Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X2 xDrive25e (162 kW) – Šetřílka hledejte jinde

Plug-in hybridní pohon je často chápán jako takový, který uspoří provozní náklady. BMW X2 xDrive25e kombinující elektromotor a tříválec se jako takové auto neukázalo.
Zpět na článek
20. 2. 2021 18:20
20. 2. 2021 19:28
20. 2. 2021 19:43
20. 2. 2021 20:00
20. 2. 2021 20:04
20. 2. 2021 20:09
20. 2. 2021 20:28
20. 2. 2021 21:06
21. 2. 2021 03:55
21. 2. 2021 03:42
20. 2. 2021 20:01
20. 2. 2021 20:06
20. 2. 2021 20:30
20. 2. 2021 21:15
20. 2. 2021 21:17
20. 2. 2021 21:33
21. 2. 2021 03:41
21. 2. 2021 13:21
20. 2. 2021 21:30
20. 2. 2021 21:41
20. 2. 2021 19:14
20. 2. 2021 19:34
20. 2. 2021 20:42
21. 2. 2021 08:20
20. 2. 2021 19:46
20. 2. 2021 20:57
20. 2. 2021 20:43
20. 2. 2021 21:25
20. 2. 2021 21:27
20. 2. 2021 22:20
21. 2. 2021 03:54
21. 2. 2021 09:22
21. 2. 2021 13:43
21. 2. 2021 17:26
21. 2. 2021 07:02
21. 2. 2021 09:18
21. 2. 2021 09:20
21. 2. 2021 17:00
21. 2. 2021 17:24
20. 2. 2021 20:57
21. 2. 2021 03:40
21. 2. 2021 04:07
21. 2. 2021 07:20
21. 2. 2021 08:36
21. 2. 2021 08:51
21. 2. 2021 09:17
21. 2. 2021 09:11
21. 2. 2021 18:35
21. 2. 2021 20:20
21. 2. 2021 22:22
22. 2. 2021 12:32
23. 2. 2021 17:35
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2021 17:56
PHEV bez podvodného počítání
Spotřeby by nemohly fungovat.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Mikesus
20. 2. 2021 18:09
Re: PHEV bez podvodného počítání
člověk by očekával, že po vybití baterky to bude jezdit jako HEV. A dle městské spotřeby to spíš jezdí jako obyčejný ICE bez hybridu.
20. 2. 2021 19:13
Re: PHEV bez podvodného počítání
To by sa potom asi každý vybodol na pravidelné nabíjanie a ja by som bol prvý. :D
Avatar - kari.laz
20. 2. 2021 19:22
Re: PHEV bez podvodného počítání
V tom případě by ale byl nesmysl kupovat dražší a těžší PHEV, když by jsi to používal jako HEV.
Avatar - nyvlja
20. 2. 2021 20:06
Re: PHEV bez podvodného počítání
Tady jde spíš o to, když člověk potřebuje dojet někam dál, nemá čas nabít, nechce teď zrovna v tuhle chvíli nabíjet, atd. Kdyby to po vybití baterky jezdilo jako HEV, je spotřeba úplně jinde.
21. 2. 2021 03:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2021 20:26
Re: PHEV bez podvodného počítání
A ještě by to ani jako HEV nemělo spotřebu. Tohle bez nabíjení vůbec nemá smysl.
Avatar - kari.laz
21. 2. 2021 10:11
Re: PHEV bez podvodného počítání
A nabíjet to spousta lidí nemá kde, hodně lidí jezdí podstatně dál a tím pádem jim to moc smysl nedává. PHEV beru jen jako alternativu pro toho, kdo to má kde nabít a nejezdí často 200,300 a víc kilometrů. To už klasický hybrid bez nutnosti "další starosti" dává větší smysl. Každopádně já budu pořád staromilec trvající na tom, že půl auta dělá motor a motor vrčí a spaluje a ne bzučí.
Avatar - Blue Sun
20. 2. 2021 20:40
Re: PHEV bez podvodného počítání
Ve městě bych za podmínek, které teď panovaly, jezdil spíš kolem devíti litrů, ne sedmi. Třeba minulý týden, vymrzlé auto, úvodní spotřeba po městě kolem jedenácti, ještě když jsem Prahu opouštěl, byl průměr devět. Cesta z Dejvické směrem na Liberec.
