Testy
Mifik
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Proč podprůměrné? Myslím, že K/H je to naprosto typický mainstream s pár modely, co přesahují - Genesis, Kia Stinger.
Buď opatrný. Tahle primitivní antikorejská agitka + zřejmě nový nick....Další příchozí z autorevue ?
Je to pořád ten samý, jen mění nicky, otravná filcka...
Tak nestává se to často....ale právě jsi dokázal urazit filcky. 😒] 😒] :yes:
Ten design přídě je jistě originální, člověku se ale na mysl vkrádají i nepříjemné myšlenky...
https😐/www.autoforum.cz/…it-asi-nebudete/
https😐/www.autoforum.cz/…it-asi-nebudete/
Fakt blbý článok.Ja osobne by som nechcel búrať s ničím.
No keď už tak mám auto poistené. :-!
No keď už tak mám auto poistené. :-!
oproti diskutovanemu Outbacku za tu cenu tiez mnoho dynamiky nepriniesol...
Tym nechcem ociernovat Tucson, skor ponuknut dalsi priklad k diskusii o ´´slabom´´ Outbacku.
Tym nechcem ociernovat Tucson, skor ponuknut dalsi priklad k diskusii o ´´slabom´´ Outbacku.
.....A když už jsme několikrát zmínili pohon všech kol, měl bych mu také věnovat pár řádků. ....řidič má možnost si manuálně „uzamknout“ rozdělení točivého momentu mezi nápravami 50:50 .....
Když už se redaktor tomuhle tématu výslovně věnuje, měl by psát pravdu. Řidič asi může "uzamknout" zadní pohon, ale určitě nedělí moment 50:50
Když už se redaktor tomuhle tématu výslovně věnuje, měl by psát pravdu. Řidič asi může "uzamknout" zadní pohon, ale určitě nedělí moment 50:50
Několikrát jsem ho v poslední době potkal. Z prvních fotek se mi celkem líbil, naživo mi ovšem ten design přijde složitý, přeplávaný a především cheesy. To samé to LED svícení, osobně nemyslím, že to auto bude stárnout se ctí.
Z dynamických parametrů je mi pak u SUV za milion ouvej, o krapánek lépe je na tom ve zrychlení i můj Renault Trafic, od kterého ani žádnou dynamiku nepožaduju...
Z pozitiv - interiér mi přijde fajn, až tedy na tu extrémně širokoúhlou obrazovku - obzvláště u navigace mi to nedává žádný smysl.
Z dynamických parametrů je mi pak u SUV za milion ouvej, o krapánek lépe je na tom ve zrychlení i můj Renault Trafic, od kterého ani žádnou dynamiku nepožaduju...
Z pozitiv - interiér mi přijde fajn, až tedy na tu extrémně širokoúhlou obrazovku - obzvláště u navigace mi to nedává žádný smysl.
U nás již měsíc pravidelně parkuje a - zjevně narozdíl od většiny zde - mě se to auto strašně líbí, hlavně v tmavších barvách (červenou jsem viděl za jízdy, s rozsvicenými světly a fakt ne.)
Za mě druhé nejhezčí SUV C segmentu.
Ceny ve vyšších výbavách šílené, neco mezi 500-600 je ale víc než fajn. Je to novinka, uvidíme jak akce - to H umí.
Za mě druhé nejhezčí SUV C segmentu.
Ceny ve vyšších výbavách šílené, neco mezi 500-600 je ale víc než fajn. Je to novinka, uvidíme jak akce - to H umí.
Je to zaujímavé auto.
Cena je veľmi sebavedomá, výkony skôr slabšie.
2.0 diesel tomu veľmi chýba.
Chcelo by to tabuľku reálnej dynamiky 60-100.
Interier je o dosť lepší ako exteriér.
Záver - tešíme sa na nový sportage. :yes:
Cena je veľmi sebavedomá, výkony skôr slabšie.
2.0 diesel tomu veľmi chýba.
Chcelo by to tabuľku reálnej dynamiky 60-100.
Interier je o dosť lepší ako exteriér.
Záver - tešíme sa na nový sportage. :yes:
Za milion mám Karoqa 140kW v plný výbavě kterej aspoň trochu jede. Hyundai mi dává rozum u i30 za 450t, ale ne u tohoto.
Alebo Ateca 2.0 TDI 4WD DSG 150 k FR /889 900 kč/ alebo Mercedes GLB 200 d 4 MATIC /1 038 180 Kč/ alebo BMW 😁rive 18d /926 900 kč/ :yes:
Ja ti nevím, ale x1 je o dost mensi ne?
Je a ještě k tomu je to cena s manuálem. Automat a holátko bez žádného příplatku = 983 814 Kč. K tomu samozřejmě vyšší servisní náklady. Porovnávat prémii a mainstream je postavený na hlavu. Tucson za 927 890 nabídne úplně všechno včetně metalízy a bez nesmyslného střešní okna.
Pardon zle som to pozrel ano s automatom stojí 983 814 Kč ale zas holátko to určite nebude stále je tam priestor na nejaký paket ale jednoznačne jazdne a aj dynamikou bude to BMW na tom lepšie.
Je to holátko, které si běžný zákazník nekoupí. Teda možná pár jo, aby "Haló já mám na BMW".
V základu nejsou prvky jako automatická klimatizace, alespoň základní parkovací asistent (natož pak kamera), vyhřívané sedadla, lepší světla (ani basic LED), atd. Kdo chce BMW 😁rive 18d, tak by si měl nachystat 1,2 mega
V základu nejsou prvky jako automatická klimatizace, alespoň základní parkovací asistent (natož pak kamera), vyhřívané sedadla, lepší světla (ani basic LED), atd. Kdo chce BMW 😁rive 18d, tak by si měl nachystat 1,2 mega
Nemusí to byť len tým že " Haló ja mám na BMW" ale môže to byť aj tým že niekto jednoducho viac verí technike BMW,Mercedes alebo Volvo aj za cenu nižšiej výbavy +tieto automobilky dávaju napr.ako bonus servis grátis Volvo dokonca doživotne /Final CD/ a to je potom na zváženie.Naštastie vždy je alternatíva aj keď musím uznať že kórejci za posledných 10 rokov urobili riadny skok dopredu .
Verí technike BMW? 😉
Skutocne si myslis, ze rozdiel medzi Kia a BMW je v tom, ze BMW ma spolahlivejsiu techniku?
Ked si prosim ta zil poslednych 30 rokov?
(Pre nechapajucich - je to samozrejme nezmysel. Vyssia cena, luxusnejsie auto neznamena vyssiu spolahlivost - dokonca to skor by presne opacne.)
Ad dozivotna zaruka u FinalCD.
Ked som kupoval auto, tak som sa o tuto ponuku zaujimal. Je to ojeb.
Ponuknu ti takuto "zaruku" - v skutocnosti nejde o zaruku vyrobcu - za podmienky, ze vozidlo u nich kupis vylucne na lizing.
Ponuknuty lizing ma tak vysoke RPMN preplatenie, ze tuto akozevyhodu v skutocnosti pekne mastne zaplatis.
V skratke - je to ojeb na zakaznika, ktory nevie pocitat.
Skutocne si myslis, ze rozdiel medzi Kia a BMW je v tom, ze BMW ma spolahlivejsiu techniku?
Ked si prosim ta zil poslednych 30 rokov?
(Pre nechapajucich - je to samozrejme nezmysel. Vyssia cena, luxusnejsie auto neznamena vyssiu spolahlivost - dokonca to skor by presne opacne.)
Ad dozivotna zaruka u FinalCD.
Ked som kupoval auto, tak som sa o tuto ponuku zaujimal. Je to ojeb.
Ponuknu ti takuto "zaruku" - v skutocnosti nejde o zaruku vyrobcu - za podmienky, ze vozidlo u nich kupis vylucne na lizing.
Ponuknuty lizing ma tak vysoke RPMN preplatenie, ze tuto akozevyhodu v skutocnosti pekne mastne zaplatis.
V skratke - je to ojeb na zakaznika, ktory nevie pocitat.
Posledná x1 je o dosť väčšia ako predchádzajúca /bol som znova na Vybermiauto.cz/ je tam síce pár mm rozdiel ale ako sme sa už o tom bavili vždy ten vnútorný priestor treba fyzicky pozrieť.
Také dramatické rozdiely v rozmeroch tam nevidím. Plus BMW má teraz nejaké limitované edície od 629 tis. Kč (bez DPH) už aj s predĺženou zárukou.
