Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Consumer Reports vybíral nejzajímavější auta dle segmentů, vítězily hlavně japonské značky

Kolegové z magazínu Consumer Report nedávno vydávali pravidelný roční výběr deseti modelů, které podle jejich názoru představují nejlepší volbu v daném segmentu. Do výběru se však dostala jen jedna americká a jihokorejská značka, zbytek vozů pochází z Japonska.
Zpět na článek
21. 2. 2021 18:27
21. 2. 2021 18:29
21. 2. 2021 18:37
21. 2. 2021 19:18
21. 2. 2021 19:01
21. 2. 2021 21:12
21. 2. 2021 21:24
22. 2. 2021 09:00
21. 2. 2021 17:59
Co k tomu dodat?
Proc nejlepsi auta pro Americany nejsou popularni v Evrope?

Tady nevladne nestranny Consumer reports.
Tady vladne marketing:
v Auto-Motor-und-Sport Model 3 podlehne id.3.
:-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
46
Avatar - iudex
21. 2. 2021 18:07
Re: Co k tomu dodat?
Iný spôsob použitia? Iná cestná sieť? Iná hustota dopravy? Odlišné rozmery všetkého (ciest, parkovacích miest...)? Iné požiadavky na kvalitu, vypracovanie, materiály? Že populárne európske značky či modely sa v US vôbec nepredávajú?
Fakt nechápem, prečo je to tak. ;-)
21. 2. 2021 18:08
Re: Co k tomu dodat?
Jasne.
Beru to jako pokus o vtip.
Proc Corolla (nebo Toyota obecne) funguje po celem svete, krome Evropy?

Samozrejme s Evropou budu porovnavat predevsim nizsi segmenty:
Corolla, Prius, Model 3, MX-30...

PS Koukam, ze marketing zapracoval uz i v tve hlave. A jake ze zpracovani a materialy ma id.3 a novy Golf? V porovnani s MX-30? Kazda automobilka nabizi neco. Toyota predevsim spolehlivost. VW se prave snazil o precizni zpracovani materialy atd. Na ukor mechanicke spolehlivosti. Mne je blizsi pristup Toyoty. Nepotrebuju jezdit v nalestene bide. A drive ke vsemu v aute, co bylo postavene na podvodu - od emisi, pres spotrebu az po konstrukcni a technologicke vady.
Kdyz bych si vybiral ojetinu Toyoty, tak nemam obavy z zadneho mladsiho rocniku. Od VW, naopak clovek musi vybirat v presne rocniky a modely, aby nemel problemy...

PPS Nevim, mozna jsem jediny, kdo ma "americke" pozadavky. Chci za sve penize co nejvetsi a nejvybavenejsi auto a nechci na nej cekat. Kvality materialu ani super precizni zpracovani me nikdy prilis nezajima, nekupuju si luxusni zbozi. A hlavne chci spolehlive auto...
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 18:36
Re: Co k tomu dodat?
Jiný styl života plus vše, co iudex napsal. Proc Američani nejezdí svíčkovou a nepiji tolik piva? Jiné kulturní návyky a zvyklosti? Jinak využívají služby, jinak cestují... Proto je nestve Tesla, nejezdí do Chorvatska autem...
21. 2. 2021 18:55
Re: Co k tomu dodat?
Kazdy trh ma sva specifika.

Nicmene treba proc se tu neprodava Civic se spickovym podvozkem i kvalitnim zpracovanim mi nejak hlava nebere...

Co presne je na Civicu "americkeho" krome omezenych verzi/vybav nevim.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 19:00
Re: Co k tomu dodat?
Protože nabízí jen jako hb a nebo jako sedan s malou možnosti individualizadi a motoru. Absence kombi pro EU trh a taky vypadá poněkud nekonvenční. V komoaktedh V EU je obrovská konkurence. Mně se sedan líbí a možná bych ho i bral ale zatím si mohu koupit naftové kombi, tak to prostě je :)
21. 2. 2021 19:05
Re: Co k tomu dodat?
HB je nejprodavanejsi karoserie v Evrope, to duvod urcite nebude.