Avatar - JirkaVejrazka
20. 2. 2021 22:02
Re: PHEV bez podvodného počítání
Taky mi prijde ze usuzovat neco z testu delaneho v nedavnem pocasi je nerozumne. Zvlast, kdyz nevime, jakym stylem s tim redakce jezdila. Pockam si na nejaky obdobny test delany v beznejsim pocasi.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2021 22:13
Re: PHEV bez podvodného počítání
Ja to srovnavam s dalšími hybridy, se kterými jezdim i v tomto počasí. A na 7 se ve městě nedostanu ani s Camry, ani s RAV4, a s Corollou nebo Yarisem ani nemluvím. Proto mi to přijde příliš vysoké. A po Praze moc příležitosti na "divočiny " v tom provozu není.
Avatar - JirkaVejrazka
20. 2. 2021 22:54
Re: PHEV bez podvodného počítání
Proto jsem ze nevime, jaky stylem s tim redakce jezdila. Ja se na 7 litru klidne dostanu s Priusem, pokud sednu do studeneho auta, zapnu naplno topeni a ujedu par km. Je jasne, ze pokud jedes pres Prahu a zpet, tak se ti to za tech 7 uz nepovede, protoze auto bude na delsi trase uz casem vyhrate.
Avatar - Dinar
22. 2. 2021 08:30
Re: PHEV bez podvodného počítání
Nechápat smysl PHEV ti musí dát skutečně pořádnou práci. PHEV si pořídí někdo, kdo s tím po městě bude jezdit za nula litrů, protože na elektřinu. A protože od zastánců EV víme, že nikdo nepotřebuje denně najet víc než 50 km, tak ten dotyčný bude jezdit s tím phev za nulu po městě pořád. Výhodu má v tom, že i přes ten sebou stále tahaný dvojí pohon, má při potřebě vyjet za město sebou hnací řetězec, který je schopen i nějakého dynamického projevu oproti (jedinému, sic!) hev hnacímu řetězci jedné, zde stále za příklad dávané, automobilky. ;-)
Avatar - _Karel_
20. 2. 2021 20:44
Re: PHEV bez podvodného počítání
Koukám, že skupina "Psát pod každým článkem totéž pořád dokola" se nám utěšeně rozrůstá.
Ať žije dotovaná nafta.
21. 2. 2021 03:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2021 07:06
Re: PHEV bez podvodného počítání
Nechápu, kde se tu ty a tobě podobní stále berete. Někoho urážet to ano, ale napsat něco k věci by bylo asi těžké :no:
21. 2. 2021 08:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
21. 2. 2021 10:13
Re: PHEV bez podvodného počítání
Myslím, že to nebudou TI ale pořád jeden a ten samý :D
Avatar - Machýrek
20. 2. 2021 18:20
Šunty
Neni to tak dlouho, co bylo těžký si vybrat, protože skoro všichni měli v nabídce kde co. Teď, když všichni přechází na tyhle něcoEV šunty, aspoň nebude výběr tak komplikovaný, do doby, než se nabídka fosilů přesune do kosmických cenových kategorií.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - kari.laz
20. 2. 2021 19:28
Re: Šunty
Nejhorší je, že "až" bude všechno elektrické (ono se to asi nikdy nestane, protože na to není uzpůsobeno vůbec nic a nebo ještě hodně dlouho se to nestane a věřím že pokud Porsche dotáhne do smysluplného využití syntetické palivo, tak se opět automobilový svět stačí zase tím správným směrem), tak prakticky budeš vybírat jen "vzhled krabice" a výbavu a dojezd. Už nebudeš moct vybrat motor, převodovku, palivo. Všechno bude na jedno brdo. Rychlost stejně omezí na 160 a kdo ví jestli ne víc. Je to celkem hnusná budoucnost, když si to člověk takhle představí.
Avatar - Machýrek
20. 2. 2021 19:43
Re: Šunty
Jo mainstream k tomu směřuje. A auta jak je máme rádi, budou na trhu furt, ale stane se z nich luxusní zboží pro bohaté a ta syntetika k tomu jen přispěje.
20. 2. 2021 20:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
20. 2. 2021 20:04
Re: Šunty
Smát se tomu můžeš, ale i když šla cena Dachny nahoru, pořád patří k nejlevnějším, nevypadá špatně a ani lacině a v téhle automobilově bláznivé době, kdy ceny Elektro mají nesmyslné ceny a pro hodně lidí jsou na hranici použitelnosti a kdy ICE auta utlačována limity musí do ceny zahrnout pokuty a často i dotovat ztrátové eleltro, bude Dachna ještě hodně žádané zboží.
