Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Pozor! Jsou tady nové doklady k řízení! Co už nenajdete v techničáku?

21 komentářů

holden1
ridicak se muze kidne zrusit a muze byt soucasti OP.
Dalibor Vidiečan
Vo Švédsku stačí mať kľúče od auta a vodičák. Žiadne techničáky, kartičky, potvrdenia o poistke...všetko je viazané na ŠPZ a políciu hlavne zaujíma, či je daň a poistka zaplatená. Je to jednoduché a funguje to.
Othello
.... je papírová karta na silnicích zbytečná a čeká ji úplné zrušení. „Policie beztak kontroluje uzavřené povinné ručení proti on-line databázi, a ne pomocí papírku, který si může každý snadno vytvořit pomocí existujících šablon na internetu,“...

Souhlas, a můžeme zrušit i řidičáky, pro ně platí prakticky to samé
johny555
Když prodám svoje auto, nepřeju si, aby o mě někdo už věděl. A vůbec ten papírový nesmysl by se už měl zrušit. Stačil by techničak ve formě čipové karty. A možná ani to ne. Všechno je v databázích do kterých stejně úředníci, policajti a STK mají přístup.
11Pepino
To zase vymyslela nějaká vymaštěná hlava v Bruselu😡😡😡
Avatar - Jiri.Kuchta
Jiri.Kuchta
Jenže zk platí po celé Evropě a v některých státech mimo. Takže je jednodušší ji vydat všem než řešit až se pojede někam do zahraničí
Ludvija
Daleko lepší by bylo změnit malý techničák na velikosti platební karty.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Je to asi jako tohle
https😐/cdn.free1.cz/…e-f7199951fb.jpg

Naše osobní údaje jsou v každé databázi úřadů, pojišťoven, bank. Tyhle databáze přitom kolují bůh ví kde všude... Kdo chce tak ty údaje získá naprosto bez problémů. Řešit že to někdo vyčte z TP je... naprostá pitomost.
Astroid
Od ledna se musí vydávat jen "GDPR TP"....Např. v Brně se vydávají tak od loňského června.Jestli někde zbyly staré zásoby,tak už taky dávno došky.....Určitě i v horní/dolní,kde se dělají 2 dovozy za měsíc,nemuseli nic vracet.A osobně to schvaluju-proč by někdo měl vědět 4 RČ....Kecy o ZK taky neberu moc vážně-benga se ani neobtěžují ohnout se k SPZ a podívat se na dobu platnosti TK známky.Všechno zjistí z databáze a to včetně platnosti ZK....
Adam Grufík
Tak zrovna AAA snad berou rovnou je každému bouranému šrotu rovnou nový techničák, aby si nový majitel nemohl dohledat původ. A když se jim pak šrot vrátí, udělají prostě další a auto prodají jinému chudákovi
Othello
U nás ano, ale v zahraničí na ni asi jezdit můžeš. Znám takové případy
Avatar - beibej
beibej
Není třeba nic nikomu sbírat. Když přijdeš o oprávnění řídit vozidlo je ti kartička, kterou neodevzdáš, při kontrole policií k ničemu.
Othello
to by ti ho nemohli jen tak sebrat 😄
-webpaja-
Redakce se asi pomatla.
Maze vsechno,co jen se da
nejsou normalni,to rozhodne ne.
webpaja-
A co chudaci , kteri se soudi s HUJDAJ kIJ. To je masakr.
Dolozky mlcenlivosti autorizovanych servisu , to je politika korejcu.
Prodavat wergly a zaruky,ale nic neplnit .
Polyamidove voditka pro retez rozvodu hujdai motoru,to je parada. 30 tisic ,jen to lupne a zaruku vam nikdy nikdo neuzna. Tato vada motoru je uz vice jak 10 let.
V Americe plati pokuty jako mourovati,ale v Cesku maji vse osetreno a mimo Cesko je v tichosti vse zdarma pri servisu. Horici ABS ,Spatne brzdy, atd.
Hlavne,ze premiove auta za nizkou cenu, podvodnici.
webpaja-
'' K motoristům se dostávají novoty, které někdy nepotěší. Víte, že zelená karta je dnes bílá a z technického průkazu vozidla se nedočtete, kolik vlastníků vystřídalo? ''
Tohle je opravdu vyjadreni se novinare?
Snad jako vtip .
Tenhle web se riti do zahuby. Nejlepsi bude ,kdyz ho budu ridit ja se svymi kumpany z nataceni ,jsme dobra parta a jsme si hodne blizci. velice hodne blizci,to mi muzete verit.
Othello
To je asi pravda
NeraMys
Tento TP se vydával již v loňském roce, kupoval jsem dvě auto, jedno někdy v červnu a druhé v říjnu a obě mají tento nový TP (každé přihlašováno na jiném úřadě)
Okcak
Až příběhy majitelů ukazují, jaké dopady má fiasko kvůli zadírajícím se vačkám a následném ředění oleje naftou.

Tady to je jako přes kopírák.

https😐/www.autoforum.cz/…rshift-od-fordu/

Mazdu už ani zadarmo.

Vítejte v nové době. Žumpě EU. V Německu by jim to neprošlo, tak to nacpali do ČR.
PRODEJ MAZD PO ČESKU se státním souhlasem a dohledem, Ing. Alexejem Kiriakovským, (gruzíncem?) ředitelem importu Mazda CZ +SK, BYZNYS ZA HRANOU.