Dva mainstreamove motory + jeste nedavno (spickovy) diesel mne taky neprijde tak malo.
No evidentne se pletu.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 19:07
Re: Co k tomu dodat?
No já bych si ten HB taky nekoupil, je dost specifický, navíc mimo Golfu se v Evropě prodávají nejvíce Bcka - Clio, Fiesta, pólo a tak.
21. 2. 2021 19:08
Re: Co k tomu dodat?
A Focus by sis koupil?
;-)

Neprijde ti propastny rozdil mezi hodnocenim mistnich (dejme tomu nemeckych..) medii a Consumer Reports?
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 19:12
Re: Co k tomu dodat?
No, to je těžká otázka, pokud mluvíš o HB. Kombík jo, ideálně ST či ST tdci (když budu muset o třídu níže) ale mít peníze i na druhé nové či novější auto, tak klidně i ten HB, v ST paketu jezdí i vypadá velmi dobře. Pro mne primárně HB není, mám rodinu, ale Fokus se mi líbí v dobré výbavě, jen se momentálně míjí s mými potřebami.
Avatar - Beefcake
21. 2. 2021 22:13
Re: Co k tomu dodat?
Tu si automobilky vychovali zakaznikov trochu inak.
Mozno ti Americania nebudu az taki hlupi.
To, co sa tu maximalne hejtuje (tupelami), tam ma obrovsky uspech. Nebudem menovat.
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2021 19:21
Re: Co k tomu dodat?
Protože v evropě se nejvíc prodává hatch a kombi, Honda kombi zrušila a hatch opravdu nebyl navržen s ohledem na evropské oko. K tomu třeba slabá servisní síť a jaké bys v tom chtěl ještě hledat konspirace?
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2021 19:18
Re: Co k tomu dodat?
Jak kromě Evropy? Corolla se prodává dobře i tady. Ale za prvé je evropský segment kompaktů naprosto odlišný od zbytku světa a jsou na něj odlišné nároky (hatch, interiér, spotřeba, klidně jsou to hlavní auta v domácnosti, která musí zvládat vše), za druhé jsou tu silné domácí značky, které se Toyotě nepodařilo vytlačit jako jinde, a za třetí zde nenabízí motorizace, které nabízí ve zbytku světa. Ty si samozřejmě kupuj co chceš, nicméně G7 rozhodně není naleštěná bída, která se rozpadla cestou ze salonu. Zajdi si do Áček a přesvědč se, v jakém stavu ta auta jsou po 200 tisících km. To samé platí i pro aktuální Passat.
21. 2. 2021 19:35
Re: Co k tomu dodat?
Take si kup, co chces.
Kdyz myslis, ze napr TSI je dobra volba, tak ti budu drzet palce, at vydrzi co nejdyl.

Kdyz si koupis HSD, tak muzes jezdit v klidu 600.000km?
Myslis, ze TSI vydrzi tolik?
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2021 19:37
Re: Co k tomu dodat?
Většina lidí nepotřebuje najet 600 tisíc km.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 19:46
Re: Co k tomu dodat?
Ale TDI ano ;) A možná i víc, ale kterého prvokupce tohle zajímá? :D
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2021 20:35
Re: Co k tomu dodat?
Šest set tisíc kiláků jsem nenajezdil za dvaadvacet let, co mám řidičák. Kupovat si auto na čtyřicet let? Neděkuji. I na těch dvacet by to bylo moc. A najezdit šest set tisíc kiláků za deset let nepovažuju za smysl života.
Avatar - speedfred
21. 2. 2021 21:17
Re: Co k tomu dodat?
S tým HSD by som nevydržal jazdiť týždeň a nie 600tis. Až sa ti to páči tak nech sa páči. A jeden typický hambáč k tomu.
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2021 21:36
Re: Co k tomu dodat?
Kromě Evropy = ta se ze své chybné odlišné naftoVWé cesty ještě zcela nevzpamatovala. Šla cestou VĚTŠÍ spotřeby ropy kombinované s VĚTŠÍ poruchoVWostí

