Novinky
TondaSverak
10
1 kWh baterek stojí (měl by již prý stát) cca 100 dolarů, 45 kWh tedy cca 100k. Co na tom stojí dalších 800k?
Přejít do diskuze
Anonym
Až bude tobě, pionýre, čtenáři, třicet, pětatřicet let, vzbudíš se do světa, který už v mnohém nebude podoben dnešku. Budovatelé komunismu v Sovětském svazu i u nás budou mít k dispozici moderní automatizované závody, zvládnou zemědělské práce průmyslovým způsobem, budou pracovat šest hodin denně. V té době proniknou hluboko do tajů vesmíru.
To všechno se promítne do každodenního života: 250 milionů tun oceli ročně, hojnost všech prostředků, městská doprava zdarma, bezplatné stravování ve školních a závodních jídelnách, bydlení v prostorných bytech bez nájemného, levné nebo bezplatné turistické základny atd.
To není začátek fantastické povídky našeho časopisu, to je reálný dvacetiletý program Komunistické strany Svazu sovětských socialistických republik, o kterém píše, mluví a přemýšlí celý svět. Bledne sláva kapitalistické techniky a výroby. Vždyť za deset let předstihne SSSR Spojené státy americké dvaapůlkrát a v roce 1980 bude jeho náskok sedminásobný.
To všechno se promítne do každodenního života: 250 milionů tun oceli ročně, hojnost všech prostředků, městská doprava zdarma, bezplatné stravování ve školních a závodních jídelnách, bydlení v prostorných bytech bez nájemného, levné nebo bezplatné turistické základny atd.
To není začátek fantastické povídky našeho časopisu, to je reálný dvacetiletý program Komunistické strany Svazu sovětských socialistických republik, o kterém píše, mluví a přemýšlí celý svět. Bledne sláva kapitalistické techniky a výroby. Vždyť za deset let předstihne SSSR Spojené státy americké dvaapůlkrát a v roce 1980 bude jeho náskok sedminásobný.
Niemand
Nie, ale poznam krivku poklesu ceny Tesly S, ktora je tu s nami uz 8 rokov.
Jerry.Gunman
Zaznělo to tuším v jednom filmu od Tarantina: "Chčijou nám na hlavy a ani se nesnaží vydávat to za déšť"
traveldrive
Od roku 2010 cca o 90%, pokiaľ mám správne informácie. Vtedy bola na úrovni 1100-1200 dolárov za kWh, dnes je to 100-150.
traveldrive
Asi viac ako slušnú. 100 tisíc za baterky, stotisíc za elektromotor a elektroniku, stotisíc splátka vývoja. Za 600 tisíc predávajú vpodstate bežný hatchback v základe, bez motora a prevodovky. To je dobrý kauf. A myslím si, že som im to zostrihal hodne prísne.
traveldrive
No vidíš, keď sa pomýliš, tak napíšeš celkom prijateľný príspevok. 😉 :yes:
Pitizvik
Vždy mě píchne u žebra, když vidím horlivého zastánce elektromobility špekulovat nad desetinovou cenou dnešních baterií, aniž by si obratem uvědomil, že mu tam ty kupecké počty nějak haprují. A to se nějak taktně mlčí o tom, že obdobný pád cen musely prodělat i samotné elektromotory.
A i přesto ty elektromobily ne a ne zlevňovat. Nicméně neztrácejme víru. Když zlevnily baterie o 900usd/kwh a s cenou to nehlo, tak teď zcela jistě přijde ta chvíle, kdy pokud zlevní o dalších 30usd/kwh, elektromobily budou zčista jasna lidové vozy do každé rodiny. těším se :😉
A i přesto ty elektromobily ne a ne zlevňovat. Nicméně neztrácejme víru. Když zlevnily baterie o 900usd/kwh a s cenou to nehlo, tak teď zcela jistě přijde ta chvíle, kdy pokud zlevní o dalších 30usd/kwh, elektromobily budou zčista jasna lidové vozy do každé rodiny. těším se :😉
Jerry.Gunman
Romane, zlatá slova-bereš mi je téměř od úst 😁 😁
Komunističtí soudruzi porůznu hlásali, že ještě tato generace bude žít v komunismu (Chruščov), deklarovali dobudování socialismu (Novotný) - no a dnešní zelenorudí soudruzi zase hlásají bludy elektrické...
