Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
čtyři hvězdy pro Toyotu na ACZ, navíc od toyoťáckýho fanatika Máry.
Čtyři hvězdy dostala usmrkaná rozhrkaná (PSA) ProAce alias Sopel Zafira s posmrtnou maskou. Stejně jako to boží Vito 240 koňský včera ve stejný třídě. Kdo s těma autama jel, ví jak neskutečně strašně neobjektivní to je.
Viděno touto optikou, musella by bejt Camry strašnej křáp.
Anebo se to tu snad s hvězdama tady umoudří?
Auto neznám, ale už z placu bych napsal do mínusu omezenou konfigurovatelnost vůči evropské konkurenci.
Čtyři hvězdy dostala usmrkaná rozhrkaná (PSA) ProAce alias Sopel Zafira s posmrtnou maskou. Stejně jako to boží Vito 240 koňský včera ve stejný třídě. Kdo s těma autama jel, ví jak neskutečně strašně neobjektivní to je.
Viděno touto optikou, musella by bejt Camry strašnej křáp.
Anebo se to tu snad s hvězdama tady umoudří?
Auto neznám, ale už z placu bych napsal do mínusu omezenou konfigurovatelnost vůči evropské konkurenci.
"omezena konfigurovatelnost" - je relatívny pojem. Jednému vyhovuje možnosť nakonfigurovať si auto do posledného detailu, iný si radšej vyberie z pár stupňov výbavy. Osobne mi stačí 4 až 5 stupňov výbavy. Dnes by som skôr privítal možnosť škrtať základnú výbavu :-!.
Jsi blbec?
Omezena konfigurovatelnost pro ty, co chteji konfigurovat. Desis me.
Omezena konfigurovatelnost pro ty, co chteji konfigurovat. Desis me.
Asi som to nenapísal celkom jasne ;-)
1. Jednému vyhovuje možnosť nakonfigurovať si auto do posledného detailu (vyberie si napr nemecké auto)
2. Iný si radšej vyberie z pár stupňov výbavy (skladové auto, alebo Japonec)
Takto je to zrejme lepšie napísané.
1. Jednému vyhovuje možnosť nakonfigurovať si auto do posledného detailu (vyberie si napr nemecké auto)
2. Iný si radšej vyberie z pár stupňov výbavy (skladové auto, alebo Japonec)
Takto je to zrejme lepšie napísané.
Já jsem nedávno cvičně vlezl do konfigurátoru BMW, nicméně je to tak stupidní aplikace, že jsem to radši zas hned zavřel. Je to jen auto, trávit desítky minut patláním se v polofunkčním webovém konfigurátoru je víc času, než jsem tomu ochoten věnovat. Samozřejmě až budu kupovat, tak to dopadne tak, že zajdu za dealerem a očekávám, že to patlání za mě udělá on. :-)
jsi ***, konfigurátor je proto, aby automobilka vytáhla z potencionálního zákazníka víc peněz. Balíček za 30, druhý balíček za 50tis a ve finále za to co je u některých automobilek v základu, u toho tvýho stupidního koncernu zaplatíš 2x tolik. To samé BMW, Mercedes atd
No ale zase díky tomu se dá koupit auto v nižším budgetu a s nějakým tím prvkem co opravdu hodně chceš nebo potřebuješ. Nekonfigurovatelnost japonců je na místním trhu opravdu nevýhoda.
Ono dnes už ani také staré pravdy ako táto úplne neplatia. Napr. nedávno testovaná Mazda 6 ako typický Japonec má 5 stupňov výbav (s výročným modelom 100 až 6), takže sa dá vybrať, len si to nenaskladáš presne po položkách v štýle "chcem prémiové audio, ale nechcem 19" disky", lebo to je v balíku.
Ale ani pri európskych automobilkách to už nie je, ako bývalo, nielen kombinácie motorov, prevodoviek a pohonov (chcem BMW radu 3 s manuálom, čo mám na výber? Základný dízel, alebo rovno M3, nič medzi tým), ale aj tie výbavy sú dosť silno previazané (chcem digi prístrojovku, ale musím brať aj navigáciu za 2000 eur, ktorú nepotebujem) a výber už je tiež limitovaný, takže tá sloboda konfigurácie už zďaleka nie je taká, ako v minulosti.
Ale ani pri európskych automobilkách to už nie je, ako bývalo, nielen kombinácie motorov, prevodoviek a pohonov (chcem BMW radu 3 s manuálom, čo mám na výber? Základný dízel, alebo rovno M3, nič medzi tým), ale aj tie výbavy sú dosť silno previazané (chcem digi prístrojovku, ale musím brať aj navigáciu za 2000 eur, ktorú nepotebujem) a výber už je tiež limitovaný, takže tá sloboda konfigurácie už zďaleka nie je taká, ako v minulosti.
No reknu to takhle- kdyz chci zadni kameru+ senzory vpredu a vzadu, vyhrivane sedadla, lepsi svetla, CarPlay, automat a 4x4 a vic mne nezajima ( max sklopna zrcatka) tak u Japoncu bohuzel moc neuspeji- bud mi v balicku daji jeste milion dalsich veci ktere nechci a musim za ne zaplatit nebo mou kombinaci nemaji vubec....
Tak stačí napísať, že chceš 4x4 a netreba nič ďalej riešiť, Camry neposlúži. Ale možno to je individuálne, ja som nikdy nebazíroval na výbave a veci ako parkovacia kamera a pod. mi prídu úplne podružné. Ak to tam je, fajn, ak nie, no problem, priority sú motor, prevodovka a podvozok a fičúry typu kamera nie sú nič, čo by ma odradilo od auta.
Teda ani u mňa by Camry neprešla, lebo karoséria/motor/prevodovka. Ale ak by v tomto vyhovovala, neviem si predstaviť, že by ma odradila blbosť ako je absencia vyhrievaných sedadiel vzadu či naopak výbava v cene.
Teda ani u mňa by Camry neprešla, lebo karoséria/motor/prevodovka. Ale ak by v tomto vyhovovala, neviem si predstaviť, že by ma odradila blbosť ako je absencia vyhrievaných sedadiel vzadu či naopak výbava v cene.
https://www.caranddriver.com/…a-camry-pricing/
https://www.caranddriver.com/…camry-awd-drive/
Odvětrávaný sedadla má po faceliftu i evropská Camry https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091
https://www.caranddriver.com/…camry-awd-drive/
Odvětrávaný sedadla má po faceliftu i evropská Camry https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091
Neviem, ako Camry, ale na Lexuse 300h som natocil nejake km a teda vyrik techniky to teda nebol. Ano, spotreba v meste je celkom primerana, ale na dialnici je to zufale - asi na urovni 1.0 tsi!!! apriestorovo a pohodlim je to skratka amerika. t.j. material dobry, kvalita spracovania tiez, ale dizajn ubohy a na pocudovanie priestor je tiez uplne zufaly. Tazky fail.
Vobec sa necudujem, ze to v EU nikto nechce.
Ked pridem do BMW a vyskusam si 3er a porovnam to potom s Lexusom, tak ma dost prekvapi, co su schopni v Toyote povazovat za premiu.
Vobec sa necudujem, ze to v EU nikto nechce.
Ked pridem do BMW a vyskusam si 3er a porovnam to potom s Lexusom, tak ma dost prekvapi, co su schopni v Toyote povazovat za premiu.
takze jsi jezdil neco, co je stara ravka.
