Presne tak, exteriér typicky hrozný, ako väčšina posledných Mitsubishi. Interiér je podstatne lepší, na Mitsubishi až prekvapivo (ale vlastne to je Nissan, tak asi preto :-[] ).
A ani technicky to nie je absolútne zaujímavé, slabá atmosféra (v kontexte veľkej 7-miestnej krabice), naviac skombinovaná s CVT, ktorá ďalej zabije akúkoľvek dynamiku. Proste príde mi to ako typické auto pre US trh, kde nikomu nevadí, že je to slabý a zrejme užraný benzín so slabou dynamikou, hlavne, že je to veľké.
Design mě silně připomíná auta korejského Ssang Yong- u tedy hlavně boční tvary sloupek ,,C" (Rexton)přední partie dnes již spíše standart .Obdobná maska a světla již na Mitsubishi L200 po face liftu .
Suhlas xylo.... exterier je plne v style novych mitsu a mne sa to lubi... co ma ale dostalo viac je ten az luxusne a elegantne ponaty interier.... tu je to skok snad aj dvojgeneracny.... ja som spokojny.... a pevne verim v uspech outlanderu vo svete... mitsu uz taketo auto potrebovalo ako sol... yehaaa :yes:
Dobry pristup.... tiez nam rad mitsu.... bracha ma uz druheho lancera a viem ako to je.... ak raz tu znacku zacnes mas rad uz ta nepusti.... a riesis uz len mitsu.... bracha uz pokukuje po sucasnom outlanderi s 2.0 mivec ako jazdenke do buducna... a ked sa ho aj spytam ci nechce radsej sportage tak dostanem odpoved ze co blbnem .... ci som normalny a pod... povedzme taky renault mu uz ani nespominam... to by ma uplne vyhresil... takze on to ma podobne ako ty.... raz mitsu... navzdy mitsu.... :yes:
Presne, 8. gen. Galant bol vo svojej dobe výborne vyzerajúce auto, čisté elegantné línie s tým dravým ostrým predkom s negatívnym sklonom, dizajnovo super auto. http://img.autoabc.lv/mitsubishi-galant/mitsubishi-galant_1997_Sedans_1512984200_2.jpg
No co si budem povídat, takové motorizace měl Outlander v několika posledních faceliftech též, větší atmosféra s nic moc parametry. Do takto velkého auta buď diesel, nebo alespon výpomoc elektromotoru i když ten aktuální Outlander viz já níže v odpovědi DonVitovi - asi bych to nechtěl.
barva ještě ten šílený design nějak skryje. Ale v červené tedy ta bezradnost a nesourodost vynikne na 100 %. Interiér celkem OK, ale třetí řada sedadel je něco neskutečného. To tam ani dávat nemuseli, fakt zbytečnost.
Neupada... len sa uz preorientuje na ine trhy mimo eu... zrovna posledne 3 ci 4 roky dozadu uz mitsu malo globalne predaje na urovni 1,2 miliona aut rocne ....nikdy vo vyse 100 rocnej v podstate nepredavalo lepsie ( ani pred 10 rokmi ani pred 20 rokmi ) ako prave tieto posledne 3-4 roky na sklonku tejto dekady ... a ze zrazu zrovna odchadza z eu je uz druha vec aj vec strategie ale urcite by som za tym nehladal ziadrn upadok ... ha verim ze v globale ma pred sebou mirsu dalsiu uspesnu dekadu... jasne europskeho zakaznika to uz nemusi trapit ... ale nastastie coraz viac znaciek uz dokaze prezit aj bez eu a celkom v pohode bez upadku .... a to uz tiez asi nebude nahoda ;-)
Presne takyto face dnes leti. Vysoke narazniky... vysoko posadene svetla... vytvara to robustny dojem.... posobi to zaroven aj hodne sebavedomo .... za mna vlastne aj najkrajsie mitsu sucasnosti.... paradny korab :yes:
Dát do tohohle auta atmosférickou 4válcovou dvěpětku je čiré zoufalství.