Někdo si to už uvědomil a připustil
21. 2. 2021 19:21
Re: Co k tomu dodat?
To je stejně naivní otázka jako proč Američani chlemtají hektolitry coly, kdežto Evropané hektolitry piva, vína nebo kávy, nebo otázka, proč Američané do sebe futrují hamburgery v mekáči, kdežto Evropané chodí do restaurací na schnitzel, lanýže, ryby nebo knedlo vepřo nebo proč Amík je spokojený v domcích sbouchaných sponkovačkou z osb desek a Evropan si potrpí na zděné domy. A CR tady nevládne proto, že netestuje ani to víno, ani schnitzel ani pálené cihly. A také proto, že je tady hromady jiných spotřebitelských organizací, které testují právě to co mají Evropané rádi.
21. 2. 2021 19:38
Re: Co k tomu dodat?
Tady jde o to, ze Evropa rezignovala na ochranu spotrebitele ve prospech koncernu.

A o to, ze predpokladam, zakladni potreby Evropanu i Americanu jsou totozne:
Jezdit spolehlivym uspirnym autem za rozumnou cenu.
21. 2. 2021 19:53
Re: Co k tomu dodat?
Tady jde spíš o tvůj mindrák z koncernu (nevím z kterého, protože jich tady působí několik).
21. 2. 2021 21:22
Re: Co k tomu dodat?
Drive jsem skutecne nemel VW v oblibe.
Vedel jsem, ze neustale podvadi, prakticky ve vsem.
Od emisi, pres spotrebu, spolehlivost az po ankety a vysledky testu.
A pak prisla dieselgate.
"Mindrak" skutecne neni to spravne slovo.
Kdyz uz, tak by to byla "averze".
A je pro mne trochu zarazejici, ze ji nema vzhledem k historii koncernu (VW - specielne pro tebe) vic lidi.
Ale slovo etika nebo moralka tady v te nasi mlade republice mnoha lidem nic nerika..
Takze budes me averzi zrejme tezko rozumet. A budes rikat, ze na kradeni neni nic spatneho, kdyz kradou i ostatni. Vim.

No nic, obratme list. Jestlize VW bude vyrabet elektricka auta, tak prinejmensim nehrozi prekracovani lokalnich emisi.
Coz sice zni jako klise.
A znam argumenty o kominu v elektrarne.
Nicmene lokalni emise jsou timto vyreseny.
Do konce zivotnosti.
Bez ohledu na udrzbu.
Bez ohledu na metodiku mereni.
I v realu - RDE!
Takze drzim palce koncernu (vlastne vsem koncernum), at jim elektromobily slapou.
A at se EV stavaji dostupnejsi.
Ve vysledku se tim zlepsi zivot vsech obyvatel mest.

PS Dieselova auta jsou extremne otravna (doslova) i behem zastavek. Pravidelne se u me pred domem stava, ze nekdo zastavi klidne na deset minut (napr) se smradlavou jednickovou oktavkou a necha motor bezet.
Nejen ze zamoruje vzduch, ale v noci kdyz mam otevrene okno, tak se jedna i o mimoradne neprijemny hluk.
21. 2. 2021 22:32
Re: Co k tomu dodat?
Jo VW podvádí a ostatní automobilky/koncerny jsou Mirkové Dušínové. Chtěl bych mít také tak jednoduchý svět.
21. 2. 2021 22:34
Re: Co k tomu dodat?
.....
"Takze budes me averzi zrejme tezko rozumet. A budes rikat, ze na kradeni neni nic spatneho, kdyz kradou i ostatni. Vim."

