Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive – Nebojte se dát jí šanci

Zatímco ve světě je Camry vyhledávaným modelem, v Česku si stále hledá své zákazníky. Brzy by však na trh měla dorazit její omlazená verze, díky které zmizí některé palčivé problémy a ceny skladových vozů by mohly výrazně klesnout.  A pak se i ze starší Camry může stát ještě zajímavější vůz.
Zpět na článek
7. 2. 2021 17:56
7. 2. 2021 19:32
7. 2. 2021 19:46
7. 2. 2021 23:13
8. 2. 2021 08:04
8. 2. 2021 10:24
8. 2. 2021 11:35
8. 2. 2021 13:09
8. 2. 2021 13:50
8. 2. 2021 16:13
8. 2. 2021 13:02
8. 2. 2021 12:35
8. 2. 2021 13:56
8. 2. 2021 15:20
8. 2. 2021 15:33
8. 2. 2021 15:45
8. 2. 2021 15:14
9. 2. 2021 10:17
8. 2. 2021 10:21
8. 2. 2021 10:47
8. 2. 2021 11:09
7. 2. 2021 18:25
7. 2. 2021 19:07
7. 2. 2021 19:51
7. 2. 2021 20:22
8. 2. 2021 12:48
8. 2. 2021 14:02
8. 2. 2021 15:31
7. 2. 2021 19:35
7. 2. 2021 20:55
8. 2. 2021 06:54
7. 2. 2021 23:22
8. 2. 2021 10:08
7. 2. 2021 18:46
7. 2. 2021 19:42
7. 2. 2021 19:55
7. 2. 2021 20:06
7. 2. 2021 20:22
7. 2. 2021 20:51
8. 2. 2021 09:44
7. 2. 2021 20:05
7. 2. 2021 20:19
7. 2. 2021 20:38
7. 2. 2021 20:46
7. 2. 2021 21:16
7. 2. 2021 20:51
10. 2. 2021 13:29
7. 2. 2021 21:12
7. 2. 2021 22:38
7. 2. 2021 23:15
7. 2. 2021 20:20
7. 2. 2021 20:24
8. 2. 2021 03:59
8. 2. 2021 10:52
10. 2. 2021 13:31
8. 2. 2021 13:36
7. 2. 2021 20:41
7. 2. 2021 21:03
7. 2. 2021 21:18
7. 2. 2021 21:48
8. 2. 2021 00:15
7. 2. 2021 20:45
8. 2. 2021 04:25
8. 2. 2021 07:39
8. 2. 2021 08:06
8. 2. 2021 08:15
8. 2. 2021 11:33
8. 2. 2021 13:32
8. 2. 2021 18:30
8. 2. 2021 13:56
8. 2. 2021 16:49
8. 2. 2021 19:28
Avatar - Ham.
7. 2. 2021 17:56
Za 1.2 mega
na to co nabízí dost předražené.
Rozbalit vlákno
43
7. 2. 2021 18:28
Re: Za 1.2 mega
Kámo, auta zdražujou. Cena je v současnosti bohužel ok. Platíme elektromobily. Miliardu eur Elonovi na továrnh a tak.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 18:31
Re: Za 1.2 mega
Inflace fakt je https://www.irozhlas.cz/…y_2005201953_ada takhle pohoda to bylo (ve třídě Camry = 2litr nafta) před 4 lety https://www.autoforum.cz/…e-vysplhat-cena/
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2021 18:58
Re: Za 1.2 mega
Tak jistě, když Arteon musí dotovat id a ještě dostane pokutu.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 19:00
Re: Za 1.2 mega
To dotoval dost let dopředu :-)

Stejně jako ta malá audinka 1.0 v úvodním odkazu = za cenu Camry 2.5 160kW

Toyota zdá se je ve vývoji baterií a vodíku DÁL než VW = ta nedotuje? ;-)
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2021 19:10
Re: Za 1.2 mega
Sorry, ušlo mi datum článku, tehdy to bylo bez pokuty. Toyota se nesnaží za 5-10 let vytvořit prakticky od základu samostatnou modelovou řadu elektromobilů.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 19:15
Re: Za 1.2 mega
Jasně že NEsnaží = investuje do několika new typů baterií a má i další směr https://www.greencarreports.com/…t-is-that-enough

To že VW zaspal od hybridů přes vývoj spalovacích motorů po vývoj bez-emisních aut a technologií = a teď loni honem investoval další 4 biliony kč do dohánění = to je u tak obřího koncernu smutný to jo. Co si myslel tím 10 let se snaží vytvořit prakticky od základu..?
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2021 19:19
Re: Za 1.2 mega
Od roku 2015 uvedl MEB platformu pro auta, která se zbytkem modelové řady ani předchůdci nemají nic společného.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 19:25
Re: Za 1.2 mega
ad platforma https://global.toyota/en/mobility/tnga/

ad vývoj elektro https://www.caranddriver.com/…v-rollout-plans/

No a ten vodík navíc https://fdrive.cz/…kolem-sveta-4092 + https://fdrive.cz/…gy-observer-4925

Prostě Arteon stál přes 2 mega s 2litrem naftou už před lety = viz úvodní nesmysl od Hama = cena Camry od 920 t. kč po tady v testu maximum = je tak nějak ok
7. 2. 2021 19:32
Re: Za 1.2 mega
Toyota samozrejme vyrazne zaspala dobu a ziande pouzitelne EV nema k dispozicii.
Aktualne sa zufalo snazia okopirovat Teslu, ale technologicky to nezvladaju.
Toyota bola vyhlasena svojou spolahlivostou prave preto, lebo dlhodobo pouzivala zastarane = overen riesenia.
Ich pokusy o samostatnu tvorbu (nafta) tazko stroskotali.
To je aj dovod, preco zavazok Japonska zakazat spalovacie auta sposobil v Toyote paniku.

Pouzitelny EV od Toyoty mozno ocakavat mozno tak o 3 az 5 rokov - a aj to boude model, ktory v case uvedenia uz bude vyrazne zaostavat za konkurenciou.

Sucasny rebricek EV je jasny:
1. Tesla
2 Kia/Hyundai
3. VW
pritom uz VW vyrazne zaostava v efektivite - ako ukazuju testy, kde na dialnici nema id3 problem brat o tretinu viac energie ako modely od Hyundai/Kia.

Mozes sa hnevat, ale to je skratka fakt. :yes:
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 19:33
Re: Za 1.2 mega
:yes: :yes: :D :-!

Ty (snad) NIKDY nezklameš :*)

https://www.auto.cz/…onkurenci-137911
7. 2. 2021 19:46
Re: Za 1.2 mega
Z Európskeho pohľadu áno. Aj Renault je zaujímavý hráč.
Celosvetovo by rebríček bol ešte o čosi iný.

https://www.statista.com/…ldwide-by-model/

VW ide v “panic mode”, musia zmeniť veľa, aby sa vyhli obrovským platbám za emisné povolenky. Je to obrovský koncern s obrovským portfóliom a dlhom. Preto sa im viac vecí nepodarilo, ale hádam to napravia.
7. 2. 2021 19:49
Re: Za 1.2 mega
Tesla ale nevydelava na autech, jen na prodeji emisnich povolenek.
Avatar - wakantanka
7. 2. 2021 20:38
Re: Re: Za 1.2 mega
Aha tak preto v dobe keď mala Toyota variabilné časovanie ventilov a 16V techniku,tak väčšina európskych konkurentov frčala na 8V R4 bez ich časovania. To bolo to zaostávanie? Alebo že prišli s použiteľnými hybridmi v dobe keď zvyšok sveta s nimi maximálne tak experimentoval v laboratóriu? Ty si klaun. 🙂
Avatar - speedfred
7. 2. 2021 21:30
Re: Za 1.2 mega
1,2 mega cenníkovej ceny sa vie pretaviť do celkom slušnej ceny reálnej. Aspoň tak to bolo pred pol rokom.
Avatar - Ham.
7. 2. 2021 23:13
Re: Za 1.2 mega
No to se dá usmlouvat prakticky u každé značky, zvlášť když se jedná o starý model jako tato Camry. Prostě 1,2 mega je podle mého názoru neadekvátní cena i na dnešní dobu, kdy auta zdražila. Camry je na evropské poměry plná kompromisů a cena tomu tudíž neodpovídá. Neumí 4x4, nenabízí kombík, neumí adaptivní podvozek, neumí progresivní řízení, nenabízí matrix světla, e-CVT vyje, skučí a naříká, dynamika průměrná, Vmax ostudná, nemá takovou banalitu jako kamery kolem auta a dokonce ani jednoduchou zadní kameru, kůže není kůže ale koženka, navíc neumí odvětrávání a vzadu dokonce neumí ani vyhřívání, nenabízí akustická skla, chtít třeba alcantarový strop je zcela mimo realitu a hromada dalších neumí/nezná, které evropská střední nabízí. Představa autora testu, že cituji „Výbava Executive s paketem VIP tak už skutečně cílí především na vyšší management, čemuž odpovídá i cenovka“ je legrační, už vidím vyšší mangement jak se žene na zadní sedačku, kde v létě bude mít zapařenou prdku, v zimě přimrznutou prdku a obklopený bude plastem kam se podívá.
Avatar - Dinar
8. 2. 2021 08:04
Re: Za 1.2 mega
Jj, ten vyšší management mě taky dostal, podobně jako označení camry coby "nevšedního elegána". :D :D Nechtěl bych vidět oblečení nebo byt autora tohoto výroku, to bude ukrutná "elegance."
8. 2. 2021 10:24
Re: Za 1.2 mega
Vyšší asi ne, ale střední už možná ano a motivací může být ekologie. Dost firem (třeba farmaceutických) si hraje na odpovědné vůči životnímu prostředí a pokud jim leasingovky dohodnou něco podobného jako mají na naftové pasáty, tak třeba u Švýcarů by asi nebyl problém.
Avatar - Dinar
8. 2. 2021 11:35
Re: Za 1.2 mega
Ale jistě, jako obchodnické auto, místo nějaké vyšperkované octavie nebo passatu s obligátním R4 dýzlem, si to klidně ve fleetu umím představit, jen se směju tomu vyššímu managementu a elegánovi, redaktor nám tu podsouvá camry jako nějakou alternativu k evropské vyšší střední.
8. 2. 2021 13:09
Re: Za 1.2 mega
Obchoďáci jezdí (v rámci CZ Pharma) v nižší střední nebo max oktávkách (ale ne vyšperkovaných). Backoffice je plný manažerů, kteří jezdí třeba passáty a vyšperkovanými oktávkami. Vyšší management (finanční ředitel, obchodní ředitel, marketingový ředitel, medical ředitel) mívají třeba Superby v L&K nebo Kodiaqy. Ředitel zastoupení pak může mít BMW 5 nebo něco podobného.
Avatar - Dinar
8. 2. 2021 13:50
Re: Za 1.2 mega
Moc nerozumím té argumentaci CZ Pharma, proč zrovna tato firma, proč ne jiná. V jedné firmě je to nějak, v jiné jinak, znám firmu v níž jezdí octavií ředitel, znám firmu v níž jezdí obchoďáci v ášestkách. Pokud superb bereš jako auto pro vyšší management, pak se asi není o co přít, camry jej může nahradit, je to auto stejné třídy, klidně přímý konkurent, pokud nejsou požadavky na motorizaci nebo awd či kombi. Já mám ale zato, že obecně superb jako auto pro vyšší management nefunguje, proto nechápu ani camry v podobné pozici, nemluvě o redaktorových vsuvkách o jeho premiovosti.
8. 2. 2021 16:13
Re: Za 1.2 mega
V pohodě. Píšu to jako příklad toho, co znám. Pořád používám nějaké zkratky - CZ Pharma není firma, ale je tím míněn segment zastoupení zahraničních farmaceutických firem v ČR. Tenhle příklad je ze Sanofi - vím že minimálně jeden člověk z vyššího managementu jezdí Superbem Laurin Klement, co tam má za motor nevím. Obchoďáci mohou volit mezi oktávkou a meganem (všichni jezdí oktávkama), středňáci mají oktávky Style DSG 2.0 TDI.
8. 2. 2021 11:35
Re: Za 1.2 mega
Firmy co si hrají na ekologii už stojí ve frontě na EV, tahle Camry je pro ně obyčejný smradlavý spalovák, tedy "ekologické image" nula.
8. 2. 2021 13:02
Re: Za 1.2 mega
To si fakt nemyslím, i když mám zprostředkované informace jen z jedné BigPharma (největší světové farmaceutické firmy - Pfizer, AstraZeneca, Novartis, Sanofi a Glaxo). Nějak jim zničehonic začal "smrdět" diesel z vlkohradu. Na EV si ještě počkají a tady opět záleží na domluvě s poskytovateli operativních leasingů. Nejdřív asi pár lidí vyházejí a pak přehodnotí carpolicy.
8. 2. 2021 11:42
Re: Za 1.2 mega
Chápu pointu a docela i souhlasím. Ale tu výbavu co vypisuješ ti dá která mainstreamová střední v jednom modelu? A jak že to nemá zadní kameru? :D