Jak říkal syfilitický magor soudruh Vladimír Iljič Lenin, elektrifikace + sověty = komuismus
A že se na obojím už pracuje 😁 😁 😁
Obávám se, že jediné, čeho se skutečně lze nadít, je to, že elektromrdky budou lacinější než auta se spalovacími motory. Avšak nikoli proto, že by elektro-srágory ZLEVŇOVALY 😒 😒 😒
Vždyť přece kdo by nechtěl elektroplečku, u které v mrazivém počasí zaplatí za nabití baterie okolo 7.500 Kč, aby na to (v mrazivém počasí) ujel možná i 150 km 😁
50 Kč (tedy dvě eura) za kilometr jízdy - no, kdo by odolal? 😉 😉 😉
https😐/www.autoforum.cz/…-20-tisic-korun/
Komunističtí soudruzi porůznu hlásali, že ještě tato generace bude žít v komunismu (Chruščov), deklarovali dobudování socialismu (Novotný) - no a dnešní zelenorudí soudruzi zase hlásají bludy elektrické...
Jak říkal syfilitický magor soudruh Vladimír Iljič Lenin, elektrifikace + sověty = komuismus
A že se na obojím už pracuje 😁 😁 😁
Obávám se, že jediné, čeho se skutečně lze nadít, je to, že elektromrdky budou lacinější než auta se spalovacími motory. Avšak nikoli proto, že by elektro-srágory ZLEVŇOVALY 😒 😒 😒
Vždyť přece kdo by nechtěl elektroplečku, u které v mrazivém počasí zaplatí za nabití baterie okolo 7.500 Kč, aby na to (v mrazivém počasí) ujel možná i 150 km 😁
50 Kč (tedy dvě eura) za kilometr jízdy - no, kdo by odolal? 😉 😉 😉
https😐/www.autoforum.cz/…-20-tisic-korun/
Tiborek
Aha aha aha.. takze vsechny ty exhalace, prach, smrad a znecisteni je jenom sodovka.
Anonym
že veškeré suroviny na planetě proměnilo na baterie, tak bude řesit megaprůser. Něco jako s vyhořelým jaderným palivem. To je ta nedostatková komodita, o kterou se všichni perou aby se u nich mohla skladovat.
DonVito
Odpurci EV neustale lituji automobilky, jak na elektromobilite prodelavaji.
No, podle me ma VW na id.3 za tyto (vysoke) ceny velmi slusnou marzi...
😲
No, podle me ma VW na id.3 za tyto (vysoke) ceny velmi slusnou marzi...
😲
traveldrive
Aha, takže spálením benzínu a nafty vzniká len CO2? Tvoj jednoduchý svet je na závidenie.
To drancovanie - porovnaj si objem ťažby a spracovania ropy a objem ťažby a spracovania ťažkých a vzácnych kovov - a potom skús niečo o tom drancovaní, ťuťo...
To drancovanie - porovnaj si objem ťažby a spracovania ropy a objem ťažby a spracovania ťažkých a vzácnych kovov - a potom skús niečo o tom drancovaní, ťuťo...
DonVito
Presne.
To, co tu nabizi VW bez DPH za 750 (cenik 900) se prodava v USA v akci za 500...
😲
Myslim, ze VW skutecne netrati...
To, co tu nabizi VW bez DPH za 750 (cenik 900) se prodava v USA v akci za 500...
😲
Myslim, ze VW skutecne netrati...
twistedTSD
Asi ta dvě tlačítka na ovládání všech čtyř oken, šutrplastová přístrojovka, laciné dveřní výplně, absence tlačítkových ovladačů a nefunkční asistenty.
WinDiesel
No v Texasu stojí momentálně plná "nádrž" Tesly 900 USD, no nekup to !!!!!!!!!!
