na tak velkom aute uz tieto dizajnove fičury z mensich modelov moc nehraju v prospech... z predu je to ako karikatura C4ky vo velkom podani a v zadu nevydareny A6 Avant SPY photo edition.
Zvenku to do jisté míry navazuje na "moji" C5
Na mé oko je to dostatečně usedlé, aby se to líbilo mnoha lidem- a zároveň dostatečně extravagantní, aby se to od ostatních automobilů dokázalo snadno odlišit
Kdyby něco takového po našich silnicích skutečně jezdilo, tak by to vůbec nevypadalo špatně :yes::yes:
Když to srovnám s první C5, která se uměla na dálnici snížit těsně nad vozovku a která měla v kombíku skvěle využitelný kufr, tak nějak nevím, na koho chce cílit tohle wannabe kupé na chůdách.
Jako majitel C5 I a již podruhé v řadě C5 III V6 Hdi mohu potvrdit, že Hydractiv udržuje stálou světlou výšku a v rychlostech tuším nad 110 snižuje kvůli aerodynamice o cca 1cm výšku na přední nápravě. Kufr měla C5 break náramný, to jo.
A vidíš - já měl 407 dokonce 2 (sedan a kombík) - a po nich C5 kombi a mám zkušenosti právě opačné
Všechna 3 auta měla 2.0 HDI / 100 kW, všechna 3 měla 6°automatickou převodovku Aisin
407 sedan - +- 140.000 km á 6,82 l/100 km
407 STW - +- 7.000 km á 7,29 l/100 km
C5 STW - +- 300.000 á 6,49 l/100 km
a ze všech tří aut má hydropneumatické pérování pochopitelně jenom ta C5
Tak to byl spíš nějaký technický problém. Moje C5 3.0 Hdi, tempomat 105 kmh Litoměřice - Hradec Králové, v obcích cca 60kmh, na dojezdu 5,6 podle palubního počítače při skutečném průměru cca 75kmh. Dálnice rovina 130kmh 5,9, 150kmh 6,3. Vím že kecá cca o 0,5litru. Myslím, že skutečná spotřeba u baterkových hybridů je při nižších průměrných rychlostech dokonce vyšší.
Ale ja som nejazdil tempomat 105 :-) Ale zase s oboma autami som jazdil naplno. Obe autá vraj doteraz jazdia a majiteľ je spokojný. 407 bol manuál, C5 automat. 407 bol neuveriteľne úsporný.
však to já jsem jen jednou za rok zkusil, za kolik by to bylo kdybych měl jezdit úsporněji. Můj dlouhodobý průměr je 6,8 v létě a 7,2 v zimě podle PC, a to jezdím jak mi situace dovoluje, což je s výkonem cca 210kw opravdu jediný limitující faktor :-! Jinak souhlasím, že C5 je skvělý vůz. Se spolehlivostí nevím co poměřovat, ale nijak si nemohu stěžovat, Citroen mne na cestě nechal jen jednou a to před 20ti lety Xantie resp. její klínový řemen, bez kterého nezatáčelo-nebrzdilo-nepodvozkovalo. Jinak jsem vždy dojel, bez mého auta jsem nebyl nikdy déle než 2 dny.
No ja v tom vidím veľkú inšpiráciu v Allroade. Ak udržia rozumnú cenu, tak ten čo nemá na Audi či Volvo a zároveň netúži po SUV, ten by mohol byť spokojný. Neviem si ale pomôcť, tomuto autu by pasoval Hydractive jak rit na šerbeľ.
No neviem ako inde, ale u nás svojho času keď si chcel hydro, tak si musel zobrať len silnejší dvojliter s automatom a len dve najvyššie výbavy.
Ja proste nepochopím, že keď konečne vychytali všetky muchy, tak to čo robilo Citroen Citroenom poslali do kopru.
