Videa
Spousta prvků na karoserii nejsou holé designové prvky, ale např. účelové prvky aerodynamiky. Pan Kolman by měl okomentovat vepředu splittery (vodorovné, svislé), difuzor a deflektory a vzadu soustavu odtrhových hran a spojlerů na vrchní a spodní proud a na přítlak, řešení úplavu vozu. Atp. Já vím, nikde se to k danému autu nepíše, ale jde to vyčíst přímo z auta.
Opravdu to chceš okomentovat od Kolmana?
Tady v redakci mají lidi problémy spočítat 2+2+3 a taky dohledat ceny v konfigurátoru.
Ale vím, tohle všechno byl Mára.
Kašlu na to.
To spíš díky tobě za tyto postřehy. :yes:
Tady v redakci mají lidi problémy spočítat 2+2+3 a taky dohledat ceny v konfigurátoru.
Ale vím, tohle všechno byl Mára.
Kašlu na to.
To spíš díky tobě za tyto postřehy. :yes:
Jj, taky by me to zajimalo.
Ale pritlak bych necekal... Obvykle jen odtrrhova hrana.
Ale pritlak bych necekal... Obvykle jen odtrrhova hrana.
První C4 byla v rámci nižší střední třídy návratem k tradicím Lefebvrea a Bertoniho. Ta druhá už se zase odrodila a tahle je už úplně jak z jiného světa.
PS.: Jak pan Kolman ukazuje sezení vzadu, vypadá to ve videu dobře. Ale na přiložených fotografiích podpírání stehen vzadu ani vepředu není. Druhá C4 měla taky chybky vepředu i vzadu (nepodpírala rovnoměrně stehna, ...), ... Tuhle C4 jsem zatím nezkoušel.
PPS: Z těchto pohledů je obrovská škoda, že zmizel opět nadčasový parádní velký Citroen C6.
PPPS.: Náhrada "zneužitého" jména DS?
PS.: Jak pan Kolman ukazuje sezení vzadu, vypadá to ve videu dobře. Ale na přiložených fotografiích podpírání stehen vzadu ani vepředu není. Druhá C4 měla taky chybky vepředu i vzadu (nepodpírala rovnoměrně stehna, ...), ... Tuhle C4 jsem zatím nezkoušel.
PPS: Z těchto pohledů je obrovská škoda, že zmizel opět nadčasový parádní velký Citroen C6.
PPPS.: Náhrada "zneužitého" jména DS?
to je zase hnus. Ti žabožrouti neumí udělat hezký auto. Ten volant a ty knoflíky klimatizace, to je vrchol nevkusu. :no:
Tohle je stejně pokroucený hnus, jako Nissan Juke, Toyota CHR nebo Lexus RX ... :no: Odporná kategorie aut, které vypadají jako koule zmuchlaného papíru!.
Ani se mi nechce věřit, že tahle automobilka kdysi vyrobila ikonu designu, Citroen DS 19 ...
Ani se mi nechce věřit, že tahle automobilka kdysi vyrobila ikonu designu, Citroen DS 19 ...
Presne ako hovoris, Juke, C-HR a podobne zmochlaniny neviem ako to moze niekto kupovat, ved to je odporne na grc to auto. Tie zadne svetla su ako tykadla nejakeho chrobaka... aach ako to niekto moze pustit do vyroby. A ten otackomer? Si robia snad v citroene srandu, ved ten displej je spred 20tich rokov.
Stale to nevedia, stale e😜erimentuju, ale v ludovom aute sa neda vynajst koleso druhykrat! Pocnuc kaktusom sa za citroenmi ani neobzriem.
Stale to nevedia, stale e😜erimentuju, ale v ludovom aute sa neda vynajst koleso druhykrat! Pocnuc kaktusom sa za citroenmi ani neobzriem.
Čakáš, že Francúzi budú navrhovať línie podľa nemeckej konzervatívnej školy?
proč tam tedy ta ručni brzda není?
Aby mohli mať pasažieri vzadu výduchy klimatizácie, aby si mal kam dať vpredu dva poháre, aby ti ostalo dosť miesta v lakťovej opierke a na ďalšie veci pred kliťákom/radičkou.