To jsem napsal v predchozim prispevku.

Muzes uvest nejake podvody jmenovanych automobilek?
Tesla, Mazda, Toyota, Honda?
S emisemi?
21. 2. 2021 22:43
Re: Co k tomu dodat?
To snad nemyslis vazne?
Cetl jsi ty sve odkazy???

Vis neco o problemech Toyoty s koberecky?

Chces to vazne srovnavat s rozsahem dieselgate?
Jake za to v sume byly pokuty???
21. 2. 2021 22:49
Re: Co k tomu dodat?
Nauč se číst, nikde nic nesrovnávám s dieselgate.
Chtěl jsi podvody, máš podvody.
A nauč se matematiku, 180 mio. usd za emise není tisícina diesel gate.
21. 2. 2021 22:52
Re: Co k tomu dodat?
No tisicinu jsem odstranil. ;-)

Kazdopadne me mrzi, ze u nas nejezdi ty "spinave" benzinove Toyoty a misto toho se tu prohani dieselgate VW s puvodnim SW a kompletne deaktivovanym cistenim nox emisi.
21. 2. 2021 23:13
Re: Co k tomu dodat?
To by tě ale mělo úplně stejně mrzet, že stejně jako tu jezdí dieselgate motory VW s vykuchanými dpf, tak tu jezdí diesely mnoha dalších značek s vykuchanými dpf. A stejně jako tu jezdí diesely s vykuchaným dpf, tak tu jezdí benzínové motory všech značek s vykuchanými katalyzátory a že za pár let zde bude jezdit řada benzínových motorů s vykuchanými gpf. A tak jak podvádí motoristé, STK a stát sám sebe u osobních aut, tak podvádí i státní a městské podniky ve svém podnikání. Stačí se zeptat znalých lidí kdy se zapínají a vypínají odlučovače ve spalovně Malešice nebo kdy se zapínají a vypínají odlučovače třeba ve Chvaleticích.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2021 23:27
Re: Co k tomu dodat?
Mne treba ano. A byl bych osobně nekompromisní v těchto umyslnych úpravách emisních systémů.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2021 23:20
Re: Co k tomu dodat?
Podle těch článku jsem ale pochopil, že byla pokutovana za nedostatečné rychle informováni úřadu a zakazniku na konstrukční/výrobní vady. Ne, ze v něčem podvadeli. Ale ta celica, to bylo zajímavé čtení.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2021 23:07
Re: Co k tomu dodat?
No. To je smutná obhajoba typu: "můžu krást, protože to soused dělá taky".
Chtěl bych mít jednoduchý svět jako ty.
21. 2. 2021 23:16
Re: Co k tomu dodat?
Další co neumí číst, nikde nepíši nic o tom, že se může nebo má krást.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2021 23:24
Re: Co k tomu dodat?
Tak co to má znamenat? Reagujes na Vita ohledně dieselgate, ze jen VW podvádí a ostatní jsou andílci.
To je dle mého obhajoba dieselgate, protoze ostatní údajně taky podvádí.
Tak nám řekni, jak jsi to myslel.
22. 2. 2021 14:07
Re: Co k tomu dodat?
Vopicaku, podvadet je cca na stejny urovni jako krast.
;-)

Dieselgate vznikla, aby se usetrilo par tisic (na auto) za cisteni zplodin.

Dieselgate je ke vsemu horsi, protoze duvodem nebyl jen financni prospech, ale dochazi k poskozovani zdravi lidi.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 20:11
Re: Co k tomu dodat?
Hele, zkusím ti to říct ještě jinak, podívej se na tu Toyotu, začali dělat auta, která se po letech zase trefila do vkusu Evropanům, Corolla vypadá dobře v jakékoliv karosářské verzi (pro mne je nejslabši HB), nabídli jak spolehlivé HSD a i jeden silnější HSD a jsem si jistý, že kdyby rozšířili ještě trochu motorovou nabídku (vím, že je pro ně EU trh nezajímavý, aby to dělali) na nějaký 1,6-2.0 turbodiesel a třeba ještě silnější turbobenzín, užrala by Corolla daleko více prodejů EU modelům - proč? Protože prostě dobře vypadá, slušně jezdí, už to není to US auto s bakelitovým interiérem, jako některé starší Toyoty. Tam hledej recept na úspěch a nová Corolla znovuvybuduje Toyotě pozici v Evropě, odkud se kdysi trochu stáhla do ústranní.