Dôvod je jediný - šetrenie nákladov. Na jednoduchý podvozok si môžu prihodiť podstatne väčšiu maržu ako na sofistikovaný a tým pádom drahý systém hydroneumatického pruženia. Citroen zarezal Hydractivo z rovnakého dôvodu, z akého sa znižuje počet modelov, počet výbav, obmedzuje sa výbava a zjednodušuje výroba. Holt peniaze sú dnes jediným meradlom a jediným pánom, nech si hovorí kto chce a čo chce.
Či vysoké neviem, vyššie zrejme áno. Ale väčším objemom vieš aj tie stlačiť dole. Veď keby to nebolo výhradne v C5 či C6 začalo by to ekonomicky dávať väčší zmysel. Mali to dať minimálne do Grand Picasso, teraz majú SUV rôzne, k tomu deriváty od DS ... aplikácií by sa našlo.
Doba, o které píšeš, je ale už důsledek toho nezájmu kupujících. A ano, s poklesem zájmu už se ekonomicky nevyplatilo dál vyrábět a vyvíjet další verze hydractive.
Ano, jistě, ekonomové přesvědčili všechnu tu masu lidí, že si nemají kupovat ten úžasný, dokonalý Hydractive, ale místo toho radši ocelovou klasiku. Tak určitěěěěě....
K tvé smůle rozhodli lidé sami, svými peněženkami. Ekonomové přišli až po nich.
Ekonómovia alebo marketingoví stratégovia presvedčili ostatných, že to bude exkluzivita a ľudia si za ňu radi zaplatia, ***i. Pritom pri prvej C5 na výber nebolo a predávala sa pekne.
Pane bože to autor zobral Golf 7 variant a pricapil na to predok a zadok? :no: Veď to sa ani siluetou nepodobá na to čo jazdi maskované a okrem toho už unikli aj fotky prednej masky a boku kde je jasne vidno že auto bude bez airbumpov a bude mat tak 20tky kolesa ak nie 21
Tu prikladám link na uniknuté fotky a autor si môže skúsiť ilustráciu znova
https://www.cochespias.net/GENERAL/topic/2021-citroen-c5-iii-e53/page/11/#post-210522
Tak by to bolo este fajn... v reale sa ale obavam podstatne zaoblenejsej vajcoidnejsej kasne s vyssim predkom ... uvidime... kazdopadne v tomto segmente sa vystrelky yz moc netoleruju... vid gycovy talisman ktory tiez toho moc nenamutil.
Co je kycovyho na Talismanu? Prodeje zazdil pohon, za 40litru už chce kazdej 2.0 a 4x4, ale Design, prostor, materiály v kabině úplně v suchým triku. Mám pár tisíc ve verzi initiale. A svoje prachy bych za to nedal jen kvůli pohonu. Což ale stačí, jak se ukázalo.
A silnější motory přišly s křížkem po funuse...
...pořádný reprezentační liftback ala XM, ten by Citroënu skutečně slušel! Stavět miliontý prvků crossover na trhu se mi u této značky nezdá to pravé ořechové... :-(:-(:-(
Kdyby udělali liftback, tak dopadne stejně jako C6. Bez zájmu a úspěchu. Pokud je momentálně v kurzu vlna SUV a crossoverů, pak liftback opravdu nebude mít úspěch.
neskutečná extravagance. Z malé fotky na stránce jsem měl dojem, že se dívám na nějaké kombi od audi nebo vw, kliknu a ejhle, on je to extravagantní citroen. Jenom nevím, co tou extravagancí myslí, tu neskutečně hnusnou gumu na vrchní části palubní desky nebo extravagantní plexisklový hud? Vím, že jsou to fotky z vnitřku C4, ale bude-li to mít nová C5/C6 jinak, nemají to k článku dávat.
z vonku si to najde fanusikov, nie je to take tuctove, ale zvnutra ta pristrojovka ako T613 darmo tam nalepia kadejake tvary ked doska je v podstate kolma a rovna. a ten pidi displejik pred volantom, a co ze to moze mat headup... ach jaj