Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeConsumer Reports vybíral nejzajímavější auta dle segmentů, vítězily hlavně japonské značky
71 komentářů
pravda_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pravda_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zlata Karosa co?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Další Toyotou na seznamu je Prius, který zvítězil v kategorii hybridů s cenovkou od 25.000 do 35.000 dolarů (cca 533.000 až 746.000 Kč).
Já vím, malý trh, menší objemy. Ale stejně mě to neskutečně štve.
Já vím, malý trh, menší objemy. Ale stejně mě to neskutečně štve.
Camry
Jeden z faktorů je cena Toyoty v EU a v US. Camry hybrid v US za cca 590.000,- a v ČR “již od” 920.000,- , Corolla SDN 1.8HV v US za 510.000,- a v ČR 622.000,- atd. Je to škoda, jinak by Toyota v ČR i v EU měla mnohem větší podíl. Corolla sdn, 1.6L, Multidrive, Trend s paketem LED v roce 2016 stála 510.000,- a dnes se slabším motorem za cca 650.000,-. Tam tu přidanou hodnotu nevidím.
To je taky důležitý argument, v US jsou Korejci a Japonci levná alternativa
Třeba v případě kompaktů ani domácí alternativa není, Japonci a Korejci ten trh ovládli.
Levná alternativa? A k čemu? Cena corolly sdn v USA začíná na $19500, HB je 20300, Focus stal 17950 a radši ho přestali loni nabízet, Golf je za 23200 bez možnosti příplatků, jen za automat. m3 20500, Civic 21000, jetta 19000, Impreza 18800. Takze obecne všechny kompakty jsou kolem 20tis, vybočuje golf a focus. Takze ford je vlastně taková levná alternativa a stejně to skoro nikdo nechtel. Dnes už se cenou musí podbizet někdo jiný.
https😐/www.goodcarbadcar.net/2020-us-compact-car-sales-figures/
Kdyz vynechám Asii, zbyde tam VW, dodge a Chevrolet.
V Déčku už je to zajímavější a větší výběr
https😐/www.goodcarbadcar.net/2020-us-midsize-car-sales-figures/
A u toho k té levné alternative, Fusion/Mondeo 23170, Camry 24400, Accord 24800, Malibu 22000.
Kde jsi proboha na to přišel, ze to jsou levné alternativy?
https😐/www.goodcarbadcar.net/2020-us-compact-car-sales-figures/
Kdyz vynechám Asii, zbyde tam VW, dodge a Chevrolet.
V Déčku už je to zajímavější a větší výběr
https😐/www.goodcarbadcar.net/2020-us-midsize-car-sales-figures/
A u toho k té levné alternative, Fusion/Mondeo 23170, Camry 24400, Accord 24800, Malibu 22000.
Kde jsi proboha na to přišel, ze to jsou levné alternativy?
k US full size autum, dříve sedanům a dnes SUV, jasně, že americké automobilky se taky snažily nabízet ty "levnější" auta a Japonci je převálacovali, společně s korejci, Fusion je to stejné, to je pro ně levny sedan používaný jako u nás oktávka, i policajti jezdi E😜lorery a nebo Taursy, což je o třídu větší auto, než Monde👋Fusion a to je takový základ.
Prostě v US ty "levnější" auta, které samozřejmě vyráběly i US automobilky v posledních dvaceti letech ti Japonci vyšoupli.
ano Ford je pro ně něco, jako pro nás Škodovka, nevím, proč tedy zrovna "rýpeš do Fordu", tedy vím, protože ho mám a obvzlášt od tebe mi to příjde trapné, ale já mluvil obecně o JPN a KOR autech a vesměs jsem je chválil... takže Ford je pro US obyčejné auto, jezdí s nim farmáři a nebo je kupoval stát, vyráběly dodávky. Ty lepší pak byly Caddy, v případě Fordu Mercury a Lincoln.
Prostě v US ty "levnější" auta, které samozřejmě vyráběly i US automobilky v posledních dvaceti letech ti Japonci vyšoupli.
ano Ford je pro ně něco, jako pro nás Škodovka, nevím, proč tedy zrovna "rýpeš do Fordu", tedy vím, protože ho mám a obvzlášt od tebe mi to příjde trapné, ale já mluvil obecně o JPN a KOR autech a vesměs jsem je chválil... takže Ford je pro US obyčejné auto, jezdí s nim farmáři a nebo je kupoval stát, vyráběly dodávky. Ty lepší pak byly Caddy, v případě Fordu Mercury a Lincoln.
Jo, takze si chtěl napsat, že ten segment je levnější alternativou pro čím dál více Američanů. To je Trochu rozdil.
Jo, přesně tak a do budoucna to vypadá, že mimo Pickupů, které se jakž takž drží, to bude problém směrem do větších aut pro US automobilky. Ať se nediví, když jejich Fusion nemá diesel! 😒]
😒] 😒] 😒]
Myslis, ze by z toho byl u USA trhák s dieselem? To by ztráta letěla ještě víc nahoru.
Myslis, ze by z toho byl u USA trhák s dieselem? To by ztráta letěla ještě víc nahoru.
