Novinky
v podstate je to nieco ako wrangler pick up.... ale presne taketo auto za mna jeepu chybalo takze super ... takehoto gladiatora chcem... idealne auto v podstate na vsetko :yes:
3,6 V6 si můžeš koupit u šedých dovozců, jezí jich tu v republice už několik
https😐/www.tipcars.com/…dph-4441306.html
https😐/www.tipcars.com/…dph-4441306.html
To proto, žes reálně nejezdil dálky s velkým kombi nebo minivanem.
Diesel je zatím nenahraditelný hlavně ve velkých autech s velkým nájezdem.
Ale tady tuplem,
Vlastně bych se nebál tvrdit, že kdo by si koupil benzín 3.6, byl by většinou pozér. A ti půjdou rovnou do knkurence s V8 😊
Diesel je zatím nenahraditelný hlavně ve velkých autech s velkým nájezdem.
Ale tady tuplem,
Vlastně bych se nebál tvrdit, že kdo by si koupil benzín 3.6, byl by většinou pozér. A ti půjdou rovnou do knkurence s V8 😊
v EU neponúkajú benzínovú 3.6 V6? Podľa mňa to nezáujmom nebude, ale niečím čo si niektorý nechcú pripustiť. Čiže CO2 a potom zbytočné vypalné do Bruselu.
Za dizlový V6 ale 👍🏻👍🏻👍🏻
Za dizlový V6 ale 👍🏻👍🏻👍🏻
neskutocne auto... perfektne aj na rozne dobrodruzne vypravy alebo aj ako domaci pracant na vsetko mozne aj nemozne..... paci sa mi napr tiez L200-ka hodne... ale toto je este viac cool :yes:
ale hlavne v terene je dizel tiez dobry.... kde to chce dobry kultivovany tah v nizkych otackach pri brodeni terenom .... a prave v offroadoch ci nejakych pickupoch ako L200 ci hilux nemam s dizlom problem... praveze benzin by som tu ani nechcel.... ale inak samozrejme v nejakom klasickom golfe tam vzdy uz radsej benzin... :yes:
suhlas... u takehoto offroadu to chce nalepsie dizel... a prave a jedine tu by mi dizel vobec nevadil .. a prave tu pri takomto offroad mi dava aj najvacsi zmysel a hodi sa tu aj najviac... nikde inde :yes:
Aha, takže srovnavas mid-size a full-size pick-upy? A já mám pomocnou školu
A Hilux není na práci 😒]
A Hilux není na práci 😒]
Já souhlasím. Teď jsem ho viděl na živo a na fotkách vypadá o poznání větší. Ta korbička je fakt malá. Je to opravdu spíše lifestyle auto než pracovní nástroj. Stačí se podívat na oficiální prezentační fotky, které máte i tady. A ta cena mluví za vše.
Jo, a s Defendrem (původním) bych to taky nesrovnával.....
Jo, a s Defendrem (původním) bych to taky nesrovnával.....
To je fakt jak se bavit s ***m z pomocne skoly... To tahani jsem myslel z pohledu pracovnich pickupu, ktere zacinaji nekde na 5 tunach....
Co to blábolíš?
https😐/www.media.stellantis.com/…dn-velky-pick-up
😉
Největší zařízení, na kouli 3,5 tuny... totéž co Hilux 😄
https😐/www.media.stellantis.com/…dn-velky-pick-up
😉
Největší zařízení, na kouli 3,5 tuny... totéž co Hilux 😄
Pochopil jsi tu diskusi?
Kolega psal o náhradě za Defender. Nepsal o náhradě verze Crew cab (proste pick up). Na to jsem se ptal - ze Defender může být chápán jako ekvivalent Wrangleru, ne Gladiatoru... ale i tak si myslím ze jsou to dvě úplně jiná auta...
Kolega psal o náhradě za Defender. Nepsal o náhradě verze Crew cab (proste pick up). Na to jsem se ptal - ze Defender může být chápán jako ekvivalent Wrangleru, ne Gladiatoru... ale i tak si myslím ze jsou to dvě úplně jiná auta...
Mám taký slabučký pocit, že Xko začínalo u nás na cca 65 tis. € a to ešte jak je u prémie zvykom, sa dosť za kopu vecí priplácalo. Vybavené vyšlo cca toľko čo GLE, ale opravte ma ak sa mýlim.
Ja nikde nepisu ze je na nic, jen pisu ze Gladiator neni staveny, koncipovany ani prezentovany jako pracovni auto a taky jsem napsal proc, tak na me nepromitej svoje zjednodusene domnenky. Multivan je taky dodavka a taky si ho nekoupis na vozeni cihel a pisku, na to jsou jine dodavky...
Odpovidam tobe, kdyz si psal o Wrangleru s batuzkem, krery byl jen jeden. A ano ptam se tebe, v jakem smyslu je to nahrada za defender?
To se ptáš me nebo toho, co založil tohle vlákno ?
Gladiator je proste pick-up od Jeepu, co už tu jednou byl...
Gladiator je proste pick-up od Jeepu, co už tu jednou byl...
Tak asi se stačí podívat kolik stalo Kangoo a kolik Citan. Nejsem si jistý, ale vzhledem k motoru podélně byl možná i jiný pohon 4x4? Jinak znáček na kapotě úplně stačí k tomu aby se prodával E😜ert, Jumpy a Proace jakožto stejné auto ve třech různých cenových relacích...
Jedine co na tom bylo premiove byl znak na kapote a o neco lepsi interier, to je docela malo na to, aby to ospravedlnilo o petinu vyssi cenu. A cena Gladiatoru je kapitola same o sobe, za jeho cenu koupis o tridu vetsi stejne vybaveny pickup s V8, ale jak uz jsem psal je to stylovka a za ty se plati...
