Tieto SRT modely maly jediny zmysel: straight line drag race. To je dnes parketa elektromobilov a SRT stratili vyznam. Kviliaci zvuk ich kompresorov je otravny az komicky, ale vyfukovy zvuk velkoobjemovych nizkootackovych V8 je exoticky a pekny (hlavne pri nizsich otackach kedy tam nekvili kompresor tak nahlas) a toto bude chybat casti US zakaznikov a malej mensine EU fanusikov. Bude zaujimave sledovat ako sa s tymto vysporiada Stellantis, snad pridu s nejakym podarenym V6 alebo az V8 atmosferickym hybridom.
Ked 700-800 konove auta na okruhu predbehne Civic Type-R :D a na semaforoch ich zahanbi lacnejsi elekromobil, vtedy vies ze inzinieri nieco poriadne odflakli ;-) Vlastne vsetko, primitivne a zaostale podovzky, trakcne systemy a motory z minuleho storocia. Tu nehajis zaujmy nas petrolheadov, ale svoje EV komplexy a neschopnost vyrovnat sa s neodvratnym pokrokom :-!
No viz srovnání Porsche Taycan vs BMW M8 Competition (včetně okruhu) fakt to tak je. To si fakt nepochopil ty
Viz já 13:02 motor co sfoukne většinu V8 tu je. Źádnej spalovák nezařídí takový protáčení kol jako elektromotor = malinkej MÍŇ poruchovej asi 3x efektivnější 20ti kilovej pár cm velkej elektromotor v první vteřině dává plnej výkon = třeba 150kW/260Nm. Zopakuju V PRVNÍ VTEŘINĚ :-)
V tu chvíli většina aut po kterejch voláš dost ztrácí naprosto smysl = krom toho machrování atp. co zmiňuješů Nic proti = ale funkčně PROSTĚ PŘESTALO SRT dávat smysl. Je to jako když dnešní R4 dává výkony V12 = tak proč vyrábět a auto stavět na obří těžkej motor. Opět = nic proti V12
Je to tak = jen ti to zatim asi nedošlo = lidem u Stellantisu pochopitelně jo
Dakujem, kiez by som mohol povedat to iste ale nemam rad tvoje trollenie s fake facts ;) To ze sa ti mnou uvadzane fakty nepacia, ja neriesim..
Zase si nepochopil pisany text. Nikde nepisem ze EV prebera ulohu SRT, ale ze SRT nedavaju zmysel lebo nie su dobre v nicom, akurat vo vysokej spotrebe :) V kazdom parametri ich vyrazne porazi nejaky iny typ auta ktory ma mnoho dalsich vyhod a prednosti. Ak by sme ignorovali vsetky ich nedostatky a ospravedlnili ich bezkonkurencnou akceleraciou, mali by zmysel. Avsak ak niekto chce ist iba vyslovene po akceleracii ostal by smutny na kazdom semafore kde by vyzval Gretu :D
https://youtu.be/zFiw3_uXyyQ?t=205
Pod "rev V8" si predstavujem skor vytacanie V8 od Ferrari, Porsche, BMW, MB, nie toto kvilenie kompresora ktore viac pripomina jazdu na spiatocke bez sikmych zubov:) Ak by ti islo iba o palenie gum, elektromotor to vie lepsie ;) ale pouzil si spojku a takze tam by som asi volil MB AMG, tomu hovorim velkoobjemove prifuknute motory 21. storocia ;)
že ty kompresory montoval Mercedes nebo Jaguar :-):-) Prémiové značky, divný co.
Jinak samozřejmě 5,7, 6,1 a 6,4 V8 od Moparu žádný kompresor nemaj.
Znovu opakuju že SRT divize nestavěla jen motory s kompresory :-)
Až ti něco řekne tradice, zábava, jízda bokem, styl, zvuk a charakter, přijd něco srovnávat jo, bud tak laskav. Do té doby sou to neskutečné pindy fanatika do eV
Zase sa ti to nepodarilo :) planetova CVT je nehlucna, to si si pomylil zvuk ICE motora na stabilnych otackach ;) Ak sa chces vyjadrovat k motoristickej technike, nastuduj si ju najprv ;)
Ale beriem ze to kvilenie kompresora je subjektivne a chapem ze sa moze pacit, vlastne pacilo by sa aj mne, je to pekny mechanicky strojovy zvuk evokujuci vykon a tlak, tak na jeden den. Dlhodobo by mi to urcite vadilo ako aj nonstop straight pipe vyfuk a potvrdilo mi to par majitelov Hemi s kompresorom.
Na jeden den?
No, vy baterkáři jste zvyklí na krátké procesy, to asi i chápu... Porsche Taycan udělalo poměrně složitá a náročná technická opatření, aby dokázalo odjet aspoň jedno celé kolo na "plný plyn"...
To zase vy trollovia ste zvyknuti napisat totalnu hlupost a klamat v kazdom prispevku :) Noze ukaz nam ten zdroj kde Taycan dokazal odjazdit iba jedno kolo naplno a dalsie uz nezvladol :D
Na co si však v Porsche dávali obzvláště pozor, je chlazení baterie a motoru – tedy důvod, proč tesla nezajede ani jedno kolo na Nordschleife na plný plyn, zatímco taycan s tím nemá žádný problém.