Chápu, že spojení slov ergonomie a redaktor je nemyslitelné, předvádí to všichni po desetiletí a tak francouzská auta přišla často ovládání rádia a tempomatu pod volantem a kopírují a zaseli tisíce titernych tlačítek na volantu, které ani po roce ve VW neovládám bez toho aniž bych se na některé musel podívat a odtrhávám oči od cesty, to se mi fakt nestávalo,...
....ale že pan redaktor kritizuje, že teplota se mu zobrazuje více k zornému poli zrakua chce se dívat někde ke kolenu (mimochodem měli to tak dlouho i VW a nikdo je za to nekritizoval, protože to bylo správně), to není na facku, to je na zlatý ventilek, ostudné :no: :no: :no:
....ale že pan redaktor kritizuje, že teplota se mu zobrazuje více k zornému poli zrakua chce se dívat někde ke kolenu (mimochodem měli to tak dlouho i VW a nikdo je za to nekritizoval, protože to bylo správně), to není na facku, to je na zlatý ventilek, ostudné :no: :no: :no:
Rádio pod volantem je nejlepší řešení, co jsem kdy vyzkoušel a že toho nebylo málo ! Záviď Rone, že si ho já ještě uživám a ty už ne! 😁 😁
p.s. Standa mi nepříjde, že by byl nějaký zastánce koncernu a podobně debilní řešení má i Ford, Toyota a další značky s volanty s klávesnicí tlačítek. Teplota klimatizace u kolem taktéž není jen případ VW.
p.s. Standa mi nepříjde, že by byl nějaký zastánce koncernu a podobně debilní řešení má i Ford, Toyota a další značky s volanty s klávesnicí tlačítek. Teplota klimatizace u kolem taktéž není jen případ VW.
Rádio pod volantem bylo naprosto skvělé. Nebo třeba Peugeotí tempomat pod volantem, jednoduché a snadno ovladatelné, na rozdíl od nesmyslné koncernoVWé páčky.
Ale ve chvíli, kdy se na volantu nahromadí deset tlačítek a dvě (nebo i více) točítka, pak je jakákoli jednoduchost ovládání zcela pryč. Už se na to konkrétní tlačítko taky musím soustředit, abych nahmatal nebo našel to správné v řadě. To fakt nechci. To se radši podívám na ten dotykový displej.
Ale ve chvíli, kdy se na volantu nahromadí deset tlačítek a dvě (nebo i více) točítka, pak je jakákoli jednoduchost ovládání zcela pryč. Už se na to konkrétní tlačítko taky musím soustředit, abych nahmatal nebo našel to správné v řadě. To fakt nechci. To se radši podívám na ten dotykový displej.
Já jsem pro tempomat na volantu, blinkry, tempomat a omezovač navíc s předvolenými rychlostmi a pádlo už je moc. A za ty točítka s opačnou funkcí by měli u Peugeotu někoho zastřelit.
jak udělat místo pro koleno u středového panelu.
Mám značných 182 cm a poslední Škodovky jsou pro mě kvůli omezení kolena středovým panelem mimo hru.
Mám značných 182 cm a poslední Škodovky jsou pro mě kvůli omezení kolena středovým panelem mimo hru.
Myslím, že z toho, co Škodovka od koncernu dostane, vytříská vždycky maximum. Srovnáním odpovídajících typů VW-u a Seatu vyšla vždycky nejlépe.
A to už bylo od prvního jejího koncernového vozu Octavia 1. Bezprostředním srovnáváním sezení vzadu při tom mrňavém rozvoru základního Golfu vyšla z těch tří Škodovka nejlépe. A to měla jen rovnou lavici. A jízdní vlastnosti s nejdelším převisem této nedobré koncernové plošiny byly nejlepší - vždycky jsem žasl, co si lze v zatáčce na suché vozovce s tím velkým zadkem dovolit. Např. Bora - s menším převisem - neměla vůči základnímu Golfu přeladěné pérování zadku (ustřelování).
