Tablet je, mně tam ale při tomhle tvaru karoserie chybí zadní stěrač. Naopak el. ovládání kufru není co bych musel mít. A nějak nemůžu přijít na chuť něm tlačítkovým voličům automatu. Ale jako celek to není zlé.
Ja jsem ridil s tlacitky treba CR-V a nejak nechapu, co je za problem.
Za me tlacitka OK.
Naopak vnimam nejake packy jako prezitek.
Funkce uz je dnes s tlacitkem shodna...
Přesně tak.
Já řídil amerikou ze šedesátek s tlačítky.
Jde o to, že nový klitoris místo páky u třeba nové OC IV nic neřeší. Místo na středovém tunelu je zabráno a akorát to vypadá blbě. Kdyby to bylo jinde.
A mám rád mercedesí páčku u volantu.
A ová Tesla to má na tabletu...to už je zase moc.
Hej, len tu v citróne je ten kliťák taký menej šikovný ako v octavke. P a M alebo B sú vedľa kliťáka, nie nad alebo pod ním ako v koncerne. http://www.netcarshow.com/…wallpaper_34.htm http://waynesworldautobloguk.files.wordpress.com/…tate_2020_06.jpg
Je to trochu nešikovné a s pomalšou reakciou, ale už som si zvykol. Na čo sa v C4 horšie zvyká, je ideálna poloha za volantom a spodok toho deleného zadného skla mám teraz stále špinavý.
U mě je to asi jako ovládání klimy točítkem nebo přes dotykáč. pákou je to inuitivnější, nemusím na ten čudlík koukat, ať už při potřebě přehodit převodovku sport režimu a zpátky nebo při kvedlání mezi D a R při manévrování na parkovišti. Navíc jsem v tomhle trochu konzerva a když už jsem si jakž takž zvaknul, že v autech není ruční brzda, tak je to trochu moc změn najednou, ta páka mi tam tak nějak chybí i designově :-)
Spousta prvků na karoserii nejsou holé designové prvky, ale např. účelové prvky aerodynamiky. Pan Kolman by měl okomentovat vepředu splittery (vodorovné, svislé), difuzor a deflektory a vzadu soustavu odtrhových hran a spojlerů na vrchní a spodní proud a na přítlak, řešení úplavu vozu. Atp. Já vím, nikde se to k danému autu nepíše, ale jde to vyčíst přímo z auta.
Opravdu to chceš okomentovat od Kolmana?
Tady v redakci mají lidi problémy spočítat 2+2+3 a taky dohledat ceny v konfigurátoru.
Ale vím, tohle všechno byl Mára.
Kašlu na to.
To spíš díky tobě za tyto postřehy. :yes:
První C4 byla v rámci nižší střední třídy návratem k tradicím Lefebvrea a Bertoniho. Ta druhá už se zase odrodila a tahle je už úplně jak z jiného světa.
PS.: Jak pan Kolman ukazuje sezení vzadu, vypadá to ve videu dobře. Ale na přiložených fotografiích podpírání stehen vzadu ani vepředu není. Druhá C4 měla taky chybky vepředu i vzadu (nepodpírala rovnoměrně stehna, ...), ... Tuhle C4 jsem zatím nezkoušel.
PPS: Z těchto pohledů je obrovská škoda, že zmizel opět nadčasový parádní velký Citroen C6.
Tohle je stejně pokroucený hnus, jako Nissan Juke, Toyota CHR nebo Lexus RX ... :no: Odporná kategorie aut, které vypadají jako koule zmuchlaného papíru!.
Ani se mi nechce věřit, že tahle automobilka kdysi vyrobila ikonu designu, Citroen DS 19 ...
Presne ako hovoris, Juke, C-HR a podobne zmochlaniny neviem ako to moze niekto kupovat, ved to je odporne na grc to auto. Tie zadne svetla su ako tykadla nejakeho chrobaka... aach ako to niekto moze pustit do vyroby. A ten otackomer? Si robia snad v citroene srandu, ved ten displej je spred 20tich rokov.
Stale to nevedia, stale experimentuju, ale v ludovom aute sa neda vynajst koleso druhykrat! Pocnuc kaktusom sa za citroenmi ani neobzriem.
Ne, čekám, že v tom bude právě ten francouzský neopakovatelný šarm s jejich rozpoznatelným designem a ne pouhá kopie japonských zmuchlaných papírových koulí ...
Je to o vkusu. Mně osobně se při pohledu na novou C4 vybavil např. Citroen BX19 nebo CX 25, chtějí být prostě jiní. Jak se to bude prodávat se teprve uvidí.
Re: do interiéru vrací věc, po které tak moc voláme
Aby mohli mať pasažieri vzadu výduchy klimatizácie, aby si mal kam dať vpredu dva poháre, aby ti ostalo dosť miesta v lakťovej opierke a na ďalšie veci pred kliťákom/radičkou.
