlavu - to že Skyactive-D nezvláda krátke trasy vie na tomto fóre už dávno každý.
4. 2. 2021 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 2. 2021 15:18
Re: Mazdu už ani zadarmo
tvl ty už vidíš fake profily aj keď ideš na WC... Veď podajte hromadnú žalobu :D . Tým, že budeš dookola kopírovať rovnakú hovadinu pod každú diskusiu sa tá žaloba nepodá. :D
Avatar - xxc
4. 2. 2021 16:22
Re: Mazdu už ani zadarmo
Ale aspon budeme vediet, ze aj ten 2,5 benzin je zly :-)
4. 2. 2021 17:29
Re: Mazdu už ani zadarmo
Ja neviem, ako ostatní, ale keď kupujem auto, tak sa mrknem na fórum danej značky a chronické problémy človek vidí hneď. Pri 2.5-ke sa sem tam ľudia sťažujú na vibrácie pri jazde na dva valce. Niekto tam písal, že mu to už na nejakej prehliadke odstránili SW updtom, takže 2,5-ka nie je žiadna katastrofa. To že sa nájde nejaký nepodarený kus je celkom bežné, choď na fórum Škody, VW Toyoty, Renaultu hocičoho a nájdeš tam pár nespokojných uživateľov, ktorým sa niečo vysralo, čo nie je pravidlom pre daný model. Od kacka sa človek nedozvie nič nové, lebo túto hovadinu zdieľa na každom kroku a to, snáď len že sa psychicky nedokáže vyrovnať s nespoľahlivým naftovým motorom Mazdy.
Avatar - all.or.nothing
5. 2. 2021 07:39
Re: Mazdu už ani zadarmo
tobě a radu, tak jo: skoč do zdi osle
4. 2. 2021 16:25
Re: Mazdu už ani zadarmo
aaaaa mediální žumpa je tady , slaboduchý prosťáček opět zasahuje a cpe své kydy :D
Avatar - xxc
4. 2. 2021 16:26
Re: Mazdu už ani zadarmo
co tam ma zle? nekazili sa tie motory?
5. 2. 2021 08:38
Re: Mazdu už ani zadarmo
Problém je že tenhle pacient to cpe pod každou diskuzi na internetu. To si rozklikneš reklamu na Audi A6 na oficiálním fb audi a v komentářích je "měl jsem si koupit, audi, ale místo toho jsem koupil naftovou mazdu + odkaz na ty jeho kydy"
4. 2. 2021 13:41
...výkon 143 kW už je na vrchol nabídky důstojná hodnota
tak to je hodne úsměvné tvrzení. 143 kw ve střední třídě ji slabej průměr. Samozrejme, že to nepojede zle, ale porovnání s Insignií, nebo nedejbože Arteonem, to fakt nesnese. Pravda, že ten Arteon je cenově už trochu jinde, ale proč tohle upřednostnit třeba před tou Insignií, pakliže chci silnej benzín, to nechápu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
4. 2. 2021 15:18
Re: ...výkon 143 kW už je na vrchol nabídky důstojná hodnota
Ak ideš po najsilnejších motoroch, 2,5G nemôže slúžiť, to sám píšem vyššie. Ale ak to berieš ako taký zlatý stred, dôstojná, ale stále cenovo dostupná motorizácia, tak nevidím problém. Ceny Superbov a Passatov s 202 kW TSI sú niekde úplne inde, treba porovnávať so 140 kW TSI, Ale ejha, ten v Superbe nie je vôbec a v Passate dočasne, takže reálne máš na výber buď základ 1,5TSI, emisne pridusený motor, ktorý moc chvály nežne, alebo až topmotor s 202 kW a za úplne inú cenovku.
Insignia áno, to je z môjho pohľadu najbližší súper a čisto motoricky so 147 kW turbom bude na tom dynamicky lepšie, ako atmosféra v Mazde. Ma6 zase slabší motor kompezuje agilnejším a živším podvozkom, 6ka nielen je, ale hlavne pôsobí ľahšie, Insi je jasne komfortne zameraná (v komforte je na špičke triedy) a aj vďaka svojim rozmerom (kombi atakuje 5 metrov) už je to menej obratné auto. Čo sa týka spoľahlivosti a imidžu, tam je Mazda vnímaná lepšie ako Opel. Inak k tej požiadavke na silnejší benzín, v reále som okrem Emela nevidel žiadneho majiteľa Insignie so silnejším benzínom, vo svojom okolí mám Insignií síce dosť, ale sú to výhradne 1,5T, resp. dvojlitrové nafty. Po facelifte by sa to snáď mohlo zmeniť, keď sú v ponuke až tri výkonové verzie benzínového dvojlitra.
4. 2. 2021 15:52
Re: ...výkon 143 kW už je na vrchol nabídky důstojná hodnota
Samozřejmě, chápu, že když máš strop stanovenej na úrovni ceny téhle Mazdy, těžko za ty prachy dostaneš něco lepšího.
Řeším spíš situaci, když na to máš a chceš silnej benzín. Já osobne mám určitě radši mazdu, než Opel nebo VW, ale ten vrchol tam prostě není...