Tak na to ta korba je, ze ano... Gladiator je svym zamerenim stylovy doplnek pro volny cas, ne pracovni truck uz jen kvuli vysoke cene, male korbe nizke nosnosti a ne zrovna vysoke kapacite na kouly...
Ad1 To neni Wrangler, ale mylil jsem se Wrangler pickup se opravdu chvili vyrabel jako Scrambler.
Ad2 nahrada za Defender v jakem smyslu? existuje hromada malych pickupu a zrovna Gladiator je spis lifestyle stylovka, nez nejaky pracovni nastroj...
Ad2 nahrada za Defender v jakem smyslu? existuje hromada malych pickupu a zrovna Gladiator je spis lifestyle stylovka, nez nejaky pracovni nastroj...
Asi bych nevydaval takové zásadní prohlášení.
Tady v Brně už jeden jezdí a dokonce občas jezdí i s nákladem na korbe.
Tady v Brně už jeden jezdí a dokonce občas jezdí i s nákladem na korbe.
Ad jedna😒br />https😐/en.m.wikipedia.org/…p_Gladiator_(SJ)
Ad dvě: mluví o tom, ze je tu konečně náhrada za Defender, kapisch?
Ad dvě: mluví o tom, ze je tu konečně náhrada za Defender, kapisch?
Tak jestli ja sem redneck s V8 tak ty jsi vidlak s dehtovou rejzi, no uz to zacina davat smysl... 😁
Zadna konkurence nenabizi V8, ale sam Chrysler bude vyrabet V8 Wrangler, tak se mozna docka i Gladiator.
Čo z toho keď podľa papiera môze ťahať ale motor nevládze,prípadne je to na hrane.😏
Fullsize USA pick-up je riešenie.
Fullsize USA pick-up je riešenie.
Jasně, ten diesel je v Evropě jasná volba. Jenom škoda, že v nabídce není i verze se 6st. manuálem..- 😒 Ale aspoň toto auto není zprzněné el. P brzdou! 😄
a aky kusok planujes o 2 roky? zeby tento jeep?
inak L200 zvlada tahat aj tazke privesy ( brzdeny 3100kg.... nebrzdeny 750kg ) ale chapem.....
popravde keby som si dnes mohol vybrat pickup v eu tak najviac chcem tento jeep gladiator .. za mna dokonale auto fakt na vsetko... alebo teda skoro na vsetko :yes:
inak L200 zvlada tahat aj tazke privesy ( brzdeny 3100kg.... nebrzdeny 750kg ) ale chapem.....
popravde keby som si dnes mohol vybrat pickup v eu tak najviac chcem tento jeep gladiator .. za mna dokonale auto fakt na vsetko... alebo teda skoro na vsetko :yes:
Mě ne. Občas s ní tahám těžkej přívěs...a těch 181 koní je tak akorát. Míň nechci. Čili BYCH šel do Kojoty. Ale prokaučoval jsem to. Takže zase za dva roky další pokus.
tak to neviem..... ale urcite taketo pracovne auto nebude problem predat... navyse ak je v dobrom stave tak sa musi predat samo
mne by nova L200 vykonovo stacila ... s novou automatickou 6 prevodovkou ma dokonca lepsi a plynulejsi tah v terene ako silnejsi predchodca.... a motoricky aj napriek relativne skromnemu vykonu novu L200 testeri chvalia https😐/www.novinky.cz/…-skvele-40318925 ( hned v prvom odstavci to mas cierne na bielom... nadalej je to spicka triedy ) .... samozrejme ako takto nie je to delo... ale v terene bude vykonovo naprosto ok a vlastne aj vdaka novemu automatu a novym terennym rezimom je este presvedcivejsia ako predchodca :yes:
mne by nova L200 vykonovo stacila ... s novou automatickou 6 prevodovkou ma dokonca lepsi a plynulejsi tah v terene ako silnejsi predchodca.... a motoricky aj napriek relativne skromnemu vykonu novu L200 testeri chvalia https😐/www.novinky.cz/…-skvele-40318925 ( hned v prvom odstavci to mas cierne na bielom... nadalej je to spicka triedy ) .... samozrejme ako takto nie je to delo... ale v terene bude vykonovo naprosto ok a vlastne aj vdaka novemu automatu a novym terennym rezimom je este presvedcivejsia ako predchodca :yes:
Tak o tom žádná, navíc když L200 vyslabingrovali motor.
Budu jí na jaře prodávat. A ty víš, jak vymazlenou mám. Nechceš nebo nevíš o někom?
Budu jí na jaře prodávat. A ty víš, jak vymazlenou mám. Nechceš nebo nevíš o někom?
Proti Navaře nabízela třída X kvalitnější interiér, šestiválec a dražší byla o cca 20%. Což není nic zásadního jako rozdíl mezi prémií a pracovním autem.
Gladiator je výrazně dražší a dokonce o dost dražší než třída X a výrazně dražší než Wrangler.
Gladiator je výrazně dražší a dokonce o dost dražší než třída X a výrazně dražší než Wrangler.
má moje plné sympatie, ale podobná třída X se na trhu chvíli trápila a pak šla do kytek... a taky měla šestiválec, a nepamatuju si úplně ceny, ale řekl bych, že byla dokonce levnější...
spíš by mě zajímalo, kdy tenhle motor dostane Wrangler, protože pak už si stávající motorizace ani neškrtnou...
spíš by mě zajímalo, kdy tenhle motor dostane Wrangler, protože pak už si stávající motorizace ani neškrtnou...
Jsem BYkupec! Momentálně ale nevím, na co bych ho měl.
Ale kvičím jako sbor holozadků, co nakupujou hubama stovky Stingerů, GR Yarisů a elektromobilů!