Že by přední sedačky potřebovali ventilaci, lepší materiál a větší variabilitu, s tím naprosto souhlasím.

Nicméně progresivní řízení jsem nikdy v této třídě nehledal, alcantarový strop jsem asi nikdy neviděl (nemyslíš spíš jen černý / antracitový? :D), přední kameru bych moc rád, ale mimo prémii jsem to asi taky nikdy neviděl a zadní kameru to má. Akustická okna by se hodila, Camry jsem viděl jen staticky tak nevím jak je odhlučněná.
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 12:33
Re: Za 1.2 mega
Drobnosti navíc lepší výbavu má ve světě Toyota technikou shodný https://www.toyota.com/avalon/

Teď po faceliftu má odvětrávaná sedadla i evropská verze Camry https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091 tady v testu je ještě původní varianta
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 12:27
Re: Za 1.2 mega
Neplácej (totální) kraviny = 1,2 za plnou palbu je v týhle kategorii normální. Ceny začínaj na 920 t. = a furt se bavíme o katalogovejch cenách. Viz nejen mikesus v plný palbě firma koupí pod mibl

Nesmysl sou ceny viz úvod diskuze = Arteon 2.0 nafta za 2 a čtvrt mega = nebo mrňavý audi s mrňavým motorem objemu krabice od mlíka = za cenu týhle Camry. Když máš potřebu kritizovat vysoký ceny TAM je to docela na místě
Avatar - iudex
8. 2. 2021 12:35
Re: Za 1.2 mega
V zásade s Tvojimi výhradami súhlasím, len možno to trošku preháňaš v tých nárokoch:
"nemá takovou banalitu jako kamery kolem auta a dokonce ani jednoduchou zadní kameru, kůže není kůže ale koženka, navíc neumí odvětrávání a vzadu dokonce neumí ani vyhřívání, nenabízí akustická skla, chtít třeba alcantarový strop..."
Čo z uvedeného má taký Passat, etalón mainstreamovej strednej?
8. 2. 2021 13:23
Re: Za 1.2 mega
No minimalne jednoduchou parkovaci kameru umi, klimatizovana sedadla taky a akusticka skla taktez....
Avatar - iudex
8. 2. 2021 13:56
Re: Za 1.2 mega
Parkovaciu kameru má aj tá Camry (parkovaciu kameru má aj Yaris). Odvetrávané sedadlá ale zďaleka nie sú štandardom v triede, nemá to tuším ani prémiová 3er, o alcantarovom strope myslím stredná trieda ani nechyruje (možno okrajové modely typu M3). Ale nejde tu o jednu či dve veci, to sa dá nájsť aj inde, ale o celok, proste nastolili sa tu požiadavky, ktoré všetky nespĺňa snáď žiadne auto v triede a teraz sa to ide čakať od Camry, to mi prišlo trošku extrémne. Sú oprávnené výčitky (len CVT prevodovka a pod.) a sú potom len také palice, ktoré sme si našli, lebo chceme psa biť a alcantarový strop a spol. k nim patria.
Avatar - Ham.
8. 2. 2021 15:20
Re: Za 1.2 mega
Možná jsem slepý, ale já tam vidím jenom parkovací senzory.
https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_camry.pdf
Avatar - Emel
8. 2. 2021 15:33
Re: Za 1.2 mega
Kamera tam je
Multimediální systém Toyota Touch® 2 se 7" displejem s funkcí Bluetooth® a zadní parkovací kamerou - je už v základu.
Avatar - Ham.
8. 2. 2021 15:45
Re: Za 1.2 mega
Jj, už to vidím, tak to jsem přehlédl.
Avatar - Ham.
8. 2. 2021 15:14
Re: Za 1.2 mega
Superb
akustická boční okna 3 000,- czk
vyhřívání předních a zadních sedadel 15 000/7 000,- czk
rear view camera s ostřikovačem 9 000,- czk
area view camera 9 500/15 000,- czk
čalounění interiéru alcantara/kůže 36 000,- czk
čalounění interiéru kůže 48000,- czk
čalounění interiéru kůže s ventilací 58 000/18 000,- czk
strop potažený alcantarou 15 400,- czk
https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/183f20c3-6fb0-458f-b8ff-afeb8a6e2c1e/superb-cenik.6c3c28d0d15a426c267b018e22fd42fb.pdf
Passat, umí to stejné a některé položky umí lépe, třeba akustická skla má přední i boční, Superb jenom boční
Avatar - iudex
9. 2. 2021 10:17
Re: Za 1.2 mega
OK, priznávam svoju nevedomosť, netušil som, že Superb môže mať takéto príplatkové prvky, najmä alcantarový strop ma dorazil.
8. 2. 2021 08:44
Re: Za 1.2 mega
Na to bych moc nesazel- Toyota na velke slevy moc neslysi- jestli das 10% dolu tak jsi frajer...
Avatar - speedfred
8. 2. 2021 09:10
Re: Za 1.2 mega
Najvyššia výbava za 850-900t , tak nejako si spomínam.
8. 2. 2021 10:21
Re: Za 1.2 mega
Tak nějak. Domanský má za 820 hotově a 767 tisíc Kč (vč daně) na IČO s financováním https://www.sauto.cz/…a/camry/19004012?… .
8. 2. 2021 10:31
Re: Za 1.2 mega
V tom pripade se omlouvam- vychazel jsem z me zkusenosti s jinym dealerem a jinym modelem od Toyoty...
Za tuto optiku bych to videl jako slusny kup pro novou Drahou polovicku ( nema rada SUV )
8. 2. 2021 10:47
Re: Za 1.2 mega
To se neomlouvej, protože Toyota dřív slevy moc nedávala. Poslední roky je to lepší pro firmy (což je případ Speedfreda). U Camry ta cena bude daná spíše nadcházejícím faceliftem, který by měl přijít tento rok.
8. 2. 2021 10:53
Re: Za 1.2 mega
U mne to na firmu neni problem... Ale zkouseli jsme loni poptat do firmy Hiluxe a dali nam v HK s bidou 5%
8. 2. 2021 11:09
Re: Za 1.2 mega
Zažil jsem něco podobného s RAVkou před 13 lety, to mi nabídli luxusní gumové koberečky místo slevy :D , tak jsem na ně poslal LeasePlan a moc se jim to nelíbilo.
8. 2. 2021 00:04
Re: Za 1.2 mega
... přesně naopak ...
7. 2. 2021 18:25
Děsí mě
čtyři hvězdy pro Toyotu na ACZ, navíc od toyoťáckýho fanatika Máry.
Čtyři hvězdy dostala usmrkaná rozhrkaná (PSA) ProAce alias Sopel Zafira s posmrtnou maskou. Stejně jako to boží Vito 240 koňský včera ve stejný třídě. Kdo s těma autama jel, ví jak neskutečně strašně neobjektivní to je.
Viděno touto optikou, musella by bejt Camry strašnej křáp.
Anebo se to tu snad s hvězdama tady umoudří?
Auto neznám, ale už z placu bych napsal do mínusu omezenou konfigurovatelnost vůči evropské konkurenci.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - palix
7. 2. 2021 19:07
Re: Děsí mě
"omezena konfigurovatelnost" - je relatívny pojem. Jednému vyhovuje možnosť nakonfigurovať si auto do posledného detailu, iný si radšej vyberie z pár stupňov výbavy. Osobne mi stačí 4 až 5 stupňov výbavy. Dnes by som skôr privítal možnosť škrtať základnú výbavu :-!.
7. 2. 2021 19:51
Re: Děsí mě
Jsi blbec?
Omezena konfigurovatelnost pro ty, co chteji konfigurovat. Desis me.
Avatar - palix
7. 2. 2021 20:22
Re: Děsí mě
Asi som to nenapísal celkom jasne ;-)
1. Jednému vyhovuje možnosť nakonfigurovať si auto do posledného detailu (vyberie si napr nemecké auto)
2. Iný si radšej vyberie z pár stupňov výbavy (skladové auto, alebo Japonec)