Co z pohledu provozních nákladů? Před časem se můj bývalý kolega-američan rozhodl vyměnit trojkové Báwo za Toyotu Camry a zdůvodňoval mi to tím, že japonci jsou bezkonkurenčně nejlepší, co se týče provozních nákladů z hlediska spolehlivosti a průměrné výše servisních výdajů. Pro ně něhraje nákupka tak výsadní roli, jako tady v Evropě, ale spíš se rozhodují dle total cost of ownership. Servis je v Americe obecně brutálně drahý.
Pro pořádek, to asi uvádíš tamní ceny bez daně, ne? Ale že v ČR Toyota zdražila, to je fakt.
A preco si myslis, ze ma take ceny len Toyota ? Vsetky znacky maju podobnu politiku.
Zrovna Corolla sedan mi fakt jinak než jako akční skladovka z minulého roku nedává smysl. A za ceníkové ceny bych nepřemýšlel ani o hb, ale tam je to aspoň trochu kompenzováno výbavou a složitější technikou.
berka
Nekoukal jsem sice na všechny vozy, ale hned od začátku když jsem článek dočetl, jsem si řekl, že tady je něco špatně. Ta auta u nás za uvedené ceny nejde vůbec koupit. Je něco shnilého ve státě evropském...
Jj chce to fiskální EUnii = většina mudrlantů (nejen tady) by ale byla (z ideologických důvodů) PROTI (radši dráž)
Není to shnilý = je to prostě jednoduchá ekonomická příčina. Plus dodnes chudší zaostalá východní postsocialistická část Evropy = ale i to hodně lidí nerado slyší
Jednotný evropský kontinent = a časem budeš na podobných cenách. Ale to je (spíš) utopie 😉
Není to shnilý = je to prostě jednoduchá ekonomická příčina. Plus dodnes chudší zaostalá východní postsocialistická část Evropy = ale i to hodně lidí nerado slyší
Jednotný evropský kontinent = a časem budeš na podobných cenách. Ale to je (spíš) utopie 😉
Co to plácáš? Jak ti fiskální unie pomůže dostat se na americké ceny? 😲 Nabubřelý sociální a daňový systém ti už z principu něco takového neumožní.
Tady nevladne nestranny Consumer reports.
Tady vladne marketing😒br /> v Auto-Motor-und-Sport Model 3 podlehne id.3.
😲 😲 😲
Fakt nechápem, prečo je to tak. 😉
Beru to jako pokus o vtip.
Proc Corolla (nebo Toyota obecne) funguje po celem svete, krome Evropy?
Samozrejme s Evropou budu porovnavat predevsim nizsi segmenty😒br /> Corolla, Prius, Model 3, MX-30...
PS Koukam, ze marketing zapracoval uz i v tve hlave. A jake ze zpracovani a materialy ma id.3 a novy Golf? V porovnani s MX-30? Kazda automobilka nabizi neco. Toyota predevsim spolehlivost. VW se prave snazil o precizni zpracovani materialy atd. Na ukor mechanicke spolehlivosti. Mne je blizsi pristup Toyoty. Nepotrebuju jezdit v nalestene bide. A drive ke vsemu v aute, co bylo postavene na podvodu - od emisi, pres spotrebu az po konstrukcni a technologicke vady.
Kdyz bych si vybiral ojetinu Toyoty, tak nemam obavy z zadneho mladsiho rocniku. Od VW, naopak clovek musi vybirat v presne rocniky a modely, aby nemel problemy...
PPS Nevim, mozna jsem jediny, kdo ma "americke" pozadavky. Chci za sve penize co nejvetsi a nejvybavenejsi auto a nechci na nej cekat. Kvality materialu ani super precizni zpracovani me nikdy prilis nezajima, nekupuju si luxusni zbozi. A hlavne chci spolehlive auto...
Nicmene treba proc se tu neprodava Civic se spickovym podvozkem i kvalitnim zpracovanim mi nejak hlava nebere...
Co presne je na Civicu "americkeho" krome omezenych verzi/vybav nevim.
Dva mainstreamove motory + jeste nedavno (spickovy) diesel mne taky neprijde tak malo.
No evidentne se pletu.
😉
Neprijde ti propastny rozdil mezi hodnocenim mistnich (dejme tomu nemeckych..) medii a Consumer Reports?
Mozno ti Americania nebudu az taki hlupi.
To, co sa tu maximalne hejtuje (tupelami), tam ma obrovsky uspech. Nebudem menovat.
Kdyz myslis, ze napr TSI je dobra volba, tak ti budu drzet palce, at vydrzi co nejdyl.
Kdyz si koupis HSD, tak muzes jezdit v klidu 600.000km?
Myslis, ze TSI vydrzi tolik?
Někdo si to už uvědomil a připustil
A o to, ze predpokladam, zakladni potreby Evropanu i Americanu jsou totozne😒br /> Jezdit spolehlivym uspirnym autem za rozumnou cenu.
Vedel jsem, ze neustale podvadi, prakticky ve vsem.
Od emisi, pres spotrebu, spolehlivost az po ankety a vysledky testu.
A pak prisla dieselgate.