Jezdil jsem 3 roky s Accordem 2.4 atmo 190 koní a bylo to tak akorát, nazval bych to základní motorizací (jak to jelo s dvoulitrem naštěstí netuším...). A to tam nebylo ani 4x4 ani variátor...
Vzhledem k faktu, že motor je srdce auta, je ostatní dost podružné ...
Mne zase baví ti, co podcenují tyhle staré herky, typicky řidiči fleetu v dálničních dravcích jak by řekl Vaculík - Rapidy TSI, či Oktávky a Fabie, protože v drtivé většině ony mívají o nějaký ten válec méně :D
Pokud jedu v mém novějším autě, málokdy potkávám nějakého takového le***. Kdysi jsem dělal psychologický test, jel jsem na dálnici stejně asi v mnoha různých autech od starých aut B segmentu až po nové kombíky a SUV.
Pokud jedeš stejně klidně, na ty nejstarší a nejlevnější auta si hned každý dovolí, na ty novější už méně a čím aktuálnější a větší auto, tím více respektu budí i přes to, že nemusí být nejrychlejší. Krásně jsem to pozoroval na stárnoucím Superbu 2, kdy jako aktuální generaci to byla kategorie - nechám jet a neomezuji až do minulého roku, kdy to bylo "tebe natřu" akorát se mnohdy tito piloti divili, protože v přímce ten lehký Superb jel fakt rychle. Sice to bylo jinak příšerné auto, ale sranda byla :D
Druhý extrém bylo staré Clio, pokud jsem jel svižně, většina aut mne nechala, to víš, přece si neodřou lak na jejich autě za 2 mega o auto za 10 tisíc :D
To je nesmysl. Jiz ve 4 lidech se zavazadly jela 2,4 po dálnici jen tak tak a do kopce 140 km/h na 6stku neudržela. V tomto smyslu 2.0 TDI 110 kw v octavce jela jak z parku. Vzdyt hondackej 2litr neměl kroutak ani 200Nm, 2,4ka měla tuším 224 Nm. To ze v rodinným kombiku neustále po dálnici radis 4-5-6 a zpět není žádná nirvána .... Jakákoliv slušná nafta anebo přeplňovanej benzin pojede neskutecne lepe 😉
Cakam uspech v amerike cine aj australii a verim aj v navrat pozicii v rusku... a ktovie... mozno sa novy outlander uchyti aj kdesi v mexiku alebo chile kde ma mitsu tiez velke moznosti do buducna ... len dodam ze v chile v r 2020 bola l200 najpredavanejsim autom na trhu a pozicie mitsu aj napriek odchodu z eu mozu pekne zosilniet jak v spominanej strednej a juznej amerike tak aj v cine kde mozeme kludne ocakavat ze len tam preda outlander aj 120 tisic aut rocne cim by vyrovnal najlepsi rok predchodcu... ale kludne to moze byt zrazu uz aj dvojnasobok kedze ide o novy model ... cina je v tomto fakt nevyspytatelna... cize aj po odchode z eu cakam ze outlander porastie a poradi si v poho aj bez europy kde aj tak uz coskoro kazdy dotiahne len elektricke hracky a tie naj kusky stejne posle uz na ine este emisnym papierom nepokrivene trhy kde je auto svet este normalny...
Mozno aspon phevecko pride do eu uvidime.... uz teraz zavidim australcanom ci kanadanom a podobne.... ocakavam ze novy outlander posilni svoje pozicie aj v cine ci rusku.... takyto novy model uz mitsu potrebovalo.... je cas odpichnut sa opat k lepsim casom... o rok tu mame nove asx a tak dalej... pojde to... a uvidis ze aj bez nasej uzasnej eu mitsu pojde hore ....mitsu go... :yes:
Nemám - servisuju si auta sám a všechny povozy doma zůstávají do konce životnosti. Letos půjde na vrakáč tátovo Pajero Pinin a pokud bude ještě chtít auto, tak to určitě bude Mitsubishi. Už jsem mu Outlandera "nutil" před třemi lety, ale nakonec se rozhodl, že si ještě Pinina nechá.