Arese
Pokud jsi to nezaznamenal, tak jedovaté emise spalovacích motorů za posledních 50 let poklesly asi o 95 %. Žádné jiné odvětví lidské činnosti nezaznamenalo tak obrovský posun k ekologičnosti, jako osobní automobilová doprava! 😄 :yes: Ale bruselským ekofašistům to samozřejmě stále nestačí, chtějí jen ničit a omezovat naše svobody... 😒 :no: :no: :no:
DonVito
Romane, nekdo pise podle znalosti soucasneho stavu (Nlauda).
A nekdo tu jen troli...
Znas krivku poklesu ceny baterii za poslednich deset let?
Napis mi, o kolik procent poklesla cena.
A nekdo tu jen troli...
Znas krivku poklesu ceny baterii za poslednich deset let?
Napis mi, o kolik procent poklesla cena.
3_diamanty
900 babek za el bezpohlavne vajce ... vyhodene prachy... to radsej 2 leony
speedfred
Súdruh Miloš! Veľmi podnetný návrh a budeme ho musieť zahrnúť do dalšej päťročnice.
WinDiesel
U USA udávají ceny bez VAT, wole. Proto jsou ceny vždy výrazně nižší.
Oni mají 2 daně, federální a lokání, v jednotlivých státech.
V každém státě to mají jinak takže je to nepřehledné, v podstatě se ceny nedají srovnávat.
Oni mají 2 daně, federální a lokání, v jednotlivých státech.
V každém státě to mají jinak takže je to nepřehledné, v podstatě se ceny nedají srovnávat.
mrazik
Pred 8 lety jsem na kratke jizdy (skola, skolka, nakupy atd.) koupili Honda Jazz 1.4 CVT. Auto plni svou ulohu dokonale, jednou za cas se vymeni olej, nejsou s nim problemy. Jaky mam mit duvod to vymenit za EV auto a utratit 900 tisic ?
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
A nejenom to. Ještě taky bude super free cool in (frikulín). 😄
Tedy nic proti němu, on to koupit nechtěl. To samozřejmě platí na ty kupující.
Tedy nic proti němu, on to koupit nechtěl. To samozřejmě platí na ty kupující.
Anonym
Myslíš sodovkový plyn? Ten mi opravdu tak nějak moc nevadí. Určitě ne tak jako baterie plné těžkých toxických kovů a sloučenin.
Tady se ale vůbec nediskutuje o tom, co mi vadí nebo nevadí nebo víc vadí.
A tobě vadí víc vydrancovat kterou část Přírody?
Tady se ale vůbec nediskutuje o tom, co mi vadí nebo nevadí nebo víc vadí.
A tobě vadí víc vydrancovat kterou část Přírody?
winder
Že nie je reálna cena bateriek viditeľne premietnutá do ceny auta nie je problém bateriek ale toho, že výroba EV je stále prakticky kusová až malosériová a podľa princípov, ktoré v súčasnosti platia, musia stoj čo stoj byť vysoko v zisku. T.j. vývoj a zisk naplánovaný z konkrétneho modelu sa nerozpočíta na stotisíce vyrobených kusov, ale na podstatne menšie množstvo. Až sa budú EV sypať z pásov v podobných množstvách ako benzínové autá, aj cena bude citeľne nižšia. Dnešní biznismani nevidia ďalej ako za svoj vlastný pupok a nechcú počuť, že vyššia cena nemusí sa rovnať vyšší zisk. Jediný, alebo jeden z mála, ktorý tak nerobí, je Elon Musk, za čo ho neprávom mnohí odporcovia Ev a Tesly neprávom osočujú. Tesly tiež nie sú z lacných, ale aj tak sa predávajú lacnejšie ako ich spaľovcí konkurenti podobných výkonov.
Stačí? 😉
Stačí? 😉
traveldrive
Snívaj, blázon, však na úveroch a dlhoch je postavený celý kapitalizmus...
DonVito
Win mozna to s tim obyvakem pochopil.
Jerry bohuzel ne.
Ten je bohuzel velmi zhrzeny, kdyz vyvoj jde presne opacnou cestou, nez kterou tu hlasa.
😄
A pak tu pise takoveto zbytecnosti.
:no😒br /> S aurou bojovnika za pravo a spravedlnost.
😁
Ja s tim chudakem pokud mozno nediskutuju.
Jeho prispevky jsou nesmyslne, arogantni, urazlive a hlavne rad "diskutuje" o elektromobilite, o ktere nema ani paru.
Jen krmeni trolla...
Jerry bohuzel ne.
Ten je bohuzel velmi zhrzeny, kdyz vyvoj jde presne opacnou cestou, nez kterou tu hlasa.
😄
A pak tu pise takoveto zbytecnosti.
:no😒br /> S aurou bojovnika za pravo a spravedlnost.
😁
Ja s tim chudakem pokud mozno nediskutuju.
Jeho prispevky jsou nesmyslne, arogantni, urazlive a hlavne rad "diskutuje" o elektromobilite, o ktere nema ani paru.
Jen krmeni trolla...
Jerry.Gunman
V tom případě tě lze s úspěchem považovat za dvoj, ne-li přímo trojctihodného 😉
DonVito
Ano emise poklesly, ale jaka je hustota dopravy oproti roku 1970???
Starsi data nez z r. 1994 jsem narychlo nenasel ale (krome emisi siry) tam zase tak vyrazny pokles nevidim.
😲
https😐/www.czso.cz/…rada-6_1_ovzdusi
Starsi data nez z r. 1994 jsem narychlo nenasel ale (krome emisi siry) tam zase tak vyrazny pokles nevidim.
😲
https😐/www.czso.cz/…rada-6_1_ovzdusi
speedfred
že najväčší fans EV jazdia na stále na tých predpotopných fosílnych vozidlách, poniektorý dokonca aj s dízlom.🤭
Hmmmmm
Hmmmmm
Jerry.Gunman
Pitizvik
kdybys byl tak laskav a podělil se, kde je tedy problém a proč najednou není cena baterie důležitá, byl bych ti vděčen. vy vůbec argumentujete jak se vám to hodí..
DonVito
Jdi si ty svy nesmysly o tom, ze spalovaci motory cisti vzduch sirit nekam jinam.
To si skutecne muze myslet jen imbecil.
Promin.
PS EV taky "cisti" vzduch svym kabinovym filtrem. Wau. No alespon pri tom "cisteni" ten vzduch nezamori nicim jinym, nez posadkou vydechovanym co2.
Wine, doporucuju tve auto parkovat nastartovane v obyvaku, usetris za cisticku vzduchu.
😁 😁 😁
PPS Varovani: nebrat PS vazne! Nastartovane auto v uzavrenem prostoru zpusobuje smrt. I kdyz bude splnovat EU7...
To si skutecne muze myslet jen imbecil.
Promin.
PS EV taky "cisti" vzduch svym kabinovym filtrem. Wau. No alespon pri tom "cisteni" ten vzduch nezamori nicim jinym, nez posadkou vydechovanym co2.
Wine, doporucuju tve auto parkovat nastartovane v obyvaku, usetris za cisticku vzduchu.
😁 😁 😁
PPS Varovani: nebrat PS vazne! Nastartovane auto v uzavrenem prostoru zpusobuje smrt. I kdyz bude splnovat EU7...
Jerry.Gunman
Protože je to přece ekologické, woe 😁 😁 😁
A Grétka bude mít radost 😁 😁 😁
A Grétka bude mít radost 😁 😁 😁
WinDiesel
Diesely generují ještě méně.
Jak GPF tak DPF zachycují pevné částice - otěr z gum. I po elektrozkratech.
Elektrozkraty pouze odírají kola a brzdy, jsou "čistými" emitenty emisí pevných částic.
Jak GPF tak DPF zachycují pevné částice - otěr z gum. I po elektrozkratech.