X1: Exteriér - rozměry
Délka: 4447 mm
Rozvor: 2670 mm
Šířka: 1821 mm
Výška max.: 1582 mm
Nový Tucson: Exteriér - rozměry
Délka: 4500 mm
Rozvor: 2680 mm
Šířka: 1865 mm
Výška max.: 1653 mm
Kufor X1 505l, Tucson údajne 616l. Ale reálne neviem, dosť klamú výrobcovia v tomto údaji.
X1: Exteriér - rozměry
Délka: 4447 mm
Rozvor: 2670 mm
Šířka: 1821 mm
Výška max.: 1582 mm
Nový Tucson: Exteriér - rozměry
Délka: 4500 mm
Rozvor: 2680 mm
Šířka: 1865 mm
Výška max.: 1653 mm
Kufor X1 505l, Tucson údajne 616l. Ale reálne neviem, dosť klamú výrobcovia v tomto údaji.
To ses zbláznil ne? Karoq je v porovnání s Tucsonem mnohem menší auto s mnohem menším kufrem. Karoq se dá porovnat s malým Eclipsem Cross a i ten má větší rozvor a délku a o krapet větší kufr. Prostorem je konkurencí Kuga, Aircross a Tiguan. A když někdo chce hybrid, tak u Škodárny ostrouhá.
Tento Tucson má vynimočne čínsky dizajn...je to také kolotočárske auto....starši vyzerá dospelejšie :no:
Jazdil som novy Tucson s adapt.podvozkom a vo verzii hybrid + 1.6 benzin.Toto je uplne nieco ine ako predosly model... hlavne, ked sa preveziete.
Neprehanam - je to uzasne tiche a komfortne auto. Velmi rychlo si zvyknete na pohodlie a tichu jazdu. Interier je naozaj krasny, velkorysy a moderny.
Tie svetla su funkcne, ale v zimnej clapkanici sa rychlo zanesu a ak ich casto necistite, tak je to citelne horsie. Lebo tie elementy su skor ozdobne a hlavnu funkciu zabezpecuju svetla umiestnene dole a v rohoch auta... ale aspon dobre prisvecovali do zakrut.
Realna spotreba je cca 8.5 L - aj vdaka 4x4. Auto vie slusne vystrelit - nabita baterka pomaha citelne. Ak chcete viac, tak pod volantom su packy radenia...ale nejak som to nepouzival. Sportovy rezim je citelny - auto reaguje rychlejsie na plyn a drzi otacky viac hore. Nabijanie je sikovne - napr., brzdenie motorom z kopca logika ihned rozpoznava a auto nabija.
Inak - ludia si to auto obzerali dost... myslim, ze design je osobity. Kazdopadne - skoda stareho R-ka - 2.0 CRDi. Klasicky automat s 4x4 by bol super.
Nekukajte obrazky a videa. Treba sa ist previest. Je to uplne iny voz ako predosly model. Podvozok je plavy, auto neposkakuje a aj rozbite cesty su uplne v pohode. Velmi rychlo si zvyknete na to pohodlie a klud. Moje dieta to konstatovalo po par minutach. A to je co povedat.
Ano - 8.5L spotreba vs hybridna technologia - je to na zamyslenie.
Neprehanam - je to uzasne tiche a komfortne auto. Velmi rychlo si zvyknete na pohodlie a tichu jazdu. Interier je naozaj krasny, velkorysy a moderny.
Tie svetla su funkcne, ale v zimnej clapkanici sa rychlo zanesu a ak ich casto necistite, tak je to citelne horsie. Lebo tie elementy su skor ozdobne a hlavnu funkciu zabezpecuju svetla umiestnene dole a v rohoch auta... ale aspon dobre prisvecovali do zakrut.
Realna spotreba je cca 8.5 L - aj vdaka 4x4. Auto vie slusne vystrelit - nabita baterka pomaha citelne. Ak chcete viac, tak pod volantom su packy radenia...ale nejak som to nepouzival. Sportovy rezim je citelny - auto reaguje rychlejsie na plyn a drzi otacky viac hore. Nabijanie je sikovne - napr., brzdenie motorom z kopca logika ihned rozpoznava a auto nabija.