A to už bylo od prvního jejího koncernového vozu Octavia 1. Bezprostředním srovnáváním sezení vzadu při tom mrňavém rozvoru základního Golfu vyšla z těch tří Škodovka nejlépe. A to měla jen rovnou lavici. A jízdní vlastnosti s nejdelším převisem této nedobré koncernové plošiny byly nejlepší - vždycky jsem žasl, co si lze v zatáčce na suché vozovce s tím velkým zadkem dovolit. Např. Bora - s menším převisem - neměla vůči základnímu Golfu přeladěné pérování zadku (ustřelování).
C4 je krásné auto. Francouzi prostě design umí. Tady krásně spojili hrany s oblinami.
Tak já nevím. Je vidět, jak se pojem krásy s dobou mění. Tohle mi moc krásné nepřipadá - spíš je tu snaha odlišit se, ale bez nápadu, bez stylistiky. A ona nadčasovost Citroenu v technice a tvarování je zcela pryč..
První C4 byla v rámci nižší střední třídy návratem k tradicím Lefebvrea a Bertoniho. Ta druhá už se zase odrodila a tahle je už úplně jak z jiného světa.
PS.: Jak pan Kolman ukazuje sezení vzadu, vypadá to ve videu dobře. Ale na přiložených fotografiích podpírání stehen vzadu ani vepředu není. Druhá C4 měla taky chybky vepředu i vzadu (nepodpírala rovnoměrně stehna, ...), ... Tuhle C4 jsem zatím nezkoušel.
PPS: Z těchto pohledů je obrovská škoda, že zmizel opět nadčasový parádní velký Citroen C6.
PPPS.: Náhrada "zneužitého" jména DS?
První C4 byla v rámci nižší střední třídy návratem k tradicím Lefebvrea a Bertoniho. Ta druhá už se zase odrodila a tahle je už úplně jak z jiného světa.
PS.: Jak pan Kolman ukazuje sezení vzadu, vypadá to ve videu dobře. Ale na přiložených fotografiích podpírání stehen vzadu ani vepředu není. Druhá C4 měla taky chybky vepředu i vzadu (nepodpírala rovnoměrně stehna, ...), ... Tuhle C4 jsem zatím nezkoušel.
PPS: Z těchto pohledů je obrovská škoda, že zmizel opět nadčasový parádní velký Citroen C6.
PPPS.: Náhrada "zneužitého" jména DS?
Vlastně je vtipné, jak jsou francouzi opět napřed proti VW... Dotykové patálie si odbyli s předešlými generacemi. Tohle je opravdu hezký kompromis.
S hodnocením počkám až naživo, ale první dojmy nejsou zlé. Vypadá to slušně. Mnohem líp než Golf nebo Octavia :-!
S hodnocením počkám až naživo, ale první dojmy nejsou zlé. Vypadá to slušně. Mnohem líp než Golf nebo Octavia :-!
No vidíš a podle mě třeba to ovládání pod volantem je na prd. Ne že si nelze zvyknout, ale vyhovuje mi mnohem víc vepředu na volantu. A proč? No jednoduše třeba proto, že nemusím ruku sundávat z volantu při jeho natočení. Ale to někteří nepochopí a dál se budou bít zato, že tohle polořešení je tím nejlepším výmyslem na světě.
Až budeš mít najezdeno s ovládáním pod volantem co já nacouvano, budeme se o tom spolu bavit.
Možná je to tím, že jezdím jinak než ty, ale v zatáčce nebo v křižovatce při točení volantem si fakt nesteluju rádio, tempomat ani palubní počítač. A pokud nedosáhneš na páčky pod volantem bez ztráty úchopu věnce, asi by ti ze zdravotních důvodů ŘP měli vzít.
A jelikož mám doma i dvě auta s pádly pod volantem, jedny na pevno a jedny se točí s volantem, tak právě ve vracecce je problém s pádly v GTI si uvědomit, kde je které pádlo a na pevno je to jistější.
Chce to přemýšlet a taky více jezdit.
Možná je to tím, že jezdím jinak než ty, ale v zatáčce nebo v křižovatce při točení volantem si fakt nesteluju rádio, tempomat ani palubní počítač. A pokud nedosáhneš na páčky pod volantem bez ztráty úchopu věnce, asi by ti ze zdravotních důvodů ŘP měli vzít.
A jelikož mám doma i dvě auta s pádly pod volantem, jedny na pevno a jedny se točí s volantem, tak právě ve vracecce je problém s pádly v GTI si uvědomit, kde je které pádlo a na pevno je to jistější.
Chce to přemýšlet a taky více jezdit.
kacko
Měl jsem si koupit Citroen.
Stovky podvedených a následně další stovky podvedených prodejem, zbaveni se auta. Mazda šmejdi jsou vysmáti a ČOI to zametá
pod koberec.
LETADLO PODVODŮ. 😪
Až příběhy majitelů ukazují, jaké dopady má fiasko kvůli zadírajícím se vačkám a následném ředění oleje naftou.
Tady to je jako přes kopírák.
https😐/www.autoforum.cz/…rshift-od-fordu/
Mazdu už ani zadarmo.
Vítejte v nové době. Žumpě EU. V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR.
PRODEJ MAZD PO ČESKU se státním souhlasem a dohledem, Ing. Alexejem Kiriakovským, (gruzíncem?) ředitelem importu Mazda CZ +SK, BYZNYS ZA HRANOU.
Natahal do cz+sk auta, která měla jít do šrotu.
1. Nefunguji jim brzdy. První svolavacka kvůli brzdam uz v 15.000 km, zanesena vakuová pumpa pilinami.
2. Motor zralý na výměnu, GO po ujeti 20.000 km. Poškozen pilinami, písty, kroužky, válce, turbo, vše kam se ten olej s pilinami dostal.
3. A navíc to vypadá i na pěkný pojistný podvod u CarGarantie, která jim dala výpověď.
Když člověk narazí na šmejdy tak nemá jistotu ani u nového auta!!!
Odhaduji to tak na cca 4.000 podvedených!!! To vyvolalo ale další lavinu podvodů. Většina těch podvedených se v tichosti aut zbavila prostřednictvím autobazaru nebo je poskytla jako protiúčet prodejci a ten je pochopitelně prodal dal ale už bez poskytnutí záruky!
Udělal jsem VELKOU chybu. Koupil jsem si novou Mazdu. Uvítám pomoc advokáta, novináře.
PRODEJ AUT PO ČESKU. BYZNYS ZA HRANOU.
Děkuji za SDÍLENÍ.
https😐/www.poradte.cz/…ni-praktiky.html#1
https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
CHOVÁNÍ SMEJDU NEZNÁ HRANIC.
https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
Cituji😒br /> dottore(ředitel importu Mazda?) napsal:
andrewx: Pánové, rád pomohu, ale jestli to porušuje autorský práva, tak to admin stejně smázne: SM 14/2017, autor Marek Oborník Odlehčení, optimalizace, snížené tření – termíny užívané zpravidla u věcí, které brzy vyhazujeme. Pokud je často skloňuje značka známá spíše spolehlivostí pohonu než kvalitou karoserie a levnými díly, člověk zákonitě znervózní. Jak funguje nejstarší nositel skyaktivních technologií, čerstvě minulá Mazda CX-5? U Mazdy CX-5 začneme z horšího konce. Přetrvává špatná prognóza u dieselů 2.2 Skyactiv-D. Není to kvůli zadírajícím se vačkám, jejichž rychle připravené odolnější provedení (nasazováno od 11/2013) jen zalepilo nejbolestnější následek, ale kvůli problému samotnému: ředění motorového oleje velmi častými regeneracemi částicového filtru. Ty zde neustanou, dokud motor setrvá u současné kapacity filtru DPF a koncepce vymítání oxidů dusíku již v samotném zdroji enormním objemem recirkulovaných výfukových plynů. Problém s ředěním oleje výrobce maskuje už delší dobu, jak dokazovala mimo jiné instalace měrek s výše posazenou kritickou ryskou „X“. Výfukové vačky takzvaného dlouhého zdvihu, které nestlačují vahadlo rolnou, ale kluzákem, doplatily na mazání znehodnoceným olejem jako první. Informace o prosté výrobní vadě od počátku kulhaly na obě nohy. Úplně nejdříve totiž začaly vačky houfně odcházet na motorech s vůbec nejnižšími průměrnými nájezdy, zatímco kusům, které odjezdily na šestku po dálnici čtvrt milionu kilometrů, nebylo nic. Bez ohledu na ročník a prodělanou či neprodělanou výměnu vačkové hřídele zůstává prevence problémů společná: maximální eliminace krátkých jízd, výměna oleje ve zkráceném intervalu, pravidelné fyzické sledování hladiny oleje měrkou – při zjištění nadměrného vzestupu jej neprodleně měnit. Symptomy už rozjetého problému s vačkami, který pak umějí dále rozkvést až do kovovými pilinami zničených turbodmychadel (jsou tu dvě a v kompletu stojí 85 000 Kč) i podtlakového okruhu, jsou tyto: hlášení nízkého tlaku oleje, kolísání tahu, vadnutí brzdového posilovače a diagnostikou načtené nízké hodnoty podtlaku. Není úplně pravda, že zatím zákazník opravu neplatil – stoprocentně kryti byli jen majitelé aut v záruce (standardně tří-, ve většině případů však příplatkové pětileté) a bez výraznějších děr v servisní docházce (na to pozor!). V pozáručních podmínkách jsou v sázce částky od 25 000 Kč výše, u nejpokročilejších stádií lze počítat až s pětinásobkem. Vzhledem k tomu, že odolnější vačky problém pouze lépe ukryly, i do stavu opravených motorů mohou promluvit kovové piliny roznesené do všech jeho zákoutí, už dnes existují nálezy zakarbonovaného sání a opravy časem běžných dieselových závad (například vstřikovače, EGR) tu hrozí vysokými částkami (viz tabulka cen dílů), rozh
Stovky podvedených a následně další stovky podvedených prodejem, zbaveni se auta. Mazda šmejdi jsou vysmáti a ČOI to zametá
pod koberec.
LETADLO PODVODŮ. 😪
Až příběhy majitelů ukazují, jaké dopady má fiasko kvůli zadírajícím se vačkám a následném ředění oleje naftou.
Tady to je jako přes kopírák.
https😐/www.autoforum.cz/…rshift-od-fordu/
Mazdu už ani zadarmo.
Vítejte v nové době. Žumpě EU. V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR.
PRODEJ MAZD PO ČESKU se státním souhlasem a dohledem, Ing. Alexejem Kiriakovským, (gruzíncem?) ředitelem importu Mazda CZ +SK, BYZNYS ZA HRANOU.
Natahal do cz+sk auta, která měla jít do šrotu.
1. Nefunguji jim brzdy. První svolavacka kvůli brzdam uz v 15.000 km, zanesena vakuová pumpa pilinami.
2. Motor zralý na výměnu, GO po ujeti 20.000 km. Poškozen pilinami, písty, kroužky, válce, turbo, vše kam se ten olej s pilinami dostal.
3. A navíc to vypadá i na pěkný pojistný podvod u CarGarantie, která jim dala výpověď.
Když člověk narazí na šmejdy tak nemá jistotu ani u nového auta!!!
Odhaduji to tak na cca 4.000 podvedených!!! To vyvolalo ale další lavinu podvodů. Většina těch podvedených se v tichosti aut zbavila prostřednictvím autobazaru nebo je poskytla jako protiúčet prodejci a ten je pochopitelně prodal dal ale už bez poskytnutí záruky!
Udělal jsem VELKOU chybu. Koupil jsem si novou Mazdu. Uvítám pomoc advokáta, novináře.
PRODEJ AUT PO ČESKU. BYZNYS ZA HRANOU.