Zrovna dnes jsemsi konfigurovat arteon SB, mám v karanténe čas, a tam se s pár priplatkama dostaneš na 55 tisíc, ani nevíš. Lidovka 😃
Avatar - iudex
4. 2. 2021 16:26
Re: ...výkon 143 kW už je na vrchol nabídky důstojná hodnota
Jj, tiež som bol dosť šokovaný, kam sa vedia dostať ceny Arteonu. Pozeral som skladovky a aj najslabší 110 kW dízel je okolo 46t a ten silnejší 147 kW je za 51 až 55t eur. To sú úplne prémiové ceny, za to chcem mať bavorák či Mercedes. Čo potom bude stáť vybavený Arteon R?!! 8-s
Kdežto v tej Ma6 máš za 35t eur komplet všetko.
4. 2. 2021 16:35
Re: ...výkon 143 kW už je na vrchol nabídky důstojná hodnota
Je to masakr, ale bohužel se to netýká jen vw. Stačilo mi vidět kdesi v auparku p508 a na nem cenovku snad 46...
To jsou ceny, za které se před deseti, možná mene, lety, kupovala třeba Volva, v té době ještě víceméně prémiová auta.
Dnes taková v90cc 80 jen to hvizdne.
Klika, že máme vseci tolik peněz :*) :D
5. 2. 2021 18:55
Pol roka s Mazdou 6
Pridám svoju skúsenosť s Mazdou 6, 2,0 165k Sportwagon, ktorú mám necelého pol roka a natočených niečo vyše 10k. O vzhľade nemusím písať, exteriér po facelifte 2018 jednoducho fantastický. V podstate sa absolútne zhodujem s autorom testu, presne vystihol to čo aj mňa štve. V aute za 35k+ eur chýba elektrické otváranie kufra, ktoré teraz v zimých mesiacoch vcelku chýba, druhá vec, ktorá ma hneď napadne je slabé rozlíšenie parkovacích kamier. Samozrejme, že sa s nimi dá parkovať a to aj v tmavej garáži, ale na aktuálne modely iných značiek za polovicu sa nechytá. Poslednou chybou je krehkosť laku soul red crystal, na ktorom sú vidieť dialničné presuny. Nie je to dramatické, ale tých zopár miest s odbitým lakom by určite nemalo byť pri tak malom nájazde. Toto sa ale týka výhradne soul red crystal po FL, ostatné laky by mali byť OK.
Zvyšné veci môžem len chváliť, auto je na kvalitnom asfalte skutočne tiché, neuveriteľne obratné a to čo píšu všetci majitelia, má skvelé radenie a celkovo riadenie. Mal som predtým Octaviu a Leona a napriek vyššej triede je jazda v Mazde niekde inde. Na každú jazdu sa vyslovene teším a aj keby mohla mať o 20-30 koní viac, nikdy som nemal problém s vyslovene nedostatkom výkonu, je však potrebné radiť, mám manuál Reakcie na plyn sú fakt bleskové a spotreba 6,9 litra, pri 80% diaľnic 130 km/h+. čo sa týka toho výkonu, nie úplne rozumiem sťažnostiam na nedostatok výkonu pri 2,5 benzíne, nie je to turbo, nebude sa nikdy môcť pretekať s 2,0 TSI, čaro mazdáckeho motora je ale niekde inde. Sú tiché, pri vyšších otáčkach dostatočne živé a úsporné aj pri vyššej záťaži. Nebudem písať, že nikdy by som neprešiel ku konkurencii, ale určite Mazda splnila očakávania a pre šoférov je to parádna voľba.
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2021 08:33
Mazda 6
Zdravím, mal som VW Passat 2.0 TDI kupovaný v roku 2014 s 10.000km, veľmi dobre sa mi s ním jazdilo do 165.000km kedy začali problémy. Olej sa miešal s naftou, nádrž chladiacej kvapaliny praskla, DSG začalo cukať akoby som bol žiak v autoškole a nevedel sa rozbehnúť. Haprovalo štartovanie, turbo sa menilo a potom to nevedeli správne nastaviť. No proste des pre človeka, ktorý jazdil veľa km a potreboval spoľahlivé auto. Mal som ho 2 roky a potom som ho s veľkou stratou hodnoty ako pokazené predal. Následne som si kúpil novú Mazdu 6 2.5 v plnej výbave stála o 10.000 euro menej ako Passat. Povedal som si, že už nikdy nie naftu, už nechcem tieto dieslové problémy. Teraz má Mazda najazdených 492.000km a je to moje najlepšie auto, aké som mal. Spotreba je úzasná, zmestím sa do 8l a to jazdím často na "no limit" diaľniciach v Nemecku. Najčastejšia cestovná rýchlosť na tempomat je 130-180km/h. Najdrahší servis bol 2x výmena bŕzd, inak len bežné veci. Vlastne aj brzdy sú bežná vec. Nikdy sa na tom aute nič nepokazilo. Nikdy ma nikde nenechalo. Pred rokom som si hovoril, že keď bude pol milióna, tak ho vymením a kúpim buď novú 6 alebo Camry hybrid. No úprimne, tak som si na ňu zvykol, že ešte si ju nejaký čas nechám. Top auto a kvalita. Môžem len odporučiť.
Rozbalit vlákno
0