Souhlas, interier povedený, plus velmi slušné barevné kombinace, bohužel exterier zprasený tím "uměním" na předku. Legrační je technika, resp. výčet motorizací, jako mama car na předměstí Chicaga to fungovat může, v Evropě je takové auto jen do počtu.
Citroen - ten nedávám, DS je jiná káva, Hyundai na fotkách (myslíš Tucson?) je celkem fajn, ale už je potkávám a na živo je to docela nuda a Škodovka? Ta má celkem hezké čumáky, já si zvykl i na 4okou Oktávku :D Asi stockholmský syndrom když s ní občas jezdím :D
Tady to vystihl Kankunen - vřed na tváři hezké ženské
to PHEV bylo takové zvláštní, na jednu stranu v určitých rychlostech hezky tahalo, mimořádně slušné bylo zapojení zadních kol v prujezdu zatáčky, tam si fakt aktivně poznal 4x4, ale zase průser, když si se chtěl rozjet do křižovatky, tak po zmáčknutí plynu se nedělo nic, mne to mále stálo nehodu a to jsem se snažil rozjet s předstihem. Takže sladěné elektromotoru s benzinem né vždy ideální. Jo a taky na nerovnostech ve vyšších rychlostech se auto divně pohupovalo a kroutilo se.
V určitém úhlu v té bílé barvě to jde překousnout, ale pak se podívám na další fotku a "nadšení" mě přejde. V Utenrierů jednoduché, celkem líbivé. Motor na napíře dostačující, závoďák to nebude, na klidné posunování stačí, bohužel to dost zabije CVT.
To, že Mitsu půjde do kytek, bylo jasné hned ten den, kdy se spojili s rendlíkem. Outlander bez dieselu a manuální převodovky je neprodejný! A navíc ještě tak ošklivý... :no:
To je pitomost, jel sem s 2.0 a jel velmi svižně v otáčkách. 190 koní v autě střední třídy je slušný nadstandard... Co pak mají říkat ti, co mají Fabii HTP a přeci 180 jezdí..
Ja naopak cakam velky uspech noveho outlanderu vo svete... ma na to vsetky predpoklady aj po technickej a vizualnej stranke... toto proste dnes leti.... vyrazne vysoky face... male kukadla.... hranata kasna... vyzaruje z toho masivnost a sebavedomie.... samozrejme nejeden europan moze mat iny vkus ... ake tak nastastie v eu uz si outlandera aj tak nekupi takze mu to moze byt jedno... ale inde vo svete to vidim na velky uspech.... uz len pockat kym nabehne do predaja v amerike cine rusku australii a potom sa uvidi... ale verim v uspech.... tu nie je o com.... po dlhom case konecne nove mitsu... dockal som sa... a drzim mu palce.... snad pojdu konecne opat hore .... a svita tam na lepsie casy :yes:
vyzera k svetu, mysiacik nenechal nic na nahode a Range Rover, Citroen by si tam nieco nasiel, v zadu aj BMW, ale budis, nevadi to. V interieri sice skoci do oka zopar detajlov (stropna lampicka, vyduchy v zadu atd), ale zbytok na prvy pohlad posobi luxusne, co sa mne osobne moc nelubi. Je vidiet, ze cena bude musiet byt priazniva, mohlo to byt radsej nieco uprimnejsie a vyvazenejsie ako luxík za kazdu cenu.
To vyhotovenie opierok a tapaciru na dverach skutocne silne pripomina kde sa novy outik bude vozit najradsej... jedine ze by miera kultivovanosti kazdeho cloveka, ktory do neho nasadne bola ukazkova aj v terene a popri manualnej praci :D
Tak nejak... Mna uz nebavy zavodit po 50 tke vidis ten svet inak a stejne mam dizlak tak mam radsej tie menej traslave auta a nech plavaju pekne ako parnik po rieke... :-!