Takto je to zrejme lepšie napísané.
7. 2. 2021 20:56
Re: Děsí mě
Já jsem nedávno cvičně vlezl do konfigurátoru BMW, nicméně je to tak stupidní aplikace, že jsem to radši zas hned zavřel. Je to jen auto, trávit desítky minut patláním se v polofunkčním webovém konfigurátoru je víc času, než jsem tomu ochoten věnovat. Samozřejmě až budu kupovat, tak to dopadne tak, že zajdu za dealerem a očekávám, že to patlání za mě udělá on. :-)
Avatar - petr petrumr
7. 2. 2021 21:09
Re: Děsí mě
a budeš aspoň vědět jaký model když nevíš co chceš?
7. 2. 2021 21:55
Re: Děsí mě
jsi idiot, konfigurátor je proto, aby automobilka vytáhla z potencionálního zákazníka víc peněz. Balíček za 30, druhý balíček za 50tis a ve finále za to co je u některých automobilek v základu, u toho tvýho stupidního koncernu zaplatíš 2x tolik. To samé BMW, Mercedes atd
8. 2. 2021 00:44
Re: Děsí mě
No ale zase díky tomu se dá koupit auto v nižším budgetu a s nějakým tím prvkem co opravdu hodně chceš nebo potřebuješ. Nekonfigurovatelnost japonců je na místním trhu opravdu nevýhoda.
Avatar - iudex
8. 2. 2021 12:48
Re: Děsí mě
Ono dnes už ani také staré pravdy ako táto úplne neplatia. Napr. nedávno testovaná Mazda 6 ako typický Japonec má 5 stupňov výbav (s výročným modelom 100 až 6), takže sa dá vybrať, len si to nenaskladáš presne po položkách v štýle "chcem prémiové audio, ale nechcem 19" disky", lebo to je v balíku.
Ale ani pri európskych automobilkách to už nie je, ako bývalo, nielen kombinácie motorov, prevodoviek a pohonov (chcem BMW radu 3 s manuálom, čo mám na výber? Základný dízel, alebo rovno M3, nič medzi tým), ale aj tie výbavy sú dosť silno previazané (chcem digi prístrojovku, ale musím brať aj navigáciu za 2000 eur, ktorú nepotebujem) a výber už je tiež limitovaný, takže tá sloboda konfigurácie už zďaleka nie je taká, ako v minulosti.
8. 2. 2021 13:29
Re: Děsí mě
No reknu to takhle- kdyz chci zadni kameru+ senzory vpredu a vzadu, vyhrivane sedadla, lepsi svetla, CarPlay, automat a 4x4 a vic mne nezajima ( max sklopna zrcatka) tak u Japoncu bohuzel moc neuspeji- bud mi v balicku daji jeste milion dalsich veci ktere nechci a musim za ne zaplatit nebo mou kombinaci nemaji vubec....
Avatar - iudex
8. 2. 2021 14:02
Re: Děsí mě
Tak stačí napísať, že chceš 4x4 a netreba nič ďalej riešiť, Camry neposlúži. Ale možno to je individuálne, ja som nikdy nebazíroval na výbave a veci ako parkovacia kamera a pod. mi prídu úplne podružné. Ak to tam je, fajn, ak nie, no problem, priority sú motor, prevodovka a podvozok a fičúry typu kamera nie sú nič, čo by ma odradilo od auta.
Teda ani u mňa by Camry neprešla, lebo karoséria/motor/prevodovka. Ale ak by v tomto vyhovovala, neviem si predstaviť, že by ma odradila blbosť ako je absencia vyhrievaných sedadiel vzadu či naopak výbava v cene.
8. 2. 2021 15:11
Re: Děsí mě
Uz jsem starsi a vyzaduji nejaky komfort pro sebe :-!
Avatar - Emel
8. 2. 2021 15:31
Re: Děsí mě
Já to chápu tak, že je občas otrava, pokud kvůli jedné věci co chceš buď musíš vzít kopec balastu, nebo holt tu jednu věc obětovat. Dřív to třeba bývaly pro mě xenony, to už je dneska lepší.
8. 2. 2021 15:50
Re: Děsí mě
Presne takhle jsem to myslel
7. 2. 2021 19:35
Re: Děsí mě
Neviem, ako Camry, ale na Lexuse 300h som natocil nejake km a teda vyrik techniky to teda nebol. Ano, spotreba v meste je celkom primerana, ale na dialnici je to zufale - asi na urovni 1.0 tsi!!! apriestorovo a pohodlim je to skratka amerika. t.j. material dobry, kvalita spracovania tiez, ale dizajn ubohy a na pocudovanie priestor je tiez uplne zufaly. Tazky fail.
Vobec sa necudujem, ze to v EU nikto nechce.
Ked pridem do BMW a vyskusam si 3er a porovnam to potom s Lexusom, tak ma dost prekvapi, co su schopni v Toyote povazovat za premiu.
Avatar - Mikesus
7. 2. 2021 20:15
Re: Děsí mě
takze jsi jezdil neco, co je stara ravka.
A dost pochybuju, že jsi s tím jezdil. Camry v Praze jezdí do 4,5. když není špička, tak pod 4 úplně bez snažení. A na dálnici jsi zoufalý tak ty. Je to jen ukázka, že jsi s tím nikdy nejel. Možná právě jen s tím 1.0TSI.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2021 20:55
Re: Děsí mě
Tak, to je logicky, proti 1.0 Tsi nemá šanci..
7. 2. 2021 21:31
Re: Děsí mě
Ze by novy dalnicni predator?
:D
Avatar - Ozzman
8. 2. 2021 06:54
Re: Děsí mě
Říkal to Vaculík, tak to musí bejt pravda :D
7. 2. 2021 21:00
Re: Děsí mě
Mě taky ES nenadchl, zejména děsná je malá obrazovka infotainmentu ve velkém sloním uchu na palubovce (ten větší displej přitom lze až od poměrně vysoké výbavy.

Projížděl jsem také IS a i přes ty roky je to o poznání příjemnější svezení.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 21:15
Re: Děsí mě
Nojo RWD vs FWD ;-)

To nespasí ani novější generace 2,5 litru (hybridního systému) a vyšší výkon s nižší spotřebou :-!

Jinak kvalita a velikost obrazovky = od 11té minuty https://www.youtube.com/watch?…

Teď po faceliftu má větší obrazovku i evropská faceliftovaná Camry https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091 ostatně i tady o tom byl před pár měsíci článek = auto v testu je ještě původní generace
7. 2. 2021 21:38
Re: Děsí mě
Čím tě nenadchlo? Techniku má oproti prémiové konkurenci slabou, ale v optice výkonové třídy (tzn. 20d BMW apod.) a cílovky mimo ostřejší jízdu se mi ES hodně líbilo. Subjektivně je lépe odhlučněná než moje 5er a bylo to asi nejkomfortnější auto které jsem kdy jel mimo luxusní sedany (S class apod.).
8. 2. 2021 13:44
Re: Děsí mě
Nenadchlo právě ničím :) Nebylo tam nic vyloženě špatně (tedy až na ten malý displej), ale nenašel jsem tam nějakou jiskru, něco, čím by mě to auto bavilo. Možná na něj ještě nemám věk :-)

Naopak v IS 300h jsem byl hned jako doma, projížděl jsem ho tou samou trasou a to auto mě bavilo řídit, mnohem líp reagovalo na pokyny volantem, člověk měl pocit, že řídí, ne že kormidluje...
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 13:47
Re: Děsí mě
No jasně = menší zadokolka vs větší předokolka NENÍ o čem

Ale i tak je trojice ES + Camry + Avalon :yes:
Teď nově i https://www.caranddriver.com/…us-es-es250-awd/ což má dorazit i do Camry

Odvětrávané sedačky už dorazily https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091
7. 2. 2021 21:35
Re: Děsí mě
Který model? Já měl ES 300h na den a asi jsme jezdili jinými auty...

