Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

USA a minivozy: Smart zahajuje ofenzívu, Fiat 500 se zřejmě přidá

9 komentářů

jestli ono to nebude tim, že na to auto jsou kladený "trochu" vyšší požadavky.. grow up
Tomiss
Spíše než pomyšlení,asi nemá peníze...
Co je to zas za nejapne vtipky?
Puvodni Fiat 500 a derivaty bylo skutecne mini s vahou kolem 500-600kg, soucasny Fiat vazi 1t to je normalni astmaticka popelnice jako kterakoliv jina..
cuisine
já si myslím že ford je teď v takovým prů .... 😢 že na takovéhle akce nemá ani pomyšlení ... padaj mu prodeje osvědčenejch aut a ještě aby uváděl s velkou pompou na trh mové modely v dosud neprobádaných segmentech ;-\ ....
Beersheva
Paneboze, jestli takhle bude Ka vypadat... to je snad nejaka modernizovana kopie ruskyho vozitka OKA!
Příjemný překvapení by tomu, co Autoe😜ress prezentuje jako Ka, určitě prospělo.
[odkaz]
wolff
Asi vím co myslíš. Ty si šibal... 😉
Ale ne myslím, že Ka bude O.K., spíš bych viděl problém v tom, že Ford odjakživa vedli lidi co o autech neví nic. Bohužel. Tohle je jedna z věcí. Ale.. Možná budeš příjemně překvapen.

Ad F 500. Vůbec si nemyslím, že by se F 500 jako stylovka (no tady bych rád podotkl, že i v USA má F 500 velký potenciál jako stylovka, větší než Smart) v síti MAserati nemohla prodávat. Myslím, že yb to byl pro ni výborný start.. A jinak víme, že prodek aut ej tržní, tudíž enní problém nakoncesovat dealry... Ale k tomu dojde nejdřív až s koncesováním na prodej AR.
Z toho, že Fiat by mohl vozit 500 do USA, se dá asi soudit, že přizpůsobování US předpisům by neměl být neřešitelný problém.

Nemůžu to nevztáhnout na FoMoCo. Ten má v US v segmentu mini krystalický prd. Proč v USA neprodávat Ka? Ka je defuckto 500's pokrevní bratr, takže obvyklá mantra "nekompatibilnost s US (bezpečnostními) předpisy" je asi mimo mísu...

Nabízí se mi nějaké odpovědi😒br /> A) Srovnání s Ka je mimo protože, Fiat by u 500 nehrál na nízkou cenu (byť image toho auta v USA coby stylovky je ve hvězdách), tudíž by se náklady s touhle akcí spojené zaplatily; tohle by s Fordovým Ka asi nefungovalo
B) Srovnání s Ka je mimo protože, Fiat by u 500 s mírnými ztrátami počítal a zkousnul je s přihlédnutím k nějakému dlouhodobějšímu plánu na vstup na US trh
C) FoMoCo "neví co dřív", takže do segmentu vstoupí až v roce "2010+"
D) FoMoCo "neví", chrápe, takže do segmentu vstoupí až v roce "2010+" (věřím, že tohle už je nepravděpodobné)

Ještě mě jedna možnost napadá, ale radši počkám, jak bude Ka vypadat v reálu.
Beersheva
Jenze zatimco Smart vyuzije solidni a repre distribucni sit Mercedesu, a Mini uz uziva BMW, bude se muset Fiat namacknout k prodejcum jinych koncernu, to neni jen ze zacneme vyvazet a hura, Fiat v USA krome Ferrari a Maserati nikoho nema (a u tech se prodavat nemuze).