Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi e-tron GT odhaleno před premiérou. Elektrické gran turismo se podobá Porsche Taycan

Elektrická novinka Audi se světu představí už příští týden. Její vzhled byl ale prozrazen už před oficiální premiérou.
Zpět na článek
5. 2. 2021 12:13
5. 2. 2021 13:25
5. 2. 2021 22:43
6. 2. 2021 14:46
5. 2. 2021 12:19
5. 2. 2021 18:11
5. 2. 2021 13:34
5. 2. 2021 16:03
5. 2. 2021 22:53
Avatar - _GTE_
5. 2. 2021 12:13
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Roman Horký
5. 2. 2021 13:25
Re: VAG
Já jsem u nás na dvorku taky velikým pánem a špičkovým hráčem. Takže co přesně má znamenat toto sdělení? Kwa musím se přelogovat, zase jsem moc kousavej pod tímto účtem.
Avatar - kuk
5. 2. 2021 22:43
Re: VAG
Ty už nemáš občanku dlouho viď. :-!
Avatar - WinDiesel
6. 2. 2021 14:46
Re: VAG
tys ji nikdy nedostal, rovnou tě šoupli do ústavu
5. 2. 2021 12:19
krasny
To je pekny auto, libi se mi jak o sobe nerika jezdim na elektrinu. Rozcapnuty, sportovni 👍
Rozbalit vlákno
1
5. 2. 2021 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2021 12:40
Nevypadá vůbec zle...
...teď ještě mu dát smysluplný pohon (tedy spalovací motor) a bude to cajk! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Emel
5. 2. 2021 13:01
Re: Nevypadá vůbec zle...
Jo, je vidět, že se nebraly moc ohledy na to, aby v tom bylo dost místa... a vypadá to podle toho hodně dobře. Ta bíločerná Startrooper kombinace trošku míň, ta hnědá trošku líp... a nějaká modrá metla by mohla být super.
Avatar - Dinar
5. 2. 2021 13:29
Re: Nevypadá vůbec zle...
Pro mě po nějaké době zase audi, které se mi líbí, a velmi. Vypadá to moderně, sportovně, promyšleně, fakt dobrý, a dokonce i vnitřek, není to ve stylu souč. audi modelů, tj. displejového černoskla všude, takže bude-li to za podobný peníz jako tesla S, pak v prodejích sázím na e-tron. :yes: :yes:
5. 2. 2021 14:15
Re: Nevypadá vůbec zle...
tesla S proti tomuto nema najmensiu sancu ... minimalne v EU ... zvysok sveta nedokazem posudit
Avatar - Emel
5. 2. 2021 15:33
Re: Nevypadá vůbec zle...
Jako... eSko je o dvě třídy větší auto, asi je to trošku jiná cílvoka. A je možný, že hnací řetězec bude lepší (dojezd atd.). Tohle je zase prémiovka se vším všudy.
Avatar - Dinar
5. 2. 2021 15:50
Re: Nevypadá vůbec zle...
Nerozumím, esko 4,98m, e-tron gt 4,96m, mně to přijde jako stejná třída. Může být, že kvůli té placatosti, sportovnějšímu designu, bude v etronu míň místa, ale určitě ta auta od sebe nejsou o dvě třídy a naopak cílovku budou mít shodnou.
5. 2. 2021 16:08
Re: Nevypadá vůbec zle...
kde si prosim prisiel na to, ze je Tesla S o dve triedy vacsie auto ako toto ? :-) Je to presne ta ista trieda.fakt som zvedavy na Tvoju odpoved
Avatar - Emel
5. 2. 2021 16:38
Re: Nevypadá vůbec zle...
Viděl jsi tohle?
https://t.cncenter.cz/…igin-5504871.jpg?…
eSko umí být 5+2... tohle skoro vypadá na 2+2 ;-)
Avatar - Dinar
5. 2. 2021 16:45
Re: Nevypadá vůbec zle...
Ale no tak, takový zkušený diskutér, přece když mluvíš o třídách, tak to přece není žádný vágní pojem. Podle mého obě tahle auta jsou ve stejné třídě, pokud ne, podle tebe, dej nějaký argument.
Místo vzadu, a ještě jen podle fotky, argumentem není, viz. rozdíly ve vnitřním prostoru mezi modely růz značek ve stejné třídě, takový superb by musel být oproti MB-C, např., už ve třídě s MB-S.
Avatar - Emel
5. 2. 2021 17:40
Re: Nevypadá vůbec zle...
Ano, přiznávám, rozměry jsem zatím nestudoval a jen se díval na fotky.

Superb a MB-C... no to přece taky je jiná cílovka. Pokud by tohle měl být stejný případ, tak se potvrzuje to co píšu nahoře.
5. 2. 2021 18:20
Re: Nevypadá vůbec zle...
namiesto toho, aby si normalne napisal, ze si sa zmylil ... tak tu chrlis dalsie "perly" ? :-) omg ... Tesla S a Audi e-tron GT su presne ta ista trieda
Avatar - Emel
5. 2. 2021 19:33
Re: Nevypadá vůbec zle...