Ještě doplním, na dálnici jsem s tím jel asi 100km, často konstantní 180 km/h což je maximálka a jediné co v autě hučelo byla ventilace sedaček. Takový komfort se může Superbu/Passatu jenom zdát...a to jsem v té době jezdil Passata denně :) Když jsem ES vrátil, cítil jsem se v Passatu jak ve Felicii. Takže by mě zajímalo s čím srovnáváš a jak je možné že to přirovnáváš k 1.0 TSI?
7. 2. 2021 23:22
Re: Děsí mě
Prémie vyšší střední třídy je luxusnější než mainstream střední třída? Šokující
8. 2. 2021 00:08
Re: Děsí mě
Přečti si příspěvek na který reaguji. Mimochodem měl jsem pár dní později na 1 den 320d, které Meky taky vytáhl. Jezdil jsem pro porovnání stejné trasy. Spotřeba u ES nižší včetně dálničního průměru a komfort jízdy ES vyšší než v mém současném BMW 5. Samozřejmě 3er a ES jsou úplně odlišně stavěná auta. Technika ES není nic moc, ale interiér a komfort jsou na hodně vysoké úrovni.
8. 2. 2021 10:08
Re: Děsí mě
Nevidím, že by někdo porovnával ES s Passatem. Vidím tam, že materiály a kvalita zpracování v pohodě, ale design hrozný. Což jestli šlo o tohle: https://automotivecarnews.com/…tos-Interior.jpg tak bych i souhlasil. Nová generace ES už vypadá zevnitř skvěle.
8. 2. 2021 10:30
Re: Děsí mě
reagoval jsem na Mekyho komentář: "Neviem, ako Camry, ale na Lexuse 300h..." a několik vět kritiky, přirovnání k 1.0 TSI na dálnici, rozporování premie ve srovnání s 3er. To 300h v ES mělo dynamiku cca té 320d. Ale fajn, příště to srovnám s Octavií 1.0 TSI abych tu diskusi nekomplikoval :D
7. 2. 2021 18:29
Ostatně na délku měří 4885 mm a rozvor má hodnotu 3125 mm.
Ostatně jako vždy pan redaktor píše bludy. Rozvor je 2825 mm, tedy mimo jiné kratší než u zmíněného Superbu (2839 mm).
3125 mm nemá ani poslední generace standardní S-klasse, to opravdu panu redaktorovi nedocvakne, že rozvor auta střední třídy těžko může být někde v rajónu luxusních LWB limuzín?
Rozbalit vlákno
2
7. 2. 2021 18:32
Re: Ostatně na délku měří 4885 mm a rozvor má hodnotu 3125 m
Je to zoufalej ubožák a nedocvakne mu nic.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 19:11
Re: Ostatně na délku měří 4885 mm a rozvor má hodnotu 3125 m
Tady musim souhlasit = těch chyb co člověka co se zajímá OKAMŽITĚ PRAŠTÍ do očí = se tu v textech objevuje furt pryč mraky :-(
7. 2. 2021 18:34
vyslovene hnusné
viem že dizajn je vec subjektívna, ale je to dosť škaredé auto... a nielen zvonka :no:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 18:38
Re: vyslovene hnusné
Dneska už je trochu jiný https://www.autorevue.cz/…allery/show.aspx?…

Jinak objektivně je to https://www.auto.cz/…-vyrabene-137725 nejprodávanější sedan světa

ad design je tu varianta https://www.caranddriver.com/…us-es-es250-awd/
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2021 19:13
Re: vyslovene hnusné
Nejprodávanější sedan je spíš Corolla.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 19:16
Re: vyslovene hnusné
No (jen) sedan je Camry = Corolla nemám teda tušení kolik se prodá kterých verzí (sedan, kombi, hatchback) ale jo je dost možný že nejprodávanější sedan je Corolla a (až) druhý nejprodávanější Camry :-)
7. 2. 2021 18:40
Re: vyslovene hnusné
Pro tebe je tady folksvágen, co táhne vocpoda, má měkký plasty aby se k tobě hodil a má ruční parkovací brzdu. A dobře předjíždí aby všichni viděli že už seš velikej chlap.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2021 19:05
Re: vyslovene hnusné
Zase jsi zapomněl počítat do sta?
7. 2. 2021 19:53
Re: vyslovene hnusné
A vyndat si hlavu ze zadku? :-)
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 20:50
Re: vyslovene hnusné
A přitom vopravdu vodspoda táhne ELEKTRO motor :-!

Je ale hezký a dobře že na https://en.wikipedia.org/…missions_scandal se dodnes nezapomíná :-)
Avatar - _Karel_
7. 2. 2021 19:09
Re: vyslovene hnusné
Plně souhlasím. Auto je mi v podstatě hodně sympatický, ale přes ten design se nedá přenést. Stejně jako u RAV4.
7. 2. 2021 21:43
Re: vyslovene hnusné
Jo některé prvky to hodně shazují, ten exteriér je takový nedotažený. Nevím jestli to facelift doladí.
Avatar - wakantanka
7. 2. 2021 23:14
Re: Re: vyslovene hnusné
Design mi nevadí, povedzme že je iný, zvláštny. Ale proti tomu eCVT mám predsudky a neviem sa ich za nič zbaviť.
8. 2. 2021 00:15
Re: vyslovene hnusné
Exteriér je super, v interiéru mi vadí ta nesouměrnost, ta "vlna", ale musel bych v tom sedět naživo ... ale v každém případfě bych se přes to přenesl úplně v pohodě. A nová RAV4 je zatím nejlepší / nejhezčí RAVka co vyrobili. :yes:
8. 2. 2021 17:16
Re: vyslovene hnusné
Vysloveně hnusná mi přijde současná generace Priusu a Mirai, tohle je dobrý.
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 17:23
Re: vyslovene hnusné
Současná generace Mirai je naopak https://www.greencarreports.com/…t-is-that-enough SUPER :yes:
8. 2. 2021 17:48
Re: vyslovene hnusné
No, řekněme, že to trošku vylepšili.
7. 2. 2021 18:46
Sympatické auto
Sympatické auto, plus vylepšené po FL.
Myslím však, že aj kvôli absencii kombi verzie tu veľmi neprerazí.
Škoda.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - palix
7. 2. 2021 19:10
Re: Sympatické auto
Kto by vo svete kupoval kombi Camry? Kvôli EU trhu, ktorý znamená pár predaných kusov nebude Toyota robiť kombi ;-).
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2021 19:15
Re: Sympatické auto
V USA se prodá mnohem víc Outbacků než Legacy. Sedany střední třídy to dnes nemají lehké.
Avatar - palix
7. 2. 2021 20:24
Re: Sympatické auto
Presne to ma napadlo ohľadne kombíkov v USA. Oni nechcú kombíky, chcú Subaru Outback ;-). Kto nechce Subaru a potrebuje auto typu kombi - kúpi si SUV. V USA boli tuším celkom populárne aj MPV.
7. 2. 2021 21:37
Re: Sympatické auto
A já se jim vůbec nedivím.
Kdyby se to tady dalo koupit se silnějším motorem, je to nejlepší rodinný auto, co na cestě jede jak normální kombi a v terénu si namaže 90% módních suv. Jen ten výkon...
7. 2. 2021 19:33
Re: Sympatické auto
Ja kombi nemusím, a ani som to tak nemyslel, že by malo byť Camry kombi :-) . Vôbec sa mi to ku Camry ani nehodí.

Len si myslím, že tento trh veľmi sedanom nepraje, a to je jeden z dôvodov, prečo tu veľký úspech nebude mať.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 19:36
Re: Sympatické auto
Úpadek aut střední třídy je až fascinující = Camry bude možná https://cs.wikipedia.org/…%AD_Mohyk%C3%A1n
Avatar - SKAY
7. 2. 2021 19:38
Re: Sympatické auto
jeto subjektivně líne nemá to diesel převodovku a zaty peníze to je celkem průměrné auto. Asi neurazí nenadchne kolik že stojí třeba Arteon.....Mě se Tojky líbí :yes:
Ale je to hybrid :yes:
Avatar - Mikesus
7. 2. 2021 20:20
Re: Sympatické auto
Za ty peníze, kdo ti dá lepší spolehlivost nebo nižší spotřebu
7. 2. 2021 19:42
Limuzina
Ja z toho auta mam dojem luxusniho sirokyho auta.

Libi se mne uvnitr vic, nez nektere premiove limuziny.

V porovnani se Superbem je interier o tridu vys.

Muj dojem.
Rozbalit vlákno
6
7. 2. 2021 19:55
Re: Limuzina
Tak samozrejme.
V kolika jsi jel?
Nebo obrazkový jasnovidectvi?
7. 2. 2021 20:06
Re: Limuzina
Ty jsi jel v Camry?

Odpovim ti na tvou hloupou otazku.
Jezdim jako spolujezdec obcas aktualnim 5er a Superbem. Camry jsem si prohlizel (uz nevim, jestli jsem se vezl) treba na nasem srazu...
A realita odpovida obrazkum.
Ted muzes odpovedet ty.
Jak na tebe pusobi Camry v realu?
Avatar - Mikesus
7. 2. 2021 20:22
Re: Limuzina
Na srazu jsi se určitě svezl.
se Supem mám taky přímé srovnání a rozhodně ten interiér je hodnotnější. Nevím, jestli o třídu, takovou škálu nejsem schopen definovat.
7. 2. 2021 20:51
Re: Limuzina
Ja som sa bol odviezť u predajcu. Vcelku nedávno, chvíľu pred Coronou. Pre mňa jedno z najpríjemnejších zvezení; vyberať auto podobnej veľkosti, určite je to jeden z kandidátov.
8. 2. 2021 08:46
Re: Limuzina
Ja Camry jel- nelibi se mi design, interier mi prijde horsi nez u konkurence ( Mondeo, Passat...) ( ale pripoustim ze to je vec vkusu) a vadil mi vysavac ( pardon prevodovka) a dynamicky mi príslo nic moc
8. 2. 2021 09:44
Re: Limuzina
stačí se podívat na celosvětové prodeje Superbu a Passatu vs Camry... a pak pochopíš, že český Pepík si může říkat co chce...
7. 2. 2021 20:05
Camry
Camry je nedocenené auto na každodenné jazdenie do práce aj na dlhé cesty. Žiadny trhač asfaltu, ale je to nutné? Veľa ľudí ocení priestor, pohodlie a kvalitu. celkom nechápem kritiku dizajnu, čo je voči Passatu, Mondeu alebo hoci P508 zle? Camry je naopak jedným z posledných mohykánov, ktorým nie je cudzia ani dnes už veľmi nevídaná elegancia.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2021 20:19
Re: Camry
S 508 se to nedá srovnávat. Minulá Camry se mi líbila víc.
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2021 20:38
Re: Camry
Já vím, obě měly něco do sebe. Ta ruská/hybridní se mi líbí víc.
7. 2. 2021 20:46
Re: Camry
Pýtal som sa, v čom je dizajn horší, vyššie vidím dosť kritiky.
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2021 21:16
Re: Camry
Evropští konkurenti jsou elegantnější. Toyota se zbytečně snaží o originalitu a výsledek vypadá nesourodě.
Avatar - Emel
7. 2. 2021 20:51
Re: Camry
Oproti 508 je toho špatně spousta - zjednodušeně to nemá jiskru. Čumák je divnej, zbytek... no, proporčně je to vlasně docela fajn, jenže v dnešní střední jsou bohužel samý pohledný auta.
PS: při tý siluetě už by to taky mohl být liftback... viz nedávná diskuse o sedan-killers :-)
Avatar - Ronault.
7. 2. 2021 21:12
Re: Camry
Co je proti 508 špatně? Kámo, úplně všechno.
Avatar - Blue Sun
7. 2. 2021 22:38
Re: Camry
To si ani jako fanoušek Peugeotu nedovolím říci.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2021 23:15
Re: Camry
Asi máš málo odvahy.

Camry vedle 508 vypadá nevyváženě, neoriginálně, těžkopádně, zakomponování jednotlivých prvků do celku zcela nesourodé a boční profil odpovídá asijským autům z devadesátek... už jen ta linie oken...
Camry v tomhle odstínu je synonymem pro nudu a šeď provozu. A pár ledek to nevylepší. Toyota to tak prostě chce, nic více, protože jí to na globálním trhu funguje na výtečnou a Evropa jí nezajímá a její požadavky na design, ti, co v tom hledají pro naše měřítka něco jiného a hezkého, si lžou do kapsy. Stejně jako Toyota chce aby nová Corolla byla podařená, protože se tu prodávat bude a že na Toyotu ne prostě krásná.
Avatar - hugino
7. 2. 2021 20:20
Camry
Tak toto je typický príklad auta vyrobeného pre Ameriku a Áziu.Za prvé je to sedan má pohodovú eCVT klasický atmosféricky 2.5 litrový benzín s hybridnou technikou a design z vonku celkom fajn ale vo vnútri aj čo sa napríklad infotainmentu týka či už rýchlosti alebo grafiky a rozlíšenia tak oproti konkurencii tak min.10 rokov pozadu a tá maximálka 180 km/h je až na smiech.Myslím že predaje v Európe budu minimálne a za pár rokov to tu s týmto modelom zabalia.Takže štyri hviezdičky sú dosť milostivé voči tomu keď pri teste BMW 320d dal pán redaktor len tri a pol.Ruku na srdce Arteon Shooting Break je iná liga a za tie isté peniaze a nehovoriac o tom že tam si môžeš vybrať z viacerých motorov nie len z jedného ako pri Camry a nakonfigurovať ako len chceš v závislosti od hrúbky peňaženky.Takže za mňa Camry :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Mikesus
7. 2. 2021 20:24
Re: Camry
akorát ten arteon bude víc v servisu než na silnici. Vlastní zkušenost s VAG.
8. 2. 2021 03:59
Re: Camry
Byl jsi na školení u Sakry nebo jsi prošel nějakou metamorfózou? Kolikrát jsi byl s Arteonem na neplánovaném servisu?
8. 2. 2021 10:52
Re: Camry
Miku nepřeháněj. Kolega má jednoho z prvních Arteonů BiTDI, najeto nějak přes 60k a v servisu byl jen dle intervalů.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 13:31
Re: Camry
60k to je snad este v zabehu nie ? ked to bude platit aj pri 360k bude ta info za nieco stat
8. 2. 2021 13:36
Re: Camry
Nevim jak Arteon ale Passat naprosto bez problemu....
Avatar - Emel
7. 2. 2021 20:41
Re: Camry
Je to něco za něco.
Máš nastavitelné zadní sedačky a třízónovou klimu a benzín s nízkou spotřebou... a výměnou za to nemáš konfigurovatelnost, máš omezenou maximálku a musí ti vyhovovat sedan.
Mně se Camry moc nelíbí... ale jinak mi to přijde jako sympatická nabídka.
7. 2. 2021 21:03
Re: Camry
Motorizácia je ideálna pre pokojného vodiča. Maximálka? Koľkokrát za život bežný človek trieli dvestovkou po nemeckej diaľnici? Vo drvivej väčšine Európy je 180 vysoko nad limit. Výbava dosť obsiahla na to, aby človek nemusel špekulovať nad príplatkami, kvalitné materiály, predpoklad bezproblémovej prevádzky bez porúch. Žiadne béčko, fajn ponuka. :yes:
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 21:13
Re: Camry
V 19ti státech Evropy jsou dokonce NIŽŠÍ maximálky než u nás

Popravdě rád bych viděl záznam kolik času (a procent a km) za život ti co si ztěžují na omezení na 180 km/h v reálu (na)jeli :-)
Avatar - Emel
7. 2. 2021 21:18
Re: Camry
To já si zase rád zaspekuluju. Třeba bych chtěl BiLED světla, co jsou v Executive... ale zase kožený sedačky bych nemusel. Ale tak... nějaký kompromisy mi nevadí, pokud za ně je něco na oplátku, což tady celkem je.
Avatar - speedfred
7. 2. 2021 21:48
Re: Camry
Jazdiť sa dá aj rýchlejšie,vo väčšom kľude a kľudne aj po okreskách. (teraz sa do mňa pustia)
Camry som skúšal, a je to vcelku príjemné auto až na to keď potrebuješ trošku svižnejsie zrýchliť (zlaté "d") , to vytie je pre mňa neprijateľné a k tomu vlažná dynamika.
Interier vcelku fajn a sedany mám rád takže mne osobne kombi nechýba. Iným kupujúcim asi áno.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 22:06
Re: Camry
No záleží s čím srovnáváš = ono VĚTŠINA lidí nikdy nic s podobným výkonem (ani auto podobný úrovně) neměla

Zajímavý jak až extrémně ODLIŠNÝ pohled na takovýhle auto a pohon je (např.) ve "vyspělém" (ex) česko-slovensku a "zaostalé" Kanadě USA Austrálii

Tady jsme všichni borci co životní minimum je V6 a 180 km/h (+50 km/h nad maximum naší ŘÍDKÉ sítě dálnic jsou tu i diskutéři z míst kde dálnice dodnes není a i jim je +90 km/h nad maximální povolené rychlosti) JE drsně omezující apod. :-)
Avatar - twistedTSD
8. 2. 2021 00:15
Re: Camry
Tam se obvykle prodává s V6. Maximálka asi Američana netrápí, ale na rozdíl od nás to nemá pár km na autobahn. Camry si asi typicky nekoupím na ježdění po okreskách.
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2021 16:07
Re: Camry
Tam se sice běžně prodává (je ve dvou výkonových variantách) V6 = ale i tam jako optimální motorizaci doporučují tuhle 2,5 hybrid https://www.toyota.com/camry/
7. 2. 2021 20:45
Re: Camry
Ty si ťuťulo celý :no: .
Jak to nie je VAG, hneď trepeš takéto blbosti. Na smiech si maximálne ty.
8. 2. 2021 04:25
Re: Camry
za mna camry palec hore.
V ke som videl ist dve camry v priebehu 5 minut, k predajom treba pozriet statistiky, az take zle to nebude.

Ma velmi vela vlastnosti, na ktore pocuvaju aj Europania:
- dynamika je pre vacsinu vodicov slusna, ten 2,5 je uplne niekde inde ako zakladne hybridy.
- spotrebu dáš v meste aj na okreske 5+ a na dialnici pod 7, celkovy priemer do 6,5 je uplne realny, co je famozne na tak velke auto.
- auto je vnutri obrovske, razvor cez 3 metre nema ani audi a6...
- pohodlie, pohodlie, pohodlie.
- automat
- neprestrielna spolahlivost, ktora spravi spolu s istou exkluzivitou aj zaujimavu zostatkovu hodnotu.

Su aj argumenty proti - sedan, interier, americky dizajn, predaje superbu to v EU nespravi, ale svojich kupujucich si urcite najde...
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2021 20:55
zaujimava volba
za mna zaujimava volba v strednej triede.... a presne toto auto si viem predstavit v prvom rade aj ako sukromne auto v danom segmente.... akurat u nas sukromnici uz kupuju auta v tomto segmente coraz menej na ukor SUVecok preto takuto toyotu v nasich zemepisnych sirkach uz nebude asi lahke stretnut... kazdopadne vo svete ide o skutocne velmi uspesne auto a doslova ikonu svojho segmentu... chciet skutocne auto na sukromne ucely tak v danom segemente urcite tuto toyotu mozeme kazdemu smelo odporucit nech si ju aspon vyskusa..... ja jej fandim a ako sukromne auto skutocne idealna limuzina .... akurat .. hmmm... ved co tu budem klamat... . za podobne peniaze by som ja konkretne urcite uz nejake to SUVecko ... ale nastastie je dost sukromnych zakaznikov vo svete ktori za dane peniaze camry si kupia a radi.... a .... a urobia za mna dobre ... :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2021 21:21
Camry x EU nuda
Ako majitel RAV 3 gen. HSD a uz takmer bývalý Volvista ( XC 90 1 gen.) aktualne este XC 70, som vyskusal novu Camry, RAV aj ES nova generacia HSD je super :yes: , po dialnici 130-150 uplne luxusne, ta rychlost mi uplne postacuje. Celkovo božske ticho, priestor a pohoda. Dezajn aj interier mi pride osviežujuci oproti bežnej nude na cestach. Jediny globalny HSD v EU ponuke :yes: sen vyroby, logistiky a asi aj profitability :-) . Fascinuje ma jednoduchost, spolahlivost a uspornost HSD všetkých generacií.
U Camry a ES by AWD este mohlo potešit :-) ale neni uplne nutne. Teším sa na test Highlanderu :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
5
7. 2. 2021 21:27
Re: Camry x EU nuda
dik za info :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
7. 2. 2021 21:50
Re: Camry x EU nuda
Poslední dvě věty - přesně souhlas. Takové ES s technikou Highlanderu, tzn. silnější motor a AWD je to co tomu chybí. Bez nich je to příliš mnoho kompromisů.