20. 2. 2021 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2021 20:28
Re: Šunty
Už jsi přešel z 2.5TDI supa na logana sce?
20. 2. 2021 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2021 03:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2021 04:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2021 03:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
20. 2. 2021 20:01
Re: Šunty
S tou syntetikou to bude ještě zajímavé. Může to znamenat záchranu normálních aut, ale taky to, že jak píšeš, bude takové auto nesmyslně drahé. Já doufám, že to nakonec dotáhnou do konce, aby cena byla přiměřená a dost brzo aby na to mohly automobilky přejít, než spalovací motory mají
20. 2. 2021 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2021 20:30
Re: Šunty
Kdyz bude dražší výroba paliva. Představ si, ze by litr stal treba trojnásobek, cca 100kc za litr. To by už dost lidi nemohlo jezdit. Říct dnes nekomu, ze by mel jezdit za 18litru na 100, tak mu to nebude vadit kvůli ekologii, ale ekonomice provozu.
20. 2. 2021 21:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
20. 2. 2021 21:17
Re: Šunty
Jo takhle. Já to pochopil jako dražší na vlastnění celkově
20. 2. 2021 21:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2021 03:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
21. 2. 2021 13:21
Re:
Jaký to je pocit, vědět, že jsem kre-tén a že i všichni ostatní ví, co jsem zač a přesto znovu a znovu všem ukazovat, že jsem ještě větší kre-tén, než si uměli představit?
Avatar - twistedTSD
20. 2. 2021 21:30
Re: Šunty
No... jestli se nepletu, tak výroba syntetiky zahrnuje výrobu vodíku. Taky to, že se toho ujalo zrovna Porsche, nesvědčí o tom, že by z toho mělo být široce dostupné palivo, takže nevím, jestli tudy vede cesta. Experimentovalo s tím i Audi, ale to se nějak odmlčelo.
Avatar - Machýrek
20. 2. 2021 21:41
Re: Šunty
Přesně, bude to něco jako Moet, každej to zná, asi každej to někdy pil, ale denně to chlastá málokdo, a ne proto, že by to nebylo dobrý.
21. 2. 2021 04:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 2. 2021 19:14
Spotřeba
Teda trochu ty nářky nad spotřebou nechápu... pořád se bavíme o benzínu, ctyrkolce v automatu a aute, ktere je napechovane vybavou, ma cca. 220 koni a zrychluje na sto pod 7 vterin... na takove parametry mi prijde 7,5 litru ve meste a 9 na dalnici jako naprosto super hodnoty a docela pokrok... jeste pred par lety bychom se pri takovem vykonu bavili nejspis o 3-litrove V6 a spotrebe v rozmezi 10-15 litru. Druha vec je primarni urceni toho auta, a je to proste primestke priblizovadlo a znova pri vsech parametrech ktere ma, jsou to super hodnoty. Samozrejme druha vec je vaha toho auta, je otazka proc musi mit 1750 kg a myslim, ze i timto smerem se bude muset vyvoj ubirat, aby se s hmotnosti neco udelalo a dostalo se nekam k 1500 kg a pak ta spotreba bude take nekde jinde. Kszdopadne bych ale rekl, ze by to chtelo trochu realisticke ocekavani a i hodnoceni. Za me se jedna definitivne o pokrok.
Rozbalit vlákno
13
20. 2. 2021 19:34
Re: Spotřeba
V6 před pár lety není dobré srovnání. Za tuhle, spíš nižší, spotřebu jezdí podle Spritmonitoru i třeba Tiguan s 2.0 TSI. Navíc tam je prostě výkon pořád stejný, nezáleží jestli někdo nabil nebo zapomněl.
Avatar - Blue Sun
20. 2. 2021 20:42
Re: Spotřeba
Jenže ten Tiguan tak jezdí průměrně celoročně, ne jeden týden s extrémními teplotami. V teplotách minulého týdne by Tiguan jezdil za deset po městě, a byl bys rád.
21. 2. 2021 00:13
Re: Re: Spotřeba
Ale prd, v Superbu s 2.0 TSI výkyvy ve spotřebě s počasím moc nepozoruju, to samé žena s 1.4 TSI. A to je druhá věc - vybral jsem něco srovnatelného hlavně do výkonu, ale tahle (pří)městská malá SUV by dávala smysl především s něčím jako 1.5 turbo benzín, obvykle kolem 110 kW. Spotřeba o moc vyšší než hybridy není, cenově to bude úplně jinde a výkonu to má dost i když se tam jednou ročně naloží, na vození děcek a nákupy spíš víc než dost.