Elektrozkraty pouze odírají kola a brzdy, jsou "čistými" emitenty emisí pevných částic.
twistedTSD
Euro 6 benzín s GPF totiž produkuje strašná kvanta prachu a znečištění.
twistedTSD
A v roce 2000 budou všechna auta vybavena malým a levným jaderným reaktorem!
winder
Už som tu kdesi čítal, že sa hrnú do vecí, ktorým nerozumejú. Potom to takto dopadá.
traveldrive
Dieselgate nie je dôvod - nemôžu zaň zákazníci ale len a jedine vedenie VW.
traveldrive
Pošlem ti fotku, jak mi to trhá žily? 😁 Kecaj si čo chceš, tvoj názor mi je ľahostajný.
wakantanka
Nie je to náhodou mierne modifikovaná časť vtipu čo rozpráva sám Tarantino barmanovi? ...chčije na bar, chčije na barmana ... jenom né do tý pitomý sklenice ... 🙂
DonVito
No jo, jenze o tom se prilis nepise.
Kvuli rope jsou ekologicky katastrofy.
https😐/cs.m.wikipedia.org/…eepwater_Horizon
Valky.
https😐/zpravy.aktualne.cz/…:article:697655/
To se bere jako samozrejmost.
Jenze elektromobily jsou pry mnoooohem horsi.
Jen elektromobily zpusobuji drancovani prirody.
A ke vsemu jsou na ne dotace!
😲
Kvuli rope jsou ekologicky katastrofy.
https😐/cs.m.wikipedia.org/…eepwater_Horizon
Valky.
https😐/zpravy.aktualne.cz/…:article:697655/
To se bere jako samozrejmost.
Jenze elektromobily jsou pry mnoooohem horsi.
Jen elektromobily zpusobuji drancovani prirody.
A ke vsemu jsou na ne dotace!
😲
traveldrive
Rešpekt? Ten nie je zadarmo. Sorry, kto píše také koniny ako Roman alebo ty, tak na rešpekt čaká zbytočne.
winder
No ale keď popritom pichaní pod rebrom zapojíš mozog, tak ti dopne, že problém, o ktorom píšeš, je celkom inde, nie v cene komponentov.
twistedTSD
Když to srovnám se starým Ioniqem, což není zrovna přeborník value for money, tak sice za stejnou cenu VW papírově nabídne víc, akorát se člověk nesmí podívat dovnitř, kde je ten Hyu o dvě třídy výš. Resp. zvlášť v tomhle holobytu se na to nedá dívat ani zvenku.
Jerry.Gunman
Fotku klidně pošli. Kamarád dělá v reklamní agentuře a shánějí nějakou fotku pro reklamní kampaň na "pilulku PO"
Jsem přesvědčen, že slogan "radši (fotka pilulky po) nežli tohle (fotka tvého gesichtu) zvýší prodej na stonásobek 😁
Jsem přesvědčen, že slogan "radši (fotka pilulky po) nežli tohle (fotka tvého gesichtu) zvýší prodej na stonásobek 😁
WinDiesel
To neva, dobrá hláška
momentálně nám něco podobného sdělil Novotný, že je vyvolený a populaci posílá fakáč
momentálně nám něco podobného sdělil Novotný, že je vyvolený a populaci posílá fakáč
Jerry.Gunman
Done Víto,
Jdi si ty svy nesmysly o tom, jak jsou elektromobily výhodné, sirit nekam jinam.
To si skutecne muze myslet jen imbecil.
Doporucuju, až si někdy koupíš svůj vlastní elektromobil, zaparkuj si ho v obýváku a připoj se na + a - pól hlavní baterie. Ušetříš za otop i osvětlení celého bytu.
PS Varovani: nebrat vazne! Zapojení lidského organismu do uzavreneho elektrického okruhu zpusobuje smrt. I kdyz to dané elektrické vozidlo bude splnovat EU7 a bude TAK výhodné 😉 😉 😉
Jdi si ty svy nesmysly o tom, jak jsou elektromobily výhodné, sirit nekam jinam.
To si skutecne muze myslet jen imbecil.
Doporucuju, až si někdy koupíš svůj vlastní elektromobil, zaparkuj si ho v obýváku a připoj se na + a - pól hlavní baterie. Ušetříš za otop i osvětlení celého bytu.
PS Varovani: nebrat vazne! Zapojení lidského organismu do uzavreneho elektrického okruhu zpusobuje smrt. I kdyz to dané elektrické vozidlo bude splnovat EU7 a bude TAK výhodné 😉 😉 😉
pogo26
Magaprůser je čeká až nebude chtít nikdo půjčit. A taky je to nijak netrápí. Asi už to bude v jiném volebním období.