Chápu, že spojení slov ergonomie a redaktor je nemyslitelné, předvádí to všichni po desetiletí a tak francouzská auta přišla často ovládání rádia a tempomatu pod volantem a kopírují a zaseli tisíce titernych tlačítek na volantu, které ani po roce ve VW neovládám bez toho aniž bych se na některé musel podívat a odtrhávám oči od cesty, to se mi fakt nestávalo,...
....ale že pan redaktor kritizuje, že teplota se mu zobrazuje více k zornému poli zrakua chce se dívat někde ke kolenu (mimochodem měli to tak dlouho i VW a nikdo je za to nekritizoval, protože to bylo správně), to není na facku, to je na zlatý ventilek, ostudné :no::no::no:
Rádio pod volantem je nejlepší řešení, co jsem kdy vyzkoušel a že toho nebylo málo ! Záviď Rone, že si ho já ještě uživám a ty už ne! :D:D
p.s. Standa mi nepříjde, že by byl nějaký zastánce koncernu a podobně debilní řešení má i Ford, Toyota a další značky s volanty s klávesnicí tlačítek. Teplota klimatizace u kolem taktéž není jen případ VW.
Rádio pod volantem bylo naprosto skvělé. Nebo třeba Peugeotí tempomat pod volantem, jednoduché a snadno ovladatelné, na rozdíl od nesmyslné koncernoVWé páčky.
Ale ve chvíli, kdy se na volantu nahromadí deset tlačítek a dvě (nebo i více) točítka, pak je jakákoli jednoduchost ovládání zcela pryč. Už se na to konkrétní tlačítko taky musím soustředit, abych nahmatal nebo našel to správné v řadě. To fakt nechci. To se radši podívám na ten dotykový displej.
Já jsem pro tempomat na volantu, blinkry, tempomat a omezovač navíc s předvolenými rychlostmi a pádlo už je moc. A za ty točítka s opačnou funkcí by měli u Peugeotu někoho zastřelit.
S opačnou funkcí? Co myslíš?
Pro mě je ideál mít tyhle funkce oddělené. Na volantu buď rádio nebo tempomat. Tam to nějak neřeším, i když rádio ovládám častěji než tempomat. Jedno, dvě tlačítka pro ovládání telefonu. Ale fakt ne třináct tlačítek a dvě točítka, jak je vidět u Qashqaie...
Myslím, že z toho, co Škodovka od koncernu dostane, vytříská vždycky maximum. Srovnáním odpovídajících typů VW-u a Seatu vyšla vždycky nejlépe.
A to už bylo od prvního jejího koncernového vozu Octavia 1. Bezprostředním srovnáváním sezení vzadu při tom mrňavém rozvoru základního Golfu vyšla z těch tří Škodovka nejlépe. A to měla jen rovnou lavici. A jízdní vlastnosti s nejdelším převisem této nedobré koncernové plošiny byly nejlepší - vždycky jsem žasl, co si lze v zatáčce na suché vozovce s tím velkým zadkem dovolit. Např. Bora - s menším převisem - neměla vůči základnímu Golfu přeladěné pérování zadku (ustřelování).
Tak já nevím. Je vidět, jak se pojem krásy s dobou mění. Tohle mi moc krásné nepřipadá - spíš je tu snaha odlišit se, ale bez nápadu, bez stylistiky. A ona nadčasovost Citroenu v technice a tvarování je zcela pryč..
První C4 byla v rámci nižší střední třídy návratem k tradicím Lefebvrea a Bertoniho. Ta druhá už se zase odrodila a tahle je už úplně jak z jiného světa.
PS.: Jak pan Kolman ukazuje sezení vzadu, vypadá to ve videu dobře. Ale na přiložených fotografiích podpírání stehen vzadu ani vepředu není. Druhá C4 měla taky chybky vepředu i vzadu (nepodpírala rovnoměrně stehna, ...), ... Tuhle C4 jsem zatím nezkoušel.
PPS: Z těchto pohledů je obrovská škoda, že zmizel opět nadčasový parádní velký Citroen C6.
No vidíš a podle mě třeba to ovládání pod volantem je na prd. Ne že si nelze zvyknout, ale vyhovuje mi mnohem víc vepředu na volantu. A proč? No jednoduše třeba proto, že nemusím ruku sundávat z volantu při jeho natočení. Ale to někteří nepochopí a dál se budou bít zato, že tohle polořešení je tím nejlepším výmyslem na světě.
Až budeš mít najezdeno s ovládáním pod volantem co já nacouvano, budeme se o tom spolu bavit.
Možná je to tím, že jezdím jinak než ty, ale v zatáčce nebo v křižovatce při točení volantem si fakt nesteluju rádio, tempomat ani palubní počítač. A pokud nedosáhneš na páčky pod volantem bez ztráty úchopu věnce, asi by ti ze zdravotních důvodů ŘP měli vzít.
A jelikož mám doma i dvě auta s pádly pod volantem, jedny na pevno a jedny se točí s volantem, tak právě ve vracecce je problém s pádly v GTI si uvědomit, kde je které pádlo a na pevno je to jistější.