Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW ID.3 láká na novou základní verzi. Poprvé se vejde pod 900.000 Kč

David Bureš David Bureš 23. 2. 2021 • 15:01
55
94
Zobrazit náhledy (55)
Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3

Nový modelový rok provedl v ceníku Volkswagenu ID.3 několik změn. Znamená hlavně příchod dosud nejdostupnější varianty.

Volkswagen ID.3 vstupoval na trh jako automobil, který má ambici demokratizovat elektromobilitu pro široké vrstvy. Ceny tomu ale zatím moc neodpovídaly, v době plnohodnotného uvedení na trh všechny verze přesáhly milion. Postupem doby ale ID.3 zlevňuje, už loni tak byla k dispozici i verze s šestimístnou cenovkou. A s novým modelovým rokem se základní cenovka dostala pod hranici 900.000 korun.

Modelový rok 2021 totiž znamená několik změn v ceníku ID.3, z níž tou nejdůležitější je příchod nové základní verze. Jmenuje se City a kombinuje elektromotor o maximálním výkonu 110 kW s bateriemi s využitelnou kapacitou 45 kWh, a to za 895.900 korun. Na konci loňského roku byl základem model Life se 107kW a 58 kWh baterií, a to za 976.900 korun.

Výbava přitom není špatná. Stupeň City zahrnuje parkovací senzory vpředu i vzadu, sedm airbagů včetně středového vpředu, adaptivní tempomat s funkcí stop & go, ambientní osvětlení, klimatizaci nebo multimediální systém s 10" displejem, navigací a funkcemi Apple CarPlay a Android Auto.

Dále jsou tu diodové světlomety, vyhřívání předních sedadel a multifunkčního volantu nebo vyhřívaná a elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka. Kola jsou 18" ocelová a baterie můžete dobíjet stejnosměrným proudem o maximálním výkonu 100 kW.

Se základními bateriemi s 45 kWh a elektromotorem o výkonu 110 kW lze pořídit také provedení Style, a to za 997.900 korun. To má navíc mimo jiné dvouzónovou automatickou klimatizaci, zpětnou parkovací kameru, bezklíčové odemykání, Matrix světlomety nebo variabilní podlahu v zavazadleníku.

Nadále je ale možné pořizovat také provedení s větším 58kWh akumulátorem, přičemž v jeho případě lze vybírat mezi variantami s maximálním výkonem 107 kW a 150 kW. Jejich ceny v případě výbavového stupně Life startují na částce 989.900 Kč, respektive 1.020.900 korun.

video

Komu by ani to nestačilo, je tu derivát se 77kWh bateriemi. Na ten se váže elektromotor o výkonu 150 kW, přičemž toto provedení ve výbavovém stupni Tour vyjde na 1.239.900 korun.

V takovém případě nechybí takové prvky jako dobíjení střídavým proudem o maximálním výkonu 125 kW, 19" litá kola, Traffic Jam Assist, head-up displej s rozšířenou realitou nebo přední sedadla ergoActive nastavitelná v 12 směrech a s funkcí masáže.

Volkswagen ID.3 (MY2021) – české ceny
Maximální výkon (kW) 110 107 150 150
Pohon zadní zadní zadní zadní
Kapacita baterií (kWh) 45 58 58 77
Nabíjení AC (kW) 7,2 11 11 11
Nabíjení DC (kW) 100 100 100 125
Maximální rychlost (km/h) 160 160 160 160
Kombinovaná spotřeba dle WLTP (kWh/100 km) 14,9 15,6-15,8 15,6-15,9 16,1
Cena City (Kč) 895.900 - - -
Cena Style (Kč) 997.900 - - -
Cena Life (Kč) - 989.900 1.020.900 -
Cena Business (Kč) - 1.075.900 1.113.900 -
Cena Family (Kč) - 1.102.900 1.140.900 -
Cena Tech (Kč) - - 1.185.900 -
Cena Max (Kč) - - 1.244.900 -
Cena Tour (Kč) - - - 1.239.900

Související články

Témata
25. 2. 2021 01:14
Re: Jednou až lidstvo prohlédne
:D :yes:
25. 2. 2021 01:09
Re: Vydržte 4 roky a bude i za 500 000
A čo ešte iná možnosť - euroúradník zakáže spaľováky v takej miere, že trh s jazdenkami a servisy zažijú boom, a trh s novými autami (ktoré budú len elektrické a predražené) pôjde dolu a automobilky tiež. Aby prežili, budú musieť niečo vymyslieť. Aby predávali, ceny budú musieť ísť dolu, inak im to všetko zhnije v skladoch.
24. 2. 2021 17:56
Re: Vydržte 4 roky a bude i za 500 000
ano s tímhle já v zásadě souhlasím. zvláště pak důležitá je tvá první věta. reálná cena baterek není promítnutá do ceny auta. až příště nějaký nepoučitelný optimista bude tvrdit, že klíčem ke zlevnění elektromobility je další zlevňování baterií, měl by tuto větu 100x opsat za trest jako ve škole.

ta cena baterií je vůbec taková zvláštní mantra.. skoro až zaklínadlo, ke kterému se lidé upínají aniž by si uvědomili, že další zlevňování již další zásadní úspory nepřinese a pro skutečné zlevnění toho výrobku je potřeba se poohlédnout jinde..

například ve zdravém konkurenčním prostředí, kde nejsou pokuty za emise tak brutální a ceny odpustků tak vysoké, že nic nenutí výrobce elektromobilů zlevňovat.

nebo i v tebou zmiňovaném masovém rozšíření, které by v důsledku mělo přinést i to konkurenční prostředí.

těch proměnných tam zcela jistě bude víc a nějaký analytik z oboru by se při rozboru jistě vyřádil do syta. já nicméně reagoval hlavně na ty baterie jejich cenu.

máš tam ode mě plus za debatu na úrovni ;-)
Avatar - speedfred
24. 2. 2021 14:14
Re: Zaujímavé
MF, mne stačia 3 zimy na obecnej škole. :-!
Pred tvojimi názormi skladám hlbokú poklonu. :-[]
Prípadne ti mám poslať každý príspevok na kontrolu? 8-s
Avatar - speedfred
24. 2. 2021 14:13
Re: Nejako sa to komplikuje - Hyundai Motor zvoláva približn
........

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku