Schyluje se v USA k velké obměně vozového parku? Evropská minivozítka nabízejí dávku image, praktičnost a malou spotřebu. Vyslyší jejich nabídky američtí zákazníci? Zatím to vypadá že...ano. Minimálně z části.
Jenze zatimco Smart vyuzije solidni a repre distribucni sit Mercedesu, a Mini uz uziva BMW, bude se muset Fiat namacknout k prodejcum jinych koncernu, to neni jen ze zacneme vyvazet a hura, Fiat v USA krome Ferrari a Maserati nikoho nema (a u tech se prodavat nemuze).
Z toho, že Fiat by mohl vozit 500 do USA, se dá asi soudit, že přizpůsobování US předpisům by neměl být neřešitelný problém.
Nemůžu to nevztáhnout na FoMoCo. Ten má v US v segmentu mini krystalický prd. Proč v USA neprodávat Ka? Ka je defuckto 500's pokrevní bratr, takže obvyklá mantra "nekompatibilnost s US (bezpečnostními) předpisy" je asi mimo mísu...
Nabízí se mi nějaké odpovědi:
A) Srovnání s Ka je mimo protože, Fiat by u 500 nehrál na nízkou cenu (byť image toho auta v USA coby stylovky je ve hvězdách), tudíž by se náklady s touhle akcí spojené zaplatily; tohle by s Fordovým Ka asi nefungovalo
B) Srovnání s Ka je mimo protože, Fiat by u 500 s mírnými ztrátami počítal a zkousnul je s přihlédnutím k nějakému dlouhodobějšímu plánu na vstup na US trh
C) FoMoCo "neví co dřív", takže do segmentu vstoupí až v roce "2010+"
D) FoMoCo "neví", chrápe, takže do segmentu vstoupí až v roce "2010+" (věřím, že tohle už je nepravděpodobné)
Ještě mě jedna možnost napadá, ale radši počkám, jak bude Ka vypadat v reálu.
já si myslím že ford je teď v takovým prů .... :'-( že na takovéhle akce nemá ani pomyšlení ... padaj mu prodeje osvědčenejch aut a ještě aby uváděl s velkou pompou na trh mové modely v dosud neprobádaných segmentech ;-\ ....
Asi vím co myslíš. Ty si šibal... ;-)
Ale ne myslím, že Ka bude O.K., spíš bych viděl problém v tom, že Ford odjakživa vedli lidi co o autech neví nic. Bohužel. Tohle je jedna z věcí. Ale.. Možná budeš příjemně překvapen.
Ad F 500. Vůbec si nemyslím, že by se F 500 jako stylovka (no tady bych rád podotkl, že i v USA má F 500 velký potenciál jako stylovka, větší než Smart) v síti MAserati nemohla prodávat. Myslím, že yb to byl pro ni výborný start.. A jinak víme, že prodek aut ej tržní, tudíž enní problém nakoncesovat dealry... Ale k tomu dojde nejdřív až s koncesováním na prodej AR.
Co je to zas za nejapne vtipky?
Puvodni Fiat 500 a derivaty bylo skutecne mini s vahou kolem 500-600kg, soucasny Fiat vazi 1t to je normalni astmaticka popelnice jako kterakoliv jina..