A dost pochybuju, že jsi s tím jezdil. Camry v Praze jezdí do 4,5. když není špička, tak pod 4 úplně bez snažení. A na dálnici jsi zoufalý tak ty. Je to jen ukázka, že jsi s tím nikdy nejel. Možná právě jen s tím 1.0TSI.
A dost pochybuju, že jsi s tím jezdil. Camry v Praze jezdí do 4,5. když není špička, tak pod 4 úplně bez snažení. A na dálnici jsi zoufalý tak ty. Je to jen ukázka, že jsi s tím nikdy nejel. Možná právě jen s tím 1.0TSI.
Mě taky ES nenadchl, zejména děsná je malá obrazovka infotainmentu ve velkém sloním uchu na palubovce (ten větší displej přitom lze až od poměrně vysoké výbavy.
Projížděl jsem také IS a i přes ty roky je to o poznání příjemnější svezení.
Projížděl jsem také IS a i přes ty roky je to o poznání příjemnější svezení.
Nojo RWD vs FWD ;-)
To nespasí ani novější generace 2,5 litru (hybridního systému) a vyšší výkon s nižší spotřebou :-!
Jinak kvalita a velikost obrazovky = od 11té minuty https://www.youtube.com/watch?…
Teď po faceliftu má větší obrazovku i evropská faceliftovaná Camry https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091 ostatně i tady o tom byl před pár měsíci článek = auto v testu je ještě původní generace
To nespasí ani novější generace 2,5 litru (hybridního systému) a vyšší výkon s nižší spotřebou :-!
Jinak kvalita a velikost obrazovky = od 11té minuty https://www.youtube.com/watch?…
Teď po faceliftu má větší obrazovku i evropská faceliftovaná Camry https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091 ostatně i tady o tom byl před pár měsíci článek = auto v testu je ještě původní generace
Čím tě nenadchlo? Techniku má oproti prémiové konkurenci slabou, ale v optice výkonové třídy (tzn. 20d BMW apod.) a cílovky mimo ostřejší jízdu se mi ES hodně líbilo. Subjektivně je lépe odhlučněná než moje 5er a bylo to asi nejkomfortnější auto které jsem kdy jel mimo luxusní sedany (S class apod.).
Nenadchlo právě ničím :) Nebylo tam nic vyloženě špatně (tedy až na ten malý displej), ale nenašel jsem tam nějakou jiskru, něco, čím by mě to auto bavilo. Možná na něj ještě nemám věk :-)
Naopak v IS 300h jsem byl hned jako doma, projížděl jsem ho tou samou trasou a to auto mě bavilo řídit, mnohem líp reagovalo na pokyny volantem, člověk měl pocit, že řídí, ne že kormidluje...
Naopak v IS 300h jsem byl hned jako doma, projížděl jsem ho tou samou trasou a to auto mě bavilo řídit, mnohem líp reagovalo na pokyny volantem, člověk měl pocit, že řídí, ne že kormidluje...
No jasně = menší zadokolka vs větší předokolka NENÍ o čem
Ale i tak je trojice ES + Camry + Avalon :yes:
Teď nově i https://www.caranddriver.com/…us-es-es250-awd/ což má dorazit i do Camry
Odvětrávané sedačky už dorazily https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091
Ale i tak je trojice ES + Camry + Avalon :yes:
Teď nově i https://www.caranddriver.com/…us-es-es250-awd/ což má dorazit i do Camry
Odvětrávané sedačky už dorazily https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091
Který model? Já měl ES 300h na den a asi jsme jezdili jinými auty...
Ještě doplním, na dálnici jsem s tím jel asi 100km, často konstantní 180 km/h což je maximálka a jediné co v autě hučelo byla ventilace sedaček. Takový komfort se může Superbu/Passatu jenom zdát...a to jsem v té době jezdil Passata denně :) Když jsem ES vrátil, cítil jsem se v Passatu jak ve Felicii. Takže by mě zajímalo s čím srovnáváš a jak je možné že to přirovnáváš k 1.0 TSI?
Ještě doplním, na dálnici jsem s tím jel asi 100km, často konstantní 180 km/h což je maximálka a jediné co v autě hučelo byla ventilace sedaček. Takový komfort se může Superbu/Passatu jenom zdát...a to jsem v té době jezdil Passata denně :) Když jsem ES vrátil, cítil jsem se v Passatu jak ve Felicii. Takže by mě zajímalo s čím srovnáváš a jak je možné že to přirovnáváš k 1.0 TSI?
Prémie vyšší střední třídy je luxusnější než mainstream střední třída? Šokující
Přečti si příspěvek na který reaguji. Mimochodem měl jsem pár dní později na 1 den 320d, které Meky taky vytáhl. Jezdil jsem pro porovnání stejné trasy. Spotřeba u ES nižší včetně dálničního průměru a komfort jízdy ES vyšší než v mém současném BMW 5. Samozřejmě 3er a ES jsou úplně odlišně stavěná auta. Technika ES není nic moc, ale interiér a komfort jsou na hodně vysoké úrovni.
Nevidím, že by někdo porovnával ES s Passatem. Vidím tam, že materiály a kvalita zpracování v pohodě, ale design hrozný. Což jestli šlo o tohle: https://automotivecarnews.com/…tos-Interior.jpg tak bych i souhlasil. Nová generace ES už vypadá zevnitř skvěle.
reagoval jsem na Mekyho komentář: "Neviem, ako Camry, ale na Lexuse 300h..." a několik vět kritiky, přirovnání k 1.0 TSI na dálnici, rozporování premie ve srovnání s 3er. To 300h v ES mělo dynamiku cca té 320d. Ale fajn, příště to srovnám s Octavií 1.0 TSI abych tu diskusi nekomplikoval :D
Šimpanz
Ostatně jako vždy pan redaktor píše bludy. Rozvor je 2825 mm, tedy mimo jiné kratší než u zmíněného Superbu (2839 mm).
3125 mm nemá ani poslední generace standardní S-klasse, to opravdu panu redaktorovi nedocvakne, že rozvor auta střední třídy těžko může být někde v rajónu luxusních LWB limuzín?
3125 mm nemá ani poslední generace standardní S-klasse, to opravdu panu redaktorovi nedocvakne, že rozvor auta střední třídy těžko může být někde v rajónu luxusních LWB limuzín?
PepeST
viem že dizajn je vec subjektívna, ale je to dosť škaredé auto... a nielen zvonka :no:
Dneska už je trochu jiný https://www.autorevue.cz/…allery/show.aspx?…
Jinak objektivně je to https://www.auto.cz/…-vyrabene-137725 nejprodávanější sedan světa
ad design je tu varianta https://www.caranddriver.com/…us-es-es250-awd/
Jinak objektivně je to https://www.auto.cz/…-vyrabene-137725 nejprodávanější sedan světa
ad design je tu varianta https://www.caranddriver.com/…us-es-es250-awd/
Pro tebe je tady folksvágen, co táhne vocpoda, má měkký plasty aby se k tobě hodil a má ruční parkovací brzdu. A dobře předjíždí aby všichni viděli že už seš velikej chlap.
A přitom vopravdu vodspoda táhne ELEKTRO motor :-!
Je ale hezký a dobře že na https://en.wikipedia.org/…missions_scandal se dodnes nezapomíná :-)
Je ale hezký a dobře že na https://en.wikipedia.org/…missions_scandal se dodnes nezapomíná :-)
Plně souhlasím. Auto je mi v podstatě hodně sympatický, ale přes ten design se nedá přenést. Stejně jako u RAV4.
Jo některé prvky to hodně shazují, ten exteriér je takový nedotažený. Nevím jestli to facelift doladí.
Design mi nevadí, povedzme že je iný, zvláštny. Ale proti tomu eCVT mám predsudky a neviem sa ich za nič zbaviť.
Exteriér je super, v interiéru mi vadí ta nesouměrnost, ta "vlna", ale musel bych v tom sedět naživo ... ale v každém případfě bych se přes to přenesl úplně v pohodě. A nová RAV4 je zatím nejlepší / nejhezčí RAVka co vyrobili. :yes:
Vysloveně hnusná mi přijde současná generace Priusu a Mirai, tohle je dobrý.
Lubo
Sympatické auto, plus vylepšené po FL.
Myslím však, že aj kvôli absencii kombi verzie tu veľmi neprerazí.
Škoda.
Myslím však, že aj kvôli absencii kombi verzie tu veľmi neprerazí.
Škoda.
Kto by vo svete kupoval kombi Camry? Kvôli EU trhu, ktorý znamená pár predaných kusov nebude Toyota robiť kombi ;-).
V USA se prodá mnohem víc Outbacků než Legacy. Sedany střední třídy to dnes nemají lehké.
Presne to ma napadlo ohľadne kombíkov v USA. Oni nechcú kombíky, chcú Subaru Outback ;-). Kto nechce Subaru a potrebuje auto typu kombi - kúpi si SUV. V USA boli tuším celkom populárne aj MPV.
A já se jim vůbec nedivím.
Kdyby se to tady dalo koupit se silnějším motorem, je to nejlepší rodinný auto, co na cestě jede jak normální kombi a v terénu si namaže 90% módních suv. Jen ten výkon...
Kdyby se to tady dalo koupit se silnějším motorem, je to nejlepší rodinný auto, co na cestě jede jak normální kombi a v terénu si namaže 90% módních suv. Jen ten výkon...
Toyota má podíl v https://www.autoforum.cz/…dno-jedine-auto/ tolik ke kombi :-!
Teď budou mít společné EV https://www.caranddriver.com/…v-rollout-plans/
Teď budou mít společné EV https://www.caranddriver.com/…v-rollout-plans/
Ja kombi nemusím, a ani som to tak nemyslel, že by malo byť Camry kombi :-) . Vôbec sa mi to ku Camry ani nehodí.
Len si myslím, že tento trh veľmi sedanom nepraje, a to je jeden z dôvodov, prečo tu veľký úspech nebude mať.
Len si myslím, že tento trh veľmi sedanom nepraje, a to je jeden z dôvodov, prečo tu veľký úspech nebude mať.
Úpadek aut střední třídy je až fascinující = Camry bude možná https://cs.wikipedia.org/…%AD_Mohyk%C3%A1n
DonVito
Ja z toho auta mam dojem luxusniho sirokyho auta.
Libi se mne uvnitr vic, nez nektere premiove limuziny.
V porovnani se Superbem je interier o tridu vys.
Muj dojem.
Libi se mne uvnitr vic, nez nektere premiove limuziny.
V porovnani se Superbem je interier o tridu vys.
Muj dojem.
Tak samozrejme.
V kolika jsi jel?
Nebo obrazkový jasnovidectvi?
V kolika jsi jel?
Nebo obrazkový jasnovidectvi?
Ty jsi jel v Camry?
Odpovim ti na tvou hloupou otazku.
Jezdim jako spolujezdec obcas aktualnim 5er a Superbem. Camry jsem si prohlizel (uz nevim, jestli jsem se vezl) treba na nasem srazu...
A realita odpovida obrazkum.
Ted muzes odpovedet ty.
Jak na tebe pusobi Camry v realu?
Odpovim ti na tvou hloupou otazku.
Jezdim jako spolujezdec obcas aktualnim 5er a Superbem. Camry jsem si prohlizel (uz nevim, jestli jsem se vezl) treba na nasem srazu...
A realita odpovida obrazkum.
Ted muzes odpovedet ty.
Jak na tebe pusobi Camry v realu?
Na srazu jsi se určitě svezl.
se Supem mám taky přímé srovnání a rozhodně ten interiér je hodnotnější. Nevím, jestli o třídu, takovou škálu nejsem schopen definovat.
se Supem mám taky přímé srovnání a rozhodně ten interiér je hodnotnější. Nevím, jestli o třídu, takovou škálu nejsem schopen definovat.
Ja som sa bol odviezť u predajcu. Vcelku nedávno, chvíľu pred Coronou. Pre mňa jedno z najpríjemnejších zvezení; vyberať auto podobnej veľkosti, určite je to jeden z kandidátov.
Ja Camry jel- nelibi se mi design, interier mi prijde horsi nez u konkurence ( Mondeo, Passat...) ( ale pripoustim ze to je vec vkusu) a vadil mi vysavac ( pardon prevodovka) a dynamicky mi príslo nic moc
stačí se podívat na celosvětové prodeje Superbu a Passatu vs Camry... a pak pochopíš, že český Pepík si může říkat co chce...
traveldrive
Camry je nedocenené auto na každodenné jazdenie do práce aj na dlhé cesty. Žiadny trhač asfaltu, ale je to nutné? Veľa ľudí ocení priestor, pohodlie a kvalitu. celkom nechápem kritiku dizajnu, čo je voči Passatu, Mondeu alebo hoci P508 zle? Camry je naopak jedným z posledných mohykánov, ktorým nie je cudzia ani dnes už veľmi nevídaná elegancia.
S 508 se to nedá srovnávat. Minulá Camry se mi líbila víc.
Já vím, obě měly něco do sebe. Ta ruská/hybridní se mi líbí víc.
Oproti 508 je toho špatně spousta - zjednodušeně to nemá jiskru. Čumák je divnej, zbytek... no, proporčně je to vlasně docela fajn, jenže v dnešní střední jsou bohužel samý pohledný auta.
PS: při tý siluetě už by to taky mohl být liftback... viz nedávná diskuse o sedan-killers :-)
PS: při tý siluetě už by to taky mohl být liftback... viz nedávná diskuse o sedan-killers :-)
Co je proti 508 špatně? Kámo, úplně všechno.
To si ani jako fanoušek Peugeotu nedovolím říci.
Asi máš málo odvahy.
Camry vedle 508 vypadá nevyváženě, neoriginálně, těžkopádně, zakomponování jednotlivých prvků do celku zcela nesourodé a boční profil odpovídá asijským autům z devadesátek... už jen ta linie oken...
Camry v tomhle odstínu je synonymem pro nudu a šeď provozu. A pár ledek to nevylepší. Toyota to tak prostě chce, nic více, protože jí to na globálním trhu funguje na výtečnou a Evropa jí nezajímá a její požadavky na design, ti, co v tom hledají pro naše měřítka něco jiného a hezkého, si lžou do kapsy. Stejně jako Toyota chce aby nová Corolla byla podařená, protože se tu prodávat bude a že na Toyotu ne prostě krásná.
Camry vedle 508 vypadá nevyváženě, neoriginálně, těžkopádně, zakomponování jednotlivých prvků do celku zcela nesourodé a boční profil odpovídá asijským autům z devadesátek... už jen ta linie oken...
Camry v tomhle odstínu je synonymem pro nudu a šeď provozu. A pár ledek to nevylepší. Toyota to tak prostě chce, nic více, protože jí to na globálním trhu funguje na výtečnou a Evropa jí nezajímá a její požadavky na design, ti, co v tom hledají pro naše měřítka něco jiného a hezkého, si lžou do kapsy. Stejně jako Toyota chce aby nová Corolla byla podařená, protože se tu prodávat bude a že na Toyotu ne prostě krásná.
hugino
Tak toto je typický príklad auta vyrobeného pre Ameriku a Áziu.Za prvé je to sedan má pohodovú eCVT klasický atmosféricky 2.5 litrový benzín s hybridnou technikou a design z vonku celkom fajn ale vo vnútri aj čo sa napríklad infotainmentu týka či už rýchlosti alebo grafiky a rozlíšenia tak oproti konkurencii tak min.10 rokov pozadu a tá maximálka 180 km/h je až na smiech.Myslím že predaje v Európe budu minimálne a za pár rokov to tu s týmto modelom zabalia.Takže štyri hviezdičky sú dosť milostivé voči tomu keď pri teste BMW 320d dal pán redaktor len tri a pol.Ruku na srdce Arteon Shooting Break je iná liga a za tie isté peniaze a nehovoriac o tom že tam si môžeš vybrať z viacerých motorov nie len z jedného ako pri Camry a nakonfigurovať ako len chceš v závislosti od hrúbky peňaženky.Takže za mňa Camry :no:
akorát ten arteon bude víc v servisu než na silnici. Vlastní zkušenost s VAG.
Byl jsi na školení u Sakry nebo jsi prošel nějakou metamorfózou? Kolikrát jsi byl s Arteonem na neplánovaném servisu?
Miku nepřeháněj. Kolega má jednoho z prvních Arteonů BiTDI, najeto nějak přes 60k a v servisu byl jen dle intervalů.
60k to je snad este v zabehu nie ? ked to bude platit aj pri 360k bude ta info za nieco stat
Je to něco za něco.
Máš nastavitelné zadní sedačky a třízónovou klimu a benzín s nízkou spotřebou... a výměnou za to nemáš konfigurovatelnost, máš omezenou maximálku a musí ti vyhovovat sedan.
Mně se Camry moc nelíbí... ale jinak mi to přijde jako sympatická nabídka.
Máš nastavitelné zadní sedačky a třízónovou klimu a benzín s nízkou spotřebou... a výměnou za to nemáš konfigurovatelnost, máš omezenou maximálku a musí ti vyhovovat sedan.
Mně se Camry moc nelíbí... ale jinak mi to přijde jako sympatická nabídka.
Motorizácia je ideálna pre pokojného vodiča. Maximálka? Koľkokrát za život bežný človek trieli dvestovkou po nemeckej diaľnici? Vo drvivej väčšine Európy je 180 vysoko nad limit. Výbava dosť obsiahla na to, aby človek nemusel špekulovať nad príplatkami, kvalitné materiály, predpoklad bezproblémovej prevádzky bez porúch. Žiadne béčko, fajn ponuka. :yes:
V 19ti státech Evropy jsou dokonce NIŽŠÍ maximálky než u nás
Popravdě rád bych viděl záznam kolik času (a procent a km) za život ti co si ztěžují na omezení na 180 km/h v reálu (na)jeli :-)
Popravdě rád bych viděl záznam kolik času (a procent a km) za život ti co si ztěžují na omezení na 180 km/h v reálu (na)jeli :-)
To já si zase rád zaspekuluju. Třeba bych chtěl BiLED světla, co jsou v Executive... ale zase kožený sedačky bych nemusel. Ale tak... nějaký kompromisy mi nevadí, pokud za ně je něco na oplátku, což tady celkem je.
Jazdiť sa dá aj rýchlejšie,vo väčšom kľude a kľudne aj po okreskách. (teraz sa do mňa pustia)
Camry som skúšal, a je to vcelku príjemné auto až na to keď potrebuješ trošku svižnejsie zrýchliť (zlaté "d") , to vytie je pre mňa neprijateľné a k tomu vlažná dynamika.
Interier vcelku fajn a sedany mám rád takže mne osobne kombi nechýba. Iným kupujúcim asi áno.
Camry som skúšal, a je to vcelku príjemné auto až na to keď potrebuješ trošku svižnejsie zrýchliť (zlaté "d") , to vytie je pre mňa neprijateľné a k tomu vlažná dynamika.
Interier vcelku fajn a sedany mám rád takže mne osobne kombi nechýba. Iným kupujúcim asi áno.
No záleží s čím srovnáváš = ono VĚTŠINA lidí nikdy nic s podobným výkonem (ani auto podobný úrovně) neměla
Zajímavý jak až extrémně ODLIŠNÝ pohled na takovýhle auto a pohon je (např.) ve "vyspělém" (ex) česko-slovensku a "zaostalé" Kanadě USA Austrálii
Tady jsme všichni borci co životní minimum je V6 a 180 km/h (+50 km/h nad maximum naší ŘÍDKÉ sítě dálnic jsou tu i diskutéři z míst kde dálnice dodnes není a i jim je +90 km/h nad maximální povolené rychlosti) JE drsně omezující apod. :-)
Zajímavý jak až extrémně ODLIŠNÝ pohled na takovýhle auto a pohon je (např.) ve "vyspělém" (ex) česko-slovensku a "zaostalé" Kanadě USA Austrálii
Tady jsme všichni borci co životní minimum je V6 a 180 km/h (+50 km/h nad maximum naší ŘÍDKÉ sítě dálnic jsou tu i diskutéři z míst kde dálnice dodnes není a i jim je +90 km/h nad maximální povolené rychlosti) JE drsně omezující apod. :-)
Tam se obvykle prodává s V6. Maximálka asi Američana netrápí, ale na rozdíl od nás to nemá pár km na autobahn. Camry si asi typicky nekoupím na ježdění po okreskách.
Tam se sice běžně prodává (je ve dvou výkonových variantách) V6 = ale i tam jako optimální motorizaci doporučují tuhle 2,5 hybrid https://www.toyota.com/camry/
Ty si ťuťulo celý :no: .
Jak to nie je VAG, hneď trepeš takéto blbosti. Na smiech si maximálne ty.
Jak to nie je VAG, hneď trepeš takéto blbosti. Na smiech si maximálne ty.
za mna camry palec hore.
V ke som videl ist dve camry v priebehu 5 minut, k predajom treba pozriet statistiky, az take zle to nebude.
Ma velmi vela vlastnosti, na ktore pocuvaju aj Europania:
- dynamika je pre vacsinu vodicov slusna, ten 2,5 je uplne niekde inde ako zakladne hybridy.
- spotrebu dáš v meste aj na okreske 5+ a na dialnici pod 7, celkovy priemer do 6,5 je uplne realny, co je famozne na tak velke auto.
- auto je vnutri obrovske, razvor cez 3 metre nema ani audi a6...
- pohodlie, pohodlie, pohodlie.