Tak mě taky ne, nemusím SUV a CVT je peklo na zemi.
Ale čistě ze smutného pohledu na silnice by to muselo mít HEV, PHEV.
Popravdě diesel by tomu taky dost pomohl.
Jinak 2,5 mě osobně je hodně sympatický, být s normální převodovkou a ideálně s manuální v nějakém autě nižší střední :D , takový Lancer 2,5 6MT by se mi celkem zamlouval
O které generaci mluvíš? Tu poslední neznám a ta dost narostla, já mluvil o nějakém autě cca 2005 r.v. Jinak pokud má auto +/- 140 kw, pojede podobně hlavně v těch vyšších rychlostech, kde už váha bude hrát minimální roli a půjde spíše o aerodynamický odpor, jen musíš jinak řadit, což odpovídá té tvé 6tce, takže spíš si s tím neuměl-nechtěl řadit oproti dieslu, který má koruťák :D Chápu tě, já v rodinných kombi mám už jen automaty a to i v tom benzinovém, který vykrývá na trojku 100-170, což na dálnici prakticky stačí :D
Samozřejmě jsem s tím nejel, ale mám něco najeto na nejruznějších typech aut a pohonů a ty rozdíly jsou akorát většinou v tom prubehu výkonu, takže nevůle řadit a podřadit není stejná, jako že to nejede :D
A ona ta Ofce s 110kw taky není žádný zázrak, ta jede jak z praku na určité převody a v určitých rychlostech, v pondělí jsem se s ní snažil na dálnici předjet O2 fl kombi TDI, nevím výkon, ale byla naprosto sériová, né extra vybavená, žádný tunning a ani saze nelítaly a od 150-180 jsem ji nemohl dojet, až pak dal nohu z plynu, já v O3 2018 110kw MT. Mám s ní najeto hodně a ve vyšších rychlostech už to taková palba není.
Já vím a se zettin jsme si to pak řekli osobně a asi se i pochopili :) On s tím jezdí výhradně na ev takže to asi smysl pro něj ma, ale zbytek viz co jsem psal no :) Mylsim, že ale stal cca tolik, co dnes PHEV o tdve třídy menší, což je taky zajímavý fakt.
Zdar. Jen tak na okraj pánové mám 2.generaci Outlandera 2,4 v benzínu (výkon 125 kw) 4wd s cvt převodovkou. Jezdí úplně skvělě, lepší auto nepotřebuji. Výkon plně dostačující, do města cvt ideální, řazení mi fakt nechybí (a kdyžtak tam mám ty "pádla" pod volantem pro manuální řazení). Supr auto i po těch letech. Připadá mi stále, že se o cvt v mitsu vyjadřují "odborníci" co to auto v životě neřídili. Ha Ha. Fakt prča to tady číst tu diskusi. Zdravím z Liberce.
Mně zas ty Citroeny přijdou docela OK, kupodivu ani nová C4 na mě nepůsobí tak hrozně. Kamiq není nejhorší, ale nový Tucson nedávám, potkávám 1 až 2 kousky celkem pravidelně a pořád tomu nemůžu přijít na chuť. Ale mně se nelíbí ani to denní svícení aka včelí plástev u faceliftu i30.
Galant VR-4, nad tím jsem slintal když jsem měl doma Lancera a pokukoval po něčem lepším. Naštěstí je to dost vzácné zboží, v mejch telecích letech by mě to buď sežralo, nebo bych skončil omotanej někde okolo sloupu. https://www.encycarpedia.com/…lant-vr-4-saloon
Ano, byla stejná, ale bylo to Mitsu se znakem Citroenu a Peugeotu. Tato spolupráce trvala jen chvíli a byla ve dvou velikostech: Mits. Outlander = Citr. C-Crosser = Peug. 4007 a pak menší Mits. ASX = Citr. C4 AirCross = Peug. 4008. V C a P byly vždy diesel motory HDi (1.8 byla převzata od Mitsu) a benzíny od Mitsu.