21. 2. 2021 03:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2021 10:40
Re: Re: Spotřeba
Fakt nepozoruješ rozdíl? Hm, já vidím rozdíl klidně dvou litrů při nenáročné jízdě, tří při fakt ošklivých podmínkách. V teplotách kolem 20°C jezdím kolem 5,5 litru, spíš níže. V těch mrazech stejná cesta za osm, a to se ani nedá jet zdaleka tak svižně jako jindy.
21. 2. 2021 18:05
Re: Re: Spotřeba
To je docela velkej rozdíl, já když to vezmu podle svýho spritmonitoru, tak při porovnání spotřeby po měsících je tam maximální rozdíl cca 0,5 l, při porovnání odbobi na letních/zimních gumách cca 0,1 l. V zimě teda jezdím na menších kolech a je to malej diesel. Jasně, kdyby bylo v tahu -15 jak předminulej tejden tak ten rozdíl bude větší. Ale oecně je rozdíl léto/zima menší než jsem čekal,
https://www.spritmonitor.de/…tail/737734.html?…
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2021 20:27
Re: Re: Spotřeba
Jasně, ale to je zkreslené právě průměry jednotlivých měsíců. Já to beru z konkrétních jízd. Uprostřed té mrazivé šílenosti jsem tankoval a pokaždé vynuluju jedno úsekové počítadlo, včetně spotřeby. A ten rozdíl byl neskutečný. Ráno v místě, kde normálně počítač ukazuje čtyři litry, jsem jel za sedm. Kopec, který vyjíždím s devítkou, byl najednou za třináct. A tak podobně. To promrzlé auto udělá strašně moc, hlavně na krátkých jízdách. Třeba po 10 km se to už srovnává, i když je spotřeba pořád vyšší o ten půllitr.
22. 2. 2021 07:10
Re: Re: Spotřeba
Tak v těch velkejch mrazech to poznat je, při výjezdu do kopce z prvního kruháče mi okamžitá klidně ukazovala přes 30 :-) Ale když po tankování doma vynuluju PC tak mi to po dojezdu do práce stejně ukazuje 4,5 l. Holt to mám do 50 km, do loňska to bylo 25, tak mi to teď ukazuje spotřeby kterých jsem dřív dosahoval jen v létě. To poskakování po městě je zlo.
21. 2. 2021 04:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2021 08:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2021 19:46
Re: Spotřeba
Co je k nechápání, za příplatek půl mega nedostaneš nic.
20. 2. 2021 20:57
Re: Spotřeba
Ak porovnas spotrebu s RAV4 hybrid 4x4 co je vacsie auto s podobnym vykonom, tak spotreba v meste vysoka je.
21. 2. 2021 04:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - hugino
20. 2. 2021 20:43
BMW x2
Mne sa toto auto designovo velmi páči ale jedine s dvojlitrovým turbobenzínom.Nechcel by som auto ktoré musím pár hodín denne nabíjať káblom lebo neviem si to predstaviť ako zo štvrtého poschodia večer z nášho paneláku spúšťam kábel aby sa mi do rána nabilo.A to si už vôbec neviem predstaviť že by z našeho paneláku trčalo každý večer povedzme 30 káblov.Veď to je na smiech chudáci chodci /asi by mi ho aj tak ten kábel nejaký vtipálek odstrihol/.Skôr ma pri tomto teste dosť zamrzelo že x2 dostalo len 3 a 1/2 hviezdičky ale tu na ACZ je to pre BMW štandard.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - xxc
20. 2. 2021 21:25
Re: BMW x2
Kto byva v panelaku, asi nekupuje BMW. A urcite nie plugin, ktory treba nabijat. A ano, bezne chodia chodci, vtipalci a strihaju kable :-)
Avatar - _Karel_
20. 2. 2021 21:27
Re: BMW x2
Spousta lidí v paneláku si kupuje BMW.
Avatar - speedfred
20. 2. 2021 22:20
Re: BMW x2
Asi poznáš hodne málo ľudí
21. 2. 2021 03:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
21. 2. 2021 09:22
Re: BMW x2
Vela ludi s BMW a s panelakom fakt nepoznam, jedine s ojazdenymi starymi z bazaru a uz aj ti sa toho radsej zbavili a kupili novu Octaviu.