- automat
- neprestrielna spolahlivost, ktora spravi spolu s istou exkluzivitou aj zaujimavu zostatkovu hodnotu.
Su aj argumenty proti - sedan, interier, americky dizajn, predaje superbu to v EU nespravi, ale svojich kupujucich si urcite najde...
V ke som videl ist dve camry v priebehu 5 minut, k predajom treba pozriet statistiky, az take zle to nebude.
Ma velmi vela vlastnosti, na ktore pocuvaju aj Europania:
- dynamika je pre vacsinu vodicov slusna, ten 2,5 je uplne niekde inde ako zakladne hybridy.
- spotrebu dáš v meste aj na okreske 5+ a na dialnici pod 7, celkovy priemer do 6,5 je uplne realny, co je famozne na tak velke auto.
- auto je vnutri obrovske, razvor cez 3 metre nema ani audi a6...
- pohodlie, pohodlie, pohodlie.
- automat
- neprestrielna spolahlivost, ktora spravi spolu s istou exkluzivitou aj zaujimavu zostatkovu hodnotu.
Su aj argumenty proti - sedan, interier, americky dizajn, predaje superbu to v EU nespravi, ale svojich kupujucich si urcite najde...
3_diamanty
za mna zaujimava volba v strednej triede.... a presne toto auto si viem predstavit v prvom rade aj ako sukromne auto v danom segmente.... akurat u nas sukromnici uz kupuju auta v tomto segmente coraz menej na ukor SUVecok preto takuto toyotu v nasich zemepisnych sirkach uz nebude asi lahke stretnut... kazdopadne vo svete ide o skutocne velmi uspesne auto a doslova ikonu svojho segmentu... chciet skutocne auto na sukromne ucely tak v danom segemente urcite tuto toyotu mozeme kazdemu smelo odporucit nech si ju aspon vyskusa..... ja jej fandim a ako sukromne auto skutocne idealna limuzina .... akurat .. hmmm... ved co tu budem klamat... . za podobne peniaze by som ja konkretne urcite uz nejake to SUVecko ... ale nastastie je dost sukromnych zakaznikov vo svete ktori za dane peniaze camry si kupia a radi.... a .... a urobia za mna dobre ... :yes:
polestarek
Ako majitel RAV 3 gen. HSD a uz takmer bývalý Volvista ( XC 90 1 gen.) aktualne este XC 70, som vyskusal novu Camry, RAV aj ES nova generacia HSD je super :yes: , po dialnici 130-150 uplne luxusne, ta rychlost mi uplne postacuje. Celkovo božske ticho, priestor a pohoda. Dezajn aj interier mi pride osviežujuci oproti bežnej nude na cestach. Jediny globalny HSD v EU ponuke :yes: sen vyroby, logistiky a asi aj profitability :-) . Fascinuje ma jednoduchost, spolahlivost a uspornost HSD všetkých generacií.
U Camry a ES by AWD este mohlo potešit :-) ale neni uplne nutne. Teším sa na test Highlanderu :-):-):-):-):-):-):-)
U Camry a ES by AWD este mohlo potešit :-) ale neni uplne nutne. Teším sa na test Highlanderu :-):-):-):-):-):-):-)
Poslední dvě věty - přesně souhlas. Takové ES s technikou Highlanderu, tzn. silnější motor a AWD je to co tomu chybí. Bez nich je to příliš mnoho kompromisů.
ES jsem něco najel, Camry jen staticky. V čem vnímáš v jízdě největší rozdíl Camry vs ES? To ES za mě komfort a odhlučnění jako snad nikdo jiný nemá, bohužel škoda slabé techniky...
ES jsem něco najel, Camry jen staticky. V čem vnímáš v jízdě největší rozdíl Camry vs ES? To ES za mě komfort a odhlučnění jako snad nikdo jiný nemá, bohužel škoda slabé techniky...
V jazde ako takej som rozdiely nevidel (neskusal som ich v jeden den ale s dlhším casovym odstupom, najprv Camry), Lexus sa mi zdal ešte tichsi a samozrejme trošku vymazlenejší :-) ani sa mi nechcelo vystupovat :-):-):-):-):-) to ticho je užasne,
po ES som hned skušal UX,UX je menšie, sikovne ale ES je pohodova pecka
po ES som hned skušal UX,UX je menšie, sikovne ale ES je pohodova pecka
Roman Lenghart
diesel nevedia robiť, tak nech si požičaju V6 a radový 6 valec od VW, BMW, MB s poriadnou prevodovkou od ZF, Aisin a predaje sa zvyšia .Mali volakedy požičané diesle od BMW, neviem čo tvrdošijne pretláčajú tie hybridy, ked to je odrb. CVT sa to je bez komentára, škoda klavesnicu drať.
Dělali by to jen pro EU, což vnímám jako risk už v dnešní době. Ve světě jsou Toyoty a Lexusy šlágrem s šestiválci, které u nás bohužel nejsou.
Ono neni problém koupit šestiválec i u nás https://www.sauto.cz/…a/camry/17664572
Ale jednak je i v zemích kde je v nabídce za optimum považovaná tahle motorizace 2,5 hybrid a druhak o šestiválcích tady lidi štěkaj, ale NEkupujou = a ne teď ale co pamatuju. Dokonce i v prémii se víc prodává(la roky nazpátek) víc R4 nafta než..
A tady mi to přijde už docela na hlavu = i ve vyšší (2 milionový) střední
Ale jednak je i v zemích kde je v nabídce za optimum považovaná tahle motorizace 2,5 hybrid a druhak o šestiválcích tady lidi štěkaj, ale NEkupujou = a ne teď ale co pamatuju. Dokonce i v prémii se víc prodává(la roky nazpátek) víc R4 nafta než..
A tady mi to přijde už docela na hlavu = i ve vyšší (2 milionový) střední
Co blbneš? Normálně se to prodává s (ve dvou verzích) V6 3,5 litr a 8st. HDM automat :-O
Fakt si myslel že nejprodávanější auto svý třídy na planetě = má jedinou motorizaci?
Taky jen s R4 2,5 litr 155kW = ale americký recenze berou tuhle verzi (hybrid) 160kW jako optimum
Fakt si myslel že nejprodávanější auto svý třídy na planetě = má jedinou motorizaci?
Taky jen s R4 2,5 litr 155kW = ale americký recenze berou tuhle verzi (hybrid) 160kW jako optimum
Camry je najpredávanejšie auto svojej triedy na planéte ?Odkedy.Je to auto pre vodičov 60+ v klobúku s bublaninou na zadnom okne na Americké široké rovné cesty do zápchy v LA /preto to eCVT/ s komfortným podvozkom a širokými sedačkami pre ich velké telá. :-)
No a které auto mainstreamové střední třídy je pro mladé? To by mě zajímalo :-[]
Napr.Opel insignia GSi aby som nespomínal len koncern.
To je ale konkrétní verze, Insignia jako taková je taktéž jen "obyčejné kombi/liftback" střední třídy a pro zábavu pro mladé jsou tu jiné typy aut.
A z koncernu ? Passat? Superb ? Ty mají taky do zábavy a ideálu pro mladé řidicč daleko, dál, než ta Insignia. Ta má aspon fajn podvozek a odhlučnění.