A Honda? Má tu jen Civic, vše ostatní je divné, Accord chybí, Nissan totálně rezignoval, Mitsubishi taky a Mazda? Jo, ale to není masovka.
21. 2. 2021 21:54
Re: Co k tomu dodat?
No tim dieselem jsi pobavil. :D

On se racionalne dost tezko zduvodnuje.
Naklady obdobny.
Ale komfort ve meste nula.
Emise vyrazne horsi.
A hlavne ta spolehlivost.
Mechanicky nic jednodussiho nez HSD (nebo THS, to je jedno, porad stejny princip) se spalovacim motorem asi neexistuje...

Kdo nepotrebuje lamat rychlostni rekordy v Dojclandu, pro nej ma diesel minimum vyhod.

PS Myslim, ze silnejsi benzin potreba nebude, jak je videt na prikladu RAV-4 PHEV.
Bude stacit vetsi dimenzovani e-pohonu (baterka, menice, e-motor). Silnejsi spalovaci motor nez Toyota 2,5 je pro mainstream zbytecnost - muj nazor.

PPS CR-V a HR-V jsou sice v prodejnosti celosvetove TOP. Nicmene pro tebe jsou divne. To jsou presne ty specificke evropske pozadavky.
U tebe je dominantni pozadavek zrejme jen jeden - musi to byt v dieselu. ;-)
U veciny expertu sou ty specificky pozadafky dva:
Koncern a Diesel.
:D :D :D
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 23:51
Re: Co k tomu dodat?
Tak ty se ptáš proč to v Evropě nefunguje, já ti říkám, že Corolla funguje i přes hybridní motory a protože vypadá a jezdí obstojně, přenes se přes svou zášť, mít v nabídce dobrý diesel a ještě jeden silnější turbo motor, požere ještě více prodejů konkurenci. To není nic o tom, že bych chtěl Toyotu v nafte, ale že ten model se povedl a oslovil by teoreticky i další zákazníky, kteří nechtějí hybrid ať už je to z jakéhokoliv důvodu.

Kazdy nechce PHEV, pro Toyotu to nejsou velká čísla v evropských podmínkách, proto to nedělá, ale na zavarení pozic Civicu a jiným skomirajicim kompaktům by to stačit V EU mohlo.

Vis proc Evropani mají rádi Golf? Vybral si tam každý, od obyčejného motoru po ostrou verzi v slušném balení. Corolla je to stejné a mít ještě větší šíři nabídky, vešla by se do hledáčku ještě více Evropanů.

CHR je auto pro 2, zbytečně kombinuje negativa SUV a hatchbacku a ani jedno nedělá pořádně. Tento typ aut mi není k ničemu.