Děkuji za SDÍLENÍ.
https😐/www.poradte.cz/…ni-praktiky.html#1
https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
CHOVÁNÍ SMEJDU NEZNÁ HRANIC.
https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
Cituji😒br /> dottore(ředitel importu Mazda?) napsal:
andrewx: Pánové, rád pomohu, ale jestli to porušuje autorský práva, tak to admin stejně smázne: SM 14/2017, autor Marek Oborník Odlehčení, optimalizace, snížené tření – termíny užívané zpravidla u věcí, které brzy vyhazujeme. Pokud je často skloňuje značka známá spíše spolehlivostí pohonu než kvalitou karoserie a levnými díly, člověk zákonitě znervózní. Jak funguje nejstarší nositel skyaktivních technologií, čerstvě minulá Mazda CX-5? U Mazdy CX-5 začneme z horšího konce. Přetrvává špatná prognóza u dieselů 2.2 Skyactiv-D. Není to kvůli zadírajícím se vačkám, jejichž rychle připravené odolnější provedení (nasazováno od 11/2013) jen zalepilo nejbolestnější následek, ale kvůli problému samotnému: ředění motorového oleje velmi častými regeneracemi částicového filtru. Ty zde neustanou, dokud motor setrvá u současné kapacity filtru DPF a koncepce vymítání oxidů dusíku již v samotném zdroji enormním objemem recirkulovaných výfukových plynů. Problém s ředěním oleje výrobce maskuje už delší dobu, jak dokazovala mimo jiné instalace měrek s výše posazenou kritickou ryskou „X“. Výfukové vačky takzvaného dlouhého zdvihu, které nestlačují vahadlo rolnou, ale kluzákem, doplatily na mazání znehodnoceným olejem jako první. Informace o prosté výrobní vadě od počátku kulhaly na obě nohy. Úplně nejdříve totiž začaly vačky houfně odcházet na motorech s vůbec nejnižšími průměrnými nájezdy, zatímco kusům, které odjezdily na šestku po dálnici čtvrt milionu kilometrů, nebylo nic. Bez ohledu na ročník a prodělanou či neprodělanou výměnu vačkové hřídele zůstává prevence problémů společná: maximální eliminace krátkých jízd, výměna oleje ve zkráceném intervalu, pravidelné fyzické sledování hladiny oleje měrkou – při zjištění nadměrného vzestupu jej neprodleně měnit. Symptomy už rozjetého problému s vačkami, který pak umějí dále rozkvést až do kovovými pilinami zničených turbodmychadel (jsou tu dvě a v kompletu stojí 85 000 Kč) i podtlakového okruhu, jsou tyto: hlášení nízkého tlaku oleje, kolísání tahu, vadnutí brzdového posilovače a diagnostikou načtené nízké hodnoty podtlaku. Není úplně pravda, že zatím zákazník opravu neplatil – stoprocentně kryti byli jen majitelé aut v záruce (standardně tří-, ve většině případů však příplatkové pětileté) a bez výraznějších děr v servisní docházce (na to pozor!). V pozáručních podmínkách jsou v sázce částky od 25 000 Kč výše, u nejpokročilejších stádií lze počítat až s pětinásobkem. Vzhledem k tomu, že odolnější vačky problém pouze lépe ukryly, i do stavu opravených motorů mohou promluvit kovové piliny roznesené do všech jeho zákoutí, už dnes existují nálezy zakarbonovaného sání a opravy časem běžných dieselových závad (například vstřikovače, EGR) tu hrozí vysokými částkami (viz tabulka cen dílů), rozh
Za me tlacitka OK.
Naopak vnimam nejake packy jako prezitek.
Funkce uz je dnes s tlacitkem shodna...
Já řídil amerikou ze šedesátek s tlačítky.
Jde o to, že nový klitoris místo páky u třeba nové OC IV nic neřeší. Místo na středovém tunelu je zabráno a akorát to vypadá blbě. Kdyby to bylo jinde.
A mám rád mercedesí páčku u volantu.
A ová Tesla to má na tabletu...to už je zase moc.
http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_34.htm
http😐/waynesworldautobloguk.files.wordpress.com/…tate_2020_06.jpg
Je to trochu nešikovné a s pomalšou reakciou, ale už som si zvykol. Na čo sa v C4 horšie zvyká, je ideálna poloha za volantom a spodok toho deleného zadného skla mám teraz stále špinavý.