Jinak já se cítím být ve svých 33 ještě na hranici mládí a nemít rodinu a specifické potřeby na prostor, beru hatchback či menší zábavnější sedan, Fokus ST, Fiestu ST, i30N fastback, nebo třeba jen Civic sedan s 1.5T/Mazdu 3 sedan, popřípadě 3er.
A z koncernu ? Passat? Superb ? Ty mají taky do zábavy a ideálu pro mladé řidicč daleko, dál, než ta Insignia. Ta má aspon fajn podvozek a odhlučnění.
Jinak já se cítím být ve svých 33 ještě na hranici mládí a nemít rodinu a specifické potřeby na prostor, beru hatchback či menší zábavnější sedan, Fokus ST, Fiestu ST, i30N fastback, nebo třeba jen Civic sedan s 1.5T/Mazdu 3 sedan, popřípadě 3er.
Za cenu 1 160 000 kč čo stojí Camry tak by som išiel do Arteon Shooting Break,Insignia GSi alebo Passat.Mne takisto stačí nižšia stredná trieda a tu by som bral momentálne Leon FR.Ja osobne mám rád Európske autá a z japonských sa mi páči jedine Mazda a max nová Corolla /len škoda že nemá trochu silnejší turbobenzínový motor / a na kórejcov som si doteraz nezvykol a myslím že pri mojich 49 rokoch si už ani nezvyknem.Mne osobne stačí auto na bežné vozenie s okolo 150 k aj tak sú dnes cesty dosť preplnené takže zábava a risk na bežnej komunikácii nechám pre vás mladších mne ide skôr o svižnú ale bezpečnú jazdu.Ale keby som chcel auto s okolo 200 k+ tak by som počkal na facelift /hlavne predok / a vylepšený infotainment a šiel by som do VW Golf GTI.Pri Forde Focus mi chýba benzínový turboštvorválec ktorý kedysi mali.Vo výbave ST line vyzerá Focus dosť dobre.
Tak já bych si nevazl ani Camry, už vůbec ne Passat/Arteon, za 1.2mega (Passata možná jako ojetinu, protože je dobrý výběr), nemám rád koncernová auta, je to nuda, přeceňovaná nuda i když né vždy špatná, to neříkám, pořád si říkám, že nejsem tak starý, abych je chtěl, měli jsme jich dost a jezdím s nimi v práci.
Takže já za 1,2 bych si koupil to ,co mám doma - Mondeo kombi :D Až nebude, tak buď o třídu níže (Fokus s TDCi/popřípadě ST) či Insignia, nic jiného mne neláká.
Pokud ale mluvíš o Golfu GTI, Fokus v té ostré verzi má přeci 2,3 R4 Ecoboost, to není tříválec.
Takže já za 1,2 bych si koupil to ,co mám doma - Mondeo kombi :D Až nebude, tak buď o třídu níže (Fokus s TDCi/popřípadě ST) či Insignia, nic jiného mne neláká.
Pokud ale mluvíš o Golfu GTI, Fokus v té ostré verzi má přeci 2,3 R4 Ecoboost, to není tříválec.
Ano na ten som zabudol.2.3 Ecoboost vs GTI tak to by bola pre mňa dilema.Ináč je mi dosť lúto že Mondeo končí lebo toto aktuálne sa mi dosť páči a minule mali skladovku s 1.5 Ecoboost v Trnave 165 k Titanium za 21 000 Eur tak som ho ukázal kolegovi ktorý má starší model a vravel že keby menil auto tak by išiel znovu do Mondea ale kým sa rozhýbal za tri dni bol fuč.To bola výborná cena na túto triedu auta a výbavu.
Na to tady máme přesně výraz "bykupec" :D Že ty toho Leona nebo Golfa máš? Vybrat z trojice Camry/Arteon/Insignia GSI Leon FR...a že Focus by byl taky v pohodě, ok :D:D
Bez rýpání, měl jsi někdy auto střední třídy?
Bez rýpání, měl jsi někdy auto střední třídy?
Mal Lagunu III 2.0 16 v benzín 103 kw.Od 2010-2018 kúpil som ju ako ročnú mala 6000 km a keď som ju predával mala 52 000 km.Nebola zlá ale po čase som už nepotreboval auto strednej triedy tak som na objednávku v roku 2018 kúpil najlepšie auto segmentu C čakal som síce naň 3 mesiace ale stálo a stojí to za to.Môžeš hádať čo to je.Ináč tá Laguna mala motor robený v spolupráci s Nissanom bol celkom fajn ale spotrebu priemer 9 litrov.Teraz jazdím v priemere za 6.Dám nápovedu teraz jazdím na aute s moderným turbobenzínovym motorom a dokonca p.Vaculík vo videutechnika na ACZ o ňom povedal že je to momentálne najlepší turbobenzín vo svojej kategorii.Ešte jedna nápoveda.EA 211 " bykupec "
Ok chápu. Dnešní střední třída je (stejně jako všechno) mnohem dál a myslím si, že pokud bys reálně projel ty tři zmíněné modely tak velmi těžko skončíš u Leona nebo Focusu. Nebo takhle, je fakt že třeba do města asi jo. Jinak nevěřím, ta auta jsou mnohem vyspělejší a lépe odhlučněná. To odhlučnění je asi největší rozdíl. Třeba mezi Arteonem a tím Leonem je propastný rozdíl. S Arteonem zrovna něco najeto mám.
Osobně jsem si to chtěl vyzkoušet... a za sebe říkám, že bych neměl problém vrátit se ke kompaktnímu kombíku.
Možná jsem to moc vyhrotil, ale bilo mi do očí Arteon/Insignia GSi a Leon FR. Že to obecně jde, to asi jo. Já si to myslel taky, ale jak jsem si do těch aut sedl a projel, tak jsem si to rozmyslel, ale to chápu že je individuální :D
Ten rozdíl tam je, o tom žádná... ale je to o tom, že jet s moderním kompaktem pár set km v kuse mě neobtěžuje, dokonce ani ze Ceedu (min. gen.) s jeho vcelku mizernejma sedačkama nevystupuju po 600km rozlámanej se zalehlejma ušima... kdybych měl v tom autě trávit hodiny denně, tak jasně, ale pro nájezdy do 20tkm bych klidně vzal třeba Focus.
Ale jasne všetko závisí od hrúbky peňaženky.Ja neporovnávam Leon s Arteonom veď Arteon je úplne iná liga preto som napísal že takmer za 1.2 mega by som si určite kúpil Arteon Shooting Break 2.0 tsi.Momentálna volba by bola do 25 000 Eur Leon,do 40 000 Eur Arteon,do 60 000 Eur Mercedes E do 80 000 Eur Audi Q 8 do 100 000 Eur Mercedes S do 120 000 Eur Mercedes AMG GT 4 door a za 140 000 Eur NOVÝ DOM.Mne sa ten Arteon fakt dosť páči do p... :yes:
V tomhle kontextu tomu už rozumím. S poznámkou, že to chce vždy projet a poměřit aktuální ceny. Ze zkušenosti to u mě vždy totálně zamíchalo původní očekávání.
S woodym jsme tu průkopníci mezitřídních finále... woody měl minule subhothatch proti SUV a kompaktu, to já se držím většinou té hranice C vs. D.