PowerHouse
Kolem roku 2024, až budou solid state baterky za polovinu, tak bude i za 500 000.
2024 - Prostě velmi levný e-pohon a baterky za polovinu (i od Foxconnu) tu cenu srazí na úroveň spalováků s velmi drahým pohonem.
2024 - Prostě velmi levný e-pohon a baterky za polovinu (i od Foxconnu) tu cenu srazí na úroveň spalováků s velmi drahým pohonem.
Lubo
Už chápem načo tie vyššie marže na EV. Podobný problém riešilo aj BMW. Uvidíme ako sa osvedčia ID.3, hádam sa im už ďalšie problémy vyhnú.
Hyundai Motor zvoláva do servisov približne 82.000 elektromobilov po celom svete, ktorým vymení batériové systémy. Dôvodom je riziko požiaru. Odhaduje sa, že juhokórejskú automobilku to bude spoločne s už skôr ohláseným zvolávaním stáť 900 miliónov USD (741,2 milióna eur).
https😐/www.aktuality.sk/…-elektromobilov/
Hyundai Motor zvoláva do servisov približne 82.000 elektromobilov po celom svete, ktorým vymení batériové systémy. Dôvodom je riziko požiaru. Odhaduje sa, že juhokórejskú automobilku to bude spoločne s už skôr ohláseným zvolávaním stáť 900 miliónov USD (741,2 milióna eur).
https😐/www.aktuality.sk/…-elektromobilov/
speedfred
MF, mne stačia 3 zimy na obecnej škole. :-!
Pred tvojimi názormi skladám hlbokú poklonu. 😒]
Prípadne ti mám poslať každý príspevok na kontrolu? 8-s
Pred tvojimi názormi skladám hlbokú poklonu. 😒]
Prípadne ti mám poslať každý príspevok na kontrolu? 8-s
wakantanka
Aby sme ale boli spravodliví, tak podobne vysoké marže očakávam že majú aj ostatní výrobcovia EV. VW navyše musí odniekiaľ vydolovať prachy na pokuty a mimosúdne urovnania pre Dieselgate.
Jerry.Gunman
Protože tvoji rodiče tak intenzivně a tak často prosili, že už chtěl mít svatý pokoj? 😉
Jerry.Gunman
Tarantinovy filmy mám taky nakoukané skorem nazpaměť - a i když ji nikde nedokážu dohledat, prostě mi k Tarantinovi tak nějak sedí 😁
Anonym
zruseno - omyl
Edit: Tady men ten minus extrémně pobavil. Dejte jich sem víc.
Edit: Tady men ten minus extrémně pobavil. Dejte jich sem víc.
Jerry.Gunman
A ty úvěry se nemusejí splácet výši dluhů lze navyšovat do nekonečna?
Nebo jakpak jste to ráčil myslet, ó trojctihodný? 😁 😁
Nebo jakpak jste to ráčil myslet, ó trojctihodný? 😁 😁
Jerry.Gunman
😁
Abychom se vyhnuli nedorozumění - můj původní koment byl na travela, nikoli na Tebe 😁
A jde samozřejmě o třetí variantu 😁 Medvědí howno
Kdy německého slova "Bärendreck" povstalo krásné české pendrek 😁 😁 😁
Abychom se vyhnuli nedorozumění - můj původní koment byl na travela, nikoli na Tebe 😁
A jde samozřejmě o třetí variantu 😁 Medvědí howno
Kdy německého slova "Bärendreck" povstalo krásné české pendrek 😁 😁 😁
WinDiesel
... za který, za ten co se cumlá v hubě nebo za ten co Ti na ulici tančí po hřbetu a po hlavě, ten co mají pomáhači a chrániči ???
WinDiesel
A co ty, taky přemýšlíš. V bibli stojí, hoďte kamenem, kdož jste bez viny.
Chtělo by to trochu respektu wole.
Chtělo by to trochu respektu wole.
traveldrive
A čo ešte iná možnosť - euroúradník zakáže spaľováky v takej miere, že trh s jazdenkami a servisy zažijú boom, a trh s novými autami (ktoré budú len elektrické a predražené) pôjde dolu a automobilky tiež. Aby prežili, budú musieť niečo vymyslieť. Aby predávali, ceny budú musieť ísť dolu, inak im to všetko zhnije v skladoch.
Pitizvik
ano s tímhle já v zásadě souhlasím. zvláště pak důležitá je tvá první věta. reálná cena baterek není promítnutá do ceny auta. až příště nějaký nepoučitelný optimista bude tvrdit, že klíčem ke zlevnění elektromobility je další zlevňování baterií, měl by tuto větu 100x opsat za trest jako ve škole.
ta cena baterií je vůbec taková zvláštní mantra.. skoro až zaklínadlo, ke kterému se lidé upínají aniž by si uvědomili, že další zlevňování již další zásadní úspory nepřinese a pro skutečné zlevnění toho výrobku je potřeba se poohlédnout jinde..
například ve zdravém konkurenčním prostředí, kde nejsou pokuty za emise tak brutální a ceny odpustků tak vysoké, že nic nenutí výrobce elektromobilů zlevňovat.
nebo i v tebou zmiňovaném masovém rozšíření, které by v důsledku mělo přinést i to konkurenční prostředí.
těch proměnných tam zcela jistě bude víc a nějaký analytik z oboru by se při rozboru jistě vyřádil do syta. já nicméně reagoval hlavně na ty baterie jejich cenu.
máš tam ode mě plus za debatu na úrovni 😉
ta cena baterií je vůbec taková zvláštní mantra.. skoro až zaklínadlo, ke kterému se lidé upínají aniž by si uvědomili, že další zlevňování již další zásadní úspory nepřinese a pro skutečné zlevnění toho výrobku je potřeba se poohlédnout jinde..
například ve zdravém konkurenčním prostředí, kde nejsou pokuty za emise tak brutální a ceny odpustků tak vysoké, že nic nenutí výrobce elektromobilů zlevňovat.
nebo i v tebou zmiňovaném masovém rozšíření, které by v důsledku mělo přinést i to konkurenční prostředí.
těch proměnných tam zcela jistě bude víc a nějaký analytik z oboru by se při rozboru jistě vyřádil do syta. já nicméně reagoval hlavně na ty baterie jejich cenu.
máš tam ode mě plus za debatu na úrovni 😉
Jerry.Gunman
Víš Done,
ty musíš mít vlastně hrozně prázdný život... Poslední 2-3 roky se tady můžeš strhat, jak propaguješ výhodnost elektromobility - a sám elektromobil nemáš. Tím sám sebe usvědčuješ ze lži, protože kdyby to skutečně bylo tak výhodné, jak tu neustále hlásáš, sám by sis to pořídil. A ono prd
Ale máš pravdu, i já z tebe mám pocit, že jednám nikoli s trollem, ale s trotlem
EDIT😒br /> ale víš, ty co?
Když tu píšeš, že o elektromobilitě nemám ani páru, tak mne pouč a dovzdělej. V čem tedy spočívá ta výhodnost elektromobility pro všechny, když ani ty sám, jeden z jejích zdejších nejhorlivějších zastánců, elektromobil nemáš?
ty musíš mít vlastně hrozně prázdný život... Poslední 2-3 roky se tady můžeš strhat, jak propaguješ výhodnost elektromobility - a sám elektromobil nemáš. Tím sám sebe usvědčuješ ze lži, protože kdyby to skutečně bylo tak výhodné, jak tu neustále hlásáš, sám by sis to pořídil. A ono prd
Ale máš pravdu, i já z tebe mám pocit, že jednám nikoli s trollem, ale s trotlem
EDIT😒br /> ale víš, ty co?
Když tu píšeš, že o elektromobilitě nemám ani páru, tak mne pouč a dovzdělej. V čem tedy spočívá ta výhodnost elektromobility pro všechny, když ani ty sám, jeden z jejích zdejších nejhorlivějších zastánců, elektromobil nemáš?