ES jsem něco najel, Camry jen staticky. V čem vnímáš v jízdě největší rozdíl Camry vs ES? To ES za mě komfort a odhlučnění jako snad nikdo jiný nemá, bohužel škoda slabé techniky...
7. 2. 2021 22:08
Re: Camry x EU nuda
V jazde ako takej som rozdiely nevidel (neskusal som ich v jeden den ale s dlhším casovym odstupom, najprv Camry), Lexus sa mi zdal ešte tichsi a samozrejme trošku vymazlenejší :-) ani sa mi nechcelo vystupovat :-) :-) :-) :-) :-) to ticho je užasne,
po ES som hned skušal UX,UX je menšie, sikovne ale ES je pohodova pecka
8. 2. 2021 00:24
Re: Camry x EU nuda
Díky, tak nějak jsem to čekal :yes: UX jsem taky jel a fajn, jen ten kufr...
7. 2. 2021 21:48
motor a prevodovka
diesel nevedia robiť, tak nech si požičaju V6 a radový 6 valec od VW, BMW, MB s poriadnou prevodovkou od ZF, Aisin a predaje sa zvyšia .Mali volakedy požičané diesle od BMW, neviem čo tvrdošijne pretláčajú tie hybridy, ked to je odrb. CVT sa to je bez komentára, škoda klavesnicu drať.
Rozbalit vlákno
26
7. 2. 2021 21:52
Re: motor a prevodovka
Dělali by to jen pro EU, což vnímám jako risk už v dnešní době. Ve světě jsou Toyoty a Lexusy šlágrem s šestiválci, které u nás bohužel nejsou.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 21:59
Re: motor a prevodovka
Ono neni problém koupit šestiválec i u nás https://www.sauto.cz/…a/camry/17664572

Ale jednak je i v zemích kde je v nabídce za optimum považovaná tahle motorizace 2,5 hybrid a druhak o šestiválcích tady lidi štěkaj, ale NEkupujou = a ne teď ale co pamatuju. Dokonce i v prémii se víc prodává(la roky nazpátek) víc R4 nafta než..
A tady mi to přijde už docela na hlavu = i ve vyšší (2 milionový) střední
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2021 21:52
Re: motor a prevodovka
Co blbneš? Normálně se to prodává s (ve dvou verzích) V6 3,5 litr a 8st. HDM automat :-O

Fakt si myslel že nejprodávanější auto svý třídy na planetě = má jedinou motorizaci?

Taky jen s R4 2,5 litr 155kW = ale americký recenze berou tuhle verzi (hybrid) 160kW jako optimum
Avatar - hugino
8. 2. 2021 07:16
Re: motor a prevodovka
Camry je najpredávanejšie auto svojej triedy na planéte ?Odkedy.Je to auto pre vodičov 60+ v klobúku s bublaninou na zadnom okne na Americké široké rovné cesty do zápchy v LA /preto to eCVT/ s komfortným podvozkom a širokými sedačkami pre ich velké telá. :-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2021 07:18
Re: motor a prevodovka
No a které auto mainstreamové střední třídy je pro mladé? To by mě zajímalo :-[]
Avatar - hugino
8. 2. 2021 07:44
Re: motor a prevodovka
Napr.Opel insignia GSi aby som nespomínal len koncern.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2021 07:48
Re: motor a prevodovka
To je ale konkrétní verze, Insignia jako taková je taktéž jen "obyčejné kombi/liftback" střední třídy a pro zábavu pro mladé jsou tu jiné typy aut.

A z koncernu ? Passat? Superb ? Ty mají taky do zábavy a ideálu pro mladé řidicč daleko, dál, než ta Insignia. Ta má aspon fajn podvozek a odhlučnění.

Jinak já se cítím být ve svých 33 ještě na hranici mládí a nemít rodinu a specifické potřeby na prostor, beru hatchback či menší zábavnější sedan, Fokus ST, Fiestu ST, i30N fastback, nebo třeba jen Civic sedan s 1.5T/Mazdu 3 sedan, popřípadě 3er.
Avatar - hugino
8. 2. 2021 08:16
Re: motor a prevodovka
Za cenu 1 160 000 kč čo stojí Camry tak by som išiel do Arteon Shooting Break,Insignia GSi alebo Passat.Mne takisto stačí nižšia stredná trieda a tu by som bral momentálne Leon FR.Ja osobne mám rád Európske autá a z japonských sa mi páči jedine Mazda a max nová Corolla /len škoda že nemá trochu silnejší turbobenzínový motor / a na kórejcov som si doteraz nezvykol a myslím že pri mojich 49 rokoch si už ani nezvyknem.Mne osobne stačí auto na bežné vozenie s okolo 150 k aj tak sú dnes cesty dosť preplnené takže zábava a risk na bežnej komunikácii nechám pre vás mladších mne ide skôr o svižnú ale bezpečnú jazdu.Ale keby som chcel auto s okolo 200 k+ tak by som počkal na facelift /hlavne predok / a vylepšený infotainment a šiel by som do VW Golf GTI.Pri Forde Focus mi chýba benzínový turboštvorválec ktorý kedysi mali.Vo výbave ST line vyzerá Focus dosť dobre.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2021 08:25
Re: motor a prevodovka
Tak já bych si nevazl ani Camry, už vůbec ne Passat/Arteon, za 1.2mega (Passata možná jako ojetinu, protože je dobrý výběr), nemám rád koncernová auta, je to nuda, přeceňovaná nuda i když né vždy špatná, to neříkám, pořád si říkám, že nejsem tak starý, abych je chtěl, měli jsme jich dost a jezdím s nimi v práci.

Takže já za 1,2 bych si koupil to ,co mám doma - Mondeo kombi :D Až nebude, tak buď o třídu níže (Fokus s TDCi/popřípadě ST) či Insignia, nic jiného mne neláká.

Pokud ale mluvíš o Golfu GTI, Fokus v té ostré verzi má přeci 2,3 R4 Ecoboost, to není tříválec.
Avatar - hugino
8. 2. 2021 09:58
Re: motor a prevodovka
Ano na ten som zabudol.2.3 Ecoboost vs GTI tak to by bola pre mňa dilema.Ináč je mi dosť lúto že Mondeo končí lebo toto aktuálne sa mi dosť páči a minule mali skladovku s 1.5 Ecoboost v Trnave 165 k Titanium za 21 000 Eur tak som ho ukázal kolegovi ktorý má starší model a vravel že keby menil auto tak by išiel znovu do Mondea ale kým sa rozhýbal za tri dni bol fuč.To bola výborná cena na túto triedu auta a výbavu.
8. 2. 2021 09:06
Re: motor a prevodovka
Na to tady máme přesně výraz "bykupec" :D Že ty toho Leona nebo Golfa máš? Vybrat z trojice Camry/Arteon/Insignia GSI Leon FR...a že Focus by byl taky v pohodě, ok :D :D

Bez rýpání, měl jsi někdy auto střední třídy?
Avatar - hugino
8. 2. 2021 10:08
Re: motor a prevodovka
Mal Lagunu III 2.0 16 v benzín 103 kw.Od 2010-2018 kúpil som ju ako ročnú mala 6000 km a keď som ju predával mala 52 000 km.Nebola zlá ale po čase som už nepotreboval auto strednej triedy tak som na objednávku v roku 2018 kúpil najlepšie auto segmentu C čakal som síce naň 3 mesiace ale stálo a stojí to za to.Môžeš hádať čo to je.Ináč tá Laguna mala motor robený v spolupráci s Nissanom bol celkom fajn ale spotrebu priemer 9 litrov.Teraz jazdím v priemere za 6.Dám nápovedu teraz jazdím na aute s moderným turbobenzínovym motorom a dokonca p.Vaculík vo videutechnika na ACZ o ňom povedal že je to momentálne najlepší turbobenzín vo svojej kategorii.Ešte jedna nápoveda.EA 211 " bykupec "
8. 2. 2021 10:37
Re: motor a prevodovka
Ok chápu. Dnešní střední třída je (stejně jako všechno) mnohem dál a myslím si, že pokud bys reálně projel ty tři zmíněné modely tak velmi těžko skončíš u Leona nebo Focusu. Nebo takhle, je fakt že třeba do města asi jo. Jinak nevěřím, ta auta jsou mnohem vyspělejší a lépe odhlučněná. To odhlučnění je asi největší rozdíl. Třeba mezi Arteonem a tím Leonem je propastný rozdíl. S Arteonem zrovna něco najeto mám.
Avatar - Emel
8. 2. 2021 10:39
Re: motor a prevodovka
Osobně jsem si to chtěl vyzkoušet... a za sebe říkám, že bych neměl problém vrátit se ke kompaktnímu kombíku.
8. 2. 2021 10:55
Re: motor a prevodovka
Možná jsem to moc vyhrotil, ale bilo mi do očí Arteon/Insignia GSi a Leon FR. Že to obecně jde, to asi jo. Já si to myslel taky, ale jak jsem si do těch aut sedl a projel, tak jsem si to rozmyslel, ale to chápu že je individuální :D
Avatar - Emel
8. 2. 2021 11:22
Re: motor a prevodovka
Ten rozdíl tam je, o tom žádná... ale je to o tom, že jet s moderním kompaktem pár set km v kuse mě neobtěžuje, dokonce ani ze Ceedu (min. gen.) s jeho vcelku mizernejma sedačkama nevystupuju po 600km rozlámanej se zalehlejma ušima... kdybych měl v tom autě trávit hodiny denně, tak jasně, ale pro nájezdy do 20tkm bych klidně vzal třeba Focus.
Avatar - hugino
8. 2. 2021 11:03
Re: motor a prevodovka
Ale jasne všetko závisí od hrúbky peňaženky.Ja neporovnávam Leon s Arteonom veď Arteon je úplne iná liga preto som napísal že takmer za 1.2 mega by som si určite kúpil Arteon Shooting Break 2.0 tsi.Momentálna volba by bola do 25 000 Eur Leon,do 40 000 Eur Arteon,do 60 000 Eur Mercedes E do 80 000 Eur Audi Q 8 do 100 000 Eur Mercedes S do 120 000 Eur Mercedes AMG GT 4 door a za 140 000 Eur NOVÝ DOM.Mne sa ten Arteon fakt dosť páči do p... :yes:
8. 2. 2021 11:29
Re: motor a prevodovka
V tomhle kontextu tomu už rozumím. S poznámkou, že to chce vždy projet a poměřit aktuální ceny. Ze zkušenosti to u mě vždy totálně zamíchalo původní očekávání.
Avatar - Emel
8. 2. 2021 11:37
Re: motor a prevodovka
S woodym jsme tu průkopníci mezitřídních finále... woody měl minule subhothatch proti SUV a kompaktu, to já se držím většinou té hranice C vs. D.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2021 12:10
Re: motor a prevodovka
Já budu asi časem taky následovat z D do C, protože mi D oblíbenec vymře :-[]
Avatar - iudex
8. 2. 2021 13:04
Re: motor a prevodovka
Emel: tak aj ja som sa väčšinou rozhodoval medzitriedne, aj v poslednom výbere bola nižšia stredná vs. stredná a vnímam to presne ako Ty, teda že ten rozdiel tam je (najmä komfort a odhlučnenie), na druhej strane to nie je nič dramatické, čo by eo ipso vylúčilo celú triedu. Je to viac o konkrétnom modeli. Ak totiž poviem, že Focus 1,5EB je menej komfortný a hlučnejší ako Insignia 1,5t, tak je to vplyv ako samotného triedneho rozdielu, ale aj faktu, že Focus v ST-line je pomerne tvrdšie, športovejšie naladené auto a tiež motor R3 bude z princípu hlučnejší a menej kultivovaný ako R4. Ale je pravda, že pri uvedenej dvojici je ten rozdiel v uvedených faktoroch pomerne dramatický.
Avatar - idam.i
8. 2. 2021 16:41
Re: motor a prevodovka
Áno kultivovanosť ,komfort a ticho sú veľmi príjemné. Na druhej strane skackanie po meste a parkovanie vyžadujú oveľa viac pozornosti. ;-)
Avatar - hugino
8. 2. 2021 11:38
Re: motor a prevodovka
Alebo vymáknuť dobrú skladovku a človek ešte ušetrí. :D
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2021 16:13
Re: motor a prevodovka
No už DLOUHO https://www.auto.cz/…-vyrabene-137725 tvé pokřivené názory na tom nic ne(z)mění ;-)

Tady před 10ti lety https://www.autoforum.cz/…ai-malem-kralem/

Zkus ne-vymýšlet (blbokraviny) a spíš číst = jen taková RADA ;-)
Avatar - Blue Sun
7. 2. 2021 22:41
Re: motor a prevodovka
A proč by to dělali? Myslíš, že by se nějak zásadně zvedl počet zájemců? Ne, Toyotu nechtějí lidi, kteří slintají po dieselu.
Avatar - iudex
8. 2. 2021 13:07
Re: motor a prevodovka
Si si istý? Ja to práveže vnímam tak, že mnohí bývalí priaznivci dízlu prechádzajú na hybrid, lebo im ponúka tú istú základnú kvalitu, pre ktoré mali dízel, t.j. nízku spotrebu. Naviac hybrid je dnes in, dízel je fuj a zlý.
Ale inak so záverom, že s dízlom by si Toyota nijak nepolepšila súhlasím, doba už je ďalej a dať tam dízel nič nezmení, to by bol krok späť.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2021 07:17
Trochu jiná limuzína
Najel jsem s Camry jen kousek a moc nechápu ten hate od zdejších typických pacientů a na druhou stranu zbytečné kopání do konkurence od příznivců Toyoty. Nevím, proč by měla být nová konkurence střední třídy apriori nespolehlivá, to si můžeme povědět za pár let, moderní diesly z posledncíh pár let výroby zatím houfně nekončí s fatálními problémy, to je spíš deviza benzinů a infotainmentů.. za tohle oběma skupinám :no:

Jinak auto je zajímavé, ale pro typického středoEvropana se míjí vkusem. Na soukromé účely si to koupí málokdo, je to sedan, není levný a křižovat Autobahn s tím taky nebudete, protože na to tady jsou jiní s jiným pohonem. Na druhou stranu to auto je velmi komfortní a mne snad více, než řídit ho, bavilo sedět v zadu. Vím, že mi tu nalétne kopa cifršpionů, že to tak není, ale pro mne je to typický nástupce mainstreamové vyšší střední třídy a to i charakterem. Můžeme se dohadovat nad interiérem, nad exteriérem (ano, ani ten interiér není prémiový a tu a tam najdeme horší plast, kde ne ?), ale celé to působí bytelně a slušně, velká křesla, pohodový měkčí podvozek. Taková městská limuzína, popřípadě limuzína budoucnosti, až budou dálnice tak přecpané, že se pojede vlakem 80tkou, to je v autě naprostá pohoda a klid.

Využití? Za mne asi hotelové taxi či "lepší" taxi po velkém městě, popřípadě pro obchoďáka, který chce reprezentovat ve velkém autě a jezdí třeba vzdálenosti do 100km od Prahy (dál se lítá, žejo Bariku ! :D ), tam využije výhody hybridu a nebude ho mrzet, že se občas nemůže projet dvoustovkou :D Nebo pro kohokoliv, kdo má rád velká auta. Nenechte se zmást eCVT, nejde to vůbec pomalu, takže o nějakém nedostatku akcelerace nemůže být řeč, ty koně tam jsou i když je to podává jinak, než jsme zvyklí. Celé auto pak ale nevybízí k agresivní jízdě, proto říkám, že je to trochu jiná limuzína :).

Přání o V6, která je v Camry na jiných trzích k dostání jsou taky zbytečná, nikdo by si to nekoupil, pořád je to prostě spíše auto na cestování, než na vymetání okresek. Tohle je globální model, proto se na něj musíme tak koukat.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
8. 2. 2021 09:11
Re: Trochu jiná limuzína
Vzdálenosti do 100km... nevidím důvod, proč by tohle nemohlo brázdit Evropu. Asi to na dálnici žere trošku víc než nafta a má to omezenou maximálku, ale já osobně to jako problém nevidím.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2021 09:28
Re: Trochu jiná limuzína
Ale jasně, že mohlo a při běžých rychlostech to pojede jako R4 turbodiesel +/-. Jenže pokud bys jezdil někde Německem, tak pak při nějakém neustálém zrychlování a cestování třeba 150-160 ten diesel bude asi mít lehce navrch, taky záleží jakej, jak výkonnej a podobně :)

Spíš se tu traduje na dlouhé trasny nafta, na kratší trasy benzín/hybrid a do 100km beru spíš příměstskej provoz, okresky, dálnice, obchvaty, kolony a tam ten hybrid prostě bude nejúspornější.
Avatar - Emel
8. 2. 2021 10:01
Re: Trochu jiná limuzína
No tak bude mít lehce navrch... zase nebudeš muset nechat auto před Stuttgartem.

Podle mě právě cestování na dálnici 150-160 nemůže být žádnej problém... 99% času si to bude vrnět v nízkejch otáčkách a při kvalitním odhlučnění to bude pohoda.

PS: já v tom teda na letišti jen seděl, ale nejel... víc mě zajímala Corolla :-)
Avatar - Ozzman
8. 2. 2021 10:14
Re: Trochu jiná limuzína
Není to problém, to reaguješ na špatného, já si na to nestěžuji :D Mne možná malilinko přišla hůře odhlučněna než Mondeo, jinak je to pohodlnné komfortní auto. Já to řídil, když to měli nové kousek po okresce a pak jsem se s tím nechal svézt, jak píšu, mít řidiče, asi je mi to sympatičtější, než jezdít vzadu v Passatu :)

On je ale rozdíl jet 150-160 a akcelerovat 100-160 pořád, tam ten diesel asi bude se spotřebou trochu lepší, ale záleží jak kterej. Napadá mne, že tohle auto bude skvělé do Holandska, tam se stejně jezdí pomalu, takže bude mít nízkou spotřebu i na dálnici :D
Avatar - Emel
8. 2. 2021 10:35
Re: Trochu jiná limuzína
"Bude se spotřebou trošku lepší"... víš jak, pro mě je jakákoli jednociferná spotřeba super.
Já potřebuju dynamiku na předjíždění mimo dálnice, tam na auto tlačím a s eCVT to může být otrava. Na dálnici se snažím o plynulost, skoro nebrzdím a prudké zrychlení potřebuju taky výjimečně.
Avatar - Ozzman
8. 2. 2021 11:21
Re: Trochu jiná limuzína
Chápu, Camry jede podobně jako takto výkonný diesel, ty jsi zvyklý na trochu něco jiného, takže asi to není auto pro tebe, pro mne taky ne :)
8. 2. 2021 07:39
V Max
Maximální rychlost je elektronicky omezena na 195km/h, aby nedošlo k přehřátí elektromotoru.
Až na tu navigaci jde o vynikající auto.
Rozbalit vlákno
7
8. 2. 2021 08:06
Re: V Max
177 koní z ICE musí takové auto v pohodě roztáhnout minimálně na 220-230 km/h a žádný elektromoto k tomu vůbec nepotřebuje. Ledaže by to nějak zazdil ten e-CVT
8. 2. 2021 08:15
Re: V Max
Kdyby eCVT "zazdíval výkon", tak by ho pravděpodobně nevyvinuli zrovna pro auto, které se mělo stát prvním vyslancem aut, kterých kde cílem bylo hrát na ekologické náboženství a machrovat s hyper nízkou spotřebou.
Není ani pravda, že ten motor v hybridním systému by stačil sám. Nestačil, protože běží povětšinou v Atkinsonově cyklu a nemá dobré výkonostní charakteristiky ve vztahu k otáčkám.
Vždy je potřeba HSD brát jako celek. Ale kvůli strachu z přehřátí elektromotoru to omezení opravdu není.
Avatar - mariov8
8. 2. 2021 11:33
Re: V Max
Elektromotor má svoje maximální otáčky a pokud je pevně součástí hnacího traktu za převodovkou, museli omezit otáčky = maximální rychlost. V autě velikosti vyšší střední třídy, byť je to podobný případ jako Superb, je to blbé. Ty běžně po německé dálnici lítají 200.
Avatar - Roman Horký
8. 2. 2021 12:00
Re: V Max
On ale není pevnou součástí. Jeho otáčky přizpůsobí planetový systém.
8. 2. 2021 13:32
Re: V Max
Áno, prispôsobí, ale iba do rýchlosti 180 km/h. Na vyššiu rýchlosť sa používa dvojstupňové e- CVT, ako má Lexus RX 450h, ktorý má maximálku 200 km/h.
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 13:37
Re: V Max
No pak není problém ani klasická maximálka 250 km/h https://www.auto.cz/…i-predator-95837
Avatar - mariov8
8. 2. 2021 18:30
Re: V Max
Pak je jeho omezený rozsah velká škoda. Do USA dobré, v Evropě však v tomto segmentu velké mínus určitě dobrého auta. Pravda, i ten design je takový polarizující.
Avatar - Stejsn
8. 2. 2021 08:08
To přední struhadlo
je zkrátka příšerný.
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2021 13:56
Design
Koukám, že design vzbudil kontroverze, tak přidám taky dva centy :-)

Za mě je to dlouhý, štíhlý, nízký a hezky posazený na kolech, proporčně vyloženě elegantní. Prolisy, detaily a světla jsou poplatná Japonskému duchu, někomu se to líbí (třeba mě), někomu ne. Když jí zahlídnu v provozu, vždycky mi přitáhne oči, a to v pozitivním smyslu. Není to vyložená bomba, ale je to hezké vkusné auto pro člověka, kterému není jedno, čím jezdí. :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2021 16:17
Opravdu si nedovedu ani představit....
...že bych hybridní variátorovou Camrinu zvolil místo nádherného nabušeného Superbíka 2.0 TDI, popř. 2.0 TSI! :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 16:25
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
Prosím tě kdo by chtěl místo 2.0 TDI (tady v česku) 2.5litr hybrid

A kdo by chtěl místo 2.0TSI (tady v česku) šestiválec 3,5 litr

Tady jsme na svoje zpátečnictví PYŠNÍ = proto máme (do)dnes prezidenta i premiéra = důchodce (ex)KOMUNISTY a vláda stojí na podpoře KSČm :-)
8. 2. 2021 16:59
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
Pokud považuješ v autě hnusný variátor, hybrid, brutálně omezenou výbavu a absenci verzi kombi za "pokrok", tak to ti opravdu není pomoci. :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 17:07
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
Fakt myslíš (doufáš) že lidstvo stáhneš na SVOU úroveň? ;-)
Fakt radši R4 2.0tsi než V6 3,5 litr? :-O
Fakt radši R4 2.0tdi fungující POUZE díky zvýhodnění a spotřebovávající VÍC ropy (než ten V6 benzín?)

Vysvětlení PROČ ti všechno přijde špatně = jsou v zásadě 2:

a) buď si tak strašně NAD (námi) všemi = že vidíš chápeš souvislosti které my (svět) ne a PROTO ti tolik věcí přijde jako BLBOST
b) no a tu si (snad) dovedeš domyslet sám :-!
8. 2. 2021 17:14
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
No hele, asi takový názor nemám sám. Porovnej si prodeje Superbu a Camriny na českém trhu a pak něco kafrej. :D
P.S. Ty fakt nevíš, že kvůli bruselským grétistům se Toyta Camry se šestiválcem 3,5 l v EU nemůže prodávat? :-O
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 17:27
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
No SAMOZŘEJMĚ = viz já už 16:25!

O tom se nikdo nebaví = já mluvím furt ve všem (a už jsme to probrali víckrát) o zaostání ZA SVĚTEM
Viz závěr těch 16:25 = my jsme tady na své ZPÁTEČNICTVÍ tak pyšní, že i v 32. roce po revoluci proti komunistům = máme prezidenta i premiéra (ex) KOMUNISTY a vláda stojí na podpoře KOMUNISTŮ

PS: NE https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html ale vím že sakra hodně věcí (jako tahle) je PŘESNĚ NAOPAK = než sis ty vymyslel

PROČ sis vymyslel že se tu nesmí prodávat V6 = klidně i V8 https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882

Takže = a) nebo b)? ;-)
8. 2. 2021 18:23
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
Ty jsi fakt beznadějný případ.
1) Jak podle tebe souvisí bolševická minulost našeho současného premiéra a rusofilní současnost našeho premiéra s tím, že drtivá většina Čechů objektivně (a tedy velmi kriticky) hodnotí absurdní snahy EU o násilnou elektrifikaci aut? :-[]
2) Nejřív tady šermuješ s Camry 3,5V6, jak má lepší motorizaci než dvoulitrový Superb, a pak mě odkazuješ na Lexus RC F? To už ti definitivně hráblo? :-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 19:03
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
CO se na tom NEDÁ pochopit = (nejen) tobě se líbí ZAOSTÁ(vá)NÍ

NEvadí v politice NEvadí v autech = TO jsme MY češi (že jsme předposlední v dobíjecí infrastruktuře? NEvadí = dokonce to považujeme za PLUS :-O :D

A jako ty plácáme blbo-kraviny o EU = když i pako ví že ty nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta sou celej jeho život MIMO evropský. Ale to nevadí = může za to Kalousek + Havel + Soros + EU :-!

2) to že si NEpochopil ani to V6 Camry (kde říkáš že se tu nesmí prodávat kvůli zlé EU = no tak jak vidíš no problem) a normálně tady prodávaný V8 = to ti FAKT asi HRÁBLO :*) :D :-!
9. 2. 2021 10:53
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
Opět si vůbec neodpověděl k věci, ale už mě to dávno nepřekvapuje. :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2021 12:42
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
Nojo nepřekvapuje že si to furt nechceš připustit = ten průnik je ZAOSTÁ(vá)NÍ ;-)

ANO nám čechům v postsocialistické realitě se LÍBÍ zaostá(vá)ní

ANO bohužel andrejko to ví a UMÍ své ovečky oslovit = a kritizovat progresivní EU je tak snadný a VDĚČNÝ

Prostě je ŠPATNĚ že chceme být stále (jak jsme si v dobách socialismu zvykli) POZADU. Je ŠPATNĚ že máme prezidenta důchodce exkomunistu je ŠPATNĚ že máme premiéra důchodce exkomunistu a JE ŠPATNĚ že vláda stojí v 32. roce po revoluci proti komunistům = na podpoře komunistů
9. 2. 2021 13:55
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
Tak aby ale bylo jasno:
1) Komunisty bytostně nesnáším
2) Babišovce jsem nikdy nevolil
To ovšem neznamená, že budu podporovat a chválit extrémně levičácké ekoteroristické tendence současného šíleného vedení EU, které jen zlikvidují statisíce pracovních míst a nebohatým lidem znemožní individuální mobilitu!
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2021 14:07
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
1. super = SHODA (dodnes žijeme v důsledku jejich socialistického vládnutí = to že mají vliv na politiku i dnes je jen FAKT SMUTNÝ bonus)
2. prima = ani já (co je zač bylo známo než zkusil politiku = chová se furt stejně jako v 80. a 90. letech = krade)

No a dál už neshoda = fakt nechápeš ani to, že to historicky (doteď) je především MIMO evropská záležitost (auta)? :-O

Hele z kterýho hoax zdroje máš to o statisících pracovních míst? :-)
Hele makroekonome = to že nebohatí budou víc jezdit NE autem ale světem se šíří https://www.seznamzpravy.cz/…-620-km-h-138392 to je realita. Ty máš furt jen rozpor se světem že nefunguje podle TEBE = proč by sakra měl svět fungovat podle TEBE?
Dneska je a bude vývoj především Asie = smiř se že tvý plácání blbokravin o ekoTERORISMU a LEVÍČÁCTVÍ sou BLBOST
Levičák = je PROTI eko = ale to VÍŠ i ty :-)
To co zdá se fakt nevíš = že Evropa je (a bude!!!) teď už spíš furt jen POZADU

EDIT jak to tak bývá nejde ti o to co jak funguje a proč funguje atd. ale jen o JÁ JÁ JÁ (to chci postaru) nebo? ;-)
8. 2. 2021 17:22
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
Když už nechci naftu a DSG mi nesmí do baráku, tak je to se Superbem těžký :-)

btw. Camry nemá variátor.
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 17:24
Re: Opravdu si nedovedu ani představit....
Téma CVT vs e-cvt jsem tu já a další vysvětlovali asi stokrát (no možná víc) a to i ARESEmu = to nemá cenu
8. 2. 2021 16:49
Výbava
Tak Camry se dá v reálu koupit v plné za cca 900 tis. Kč nová, což je vzhledem k její velikosti a pohonu docela přátelská cena. Slušný auto s rozumnou výbavou bude skoro vždycky stát kolem milionu. Neberu tady v potaz "prémii", tam jsme na tom milionu dvakrát :)
Co vidím jako problém Camry je výbava, která chybí a nelze ji ani doobjednat. Myslím tím vyhřívaný volant, odvětrávané přední sedačky, vyhřívané čelní sklo a paměť aspoň na sedadle u řidiče. Je to škoda, protože tyto prvky výbavy do auta za cca milion prostě patří. Apple car play / Android auto vyřeší facelift a jsem docela zvědavý, jestli ten zbytek taky....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
8. 2. 2021 16:58
Re: Výbava
Vyhřívaný volant, odvětrávané sedačky atd. má Avalon https://www.carmax.com/…ta-avalon-review což je (vlastně) jen luxusnější verze Camry

Sem se pochopitelně stejně jako šestiválce atd. nevozí
8. 2. 2021 19:28
Re: Výbava
Má to taky Lexus ES. Ale má to i Camry, jenom ne na CZ trhu. Prý by to moc konkurovalo Lexusu...
A myslím, že Avalon bude větší než Camry. V hierarchii stojí nad ní.
10. 2. 2021 11:06
Tajomstvo slabých predajov Camry odhalené...
Zastaralý infotaiment nie je dôvodom slabých predajov Camry, to u mňa pri rozhodovaní sa nehrá žiadnu rolu.
Camry je dobré auto, sedel som v ňom, jazdil som v ňom, rovnako aj v sesterskom modeli Lexus ES.
Jazdne ma presvedčilo, výbavou odradilo. To, že kožené sedadlá nemajú vpredu odvetrávanie a vzadu vyhrievanie,
je vyslovene nepríjemné. Absencia pamäti prednej sedačky, vyhrievania volantu a čelného skla u subprémiového manažérskeho sedanu v najvyššej výbave za 44.000€ a to ani za príplatok je nepochopiteľný lapsus, ktorý zákazníci neodpúšťajú.
Zvlášť, keď RAVka s identickým pohonom toto všetko ponúka, dokonca za lepšie peniaze.
Preto som kúpil Stinger 2.2 CRDi 4x4 v plnke a urobil som dobre.
Importérovi odporúčam, aby sa trochu zamyslel.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2021 11:38
Re: Tajomstvo slabých predajov Camry odhalené...
Hmm u nás už pár měsíců https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091

Tohle už rok https://www.youtube.com/watch?… u nás teda až za rok nebo kdy