Takže nemáš pravdu, nebyl to žádný citrouš, a ve francouzských klonech NIKDY nebyly motory VW.
Hej, len logicky, keď sa stiahnu z Európy, tak ten výpadok pocítia. Minulý rok Mitsu na starom kontinente predalo vyše 100-tisíc áut. Čo je aj napriek pandémii viac ako v roku 2012. Aj keby to mali ostať len s troma modelmi, príde mi to rozumnejšie ako sa len tak vzdať dlhé roky budovanej dílerskej siete.
Najhorsi lepici su v tych mensich slabsich autach , nie ze by som mal rychle auto ale stava sa mi ze mi dychaju na chrbat auta s polovicnym poctom valcov aj konov pod kapotov a to napriek tomu ze nejazdim ako slimak. Najlepsie ich je vychutnat na najazd na dialnicu tam pritlacis plyn a HTP zmizne v spatnom zrkadle :*)
Ja som 3000gt prvykrat videl v 93tom ako 11 rocny ked sme sa cestou k moru do caorle ( Italia) v tetinej lade 1600 zastavili u znamych v blave... bolo to niekde priamo pod bratislavskym hradom... mam dodnes kdesi oskenovanu tu fotku ako tam s brachom stojime ako chlapci vedla cervenej krasky 3000gt... mozno casom pridam do galerky.... dobry napad....
Krasne casy... Jagr je ina liga ten moze mat auta o ktorych sa aj zberatelom anglicakov len prisnilo :-! NHL plati ine dukaty este aj Janosik by bol len chudobny Jurko popri Jagrovy :*)
Ja to mam presne opacne... taka nova c4 mi pride na predok divna ale tento novy outlander uz naopak paradny.... svetla maska hrany... toto sa mi tu lubi... ale tak jasne kazdy to ma inak... :-|
Keby aj prislo do eu tak ocakavat mozme predpokladam len tu plugin verziu... a aj ta kym pride tak to este chvilu potrva... ja uz teraz zavidim americanom ci australcanom povedzme.... tam si uz coskoro mozu kupit noveho outlandera a normalne v benzine a 4kolke.... no nic musime si zvykat ze coraz viac paradnych kuskov od mnohych znaciek bude pribudat uz len na trhy mimo eu...
Tys to ještě nepochopil? To bylo nejlepší PHEV, protože nemělo převodovku a turbo! Jak si vůbec dovoluješ tu ten technickej skvost kritizovat! Kdyť to mělo pohon z evolučního lanceru!:DDD
Měl ho i Jaroslav Huleš, motocyklový závodník (ten co se oběsil). Nevím co měl Jágr, ale Huleš měl červenou s atmosférickým 3.0, což tedy jelo jako normální auto. Měl to už s krytama světel, ne vyklapávačky.
Tak nejak, myslim robili aj 3 l benzin ? Potom som este cumel na ten sportovy Mitsu 3000 Gt myslim mal to vtedy nej Mafian v Blave v cervenej farbe... To boli casy a krasne auta. Ja som sa horko tazko zmohol na Primeru GT dovezenu z Nemecka nej rok 1995...Mal som vlastne 3 x Nissan vsetko Primery len rozne od GT ,SLx vsetko 2l benzin. Na tu dobu to bolo nieco uzasne. Dnes ked sa pozrem na Mitsu tak to je nieco strasne...co uz. :-(
U nás právě byl Outlander se základním dvoulitrem za 500 tisíc Kč před třema rokama, tak jsem navrhnul výměnu (s tím že to zaplatím). Tatík zrovna řešil zrezivělý výfuk Pinina a moc se mu nechtělo vytáhnout pár kaček. Nakonec mu to kamarád/servisman udělal asi za 500 Kč pomocí jakýchsi koncovek a nějaké pružné trubky. Nekoukal jsem na to, ale je fakt že to drží (na ucho).