Avatar - speedfred
21. 2. 2021 13:43
Re: BMW x2
Svet len naše sídlisko. Treba sa občas pozrieť aj za hranice.
Známy parkuje P 911 pred panelákom keď prespáva v meste. Barák má trošku za mestom.
Avatar - xxc
21. 2. 2021 17:26
Re: BMW x2
No ale ma barak a tam si nabije aj Taycan. Presne o tom pisem :-) Ale ludia su rozni. Urcite existuju aj taki, co si setria vsetky peniaze na 911 a ziju v panelaku na rozkoch.
21. 2. 2021 04:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - hugino
21. 2. 2021 07:02
Re: BMW x2
Ale kupujú.Sused býva v trojizbáku a kupoval súkromne nové ML.Nie všetci chcú bývať mimo mesta v satelitoch ale skôr preferujú bývanie v meste kde je všetko viac dostupné/školy,obchody,lekár...infraštruktúra/ a keď príde raz doba elektromobilov ak príde kde to všetci budú nabíjať ?A s tým strihaním káblov to bol len taký fórek že keď sa budú chodci o ne podkýnať tak ich radšej budú strihať. :-)
Avatar - xxc
21. 2. 2021 09:18
Re: BMW x2
To mi je jasne, sam som donedavna vlasnil socialisticky panelak, ale bola k tomu aj socialisticka garaz s elektrickou pripojkou, ktoru tam mam dodnes. Za zlomok ceny toho ML su k tym bytom v centre parkovacie miesta alebo garaze, cize predpokladam, ze take veci vlastnici ML fakt neriesia, ako vyhodit nabijacku z bytu a kde nabijat :-)
21. 2. 2021 09:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - hugino
21. 2. 2021 17:00
Re: BMW x2
Ale on nemá garáž.On to parkuje pred panelákom.A takisto o ulicu ďalej pred asi dvoma rokmi tam začalo stávať nové BMW 5 Touring a parkuje tam stále takže je evidentné že býva v tom paneláku.Neviem odkiaľ si prišiel na to že pri každom paneláku boli postavené aj garáže veď to by tie garáže pre Petržku museli stavať až v Rakúsku.Ja konkrétne z okna vidím na sídliskové velkogaráže a vidím aké drahé autá tam chodia parkovať a nemyslím si že majitel parkovacieho boxu dovezie tátoša a potom ide na modrý autobus niekde mimo mesta kde býva takže tam evidentne parkujú tý ktorý bývajú v meste.Niekto kašle na dom býva v paneláku ale auto za povedzme 60 000 Eur si dopraje.Ľudia sme rôzny.
Avatar - xxc
21. 2. 2021 17:24
Re: BMW x2
Ja som bol v Petrzalke tesne po 1989tom, vtedy sme mali Peugeot 306 sedan a nechali ma strazit auto, ze sa tam cudzie znacky kradnu :-) Teraz sme prisli k rozumu a nikto na sedan nepomysli. Aj ked donedavna som este sluzobne jazdil sedanom 407 a nadaval.

Inak suhlasim, ludia su rozni, ale bezni panelakovci fakt neriesia pluginy BMW a nabijanie. Tie vynimky potvrdia pravidlo.
20. 2. 2021 20:57
elektromotor
V článku mi chybí informace, jakým způsobem je akumulátor dobíjen za jízdy. Jen rekuperací nebo je i jiná možnost ?

A divně působí parametry elektromotoru v technických údajích. Pokud bychom měli věřit nesmyslu co je tam napsaný, tj. moment 1650 Nm až do 3900 ot., dával by ten elektromotor přes 670 kW. Patří tam 165 Nm, nebo něco jiného ?
Rozbalit vlákno
3
21. 2. 2021 03:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2021 04:42
Re: elektromotor
Ty jsi Bureš?
21. 2. 2021 04:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
20. 2. 2021 21:14
Asi jde snadno uhodnout
že PHEV to je proto, aby si výrobce vylepšíl flotilové emise. S přáním zákazníka nebo se snahou poskytnout zákazníkovi komfort navíc (lepší spotřebu, vyšší výkon) toto nemá nic společného.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2021 03:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2021 03:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2021 03:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2021 03:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2021 04:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2021 04:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2021 04:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hugino
21. 2. 2021 07:20
Milá redakcia
Je dobré že začínate mazať ludí ktorý tu skôr riešia osobné útoky ako sa vyjadrujú k danej téme.Aby niekto z novo založenými nickmi v rámci diskusie verbálne napádal vás aj ostatných diskutujúcich je zlé a preto je dobré že to mažete.Asi všetci vieme o koho ide.Tento istý problém začínajú mať aj na portáli Autorevue.Neviem či to je touto dobou ale človek by mal ostať aj v diskusiach trochu nad vecou ak má niekto iný názor.PS:Bolo by super ak by ste v budúcnosti urobili velký porovnávací test kompaktov napr.Focus,Mazda 3,Civic,i 30 a Golf.Prosím pokračujte v práci ste najlepší portál o autách na webe aj keď niekedy mi nesedí vaše hviezdičkové ohodnotenie. :yes:
Rozbalit vlákno
40
Avatar - pradeda777
21. 2. 2021 07:53
Re: Milá redakcia
...problém začínajú mať aj na portáli Autorevue Začínajú??? Tam ten problém funguje už roky... :-(
21. 2. 2021 08:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
21. 2. 2021 11:11
Re: Milá redakcia
Tam naštěstí chystají "přelomovou" změnu v diskuzi
21. 2. 2021 08:05
Re: Milá redakcia
Redakce by měla osvětlit, že nejde o Fosteka.
21. 2. 2021 08:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 08:25
Re: Milá redakcia
Přesně tak, toto není Fostekovo dílo, už jsem to psal včera v diskuzi, mám to potvrzené. Toto je nějaký chorý pacient a mluvil o tom, že rozložil Autorevue ( zabanovaný příspěvek u sedanů ze včera) a jmenoval tam tebe, Stealtha a SpeedFreda (bohužel já na Autorevue nechodím, tak netuším, ale předpokládám, že toho b.l.b.a. budete znát.)

Přepis z appky, kde to ještě je :

"Prolhana redakce a jeji pomocnici - webpaja, speedfred,stealth, goes a jeste dalsi ubozaci se snazi prokazat svou dominanci, i kdyz na to nemaji. jsou to nuly. Nemajetne, ubohe nuly. Kazdy, kdo odhali jejich pravou tvur, je nepritel a musi jít. Jsou to spinavi pornoherci a nestiti se niceho, ubozaci. Ajak to tak vidim, je tady spousta chudaku, kteri porad nevi, kdo jem kdo a co je co.Jste k smichu. Male deti si hraji na dospelaky, tak se tady chovatel. Je to k bliti. Bures, ten je pravy drab, uz jen podle STB jmena. Necham to tu zavrit a bude klid. Rozlozim to uplne stejne, jako Autorevue. Neumite se chovat a nectite svobodu projevu. Jste jako zvirata."

Docela síla, co ?
21. 2. 2021 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 08:41
Re: Milá redakcia
Že musíš být hodně ubohý, když nemáš nic lepšího na práci, než sem přijít a otravovat lidem život, kteří se tu chtějí bavit o autech... pochybuji, že vystoupíš z anonymity, takže asi nic víc nemá smysl psát... ale chápu ,že když je někdo nula a nic nedokázal, tak jediná věc v životě, co ho drží při životě, je otravování jiných lidí, je mi tě líto :/
21. 2. 2021 08:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 08:46
Re: Milá redakcia
Já to vím a jestli chces, můžeš mi to přijít říct do očí, co ty na to? :) Když me tak dobře znáš...
21. 2. 2021 09:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 09:30
Re: Milá redakcia
Agresi si začal ty, já to jen chci slyšet z očí do očí :) internetovéj hrdino.
Avatar - _Karel_
21. 2. 2021 08:40
Re: Milá redakcia
Chtělo by to zablokovat přímo I.P. adresu.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 08:41
Re: Milá redakcia
To asi problém nebude, klidně napíšu redakci, ale v dnešní době to lze snado obejít, to umím i já a to jsem hodně amatérský uživatel PC :D
Avatar - Mikesus
21. 2. 2021 08:45
Re: Milá redakcia
zas tak jednoduché to není. ;-)
Samozřejmě možnosti jsou, ale návod sem dávat nebudu.
21. 2. 2021 08:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2021 18:44
Re: Milá redakcia
Problém je, že IP banem můžeš zablokovat spoustu dalších uživatelů a on to stejně snadno obejde.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2021 08:43
Re: Milá redakcia
já myslím, že to je většině lidí jasné. Ať fostek je jaký je, nevěřím, že by dělal tohle.
Na začátku jsem měl podzeření na Cicera, ale to už taky nevěřím.
21. 2. 2021 08:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
21. 2. 2021 08:47
Re: Milá redakcia
hehe, škola už ti chybí, co? Být to na mně a mít možnost přístupu do nastavení, už bys tu dávno nebyl.
21. 2. 2021 08:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
21. 2. 2021 09:05
Re: Milá redakcia
Pánové doporučuju ignorovat, jen ho krmíme, ubožáka s nuzným životem.
21. 2. 2021 09:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JirkaVejrazka
21. 2. 2021 09:45
Re: Milá redakcia
Presne tak. Jediny ucinny zpusob, jak se vyporadat s temito smutymi existencemi, je naprosta ignorace.
Avatar - kari.laz
21. 2. 2021 11:18
Re: Milá redakcia
Popravdě jsem myslel, že jo, že se mu zatmělo před očima, ale moci to k němu nesedělo. Psal dost svérázně, nebral si servítky. Ale ze by až tak. Jenže nevidím text, který už je smazaný blokací, tak jsem nemohl vidět co psal kromě předmětu.
Ale mam trochu podezření, že toto dělá jeden bezmozek z autorevue. Tam je diskuze anonymní zcela, můžeš měnit Nick jen napsáním ho při každém příspěvku a on (a možná ještě pár dalších) způsobili, že diskuze tam jsou nepoužitelné, nedá se tam ani číst, natož se zapojit. Běžně kade nicky, všem vyhrožuje, dokonce diskutuje sám se sebou pod jiným nickem a ještě si sám odporuje :D.
A tohle by přesně odpovídalo tomuto stylu.
Můžeme diskutovat, nesouhlasit spolu, častovat se, přiměřeně urážet, ale všechno musí mít hranice, formu a styl.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 11:43
Re: Milá redakcia
Fostek v pátek opravdu psal a nebral si servítky, důvody jsem s jeho svolením napsal v diskuzi u sedanů ze včera, ale toto opravdu není on. Na autorevue se ten chudák odkazuje, povíš víc ?
Avatar - kari.laz
21. 2. 2021 13:38
Re: Milá redakcia
Na AR už zakročili a vstoupili do diskuze. Je tam tenhle ubožák, ale tam to je dost složité odlišit. Zaprvé nemusí dělat registraci, takže během minuty tam pošle šest příspěvků pokaždé pod jiným ničem, který a i tak nemá pravidlo, takže napíše třeba jen "." A jede. Reaguje sám na sebe, krade nicky, protože tam to není registrované a ani jinak ošetřené, takže pokud se mu někdo nelíbí, hodí jeho nick a snaží se z něj udělat vola. Vyhrožuje, nadává, nikdy nenapíše nic normálního. Běžně tam redaktor píše, jaké všechny nicky v te diskuzi má, onu pak vyhrožuje a nadává, jenže podle IP na AR vidí, že je to jeden a ten samý. Prakticky je tam diskuze nemožná. Nemá cenu ji vůbec číst, natož se snažit diskutovat. I pokud diskutuješ s někým normálním, tak on do toho skočí, totálně to rozes*ere a nebo nahodí tvůj nick a jede pod ním, což stejně všichni i poznají, že to není ten původní diskutující, ale nemá cenu pokračovat. Navíc díky tomu mít nějaký nick na smysl a aby člověk znal diskutující podle nicku jako tady nejde.
Ono obecně tam je docela dost mozkových mrzaků, podle mě je láká ta anonimita. Ale tenhle jeden je extratřída
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 14:12
Re: Milá redakcia
No to je pěkné... Od zítra by mu to tady mělo skončit, už je hlášen redakci pokud vím, takže zablokovat ho by neměl být problém.
Avatar - JirkaVejrazka
21. 2. 2021 15:13
Re: Milá redakcia
Je to problem, a velky. Technicky neni realne takoveho uzivatele zablokovat. Jedinou moznosti je totalni ignorace jeho prispevku, ale museli by to delat vsichni.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 16:05
Re: Milá redakcia
Možná je to drastické řešení, ale dočasně zablokovat vytváření nových profilu by ho zastavilo. Uvidíme :)
Avatar - kari.laz
21. 2. 2021 16:30
Re: Milá redakcia
Dle AR přistupuje z jedné IP. Takže to zkusit touto cestou.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 17:17
Re: Milá redakcia
To to moc velký hacker není :D
Avatar - kari.laz
21. 2. 2021 17:49
Re: Milá redakcia
Je to regulérní mag*or, buď v blázinci je a nebo tam patří. Takový ten nedoceněný, co si to snaží vynahradit na diskuzích, ale ve skutečnosti to je jen chudáček a chcípáček, co může dělat hrdinu jen schovaný za anonymitu na internetu.