Však počkejme, až ta auta budou někde vedle sebe... podle mě to bude jako Panamera vedle S-Klasse.
5. 2. 2021 22:56
Re: Nevypadá vůbec zle...
Aston Martin Rapide je stejně velký jako S-class, ale vzadu jezdit nechceš. Stejná třída ale úplně jiné auto
Avatar - Dinar
6. 2. 2021 11:12
Re: Nevypadá vůbec zle...
Ano, sám říkáš, stejná třída, tedy nikdo netvrdí, že sklasse a rapide jsou auta jiných tříd. A to právě Emel tvrdil v případě eska a etronu gt, a jen na to jsem reagoval. Díky za potvrzení jiným příkladem.
6. 2. 2021 19:23
Re: Nevypadá vůbec zle...
Ano Emel se s tou velikosti seknul. Nicméně na to příkladu Rapide je vidět, ze ty třídy jsou někdy naprosto nevypovidajici...
Avatar - Dinar
6. 2. 2021 11:07
Re: Nevypadá vůbec zle...
Kde říkám, že mají superb a céčko stejnou cílovku? Nikde! Ten příklad slouží čistě k tomu, aby demonstroval, že auta řazená do stejné třídy můžou mít uvmitř velmi různě místa, tedy, že tvrdit z jednoho obrázku vnitřku, že etron gt a tesla s jsou auta z jiných tříd, doslova “esko o dvě třídy větší auto”, je mimo. Nic víc jsem tím neříkal a taky se nedočkal žádného argumentu, kterým bys nějak podpořil své tvrzení, že jsou to auta z jimých tříd.

Co se cílovky týká, na to je třeba se ptát jinak, než po rozdílu pár cm vzadu nebo v kufru. Je tesla S kupována jako rodinné auto nebo limo převážející své majitele vzadu? Nemyslim, alespoň v Evropě, navíc sama tesla, i přes relat málo sportovně (oproti etronu, taycanu) pojatému designu, zdůrazňuje neustále rychlost eska, “el supersport” atp., prostě sama hraje na notu moderních, rychlých, progresivních, sportovních... E-tron gt odpovídá, podobně jako taycan, přesně na stejnou poptávku, a protože k tomu PR obrazu vytvořeném teslou přidává (tesla s je už přece jen staré auto) i více odpovidajíci design, ještě modernější a sportovnější, mám zato, že tesle S zákazníky odláká, tím spíš, bude-li dobře trefen cenově.
6. 2. 2021 11:29
Re: Nevypadá vůbec zle...
Hlavně ať to dojede dá než třikrát kolem komína. ;-)
6. 2. 2021 19:28
Re: Nevypadá vůbec zle...
Zato je potvora :-[]
https://www.pravopisne.cz/…09/za-to-x-zato/
Ale vůbec si to neber osobně, krom toho, jen me to trklo, vysvětlení jsem neznal :)
Avatar - iudex
5. 2. 2021 14:11
Re: Nevypadá vůbec zle...
Pridávam sa, výzor super, toto je štýl Audi, ktorý mám rád a ktorému sa nedá v podstate nič vytýkať. Čisto dizajnovo skvelá práca (to inak platí aj pre Taycan).
Avatar - iudex
5. 2. 2021 14:14
Re: Nevypadá vůbec zle...
Tak v takejto podobe, t.j. od 300 do 560 kW (409 až 760k !) by ma elektrina neurazila. To nie je Prius. ;-)
5. 2. 2021 14:53
Re: Nevypadá vůbec zle...
Smajlík tě nezachrání. Hodinky nebo holinky, hybrid nebo EV, všechno jedno hlavně násilně oslí můstek k Priusu viď?
Avatar - iudex
5. 2. 2021 14:58
Re: Nevypadá vůbec zle...
Presne tak, celý svet je jedno veľké spiknutie proti tebe. Ešte že si tých konšpirátorov takto odhalil. ;-)
5. 2. 2021 14:59
Re: Nevypadá vůbec zle...
Ale vůbec ne, jen poukazuju na to, že po jiných vyžaduješ tvrdě se držet kontextu a faktů, ale sám se tím (někdy) příliš neřídíš. Díky za optání, Prius je výjimečné a skvělé auto, ale sem to opravdu nepatří. Pojďme přesto zasrat tuto diskusi Priusem.
Avatar - _Karel_
5. 2. 2021 21:40
Re: Nevypadá vůbec zle...
Pokusím se ti to vysvětlit. Nesouviselo to s tebou. Vůbec. Prius coby symbol eko auta, které je ale nudné, nic pro petrolheady.
Zkus vždycky počítat do desíti, než něco napíšeš. Nebo radši do 10.000.
5. 2. 2021 22:58
Re: Nevypadá vůbec zle...
Takže pro petrolheady jsou výkonné elektromobily zábavné? Zajímavé, většinou tu čtu jen negativní reakce ;-)
6. 2. 2021 10:12
Re: Nevypadá vůbec zle...