"Mindrak" skutecne neni to spravne slovo.
Kdyz uz, tak by to byla "averze".
A je pro mne trochu zarazejici, ze ji nema vzhledem k historii koncernu (VW - specielne pro tebe) vic lidi.
Ale slovo etika nebo moralka tady v te nasi mlade republice mnoha lidem nic nerika..
Takze budes me averzi zrejme tezko rozumet. A budes rikat, ze na kradeni neni nic spatneho, kdyz kradou i ostatni. Vim.
No nic, obratme list. Jestlize VW bude vyrabet elektricka auta, tak prinejmensim nehrozi prekracovani lokalnich emisi.
Coz sice zni jako klise.
A znam argumenty o kominu v elektrarne.
Nicmene lokalni emise jsou timto vyreseny.
Do konce zivotnosti.
Bez ohledu na udrzbu.
Bez ohledu na metodiku mereni.
I v realu - RDE!
Takze drzim palce koncernu (vlastne vsem koncernum), at jim elektromobily slapou.
A at se EV stavaji dostupnejsi.
Ve vysledku se tim zlepsi zivot vsech obyvatel mest.
PS Dieselova auta jsou extremne otravna (doslova) i behem zastavek. Pravidelne se u me pred domem stava, ze nekdo zastavi klidne na deset minut (napr) se smradlavou jednickovou oktavkou a necha motor bezet.
Nejen ze zamoruje vzduch, ale v noci kdyz mam otevrene okno, tak se jedna i o mimoradne neprijemny hluk.
"Takze budes me averzi zrejme tezko rozumet. A budes rikat, ze na kradeni neni nic spatneho, kdyz kradou i ostatni. Vim."
To jsem napsal v predchozim prispevku.
Muzes uvest nejake podvody jmenovanych automobilek?
Tesla, Mazda, Toyota, Honda?
S emisemi?
https😐/arstechnica.com/…e-with-epa-regs/
https😐/www.nytimes.com/…nal-inquiry.html
https😐/drivetribe.com/…fRQxaiZFjVorN12Q?…
https😐/www.autosafety.org/…a-floor-mats-ii/
Cetl jsi ty sve odkazy???
Vis neco o problemech Toyoty s koberecky?
Chces to vazne srovnavat s rozsahem dieselgate?
Jake za to v sume byly pokuty???
Chtěl jsi podvody, máš podvody.
A nauč se matematiku, 180 mio. usd za emise není tisícina diesel gate.
Kazdopadne me mrzi, ze u nas nejezdi ty "spinave" benzinove Toyoty a misto toho se tu prohani dieselgate VW s puvodnim SW a kompletne deaktivovanym cistenim nox emisi.
Chtěl bych mít jednoduchý svět jako ty.
To je dle mého obhajoba dieselgate, protoze ostatní údajně taky podvádí.
Tak nám řekni, jak jsi to myslel.
😉
Dieselgate vznikla, aby se usetrilo par tisic (na auto) za cisteni zplodin.
Dieselgate je ke vsemu horsi, protoze duvodem nebyl jen financni prospech, ale dochazi k poskozovani zdravi lidi.
A Honda? Má tu jen Civic, vše ostatní je divné, Accord chybí, Nissan totálně rezignoval, Mitsubishi taky a Mazda? Jo, ale to není masovka.
On se racionalne dost tezko zduvodnuje.
Naklady obdobny.
Ale komfort ve meste nula.
Emise vyrazne horsi.
A hlavne ta spolehlivost.
Mechanicky nic jednodussiho nez HSD (nebo THS, to je jedno, porad stejny princip) se spalovacim motorem asi neexistuje...
Kdo nepotrebuje lamat rychlostni rekordy v Dojclandu, pro nej ma diesel minimum vyhod.
PS Myslim, ze silnejsi benzin potreba nebude, jak je videt na prikladu RAV-4 PHEV.
Bude stacit vetsi dimenzovani e-pohonu (baterka, menice, e-motor). Silnejsi spalovaci motor nez Toyota 2,5 je pro mainstream zbytecnost - muj nazor.
PPS CR-V a HR-V jsou sice v prodejnosti celosvetove TOP. Nicmene pro tebe jsou divne. To jsou presne ty specificke evropske pozadavky.
U tebe je dominantni pozadavek zrejme jen jeden - musi to byt v dieselu. 😉
U veciny e😜ertu sou ty specificky pozadafky dva:
Koncern a Diesel.
😁 😁 😁
Kazdy nechce PHEV, pro Toyotu to nejsou velká čísla v evropských podmínkách, proto to nedělá, ale na zavarení pozic Civicu a jiným skomirajicim kompaktům by to stačit V EU mohlo.
Vis proc Evropani mají rádi Golf? Vybral si tam každý, od obyčejného motoru po ostrou verzi v slušném balení. Corolla je to stejné a mít ještě větší šíři nabídky, vešla by se do hledáčku ještě více Evropanů.
CHR je auto pro 2, zbytečně kombinuje negativa SUV a hatchbacku a ani jedno nedělá pořádně. Tento typ aut mi není k ničemu.
P. S. Mám naftové i benzínové auto 😊