Otázkou by byla cena, protože s jedinou motorizací 2.5 benzín a cenou řekněme okolo 1.1-1.2 mega by byla poptávka nejspíše hodně malá.
Aby se to prodávalo. meselo by to jít vzhledem k jedinému a ne nejspíše nejžádanému motoru s cenou pod konkurenci a nejspíše znatelně.
Mrknu jak budu u PC ale měnil jsme si obrázek ještě naposledy na staré platformě, pokud to nejde, dáme vědět redakci. Chtěl sis dát do znaků diamant? :D
Druhá generace byla stejná jako C-Crosser a Peugeot 4007 a vyráběla se v továrně v Holandsku vlastněné Mitsubishi - viz https://www.auto.cz/…eugeot-4007-4046 . Někde jsem četl, že původní platforma byla Citroenu nikoliv nějaká spolupráce (zkusím to najít). Je to podobné jako můj Lancer (poslední) není platforma Mitsubishi, ale jakýsi Chrysler ještě z doby aliance Daimler Chrysler + Mitsubishi.
este horsiu verziu lamala by som nevydrzal ani ja :D
... urobil som si mierne ladenie avataru a nejde nahrat new, pri tom je subor takych parametrov ako ten co bol nahrany... pak som dal zmazat stary avatar, ze asi to treba ako na Atari, tak som zmazal stary a zase nič...
Přesně tohle myslím a ještě se dělalo s nějakým sportovnějším bodykitem a náhonem na 4 kola ne ? Jinak netuším vůbec, jak to jezdilo, jestli to bylo i tak dobré, jak to vypadalo.
Nový Outlander vyzerá veľmi zaujímavo, skoro až komiksovo tá predná maska. Nateraz sa zdá, že ho v Európe už neuvidíme, čo mi príde ako hlúpe rozhodnutie zo strany Nissanu. Existuje vraj enormná snaha, aby tu Mitsubishi ostalo, tak uvidíme, ako to dopadne. Mal by byť za tým Emil Frey, keďže má v Európe najväčšiu sieť predajní. Bolo by zaujímavé, ak by to bol nakoniec Nissan, kto to tu zabalí.
Presne ako pises. Volakedy davno v 90 tych rokoch som chcel kupit Galanta len som na to financne nemal , dnes finacne nie je uz taky problem len Mitsu uz nechcem :-!
Presne tento face dnes ludia zeru... mitsu slo v podstate na istotu... rovnako kabina je dokonala.... takto si to predstavujem... po eclipse z r 2017 mam takmer po 4 rokoch konecne dovod na misacku radost... navyse je toto v podstate aj vlajkova lod znacky ked sa to tak vezme... a po takmer 9 rokoch konecne komplet novy outlander.... uz sa neviem dockat nejakych australskych video testov.... pripadne tych kanadsko americkych lebo tam pride najskor.... za mna konecne dostojna vlajkova lod od mitsu a skutocne konecne od nich po dlhsom case nove auto s velkym potencialom aj buducnostou... ved este pride aj plugin verzia ze jo.... a nakoniec aj pri nej sa caka uspech nic ine.... chlapci tesim sa ze som sa dockal... predsa len mitsu nema kazdy piatok novy model ako medved ci wagen..... normalne hura... uz len cakat na zahranicne testy fotky videa a budem uplne ze happy.... :*):yes:
Ten předek je strašnej ... zkusili kopírovat od Hyundai, ale když dva dělají totéž není to totéž. Tohle je neztravitelné. To auto musí být hlavně pěkný, musí se líbit, technický vlastnosti mají dnes všichni skoro stejný. Mitsubishi bude další známá automobilka co půjde do wc.