Inak - ludia si to auto obzerali dost... myslim, ze design je osobity. Kazdopadne - skoda stareho R-ka - 2.0 CRDi. Klasicky automat s 4x4 by bol super.
Nekukajte obrazky a videa. Treba sa ist previest. Je to uplne iny voz ako predosly model. Podvozok je plavy, auto neposkakuje a aj rozbite cesty su uplne v pohode. Velmi rychlo si zvyknete na to pohodlie a klud. Moje dieta to konstatovalo po par minutach. A to je co povedat.
Ano - 8.5L spotreba vs hybridna technologia - je to na zamyslenie.
Zajímalo by mě, jak by dopadlo porovnání s Kugou. Ta má ve verzi Vignale kromě odhlučněného předního okna, odhlučněné i boční skla a dle Fordu je to nejtišší SUV na trhu. Cena je teď velkorysá - 2.0 EcoBlue AWD 190 k, výbava Vignale + dokoupení všech další příplatku výbavy stojí 990 000 Kč (plošná sleva přes 200 000 Kč).
Priznajte sa však ste predajca HYUNDAI !
Nie som.
Mam Sportage.
A tesim sa novy. Ak bude taky ako tento Tuscon, budem rad.
Mam Sportage.
A tesim sa novy. Ak bude taky ako tento Tuscon, budem rad.
Už boli prvé foto myslím v Autobilde.Niečo podobné ako Tucson.
KIA ma iny drive. Auta su akoby sportovejsie, zabavnejsie a celkovo posobia "mladsie". Obavam sa prednej masky - predne stvetla budu akoby v rohoch karoserie roztiahnute vo vstekych smeroch. Dufam, ze to nebude "cudo"
Teraz som bol na Autobild.sk a je tam fotka tak ten predok je dosť čudný.Do vyhľadania si daj Kia Sportage
Problém pro mě - dostupnost servisu. V blízkém poměrně velkém městě není Hyundai vůbec, pak má další v různých ***ovicích ve vzdálenosti 50 km+ a ještě k tomu kdesi na kraji města mimo civilizaci. Představa, že bych tam musel čekat je děsivá. Nebýt tohoto zásadního problému, tak je objednávka hotová. Nečekal jsem, že místní prodejce (Samohýl) skončil s Hyundaiem...
takto hnusný interiér a aj volant som už dlho nevidel. Na toto by som sa denne pozerať nechcel. :no:
Nie že by exteriér bol krásny, ale je aspoň inovatívny a niečim zaujímavý... i keď niekedy je menej kriviek viac 😉
Nie že by exteriér bol krásny, ale je aspoň inovatívny a niečim zaujímavý... i keď niekedy je menej kriviek viac 😉
mne na tychto azijskych projektoch chyba to, ze nie su dotiahnute do konca. Europske auta maju vyssiu uroven odhlucnenia hluku, menej trasie, napravy su viac vyvazene. Sam som majitelom Kia Ceed 2020, ale rovnako sa stazuju aj ostatny majitelia H/K koncernu.
Ked uz tak xceed. Je velky a pohodlny. Len ta cena...
A dynamické parametry auta za milion.. taky nic moc. To radši Ravku, které vykrádá zadní blatník tento Tucson, Kodiaqa, nebo i žábu Kugu
p.s. opravdu má auto 136kw jak je v tabulce? Není to 100kw = 136 koní ?
Testovaný vůz s výbavou 1.006.890 Kč (Style 1.6 CRDi MHEV, 136 kW, 7st. DCT, 4x4
I30 N line vypadá fakt dobře tu i20 jsem viděl párkrát, jezdím z práce kolem velkého dealerství hyundaie a občas to tam prohání na blízké dálnici 😁
Třeba Kuga a mnohem víc Puma vypadají v reálu pro mě mnohem lépe, než na fotkách. Resp. i když se ti nemusí třeba Puma líbit, tak se prostě koukneš, co to vlastně jede. 😁
Ještě k tomu Tucsonu, jak je tam záplava všech možných světel, tak směrovky vzadu jsou umístěné nízko a za mě i docela slabé, kor když je auto jen trochu špinavé. No a vepředu jsou zase integrované do denního svícení a je vidět spíš velké bílé světlo, než abych věděl, kam auto zrovna odbočuje. 😄
PS: snad aspon sportage nedodrbu dizajnom aby ho odlisili za kazdu cenu od okolia