Natahal do cz+sk auta, která měla jít do šrotu.
1. Nefunguji jim brzdy. První svolavacka kvůli brzdam uz v 15.000 km, zanesena vakuová pumpa pilinami.
2. Motor zralý na výměnu, GO po ujeti 20.000 km. Poškozen pilinami, písty, kroužky, válce, turbo, vše kam se ten olej s pilinami dostal.
3. A navíc to vypadá i na pěkný pojistný podvod u CarGarantie, která jim dala výpověď.

Když člověk narazí na šmejdy tak nemá jistotu ani u nového auta!!!
Odhaduji to tak na cca 4.000 podvedených!!! To vyvolalo ale další lavinu podvodů. Většina těch podvedených se v tichosti aut zbavila prostřednictvím autobazaru nebo je poskytla jako protiúčet prodejci a ten je pochopitelně prodal dal ale už bez poskytnutí záruky!

Udělal jsem VELKOU chybu. Koupil jsem si novou Mazdu. Uvítám pomoc advokáta, novináře.
PRODEJ AUT PO ČESKU. BYZNYS ZA HRANOU.
Děkuji za SDÍLENÍ.
https😐/www.poradte.cz/…ni-praktiky.html#1

https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
CHOVÁNÍ SMEJDU NEZNÁ HRANIC.
https😐/forum.autoforum.cz/viewtopic.php?…
Cituji😒br /> dottore(ředitel importu Mazda?) napsal:
andrewx: Pánové, rád pomohu, ale jestli to porušuje autorský práva, tak to admin stejně smázne: SM 14/2017, autor Marek Oborník Odlehčení, optimalizace, snížené tření – termíny užívané zpravidla u věcí, které brzy vyhazujeme. Pokud je často skloňuje značka známá spíše spolehlivostí pohonu než kvalitou karoserie a levnými díly, člověk zákonitě znervózní. Jak funguje nejstarší nositel skyaktivních technologií, čerstvě minulá Mazda CX-5? U Mazdy CX-5 začneme z horšího konce. Přetrvává špatná prognóza u dieselů 2.2 Skyactiv-D. Není to kvůli zadírajícím se vačkám, jejichž rychle připravené odolnější provedení (nasazováno od 11/2013) jen zalepilo nejbolestnější následek, ale kvůli problému samotnému: ředění motorového oleje velmi častými regeneracemi částicového filtru. Ty zde neustanou, dokud motor setrvá u současné kapacity filtru DPF a koncepce vymítání oxidů dusíku již v samotném zdroji enormním objemem recirkulovaných výfukových plynů. Problém s ředěním oleje výrobce maskuje už delší dobu, jak dokazovala mimo jiné instalace měrek s výše posazenou kritickou ryskou „X“. Výfukové vačky takzvaného dlouhého zdvihu, které nestlačují vahadlo rolnou, ale kluzákem, doplatily na mazání znehodnoceným olejem jako první. Informace o prosté výrobní vadě od počátku kulhaly na obě nohy. Úplně nejdříve totiž začaly vačky houfně odcházet na motorech s vůbec nejnižšími průměrnými nájezdy, zatímco kusům, které odjezdily na šestku po dálnici čtvrt milionu kilometrů, nebylo nic. Bez ohledu na ročník a prodělanou či neprodělanou výměnu vačkové hřídele zůstává prevence problémů společná: maximální eliminace krátkých jízd, výměna oleje ve zkráceném intervalu, pravidelné fyzické sledování hladiny oleje měrkou – při zjištění nadměrného vzestupu jej neprodleně měnit. Symptomy už rozjetého problému s vačkami, který pak umějí dále rozkvést až do kovovými pilinami zničených turbodmychadel (jsou tu dvě a v kompletu stojí 85 000 Kč) i podtlakového okruhu, jsou tyto: hlášení nízkého tlaku oleje, kolísání tahu, vadnutí brzdového posilovače a diagnostikou načtené nízké hodnoty podtlaku. Není úplně pravda, že zatím zákazník opravu neplatil – stoprocentně kryti byli jen majitelé aut v záruce (standardně tří-, ve většině případů však příplatkové pětileté) a bez výraznějších děr v servisní docházce (na to pozor!). V pozáručních podmínkách jsou v sázce částky od 25 000 Kč výše, u nejpokročilejších stádií lze počítat až s pětinásobkem. Vzhledem k tomu, že odolnější vačky problém pouze lépe ukryly, i do stavu opravených motorů mohou promluvit kovové piliny roznesené do všech jeho zákoutí, už dnes existují nálezy zakarbonovaného sání a opravy časem běžných dieselových závad (například vstřikovače, EGR) tu hrozí vysokými částkami (viz tabulka cen dílů), rozhodně udělá lépe ten, kdo zvolí benzinovou verzi.

Více na: https😐/www.mazdaclub.cz/…acek-cx-5-138528?…
nitro.z
Zrušení karty bych uvítal, ale řidičák je potřeba stále, v půjčovně, nebo u prodejce na předváděčce, těžko budou mít přístup do registru řidičských oprávnění, jako policie...

Zbyňa
moan78
Ked sa das zacipovat tak ano 😉