"Tak v takejto podobe, t.j. od 300 do 560 kW (409 až 760k !) by ma elektrina neurazila. To nie je Prius."

Neříkej, že brňák potřebuje na překlad těchto dvou vět slovník ;-) Tam o zábavě není nic, spíš o tom, že takhle už by to v nějakých případech šlo.
6. 2. 2021 19:21
Re: Nevypadá vůbec zle...
Já jsem reagoval na Karla. Když si prectes jeho příspěvek a následně můj, pochopíš souvislost. Kopřivko ;-)
6. 2. 2021 10:59
Re: Nevypadá vůbec zle...
Já ti rozumím. Dokonce i upřímně souhlasím s tím, že bych někdy měl počítat (můžeme diskutovat o tom do kolilka), než něco napíšu. Nicméně zrovna tady se domnívám, že jsem reagoval celkem pokojně a slušně. Neměl by však být Petroheadům bližší Prius, jakožto v podstatě benzínové spalovací auto? Protože jestli je Petroheadovi bližší EV, tak nejde už moc o ten petrol, ale spíše o ten power. Takže ten Petrohead nesedí.
5. 2. 2021 14:15
Re: Nevypadá vůbec zle...
tak toto vyzera fakt super. krasne audi ako exterier, tak aj interier. sa budete smiat, ale sedacky potiahnute takouto latkou su za mna jednoznacne top. parada
Avatar - speedfred
5. 2. 2021 15:10
Re: Nevypadá vůbec zle...
Snáď prvé EV ktoré by som chcel či z pohľadu exterieru aj interieru. Kľudne oželiem ICE až to bude mať "iba" tých 300kW na obyč. jazdenie.
5. 2. 2021 15:19
Re: Nevypadá vůbec zle...
uplne. chcelo by to ale nieco mensie ... velkost strednej triedy
Avatar - speedfred
5. 2. 2021 15:33
Re: Nevypadá vůbec zle...
Tak som zatial iba BYkupec a až sa zo mňa stane skutočný kupec tak už budú na trhu aj tie menšie modely.
5. 2. 2021 16:09
Re: Nevypadá vůbec zle...
podobne
6. 2. 2021 12:02
Re: Nevypadá vůbec zle...
Základ PORSCHE, Audi bude levnější. Je opravdu pohledné, o podvozku není potřeba pochybovat. Hlavně to vypadá jako auto, ne nutně odlišně. Má to obličej, nesnaží se jen o hladké plochy. :yes:
6. 2. 2021 10:13
Re: Nevypadá vůbec zle...
Já těch 300kw nevidím tak nutné jako dojezd reálných 600km ;-)
6. 2. 2021 11:07
Re: Nevypadá vůbec zle...
to je prave ten problem svedkov elonovych, ze nechapu priority vacsiny vodicov o auta. zrychlenie pod 5-6s je v 99,99 % pripadov uplne nepotrebne, co je ale potrebne je prave slusny dojazd bez toho, aby som musel ist po dialnici 100 km/h za kamionom, kvalitne auto a slusny servis. e-tron vyzera super, ale zrychlenie pod 3s na ukor dojazdu nema vobec zmysel u vacsiny zaujemcov.
6. 2. 2021 23:35
Re: Nevypadá vůbec zle...
Tesla se prodává ve verzích s velkým výkonem, i s velkým dojezdem. Stejně tak napr BMW 5 se prodává s nízkou spotřebou a velkým dojezdem nebo jako úplně zbytečná verze pro 99,99% - M5, s úplně zbytečným zrychlením pod tři sekundy a omezeným dojezdem okolo 400 km. Posledně ses tady nad ní rozplýval :yes:
5. 2. 2021 13:34
Recenze
Prva recenze sice este maskovaneho modelu bola uz 3 mesiace vzad (https://petrolhat.net/video/4785) takze ono to zas az take prekvapenie neni.
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2021 16:03
cena
Cena základního Taycanu je tuším 83 tis. euro. K tomu cca 5 tis za větší baterii a 800e za tepelné čerpadlo. Ve výsledku na Porsche dost zajímavá nabídka. Jsem docela zvědavý, kde začne Audi. Každopádně to chtějí (nebo musí) prodávat. S ohledem na to, jak koncern poslední dobu jebe spalováky jak to jen jde by byla ostuda, kdyby tohle nebyla úplná pecka za konkurenční peníze...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kuk
5. 2. 2021 22:49
spalováky končej jeden po druhym
Čím lepší elektriky dinosauři vyroběj tím rychlejc skončej saplováky. Už se těšíte? ;-)
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2021 15:29
Re: spalováky končej jeden po druhym
Proč se tu exhibuješ jako elektrophičus? :-( :no:
Avatar - kuk
5. 2. 2021 22:53
Moc pěkný auto.
Doufejme že se todle Audi parametrama aspoň trochu přiblíží Taycau a Tesle. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
6. 2. 2021 12:03
Re: Moc pěkný auto.
On je to Taycan od Audi. Moc rozdílů tam nebude.