Emel: tak aj ja som sa väčšinou rozhodoval medzitriedne, aj v poslednom výbere bola nižšia stredná vs. stredná a vnímam to presne ako Ty, teda že ten rozdiel tam je (najmä komfort a odhlučnenie), na druhej strane to nie je nič dramatické, čo by eo ipso vylúčilo celú triedu. Je to viac o konkrétnom modeli. Ak totiž poviem, že Focus 1,5EB je menej komfortný a hlučnejší ako Insignia 1,5t, tak je to vplyv ako samotného triedneho rozdielu, ale aj faktu, že Focus v ST-line je pomerne tvrdšie, športovejšie naladené auto a tiež motor R3 bude z princípu hlučnejší a menej kultivovaný ako R4. Ale je pravda, že pri uvedenej dvojici je ten rozdiel v uvedených faktoroch pomerne dramatický.
Áno kultivovanosť ,komfort a ticho sú veľmi príjemné. Na druhej strane skackanie po meste a parkovanie vyžadujú oveľa viac pozornosti. ;-)
No už DLOUHO https://www.auto.cz/…-vyrabene-137725 tvé pokřivené názory na tom nic ne(z)mění ;-)
Tady před 10ti lety https://www.autoforum.cz/…ai-malem-kralem/
Zkus ne-vymýšlet (blbokraviny) a spíš číst = jen taková RADA ;-)
Tady před 10ti lety https://www.autoforum.cz/…ai-malem-kralem/
Zkus ne-vymýšlet (blbokraviny) a spíš číst = jen taková RADA ;-)
A proč by to dělali? Myslíš, že by se nějak zásadně zvedl počet zájemců? Ne, Toyotu nechtějí lidi, kteří slintají po dieselu.
Si si istý? Ja to práveže vnímam tak, že mnohí bývalí priaznivci dízlu prechádzajú na hybrid, lebo im ponúka tú istú základnú kvalitu, pre ktoré mali dízel, t.j. nízku spotrebu. Naviac hybrid je dnes in, dízel je fuj a zlý.
Ale inak so záverom, že s dízlom by si Toyota nijak nepolepšila súhlasím, doba už je ďalej a dať tam dízel nič nezmení, to by bol krok späť.
Ale inak so záverom, že s dízlom by si Toyota nijak nepolepšila súhlasím, doba už je ďalej a dať tam dízel nič nezmení, to by bol krok späť.
Ozzman
Najel jsem s Camry jen kousek a moc nechápu ten hate od zdejších typických pacientů a na druhou stranu zbytečné kopání do konkurence od příznivců Toyoty. Nevím, proč by měla být nová konkurence střední třídy apriori nespolehlivá, to si můžeme povědět za pár let, moderní diesly z posledncíh pár let výroby zatím houfně nekončí s fatálními problémy, to je spíš deviza benzinů a infotainmentů.. za tohle oběma skupinám :no:
Jinak auto je zajímavé, ale pro typického středoEvropana se míjí vkusem. Na soukromé účely si to koupí málokdo, je to sedan, není levný a křižovat Autobahn s tím taky nebudete, protože na to tady jsou jiní s jiným pohonem. Na druhou stranu to auto je velmi komfortní a mne snad více, než řídit ho, bavilo sedět v zadu. Vím, že mi tu nalétne kopa cifršpionů, že to tak není, ale pro mne je to typický nástupce mainstreamové vyšší střední třídy a to i charakterem. Můžeme se dohadovat nad interiérem, nad exteriérem (ano, ani ten interiér není prémiový a tu a tam najdeme horší plast, kde ne ?), ale celé to působí bytelně a slušně, velká křesla, pohodový měkčí podvozek. Taková městská limuzína, popřípadě limuzína budoucnosti, až budou dálnice tak přecpané, že se pojede vlakem 80tkou, to je v autě naprostá pohoda a klid.
Využití? Za mne asi hotelové taxi či "lepší" taxi po velkém městě, popřípadě pro obchoďáka, který chce reprezentovat ve velkém autě a jezdí třeba vzdálenosti do 100km od Prahy (dál se lítá, žejo Bariku ! :D ), tam využije výhody hybridu a nebude ho mrzet, že se občas nemůže projet dvoustovkou :D Nebo pro kohokoliv, kdo má rád velká auta. Nenechte se zmást eCVT, nejde to vůbec pomalu, takže o nějakém nedostatku akcelerace nemůže být řeč, ty koně tam jsou i když je to podává jinak, než jsme zvyklí. Celé auto pak ale nevybízí k agresivní jízdě, proto říkám, že je to trochu jiná limuzína :).
Přání o V6, která je v Camry na jiných trzích k dostání jsou taky zbytečná, nikdo by si to nekoupil, pořád je to prostě spíše auto na cestování, než na vymetání okresek. Tohle je globální model, proto se na něj musíme tak koukat.
Jinak auto je zajímavé, ale pro typického středoEvropana se míjí vkusem. Na soukromé účely si to koupí málokdo, je to sedan, není levný a křižovat Autobahn s tím taky nebudete, protože na to tady jsou jiní s jiným pohonem. Na druhou stranu to auto je velmi komfortní a mne snad více, než řídit ho, bavilo sedět v zadu. Vím, že mi tu nalétne kopa cifršpionů, že to tak není, ale pro mne je to typický nástupce mainstreamové vyšší střední třídy a to i charakterem. Můžeme se dohadovat nad interiérem, nad exteriérem (ano, ani ten interiér není prémiový a tu a tam najdeme horší plast, kde ne ?), ale celé to působí bytelně a slušně, velká křesla, pohodový měkčí podvozek. Taková městská limuzína, popřípadě limuzína budoucnosti, až budou dálnice tak přecpané, že se pojede vlakem 80tkou, to je v autě naprostá pohoda a klid.
Využití? Za mne asi hotelové taxi či "lepší" taxi po velkém městě, popřípadě pro obchoďáka, který chce reprezentovat ve velkém autě a jezdí třeba vzdálenosti do 100km od Prahy (dál se lítá, žejo Bariku ! :D ), tam využije výhody hybridu a nebude ho mrzet, že se občas nemůže projet dvoustovkou :D Nebo pro kohokoliv, kdo má rád velká auta. Nenechte se zmást eCVT, nejde to vůbec pomalu, takže o nějakém nedostatku akcelerace nemůže být řeč, ty koně tam jsou i když je to podává jinak, než jsme zvyklí. Celé auto pak ale nevybízí k agresivní jízdě, proto říkám, že je to trochu jiná limuzína :).
Přání o V6, která je v Camry na jiných trzích k dostání jsou taky zbytečná, nikdo by si to nekoupil, pořád je to prostě spíše auto na cestování, než na vymetání okresek. Tohle je globální model, proto se na něj musíme tak koukat.
Vzdálenosti do 100km... nevidím důvod, proč by tohle nemohlo brázdit Evropu. Asi to na dálnici žere trošku víc než nafta a má to omezenou maximálku, ale já osobně to jako problém nevidím.
Ale jasně, že mohlo a při běžých rychlostech to pojede jako R4 turbodiesel +/-. Jenže pokud bys jezdil někde Německem, tak pak při nějakém neustálém zrychlování a cestování třeba 150-160 ten diesel bude asi mít lehce navrch, taky záleží jakej, jak výkonnej a podobně :)
Spíš se tu traduje na dlouhé trasny nafta, na kratší trasy benzín/hybrid a do 100km beru spíš příměstskej provoz, okresky, dálnice, obchvaty, kolony a tam ten hybrid prostě bude nejúspornější.
