Já jsem u nás na dvorku taky velikým pánem a špičkovým hráčem. Takže co přesně má znamenat toto sdělení? Kwa musím se přelogovat, zase jsem moc kousavej pod tímto účtem.
Jo, je vidět, že se nebraly moc ohledy na to, aby v tom bylo dost místa... a vypadá to podle toho hodně dobře. Ta bíločerná Startrooper kombinace trošku míň, ta hnědá trošku líp... a nějaká modrá metla by mohla být super.
Pro mě po nějaké době zase audi, které se mi líbí, a velmi. Vypadá to moderně, sportovně, promyšleně, fakt dobrý, a dokonce i vnitřek, není to ve stylu souč. audi modelů, tj. displejového černoskla všude, takže bude-li to za podobný peníz jako tesla S, pak v prodejích sázím na e-tron. :yes::yes:
Jako... eSko je o dvě třídy větší auto, asi je to trošku jiná cílvoka. A je možný, že hnací řetězec bude lepší (dojezd atd.). Tohle je zase prémiovka se vším všudy.
Nerozumím, esko 4,98m, e-tron gt 4,96m, mně to přijde jako stejná třída. Může být, že kvůli té placatosti, sportovnějšímu designu, bude v etronu míň místa, ale určitě ta auta od sebe nejsou o dvě třídy a naopak cílovku budou mít shodnou.
Ale no tak, takový zkušený diskutér, přece když mluvíš o třídách, tak to přece není žádný vágní pojem. Podle mého obě tahle auta jsou ve stejné třídě, pokud ne, podle tebe, dej nějaký argument.
Místo vzadu, a ještě jen podle fotky, argumentem není, viz. rozdíly ve vnitřním prostoru mezi modely růz značek ve stejné třídě, takový superb by musel být oproti MB-C, např., už ve třídě s MB-S.
namiesto toho, aby si normalne napisal, ze si sa zmylil ... tak tu chrlis dalsie "perly" ? :-) omg ... Tesla S a Audi e-tron GT su presne ta ista trieda
Ano, sám říkáš, stejná třída, tedy nikdo netvrdí, že sklasse a rapide jsou auta jiných tříd. A to právě Emel tvrdil v případě eska a etronu gt, a jen na to jsem reagoval. Díky za potvrzení jiným příkladem.
Kde říkám, že mají superb a céčko stejnou cílovku? Nikde! Ten příklad slouží čistě k tomu, aby demonstroval, že auta řazená do stejné třídy můžou mít uvmitř velmi různě místa, tedy, že tvrdit z jednoho obrázku vnitřku, že etron gt a tesla s jsou auta z jiných tříd, doslova “esko o dvě třídy větší auto”, je mimo. Nic víc jsem tím neříkal a taky se nedočkal žádného argumentu, kterým bys nějak podpořil své tvrzení, že jsou to auta z jimých tříd.
Co se cílovky týká, na to je třeba se ptát jinak, než po rozdílu pár cm vzadu nebo v kufru. Je tesla S kupována jako rodinné auto nebo limo převážející své majitele vzadu? Nemyslim, alespoň v Evropě, navíc sama tesla, i přes relat málo sportovně (oproti etronu, taycanu) pojatému designu, zdůrazňuje neustále rychlost eska, “el supersport” atp., prostě sama hraje na notu moderních, rychlých, progresivních, sportovních... E-tron gt odpovídá, podobně jako taycan, přesně na stejnou poptávku, a protože k tomu PR obrazu vytvořeném teslou přidává (tesla s je už přece jen staré auto) i více odpovidajíci design, ještě modernější a sportovnější, mám zato, že tesle S zákazníky odláká, tím spíš, bude-li dobře trefen cenově.
Pridávam sa, výzor super, toto je štýl Audi, ktorý mám rád a ktorému sa nedá v podstate nič vytýkať. Čisto dizajnovo skvelá práca (to inak platí aj pre Taycan).
Ale vůbec ne, jen poukazuju na to, že po jiných vyžaduješ tvrdě se držet kontextu a faktů, ale sám se tím (někdy) příliš neřídíš. Díky za optání, Prius je výjimečné a skvělé auto, ale sem to opravdu nepatří. Pojďme přesto zasrat tuto diskusi Priusem.
Pokusím se ti to vysvětlit. Nesouviselo to s tebou. Vůbec. Prius coby symbol eko auta, které je ale nudné, nic pro petrolheady.
Zkus vždycky počítat do desíti, než něco napíšeš. Nebo radši do 10.000.
Já ti rozumím. Dokonce i upřímně souhlasím s tím, že bych někdy měl počítat (můžeme diskutovat o tom do kolilka), než něco napíšu. Nicméně zrovna tady se domnívám, že jsem reagoval celkem pokojně a slušně. Neměl by však být Petroheadům bližší Prius, jakožto v podstatě benzínové spalovací auto? Protože jestli je Petroheadovi bližší EV, tak nejde už moc o ten petrol, ale spíše o ten power. Takže ten Petrohead nesedí.
tak toto vyzera fakt super. krasne audi ako exterier, tak aj interier. sa budete smiat, ale sedacky potiahnute takouto latkou su za mna jednoznacne top. parada
Základ PORSCHE, Audi bude levnější. Je opravdu pohledné, o podvozku není potřeba pochybovat. Hlavně to vypadá jako auto, ne nutně odlišně. Má to obličej, nesnaží se jen o hladké plochy. :yes:
to je prave ten problem svedkov elonovych, ze nechapu priority vacsiny vodicov o auta. zrychlenie pod 5-6s je v 99,99 % pripadov uplne nepotrebne, co je ale potrebne je prave slusny dojazd bez toho, aby som musel ist po dialnici 100 km/h za kamionom, kvalitne auto a slusny servis. e-tron vyzera super, ale zrychlenie pod 3s na ukor dojazdu nema vobec zmysel u vacsiny zaujemcov.
Tesla se prodává ve verzích s velkým výkonem, i s velkým dojezdem. Stejně tak napr BMW 5 se prodává s nízkou spotřebou a velkým dojezdem nebo jako úplně zbytečná verze pro 99,99% - M5, s úplně zbytečným zrychlením pod tři sekundy a omezeným dojezdem okolo 400 km. Posledně ses tady nad ní rozplýval :yes:
Cena základního Taycanu je tuším 83 tis. euro. K tomu cca 5 tis za větší baterii a 800e za tepelné čerpadlo. Ve výsledku na Porsche dost zajímavá nabídka. Jsem docela zvědavý, kde začne Audi. Každopádně to chtějí (nebo musí) prodávat. S ohledem na to, jak koncern poslední dobu jebe spalováky jak to jen jde by byla ostuda, kdyby tohle nebyla úplná pecka za konkurenční peníze...