Avatar - Ozzman
21. 2. 2021 18:09
Re: Milá redakcia
:yes: :yes:
Avatar - _Karel_
21. 2. 2021 20:06
Re: Milá redakcia
A jde podle IP najít adresa?
Avatar - Blue Sun
21. 2. 2021 20:28
Re: Milá redakcia
Myslíš pobytu? Teoreticky jde, i když to není zase tak jednoduché.
Avatar - _Karel_
21. 2. 2021 20:54
Re: Milá redakcia
Jj, myslel jsem pobyt.
Avatar - JirkaVejrazka
21. 2. 2021 20:45
Re: Milá redakcia
Ano, ale musi to resit PČR
21. 2. 2021 08:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
21. 2. 2021 08:36
To je doba
Dobytek může beztrestně kohokoliv napadat a je chráněný zákonem a policií. A kdyby toho dobytka zveřejnili, tak jdou k výslechu Bureš, Kolman, Mička. Ale dobrý magor, chystá si budík na tři. Můj děda, který byl ve válce by to vyřešil jednoduše, spráskal by ho metrem kabelu. Dnes se bude dobytkem zabývat psycholog.
Rozbalit vlákno
5
21. 2. 2021 08:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
21. 2. 2021 09:46
Re: To je krásná doba
Tebe poznám hned.
Avatar - hugino
21. 2. 2021 08:51
Re: To je doba
Ano on si normálne privstal aby ho hneď redakcia ACZ nezmazala. :-O A stále mení odosielatela ako to robí na Autorevue
21. 2. 2021 09:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
21. 2. 2021 09:46
Re: To je doba
A spal si ještě?
21. 2. 2021 09:11
Shrnuti
- moc to nejede
- divne to brzdi
- v hybridnim rezimu je to uzrany
- je to hlucny od podvozku
- stoji to mega a pul
- ale jinak je to fajn stylovka pro holky

Ja bych to spis videl na 1-2 hvezdicky ne?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _GTE_
21. 2. 2021 18:35
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2021 18:49
Re: X2 vs MY
Ale fuj. Kdo by se chtěl na ten interiér dívat?
Avatar - _GTE_
21. 2. 2021 20:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 2. 2021 22:22
Ja myslim...
...ze kde co bude lepsi. Tohle je takovej klasickej priklad auta za vysvedceni. Ten komu jsou auta ukradeny a neresi penize bude nadsenej (protoze bmw, cervena kozenka, hybrid, tata ma taky bmw). Vsichni ostatni si najdou lepsi/levnejsi/hezci alternativu.
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2021 12:32
Spotřeba
Nevím, jak je na tom R3 v porovnání s dvoulitrem v 330e, ale ta spotřeba 8,5l na dálnici je prostě něco příšerného.
Včera jsem jel trasu Ostrava - Praha a dojel jsem s 330e, za 2h 36min s průměrnou rychostí 143 km/h a spotřebou 8,3 (vše s vybitou baterkou). Pokud jedu 130 km/h, tak jezdím za 6,4 až 6,6l.
Vyloženě na spotřebu po okreskách udělám stejnou vzdálenost s vybitou baterkou za 4,6l / 100 km.
Myslím, že PHEV jsou vynikající i na dlouhé cesty a dálnice. Limitující je malá nádrž.
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2021 17:35
Spotreba 330e
Ja myslim, ze dobra spotreba 330e je hlavne diky kombinaci tohoto motoru (B48) a prevodovky. Mam tu stejnou kombinaci (190kw) v jinem aute a dalnicni spotreby jsou hodne fajn i pri vyssim zatizeni. A za podobny spotreby jezdilo i moje hybridni GS450h, ktery jsem mel posledni 2 roky.

Proto si myslim, ze hybrid v X2 je tak akorat dobrej na parkovani zadarmo v praze :) Maly, tezky, trochu hlucny, spotreba na hybrid zadnej zazrak.....kdyz si clovek misto toho koupi treba hybridni Rav4, tak to dostane stejne dobry auto, vic mista, za polovinu penez... Fakt bych chtel videt ty lidi (soukromniky), co si to auto jdou koupit protoze jim prijde dobry :)
Rozbalit vlákno
0