Spíš se tu traduje na dlouhé trasny nafta, na kratší trasy benzín/hybrid a do 100km beru spíš příměstskej provoz, okresky, dálnice, obchvaty, kolony a tam ten hybrid prostě bude nejúspornější.
No tak bude mít lehce navrch... zase nebudeš muset nechat auto před Stuttgartem.
Podle mě právě cestování na dálnici 150-160 nemůže být žádnej problém... 99% času si to bude vrnět v nízkejch otáčkách a při kvalitním odhlučnění to bude pohoda.
PS: já v tom teda na letišti jen seděl, ale nejel... víc mě zajímala Corolla :-)
Podle mě právě cestování na dálnici 150-160 nemůže být žádnej problém... 99% času si to bude vrnět v nízkejch otáčkách a při kvalitním odhlučnění to bude pohoda.
PS: já v tom teda na letišti jen seděl, ale nejel... víc mě zajímala Corolla :-)
Není to problém, to reaguješ na špatného, já si na to nestěžuji :D Mne možná malilinko přišla hůře odhlučněna než Mondeo, jinak je to pohodlnné komfortní auto. Já to řídil, když to měli nové kousek po okresce a pak jsem se s tím nechal svézt, jak píšu, mít řidiče, asi je mi to sympatičtější, než jezdít vzadu v Passatu :)
On je ale rozdíl jet 150-160 a akcelerovat 100-160 pořád, tam ten diesel asi bude se spotřebou trochu lepší, ale záleží jak kterej. Napadá mne, že tohle auto bude skvělé do Holandska, tam se stejně jezdí pomalu, takže bude mít nízkou spotřebu i na dálnici :D
On je ale rozdíl jet 150-160 a akcelerovat 100-160 pořád, tam ten diesel asi bude se spotřebou trochu lepší, ale záleží jak kterej. Napadá mne, že tohle auto bude skvělé do Holandska, tam se stejně jezdí pomalu, takže bude mít nízkou spotřebu i na dálnici :D
"Bude se spotřebou trošku lepší"... víš jak, pro mě je jakákoli jednociferná spotřeba super.
Já potřebuju dynamiku na předjíždění mimo dálnice, tam na auto tlačím a s eCVT to může být otrava. Na dálnici se snažím o plynulost, skoro nebrzdím a prudké zrychlení potřebuju taky výjimečně.
Já potřebuju dynamiku na předjíždění mimo dálnice, tam na auto tlačím a s eCVT to může být otrava. Na dálnici se snažím o plynulost, skoro nebrzdím a prudké zrychlení potřebuju taky výjimečně.
Stejně jako ta malá audinka 1.0 v úvodním odkazu = za cenu Camry 2.5 160kW
Toyota zdá se je ve vývoji baterií a vodíku DÁL než VW = ta nedotuje? ;-)
To že VW zaspal od hybridů přes vývoj spalovacích motorů po vývoj bez-emisních aut a technologií = a teď loni honem investoval další 4 biliony kč do dohánění = to je u tak obřího koncernu smutný to jo. Co si myslel tím 10 let se snaží vytvořit prakticky od základu..?
ad vývoj elektro https://www.caranddriver.com/…v-rollout-plans/
No a ten vodík navíc https://fdrive.cz/…kolem-sveta-4092 + https://fdrive.cz/…gy-observer-4925
Prostě Arteon stál přes 2 mega s 2litrem naftou už před lety = viz úvodní nesmysl od Hama = cena Camry od 920 t. kč po tady v testu maximum = je tak nějak ok
Aktualne sa zufalo snazia okopirovat Teslu, ale technologicky to nezvladaju.
Toyota bola vyhlasena svojou spolahlivostou prave preto, lebo dlhodobo pouzivala zastarane = overen riesenia.
Ich pokusy o samostatnu tvorbu (nafta) tazko stroskotali.
To je aj dovod, preco zavazok Japonska zakazat spalovacie auta sposobil v Toyote paniku.
Pouzitelny EV od Toyoty mozno ocakavat mozno tak o 3 az 5 rokov - a aj to boude model, ktory v case uvedenia uz bude vyrazne zaostavat za konkurenciou.
Sucasny rebricek EV je jasny:
1. Tesla
2 Kia/Hyundai
3. VW
pritom uz VW vyrazne zaostava v efektivite - ako ukazuju testy, kde na dialnici nema id3 problem brat o tretinu viac energie ako modely od Hyundai/Kia.
Mozes sa hnevat, ale to je skratka fakt. :yes:
Ty (snad) NIKDY nezklameš :*)
https://www.auto.cz/…onkurenci-137911
Celosvetovo by rebríček bol ešte o čosi iný.
https://www.statista.com/…ldwide-by-model/
VW ide v “panic mode”, musia zmeniť veľa, aby sa vyhli obrovským platbám za emisné povolenky. Je to obrovský koncern s obrovským portfóliom a dlhom. Preto sa im viac vecí nepodarilo, ale hádam to napravia.
Že by přední sedačky potřebovali ventilaci, lepší materiál a větší variabilitu, s tím naprosto souhlasím.
Nicméně progresivní řízení jsem nikdy v této třídě nehledal, alcantarový strop jsem asi nikdy neviděl (nemyslíš spíš jen černý / antracitový? :D), přední kameru bych moc rád, ale mimo prémii jsem to asi taky nikdy neviděl a zadní kameru to má. Akustická okna by se hodila, Camry jsem viděl jen staticky tak nevím jak je odhlučněná.
Teď po faceliftu má odvětrávaná sedadla i evropská verze Camry https://www.novinky.cz/…celiftu-40343091 tady v testu je ještě původní varianta
Nesmysl sou ceny viz úvod diskuze = Arteon 2.0 nafta za 2 a čtvrt mega = nebo mrňavý audi s mrňavým motorem objemu krabice od mlíka = za cenu týhle Camry. Když máš potřebu kritizovat vysoký ceny TAM je to docela na místě
"nemá takovou banalitu jako kamery kolem auta a dokonce ani jednoduchou zadní kameru, kůže není kůže ale koženka, navíc neumí odvětrávání a vzadu dokonce neumí ani vyhřívání, nenabízí akustická skla, chtít třeba alcantarový strop..."
Čo z uvedeného má taký Passat, etalón mainstreamovej strednej?
https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_camry.pdf
Multimediální systém Toyota Touch® 2 se 7" displejem s funkcí Bluetooth® a zadní parkovací kamerou - je už v základu.
akustická boční okna 3 000,- czk
vyhřívání předních a zadních sedadel 15 000/7 000,- czk
rear view camera s ostřikovačem 9 000,- czk
area view camera 9 500/15 000,- czk
čalounění interiéru alcantara/kůže 36 000,- czk
čalounění interiéru kůže 48000,- czk
čalounění interiéru kůže s ventilací 58 000/18 000,- czk
strop potažený alcantarou 15 400,- czk
https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/183f20c3-6fb0-458f-b8ff-afeb8a6e2c1e/superb-cenik.6c3c28d0d15a426c267b018e22fd42fb.pdf
Passat, umí to stejné a některé položky umí lépe, třeba akustická skla má přední i boční, Superb jenom boční
Za tuto optiku bych to videl jako slusny kup pro novou Drahou polovicku ( nema rada SUV )