P. S. Mám naftové i benzínové auto :)
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2021 01:13
Re: Co k tomu dodat?
A o tom to je. Chceš Golf s tříválcem? Eko čtyřválcem? Lepším čtyřválcem? S dvoulitrem v manuálu? S dvoulitrem 4x4? S dvoulitrem v naftě? Běž a kup si ho.
Avatar - Mikesus
22. 2. 2021 03:42
Re: Co k tomu dodat?
a byl by golf s automatem, který necuká a nebo golf, který funguje jak má?
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 08:41
Re: Co k tomu dodat?
No kdyby byla Corolla s dieslem či větším turbomotorem, sebrala by pár klientů Golfu o tom mluvím...
Avatar - Mikesus
22. 2. 2021 09:42
Re: Co k tomu dodat?
S tim souhlasim. Ale jeslti by to vůbec bylo přínosné toyote.
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2021 15:49
Re: Co k tomu dodat?
Byla by Corolla s automatem, který nehučí?
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2021 01:08
Re: Co k tomu dodat?
No to je úžasný trend, spojovat výkon s PHEV a eCVT.
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2021 21:26
Re: Co k tomu dodat?
:yes: :yes: :yes:
21. 2. 2021 18:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2021 18:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
21. 2. 2021 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
21. 2. 2021 18:40
Nejzajímavější aut
Už ani ten nadpis neumíte napsat :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Roman Horký
21. 2. 2021 18:52
No a koukněte kolik stojí u nás, s našimi platy....
Další Toyotou na seznamu je Prius, který zvítězil v kategorii hybridů s cenovkou od 25.000 do 35.000 dolarů (cca 533.000 až 746.000 Kč).
Já vím, malý trh, menší objemy. Ale stejně mě to neskutečně štve.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2021 20:38
Re: No a koukněte kolik stojí u nás, s našimi platy....
Nač kupovat Prihnus, když máme stejně dobrou Corollu o krásných sto tisíc levněji?
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2021 21:27
Re: No a koukněte kolik stojí u nás, s našimi platy....
Protože je o kousek dotaženější a má o kousek menší spotřebu?
21. 2. 2021 19:01
Cena Toyoty ?
Jeden z faktorů je cena Toyoty v EU a v US. Camry hybrid v US za cca 590.000,- a v ČR “již od” 920.000,- , Corolla SDN 1.8HV v US za 510.000,- a v ČR 622.000,- atd. Je to škoda, jinak by Toyota v ČR i v EU měla mnohem větší podíl. Corolla sdn, 1.6L, Multidrive, Trend s paketem LED v roce 2016 stála 510.000,- a dnes se slabším motorem za cca 650.000,-. Tam tu přidanou hodnotu nevidím.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 19:05
Re: Cena Toyoty ?
To je taky důležitý argument, v US jsou Korejci a Japonci levná alternativa
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2021 19:32
Re: Cena Toyoty ?
Třeba v případě kompaktů ani domácí alternativa není, Japonci a Korejci ten trh ovládli.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 19:47
Re: Cena Toyoty ?
No dnes už ne, ale bývalo, třeba.... AMC Pacer :D :D
Avatar - Mikesus
22. 2. 2021 04:07
Re: Cena Toyoty ?
Levná alternativa? A k čemu? Cena corolly sdn v USA začíná na $19500, HB je 20300, Focus stal 17950 a radši ho přestali loni nabízet, Golf je za 23200 bez možnosti příplatků, jen za automat. m3 20500, Civic 21000, jetta 19000, Impreza 18800. Takze obecne všechny kompakty jsou kolem 20tis, vybočuje golf a focus. Takze ford je vlastně taková levná alternativa a stejně to skoro nikdo nechtel. Dnes už se cenou musí podbizet někdo jiný.
https://www.goodcarbadcar.net/2020-us-compact-car-sales-figures/
Kdyz vynechám Asii, zbyde tam VW, dodge a Chevrolet.
V Déčku už je to zajímavější a větší výběr
https://www.goodcarbadcar.net/2020-us-midsize-car-sales-figures/
A u toho k té levné alternative, Fusion/Mondeo 23170, Camry 24400, Accord 24800, Malibu 22000.
Kde jsi proboha na to přišel, ze to jsou levné alternativy?
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 08:39
Re: Cena Toyoty ?
k US full size autum, dříve sedanům a dnes SUV, jasně, že americké automobilky se taky snažily nabízet ty "levnější" auta a Japonci je převálacovali, společně s korejci, Fusion je to stejné, to je pro ně levny sedan používaný jako u nás oktávka, i policajti jezdi Explorery a nebo Taursy, což je o třídu větší auto, než Mondeo/Fusion a to je takový základ.