Nicméně to jedno kolo není důležité. Možná zvládne i dvě? Asi ne...
Ale ten šestiválec jede pořád stejně. A nejen po pěti hodinách v kuse, ale i po pěti letech.
A to je na tom to důležité.
Víš, že se jezdili i v Brně závody silničních aut na okruhu 5 hodin?
Víš, že se jezdí i závody na 24 hodin?
Zrychlení na sto za 2.8 s je mi v praxi úplně, ale úplně k ničemu. Vytrvalost, to je to, co od auta očekávám.
Oh honey :D ACZ nie je zdroj, je to osobny nazor ich redakcie zaujatej voci vsetkym EV, extra voci Tesle a ten uplne odporuje realnym skusenostiam. Na YT nemas problem najst onboard videa ako Tesla urcena na okruhy - Model 3 Performance bez problemu odkruti desiatky kol. Ak si zatazeny na NBR tak najdes aj kola na nom, dokonca spolocne s Taycanom..
Pomylil si si zavodne specialy so sportovymi komercnymi autami. Ani jedno z nich by pravdepodobne 24hodinovku nedalo bez ujmy, pretoze na to nie su stavane, ale ty chces tvrdit ze prave toto ocakavas od kazdodenneho auta u ktoreho vyrobca nepise ani slovo o zamerani na casy na okruhoch ale naopak sa primarne zameriava na 0-60 zrychlenie :D Klasicky EV trolling, vytiahnes ten najabsurdnejsi a najnerealnejsie scenar kde sa snazis poukazat na nevyhody EV :)
Asi si si nevsimol, ale clanok je o SRT autach ktore vyhradne pouzivaju V8 Hemi, tak neviem co tu splietas s V6 :D
Chod si na YT overit ci ludi viac zaujima 24h kruzenie s komercnym sportiakom a prestavkami na tankovanie, alebo je naopak cely YT plny drag race videii.. sorry, ale tvoje osobne vymyslene trollske poziadavky na vytrvalostne sportiaky ma nezaujimaju..
Ty mas problem pochopit citany text? Reagoval som na: Porsche Taycan udělalo poměrně složitá a náročná technická opatření, aby dokázalo odjet aspoň jedno celé kolo na "plný plyn"
Vies o tom ze by Taycan mal problem odjazdit viac ako jedno kolo? Ak nie, Ja prvni 123 klamal a za tym si stojim.
V com som ja klamal? Pisem: "Na YT nemas problem najst onboard videa ako Tesla urcena na okruhy - Model 3 Performance bez problemu odkruti desiatky kol."
Napr. 25 kol: https://www.youtube.com/watch?…
Takze si uvedom co pises a co citas. Nenadavam ostatnym, oznacujem konkretneho jedneho trolla ktory tu napisal klamstvo, ze klamal. Uz si pochopil?
Koukam ze ty uz jsi plne normalizovany. A o to jde predevsim, pekne pomalu postupne a ovecky potom budou podobnym omezenim a zakazum tleskat, ty aktivnejsi po nich potom budou samy volat...
Pozeram ze ty si poriadne nevzdelany ako ostatni co tu stale nepochopili zmysel a dovod obmedzeni a zakazov. Ak dieta nepochopi ze nemoze nicit svoje hracky, dospely mu zakaze hrat sa s nimi. Ty si ako dieta ktore nechape zmysel zakazu, obmedzeni a usmerneni ale hadze sa o zem a kope okolo seba lebo ho samostny zakaz vytaca do nepricetna. Cas dospiet.
Ma vystudovanou VŠ a IQ v hladině horních 7% a nejvíc mám rád lidi, kteří se začínají ohánět inteligencí, když nemají dostatek argumentů. Dokonce takové lidi, kteří toto dokáží určit na základě jednoho komentáře obdivuju... To že ty jsi líný přemýšlet a jen přebíráš něčí názory a zdůvodnění není můj problém...
V článku není uvedeno, že končí výkonné modely SRT, jen že se reorganizují týmy techniků. Jinak jsou zatím velmi oblíbené u zákazníků, tak bych se divil, kdyby je zařízli.
Hlupaci budou vzdy tleskat omezenim a zakazum... Ocividne nerozumis tomu co jsou muscle cars, kdyz je tady srovnavas se civicem, ktery takovou Corvette nebo Camaro ZR1 na NS opravdu nepredjede, nepredjede ani verze bez kompresoru... Nebo je to zavist a neprejicnost, jen proto ze ty musis jezdit plastovym hybridem?
Ty SRT verze, tedy SRT8 a Hellcaty si kupují normální zákazníci na normální ježdění, a 6,4 B8 HEMI žádný kompresor nemá, mimochodem. Motáš tu zas hruštičky a jablíčka.
V Minulosti existovali i modely SRT6 , např. Crossfire SRT6 nebo SRT4 (Caliber, Neon) . To všechno byl amtmosferické motory.