Prostě v US ty "levnější" auta, které samozřejmě vyráběly i US automobilky v posledních dvaceti letech ti Japonci vyšoupli.

ano Ford je pro ně něco, jako pro nás Škodovka, nevím, proč tedy zrovna "rýpeš do Fordu", tedy vím, protože ho mám a obvzlášt od tebe mi to příjde trapné, ale já mluvil obecně o JPN a KOR autech a vesměs jsem je chválil... takže Ford je pro US obyčejné auto, jezdí s nim farmáři a nebo je kupoval stát, vyráběly dodávky. Ty lepší pak byly Caddy, v případě Fordu Mercury a Lincoln.
Avatar - Mikesus
22. 2. 2021 09:28
Re: Cena Toyoty ?
Jo, takze si chtěl napsat, že ten segment je levnější alternativou pro čím dál více Američanů. To je Trochu rozdil.
Avatar - Ozzman
22. 2. 2021 10:05
Re: Cena Toyoty ?
Jo, přesně tak a do budoucna to vypadá, že mimo Pickupů, které se jakž takž drží, to bude problém směrem do větších aut pro US automobilky. Ať se nediví, když jejich Fusion nemá diesel! :-[]
Avatar - Mikesus
22. 2. 2021 12:50
Re: Cena Toyoty ?
:-[] :-[] :-[]
Myslis, ze by z toho byl u USA trhák s dieselem? To by ztráta letěla ještě víc nahoru.
Avatar - lyon667
22. 2. 2021 08:53
Re: Cena Toyoty ?
Co z pohledu provozních nákladů? Před časem se můj bývalý kolega-američan rozhodl vyměnit trojkové Báwo za Toyotu Camry a zdůvodňoval mi to tím, že japonci jsou bezkonkurenčně nejlepší, co se týče provozních nákladů z hlediska spolehlivosti a průměrné výše servisních výdajů. Pro ně něhraje nákupka tak výsadní roli, jako tady v Evropě, ale spíš se rozhodují dle total cost of ownership. Servis je v Americe obecně brutálně drahý.
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2021 19:35
Re: Cena Toyoty ?
Pro pořádek, to asi uvádíš tamní ceny bez daně, ne? Ale že v ČR Toyota zdražila, to je fakt.
Avatar - Beefcake
21. 2. 2021 22:16
Re: Cena Toyoty ?
A preco si myslis, ze ma take ceny len Toyota ? Vsetky znacky maju podobnu politiku.
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2021 01:26
Re: Cena Toyoty ?
Zrovna Corolla sedan mi fakt jinak než jako akční skladovka z minulého roku nedává smysl. A za ceníkové ceny bych nepřemýšlel ani o hb, ale tam je to aspoň trochu kompenzováno výbavou a složitější technikou.
21. 2. 2021 21:12
ceny
Nekoukal jsem sice na všechny vozy, ale hned od začátku když jsem článek dočetl, jsem si řekl, že tady je něco špatně. Ta auta u nás za uvedené ceny nejde vůbec koupit. Je něco shnilého ve státě evropském...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2021 21:24
Re: ceny
Jj chce to fiskální EUnii = většina mudrlantů (nejen tady) by ale byla (z ideologických důvodů) PROTI (radši dráž)

Není to shnilý = je to prostě jednoduchá ekonomická příčina. Plus dodnes chudší zaostalá východní postsocialistická část Evropy = ale i to hodně lidí nerado slyší

Jednotný evropský kontinent = a časem budeš na podobných cenách. Ale to je (spíš) utopie ;-)
Avatar - lyon667
22. 2. 2021 09:00
Re: ceny
Co to plácáš? Jak ti fiskální unie pomůže dostat se na americké ceny? :-O Nabubřelý sociální a daňový systém ti už z principu něco takového neumožní.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud